Wednesday, October 31, 2012

АТМОСФЕРА дан Арафах подсећа Доомсдаи


АТМОСФЕРА дан Арафах подсећа Доомсдаи

По
Шејх ибн Абдул Абдурразак Мухсин ел-Аббад



Међу кључним лекцијама и пуном значењу ходочашћа у Меку је перкумпуланбаниак благословена људи у месту које сведочи свих ходочасника у данима пре боравка у Арафат Арафах.Мерека рецитовање Талбииах и преклињали Свемогућег Аллаха, Његова милост и нада Његов страх од мучења, молећи за Његову обилним карнуниа дана јато уматИслам највећи икада у видети.

Стална (Арафат) каумМуслимин подсетио да постоји огроман скуп касније у току дана. У то време, сва људска бића из прва последња ће се окупити да сачека одлуку Аллаха Свемогућег и онда би они крену према сваком месту. Било је добитак вечни благослов и оних које су погодиле болну судбину. Аллах Узвишени нам направи први припадао.

Ибн ал-Каииим рахимахуллах у сиа'ир мимиииахниа рекао:

То је био славан дан друштво
Као друштвима у дан, али је био моћнији доомсдаи

Вирулентности судњег је без сумње од стране муслимана. Аллах Субханаху ва теала каже:

وعرضوا على ربك صفا

И они ће бити изведени пред Господом пред марш. [Ал-Кахфи/18: 48]

Аллах такође каже:

يوميذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

Тог дана сте суочени (до вашег Господа), нема ништа сакривено је од ваше ситуације (Аллаху). [Ал-Хакках/69: 18]

На Судњем дану, Аллах Узвишени је окупио све своје слуге, као његове речи:

ليجمعنكم الى يوم القيامة لا ريب فيه

Заиста Он ће вас окупљају на дан Васкрсења, која без сумње. [-Ниса '/ 4:87]

А Аллах Узвишени каже:

يوم يجمعكم ليوم الجمع ذلك يوم التغابن

(Запамтите) дан (који је у то време), Алах ти окупљају на дан наплате (да се суди), један дан (време) открио грешке. [Ат-Тагхабун/64: 9]

А Аллах Узвишени каже:

ذلك يوم مجموع له الناس وذلك يوم مشهود

Судњи дан је дан који су сви мушкарци прикупљене за (против) њега, а тај дан је дан који сведоче (сва бића). [Хууд/11: 103]

На дан Скупштине није било разлике између бившег и друге човечанства. Све се окупили у веома велика је:

قل ان الاولين والاخرين لمجموعون الى ميقات يوم معلوم

Реци: "Заиста они раније и потоње они ће заправо бити прикупљени на одређено време на дан познатом [Ал-Ваки'а / 56:49-50].

Нико ко није присуствовао овом окупљању, иако је његово тело уништено у простору, и изгубљен у голој земљи и исхрану птица и звери. Све ће бити прикупљени и не постоји начин да се побегне. Аллах Узвишени каже:

وحشرناهم فلم نغادر منهم احدا

И ми смо окупити све људе, а не оставити било који од њих. [Ал-Кахфи/18: 47]

Аллах такође каже:

اين ما تكونوا يات بكم الله جميعا ان الله على كل شيء قدير

Где год да си сигурно Аллах ће вас окупљају (на Судњем дану). Заиста Аллах властан над свим стварима. [Ал-Бекаре / 2:148]

ان كل من في السماوات والارض الا اتي الرحمن عبد القد احصاهم وعدهم عدا وكلهم اتيه يوم القيامة فردا

Нико на небу и на земљи, осим да дође до Господа Милостивог као слуга. Заиста Аллах је одређен број њих и бројања их са пажљивим тачки, а сваки од њих ће доћи до Аллаха на Судњем дану са своје. [Мариам/19 :93-95]

Они ће бити прикупљени у неком другом свету са својом земљом у свету. Аллах Узвишени каже:

يوم تبدل الارض غير الارض والسماوات وبرزوا لله الواحد القهار

(То је) дан (када) земља замењена другом, а на земљи (као) на небесима, и сви су (у падоку махсиар) се заједно долазе у присуству Аллаха, Узвишеног, Алл-Мигхти. [Ибрахим/14: 48]

Земља која је постала место окупљања за људе касније у загробном животу описао је Расулуллахн. У Сахих Бухари и Муслим од Сахл ибн Са'д Ради анху, рекао је: "Ја сам чуо Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

يحشر الناس يوم القيامة على ارض بيضاء عفراء كقرصة النقي ليس فيها علم لاحد

У будућности Судњег дана, људи ће се прикупљати у веома белом свету је округла и равна плоча без знакова (зграда) припада никоме о томе. [ХР. Бухари, бр. 6521 и Муслим, бр. 2790]

То је (они окупили) изнад земље је раван, постоји узвишење или низак, нема планине и стене и не постоји знак становање или зграде.

Они су се окупили у кадаан не носе сандале, голи без одеће, у држави не обрезаног. У Сахиху Бухарије и Муслим од Ибн 'Аббаас анху, он се односи да је Посланик саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

انكم محشورون حفاة عراة غرلا ثم قرا: كما بدانا اول خلق نعيده وعدا علينا انا كنا فاعلين

Сигурно ћете бити сакупљени у стању боси, голи и нису обрезани, а он саллаллаху 'алејхи ве селлем прочитао речи Аллаха Свемогућег: Како смо почели прво стварање, тако ћемо поновити. То је сигурно обећање чувамо само гле, ми ћемо то урадити (ал-Анбииа '/ 21:104). [ХР. Бухари, бр. 3349 и Муслим, бр. 2860]

Поменути у Сахих Бухари и Муслим, Аиша радикално анхума, када је слушао пророка саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

يحشر الناسيوم القيامة حفاة عراة غرلا قالت عايشة فقلت يا رسول الله الرجال والنساء ينظر بعضهم الى بعض فقال الامر اشد من ان يهمهم ذاك

Људи ће бити прикупљени у стању боси, голи и није обрезан. Питао сам: 'О Аллахов, жене и мушкарци ће сви видети једни друге? Он саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао: "О,' Аиша услов победио жељу да виде једни друге." [ХР. Бухари, не 6527. И муслиман, не. 2859]

На тај дан, сунце лежи ближе народу, тако да је само један километар, наравно, док није било склониште, осим сенци Престола (Престо Аллаха). Међу мушкарцима, нико добија нијансу трон и оних који терпангганнг топлота сунца. Итумениенгат соларне топлоте и додајте у беди и узрок кегиласаханниа. У то време, људи гурати једни друге и подударају једни са другима, што је резултирало у гурање и гурање једни друге, стајања на ногама и сваки други грла сува од жеђи. То је било у то време, људи имају три врло тврд у исто време топлота сунца, суво грло и тело нагурали. Дакле, нема сумње, зној капље и просипање на земљу, тако да кваси ноге у складу са ставом ногама и њихове блискости са њиховом Господу. Међу мушкарцима је било зној до рамена и струка; И међу њима су и неки који зној до уха, и тотално постоје уроњени у свом зноју [1] маја Аллах сачува и спаси нас..

Од Ебу Хураирах Ради анху, рекао Посланик Схаллаллаху'алаихи ва саллам рекао:

يعرق الناس يوم القيامة حتى يذهب عرقهم في الارض سبعين ذراعا ويلجمهم حتى يبلغ اذانهم

На дан Васкрсења, људи тренерке, тако да зној лије на земљу седамдесет лаката, и удавио их уши [хр. Бухари, бр. 6532]

Од Микдад Ибн ал-Асвад, рекао је да је Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

تدنى الشمس يوم القيامة من الخلق حتى تكون منهم كمقدار ميل فيكون الناس على قدر اعمالهم في العرق فمنهم من يكون الى كعبيه ومنهم من يكون الى ركبتيه ومنهم من يكون الى حقويه ومنهم من يلجمه العرق الجاما قال واشار رسول الله صلى الله عليه وسلم بيده الى فيه

На дан Васкрсења, сунце у непосредној близини човека до висине око једног километра. Тада човек тренерка своја дела, а међу њима су били знојење горе (потопити) пету; Међу њима су били знојење горе (дављење) колено, Међу њима су били знојење горе (потопити) струк, а заиста постоји обуздан сопственом зноју. (Ал-Микдад радикално анху су асхаби који приповеда ову хадис) је рекао, "Пророк" саллаллаху алејхи ва саллам махну руком његовим устима. "[ХР. Муслим, бр. 2864]

Дан стоје (у падоку махсиар) једнак педесет година свет.

Аллах Субханаху ва теала каже:

تعرج الملايكة والروح اليه في يوم كان مقداره خمسين الف سنة

Анђели и Габриел горе (суочава) у Господу дан који мери педесет хиљада година. [Ал-Ма'ариј / 70:4]

Она се помиње у Сахих Муслиман, пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ما من صاحب ذهب ولا فضة لا يودي منها حقها الا اذا كان يوم القيامة صفحت له صفايح من نار فاحمي عليها في نار جهنم فيكوى بها جنبه وجبينه وظهره كلما بردت اعيدت له في يوم كان مقداره خمسين الف سنة حتى يقضى بين العباد فيرى سبيله اما الى الجنة واما الى النار

Нико није био власник злата и сребра који не даје закат али на Судњем дану ће бити у Направите одбор пожару који заузврат у паклу. Затим дисетрикакан стомак, чело, и назад, сваки пут одбор је кул онда кувате за њега назад у дан који је еквивалентна пет хиљада година (у свету) у његовом случају у одлуци, а онда је видео излаз ако идете у рај или пакао . [ХР. Муслим, бр. 987]

Међутим, овај услов ће бити ублажен Аллаха Свемогућег за оне који верују. Тражимо за дар Аллаховом Свемогући Пемурах.Далам књига ал Мустадрак Хаким из Абу Хураирах Ради анху рекао, Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

يوم القيامة على المومنين كقدر ما بين الظهر والعصر

Старије судњег за вернике као време између Дхухр и АСР. [Ал-Мустадрак, 1/84] И у схахихкан ал-Албани у Сахеех ал Јаами ", бр. 8193

Аллах ће засенити вернике са Његовом хлад на дан нема сенка осим Његовог хладу. Аллах каже у хадису Кудси:

اين المتحابون بجلالي اليوم اظلهم في ظلي يوم لا ظل الا ظلي

Где су људи који воле једни друге због мог величанства? На овај дан ја ћу их склониште када не постоји сенка данас осим моје сенке [ХР.. Муслим, бр. 2566]

Тог дана, сви људи траже помоћ на Посланика. Тражили да добије молити на страни Свемогућег Аллаха да одмах утврди и одлучити случај међу службеницима. Али сви пророци нам кажеш зашто не може да испоручи уколико посредовањем Наш Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи селлем. Он саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао: "То је за мене." Онда саллаллаху 'алејхи ве селлем иди и испружен испод престола Раббил аламин, Аллах Узвишени је било лако да каже хвала и похвалите добро да претходно нису били у је лако за свакога, а онда Аллах Узвишени је рекао да је он саллаллаху 'алејхи селлем: "Подигни главу Да ли ће несумњиво бити обезбеђена! И дај заступништвом несумњиво сиафа'атму (да се чује) И у том моменту Аллах Узвишеног! да дођу до одлуке о својим слугама.

Аллах Субханаху ва теала каже:

وجاء ربك والملك صفا صفا وجيء يوميذ بجهنم يوميذ يتذكر الانسان وانى له الذكرى يقول يا ليتني قدمت لحياتي

А твој Господ долази, док су анђели у редовима, а на тај дан пакла је приказан и на тај дан ће човек памте, али нема смисла да се сетим да је за њега. Он (мушкарац) је рекао: "Волео бих да сам први пут ће радити (добрих дела) за мој живот." [Ал-Фајр/89 :22-24]

У песми помиње строфа:

تذكر یوم تاتي الله فردا وقد نصبت موازین القضاء
وھتكت الستور عن المعاصي وجاءالذنبمنكشفالغطاء

Запамтите, када сте дошли у Аллаха Само
Док су ваге за пракси примењује
Све коло неморално покривач је уништена
Док грех долази без маске [2]

Дакле, хајде да размислимо о дану који је описан нама, Ми размишљамо о условима који су пријављени за нас, нека нам се припреми сва неопходна и хендаклахкита увек имају страх од Аллаха, Јер заиста најбољи одредбом је побожност. Аллах Узвишени каже у последњим стиховима о хаџа:

واتقوا الله واعلموا انكم اليه تحشرون

И страх Аллаха, и знам да сте се окупили са Њим. [Ал-Бекаре / 2:203]

Аллах Узвишени нас учини све термасукпара слугу који увек страхују Аллаха, а Аллах Узвишени нас штити од понижавања Судњег дана и ми молити милост Аллахову милост и да смо међу онима који су преживјели.

[Копирано из Суннета издања магазина 06/Тахун КСВ/1432Х/2011М, аутор Устадз муслиманске Ал Атсари. Пенебит Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Пурводади Км 8 Селокатон Гондангрејо - Соло 5


Порођај Арафат Људи Радно Оут Оф Хелл


По
Анас Устадз Бурхануддин, мр


Врлина Дана Арафах
Дан Арафах која пада на 9. Дху ал-Хијјах сваке године је један од најважнијих дана у години. Чак иу Схафи'и мадххаб рекао да ако постоје људи који кажу: "Моја жена је пала на већини главних развода", онда развод пада на дан Арафах [1]. Специјалитет овог дана на основу општих и посебних аргумената.

Општи став да хадис од Ибн Аббаас анху да је Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ما من ايام العمل الصالح فيهن احب الى الله من هذه الايام العشر ». فقالوا: يا رسول الله ولا الجهاد فى سبيل الله? قال: "ولا الجهاد فى سبيل الله الا رجل خرج بنفسه وماله فلم يرجع من ذلك بشىء".

Нема дана у којем добра дела више вољени у њој Свемогући Аллах од десет дана је ". Тражили" Ни џихад на Аллаховом путу? Пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам одговорио: "Није чак џихад на Аллаховом путу, осим за људе који су ван ризикујући живот и своју имовину и не врати ни са чим." [Бухари, бр. 969 и на-Тирмизи, бр. 757, и то је лафазх лафазх историја на-Тирмизи]

То је првих десет дана Дху ал-Хијјах која је најважнија серија године данас. Овај хадис показује дисиариатканниа умножавају добрих дела у првих десет дана Дху ал-Хијјах, укључујући и дан Арафах. Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах рекао: "У току дана првих десет дана Дху ал-Хијјах важнији од последњих десет ноћи Рамазана, и последњих десет ноћи рамазана важнији од првих десет дана Дху ал-Хијјах ноћи." [2]

Што се тиче аргумента да посебан дан Арафах их разликују су следећи:

1. На овај дан Аллах Узвишени највише ослобађајући човечанство из пакла. Мајка верника, Аиша радикално анхума испричао да је Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ما من يوم اكثر من ان يعتق الله فيه عبدا من النار من يوم عرفة, وانه ليدنو ثم يباهى بهم الملايكة فيقول: ما اراد هولاء?

Нема дана у којем Аллах Узвишени ослобођени роб пакла преко дана Арафах, и заиста он је дошао и похвали их пред анђелима и рекао: Шта хоће "[. ХР Муслимани 1348.]

То је, нико не подстиче их да напусте земљу, своје породице и своје уживање (да изврши ходочашће-ЕД), осим ако послушности Аллаху Свемогући и претраге одобравање. [3]

2. Молитва на дан Арафах је најбоља молитва. Абдуллах бин Амр радикално анху испричао од пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем речима он саллаллаху' алејхи ве селлем:

خير الدعاء دعاء يوم عرفة, وخير ما قلت انا والنبيون من قبلي لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

Најбоље је молитва молитва дана Арафах, а најбољи говор који сам и пророци пре мене, рекао је Ла илахе Иллаллах сиарика вахдаху ла лах, лахул мулку валахул хамду вахува 'ала Кулли сиаиин Кадир "[ХР. Ат-Тирмизи, бр.. 3585, судио аутентично од ал-Албани]

3. Стојећи на Арафата је најосновнија стуба хаџа. Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем је упитан од стране групе људи из Нејед око хаџа, онда саллаллаху' алејхи ве селлем рекао:

الحج عرفة

Хаџ је Арафах. [ХР. на-Тирмизи, бр. 889,-Наса'и бр. 3016 и Ибн Мајах не. 3015, судио аутентично од ал-Албани]

Сврха овог хадиса је да пол пре боравка у Арафата је најважнији ходочашћа и рукунниа. Ко год оде, онда је његов Хаџ је ништаван, а ко је то урадио, то је сигурно Хаџ [4].

4. Постио на дан Арафах има велику врлину. Постио један дан елиминише грехе две године, као што је описано у хадиса Абу Катадах РАДИ анху да је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао:

صيام يوم عرفة احتسب على الله ان يكفر السنة التى قبله والسنة التى بعده

Постио дан Арафах надам Алах може одузети грехе претходне године и годину дана после тога. [ХР. Муслиман не. 1162]

5. Имам Малик рахимахуллах приповеда не у ал-Муватха '. 944 са слабим иснаад од Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем следећем хадису:

ما ريي الشيطان يوما هو فيه اصغر ولا ادحر ولا احقر ولا اغيظ منه في يوم عرفة وما ذاك الا لما راى من تنزل الرحمة وتجاوز الله عن الذنوب العظام الا ما اري يوم بدر

То није ђаво никада није изгледао више закржљао, лишен, зли и љути него када дан Арафах, и то није било зато што је видео пад милости и праштања греха Алах је велики, али оно што је видео као бици Бадр.

Дакле, ови аргументи довољни да покажу карактеристике дан Арафах. Не само за ходочаснике који имају агенду која прекјуче боравио у Арафата, остали муслимани имају прилику да стекну заслуге и милост Господња прашта. Маја Аллах даје Свој дар за нас.

Обожавај ТОКОМ Хаџ прописане за збор на Арафата
Сваке године постоје људи који су изабрани да се изврши ходочашће. У данашњем свету, милиони муслимана окупило на Паданг Арафах сваке године. Заиста узвишено задовољство. Као чин захвалности Аллаху ал манан, прикладно је да ходочасници попуњен славни дани, као и могуће у складу са смерницама пророка саллаллаху 'алејхи селлем. Овде је објашњење праксе дана Арафах и њених аргумената.

1. Након покретања суннет ноћење у Мином на дневном Тарвииах (од 8 Хијјах) и обавља се пет дневних молитви, ходочаснике на Арафата да дисуннахкан за сунца на 9. Дху ал-Хијјах. Она се заснива на објашњењу Џабир бин Абдиллах РАДИ анху:

فلما كان يوم التروية توجهوا الى منى فاهلوا بالحج وركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - فصلى بها الظهر والعصر والمغرب والعشاء والفجر ثم مكث قليلا حتى طلعت الشمس

Дакле, на дан су отишли ​​на Мина Тарвииах берталбииах ходочашћа, и пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем до возила тамо и онда молио Дхухр, АСР, Магхриб, Исха и Схубух, сачекајте тренутак док се сунце расте. [ХР. Муслиман не. 1218]

2. Када је Арафат дисуннахкан репродуковање Талбииах и такбир. Ибн Омер испричао анхума:

غدونا مع رسول الله - صلى الله عليه وسلم - من منى الى عرفات منا الملبى ومنا المكبر.

Кренули смо у јутарњим часовима са пророком саллаллаху 'алејхи селлем од Мина на Арафата, међу нама је било и има бертакбир берталбииах. [ХР. Муслиман не. 1284]

3. Стигавши на Арафата, ходочасници могу одмах заузме своје место. Мора се обезбедити да место ће се користити пре него остати део Арафах, јер ако пре бораве изван Арафата, ми вукуф неважећи. Док вукуф је стуб хаџа и не може бити замењен бране или слично. Јубаир бин Мут'им радикално анху испричао од пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем речима он саллаллаху' алејхи ве селлем:

كل عرفات موقف وارفعوا عن بطن عرنة

Цела Арафах је место боравка пре, и одступи од Централној долини "Уранах [ХР. Ахмад бр. 16.797, оцењује аутентично од ал-Албани и ал-Арнаутх Сху'аиб]

'Уранах је долина (Вади) налази се у близини Масјид Намирах из правца Меке и место није део Арафат [5].

Овај хадис указује на то да би требало да осигура да ходочасници они укључују подручја где вукуф Арафата. Тренутно, ограничење Арафат означена са великим плочама и високим која се види из далека.

4. Време почиње када је време вукуф Дхухр и завршио са зору 10. Дху ал-Хијјах. Дакле, људи који нису дозвољени да вукуф током дана, могу и даље да раде у вечерњим сатима, и легитиман вукуфниа [6].

За ходочасници били су приморани да уђу Арафата од 8 Дху ал-Хијјах, као и већина Индонежански Хаџ дотакли, они једноставно могу припремити вукуф пре Дхухр времена у сваком шатору.

5. Дакле, када Дхухр стигао, дисуннахкан да обављају молитву подне и АСР по Јама "и касхар, сваки од два рекаат поднева, молитва на почетку времена, са једним езан и два икамах као у хадису Џабир РАДИ анху следећи начин:

ثم اذن ثم اقام فصلى الظهر ثم اقام فصلى العصر ولم يصل بينهما شييا

Тада је (Билал) онда икамах езан, (Посланик) обавља молитву поднева. Тада је (Билал) икамах брујати, Аллахов АСР молитвама и ништа између. [ХР. Муслиман не. 1284]

Поука је да је после тога можемо имати велику времена на молитву и Дхикр, јер је најбоље време да се моли. [7]

6. Пре подне, молитва, имам дисуннахкан да испоручи говоре о религији уопште и објашњење дела на-дела преосталих ходочаснике, као на примеру пророка саллаллаху 'алејхи селлем у хадису Џабир Ради овог анху:

حتى اذا زاغت الشمس امر بالقصواء فرحلت له فاتى بطن الوادى فخطب الناس

Дакле, када сунце склизне, пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем је наредио да камила ал-Касхва' припремљени, па је опремљен седло, а он саллаллаху 'алејхи ве селлем дошао у Централној долини (Вади' Уранах) и проповеди. [ХР. Муслиман не. 1284]

7. На Арафата, ходочасници не треба брзо, као на примеру пророка саллаллаху 'алејхи селлем у хадис од Умм ал-Фадл РАДИ анхума на следећи начин:

عن ام الفضل بنت الحارث ان ناسا تماروا عندها يوم عرفة في صوم النبي صلى الله عليه وسلم فقال بعضهم هو صايم وقال بعضهم ليس بصايم فارسلت اليه بقدح لبن وهو واقف على بعيره فشربه

Од Уммул Фадл Бинт Ал-Харит РАДИ анхума да људи не слажу око поста у непосредној околини Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем. Неки од њих су рекли да је он саллаллаху 'алејхи савс, пост, а неки кажу да не. Онда Уммул Фадл радикално анхума послати шољу млека када саллаллаху 'алејхи ве селлем на камили, а он саллаллаху' алејхи ве селлем пиће. [ХР. Бухари бр. 1887 и Муслим, бр. 1123]

Није постио за на Арафата стога заштићеним богослужења и праксе тамо.

Стојећи на Арафата је велика окупљање муслимана у њиховом богослужењу. То нас подсећа на дан окупљене око створење кроз векове и нараштаје у Паданг Махсиар. Имајући то у виду, сваки муслиман треба да се припреми за предстојећи дан са побожним добротворне сврхе. [8]

8. Ходочасници би требало да искористи драгоцено време у Арафах, који је само неколико сати да многе берталбииах, Дхикр и искрено моли за добробит света и на ахирету.

Као што је објашњено у дискусију о примату дана Арафах, дан молитве је најбоље молитве, а најбољи молитве које се данас рекао је:

لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

Нема бога осим Аллаха диибадахи са Хак, само га, нема партнера Њему, само Његова моћ и слава, и Он је суверен над свим стварима.

Пошто је ово најбоља молитва, ходочасници да га памте, а затим колико и секхусиу "може се рећи вукуф.

Теладанилах озбиљност пророка саллаллаху 'алејхи селлем молити као што је описано Осаме бин Зејд Умар РАДИ када саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

كنت رديف النبي صلى الله عليه وسلم بعرفات, فرفع يديه يدعو, فمالت به ناقته, فسقط خطامها, فتناول الخطام باحدى يديه وهو رافع يده الاخرى

Ја дибонценг Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам у Арафах, па саллаллаху' алејхи ве селлем подигао обе руке му саллаллаху 'алејхи ве селлем да се моле. Камиле његове стране, и пао на поводац, а он саллаллаху 'алејхи ве селлем узео узде једном руком хе саллаллаху' алејхи ва саллам, док са друге стране и даље подиже да се моле. [ХР. -Насаи бр. 3011, судио аутентично од ал-Албани]

Наведени хадис показује да је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем да се моле, а не само пријатељи окупљају да се моле заједно, онда су најпогодније белиаулах испоштују. [9]

Не постоји специфична молитва за дан Арафах, а ходочасници могу молити ништа за добробит ахирету и света. Али треба да дају приоритет молитвама ал-Кур'ан и Суннет су аутентични, јер такви молитве јавами'ул Калим (кратке реченице лафазх али широка значење) и гарантовано безбедан од грешке [10].

Мој савет, сачинити предлог из далеких дана вашим молитвама! Скупите најбоље молитве се каже у овом драгоценог времена, тако да можете да оптимизујете могућности које нису нужно понављају, а не мањак залиха молитве тамо. Немојте заборавити на родитеље, породицу, прецима, и људе које волите је најбоља молитва.

Не губите један минут овог кратког времена за ствари које су мање корисно! Ако сте уморни или досадно, може се смењују се са Дхикр и читајући ал-Кур'ан, или узети паузу да се свеже поново.

9. Ходочасници не треба да изађу Арафата све до заласка сунца, као хадису Џабир упутства о основним вукуф Посланика саллаллаху 'алејхи селлем:

فلم يزل واقفا حتى غربت الشمس وذهبت الصفرة قليلا حتى غاب القرص

Он и даље наставља вукуф до заласка сунца, даље мало жуте лопту и сунце није виђен. [ХР. Муслиман не. 1284]

10. Када сунце заправо поставља, ходочасници остављају Арафата за бемалам бити Муздалифах и завршити дела-дела следећа ходочашће.

Тако низ праксе који је прописан да се обавља ходочасници током Арафата. Ако то урадимо са искрености и пратећи упутства Наш Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи селлем овде и у другом низу дела, Хаџ, Алах спремни, ми ћемо достићи Мабрур хаџ, наши греси су опроштени и наше молитве услишене. Ми ћемо бити особа која добија благословен дан Арафах да буде ослобођена из ватре пакла.

ГРЕШКЕ ТОКОМ Хаџ заједницу на Арафат
Упркос томе што је огроман привилегију, постоје многи муслимани који не ценимо ову привилегију. Иронично, постоје многи ходочасници који спадају у фаталне грешке, док клањао у Арафата. Ове грешке су узроковане недостатком знања, недостатак мотивације да ураде добро или не брига став. Ходочасници треба да знају те грешке да би га избегли и бити захвални за благослов знања и љубави Суннета да је Аллах Узвишени поклонио.

Међу грешака које се често јављају у току пред боравка у Арафата је следећи:

1. Стална ван Арафата. Када је у патроли су пропагатори Министарства вера Саудијска Арабија и даље имају многе ходочаснике пре него остати изван Арафата. А ако се не коригује се ова грешка довела у нашем ходочашћу не важи [11].

2. Од Арафах пре заласка сунца. Стални је стуб хаџа, док радите пред боравити до заласка сунца је једна од обавеза хаџа. Ако ходочасници били ван Арафах пре заласка сунца, а не врати, он је оставио једну од обавеза и да плати ходочашћу меиембелих бране са козе [12].

3. Бусиед се са ружом Јабал Рахмат, шетње или напиши натписа тамо. Наш Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем сам није попети ову планину док је пре боравка. Дакле, ко год планинарење и верујем да је као богослужења, онда је иновација. Ако га вози као освежавајући, закон је дозвољено, али постоје и друге ствари које су боље урадили да се прилика не нужно понављају [13] ал-Харамаин Имамул Јуваини рекао, "И ниједан религиозни вредност у пењању ову планину, мада. Људи користи да уради. " [14]

4. Са погледом на Јабал Рахмат као одан и молитвама, и ливеног Меку. У складу са Суннета се суочавају са кибла током молитве време, као што је описано у хадису Џабир РАДИ анху:

ثم ركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - حتى اتى الموقف فجعل بطن ناقته القصواء الى الصخرات وجعل حبل المشاة بين يديه واستقبل القبلة

Онда је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем да стигне на место пре него што остајем, па је направио свој стомак камила ал Касхва на стенама (иза Јабал Рахмат), чинећи пешачки групу испред њега и суочавања са Киблах. [ХР. Муслиман не. 1284]

Када вукуф, Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем суочава Џабал Рахмат, али у исто време он је такође био окренут према Киблах. Он чини Јабал Рахмат и правац Кабе испред њега. Ако они не могу да се комбинују, главни приоритет је да се суочи са Киблах, а не планине.

5. Није оптимизација одан и молитва, али уместо много ћаскају и шалили. То је несрећна, с обзиром привилегија дана Арафах, а отежано времена пре остајем. Када заузме место вукуф вас, имајте на уму да постоје милиони муслимана који желе место, али нису могли да добију јер нема наелектрисање, нема физичко стање које омогућава, или из других разлога. А ви изабрани од Аллаха, па не траћите златну прилику са брбљањем и смеха!

6. Бусиинг се са забавним сликама које док Арафата. Без обзира научника оспорава правна питања анимирати створење, ове слике могу бити ђаво улаз да вас гурну у локви Рииа "(милостиња да се види и похвалио друге) који чине ваше ходочашће узалуд. Колико год је могуће затворити ову славну обожавање људске перспективе, тако да је само Аллах Узвишени зна, јер само Њега очекујемо награду.

7. Пушење. Ове лоше навике, нажалост, још увек се понекад одвија ходочаснике у обављању најважнијих стубова на хаџ.

8. Амусе себе или траже кекхусиу'ан са музиком.

9. Дотерати. Наша вера забрањује женама дотерати кад напољу. Забрана је да буде агресивнија ако је урађено током ходочашћа и била у светој земљи. Слично претходне две грешке. Ако то урадимо, ми смо и даље очекујемо ходочашћу Мабрур, док услов остаје зло и неморал у вођењу овог сервиса?

То су неки од примера грешака које често дешавају током Арафата. Постоји много више грешака које треба избегавати друге ходочаснике, али оно што је горе поменуто је сигнал осталим грешкама. Коначно, ми се молимо, Аллах менуњукках истину као истину и можемо да пратимо. А Аллах показати грешку као грешку, и ми можемо да одемо. Заиста Он је све-Претрес, Он је наша нада, и Он је довољно за нас. Аллах најбоље зна.

Референца:
1. Јасен-Сиархул Мумти ', Мухамед ибн Саалих ал' Утхаимеен, Дар Ибнил Јаузи.
2. Ал Мугхни, Ибн Кудама, Аламил Пољак дар '.
3. Насик Табсхирун Би Ахкамил ритуали, Шејх Абдул Мухсин ел-'Аббад.
4. Схарх Муслим, Невеви, Дарул Каир.
5. Нихаиатул матхлаб фи Дираиатил школе, ал Харамаин Имамул Јуваини, Дарул Минхај.

[Копирано из Суннета издања магазина 06/Тахун КСВ/1432Х/2011М, аутор Устадз муслиманске Ал Атсари. Пенебит Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Пурводади Км 8 Селокатон Гондангрејо - Индивидуални 57 183 Тел.  0271-858197 Факс 0271-858196]


Повећање и смањење савршеног човека?



По
Устадз Кхолид Сиамхуди, Лц


Питања вере је најважније питање муслимана, јер вера одређује судбину света и ахирету. Чак добробит света и даљем нагиње ка истинској вери. Са вером, један ће добити добар живот у овом свету, али и на ахирету и безбедност свих зла и Аллаха Свемогућег. Са вером, један ће добити награду био разлог да оде на небо и спасао из пакла. Више од тога, добили задовољство Аллаха Свемогућег Свемогућег, тако да неће бити љут на њега и могла осетити посластица видети лице Аллаха Свемогућег на ахирету. Дакле, ова питања би требало да више пажње од свих нас. Имам Ибн ал-Каииим рахимахуллах рекао, "Тхе напоре најбољи душе и срца и изазвати висину слугу појачања (степени племенито) у овом свету и у даљем је наука и вера. Дакле, Алах свемогући да споји два у Његове речи

وقال الذين اوتوا العلم والايمان لقد لبثتم في كتاب الله الى يوم البعث

А они који су дати знање и веру кажу (за оне који не верују), 'Ви сте живели (у гробу) декретом Аллаховом, док Судњем дану. " [Ар-Рум/30: 56]

И Аллах каже:

يرفع الله الذين امنوا منكم والذين اوتوا العلم درجات

Аллах ће узвиси оне који верују међу вама и онима који су дати одређени степен знања. [Ал-Мујадилах/58: 11]

Они су језгро и опције одатле и они су људи који имају право на достојанство. Међутим, већина људи греши у (разумевање) о природи науке и вере, тако да свака група разматра своје знање и веровање једина ствар која може да доведе до среће, али то није тако. Већина њих немају спасоносна вера и наука су подигнути (до коте степена), чак и они су се затворен за науку и веру подучавао Посланика саллаллаху 'алејхи селлем и постала његова мисија народу. Док то је изнад вере и науке (што је тачно) да је саллаллаху 'алејхи савс, и његови асхаби и они који их прате на манхај и водити их "[Ал-ФАВАИД стр. .... 191]

Слично томе, ако се осврнемо на разумевању муслиманске вере, онда добијамо много грешака и неправилности. На пример, многи међу муслиманима када је згрешио изјавио: "Најважније је срце". Све свакако захтева за поравнање и просветљење како прави концепт истинске вере.

ПОВЕЋАЊЕ ВЕРУ И МАЊЕ
То је и разумљиво, многи аргументи из текстова ал-Кур `и Суннет који објашњава пораст и беркуранганниа веру. Објашњавајући власника вере која је стратификовани, делимично семурна више вере него другима, неки од њих се зове као-Сабик милијарде Кхаират ал Муктасхид неправда линафсихи и. Ту је Ал-Мухсин ал-верници и ал-муслимански. Све ово показује да они нису у достојанство и веру може бити повећан и смањен.

Међу аргументима који указују на повећане и беркуранган вера је:
1. Реч Алах Свемогућег.

الذين قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لكم فاخشوهم فزادهم ايمانا وقالوا حسبنا الله ونعم الوكيل

(Они су) људи (покоравају Аллаху и апостола), који им је рекао било је људи који су говорили, 'Људи су се окупили снаге против вас, тако да их се плаше ", а затим додаје речи своју веру и они су рекли: "Аллах је довољан као помагач Ми и Бог су најбољи заштитника". [Али Имран / 3:173]

Свештеник Ахлуссуннах да овај стих као основу за повећање и беркуранган вере, као што је затражено да Имама Суфиан бин 'Уиаинах рахимахуллах, "Шта је вера повећава или смањује? Он је рекао рахимахуллах: "Не чујете реч Аллаха што значи:" И Реч се додаје своју веру. " (Али Имран / 3:173), и реч Аллаха, што значи: "И Ми такође додао њиховим инструкцијама." (Ал-Кахфи/19: 13) и у неколико других стихова ". Неко је питао: "Како се може смањити '. Он рахимахуллах рекао: "Ништа се не може расти уколико се може смањити" [1].

2. Реч Алах Свемогућег.

ويزيد الله الذين اهتدوا هدى والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير مردا

И Бог ће додати смернице за оне који су добили савет. И побожни дела вечна награда у бољој свог Господа и боље краја. [Мариам/19: 76]

Схаикх 'Абдурахман као-Са'ди рахимахуллах објашњава овај стих коментар рекавши: "Постоји теорема која показује пораст и беркуранганниа веру, као што је, по мишљењу Салафусх-Салиха. Ово је такође потврђено речју Бога Свемогућег.

ويزداد الذين امنوا ايمانا

И да верници расте своју веру [ал-Мудатстсир/74: 31]

А реч Алах Свемогућег.

انما المومنون الذين اذا ذكر الله وجلت قلوبهم واذا تليت عليهم اياته زادتهم ايمانا

Заиста, они који верују и они који, када Аллах спомиње њихова срца задрхтала, а када рецитовао своје стихове бертамбахлах своју веру (дакле). [Ал-Енфал / 8:2]

Такође, ојачан чињеницом да је вера срца и изговорене речи, дела, срце, усмене и екстремитета. Такође, верници врло слојевити у овом случају. [2]

3. Реч пророка саллаллаху 'алејхи селлем.

لا يزني الزاني حين يزني وهو مومن ولا يشرب الخمر حين يشرب وهو مومن ولا يسرق حين يسرق وهو مومن

То није прељубник прељуба у стању верника и не пије алкохол, када пије у стању верника, а не да краду, када краде у стању верника [муттафак 'алејхи]

Исхак бин Ибрахим-Наисабури рахимахуллах рекао: "Ебу` Абдиллах (имам Ахмед рахимахуллах) је питао о вери и губитак вере. Он рахимахуллах је рекао, "не постоји реч вере Смањена Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам," То није прељубник прељуба у стању верника и верника не краде државу. [3]

4. Реч пророка саллаллаху 'алејхи селлем.

الايمان بضع وسبعون او بضع وستون شعبة فافضلها قول لا اله الا الله وادناها اماطة الاذى عن الطريق والحياء شعبة من الا يمان

Вера је више од седамдесет или шездесет гране. Главна ствар је рекао, "ла илахе Иллаллах" и најнижа је чишћење сметње са улица. И срамота је огранак вере. [Муттафак 'алејхи]

Овај племенити хадис објашњава да вера има огранке, постоје тонови и постоје падове. Гране ове вере је стратификован а не у оквиру једног степена врлине, чак и важнија од друге стране. Дакле, имам на-Тирмизи обухвата поглавља у притисака, "Глава Завршетак вере, расту и беркуранганниа".

Схаикх 'Абдурахман као-Са'ди раимахуллах у објашњењу овог хадиса наводи: "Ово јасно показује да је вера расте и опада са повећањем Схари'а правилима и гранама вере и праксе слуге или не практикују. Разумљиво је да људи са стратификовани у том погледу. Ко је нашао вера није повећана, а смањена, онда има прави реалити мениелисихи поред мениелисихи текстова познатих као Шеријата [4].

Иако мишљења и атсар Салафусх-Салиха много или уопште у одређивању уверење да вера расте и опада, укључујући:

. Из међу асхаби Посланика саллаллаху 'алејхи селлем, међу њима:
Када Калифа Умар ибн ал-Рашид ал-Кхатхаб радикално анху једном рекао својим друговима:

هلموا نزداد ايمانا

Додајмо нашу веру. [5]

Пратилац Абу ад Дарда 'Уваимир ал-Ансари радикално анху је рекао:

الايمان يزداد و ينقص

Да је вера расте и смањује [6].

б. Међу таби'ин, међу њима:
Абу ал-Муџахид Хајјај бин Јабр ал Макки (у. 104 АХ) наводи:

الايمان قول و عمل يزيد و ينقص

Вера је речи и дела, повећава и смањује. [7]

Абу Сиибл 'Алкамах бин Каис-Накха'и (у. после 60 х) је рекао својим друговима:

امشوا بنا نزدد ايمانا

Полазни додамо веру [8].

ц. Међу таби'ут таби'ин, међу њима:
'Абдуррахман ибн' Амр ел-'Ауза'и (у. 157 АХ) наводи:

الايمان قول و عمل يزيد و ينقص فمن زعم ​​ان الايمان لا يزيد و لا ينقص فاحذروه فانه مبتدع

Вера је реч и дело, повећава и смањује. Ко би поверовао да вера није у порасту и не опада, па будите опрезни са њим, јер је он експерт за иновације [9].

Он је такође питао о вери, да ли да расте? Он је одговорио: "Да, да буде као планина". Он је поново питао: "Да ли ће бити смањен?" Он рахимахуллах одговорио: "Да, да не одмори ништа од тога." [10]

д. Имам јуриспруденција којих су четири (Аиммах арба'ах), укључујући:
Мухамед ибн Идрис пепела Схафи'и рахимахуллах изјавио:

الايمان قول و عمل يزيد و ينقص

Вера је речи и дела, повећава и смањује [11]

Ахмед ибн Ханбал рахимахуллах наводи, "Вера је део супериоран у односу на друге, расте и опада. Повећава са доброчинства и милосрђа у је смањен одлазак, јер су речи све демантовао. [12]

Такве изјаве и мишљења Улама Ахлуссуннах у потпуности, као Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах објаснио рахимахуллах у његовој изјави, "Салаф има беријма 'да је вера речи и дела, повећава и смањује".

Одавде је јасно грешке људи који мисле да проблем повећан и смањен као ствар вере међу Улама Ахлуссуннах кхилафииах. Аллах најбоље зна.

УЗРОЦИ ПОВЕЋАЊЕ и вера смањена
Након сазнања да вера расте и опада, онда познати узроци повећања и смањења бенефиција и веру постао је веома важно. Муслимани правом знате, онда примењују и практикују га у свакодневном животу, у циљу да се усаврши и расте јака у вери. Такође, да се држи даље од свог противника да узрок губитка вере, тако да се задржи и опстану у овом свету и у даљем тексту.

Схаикх 'Абдурахман као-Са'ди рахимахуллах објаснио да службеник који се добијају Тауфик Аллаха Свемогућег увек покушати да уради две ствари:

. Схвативши веру и њене гране и применити, заједно спој науке и милосрђе.

б. Покушавајући да се одупре свим изазовима и елиминисати или смањити такву веру клеветама видљиве и скривене недостатке, иницијалног лечења и након тога са насуха покајања и да знате случај пре него што је изгубио [13].

Донео вера и појачана их урадили знајући узрока повећане вере онда изврши. Иако одбија да уклони и супротставе све што се ради упознавања узроке губитка вере, и да буду опрезни пада плен на њега.

Међу разлозима за повећање вере дате су научници су:
1. Студирао предности које произилазе из ал-Кур `и Суннету. Ово је важно јер повећава веру и корисним, јер наука је постала средство да обожавају Аллаха и схватити Тавхеед и стане исправно. Повећана вера потиче из заједничког знања разноврсне, укључујући:
. Пражњење стране научника у потрази за знањем
б. Халаках своја места у науци
ц. Мудзакарах (дискусије) између њих у питањима науке
д. Поред познавања Бога Свемогућег и Његовог Схари'а
е. Примена знања су научили
ф. Додатна награда оних који уче од њих

2. Размишљајући о овим стиховима је Аллах Узвишени каунииах. Размишљајући и истраживање стања и постојање створења Аллаха Свемогућег је разноврсна и невероватно је веома јак мотивациони фактор за веру и ојачати веру.

Схаикх 'Абдурахман као-Са'ди рахимахуллах државе "Међу узроцима и факторима вожње веровање одражава на свемир у облику стварања неба и земље, као и становници живих бића и сопствена човековог испитати њене особине власништву. То су све јаки мотивишући фактор за веру "[14].

3. Покушавајући сунггуг заиста обавља исправних дела са искреношћу, пропагирају и спроводе редовно. То је зато што сви добри дела изводе уз искреност Схари'а ће додати вере, јер вера расте са повећањем броја делима послушности и обожавања. Шејх Мухамед ибн Салих ел-Утхаимеен рахимахуллах једном рекао да је међу разлозима повећање вере ради послушност. Јер вера ће повећати са добром спровођењу, као и многе врсте праксе. Боља пракса, већи пораст вере, и добра реализација се добија искрен и мутаба'ах (по узору на Посланика саллаллаху 'алејхи селлем). Иако су ове врсте дела, онда то мора да буде већи од Суннета и део добротворне и послушност нагласио више него било који други велики. Крупније послушност, већи додатак вере. Као многи (количина) пракси, то ће додати на веру, јер пракса, укључујући вере, тако да је вера дефинитивно повећава са праксом "[15]

Разлози за губитак вере долази од самог човека (унутрашња), и неки облик спољних фактора (екстерни).
Међу унутрашњим факторима сам човек који је имао велики утицај на подривање веру су:

1. Глупост. То је највећи пад од вере, као наука је највећи узрок повећане вера.

2. Немарност, став и заборавио да се окрену од истине. Три случај је један од важних узрока губитка вере.

3. Неморалне дела и греси. Очигледно, непослушност и грех су веома штетно и имају лош утицај на вери. Као спровођење налога Аллаха Свемогућег да додате вери, као и кршења забране Аллаха, може смањити веру. Али, наравно, грех и злоћа терасасти степени, штету и губитке изазване, као што је наведено од Ибн ал-Каииим рахимахуллах у свом изразу, "Сигурно је неверица, поквареност и непослушност оцењује као било праведника вере и доброчинства од степена-степен" [16. ]

4. Пожуда се позива на зло (-пожуда аммарат биссу '). То је пожуда човека и осуду. Пожуда је позван на ружноћи и беди, као што је описано Аллах супруга каже ал-Азиза.

وما ابري نفسي ان النفس لامارة بالسوء الا ما رحم ربي ان ربي غفور رحيم

А ја себе не ослободи (од кривице), јер чињенице да пожуда на зло, осим оних које даје благодат Раббку. Заиста Раббку прашта, Самилосног. [Иусуф/13: 53]

Страст је довођење људи на непослушност и уништавање вере, тако да смо дужни да потражи уточиште у Аллаха од њега и покушао бермухасабах пре добротворне сврхе и касније.

У међувремену, међу спољних фактора су:
1. Сотона, вечни непријатељ човека је важан спољни узроци утичу на веру и смањује кекокоханниа.

2. Светски и фитнахниа. Бусиед себе са светом и његовим узроцима накит да се смањи веру, јер већи људски дух има керидхаанниа свет и свету, више инкриминишуће сам радио послушност и траже срећу у даљем тексту, као што је рекао имам Ибн ал-Каииим раимахуллах.

3. Пријатељи дружи ружно. Пријатељи су ружни и зли у нешто веома опасно да се вери, морала и религије. Отуда пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем нас је упозорио на то у његовим речима:

الرجل على دين خليله فلينظر احدكم من يخالل

Религија која је изнад његовог љубавника, онда би требало да видите ко постаје њен љубавник. [17]

ствари које се морају узети у обзир у вери, надамо се ово може да нас преселе у даљем јачању и усавршите веру.
Вабиллахи Тауфик.

[Копирано из Суннета издања магазина 11/Тахун КСИИИ/1431Х/2010М, аутор Устадз муслиманске Ал Атсари. Пенебит Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Пурводади Км 8 Селокатон Гондангрејо - Индивидуални 57 183 Тел.  0271-858197 Факс 0271-858196]



Промптс пречишћавање, Дхикр, милосрђе, и стрпљење



По
Ал-Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас


عن ابي مالك الحارث بن عاصم الاشعري رضي الله عنه, قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الطهور شطر الايمان, والحمد لله تملا الميزان, وسبحان الله والحمد لله تملان او تملا ما بين السماء والارض, والصلاة نور, والصدقة برهان, والصبر ضياء, والقران حجة لك او عليك, كل الناس يغدو: فبايع نفسه فمعتقها او موبقها ». رواه مسلم

Абу Малик ал-Харис бин 'Асима ел-Асх'ари Ради анху, рекао је: "Аллахов Посланик саллаллаху' алејхи селлем рекао," Пречишћавање је део вере, Елхамдулиллах (похвале да буде Аллаха) задовољава скале. Слава Аллаху (Већина свети Бог Свемогући) и Елхамдулиллах (похвале да буде Аллаха) и сусрет између неба и земље, молитва је светлост, милосрђе траг, пацијент је светлост, и ал-Кур `је доказ за тебе. Сваки људски дјела:. Неко продаје своју затим мемердекаканниа или уништи '"Нарратед од муслимана.

ТАКХРИЈ хадиса
Хадис је Сахеех, наратор:
1. Муслимани (бр. 223).
2. Абу 'Аваанах (И/223).
3. Ахмед (В/342, 343-344).
4. Ад-Дарими (И/167).
5. Ат-Тирмизи (бр. 3517).
6. -Наса-и (В/5-8) и у "Амалул Иаум Уал Лаилах (бр. 168, 169).
7. Ибн Мајах (бр. 280).
8. АТХ-Му'јамул Табараани у ал-Кабир (бр. 3423, 3424).
9. Ал-Бејхеки у што-Сунанул Кубра (И/42) и Сиу'абул вери (бр. 2453, 2548).
10. Ибн Мандах у Китаб ул Иман (бр. 211).
11. Ибн Хиббан (бр. 841-на-Та'ликатул Хисан).
12. Ибн Наср ал-Марвази у Та'зхим Кадрисх Салах (бр. 435, 436).
13. Ал Лалика у Схарх Усул-и И'тикад Ахлис Сунном Вал Јама'ах (бр. 1619).
14. Ал Багхави у Сиархус Суннета (бр. 148).
Овај хадис Насхируддин класификовано као сахеех од Схаикх Мухамеда ал-Албани у Сахих Ал-Јами'исх Сагхеер (бр. 925, 3957) и Такхриј Мусикилатил Факр (бр. 59).

Схарх хадиса
1.БЕРСУЦИ ЈЕ ДЕО ВЕРЕ
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: "Пречишћавање је пола вере."
Научници се разликовала од значења речи пророка саллаллаху 'алејхи селлем, "Пречишћавање је пола вере," Следећи специфичности:

1. Неки научници тумаче реч његовог очишћења у хадису који напушта грехе, као што Аллах Узвишени каже: انهم اناس يتطهرون "... они су ти који себе сматрају чистим." (Ал-А'раф / 7:82 ), Његова Реч, وثيابك فطهر "И очистите одећу". (ал-Муддатстсир/74: 4), а Његова Реч, ان الله يحب التوابين ويحب المتطهرين "Заиста, Аллах воли оне који се покају и воли оне који се очисте. "(Ал-Бекаре / 2:222)

2. Мишљења јумхур Улама прочишћења у наведеном хадису је пречишћавање хадатс са водом или са Таиаммум. Дакле, имам муслиманско почетак издавањем ове хадис у поглављима вуду ', као извођењу имама-Наса-и, Ибн Мајах, а поред оба. Постоје научници који тврде да је значење овог хадиса је вера у молитви, као што је наведено Аллах Узвишени каже: وما كان الله ليضيع ايمانكم "А Аллах не губите веру ..." (Ал-Бекаре / 2:143). Дефиниција вере је молитва у стиху сте се суочавамо Баитул Макдис. Ако је оно што се подразумева под вером је молитва, тако молитва није прихваћена, осим пречишћавања, тако да очишћење да половина од вере у овом контексту. Ово тумачење је цитирао Мухаммеда ибн Насра ел-Марвази у Китабусх Салах (. И/435, без 442) из ​​Исхак ибн Јахја ибн Рахаваих Адама да је рекао о значењу својих речи: "Заиста ја знам је наука и не знам; нетачно један од њих је пола наука. "

Ибн Мас'уд Ради анху, рекао: "Стрпљење је пола вере и уверење је вера у потпуности." Вером подразумева став радних обавеза и оставите ствари које су забрањене, онда то не може постићи уколико сви стрпљиво сачекајте пола вера. Исто се каже о вуду "да је половина молитва [1].

3. У овом хадису спомиње вуду 'део вере, како је наведено у историји Имама Ахмада, НАСА-и, на-Тирмизи, Ебу' Аваанах, Ибн Мајах и Ибн Наср ал-Марвази са лафазх:

اسباغ الوضوء شطر الايمان ...

"Више је испирање 'је део вере."

Дакле, вуду 'је део вере, а речено је и то да вуду "је део молитве, јер молитва избрисати грехе и грешке на стање вуду' се ради савршено добро. Дакле, вуду 'је пола молитва у овом контексту, [2] као што је поменуто у Сахеех Муслимана из "Осман ибн Аффан' Ради анху од Посланика саллаллаху 'алејхи селлем рекао:
"То није муслиман, а затим их прецизирајте пречишћавање пречишћавање потребно га, онда се моле пет пута, али су молитве као гумица (грешка) између молитве јесу." [3]

У историји је такође саллаллаху 'алејхи ве селлем помиње:
"Он усавршио вуду 'као Аллах Узвишени наредио Јаллакепаданиа, па су молитве су обавезна гумица (грешка) између молитве јесу." [4]

Молитва је такође кључ за рај и вуду 'молитва је кључ. Сваки од молитве и вуду 'је зато дибукаканниа врата раја, [5] као што је поменуто у Сахеех Муслимана из' Укбах ибн 'Амира Умар зрачења који су чули Посланика саллаллаху' алејхи ве селлем, рекао: "То није муслиман вудоо 'и поправити вуду' Њени онда моле два рака'ат са срцима и њено лице у другом рака'ат, али небо постаје обавезан за њега "[6].

Ако вуду 'и две реченице вера захтева отварање врата неба, онда вудоо' је пола вера у Аллаха Свемогућег Јалладан Његовог Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем, у овом контексту.

Поред тога, вуду ", укључујући и скривене природе вере која није под стражом, али од верника, [7] који су садржани у хадиса Тсаубан РАДИ анху од Посланика саллаллаху 'алејхи селлем рекао:
[8] "... Не да чува вудоо" осим верника. "

2. ЗА БОГА ДА Дос Дхикр Свемогућег.
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: "Елхамдулиллах (похвале да буде Аллаха) задовољава скале, Субхан Аллах (Узвишени Аллах свети) и Елхамдулиллах (похвале да буде Аллаха) и сусрет између неба и земље .. ".

Ово су оклевања из лафазх хадису наратора. У муслиманској историји-Наса-ја, и Ибн Мајах изјавио:

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والارض».

"Тасбих и такбир небо и земља."

У хадиси су четири реченице резиме на врлину која је најбоља врста речи, тј Слава Аллаху, Елхамдулиллах, ла илахе Иллаллах, и Аллаху екбер.

• Похвала
Хваљен онда цела хадис стручњаци се слажу да казна одговара скале. Неки кажу да је казна као пермисалан, и његово значење ако Елхамдулиллах облику тела, она мора да испуни скале. Ту је још рекао да је Аллах Узвишени оличавају све дела и речи човека у телу који се могу видети и тежак на Судњем дану, као пророка саллаллаху 'алејхи селлем:

اقرووا القران فانه ياتي يوم القيامة شفيعا لاصحابه. اقرووا الزهراوين: البقرة وسورة ال عمران, فانهما تاتيان يوم القيامة كانهما غمامتان او كانهما غيايتان, او كانهما فرقان من طير صواف. تحاجان عن اصحابهما. اقرووا سورة البقرة فان اخذ ها بركة, وتركها حسرة, ولا تستطيعها البطلة

Прочитајте ал-Кур `јер заиста ће доћи на Судњем дану као даваоца посредовање његовим читаоцима. Прочитајте Аз-захраваин (два цвеће): [9] Ал-Бекаре и писма АЛИ 'Имран, јер долазе на Судњем дану као два облака или сенке или две као две групе птица шири своја крила да брани своје читаоце. Прочитајте писмо Ел-Бекаре, јер избор је благословено и остављајући је губитак и чаробњаци не могу да га туку ". [10]

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем, рекао: "Два казне вољеног (Алах) Милостивог, тежина на скали, а светло у устима (тј.) субханаллахи ва бихамдихи, субханаллахил' азхим". [11]

• Слава Аллаху
Слава Аллаху, затим извјештај наратор Муслимана,

«سبحان الله والحمد لله تملان او تملا ما بين السماء والارض».

"Слава Аллаху и Елхамдулиллах задовољавају или задовољавају небо и земљу ..."

Наратори су у недоумици о томе шта попуњава небеса и земљу: ако две реченице или један од њих? У историји ан-НАСА-и и Ибн Мајах поменуо,

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والارض».

Тасбих и такбир испунио небо и земљу

Историја је слична историји муслимана, али шта то значи да друга реченица је небо и земља, и да ли неко од њих? То може да се деси. У хадиса Абу Хураирах РАДИ анху и других напоменуо да је увећање између неба и земље испуне.

Али јасно је, перле без увећања има предности као што је наведено у хадис о "Али ибн Аби Талиб РАДИ Умар, Абу Хураирах РАДИ анху, Абдуллах бин 'Амр РАДИ анху, а човек из Бани Сулаим да бројаница је половина тежина и Елхамдулиллах задовољава скале.

Зашто, хвала Богу Тахмид речи које афирмишу све похвале припада Аллаху Свемогући, укључујући све атрибуте савршенства афирмацији за њега. Док бројаница је да очисти Аллаха од свих недостатака, срамота, и неспособности. Тврдња је савршенији од одговорности. Дакле, перле не долазе сами, али заједно са нечим што показује своје савршенство. Понекад перле заједно са ал-хамду (слава), који је рекао: "Субханаллахи бихамдихи ва", или говорећи: "Субханаллахи вал Хамдулиллах." Понекад куглице у комбинацији са једним од Асма Аллах који показује величанственост и величину, на пример, "Азхим Субханаллахил '. "Ако хадис од Абу Малик РАДИ анху показала да је између неба и земље испуне је збирка куглице са такбир, онда је проблем очигледно. Међутим, ако би то значило да сваки од перли и на такбир испуњава небо и земљу, а затим се шире размере од неба и земље. Дакле, шта испуњава скале већи од онога што задовољава небо и земљу [12].

• Такбеер (Аллаху екбер)
Такбир, онда се наводи у хадиса Абу Хураирах РАДИ анху и један из Бани Сулаим да Такбеер од неба и земље испуне. Бити у хадис о "Али ибн Аби Талиб РАДИ анху рекао да такбир са тахлил (ла илахе Иллаллах) испуните небеса и земљу и оно што је између њих [13.

• тахлил (ла илахе Иллаллах)
Тахлил Курс потом дошао до Алах Азза УА Јаллатанпа препреке [14] пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао.,

ما قال عبد: لا اله الا الله مخلصا الا فتحت له ابواب السماء حتى تفضي الى العرش ما اجتنبت الكباير

Слуга не значи Ла илахе иллалла са искреношћу, али су врата раја отворе за њега све док казна истиче у трон као главни грех избегавали "[15].

Постоји разлика у мишљењу о којих је један главни реченица: реченица или фраза Алхамду тахлил? Разлике у мишљењу о питању које је покренуо Ибн 'Абд ал-Барр рахимахуллах и још много тога.

-Накха'и рахимахуллах рекао, "научници наћи реченица Алхамду је највише удвостручио (награда)."

АТС-Тсаури т рећи, "нема више речи удвостручио (награда) него Елхамдулиллах".

Алхамду (похвале) све савршенство подразумева афирмацију за Аллаха, укључујући монотеизма [16].

3. Нужност вернике да АЛ-Мизан (Амал ваге на дан)
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: "Упознајте скале."
Ахлус Суннет верује о извршењу ал-Мизан (скала) и отварање хуманитарних записа. Према Мизан језику значи уређај који се користи за мерење ствари засноване на тешке и лаке (салдо). Иако је познато, Мизан је нешто што Бог Свемогући га на Судњем дану за мерење дела Његових слугу, како је истакао ал-Кур `ан, у Суннета и Ијма 'Салаф [17].

فمن ثقلت موازينه فاوليك هم المفلحون ومن خفت موازينه فاوليك الذين خسروا انفسهم في جهنم خالدون

Свако мерење ваге (добрим делима) га, онда су они који су срећни. Ко лаган (доброта) онда, они су ти који се повредио, они ће остати у паклу "[Ал-Мукминун/23 :102-103].

Мизан суштини има два лишће скале. Пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:
"Заиста Аллах Азза ва Јаллапада судњег ће спасити некога из моје заједнице на целом стварању. Онда му поставио 99 белешки (греси почињени), сваки од записа као растојање око може да види. Затим Аллах Узвишени каже: "Да ли постоји нешто што негира из овог записника? Да анђели чувари и рекордер учинити неправду за вас? "Он је одговорио:" Не, О мој Господе "Алах свемогући каже," Да ли имате разлог? "Он је одговорио:" Не, О мој Господе "Алах Азза! ва Јалла је рекао: "То је истина, заиста, имате доброте у нама, и да неће бити дизхалими данас.", онда је издао битхаках (кост) гласи "اشهد ان لا اله الا الله, واشهد ان محمدا رسول الله" и Бог Свемогући каже: "Донеси ваге милостиња." он је одговорио: "Како да ова картица са белешкама тежак грех!" Аллах Узвишени каже: "Сигурно нећеш дизхалими." Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао: "Онда евиденције (дела) су постављени на једној страни биланса стања и битхаках лист (ла илахе Иллаллах картица лежај) у билансу стања оставља другима, онда су белешке изгубили и битхаках тежа, онда не постоји ништа теже него Име Аллаха Свемогућег "[18].

ЗАКЉУЧЦИ СА ИЗНАД Насх-НАСХ је:
1. Мизан неопходност вере у којој је цео добротворних слуге ће бити тежак на Судњем Дану. Мизан је битно и има два лишће скале. И број Мизан толико свака особа има свој Мизан. Текстови такође показују да је сам човек бити тежак.

2. Да не буде ментаквил текстови о неопходности вере у Мизан неразумних основама као неки ментаквилниа их и постане правда и суд.

3. Мизан је након сва људска дела судити на Судњем дану. [19]

4. Молитва је светлост
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: Молитва је светлост
Светлост је нешто што се користи као батеријска лампа у мраку, тако да можемо да разликујемо предностима и манама и тако смо добили појма шта желимо. Слично томе, ако молитва радио као слуга Аллаха Свемогућег командовао ће проћи светло смернице у срцу и да га као ал-Фуркан (разлика) да би се могао направити разлику између права и лажи [20] Аллах Узвишени каже:.

ان الصلاة تنهى عن الفحشاء والمنكر

"... Сигурно молитва спутава од срамне и неправедним делима ..." [Ал-Анкабут/29: 45]

Молитва је апсолутна светлост. Дакле, молитва је условљена очи праведници, [21], прихваћен у оним изрекама које пророка саллаллаху 'алејхи селлем: "... И ваздух је очи у молитви" [22]

Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:
"О Билал! Икаматлах за молитве и утеши нас са њим "[23]

5. Милостиња је јасан доказ
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: Доброчинство је доказ
Бурхан је сунчева светлост. Од тога, јак доказ зове Бурхан јер је њихов аргумент је врло јасна. Слично милостиња, то је доказ истине вере и спремности, а индикативно је сласт и укус вере.

Зашто, драги благо шкртарити са њеном душом и духом. Дакле, ако је живот били су искључени јер Бог нека некретнина к, онда се показује истину о својој вери у Аллаха Свемогућег, обећање, и његовим претњама. Дакле, Арапи су вољни да плате Закат после пророка саллаллаху 'алејхи селлем, и они су се борили Абу Бакр ас-Сиддик Омер Ради то. Молитва, као и доказ о истинитости ислама особе [24].

6. Стрпљење је зрак
Што се тиче пацијента, то је Дхииа "(светло). Дхииа 'садржи светло је топло и спаљивање као сунце. За разлику од чистог месечини сија светлост, али не спали. Аллах Узвишени каже:

هو الذي جعل الشمس ضياء والقمر نورا

Он је тај који чини сунца сјај и месец сјај ... [Иунус/10: 5]

Одавде, Аллах објашњава да природа Схари'а је Дхииа Алаихиссаллам Мојсије "(светло), као Његовим речима:" И заиста, били смо дати Муса и Харун ал-Фуркан (Тора) и осветљење, као и лекције за праведници "[Ал-Анбииа '/ 21:48].

Иако се помиње да је у Тори је Нур (светло), као Аллах Узвишени хатх говори: "Ево, ми смо спуштање Тору, у њему (било који) смернице и светлост ..." [Ал-Маида / 5:15]

Али већина Схари'а деце Израела АДХ-Дхииа "(светло) јер у њему постоје окови и тешких оптерећења.

А Аллах менсифати Схари'а Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем да је Нур (светло) јер у њему постоји поравнање и једноставност. Аллах Узвишени каже:

قد جاءكم من الله نور وكتاب مبين

... Заиста, дошло је до светлости Божјој, и књига описује. "[Ал-Маида / 5:15]

Зато пацијент је веома тешка за душу, а борба против страсти, и холдинг свих жеља, пацијент је Дхииа "(светло). Првобитно значење речи је стрпљење језик притвора.

Стрпљење је похвалу многе врсте и сорте, међу њима:
1. Стрпљење у обављању послушност Аллаху Свемогући.
2. Стрпљење у гостима од греха и грешника на Свемогућег Бога.
3. Пацијент са судбином Аллаха Свемогућег болне.

Стрпљење у обављању послушност и стрпљење од забрањених ствари боље него код болесника са болном судбине. То је потврдио и Салаф генерације, међу којима Са'ид бин Јубаир анху Ради, Ради анху Маимун Бин Михран, а поред њих [25].

Најбољи тип пацијента пост. Јер пост прикупи три врсте стрпљења. Пост је да буду стрпљиви у обављању послушност Аллаху и избегне неморално стрпљење Аллаха Свемогућег. Слуга оставио цео сиахватниа јер Аллах Узвишени жеље или могу бити позвани да неморалних радњи. Дакле, она се помиње у хадиса. "Аллах Узвишени је рекао: 'Сви су дела Адама потомци су његова деца, осим поста, јер је пост је мој и ја се вратио. Он је напустио пожуду, хране и пије за мене "[26].

Унутра постоји посна пацијент са болном судбином, јер пост особа осећа жедан и гладан. Дакле, Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем позвао Рамадхан месец стрпљења, [27] рекао је он, "пост у стрпљењу и три дана у сваком месецу поста током целе године". [28]

Људи који су пацијент ће бити дат велики награду. Аллах Узвишени каже: "... Само они који су стрпљиви побољшани награда без лимита". [Аз-Зумар/39: 10]

7. Ал Кур `је доказ Аллаха Свемогућег на слугу
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: ал `Кур је доказ за тебе или против тебе

Аллах Узвишени каже:

وننزل من القران ما هو شفاء ورحمة للمومنين ولا يزيد الظالمين الا خسارا

И Шаљемо доле ал-Кур `(нешто) да понуђач и милост онима који верују, док је за неправду (Ал-Кур` да) ће само додати на губитку. [Ал-Исра/17: 82]

Један од Салаф улеме је рекао: "Нико не може да седне са Ал Кур` ан и онда је устао од ње су безбедни, али он мора да буде срећан, или губитници. "Затим је прочитао горе пасус. [29]

Ко учи мало из ал-Кур `ан и спроводе обавезе које садрже, уздрже од онога што је он забрањује, и зауставити на границама ал-Кур` ће бити адвокат и услуга за своје посредовање на дан васкрсења. [30 ]

Ко не практикују ал-Кур `, али он је прочитао само да тражи благослов, или прочитајте га мртвим, или отворено одређеним догађајима са њим, онда ал Кур` ће тужилаштво за њега на Судњем дану пред Аллаха Азза ва Јалла [31] Ибн Мас'уд радикално анху је рекао: Ал Кур `је давалац посредовањем добили право да пружи оправдан посредовање и дебати.. Ко стави ал-Кур `испред њега, а затим ал` Кур га доведе на небо. Ко га стави иза леђа, онда ал Кур `срушена до пакла" [32].

Ибн Мас'уд Ради анху је рекао: "На Судњем дану ал Кур` увезене, затим Ал Кур `даје моли за оне који га читају и доводи до неба, или да га сведоци;. Затим одвукао у пакао" [ 33]

8. То је широк спектар људског настојања
Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем: Свако људско дело: једна је продаја њеног затим мемердекаканниа или уништити

Аллах Узвишени каже:

ونفس وما سواها فالهمها فجورها وتقواها قد افلح من زكاها وقد خاب من دساها

До душе и савршенство (стварање) онда, Он га инспирише (улица) криминала и побожности, заиста срећни људи који менсуциканниа (душа), а изгубили неред "[Аси-Сиамс/91 :7-10].

Његов смисао је веома срећни људи који прочисте своје душе послушности Аллаху и заиста губитници који загађују своју душу радећи неморалних дела. Дакле, послушност очисти душу и очистите га тако да постаје висок са њим, као грешни људи и сузбије смећа, тако да она постане низак, док он буде као нешто дипендамкан у земљу.

Ово поглавље хадис указује на то да свако људско биће има покушаја да га уништи или отпустите га. Ко је покушао да послуша Аллаха, па он се продаје Аллаху Свемогући и Његовом мемердекаканниа од Аллаха, и ко год је покушао да уради неморално Аллаха, онда је он сам продао понижења и мењерумусканниа у грех који је изазвао добија АЛЛАХ Свемогући гнев и казна [34] Аллах Узвишени каже: (што значи): "Заиста Аллах је купио од верника, и себе и своју имовину обезбеђујући уточиште за њих.. Они се боре на Аллаховом путу, тако да су убије или буде убијен, (као) истинито обећање Богу у Тори, Јеванђеље, и ал-Кур `. Ко је бољи од Аллаха да задржи своје обећање? Затим се радују у погодбе којима сте то урадили, и због тога је то велика победа ". [У-Тавбах / 9:111]

Аллах Узвишени каже: "И човечанства постоје људи који купују (расходи) се да траже задовољство Аллаха ..." [Ал-Бекаре / 2:207]

У пепела-Схахихаин из Абу Хураирах РАДИ анху, који је рекао: "Када Аллах Узвишени وانذر عشيرتك الاقربين стих" И упозори рођаци-кин (Мухамед) најближи "(Аш-Сиу'ара / 26:14)., Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

يا معشر قريش! اشتروا انفسكم من الله, لا اغني عنكم من الله شييا, يا بني عبد المطلب! اشتروا انفسكم من الله, لا اغني عنكم من الله شييا, يا عمة رسول الله! يا فاطمة بنت محمد! اشتريا انفسكما من الله, لا املك لكما من الله شييا

Све о Кураисх! Купите себе од Аллаха Свемогућег, јер ја нисам у стању макар да вас брани пред Аллаха Свемогућег. О Бану 'Абдул Мутталиб! Ја нисам у стању да вам најмање бранити пред Аллаха Свемогућег. Поштовани тетка Расуллах саллаллаху 'алејхи ве селлем! О Фатима бинт Мухаммед! Купите себи да два Свемогућег Бога, не могу да те браним како у присуству Бога Свемогућег "[35].

У извештају је приповедач Муслиман који је он назвао Кураисх тако да су окупљени, он их помиње у опште и посебне, и рекао: О Бану Ка'б бин Лу-аи! Молимо сачувати себе од пакла. О Бану Муррах! Молимо сачувати себе од пакла. О Бану 'Абди Схамс! Молимо сачувати себе од пакла. О Бану 'Абди Манаф! Молимо сачувати себе од пакла. О Бану Хашим! Молимо сачувати себе од пакла. О Бану 'Абил Мутталиб! Молимо сачувати себе од пакла. О Фатима! Молимо сачувати себе од пакла, јер ја не могу да се бране, у присуству Бога Свемогућег. "[36]

Неколико генерација у Салаф купују их од Свемогућег Аллаха са својим богатством. Међу њима су они који дају милостињу целом имању, као што је Мухамед ибн Аби Хабиба. Међу њима је добротворна са неколико сребрњака, ту је добротворна са датумом. Међу њима су били озбиљни у праведним делима и каже: "У ствари ја радим за мој спас."

Ал-Хасан рахимахуллах рекао, "верници у свету је као затвореник који је покушао да се ослободи. Он се не осећа безбедно од свега до испуни Свемогући Бог "[37].

Мухамед ибн ал-Ханафиииах рахимахуллах рекао: "Аллах Узвишени је небеса као цену за себе. Дакле, да ли се продају са осим неба "[38].

ФАВАИД Хадис
1. Вера је реч и акција, што повећава са послушности и смањује се са непослушности.
2. Врлина чистоте са вуду ', купање или Таиаммум.
3. Пречишћавање је пола вере.
4. Врлина вуду 'у стању легитимне исламске молитве.
5. Промптс за вишеструко Дхикр.
6. Фејсбук службеници ће бити тежак на Судњем дану, нико вагање ваге доброту и ту је светло.
7. Вера у Мизан је обавезно и лишће Мизан има две скале.
8. Виртуе перле, Тахмид и тахлил.
9. Промптс за множење молитве и држати моле пет пута дневно по примеру пророка саллаллаху 'алејхи селлем.
10. Молитва је светлост за људе који га раде, светлости у свету и у свијету.

Мараји '
1. Ал Кур `и терјемахниа.
2. Абу ал-Муснад Иа'ла Мусхили.
3. Схарх Муслим Невеви лин.
4. Вера Китаб ул Ли Ибни Мандах и књиге поменуо на почетку такхриј хадиса.
5. Јами'исх Сахеех ал Сагхеер, рад имама Схаикх ал Албани.
6. Такхриј Мусикилатил Факр, тако имам Схаикх ал Албани.
7. Ал Вафи Арба'ин-Фи Сиархил Нававиииах, др. Мустафа ал-Бугха и Мухиидин Мустха.
8. Сиархул Арба'ин-Нававиииах, по Схаикх Мухаммад ибн Саалих ал 'Утхаимеен.
9. Бахјатун Назхирин Схарх Рииадхисх праведника, по Шеик Салим бин 'Еид ал-Хилали

[Копирано из Суннета издања магазина 03/Тахун КСИИИ/1430Х/2009М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел.  0271-858197 Факс 0271-858196]




извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment