Sunday, November 18, 2012

Разумевање Акидах Ахлус Сунном Вал Јама'ах


Разумевање Акидах Ахлус Сунном Вал Јама'ах



По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас



А. Дефиниција "Акеедах
'Акидах (العقيدة) према арапском језику (етимологија) потиче од речи ал' акду (العقد) која значи везу, на-таутсиику (التوثيق), ​​што значи веровање или јаку веру, ал-ихкааму (الاحكام) што значи потврдјује (сет ) и ар-рабтху бикув-вах (الربط بقوة) обавезује снажно значајна. [1]

У међувремену, у складу са условима (терминологија): "акидах је вера и сигурност, која без сумње за оне који верују.

Стога, 'исламски Акеедах је непоколебљива вера и да су сигурни да Аллаху теала Субханаху ва у сваком извршењу обавеза, таухид [2] и слушају Га, верују у Његовим анђелима Његовим гласнике, Боок- Његова књига, крај дана, добра и лоша судбина и вера у свему томе нема ништа аутентично о принципима религије (исламска теологија), а натприродне ствари, верујем у оно ијма '(консензус) од Салафусх Салиха, и све вести катх'и (дефинитивно), и научно и амалииах дефинисан у складу са Ал-Кур'ан и аутентичног Суннета и ијма 'Салафусх Салих [3].

Б. Атракције: Наука студије 'Акеедах [4]
"Акидах када се посматра из перспективе једног научно-Фит концепта Ахлус Суннет вал Јама'ах-на теме: Јединство, вера, ислам, проблем гхаибиииаат (невидљиви ствари), пророчанство, судбина, вест (око прошлост и будућност), правни основ катх'и (сигурно), све основе религије и веровања, укључујући ускраћивање Ахл-ул-Ахва 'Уал Бида "(следбеници страсти и иновативности експерт) , све школе и секте мениемпал поново доводи у заблуду и ставови према њима.

Акидах Дисциплине "је име које сразмерне, а имена су различити између Ахлус Суннета са фирках-фирках (фракција) више.

• Именовање "Акеедах од Ахлус Суннета је рекао:
Међу именима "Акеедах од Ахлус суннета према научницима је:

1. Ал Иман
"Акеедах се такође зове ал Иман као што је поменуто у Ал-Кур'ан и хадиси Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, као' Акеедах разговарати шест стубова вере и битно у вези са њом. Као помињање Ал Иман у познатом хадису познатом као хадис Јибрил Алаихиссаллам. А учењаци Ахлус суннета често помињу Акеедах термин 'ал-Иман у својим књигама. [5]

2. 'Акидах (И'тикаад и' Акаа-ид)
Научници из Ахлус суннета се често назива наука "Акеедах у смислу 'Акеедах Салаф:' Акидах Ахл ал-И'тикаад Атсар иу њиховим књигама. [6]

3. Јединство бога
"Акеедах од Тавхеед као именује дискусији врти око Тавхеед или пенгесаан Богу на Рубубиииах, Улухиииах и Асма 'ва Схифат. Дакле, проучавање науке Акеедах Тавхеед 'у најплеменитији и главни циљ. То је разлог зашто је наука назива науку Тавхеед уопште према Салаф научника [7].

4. Ас-Суннах
Суннет значи пут. 'Акеедах Салаф Ас-Суннах позвао своје следбенике да прате путању предузете од стране Посланика саллаллаху' алејхи селлем, и његови асхаби у питању РАДИ анхум 'акидах. И овај термин је термин познат (популарна) у прва три генерације. [8]

5. Исламска теологија и Усхулуддиианах
Усул значи Фаитх стубова, стубова ислама и катх'и проблеме и питања који су постали консензус научника [9].

6. Акбар Ал-Фикхул
Ово је друго име исламске теологије и супротно од ал-Фикхул Асхгхар, збирка ијтихади закона [10].

7. Јасен-шеријатско
Поента је да све што је поставио Аллах и Његов улицама Мессенгер обрасца водича, нарочито и најосновније је Усхулуддин (питања "Акеедах) [11].

То је нека друга име науке 'Акеедах од најпознатијих, а понекад додавање Ахлус Суннета назива их "Акеедах са именима које користе Ахлус Суннету, као и већина протока Асиаа'ирах (Асха'ира), посебно стручњака хадиса међу њих.

• Именовати 'Акидах Према фирках (секте) Остало:
Постоје неки други термини које користе фирках (секта) од Ахлус суннета као име акидах наука ", а најпознатији од којих је:

1. Наука Калам
Именовање је познат широм МУ-такаллимин теолошког потока (пенгагунг наука Калам), као што је проток Му'тазилитес, Асиаа'ирах [12] и група која иде уз њих. Ово име не треба користити, јер и сама наука Калам мерупа дуже нова ствар и има диада измисле принцип такаввул (нешто рећи) име Бога се не заснива на науци.

А забрана болехниа име насупрот методологије Салаф научници у дефинисању акидах проблеме ".

2. Философија
Овај термин се користи од стране филозофа и људи у складу са њима. То је име које не треба користити у 'акидах, јер основна филозофија која је имагинарна, рационалност, фицтион и сујеверје погледа о стварима невидљивим.

3. Тасхаввуф
Овај термин се користи од стране неке Схуфи, филозоф, оријенталиста и људи у складу са њима. То је име које не треба користити у 'акидах, јер је пе-намаан нови опет диада фалсификује. Она садржи Схуфи делиријум, тврдње и признања њиховог сујеверја користе као референцу у 'акидах.

Именовање Тасхаввуф и Схуфи нису познати почетком ислама. Именовање је познат (постоји), након тога или се у исламу од верских учења и веровања, осим ислама.

Доктор Схабир Тха'имах коментарисао у својој књизи, ва пепела Схууфиииах Му'такадан Маслакан: "Јасно је да Тасхаввуф утиче на живот хришћанских свештеника, они воле да носе одећу од вуне и живе у манастирима, и то је огроман. Ислам је одлучио ову навику када је пуштен сваку земљу монотеизма. Ислам даје добар утицај на животе и побољшање процедура обожавања погрешним људима пре ислама "[13].

Шејх Др Ихсан Божанска Захир (. У. 1407 Х) рахимахуллах рекао је у свом на-Тасхаввуфул-Мансиа 'Уал Масхаадир: "Ако пажљиво погледамо о учењима први и последњи Схуфи (касније), као и мишљењима се цитира и призната од стране њихових У књигама Схуфи и стари и нови, јасно ћемо видети толику разлику између Схуфи учењима Ал-Кур'ану и Суннету. Тако и ми никада нисмо видели никакву семена Схуфи у начину живота пророка саллаллаху 'алејхи селлем и његови другови Ради анхум, они су (као најбоља) опција Аллах Његових слугу (после Пророци и апостоли). Уместо тога, можемо видети да учење Тасхаввуф преузет из хришћанских свештеника, браман, хинду, јеврејске, будистичке и све зухудан, пепео-Сиу'уби концепт у Зороастризам у Ирану који је рано период Схуфи, Гханусииах, грчком, и мислио Нео -платонизам, што је и учињено од стране људи Схуфи касније "[14].

Схаикх 'Абдурахман Ал-заменик рахимахуллах рекао у својој књизи, Масхра'ут Тасхаввуф: "Сигурно да је превара Тасхаввуф (издаја) најгнуснији и осуду. Схаитан је направио слуга Аллаха да га преварио и борбу против Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем. Заиста Тасхаввуф је (као) под изговором да је он виђен као зороастријанске стручњак молитвом, чак маском од свих непријатеља ове вјере. Када је испитана у више дубине, то ће бити утврђено да у Схуфи учењима су учења Брахманисм, будизам, Зороастерисме, Платоисме, јудаизам, хришћанство и паганизам "[15].

4. Илаахиииат (Теологија)
Иллахииат је студија "Акеедах са методологијом филозофије. То је назив који се користи од стране мутакаллимин, филозофа, оријенталисти и њихових следбеника. Ово се такође именовање је погрешно да су ова имена не треба користити, јер они подразумевају филозофе и филозофске објашњења о мутакаллимин Аллаха Субханаху ва теала према њиховој перцепцији.

5. Иза моћ природе метафизичког
Термин се користи од стране филозофа и писаца западних као и оних који су у складу са њима. Ово име не треба користити, јер је заснована само на људске мисли само и против Ал-Кур'ану и Суннету.

Многи људи који називају оно што они верују и принципе или идеје да исповедају веру, чак и ако је то лажна (батхил) или немају основа (аргументи) 'акли и накли. Заиста 'акидах која има истинско разумевање "Акеедах од Ахлус Суннета Уал Јама'ах потиче из Ал-Кур'ан и хадиси Посланика саллаллаху' алејхи селлем сахеех Ијма и 'Салафусх Салих.

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]


Дефиниција Салаф, Ахлус Суннет вал Јама'ах Дефиниција



Акеедах Дефиниције "од Ахлус Суннах Вал Јама'ах

По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


Ц. Дефиниција Салаф (السلف)
Према језику (етимологија), Салаф (السلف) означава бившу (преци), старији и више мејнстрим [1] Салаф значи своје претходнике.. Ако је рекао (سلف الرجل) неко Салаф, односно оба родитеља који су га претходили. [2]

Према условима (терминологији), реч Салаф значи прву генерацију и најбоље од уммета (муслимана), који се састоји од Сахаба, Таби'ин, таби'ут Таби'ин и имами носача упутствима на три периода (генерација / будућих) први били почаствовани Алах Субханаху ва теала, као речи пророка саллаллаху 'алејхи селлем:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"Кум је у моје време (тј. време Асхаба), затим следећег (Таби'ин периоду), затим следећег (период таби'ут Таби'ин)". [3]

Према ал-Калсиани: "Салафусх Салих је био прва генерација овог уммета веома дубоко разумевање науке, који прате пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем и задржати суннета. Бог је изабрао да прати његов пророк саллаллаху 'алејхи салламдан исправио своју религију ... "[4]

Шејх Махмуд Ахмад Кхафаји рекао у својој књизи Ал-'Акиидатул Исламиииах Баинас Салафиииах Уал Му'тазилах: "Одређивање Салаф термина није довољно да само ограничено време само, чак и треба да одговарају Ал-Кур'ану и Суннету према схватању Салафусх Салих (на 'акидах, манхај, морала и мистицизам-Пент.). Свако ко мисли према Ал-Кур'ану и Суннету од "акидах, према схватању права и сулукниа Салаф, онда се то назива Салафи иако далеко место и друго време. Уместо тога, ко год крши мишљење Ал Кур'ану и Суннету, онда он није Салафи иако је живео у време својих пријатеља, Та-би'ин и таби'ут Таби'ин [5].

Пенисбатан или реч Салаф као-Салафиииуун не укључују случајеве јерес, али је пенисбатан пенисбатан сиар'и као особа се приписује првој генерацији овог уммета, односно Сахаба и таби'ут Таби'ин Таби'ин.

Ахлус Суннет вал Јама'ах је такође рекао како-Салафиииуун јер прате манхај од пријатеља и Салих Салафусх таби'ут Таби'ин. Тада сви који су пратили њиховим стопама и води своје манхај у свих времена, они се називају Салафис, као приписати Салаф. Салаф није група или класа у тумачењу већине људи, али је манхај (живи у клима-система 'акидах, обожавања, арбитрира, моралне и друге) који је обавезан за сваког муслимана. Дакле, разумевање Салаф приписује људима који одржавају безбедност 'акеедах и манхај учињено према ономе што пророка саллаллаху' алејхи ва саллам, и његови асхаби РАДИ анхум пре сукоба и раздора [6].

Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје рахимахуллах (. У. 728 В) [7] је рекао: "Није срамота за људе који су се појавили манхај Салаф и особа се приписује да Салаф, ни у обавези да га прихвати као такву манхај Салаф није ништа друго него истина." [8 ]

Д. Дефиниција Суннета Ахлус Уал Јама'ах
Ахлус Суннет вал Јама'ах су:
Они који узму оно икада предузела пророка саллаллаху 'алејхи селлем, и његови другови Ради анхум. Назван Ахлус Суннет, због јаке (они) држите и бериттиба '(пратите) Суннет Посланика саллаллаху' алејхи селлем, и његови асхаби Ради анхум.

Ас-Суннах према језику (етимологија) је путања / начин, без обзира да ли је то добро или лош начин. [9]

У међувремену, према научницима "Акеедах (терминологија), Ас-Суннах је водич који је урадио пророка саллаллаху 'алејхи селлем, и његови другови, како у науци, и'тикад (уверења), речи и дела. А ово је суннет да се следи, они који га следе ће бити хваљен и критикован оних који би мениалахиниа [10].

Разумевање АС-суннета од Ибн ал-Рајаб Ханбали рахимахуллах (у. 795 В): "Ас-Суннах је пут узима, укључује се држе онога што се реализује Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем и његов наследник, који руководи и равна ја формира "тикад (уверење), речи и дела. То је савршено Суннет. Дакле, претходна генерација није именован Салаф Ас-суннета осим да оно обухвата три аспекта. Је испричао је од имама Хасана ал-Басри (у. 110 Х.), Имама Ал-Ауза'и (Д. 157 Х.) И Имама Фудхаил бин 'Ииадх (у. 187 Х.) ". [11]

Назван ал Јама'ах, јер су уједињени у истини, не желим берпецах-стране у верским питањима, окупљени под вођством имама (придржавајући) ал-хакк (истина), не излазе из њихове заједнице и пратите оно што је постало Уммет Салафул споразум [12].

Јама'ах према Акеедах учењака "(терминологија) је прва генерација овог уммета, наиме асхаби, таби'ут Таби'ин као и они који следе у доброти до дан Васкрсења, као окупило на истини. [13]

Имам Ебу Шама рахимахуллах Схафи'и (. У. 665 Х) је рекао: "Да би се држи на збору, намера је да се држите до истине и пратите га. Иако царри бит и Суннет да мениалахиниа много. Јер истина је оно што се врши збору први, који се старао пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем, и његови другови без најаве лицима која одступају (почине лаж) после њих. "

Као што је наведено од Ибн Мас'уд РАДИ анху: [14]

الجماعة ما وافق الحق وان كنت وحدك.

"Ал-Јама'ах прати истину, чак и ако сте сами." [15]

Дакле, Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах су оне које имају природу и карактер да следе суннета Посланика саллаллаху 'алејхи селлем и клони нових питања и иновација у религији.

Јер они су ти који иттиба '(пратите) на Суннету Посланика саллаллаху' алејхи селлем и пратите Атсар (траг Салафул уммет), па су се такође називају Ахлул хадис, Ахлул Атсар и Ахлул Иттиба '. Поред тога, они су такође рекли да атх-Тхаа-ифатул Мансхуурах (класа добија за помоћ Аллаха), ал-Фиркатун Наајииах (секта), Гхурабаа '(странац).

О атх-Тхаа-ифатул Мансхуурах, пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем клима реч:

لاتزال من امتي امة قايمة بامر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى ياتيهم امر الله وهم على ذلك.

"Увек је био странка мог уммета који су увек подржи заповести Божије, неће нашкодити онима који не помажу им и људи су се мениелисихи дошао заповести Божје и они остану на врху начин". [16]

На ал-Гхурабаа ', пророк саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

بدا الاسلام غريبا, وسيعود كما بدا غريبا, فطوبى للغرباء.

"Ислам у почетку странац, и треба да се врате, као странци, а онда срећа за ал-Гхурабаа" (странци) "[17].

Док значење ал Гхурабаа 'се као наратор' Абдуллах ибн 'Амр ибн ел-`анху радикално када једног дана пророка саллаллаху' алејхи ве селлем објаснио значење ал-Гхурабаа ', он саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

اناس صالحون في اناس سوء كثير من يعصيهم اكثر ممن يطيعهم.

"Људи који обожава у центру многих људи који су сиромашни, они који су непослушни их више него да их се придржавају." [18]

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао о значењу ал-Гхурабаа':

الذين يصلحون عند فساد الناس.

"То је, људи су увек побољшати (уммет) усред уништења људских бића". [19]

У другом нарације помиње:

... الذين يصلحون ما افسد الناس من بعدي من سنتي.

"То су људи који поправити суннета (Суннет Посланика саллаллаху 'алејхи селлем) после уништен од стране човека". [20]

Ахлус Суннет, АТХ-Тха-Ифах ал Мансурах и ал-Фиркатун Најииах сви зову Ахлул хадис. Помињање Ахлус Суннета, АТХ-Тхаифах ал Мансурах и ал-Фиркатун Најииах Ахлул хадис нешто и врло познати од Салаф генерације, јер помињање тога је услов текстова и у складу са условима и реалности. Он је испричао са сахеех иснаад од имама као што су: 'Абдуллах Ибн ал-Мубарак:' Али Ибн Минерали, Ахмад Ибн Ханбал, Бухари, Ахмед ибн Синан и други, رحمهم الله [21].

Имам Схафи'и [22] (. У. 204 Х) рахимахуллах рекао: "Када видим хадис вештака, као да сам видео једну од асхаби Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, надамо Алах наградити најбоље на њих. Они су вођење специфичности религије за нас и обавезно на нама је да им се захвалим на њиховим напорима ". [23]

Имам Ибн Хазм Азх-Зхахири (. У. 456 В) рахимахуллах објашњава Ахлус Суннет: "Ахлус суннета који смо поменули да је Ахл-ул-хакк, а поред су Ахлул Бид'ах. Јер заиста је Ахлус Суннет од Сахаба РАДИ анхум и свако ко их је пратила од Таби'ин манхај изабран, онда асххаабул хадис и ко их је пратио од правника из сваке генерације до наше време као и лаици који следе они су или на истоку или на западу "[24].

Е. Историја настанка Ахлус Суннета Уал Јама'ах мандата
Именовање термин Ахлус Суннет је око још од прве генерације ислама у периоду узвишеном Богу, генерисање Асхаба, Таби'ин и Табиут Таби'ин.
'Абдуллах ибн' Аббаас анхума [25] рекао приликом тумачења реч Свемогућег Бога:

يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فاما الذين اسودت وجوههم اكفرتم بعد ايمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

"На дан када је у то време били тамо бела лица сјај, а неки црно лице суморна. Што се тиче људи који се суочавају суморна црна (који је рекао): "Зашто ви невјерници, након ваше вере? Због тога осећао мукама изазвала неверицу да "[Алија 'Имран: 106].

"Бели људи суочавају су Ахлус Суннет вал Јама'ах, док црно лице су Ахлул Бид'ах и погрешно." [26]
Затим термин Ахлус Суннет је праћено од стране већине научника из Салаф رحمهم الله, међу њима:

1. Аииуб као-Сикхтииани рахимахуллах (. У. 131 В), он је рекао: "Када сам био обавештен о смрти једног од Ахлус Суннета као да недостаје један од мојих удова."

2. АТС-Тсаури рахимахуллах Суфиан (. У. 161 Х) је рекао: "Ја васиаткан да држимо Ахлус Суннету добро, јер су ал-гхурабаа '. Како Ахлус Суннет вал Јама'ах бар "[27].

3. Фудхаил бин 'Ииадх рахимахуллах [28] (. У. 187 Х) је рекао: "... Саис Ахлус Суннет: Вера је вера, речи и дела."

4. Абу 'Убаид ал Касим ибн Саллам рахимахуллах (. Ливе-ог 157-224 В), рекао је у својој књизи Мукаддимах ал Иимаан [29]: "... И заиста, ако ме питате о вери, оспорава људима савршенство вере, расте и губитак вере, а ви кажете, као да желите да знате веру према Ахлус суннета на путу ... "

5. Имам Ахмед бин Ханбал рахимахуллах [30] (. Ливе-ог 164-241 АХ), рекао је у својој књизи Мукаддимах, Ас-Суннах: "Ове школе ахлул 'Илми, пепео-хаабул атсар и Ахлус Суннет, они су познати као следбеници суннета саллаллаху 'алејхи ве селлем, и његови асхаби, од времена Сахаба РАДИ анхумг до у данашње време ... "

6. Имам Ибн Јарир Табари рахимахуллах (. У. 310 Х) је рекао: "... Што се тиче права на речима уверењу да ће верници видети Аллаха на Судњем дану, онда је то оно што наша вероисповест са њим, а ми знамо да Ахлус Суннет вал Јама'ах пронађен становници неба ће видети Бога у складу са аутентичним поруком пророка саллаллаху 'алејхи селлем "[31].

7. Имам Ебу Дзафер ибн Ахмед Мухамед АТХ-Тхахави рахимахуллах (ливе ог 239-321 Х.). Он пише у књизи "Мукаддимах акидахниа познати (ал-'Акиидатутх Тхахаавиииах):" ... Ово је објашњење "Акеедах од Ахлус Суннета Уал Јама'ах."

Са пенукилан, онда је јасно да Ахлус Суннет лафазх већ познат међу Салаф (почетком генерација овог уммета) и научници после. Термин Ахлус Суннет је апсолутни рок за разлику од речи Ахлул Бид'ах. Научници из Ахлус суннета писмено објашњење о "Акеедах од Ахлус суннета да уммет идеологија" акидах је у праву и да се направи разлика између њих и Ахлул Бид'ах. Као што је урађено од стране бин Ахмад Имам Ханбал, имама Ал-Барбахари, имама атх-Тхахави и други.

А такође и као одговору на оне који тврде да термин Ахлус Суннет је први пут коришћен од стране групе Асха'ира, док Асха'ира јавља у 3. веку и 4. Хијриииах. [32]

У суштини, Асха'ира не може приписати Ахлус суннета, због неких основних разлика у принципима, укључујући:

1. Мента'вил Асха'ира атрибути од Аллаха теала, док Ахлус Суннет дефинишу атрибуте Бога као што је дефинисано од Аллаха и Његовог Посланика, такав истива 'природе', лице, руке, Ал-Кур-ан Каламуллах, и други.

2. Асха'ира се бусиед са науке Калам, научници из Ахлус суннета док је осудио науку Калам, као објашњење имама Схафи'и рахимахуллах када осудили науку Калам.

3. Асха'ира одбити аутентичан вести о атрибутима Бога, они га одбацују са разумом и кииас (аналогија) њих [33].

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]


Правила и принципи Ахлус Суннета Вал Јама'ах за узимање и коришћење доказа



По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


1. Извор "Акеедах је књига Аллаха (Ал-Кур'ан), Суннет Посланика саллаллаху 'алејхи селлем су аутентични и ијма' Салафусх Салих.

2. Сваки од сахеех Суннета од Посланика саллаллаху 'алејхи селлем мора бити прихваћена, иако је његова Мундаи [2].

Аллах Узвишени каже:

وما اتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا

"А шта се даде Апостола, а затим га прихвати. А шта вам је он забрањује, остави "[Ал-Хасхр: 7].

3. То референца у разумевању Ал-Кур'ан и Суннет су текстови (текст Ал Кур-и хадиса) које објашњавају, разумевање Салафусх Салих и имами који су следили њихов пример и видети прави смисао на арапском језику . Ако је ово тачно, онда није спорно више са стварима у облику вероватноће у складу са својим језиком.

4. Главни принципи религије (исламска теологија), све је описао пророка саллаллаху 'алејхи селлем. Свако ко није подобан да држи нешто ново, што нема претходних примера, а камоли да кажем да је део религије. Аллах је усавршио своје вероисповести, пророчки откровење је искључен и затворен, као реч Алах Субханаху ва теала:

اليوم اكملت لكم دينكم واتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الاسلام دينا

"Овај дан сам усавршио за вас ваша религија, и немају Куцукупкан моју корист вама, и да је то било Куридхаи ислам религија за вас." [Ал-Маа-идах: 3]

Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

من احدث في امرنا هذا ما ليس منه فهو رد.

"Они који су измишљене афере (религија) наше, нешто што није део тога, онда дела одбијен." [3]

5. Предао (таслим), покоран и послушан Богу и Његовом Посланику, духовног и физичког. Не одбаци ништа од Ал-Кур'ан и аутентичног Суннета, (или га одбаците) и кииас (аналогија), осећања, Касхеф (осветљење или откривење тајне натприродног вео нешто), речи једног шеик, или мишљења свештеника и други.

Аллах Субханаху ва теала каже:

فلا وربك لا يومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

"Али не, ваш Господ, они су (у ствари) не верујем док не учинити судија у случају да се разликују, онда они немају резерве у својим срцима против одлуке коју сте дали, а они добијају потпуности." [-Нисаа ': 65]

Такође, реч Алах Субханаху ва теала:

وما اتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله ان الله شديد العقاب

"Оно што се даде Апостола онда прихвати. А оно што је забрањено онда оду, а бертаквалах Богу. Заиста Аллах је строга у кажњавању "[Ал-Хасхр: 7].

6. Пропоситион "акли (осећај) би одговарало истинском пропозиција накли (насх сахеех). Нешто катх'и (дефинитивно) од два аргумента, не би заувек у сукобу. Ако изгледа да постоји контрадикција између та два, онда аргумент накли (стих или хадис) треба да преузме примат.

7. Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је Ма'схум (Бог сачувао од грешке) и Сахаба радикално Алах анхум укупан лишен споразума о грешци, као речи пророка саллаллаху' алејхи селлем:

ان الله تعالى قد اجار امتي من ان تجتمع على ضلالة.

"Алах свемогући је заштићена мој уммет окупљања (договорено) по заблуда". [4]

Али појединачно, ниједан од њих Ма'схум. Ако постоје разлике између имама или други од њих, онда предмет се враћа књизи Аллаха и Суннета Посланика саллаллаху 'алејхи селлем да опрости онима који су погрешно и да је предрасуда како иџтихада.

8. Тврдећи у верским стварима презира, али мујадалах (тврде) са колико добро масиру'ах (дисиари'аткан). У случају да је јасно (нема аргумената и свједочење у Ал-Кур'ану и Суннету) је забрањено продужених дуге разговоре о томе, онда мора следити законе и далеко од своје забране. И води далеко за дуготрајних преговора да нема науке да муслиман о њима (нпр. природа Бога, кадха 'и Кадар, о духу и другима, који је потврдио да је укључена питања Аллаха). Даље, требало би да дају ствар Аллаха Свемогућег.

Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ما ضل قوم بعد هدى كانوا عليه الا اوتوا الجدل, ثم تلا: ما ضربوه لك الا جدلا

"То није народ на странпутицу, након Бог дао савете о њима, осим ако им се свиђа тврдећи, онда саллаллаху 'алејхи ве селлем рецитовао стих:" ... Они не дају за вас, али парабола негирао намеру ... "[Аз -Зукхруф: 58] [5]

9. Муслимани морају увек прате манхај (метод) у Ал-Кур'ан и Суннет у одбијању нешто у смислу "акеедах и објасни проблем. Стога, не би требало да буде награђен јерес јереси опет, не би требало да буде ускраћена несташицу претерану или на други начин. [6]

10. Сваки нови случај који није био тамо пре него што је иновација у религији. Свака иновација је довођење у заблуду и свако довођење у заблуду његово место у паклу.
Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

كل بدعة ضلالة وكل ضلالة فى النار.

"Сваки новитет је довођење у заблуду и свако довођење у заблуду његово место у паклу". [7]

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]



Сваки Који Сахеех Суннет пореклом из Мессенгер бити примљена, упркос недељу



По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


Ахад хадис је хадис који не испуњавају захтеве мутеватир хадис или не испуњавају неки од мутеватир захтевима [1].

Научници овог уммета у свакој генерацији, од којих оба кажу да ахад хадис указује верује науку и тврде да ахад хадис показује Зханн, они беријма '(слажу) о неопходности практиковања ахад хадис. Нема сумње међу њима, али мала група која се не рачунају, као и Му'тазила Рафидхах [2].

Шејх Мухамед ал-Амин бин Мухамед Мухтар Јасен-Сиинкитхи рахимахуллах (. У. 1393 АХ) је рекао: "Знајте да истраживање које не би требало да одступа од резултата да хадис ахад хадис мора бити спроведене за проблеме Усхулуддин, јер је узета и вежбао за правне проблеме / фуру '. Дакле, оно што долази од Посланика саллаллаху 'алејхи селлем са сахеех иснаад од атрибута Бога, мора бити прихваћен и веровали у уверењу да су особине у складу са Врховним Махасемпурнаан и све његове велицине као своју реч :

ليس كمثله شيء وهو السميع البصير

"... Не постоји ништа слично њему. И Он је све-Претрес, Махамелихат "[Јасен-Сиуура: 11].

Дакле, ви постајете свесни да примена теолога и следбеника да ахад хадиси то није прихватљиво да се користи као аргумент у питањима "акеедах као о атрибутима Алаха, јер није се ахад хадиси не показују сигурну ствар али да Зханн (наводно) као питање 'акеедах мора да садржи осуду. Њихов говор је батхил и одбачени. А довољна као доказ ове тврдње захтева да одбаците кебатхиланниа аутентичне исповест долазе из алејхи пророка саллаллаху 'ва саллам закона од разлога само "[3].

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је најбољи арапски језик корисник и терфасих, он је благословио са јаваами'ул Калим (способност да открије значење реченице где солидан, а значење реченице), а додељује га испоручи. На тај начин, она може да буде замишљена, како сиар'и или 'акли-да саллаллаху' алејхи ве селлем би нека ствар "акеедах постаје нејасан и пуна сумњиво, јер" Акеедах је најважнији део целог сета верских учења. Тако да, када је он објаснио проблем фуру 'у детаље, то је немогуће ј није урадио исто на питању усул (главни) [4].

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је објаснио проблем усул (' Акеедах) и детаље (детаљ) веома јасно. Зато муслиман мора да прихвати оно што долази од Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, иако степен хадиса је ахад, не допире мутеватир. Имам Ахмад рахимахуллах рекао: ". Они који одбацују хадис Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, а он је био на ивици пропасти" [5]

ПЕТ ПРАВИЛА ОБЈАШЊЕЊЕ: Препустите (Таслим), придржавају и поштују само на Бога и Његову Посланику У лЛахир И Батхин. Одбити нешто из Ал Кур-а Суннет Сахеех, (обоје одбацили) Са Кииас (Аналогија), осећање, Касхеф (Откривење Сређивање Тајне осветљење или нешто Гхаиб), Говор Шеик, или Мишљења Свештеници и Тхе Отхерс ".


Имам Мухамед ибн аз-Зухри Схихаб рахимахуллах (. У. 124 Х) је рекао:

من الله الرسالة, وعلى الرسول البلاغ, وعلينا التسليم.

"Боже дај трактат (послао апостоле), обавеза Апостола комуницира поруку, а наша је дужност да поднесе и слушају." [6]

Обавеза муслимана је покоран и таслим је савршен, и предмет његових наредби, примио вест да је изашла из свог ј са прихватном пуним правом, не би требало да буде супротно од онога долази од Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам батхил речи, ствари које су неизвесни и несигурни, и не може се упоредити са речима једног човека.

Предај се, предају и послушност команди Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је дужност муслимана. Покоравајте се Аллаху и Његовог Посланика је апсолутна. Послушност Посланику саллаллаху 'алејхи селлем значи покорност Аллаху Свемогући.
Аллах Узвишени каже:

من يطع الرسول فقد اطاع الله ومن تولى فما ارسلناك عليهم حفيظا

"Онај ко се покорава се Посланику, он заиста није послушао Аллаха. А они који се окрену (од послушности), онда не послала да буду њихови чувари "[-Нисаа ': 80].

Аллах Субханаху ва теала каже:

فلا وربك لا يومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

"Али не, ваш Господ, они (буквално) не клима веру до праве ли судити у случају да се разликују, онда они немају резерве у својим срцима против одлуке коју сте дали, а они добијају потпуности." [- Нисаа ': 65]

انما كان قول المومنين اذا دعوا الى الله ورسوله ليحكم بينهم ان يقولوا سمعنا واطعنا واوليك هم المفلحون

"Одговор верника, када су позвани Аллаху и Његовом Посланику да апостол Суди између њих кажу: '. Ми чујемо и ми поштовати" И они су срећници "[-Нуур:. 51 ]

Такође, реч Алах Субханаху ва теала:

وما كان لمومن ولا مومنة اذا قضى الله ورسوله امرا ان يكون لهم الخيرة من امرهم ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا

"И то није прикладно за верујући човек, а не (такође) за верујући жене, када Аллах и Његова Посланика су поставили свој статут, тамо је за оне опције (други) о њиховој афери. А ко не послуша Аллаха и Његовог Посланика, онда заиста он је био у заблуди, просторије очигледну грешку "[Ал-Ахзааб: 36].

Слуга би се спасао од казне Аллаха Субханаху ва теала када је ментаухидкан Аллах са искрености и иттиба 'Посланику саллаллаху' алејхи селлем. Не може да се осим њега саллаллаху 'алејхи ве селлем, као права осигурачима и не треба бити задовољан другим законима од закона он саллаллаху' алејхи ве селлем. Шта год Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је одлучио да не буде одбијен са мишљењем учитеља, свештеника, кииас и други.

Заиста, муслиман не би преживео свет и у даљем тексту, пре него што он тврди да Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам, и да оно што није јасно онима који га знају. То значи, да поднесе текстовима Ал-Кур'ану и Суннету. Није против пена'вилан оштећених, сумњиве, сумњи и мишљења људи.

Ту је историја, то јест, када неки асхаби Посланика саллаллаху 'је алејхи селлем седи код куће пророка саллаллаху' алејхи селлем, изненада међу њима је помена једног од стихова Ал-Кур'ан, онда борити тако гласним гласова, онда пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем у љутим и црвена у лицу, бацање прашине као што је рекао:

مهلا يا قوم, بهذا اهلكت الامم من قبلكم, باختلافهم على انبيايهم, وضربهم الكتب بعضها ببعض, ان القران لم ينزل يكذب بعضه بعضا, بل يصدق بعضه بعضا فما عرفتم منه, فاعملوا به, وما جهلتم منه فردوه الى عالمه.

"Смири се, народе мој! Заиста, како борба овако је опустошио народе пред тобом, наиме њихова мениелисихи своје пророке и тврде да је највећи део књиге је у супротности са неким од других. Запамтите! Заиста, Ал Кур-није до Чекање неке друге стране, чак и стихови Ал-Кур'ан да оправда неке друге стране. Јер то је оно што већ знате, онда амалканлах а оно што не знате Урежи да зна ". [7]

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао:

المراء في القران كفر.

"Тврдња о питању Ал-Кур-је куфр". [8]

Имам АТХ-Тхахави (Д. 321 Х.) Рахимахуллах рекао: "Они који покушавају да науче забрањено знање, а не садржај разумевање да се предају (Ал-Кур'ану и Суннету), знање учио да ће угасити пут за њега чистоте монотеизма, чистоће науке и десно од вере ". [9]

Ово објашњење је смисла, озбиљна ограничења говоре о верским питањима, без знања.

Човек који говори без знања, ништа друго не би пратите његове жеље. Аллах Узвишени каже:

ولا تقف ما ليس لك به علم ان السمع والبصر والفواد كل اوليك كان عنه مسيولا

"И не прате оно што не знају о томе. . Заиста, слух, вид и срце, све што ће бити потребно аццоунтабил-гунгјавабанниа "[Ал-Исраа ': 36]

ومن اضل ممن اتبع هواه بغير هدى من الله ان الله لا يهدي القوم الظالمين

"... А ко је више заблуду него онај ко прати његове жеље да не примају никакве инструкције од Бога. Бог не даје кључ за неправде "[Ал-Касас: 50].

ومن الناس من يجادل في الله بغير علم ويتبع كل شيطان مريد كتب عليه انه من تولاه فانه يضله ويهديه الى عذاب السعير

"И човечанства постоји спор о Аллаху без знања, и прати сваки Схаитан је зло, сет против Схаитан је да они који праве пријатеље са њим, он ће заблуду, и довео га на муке пакла." [Ал-Хаџ : 3-4]

Аллах Узвишени каже:

قل انما حرم ربي الفواحش ما ظهر منها وما بطن والاثم والبغي بغير الحق وان تشركوا بالله ما لم ينزل به سلطانا وان تقولوا على الله ما لا تعلمون

"Реци: 'Раббку само забрањену радњу непристојност, како видљиви и скривена, а по маде грех, кршење људских права у пркос право (сачувај) Аллаху нешто што Бог није га изгубити, а доказ за (забрањене) . против Бога измисли нешто што ви не знате да "[Ал-А'раф: 33]

Када је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем је упитан о деци Муси-рикин који је умро, он саллаллаху' алејхи ве селлем рекао:

والله اعلم بما كانوا عاملين.

"То је Аллах Ко зна најбоље шта су урадили." [10]

Од Абу ал-Бахили Умамах Ради анху, рекао је да је Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ما ضل قوم بعد هدى كانوا عليه الا اوتوا الجدل.

"То није народ ће бити изгубљен након добијања смерница уколико нису међу тврдећи навике."

Онда саллаллаху 'алејхи ве селлем изговорио речи Свемогућег Бога:

ما ضربوه لك الا جدلا بل هم قوم خصمون

"... Они не дају за вас, али парабола негирао било какву намеру, у ствари, они су народ који воле да се боре ..." [Аз-Зукхруф: 58] [11]

Од 'Аисха Ради анхума, [12] он је рекао: "Пророк саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

ان ابغض الرجال الى الله الالد الخصم.

"Заиста Аллах је најомраженији човек највише енергично демантовао. '" [13]

Нема сумње да људи који не таслим Посланику саллаллаху 'алејхи селлем, он је смањен таухидниа. Људи који кажу да ра'иуниа (логика), жеље или таклид некога ко има ра'иу и пратио пожуде, без вођења од Аллаха, а затим смањила таухидниа према нивоима далеко је од ислама доноси Посланика саллаллаху 'алејхи селлем . Заиста, он је направио бога осим Аллаха теала.

Аллах Субханаху ва теала каже:

افرايت من اتخذ الهه هواه واضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله افلا تذكرون

"А да ли сте икада видели људе који чине своје жеље као бога, и Аллах пусти странпутицу на основу свог знања и Аллах је поставио печата рочиште и његово срце и ставио поклопац на његов поглед. Дакле, ко ће му дати траг након Аллаха (нека иде странпутицом). Па, зашто не узмеш лекцију "[Ал-Јаатсииах: 23] [14]?

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]


Пропоситион "акли (Интелект) Право да стане Ваше аргументе Накли / Неш Схахих



По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


Реч "АКЛ на арапском (етимологија) има неколико значења, [1], укључујући: Ад-дииах (казне), ал-Хикмах (мудрост), хуснут тасхарруф (добар или десно). У смислу (терминологија): "АКЛ (у даљем тексту написао разлог) се користи за два начина:

1. Аксиоме рационалних и знања-знања да је у сваком људском бићу.

2. Спремност је инстинктиван и урођена способност зрели.
Разлог је "Света или део постојећих чула у човеку да постоје и могу бити изгубљене. Ове особине су описани пророка саллаллаху 'алејхи селлем у једном од његова говорећи:

وعن المجنون حتى يعقل.

"... А међу онима луд док се не врати рационално". [2]

Интелект је снага мисли створио Алах Субханаху ва теала (за људе) и онда дати посебан набој у облику спремности и способности да носе плодну активност људског живота, који је поштован од стране Аллаха Свемогућег.

Његове речи:

ولقد كرمنا بني ادم وحملناهم في البر والبحر

"И заиста смо почаствовани синове Адама смо их спроводи на копну и на мору ...." [Ал-Исраа ': 70]

Исламски закон даје вредност и хитност која је веома високо на људском уму. То се може видети у неким од следећих тачака:

Прва. Само Бог достави своју реч на мушкарце разумевања, јер само они који могу да разумеју своју веру и серијата.

Аллах Субханаху ва теала каже:

وذكرى لاولي الالباب

". ... И подсетник за људе који имају смисла" [Схаад: 43]

Друга. Интелект је услов да мора постојати унутар људских бића да би могли да добију таклиф (правни трошкови) од Аллаха Свемогућег. Закони Серијат не односи на оне који нису примили таклиф. Међу онима који нису добили таклиф луд, јер је изгубио разум. [3]

Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

رفع القلم عن ثلاثة: عن النايم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.

"Пена (белешке заслуга и син) подигнута (релеасед) из три групе:. Људи који спавају до буђења, мале деце до сна (пунолетни), лудака све док није био враћен свести (рационално)" [4]

Трећи. [5] Аллах откаже оне који не користе своје умове. На пример, замерају Божије стручњаке Хелл који не користе свој интелект.

Аллах Субханаху ва теала каже:

وقالوا لو كنا نسمع او نعقل ما كنا في اصحاب السعير

"А они кажу:" Да смо слушали или мислили (упозорење) није неопходно да укључују становнике пакла ватре. "[Ал-Мулк: 10]

Четврти [6] помиње толико процесе мишљења и сугестије у Ал-Кур-као тадаббур, тафаккур, та-аккул и други.. Дакле, фразе попут "ла'аллакум татафаккаруун" (надам се да размишљате), или "афалаа та'килуун" (ако нисте интелигентни), или "афалаа иатадаббарууна Ал Кур-ана" (ако се не ментадаббури / размишљају садржај материце Ал Кур-), и други.

Пети. Муслимани осуђују таклид ограничавајуће и онемогућавање функције и разумне.

Аллах Субханаху ва теала каже:

واذا قيل لهم اتبعوا ما انزل الله قالوا بل نتبع ما الفينا عليه اباءنا اولو كان اباوهم لا يعقلون شييا ولا يهتدون

"И када се рече им: 'Пратите шта је Аллах открио, они кажу:' Не! Али ми само пратите шта смо пронашли од (акција) наших предака. ? (Да ли ће га пратити превише), иако су њихови очеви нису знали ништа, а нису добили представу "[Ал-Бекаре: 170]

Разлика између таклид и иттиба "је као што је рекао имам Ахмед бин Ханбал:" Иттиба 'је неко прати све што сте добили од Посланика саллаллаху' алејхи селлем ". [7]

Ибн Абд ал-Барр (у. 463 АХ.) У својој књизи, Јаами'у Баиаанил 'Илми ва Фадхлихи објасни разлику између иттиба' (Следећи) и таклид налази се на аргументе катх'и јасним. То иттиба 'историја прихватања од пријема доказа, док таклид прихватање од чистог логику размишљања.

Каже Ибн ал-Малики Кхуваиз Миндад (његово име је Мухамед ибн Ахмед ибн Абдиллах, умро ог 390 Х.): "Значење таклид је сиар'и мислио речима да нема доказа (предлог) лица то говорим. И иттиба значење 'следе нешто на основу доказа (тврдња) је фиксна. Иттиба 'дозвољено у религији, али таклид је забрањено ". [9]

Дакле, дефиниција таклид је да прихвати туђе мишљење, без аргумената заснованих [10].
Шесто, [11] ислам похвалио људе који користе свој интелект да разумеју и прате истину.

Аллах Узвишени каже:

فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه اوليك الذين هداهم الله واوليك هم اولو الالباب

"... Зато што Пренесите вести (драго) да би мојим слугама који слушају реч и следите најбоље од њих. Они су људи који имају смисла "[Аз-Зумар: 17-18].

Седмо, радна површина ограничење разума и људског ума, јер Господ Бог Свемогући:

ويسالونك عن الروح قل الروح من امر ربي وما اوتيتم من العلم الا قليلا

"Они питају те о дух. Реци: "Дух који је посао мог Господа. А ти ни дао знање, али мало "[Ал-Исраа ': 85].

Реч Аллаха:

يعلم ما بين ايديهم وما خلفهم ولا يحيطون به علما

"Он зна шта је пред њима и шта је иза њих, а они не могу да покрију знање науке". [Тхаахаа: 110]

Салаф улема (Ахлус Суннет) увек претходи накл (Откривење) од 'АКЛ (разлог). Накл је сиар'и аргументи садржани у Ал-Кур'ану и Суннету. Иако дефиниција разумно према Му'тазилитес, акли аргументи "су од учењака Калам и они чине науку као религију ритму (беат) сиар'и аргументе.

Стављање аргументе накли разумну претпоставку да то не значи да не користите заједнички Ахлус Суннет. Али намера је да се успостави "акеедах не предузме како он наставио теологе који користе разлог сама да разуме стварне проблеме који се не могу стићи разлога и одбацио аргументе накли (сиар'и аргументе) које су у супротности са њиховом разлога или однос њих.

Имам Абул-Сам'ани Музхаффар као рахимахуллах (. У. 489 В) [12] је рекао: "Знам да су школе Ахлус суннета кажу да разлог не захтева нешто за некога и не забрањују нешто од њега, и нема право да му оправдава или забрањује нешто, баш као што не постоји ауторитет за њега да судим добро или лоше. Ако откровење не долази до нас, онда не постоји обавеза за лице било које религије и не постоји таква ствар као што је заслуга и греха. "

У сумарних погледом Ахлус Суннета о употреби разума, укључујући и следеће: [13]

1. Схари'а примат над разлога, јер шеријатско није Ма'схум Ма'схум било разумно.

2. Интелект има могућност да зна и разуме глобалну, нон-детаљ.

3. Шта је истина обичајног права не би у супротности са шеријата.

4. Оно што је једна од заједничког размишљања је оно што је у супротности са серијатског.

5. Одређивање закона тафсхилииах (детаљ, као обавезно, нечисти, и тако даље) је прерогатив Серијат.

6. Разлог не може да одреди посебан правни на нешто пре доласка откровења, иако у принципу може бити да знају и разумеју добро и лоше.

7. Одговор на награди и греха одређује Серијат.
Аллах Узвишени каже:

وما كنا معذبين حتى نبعث رسولا

"Нећемо менгадзаб па смо послали апостола". [Ал-Исраа ': 15]

8. Обећање неба и пакла претња је потпуно одређена Серијат.

9. Не постоји специфична обавеза да Свемогућег Бога који је одређен од стране нашег ума на Њега. Јер Бог каже о себи:

فعال لما يريد

"Свемогући Бог учини оно што Он воље." [Ал-Бурууј: 16]

Из овога се може рећи да веровање Ахлус Суннета је право коришћења разлога у питању као аргумент. Дакле, ако разумне аргументи могу се вршити у складу са Ал-Кур'ана и Суннета или није у супротности са њима. Ако се противи оба, онда се сматра супротно извора и суштине. Колапс такође значи пропаст темеља постојећег објекта на њему. Тако да разлог није више доказ (аргумент разлог), али испоставило се да је лажна тврдња. [14]

ПОЗИЦИЈА ОПИС Ахлус Суннет Вал Јама'ах НАУКЕ Калам

Имам Ебу Ханифе (. У. 150 Х) рахимахуллах рекао: "Ја сам срео Калам Научни стручњаци. Њихова срца су били гласни, непристојни душа, без обзира да ли су у сукобу са Ал-Кур'ану и Суннету. Они немају добро Вара 'и Таква "[15].

Имам Ебу Ханифах рахимахуллах такође рекао када је упитан о расправи у науци Калам на слици и облику, он је рекао: "Буди се придржавајући Суннета и пут који је узет од Салаф Салиха. Клоните ви било ствар ново, јер је иновација "[16].

Ал-Кадија Ебу Јусуф (у. 182 Х.) Рахимахуллах, [17] ученик Абу Ханифах рахимахуллах, рекао Бисхр бин ал Мариси Гхииатс [18]: "Наука Калам је лудост и незналица о науци Калам је наука. Неко, када верски вођа или лидера Кантрида наука, она је зиндеек или сумња зиндеек (они који су показали непријатељство према исламу) "А његове речи:" Они који студирају науку Калам, он ће бити зиндеек ... "[. 19]

Имам Ахмед (. У. 241 Х) рахимахуллах рекао: "Власник науке Калам неће бити срећан заувек. Научници из Калам је зиндеек људи (они који су показали непријатељство према исламу) "[20].

Имам Ибн ал-Јавзи (. У. 597 Х) рахимахуллах рекао: "научници и фукаха (правници) овог уммета раније муте ​​(занемари) науку Калам није јер они нису способни, већ зато што су сматрали науку о Калам није био у стању да излечи жеђ , може чак и да звук буде болестан. Дакле, они не обраћају пажњу на њега и забрањује да се укључе у њега "[21].

Ибн Абд ал-Барр (. У. 463 Х) рахимахуллах рекао: "Стручњаци фикху и хадис стручњаке који се налазе око града су се сложили да Муслимани научници и теолози су стручни манипулатори од истине јереси. Као њихов договор да теолози се не сматра да припадају редовима свештенства. Категорисана Хадис научници су стручњаци и људи који се разумеју у то и они стратификовани према њиховој стручности у испитују, одвајајући (аутентична из Да'ееф) и разуме хадис "[22].

Имам Малик ибн Анас (. У. 179 Х) рахимахуллах рекао:

لو كان الكلام علما لتكلم فيه الصحابة والتابعون كما تكلموا في الاحكام والشرايع ولكنه باطل يدل على باطل.

"Ако је наука наука Калам, несумњиво Сахаба и Таби'ин'лл прича како су разговарали са серијатског наука, али наука Калам је неистина да су показали батхилан". [23]

Имам Схафи'и рахимахуллах рекао: "Они који имају сазнања о Калам, неће напредовати." Он је такође рекао: "Правни експерти Калам мисао је требало да буде шлаг са длан лисни нерв и сандале (обућа) и одрастао у камила, онда дииринг око села. И то је рекао: "Ово је награда од напуштања књиге и Суннета и да тај Калам знања. '" [24]

Такође рахимахуллах Он је изјавио: [25]

كل العلوم سوى القران مشغلة
الا الحديث والا الفقه في الدين
العلم ما كان فيه قال حدثنا
وما سوى ذاك وسواس الشياطين

Све науке поред Ал Кур-заузет,
са изузетком науке хадиса и фикху да истражују религију.

Наука је наведена у њему: "Коола Хаддатсана (Хадис је пренео да нас)."

У другима је "Схаитан шапуће" саме.

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]


Сваки нови случај Одсуство Претходна Унутра Религија је Бид'ах


По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


А. Дефиниција Бид'ах
Јерес је синоним ал икхтира "је нешто ново, створена без претходног пример [1].

.. Јерес на језику (етимологија) је нова ствар у религији, након религије је савршена [2] Или нешто направио након смрти алејхи пророка саллаллаху 'ва саллам облику воље страсти и праксе [3] Ако се каже: " Направио сам јерес, то значи да радиш један је рекао или учинио без претходног примера ... "Порекло речи иновација подразумева стварање без претходног примера. [4]

Међу њима је реч Алах Субханаху ва теала:

بديع السماوات والارض

"Бог је творац неба и земље ..." [Ал-Бекаре: 117]

Наиме, да је Бог створио да их без икаквог претходног пример [5].

Бид'ах у смислу (терминологија) има неколико комплементарних дефиниције према објашњењу научника, међу њима:

Ал-Имам Ибн Таимиииах рахимахуллах:
Он рахимахуллах рекао: ". Бид'ах у исламу је све што није дисиари'аткан од Аллаха и Његовог Посланика, који нису наредили ни у виду обавезног забране или других облика савета" [6]

Јерес сама постоје две врсте: прво, иновација у облику говора или уверења. Друго, иновације у виду дела и обожавања. Други облик обухвата и први облик, као први облик може довести до облика последњег [7] Другим речима,. Законско порекло богослужења су забрањени, осим оних дисиари'аткан. Иако правно порекло световне проблеме дозвољених осим забрањено Аллаха и Његовог Посланика.

Обожавање поријекло није дозвољено, осим ако дисиари'аткан од Аллаха Свемогућег. И све (осим верске) порекло дозвољено, осим оних забрањено од стране Бога. [8]

Он (Ибн Таимиииах рахимахуллах) такође је рекао: "Бид'ах против Кур'ана и Суннета Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, или ијма' као-Салаф научници облик обожавања и веровања, као што је поглед ал-Кхавариј, Рафидхах, Кадариииах и Јахмиииах. Они обожавају са песмом и плесом у џамији. Исто тако, они могу да клањају бријање начин, коришћење канабиса и разне друге иновације које служе као обожавање неких група против Кур'ана и Суннета Посланика саллаллаху 'алејхи селлем. Аллах најбоље зна ". [9]

Имам пепела-Сиатхиби рахимахуллах (у. 790 Х): [10]
Он је изјавио:

البدعة: طريقة في الدين مخترعة, تضاهي الشرعية يقصد بالسلوك عليها المبالغة في التعبد لله سبحانه.

"Јерес је нови начин на који се религија направљен да личи на серијатског ради претеривања у обожавању Аллаха Субханаху ва теала."

Фраза: "Нови начини религије", што значи да начин на који је то направио од произвођача нагиње ка религији. Али у ствари, то је нови начин да се није основ за шеријатско смерницама. Будући да постоји много начина на религији, од којих је путоказ у Серијат, али постоји начин да нема смернице у Серијат. Дакле, начин на који религија спадају у ову категорију уколико иновација је нови начин и да нема основа у Схарее'ах.

То је, иновација је нови начин који је направљен без икаквих примера Серијат. Пошто иновација је нешто од онога што је основана у Схарее'ах.

Фраза "као шеријата", као афирмација да нешто диада измисле религија била, у ствари, није у Серијат, па чак и супротно серијатског неких аспеката, као што су потребе за одређене начине и облике који не постоје у серијатског . Такође, захтева одређени ритуали да нема одредбе у Серијат.

Фраза "да претерују у богослужењу се Богу ', је допуна значења јереси. Зато што је то сврха починилаца тог јереси. То сугерише да марљиво моле, зато што је Бог створио човека само да обожавају Га као што је поменуто у Његов говорећи: (АДХ-Дзарииаат: 56) "И нисам створио Јинн и човека да ме обожавају.". Као да су људи који чине јеретичку став да намера у доношењу новина је да се поклоним на начин на који стих. Он је сматрао да оно што је наведено у серијатског закона и закона још увек није у стању да довољно је да претерана и додавање и понавља. [11]

Он је такође открио још једну рахимахуллах дефиницију: "јерес јесте начин на који религија је измишљена, подсећа учења у Серијат који је, циљ је имплементација серијата као сврху" [12].

Он рахимахуллах дефиниција друга је да та навика када се посматра само као навика кебид'ахан неће садржати ништа, али ако се ради у облику обожавања, или ставља у положај као обожавање, она се може унети до јереси. На тај начин, то значи да он мора да корелацију различите дефиниције које постоје. Он даје пример навике мора да садржи вредност богослужења, као што су куповина и продаја, брак, развод, изнајмљивање, кривично право, ... јер су обавезани многих ствари, по захтевима и серијатског правила која не пружају другу опцију за муслимана од сировог одлуке. [13]

Имам ал-Хафиз Ибн ал-Рајаб Ханбали (у. 795 Х.) Рахимахуллах: [14]
Он рахимахуллах рекао: "дефиниција иновације је да нема правног основа у учењу серијатског које указују његову валидност. Што се тиче ко има основу у Серијат који приказује истину, онда шеријатско не сматра јереси, мада језик је рекао да јереси. Дакле, свако лице које измишља нешто и менисбатканниа верским учењима, али нема основа за религију која се ослањала на, онда је јерес. Учење ислама нема никакве везе са том јереси. Није било разлике између случајева који се односе на веровања, делима или речи, или духовног рођења.

Постоји нека историја неких од Салаф улеме који сматрају или делимично делује јереси, али то не значи да други-је иновација у језику, а не на основу шеријата.

Пример је поздравом 'Омер ибн ел-Хаттаб рахимахулла, када је прикупљање муслимане да обављају молитве ноћу у Рамазана (Таравеех молитва) пратећи имама у џамији. Када је рахимахуллах напоље, и видим да се моле у ​​џемату. Тако да је рахимахуллах рекао: "Најбољи новина је да је ова врста" [15].

Б. Јерес подела [16]
1. Бид'ах Хакикиииах
Хакикиииах јерес је јерес која нема индиција све сиар'и обојица из Кур'ана, Суннета или Ијма '. И нема ријечи су користили учењака било глобално или детаљна. Дакле, она се назива јерес, јер је измишљена у случају религије, без претходног пример [17].

Међу примерима је јеретички рећи да негира Јахмиииах атрибута Бога, Кадариииах јеретичку, јеретичку Мурји'ах и други који кажу нешто што није рекао преко пророка саллаллаху 'алејхи селлем, и његови другови РАДИ анхум .

Други пример је ближи Богу живи свештенство (као пастир) и одржао мавлид прославу Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам, Исра' Ми'рај и други.

2. Бид'ах Идхафиииах
Идхафиииах јерес је јерес која има две стране. Прво, постоји веза са предлогом. Дакле, са ове стране њега није јерес. Друго, немају никакве везе са аргументом већ и оно што се налази у хакикиииах јереси. То се посматра са једне стране, јер је наслоњена на Суннету, суннет, али гледано са друге стране је био јеретик, не само на основу сумњивог предлог.

Разлика између ова два је да значење првобитних услова аргументом да је на њега. Али када се гледа са стране пута, природа, стање или примена детаље, не постоји ниједан аргумент уопште, али када он узима аргумент. Таква јерес углавном јављају у богослужењу, а не само навика.

На овој основи, то је јерес хакики већи грех јер се врши директно од стране починиоца, без посредника, као чиста преступа и веома очигледно био ван серијатског, као што су поздравне Кадариииах наводећи добро и лоше према разлога, да одбије хадису хадисе као доказ, [18] негирао постојање Ијма ", негирајући кхамр нелегитимну, рекавши да су Имами Ма'схум (сачувани од греха) [19] ... и друге ствари као што је [20].

Он је рекао да јерес јереси Идхафиииах значи да када се посматра са једне стране, али с друге стране он је само пука дисиари'аткан мишљење. Због људи који чине већину услова јереси у категорији личног мишљења, а не подржавају аргументе обе стране. [21]

На пример, овде је Дхикр јерес јама'и. Нема сумње да Дхикр се препоручује у исламском закону, али ако обављају са састанка, весео (булк) и са једним гласом, пракса не постоји пример у исламском закону.

Ц. Јерес У исламском закону
Заиста је ислам религија савршена после смрти пророка саллаллаху 'алејхи селлем. Аллах Субханаху ва теала каже:

اليوم اكملت لكم دينكم واتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الاسلام دينا

"Овај дан сам усавршио за вас ваша религија, и немају Куцукупкан моју корист вама, и да је то било Куридхаи ислам религија за вас." [Ал-Маа-идах: 3]

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је испоручио све расправа, ни лево. Саллаллаху 'алејхи ве селлем Он је испунио мандат и саветује своје људе. Дужност свих човечанства да пратите упутства Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи селлем, као и све трагове су трагови Посланик Мухаммед саллаллаху' алејхи ве селлем и ружно-ружна-диада случај ковани. Обавезно за све човечанство да прати он саллаллаху 'алејхи ве селлем, а не држите јеретика и нова питања, као сваки нови у религији је иновација и свака иновација је заблуда.

Нема сумње да било иновација у религији је јеретички и нечистог, јер је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем:

اياكم ومحدثات الامور فان كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة.

"Будите пажљиви да новим стварима. Сваки од нових случајева који су јеретички, а свака новина је довођење у заблуду "[22].

Слично томе, реч је саллаллаху 'алејхи ве селлем:

من احدث في امرنا هذا ما ليس منه فهو رد.

"Он је произведен Нгада послове (религија) од наше, нешто што није део тога, онда је одбацио" [23]

Оба горе хадиса указује да нови случајеви су се у овој религији је иновација, а свака новина је јерес и одбачени. Бид'ах у религији је забрањено. Али кехараманниа ниво варира у зависности од врсте јереси.

Постоје иновације које доводе до куфра (јерес Куфрииах), као што су мобилни бертхаваф гроб да се приближи својим становницима, нудећи жртве и заклињу се да гробница, моли за њих, тражећи спас за њих, као и мишљење Јахмиииах, Му'тазила и Рафидхах.

Ту су и иновације које су постале средство политеизам, као што је изградња око гробова, моли и моли над гробом и специјализују слављење у гробу.

Ту је и јеретички чин кемаксииатан вредно, као што су целибат јерес која је избегла брак брзо стојећи у горући сунцу, кастрирани гениталије са намером одупре пожуду и други [24].

Ахлус Суннет сагласили су се о неопходности да прате Ал-Кур'ан и суннет по разумевању Салафусх Салиха, три генерације најбоље (пријатељ, Таби'ин, таби'ут Таби'ин) сведочи Посланика саллаллаху 'алејхи салламбахва своје је најбољи од мушкараца. Они су се такође сложили о кехараманниа Бид'ах и сваки Бид'ах је довођење у заблуду и разарања, постоји јерес у исламу хасанах.

Ибн Омер Рдадхииаллаху анхума, рекао:

كل بدعة ضلالة وان راها الناس حسنة.

"Сваки новитет је довођење у заблуду, чак и ако људи изгледао добро". [25]

Имам Суфиан АТС-Тсаури рахимахуллах (. У. 161 В) [26] је рекао:

البدعة احب الى ابليس من المعصية والمعصية يتاب منها والبدعة لا يتاب منها.

"Чин јереси више вољена ђаволом него преступника кемаксииатан кемаксииатан и још увек је могуће да се покаје за кемаксииатанниа док кебид'ахан тешко починилац да се покаје за кебид'аханниа". [27]

Имам Абу Мухамед ал-Хасан ибн 'Али ибн Кхалаф ал-Барбахари (он је имам Ахлус Суннета Уал Јама'ах свог времена, умрла ог 329 Х..) Рахимахуллах рекао: "Клоните сваком случају најмања јерес, јер понуда" ах да ће бити мало велика. Слично се догодило кебид'ахан овом народу потиче из тривијалног ситницу попут истине и толико људи преварили и преварени, и свежите њихова срца, тако тешко да изађу из његове мреже и на крају укорењена и верује се да религија. Без га схватајући, они полако мениелисихи узастопни пут и од ислама "[28].

[Копирано из књиге Схарх Акидах Ахлус Суннета Вал Јама'ах, аутор Бин Абдул Кадир Јазид Јавас, Издавач Реадер имама пепела Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ 13340А Џакарти, Штампа Трећи 1427Х/Јуни 2006М]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment