Saturday, October 6, 2012

Схарх Ал-Фаттах име Аллаха, а Аллах има лепе имена, па моли да му са именима његовог јесу. И клоне оних који одступају у (разумевање) својим именима. Они ће бити награђени за оно што раде. [Ал-А'раф / 07:180]


Схарх Ал-Фаттах име Аллаха, а Аллах има лепе имена, па моли да му са именима његовог јесу. И клоне оних који одступају у (разумевање) својим именима. Они ће бити награђени за оно што раде. [Ал-А'раф / 07:180]


По
ДР Устадз Али Мусри Семјан Син


СВТ БОГ има диван ИМЕНА
Аллах Субханаху ва теала имају имена која су веома драгоцена и лепа. Слава и лепота се ревидирају са два аспекта, наиме лафазх смислу и у погледу значења. Значење имена Аллаха Субханаху ва теала показали карактер Аллаха, Перфецт. Аллах Субханаху ва теала каже:

ولله الاسماء الحسنى فادعوه بها وذروا الذين يلحدون في اسمايه سيجزون ما كانوا يعملون

А Аллах има лепе имена, па моли да му са именима његовог јесу. И клоне оних који одступају у (разумевање) својим именима. Они ће бити награђени за оно што раде. [Ал-А'раф / 07:180]

Имена Аллаха теала Субханаху ва, постоје неке ствари које морамо схватити, које су садржане у ставу.

Прво: Да верујем да је Аллах Субханаху ва теала има имена веома племенито лепа. Они који не верују имена Аллаха Субханаху ва теала, онда та особа не верује у Алаха Субханаху ва теала потпуности и исправно. Када погледамо, тако да многи стихови из Кур `су прекривени именима Аллаха Субханаху ва теала. И значење имена Аллаха Субханаху ва теала је веома блиско повезана са контексту самог стиха.

Друго: Имена Аллаха теала Субханаху ва је значење савршеног менггандунг тзв природе. Људи који не верују о природи теркандумг имена Бога значи да је он починио неправилности у вери у Бога.

Треће: Моли и обожавање Аллаха Субханаху ва теала са племенитим именима. Да би се постигао квалитет у обожавање Аллаху Субханаху ва теала, је да се схвати значење имена која Бог. Тако да доноси осећај смирености у богослужењу, јер обожавање као да видимо Алах Субханаху ва теала или смо се видели од њега.

Врлина памтите 99 НАМА-НАМА Бог субханаху ва теала Беаутифул
Имајући у виду горе тему, више је постало јасно да нам колико је важно да се научи значење имена Аллаха Субханаху ва теала. Наш Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем је такође заступао у свом говорећи:

ان لله تسعة وتسعين اسما ماية الا واحدا من احصاها دخل الجنة (متفق عليه).

Заиста Аллах има деведесет девет имена, стотину осим једног, ко их запамтио ће ући у Рај. [Бухари, Муслим]

Реч الاحصاء (меморисање) је објаснио научници, има неколико нивоа. Прво, запамтите усмени. Друго, разумети значење садржано у име Бог је свуда. Треће, нанесите значење имена Бога у молитви и богослужења, или другим речима меморисаних у виду пракси [1].

Изнад хадис не указује на укупан број ограничења на именима Аллаха Субханаху ва теала. Међутим, ограничава се број имена Аллаха Субханаху ва теала који морају бити меморисани за приоритет као што је наведено у хадис, односно отићи на небо. Дакле, она је описана у другом хадису, укупан број имена Аллаха Субханаху ва теала нико не зна осим Бога. Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем није сигуран, као што је наведено у молитви пророка саллаллаху' алејхи селлем:

اسالك بكل اسم هو لك سميت به نفسك او علمته احدا من خلقك او انزلته في كتابك او استاثرت به في علم الغيب عندك رواه احمد وغيره.

Преклињем Теби сваким именом које имате, да си себе дати њено име, или да вам кажем једну од Твојих створења, или си си открио у своме књиге, или га задржати у домену Тхи невиђено . [Репортед би Ахмед и други, који су категоризовани као сахеех од Ибн ал-Каииим Шејх ел-Албани и] [2].

У овом хадис споменуо три дела именима Аллаха Субханаху ва теала.
1. Први део, име Бога реци му делимично створења, како од ангела или други, али се не помиње у Библији Бога.

2. Други део, име Божије откривено, и помиње га у својој светој књизи.

3. Трећи део, име Божије скривено у његовој страни у натприродној сфери.

Из овог описа, имена Аллаха Субханаху ва теала можемо само знати кроз књигу Ал-Кур `и хадиси су сахеех. У овом случају, према мишљењу научника, који су урадили истраживање, изјавили су да су имена Бога садржане у Кур `и хадис сахеех више од деведесет девет имена [3].

Онда, како да разуме како горе хадис? Двојица нису међусобно противречни хадис. Ово се може разумети на следећем примеру.

На пример, ако неко каже "Ја имам новац од 99.000 долара за моју инфаккан". Наравно, ове речи не треба схватити да он није имао новца на други. Можда он има 200.000 долара, али диинфаккан само 99.000 рупија. Дакле, други хадис је веома лако наћи. Оно што је важно, јесте да запамтите 99 имена Аллаха Субханаху ва теала као откупнину за добијање небо. Имена могу бити различити лафазхниа напамет, али бројеви су исти. Због имена Аллаха Субханаху ва теала више од 99.

ОПИС значења ЗНАЧЕЊЕ АЛ-Фаттах
Етимологија (језик) реч која значи (الفتاح) у арапском значи "ал-Хаким" (који одлуче праведно случај), које су садржане у реч Алах Субханаху ва теала:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وانت خير الفاتحين

Наш Господ, донесе одлуку између нас и нашег народа са десне (фер) [4], и јер си давалац најбољих могућих одлука. [Ал-А'раф / 07: 89].

Реч "Ал-Фатх" (الفتح), такође значи победу или помоћ. Аллах Субханаху ва теала каже:

ان تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ако питате за победу, победу која је доћи до вас. [Ал-Анфал/08: 19]

Имам Табари рахимахуллах рекао: "Порекло речи ал-Фаттах у арапском значи النصر (победа, рељеф), القضاء (одлука) и الحكم (закон) Када неко каже." О Боже, отворен на између мене и тако и тако " то значи "донесе одлуку између мене и њега". [5]

Значење ал-Фаттах (الفتاح) у сиар'и, у складу са условима садржаним у Кур `и Хадис је праћена објашњење научника. Име је садржан у писму Саба стиху 26:

وهو الفتاح العليم

И Он је Онај који зна Давалац одлука.

Аллах Субханаху ва теала Подешавање Одлука
Научници објаснили да Алахово име Ал-Фаттах је што значи да је савршен у сваком погледу. Сигурно Аллах је давалац одлуке прилично у свим стварима које се дешавају између састворења, како у овом свету и на ахирету. Аллах Субханаху ва теала не захтева сведоци да се успостави правни одлуку. Јер Аллах је свестан свих ствари, како роден (изгледа) и скривена. Дакле, име "Ал-Фаттах" у ставу заједно са именом Аллаха "Ал-'Алим" (свезнајући).

Имам Табари рахимахуллах рекао у објашњењу стих горе: "Реци им:.. Господ ће нас окупити на Судњем дану пред Њим Затим је Аллах Субханаху ва теала ће издати фер решење између нас Тако ће бити јасно када се ко има појма а ко међу нама странпутицу Давалац Она одлуке., а свезнајући, све-знајући са одлуком међу Његовим створењима, која није сакривено од њега најмање., а он сам не треба сведоке да испричам ко је у праву а ко је у праву "[6].

Он је Аллах, који даје решење између Ахл-ул-Хак и Ахл-ул-сујете, између апостола и њихових непријатеља, међу онима који верују и они који не верују, како у овом свету и на ахирету.

Међу пресуде Божије против Ахл-ул-Хак и Ахл-ул-сујете, између апостола и њихових непријатеља, људи који су верници и неверници када у свету, је да брани и помогне АХЛ-ул-Хак, апостоли и Верници у лице изазова и опозиције од својих непријатеља. Аллах Субханаху ва теала је отворио препричава победу да Аллах Субханаху ва теала за пророка саллаллаху 'алејхи селлем и верници када Бадр [7].

ان تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Ако питате за победу, победу која је доћи до вас. [Ал-Анфал/08: 19].

Аллах Субханаху ва теала Помоћ верника који су се борили освојити кафире спољних послова
Разумевање ал-Фаттах другима, да Аллах Субханаху ва теала да помогне у борби против вернике Опен (освоји) земље у кафира. Као отварања земље Кхаибар кроз калиф 'Али ибн Аби Талиб Ради анху. Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

عن سهل بن سعد رضي الله عنه سمع النبي صلى الله عليه وسلم يقول يوم خيبر لاعطين الراية رجلا يفتح الله على يديه (متفق عليه)

од Сахл ибн Са'д Ради анху, чуо пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем, рекао је у време битке Кхаибар: ". Ја ћу дати заставу некоме рат Аллаху Субханаху ва теала ће отворити победу кроз његове руке" [Бухари и Муслим].

Слично, Аллах Субханаху ва теала је обећао верницима са освајања Мекке у неким од његових речи:

لقد رضي الله عن المومنين اذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم ما في قلوبهم فانزل السكينة عليهم واثابهم فتحا قريبا

Аллах хатх задовољство на вернике када су обећали верност вама под дрветом, онда Бог зна шта је у њиховим срцима и послао мир на њих и наградио их са близу победе (време) [Ал-Фатх /. 48: 18]

Затим Аллах Субханаху ва теала доказује да обећање победе у ставу са отварањем Мекке. Аллах Субханаху ва теала каже:

انا فتحنا لك فتحا مبينا

Заиста смо Теби одобрена мани победу. [Ал-Фатх/48: 1].

По мишљењу неких тумачења научника, овај стих говори причу о освајању Мекке [8], након Курејшија невјерници протера пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем и верници Меку. Дакле, пророци и апостоли молили да Аллах Субханаху ва теала да им помогну и дају пресуду против оних који се противе. Посланик Схоаиб Алаииссаллам следеће молитве:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وانت خير الفاتحين

Наш Господ, донесе одлуку између нас и нашег народа са десне (фер) и Ти уметности давалац најбољих могућих одлука. [Ал-А'раф / 07: 89]

Слично Алаихиссаллам Ноје молио:

قال رب ان قومي كذبون فافتح بيني وبينهم فتحا ونجني ومن معي من المومنين

Он је рекао: "Да Раббку, заиста су моји људи одбацили мене онда си одлуку између мене и њих, и спаси ме, а верници су са мном [Јасен-Сиу'ара` / 26: 116-118.].

Одлуке дати Аллах против пророка саллаллаху 'алејхи салламух Алаихиссаллам је отварањем врата њихове муке с неба који су садржани у реч Божију:

ففتحنا ابواب السماء بماء منهمر

Зато смо отворили капије неба са (снижавање) од шикља вода. [Ал-Камар/54: 11].

Слично томе, одлука Алах Субханаху ва теала за сваку групу која се противи истину и заборавити упозорења Алах Субханаху ва теала, је да донесе болне муке за њих. Одмах су очајавали. Аллах Субханаху ва теала каже:

فلما نسوا ما ذكروا به فتحنا عليهم ابواب كل شيء حتى اذا فرحوا بما اوتوا اخذناهم بغتة فاذا هم مبلسون

Дакле, кад су заборавили упозорење је дато на њих, морали смо да отвори сва врата задовољства за њих, тако да ако су одушевљени оним што је дато на њих, ми их одузети одједном, када су пали тихи очај. [ал-Ан'ам / 06: 44].

Међу одлукама и помоћи Аллаха Субханаху ва теала за н Мессенгер и верници, Алах Субханаху ва теала је за откључавање тајне дубоке хипокризије лицемера. Аллах Субханаху ва теала каже:

فترى الذين في قلوبهم مرض يسارعون فيهم يقولون نخشى ان تصيبنا دايرة فعسى الله ان ياتي بالفتح او امر من عنده فيصبحوا على ما اسروا في انفسهم نادمين

Тада ћете видети људе у њиховим срцима је болест (лицемјери) пожурити према њима (Јевреји и хришћани), рекавши: "Бојимо се мало несрећу". Можда Алах може да донесе победу (Његовог Посланика), или одлуке из његове стране. Тада ће се покају од мисли које су потајно гајио у својим срцима. [Ал-Ма `идах/05: 52].

У речи Алах Субханаху ва теала да су други поменути (што значи): (То је) људи чекају (догађај) ће се догодити са вама (О верници). Дакле, ако се деси да вас победе од Аллаха, они кажу: "Зар смо ми (борили) са вама?" А ако невјерници посрећи (победа) да је рекао: "Зар ми не освоји ви учествујете и брани вас од верника?" Аллах ће судити између вас на Судњем дану, а Аллах неће уступити незнабошцима да уништи оне који верују. [-Ниса '/ 04:141]
.
Слично, Аллах Субханаху ва теала ће дати најлепша пресуду против слугу тврдећи пред Њим на ахирету. Поменути у реч Алах Субханаху ва теала:

قل يجمع بيننا ربنا ثم يفتح بيننا بالحق وهو الفتاح العليم

Реци: "Господ наш окупиће све нас, и Он нам је дао исправну одлуку између (фер), а он је Давалац одлука Онај који зна.". [Саба/34: 26].

У речи Алах Субханаху УА теала осталих мањина, то значи: Онда, на Судњем Дану бити ви тврдећи испред свог Господа. [Аз-Зумар/39: 31].

Ибн Катхир рахимахуллах рекао: "Сврха овог става, заправо ћеш се креће од овог света Момци ће окупити испред Аллаха на Судњем дану Онда тврде пред Аллаха Субханаху ва теала на оделу монотеистичке.. и забушавати време у свету онда је Аллах Субханаху ва теала ће донети одлуку стране Хак (фер) давалац Он зналац одлуку... Значи, Алах Субханаху ва теала спасе вернике, они који таухид и људи који су искрени и менгадзаб. неверници, они који поричу (стихови Аллаха), и идолопоклоници, и они који су негирали (истина) "[9].

Аллах Субханаху ва теала Свемогући кључ за отварање у свакој доброти
Ал Фаттах (الفتاح), такође значи Врховног опенер кључеве доброте над свим својим слугама. Било у облику вере, знања и усмеравање. Они који отворено за њега љубазности, онда нико не може да га заустави. Слично томе, свако ко је затворио и закључао за собом тако Алах Субханаху ва теала, онда нико не може отворити и менуњукиниа. Аллах Субханаху ва теала каже:

ما يفتح الله للناس من رحمة فلا ممسك لها وما يمسك فلا مرسل له من بعده وهو العزيز الحكيم

Оно се одвија у виду благодати Божије на човека, онда нико не може да помогне, а шта се одржава од Бога тада нико није у стању да се ослободи га након тога. А Он је Моћни, Мудри. [Фатхир/35: 2].

Шеик Ал-Хафиз Хаками рахимахуллах рекао: "Ал-Фаттах, је Онај Који отвара за свакога Он жели да стави своје поклоне по жељи широка Њему ионако Неко је отворио своје богатство Док други отворио моћ.. И још једна знање и мудрост отворити.. Дакле, дар Алах Субханаху ва теала даје којима је воља. Алах Субханаху ва теала има велики дар (Аллах каже, што значи), '. шта се одвија Бог човеку милости, онда нико не може да помогне, а шта се одржава од Бога тада нико није у стању да га ослободи после тога., а Он је Моћни, Мудри. " [10]

Дакле, Посланик Мухаммед саллаллаху 'алејхи ве селлем нас је научио молитву када ће ући у џамију:

اللهم افتح لي ابواب رحمتك (رواه مسلم)

О Аллаху, отворите мени врата вашој милости [Репортед би Муслим].

Аллах Субханаху ва теала Свемогући врата за отварање врата срећа и милост својим слугама који страхују Аллаха
Ал-Фаттах (الفتاح), такође значи Врховни Отварање врата среће и благослова својим слугама да страхују Аллаха. Аллах Субханаху ва теала каже:

ولو ان اهل القرى امنوا واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والارض ولكن كذبوا فاخذناهم بما كانوا يكسبون

Ако је народ у земљи желе да верују и плаше Аллаха, сигурно бисмо отворили за њих благослов из неба и земље, али су противречна (стихови нама), а затим смо их запленили због својих поступака [ал-А'раф / 07:96 ].

Сви тастери су невидљиви само уз Аллахову Субханаху ва теала. Нико не може да отвори и не зна осим Аллах Субханаху ва теала. Аллах Субханаху ва теала каже:

وعنده مفاتح الغيب لا يعلمها الا هو

А у Њега су кључеви невиђено, нико не зна осим Њега ... [Ал `ам / 6:59].

Аллах Субханаху ва теала да отвори неке ствари невидљивим за робове Он тестаменти из међу апостолима. Аллах Субханаху ва теала каже, што значи: Аллах неће вам показати ствари које су невидљиви, али је Аллах бира кога је тестамент међу апостолима. [Али 'Имран/03: 179].

Аллах Субханаху ва теала Научи хвале-Похвале Аллаху да га славе
У пољу махсиар, Алах Субханаху ва теала ће отворити (предају) казне хвале Посланику саллаллаху 'алејхи селлем да га хвале. До отварања врата моли за цело човечанство, док пролази бројању (калкулација милостиња). Реченице никада није познато да похвалим пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем раније, када у свету. Он саллаллаху 'алејхи ве селлем, рекао што значи: "Када дан пресуде је дошло, (тада) људи гурање једни друге Алаихиссаллам Отишли ​​Адама и рекао:'. Адам одговорио Минтаканлах моли за нас да свој Господу.": "Ја не знам право на то Покушајте Иди на Ибраахиим Заиста је Кхалиилуллах ", а затим су отишли ​​Ибраахиим (Дан) Ибраахиим одговорио: '... нећу право да пробам Иди на Мојсија, сигурно је Калиимуллах", а затим је рекао: "Ја не знам. . право на то Покушајте да иде Иса, сигурно је Рухуллах ", онда, Исус је одговорио:" Ја не право на то Покушајте Иди на Мухамеда ", а онда су дошли код мене, одговорио сам: '.. имам право на то", онда сам молио дозволу да Раббку, онда сам добио идзин Алах инспирише ме хвале као мој похвале му да ја сада не знам онда сам га похвалим са таквом похвалама... " [Бухари и Муслим].

НЕКЕ ЛЕКЦИЈЕ се може преузети са име Бога "Ал Фаттах"
Заправо, ово је прави циљ за муслимана да знају имена Аллаха Субханаху ва теала је. Увођење име Аллаха Ал Фаттах и ​​њихових значења, позитиван утицај на веру и морал једног муслиманског богослужења иу свакодневном животу.
Разумевањем значење имена Аллаха ал-Фаттах ће неговати племените квалитете у себи муслимана. их на следећи начин.

1. Гајење оставку природу унутар верника, посебно за проповедника да се суочи са изазовима у области да'ва. Као први од пророка и апостола уздају у њиховој пропаганди. Са уверењем да је Бог је давалац одлуке фер према својим слугама. Ибн ал-Каииим т објасни, став оставка је уско повезана са именима Аллаха Субханаху ва теала је племенито, од чега назив "Ал-Фаттах" [11].

2. Неговање искреност у тражећи правцима и богатство Богу. Зато Аллах Узвишени Субханаху ва теала отварање нечије срце да прима упутства. Бог је такође владајућа отворио врата за срећу за слугу. Ако то може да се уливају у нама, ми сигурно не би ни питао за свештеника или старатељ мртвих. Ми не тражимо, осим да једино Богу.

3. Негујући став краља "(нада-нада милости и помоћи Божије) у себи муслимана. Због тастери милости и доброти са Аллаховом теала Субханаху ва. Нико није могао да отвори врата милости, осим Аллаха теала Субханаху ва. Врата милости Аллаха Субханаху ва теала ће се отворити у овом свету за праведне службеника. Грејс овде у ширем смислу, односно, може бити вера, знање, упутства, срећу, здравље, успех и тако даље. Милост Аллаха Субханаху ва теала у даљем тексту, је свакако много шира и већа у поређењу са онима у свету.

4. Негујући захвалност Аллаху Субханаху ва теала. Јер Аллах Субханаху ва теала је отворио своје срце вери, таухид и обожавају га. Слично, Аллах Субханаху ва теала је отворио врата и друге за наше услуге. Полазећи од корист када смо у мајчиној утроби, рођен безбедно и без инвалидитета, а затим врата отворила наклоност и милост од Бога увек пред нама. Зар не би требало да захваљујући Богу! Се никада нисмо одвојени од Бога фаворизује ни секунд.

5. Негујте осећај послушности и оданости Аллаху Субханаху ва теала. Због врата милости Аллаха Субханаху ва теала ће увек бити отворена за оне који се плаше Алаха. Троубле добијање посла, цену робе која увек пуца горе, катастрофа неумољиво, све да нико не може да нас добије из врата ка огромним тешкоћама среће и мира, осим Аллаха ал Фаттих (Суштина Врховног Опенер тешкоћама ). Нека нам се односе на реч Алах Субханаху ва теала испод.

Аллах Субханаху ва теала каже, што значи: "Ако земље ако би само људи верују и плаше Аллаха, сигурно бисмо отворили за њих благослов из неба и земље, али су противречна (стихови нама), а онда смо их запленили због својих дела ". [Ал-А'риф / 07:96].

Аллах Субханаху ва теала каже, што значи: "Онај који страхују Аллаха, Он ће одржати за њега излаз, и дао му срећу наравно није неочекивана, али мисли.". [Атх-Тхалак/65: 2-3].

Аллах Субханаху ва теала каже, што значи: ". А они који се плаше Аллаха, Аллах ће учинити лако за њега у свом послу" [Атх-Тхалак/65: 4].

Дакле, наша дискусија односи на име Алаха, ал Фаттах. Нека Бог наставити да отвори врата наших срца по вери, науци и љубави, и отворио врата среће за нас, наша деца и наша браћа и сестре. Аллах најбоље зна.

[Копирано из Суннета издања магазина 02/Тахун КСИ/1429Х/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



Ал-Јамил Најлепша


Устадз Абдуллах бин ал-Бутхони Таслим, мр

Ал-Јамил ГОСПОД БЕАУТИФУЛ

ОСНОВНА ПОДЕШАВАЊА
Име Аллаха Свемогућег се помиње у хадису који је аутентичан, од 'Абдуллаха ибн Мас'уд РАДИ анху да је Посланик саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر قال رجل: ان الرجل يحب ان يكون ثوبه حسنا ونعله حسنة. قال: ان الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس

То неће ићи на небо онима у чије срце је сујета тежине семена прашина. Био је човек који је питао: "Сигурно свако воли (носите) одећа биле лепе и добре обуће, (да ли то укључује арогантни?). Посланик је рекао: "Аллах је леп и воли лепоту, охолост је одбијање истине и презирали друге [1].

АЛ-Јамил ЗНАЧЕЊЕ у језику
Ибн Фарис каже рахимахуллах објаснио да порекло овог имена сугерише два значења, од којих је лепа / добра [2]. Што се тиче Ал-Фаируз Абади рахимахуллах, он је објаснио да је порекло речи је назив имплицира лепоту у понашању и изгледу [3] У међувремену, други лингвиста по имену Ибн ал-Атхир рахимахуллах даље објаснио да је Ал-Јамил значи најлепша дела. Његови поступци и савршена Његови атрибути [4].

ИМЕ ЗНАЧЕЊЕ ПРЕВОД БОГ АЛ-Јамил
Име Аллаха Азза ва-Јамил Јаллаал показује естетску савршенство Аллаха Свемогућег о свим брендовима, својстава, суштина и делима [5] Имам Невеви рахимахуллах објашњава значење изнад хадиса говорећи: "Све послове Аллах Свемогући је лепо. и добро, и Он Узвишени има имена најлепша и својства све добро и савршено "[6].

Имам Ибн ал-Каииим рахимахуллах објашњава детаљније у следећем опису: "Лепота Аллаху Свемогући, постоје четири нивоа: први: суштина лепоте, оба: лепота природе, ове три: лепота акта и четврта: лепота имена. На тој основи, сва имена Аллаха Свемогућег најлепши, цела природа његовог најсавршенији, и сви његови акти мудрости, у корист (добар) и правду и милосрђе (саосећање). Суштина лепоте и шта је то, онда је ово ствар која се не може постићи и знају осим Аллаха Свемогућег. Сва створења немају сазнања о томе, осим на (мало) знања да је Он Свемоћни се представио са часних слуге његове. Заиста, Његово лепота била будна од (било ког облика), промена, заштићено завесе шалова и рукавица (слава), као н хадису Посланика Аллаха Свемогућег (Хадис Кудси): "Греатнесс је моја марама и величина су корице- Ја ... "[7]. Па како ста мислите о лепоти која је обавијена са особинама савршенства, величине и славе?

Из овога можемо да схватимо значење неких смислу лепоте Његове суштине, као што ће слуга наставити да се повећава своје знање Аллаха, почев од познавања његове акције порасти да знам његову природу, а од познатих својстава Његов успон ка зна његова суштина. Ако је видео нешто (што је добар утицај) у лепоти његових дела, он ће учинити као (аргумент) који показује лепоту Његовог карактера и природе лепоте Чини (фондација) која показује лепоту Његове суштине.
Одавде је јасно да нам да све похвале припада само Аллаху Свемогући. Нико створење је у стању да ограничи / рачунају за Његову славу. Он је к намењен као похвалите га за себе. Он има право да диибадахи, вољена и захвални за Његову суштину, и Он је љубав, слава и ласкају себи. Заиста, љубав, слава, ласкања и његов пенгесаан против себе, био је у суштини комплимент, похвале, љубав и монотеизам (реална ствар). Дакле, Аллах је намењен као комплимент за њега и изнад комплимената на створења у Њему, и воли га Свемогућег суштину, атрибута и његова дела. Сви његови радови су дивна и симпатичан, иако међу предметима његових акција је мрзео и волео га. Међутим, ништа од његових акција одвратност и бес. Нико на овом свету који су волели, похвале за дзатниа осим Свемогућег Бога. Све вољене особе, али Бог Свемогући, ако је љубав да прати своју љубав Свемогућег, да љубав према Богу Свемогућем, онда је то љубав је права љубав. Што се тиче другог осим њега је љубав сујете (погрешно).

То је суштина илахиииах (службеност Њему). Дакле, онај који диибадахи са стварним, он је волео и похвалио његову суштину. Штавише, ако све што је повезано са (памћење и верујем) доброте, обиље укусних, нежност, праштање, опроштење, милости и милосрђа.

За то би требало да буде слуга да верујем да не постоји истина бог осим Алаха Свемогућег, и да воле и хвале Га за Његову суштину и савршенства. Осим тога, он треба да верује да не постоји ништа суштински корист у виду разних врста задовољства, и физички и духовно, али Бог Свемогући. Због тога, она га воли и и похвалите га за све то. Уз то, он воли Аллах Свемогући у смислу истовремено.

Пошто не постоји ништа налик Аллаха, онда волим га као нико други осим љубави Њега. Подношење који је пратио љубавну (природа) робовање Њему, који је Његова сврха стварања. Зато убудиииах (само ропство) је облик љубави је нетакнута, са савршеним подношења, која не одговара осим усмерена на Свемогућег Бога. Тако, удруживање партнери са Алах Азза ва Јаллатермасук схирк не опрашта Аллах Свемогући и не прихватљиво дела кривац "[8].

Другде, т је рекао, "љубав која има два узрока који га стварају, лепота и величање и Аллах Азза ва Јалламемилики апсолутног савршенства, уопште, јер Он је леп и воли лепоту, ни све лепота је Његова, и све поштовање (потиче) од Њега, да ништа има право да буде вољено са свих страна, јер осим Аллаха дзатниа "[9].

Позитиван утицај и КОРИСТИ ИМЕ БОГА верују АЛ-Јамил
Имам Ибн ал-Каииим рахимахуллах објаснио, "Међу највише племените форме знања је знати природу Аллах Азза УА Јаллаал-Јамал (Мост Беаутифул) Ово је посебна знања поседују слуге Аллаха Свемогућег.. Сви људи могу да га препознају по природа свих његових својстава, али је најсавршенији знања (од Аллаха) је упознат са природом Његовог савршенства, Његово Величанство и лепота постоји ништа слично са Њим у свим Његовим атрибутима.. Ако сва створења имају најлепшу начин, онда њихов унутрашњи и спољашњи лепота је у односу на лепоту Аллаха, онда је (поређење) је нижа од поређења лампе са слабом светлу (јарко светло) заокружује на сунцу довољно (што указује на савршенство. ) Његова лепота која све унутрашње и спољашње лепоте на овом свету, а у даљем тексту се даје трагове његовог стварања, како онда је онај који долази од Њега (све) то лепота? "[10].

Затим, позитиван утицај вере у име Аллаха Свемогућег Свемогућег ми заправо можемо добити кроз објашњење значења хадиса изнад.

Реч пророка саллаллаху 'алејхи селлем: "Аллах је леп и воли лепоту" садржи два елемента великог исламског темеља, односно знања о природи Алах Азза ва Јалладан пракси особине последица. Први, знамо Аллах Свемогући најлепших Јалладенган својства која нису дисерупаи стране биће-један, а затим други славимо Алах Азза ва Јалладенган диван карактер Његове љубави, речју, делом и карактера.

Аллах Узвишени воли роб који грацед његове речи са искреношћу, красе јој искрености, љубави, увек се вратим и једини поверење у њега, красиле удове послушности према Њему, а красе његово тело показујући милост даровао му, као у одећи, нечисти и ослободити тело од нечистоћа, секу нокте, и тако даље. Дакле, драги Алах слуга Свевишњег је слуга Аллаху Свемогући зна природу Његов најлепши, а затим га служити са лепотом која се налази на његовом религијом и Схари'а.

Разумевање изнад хадиса, поред лепоте одеће и обуће су се питали су се Пријатељи горе, уопште, и о лепоти у свему. Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ان الله يحب ان يرى اثر نعمته على عبده

Аллах воли да види (привидно) фаворизује бивши (који је волео) Његовом слуги. [11]

Аллах воли да види бившег невидљивост даровао Своје благослове Његове робове, јер обухвата лепоту његова вољена, а такође укључује облик захвалности према Њему. Захвалан је облик унутрашње лепоте. Дакле, Алах свемогући воле да виде лепоту рођења у виду очигледно фаворизује свог бившег себе у свом слуги.

Дакле, Алах свемогући нижа одећу и накит својим слугама да улепша изглед свог рођења, и Он Узвишени наредио да буду опрезни, јер ће улепшати њихове умове. Аллах Узвишени каже:

يا بني ادم قد انزلنا عليكم لباسا يواري سواتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير

О сине Адамов, заиста смо послали доле одеће да покрије 'ауратму и лепе одеће за накит и одећа коју су бољи побожност [ал-А'раф / 7:26]

Аллах такође каже о стању народа рају што је Аллах Узвишени анугерахи лахирииах лепоте и Баатинитес:

ولقاهم نضرة وسرورا وجزاهم بما صبروا جنة وحريرا

И Он им дарује светлост (лице) и узбуђење (срце). И Он ће их наградити за њихово стрпљење (са) вртом и (хаљине од свиле) [ал-Инсан/76 :11-12]

Аллах Азза ва Јалламенгхиаси њихов суочава осветљење, унутрашња их украсити са радошћу, и украсите своје тело са свиленим одећу [12].

Покриће
Ми завршити овај папир молио Аллаха Свемогућег са именима његових најлепших и Његови атрибути су бесконачне савршено, тако да са задовољством преносе на нас сву лепоту физичког и духовног, у овом свету и у даљем тексту, и омогућава нам да разумеју и практикују правилно његова упутства. Заиста Он је најлепше и даје молитву.

[Копирано из Суннета издања магазина 10/Тахун КСИИИ/1431Х/2010М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]




Правило-Правило Истина Обожавање


По
Муслиман свештеник Абу Исмаил Атсари



Гле, слава слуге, да обожавају Алах сама, без мениекутуканНиа са чим. Ако слуга прогресивно повећава и перибадаханниа подношење Богу, и повећање степена савршенства у сваком случају.

Обожавање је право слуге Божије, који постаје обавеза. Љубазност се вратити на сам роб. Бог не треба слуге.

ومن جاهد فانما يجاهد لنفسه ان الله لغني عن العالمين

И ко џихад, џихад заиста је за себе. Заиста Аллах је заиста Рич (не захтева ништа) универзума (цела ствар). [Ал 'Анкабут/29: 6].

Имам Ибн Катхир рахимахуллах рекао је у свом коментару на овај стих: "То је онај који није добра дела, онда заиста схалихниа добротворна корист ће се вратити себи, јер Аллах Узвишени Врховни Сопство (тј. не захтева) од славе делује Иако су сви у срцу најправеднији службеника, не додаје ништа карајаанНиа "[1]..

Иако људски умови могу разумети обавезу клањати свога Господа, али можда не знате како да правилно славе Бога само утемељено на разуму и осећањима. Дакле, Бог је послао своје апостоле и ниже књига дати своју књигу његовом правцу.

Аллах каже:

فاما ياتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

Па ... ако си ти у питању (људски) навођења од мене, онда ко прати петуњукКу, он неће ићи на странпутицу и неће бити повређен. [Тхаха/20: 123].

Пре послао гласнике и без навођења Светих Апостола, човек је у стању незнања. Аллах Узвишени каже:

هو الذي بعث في الاميين رسولا منهم يتلو عليهم اياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وان كانوا من قبل لفي ضلال مبين

Он је био тај који је послао на неписмених гласника међу њима, који су рецитовали своје стихове на њих, да их очисти и да их научимо Књигу и мудрост (као Суннету). И они заиста раније у очигледну грешку. [Ал-Јуму'ах / 62: 2].

ПРАВИЛА-ПРАВИЛА богослужења
Обожавају правог Бога је изграђен на основама или чврстих правила. То је све објашњено од Бога у Његовој књизи, и пророка саллаллаху 'алејхи селлем у Суннету, а по учењака Ахлус Суннета Уал Јама'ах.

1. Обожавање је таукифииах.
Значи, обожавање не врши осим што је наредио или дитунтункан откривење Аллаха теала. Јер прави разлог једноставно не могу да постигну детаље проблема богослужења, халал-харам питања и проблеми су мрзе или воле Аллаха теала.

Аллах каже:

فاستقم كما امرت ومن تاب معك ولا تطغوا انه بما تعملون بصير

Тако да задржите на правом путу, јер је командовао, и (такође) оних који се покају са вама и не прекорачује границе. Заиста, Он је све-Видовњак шта чините. [Худ/11: 112].

Овај стих јасно каже, обожавање мора да прати заповести Божје и не би требало да буде преко границе. Када су идолопоклоници забранити највише стоку и други оправдава, Бог их негира Његове Речи:

ام كنتم شهداء اذ وصاكم الله بهذا فمن اظلم ممن افترى على الله كذبا ليضل الناس بغير علم ان الله لا يهدي القوم الظالمين

"Јесте ли били присутни када је Бог прогласио за вас, али ко више неправде него они који измишљају лаж против Аллаха да води људе на странпутицу, без знања Заиста Аллах не? Усмерава људе да се неправда [Ал Ан'ам. / 6:144]

Имам Ибн Катхир рахимахуллах рекао у свом коментару: "(Реч Божија: Да ли присутни кад је Бог прогласио за вас?") Бог руга невернике о случају они шминку и ставили лаж на (име) Аллаха , забрана раде (Реч Божија: али ко више неправде него они који измишљају лаж против Аллаха да води људе на странпутицу, без знања), односно нико није учинио више него што је неправда "[2]..

Након објашњавајући стихове о идолопоклоницима тврдњу батилниа који забрањује већину стоку и друге оправдава без доказа, шеик Абдурахман бин Насир као Са'ди рахимахуллах рекао: "То је остало за вас, осим оптужби само, не постоји начин за вас да се утврди истина и ваљаност. Оптужница је да кажете: "Аллах нас је хтео о томе, и Бог је открио нам као што је Он открио својим апостолима. Она је чак откривено да нам сазнање да разликује оно што је позвао стране апостола и изрекао шта књиге ". Али ови лажи морају бити познати сваком човеку. Зато Аллах каже: "А ко је више неправде него они који измишљају лаж против Аллаха да наведе људе на странпутицу, без знања ' То је, заједно кедустаанниа и лажи (у име Аллаха), он је намењен да обмане слуге Аллаха од Аллаховом путу, без доказа Бога, нема објашњење, без икаквог разлога, и без историје (Посланика) ". [3]

После помена Стихови 59 и 60 писама Јунус, такође параграфи 116 и 117 од једног Нахл писма, Шејх Мухамед ибн Саалих ал 'Утхаимеен рахимахуллах рекао: Заиста, укључујући и тешких злочина, и то:

1. Неко је рекао нешто о томе халал, али он није знао закон Божји ствари он је поменуо.

2. Или неко каже да је нешто у вези харам, али он није знао закон Божји ствари он је поменуо.

3. Или неко каже о нечему што је обавезно, али он није знао закон Божји ствари он је поменуо.

4. Или је неко рекао нешто што није обавезно, али он није знао закон Божји ствари он је поменуо.

Дакле, ово је злочин и лоши манири према Аллаха Свемогућег. О робови Аллаха, ви знате да је Божији закон, али како онда да претходи? Ви кажете о нечему што знате о религији и сиари'атНиа? Аллах има ткање (забрана), говорио о Аллаху без знања са Схирк [Сура Ал А'раф / 7, став 33] [4].

2. Обожавање треба урадити искрено, без мрље избегне.
Ихлас значи да очисти језик. Личност по ', који се односио на очисти намеру је искрен у богослужењу Богу, само за задовољство Аллаха, желећи Божију лице, и очекујемо милост, страх од сиксаНиа, и тражећи награду (добит) у даљем тексту. Као и чишћење намеру схирк намерама, Рииа ', сум'ах, тражећи хвали, одговор, и хвала човека и других земаљских намере.
Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

ان الله لا يقبل من العمل الا ما كان له خالصا وابتغي به وجهه

Заиста Аллах неће прихватити било ког типа праксе, осим чисто за Њега и да траже његово лице. [ХР Насаа-ја, не. 3140]. [5]

Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао:

قال الله تبارك وتعالى انا اغنى الشركاء عن الشرك من عمل عملا اشرك فيه معي غيري تركته وشركه

Табарака Аллах Узвишени каже: "Последња ствар коју ми треба савезнике. Свако са добротворним делима, он је удруживање партнера са мном у пракси него што сам био, ја сам напустио њега и његове савезнике. [Репортед би муслиманске бр. 2985].

Ако богослужење помешан са политеизма, обожавање је схирк прекинути га, без обзира на то колико је обожавање није урађено. Аллах каже:

ولقد اوحي اليك والى الذين من قبلك لين اشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين

И заиста је откривено да вас и на (пророци) пред вама: Ако ви приписујете (Алах), Он ће уклонити амалму и сигурно ћеш губитника. [Аз Зумар/39: 65].

Схаикх 'Абдуррахман ибн Насир као Са'ди рахимахуллах, у свом коментару на овај стих, он је рекао:. "У нубувах сви пророци, да елиминишу схирк дела, као што Аллах је рекао у сури ал Ан'ам" [6]

Шејх Абдул 'Азиз бин' Абдуллах бин Баз рахимахуллах рекао, "Она је саветовала од аргумената ал сиар'и Књизи и Суннету, да сви дела и изреке је легитимно и прихватљиво ако је настала из Акеедах схахихах (десно). Ако Акеедах Не схахихах, све дела и изреке које се појављују и да се отказује "[7].

3. Обожавање треба мутаба'ах, која опонаша Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ва саллам.
Људи који имају берсиахадат да је Мухаммед Аллахов Посланик н, онда вера садржи садржај: вести верујем му, да га послушају, забранити га, и клањати се Богу само по Серијат.

Аллах Субханаху ва теала каже:

لقد كان لكم في رسول الله اسوة حسنة لمن كان يرجو الله واليوم الاخر وذكر الله كثيرا

Заиста, било је (само) да је много Аллахов одличан узор за вас (муслимани, то је) за оне који очекују (милост) од Бога и (награда) Судњем дану, и Аллах. [Ал Ахзаб/33: 21].

Дакле, свако ко не прати суннета богослужење (учење) од пророка Мухамеда Схаллаллаху'алаихи селлем, а затим му је обожавање је одбијен. Пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

من احدث في امرنا هذا ما ليس فيه فهو رد

Ко чини нову случај у нашим пословима (религија), нешто што није он, онда афера је одбијена. [Бухари, бр. 2697, Муслим, бр. 1718]

4. Обожавање је основана, која покрива зашто, љубазни, нивоа, кораци, време и место, мора да се уради како дитунтункан. Не сме да крши ове одредбе. Дакле, ко год славимо Бога, али богослужења није у складу са утврђеном од стране серијатског, обожавање је одбијен.
Пример:

). Узрок. Људи који бертахајјуд у ноћи 27 Рајаб са претпоставком да је због те ноћи била ноћ Исра 'Ми'рај.
Као што је већ познато, укључујући Тахајјуд суннет богослужења, али када он повезује с разлогом који није тачно према серијатског, онда обожавање постаје јерес.

б). Врсте. Обожавање КУРБАН успоставио своју врсту са животињама, камилу, крава или коза. Ако неко беркурбан са коња, кунића или кокоши, онда КУРБАН је одбијен.

ц). Нивои / величине. Јутро молитве поставили два рака'ат. Дакле, ко год намерно додате, његова молитва је неважећи, јер мениелисихи нивои сет Серијат.

д). Ваи. Свако промена поретка или начина вуду 'или молитва, онда је његов богослужење не важи, јер има успостављену мениелисихи Серијат.

ф). Тиме. Ако неко клање КУРБАН у месецу Рајаб, или поста Рамазан у Схаввал, или пре боравка у "Арафата 9. Зул Ка'дах, онда је све нелегално, јер мениелисихи обожавање је право време.

д). Место. Људи који И'тикаф код куће, или пре остајем Мудзалифах, онда то није валидан, јер мениелисихи богомоља које су успостављене. [8]

5. Обожавање треба урадити на основу љубави, надам се Божија благодат, и са страхом сиксаНиа и пенгангунган покорности Богу.

Када Посланик Захарија похвалио Божију породицу, он је рекао:

انهم كانوا يسارعون في الخيرات ويدعوننا رغبا ورهبا وكانوا لنا خاشعين

Заиста они (пророка Захарија породица) су оне које се увек убрзати на (не) добрим делима, а они моле са нама са надом и страхом. И они су ти који понизности према нама. [Ал-Анбииа '/ 21: 90].

Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах рекао, "Обожавање, комбинујући изврсност (АПЕКС) љубав и савршенство подношења Гај да богослужење је воли и покорни (То) иста особа воли некога, није клањам њему., Али. Ју је волео, јер да је као посредник у другим случајевима које је волео., и (такође) исто лице подлеже особу, кога не воли њу, као особа која је предмет неправде онда они нису чисто обожавање. ". [9]

Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах такође рекао: Обожавање, оригинални смисао је смирење (достављање), као и (као што су значење дин). Али обожавање је наредио (од Аллаха) подразумева смирење (поднесак) и значење љубави. Дакле, обожавање су наредили (од Аллаха) који садржи врхова карактеристичан скромност (поднесак) Богу са љубављу за Њега врхунцу.

Свако лице које подлеже човека са његовом мржњом према њему, он неће бити га обожавају. А ако неко воли нешто, а он није поднео њега, он неће бити га обожавају. Као неко воли свог сина и његове пријатеље.

Дакле, у слављењу Бога није довољно ни са једним од ова два функција сама. Али слуга, (он) биће направљена од најомиљенијих Бога од свега, и да Аллах најузвишенији од свега. Није се чак ни право на љубав и послушност није савршен, осим Бога. Дакле, шта је вољен не за Бога, његова љубав је била сломљена. А шта је најављен не по заповести Божјој, онда пенгагунганниа је сујета [10].

Имам Ибн ал-Каииим рахимахуллах рекао сиа'ирниа, он описује верске прекретнице, као што следи:

И обожавање (Алах) Милостивог,
је кулминација га воле уз сагласност
оних који га обожавају.
То поларној орбити обожавају нерешених обоје.
Орбита неће проследити до оба пола усправно.
И циркулација команде. То је Његова Посланика команда.
Не са (команда) страсти, сама воље, и демон. [11]

Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах рекао: ". Међу Салаф рекао: 'Онај који обожавају Аллаха само љубав, онда је зиндеек (лицемер) Ко обожавају Аллаха само са надом, онда је Мурји'ах [12] Они који служе. Бог само са страхом, онда је Харури. [13] И ко ће обожавати Бога љубави, страха и наде, да је он био верник, таухид ". [14]

6. Одговорност не пада од робова култа, јер је пунолетан до смрти.

Аллах теала каже:

يا ايها الذين امنوا اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن الا وانتم مسلمون

О ви који верујете, Бог бертаквалах заправо веома побожна Њему, и никад не умиру, али у муслиманској држави. [Алијев 'Имран / 3:102].

Човек највиши ранг у очима Аллаха је пророк Мухамед саллаллаху 'алејхи селлем, а он је дужан да служи до његове смрти. Дакле, људи који су ранг испод њега, свакако дужан да славимо Бога до смрти.

Аллах теала каже:

واعبد ربك حتى ياتيك اليقين

И Обожавање твојих Господу (Господару) до ал Иакин (смрт) долази до вас. [Ал Хијр/15: 99]

Научници из коментатора договорено, што значи ал Иакин у овом ставу је смрт. То је, како се наводи у реч Божију у другом стиху, који прогласи питањем народ рај за пакао:

ما سلككم في سقر قالوا لم نك من المصلين ولم نك نطعم المسكين وكنا نخوض مع الخايضين وكنا نكذب بيوم الدين حتى اتانا اليقين

"Шта те је пуштен у Сакар (пакао)?" Они (пакао) је рекао: "Нисмо били од оних који се моле, а не (и) хранити сиромашне, и користили смо да разговарамо лажно, заједно са људима који говоре о томе, а ми некада белие дан одмазде, да дођу код нас ал Иакин (смрт) ". [Ал Муддатстсир/74: 42-47].

Када знамо правила богослужења, онда знате, неко ко има идеју да је "обавеза да обожавају Аллаха са шеријата од пророка Мухамеда преминуо на лицу која је достигла природу или ма'рифат", то је у супротности са претпоставком Ал Кур `ал хадис и консензус муслимана, јер прва до сада.

Тако шест важних правила која се односе на питање богослужења, може да буде корисно.

[Копирано из Суннета издања магазина 10/Тахун Кс/1427Х/2006М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



Ал 'Улув, шта ли Бог Свевишњи?



По
Устадз Ахмас Фаиз Асифуддин


Једна од најлепших имена Бога ал 'Алиии. Значење овог имена се налазе у његовој природи, да Свевишњега. Природа Бога Свевишњега је један од Његовог савршеног карактера броја на неодређено време. Али шта је Бог позвао ал 'Алиии и Свевишњега?

Пре излагања одговоре на наведена питања, прво би требало да изнесе аргументе у корист Алиии Аллаха ал 'и природе Његова Узвишени.

Дефиниција КЊИГУ ГОД
Овде су неки од аргумената су:

Реч Алах Субханаху ва теала:

وسع كرسيه السماوات والارض ولا ييوده حفظهما وهو العلي العظيم

Његов трон дејствује прошири преко неба и земље. А Аллах не осећа тешка да их одржава, а Аллах је Узвишени, Велики Мост. [Ал-Бекаре / 2:255]

فالحكم لله العلي الكبير

Одлука (данас) је Аллах Узвишени Мост Великог. [Гхафир/40: 12).

Овај стих јасно објашњава име Аллаха 'Алиии' Азхим и Кабир, чије значење је Узвишени, Велики Мост и Свемогући. Смисао је поново показује своју природу.

سبح اسم ربك الاعلى

Прославити име свог Господа, Вишњега. [Ал А'ла / 87:1]

ولله المثل الاعلى

И Бог има природу Свевишњега. [Ан-Нахл/16: 60]

Од исечака четири параграфа, од којих два показују природу Бога Свевишњега кроз тадхаммун ал Исми лаха (објашњење природе садржане у његово име). И наредна два до тасхрих Бисх-схифах (директна потврда по природи). То је, природа Бога Свевишњега у прва два фрагмента стихови могу се видети кроз значења садржаног у његовом имену. И у наредна два фрагмента стихови може утврдити директним лафазх показује своју природу.

Дакле, неколико стихова изнад описују две методе међу три начина ал-Кур `и Суннет у одређивању природе Бога.

Према Шејх Мухамед ибн Саалих ал 'Утхаимеен рахимахуллах, постоје три начина ал Кур `и Суннет да обезбеди доказ о одређивању природе Свемогућег Бога, [1] као што следи:

Прво, тасхрих Бисх сфифах (директна потврда лафазх указује на природу Богу). На пример, природа ал 'Иззах (моћни), ал Куввах (јака), Ар-Рахмах (саосећање), ал-Сиу Бат (природа мучења), ал Вајху (лице), ал Иадаин (две руке) и других добара .

Друго, тадхаммун ал Исми лаха (природа Бога се налази у његово име). На пример, име Аллаха ал Гхафур садрже својства Милостивог, као-Сами 'има својства чује и тако даље.

Треће, тасхрих бил фи'ли АВ ал васхфи Даллин 'алаихима (афирмација природе кроз глагола или речи које указују на природу). На пример, Бог обитава у Престола. Природа овом стану помиње у ставу обрасца фицил (глагол). На пример, реч истава реч Алах Субханаху ва теала:

الرحمن على العرش استوى

Аллах Милостиви је преко Престола. [Тхаха/20: 5]

Као други пример, природа награде оштре казне. Ове особине су у Ал Кур `да формирају речи које указују на природу, форма Име фа'ил. На пример, реч у реч Алах теала мунтакимун:

انا من المجرمين منتقمون

Сигурно ћемо дати освету казна за оне који су згрешили. [Ас-Сајдах/32: 22]

Ово су неки аргументи који имају високе Аллаховом Субханаху ва теала по Његовим створењима.

Заиста, као што је наведено од стране Шејх Мухамед ибн Саалих ал 'Утхаимеен рахимахуллах, [2] Расправа о природи Бога Свевишњега много, из Кур'ана, Суннета ал, Ијма', разум и природа. У међувремену, Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје рахимахуллах у ал 'Акеедах ал Васитхииах [3] класификују Далал "аргументе да одвојено, аргументи ал-Кур` сама и аргументи Суннет Набавииах сопствени.

Што се тиче аргумента ал Кур `и Суннет, тешко да се може ограничити. Поред стихова који су горе описани, као и неке од следећих стиху:

وهو القاهر فوق عباده

И Он је моћан, је изнад свих слугу. [Ал Ан'ам / 6:18]

Саид фаука емисије, Аллах Узвишени је изнад свих створења.

اامنتم من في السماء ان يخسف بكم الارض فاذا هي تمور ام امنتم من في السماء ان يرسل عليكم حاصبا

Да ли се осећате сигурно против Њега Који је на небу која је обори на земљу са вама, тако да одједном земља почела да се тресе. Или се осећате безбедно против Њега Који је на небу да ће Он послати камениту олују. [Ал Мулк/67 :16-17].

Реч човек фис-сама 'у претходном ставу имају значење Бога на небу. Фис-сама ', што значи' исти 'разлоге (на небу), то је исто кад `(небо) је небо у облику физичког зграде. Али, ако је иста 'је све то заврши, онда интернет, то значи да покаже место. То Аллах је изнад [4].

Слично томе, реч Алах Субханаху ва теала:

اليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه

Њему пењати добре изреке и дела су подигли лепу реч за њега. [Фатхир/35: 10].

Шејх Бин Саалих Фавзаан ал Фавзаан објашњава у овом стиху је одређивање природе Бога Свевишњега у Његовим створењима, јер наслов горе и уклоњене, показујући навише [5].

Такође, реч Алах Субханаху ва теала:

وقال فرعون يا هامان ابن لي صرحا لعلي ابلغ الاسباباسباب السماوات فاطلع الى اله موسى واني لاظنه كاذبا

А Фараон рече: "О Аман, бити направљен за мене високе зграде па сам на врата, (тј.) капије неба, да могу видети бога Мојсија, ау ствари сам погледао у њега лажов". [Ал-Му'мин / 40:36-37].

Шејх Саалих бин Фавзаан ал Фавзаан објашњава у овом стиху је одређивање природе Бога Свевишњега изнад свих створења, јер Посланик Мојсије фараона Алаихиссаллам имају менгкхабаркан о томе, али фараон покушао је одбацио га [6] и даље је веома много. аргументи ал Кур `који показује Бога Свевишњега, било директно или индиректно.

У суштини, аргументи ал-Кур `има низ доказа. Понекад познат као 'улув, фаукииах, истива''' ала ал Арсх или ознака фи-сама ", показује Бог Узвишени, Свемогући горе, били изнад Престола, а маха на небу.

Или понекад као сху'уд ал пепео-иа ',' уруј ал пепела иа `и раф'уха Илаихи, што значи повећање у различитим случајевима или створења Богу. На пример, реч Божја:

اليه يصعد الكلم الطيب

Њему пењати добре изреке. -Фатхир/35 Стих 10 - као сху'уд (горе) његових добрих изрека Бога.

Такође, реч Божја:

تعرج الملايكة والروح اليه

Анђели и Габриел горе (суочава) ка Господу. -Ал Ма'ариј / 70 Секција 4 - са уруј називом '(горе) његови анђели Богу.

Слично реч:

اذ قال الله يا عيسى اني متوفيك ورافعك الي

(Запамтите) када је Аллах рекао: "О 'Иса, ево, ја ћу менидурканму и повуците вас да ме.-Али Имран / 3 стих 55 - као раф'у (рампа) Исус вазнео на Бога.

И понекад као нузул ал пепео-иа `минху (дроп разне ствари Бога) или ознаке свиђа. Ствари које показују да је Бог изнад, јер прочуло његове стране дешава само одозго. На пример, реч Алах теала:

قل نزله روح القدس من ربك

Реци: "најчистији Дух (Габријел) деградира ал Кур` је из свог Господа ". -ан-Нахл/16 став 102 - као смањите ал Курана од Аллаха.

Исто тако његова реч:

يدبر الامر من السماء الى الارض

Он усмерава целу аферу са неба на земљу. [Ас-Сајдах/32: 5] [7].

Дефиниција Суннета НАБАВИИАХ
Што се тиче аргумената Суннета Набавииах, јумлахниапун веома много и достигао нивое мутеватир, уз пендалилан су такође различити [8] Међу речима пророка саллаллаху 'алејхи селлем:.

الا تامنوني وانا امين من في السماء متفق عليه.

Нисте ми даје самопоуздање, а ја сам био уверење од Бога, Онај који је на небу? [9]

Тако је хадис:

عن ابي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصدق بعدل تمرة من كسب طيب ولا يصعد الى الله الا الطيب فان الله يتقبلها بيمينه ثم يربيها لصاحبه كما يربي احدكم فلوه حتى تكون مثل الجبل. رواه البخاري

Од Ебу Хурејре, рекао: Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем рекао: "Ко год берсодакох вреди палминог семена од добрих пословних резултата (Халал)-док ће нико уздићи Богу осим фино, Аллах ће прихватити њега са десне стране, а затим Бог брине за свог власника, као неко од вас одржи младог магаре содакох Тако да ће то бити велики као планина ".. [10]

Такође одговорите жену ропски власништву Муавииа ибн ал-као-Хакам Сулами оправдано пророка саллаллаху 'алејхи селлем, када му је постављено питање о коме роб Божији. Он је рекао:

اين الله قالت في السماء قال من انا قالت انت رسول الله قال اعتقها فانها مومنة رواه مسلم.

"Где је Бог?" Славе жена је одговорио: "На небу", он је поново питао: "Ко сам ја" Он је одговорио: "Ти си Гласник Бога", затим Белиаупун рекао: "Мердекакан то, зато што је она жена му'минах" [11]

У овом хадису, роб жена Муавииа ибн ал Хакам рекао да је Аллах изнад небеса. А одговор је оправдано пророка саллаллаху 'алејхи селлем са својом изјавом, да је жена му'минах.

Други Хадис је речи пророка алејхи саллаллаху 'ва саллам предају у молитви:

سبحان ربي الاعلى رواه مسلم.

Раббку Слава Свевишњега. [12]

Слично хадис објашњава да када је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем проповедање пред својим пријатељима на дан Арафата, када је питао сведока на њих, а да ли је он комуницира поруку од Бога? А они одговорише: "Ми сведоче да сте испоручена, испуњена и дали савете", онда је он дигао руку мотионинг ка врху, а затим предао славни крљуштима усмерен према својим друговима како је рекао:

اللهم اشهد! اللهم اشهد! ثلاث مرات رواه مسلم.

О Аллаху сведоче (их), сат (их)! Он је то рекао три пута. [13]

Овај хадис потврђује да је Аллах изнад Његових створења, јер пророк подиже руке увис када питам своје сведочење расправу на коју се тежи. А ту су и многи други обичаји, сви који указују да је Бог изнад и Свевишњега.

РАЗЛОГ предлог
Здрав разум сугерише да извесност, да Бог има природу Бога да буде савршена и немају особине мање. Природа Свевишњега и већина горе је савршена природа, док нижа природа је природа и природа је мање. Дакле, разлог, сигурно је Аллах Узвишени и прослављени буде Он је супротност природе.

Предлог фитхрах
По природи, нико се моли Богу или окренемо Њему свега тога страшно, али дефинитивно јој навише. То је немогуће, када је молио Бога, његово срце фиксирана на десној страни или лево, али на врху.

Аргументи ијма '
Шејх Мухамед ибн Саалих ал 'Утхаимеен рахимахуллах рекао, заиста су научници споменули Ијма' (споразум) од Асхаба, а свештеници таби'ин Ислам, да је Аллах изнад небеса припада Њему, Он седи на престолу. Шта су рекли о томе већ веома познат.

Имам ал Ауза'и рекао: "Ми смо били као број таби'ин веома много, говорећи да је Аллах Узвишени је изнад Његове трона Ми верујемо у Божју реч о природи онога што ће доћи у Суннету." [14. ]

Имам АДХ-Дзахаби (673-748 В) чак организовати посебну књигу о природи Врховног Бога Вишњега са титулом ал 'Улувву Лил' Алииии ал Гхаффар, који је тада у Мукхтасар (сажета) од Схаикх ал-Албани рахимахуллах. Она садржи све изложеност потврђује горе, укључујући помиње доста историје Салаф о томе.

У суштини, то је сигурно, да се у име Аллаха је ал 'Алиии, а међу његове природе је Свевишњи је изнад Његових створења. Негирајући ове особине је куфр.

Али, шта име Бога, Ал 'Алиии А Врховни личности високо?
Свако име Божије мора да покаже свој смисао. Значење сваког име Аллаха је Његова природа. Тако су имена Бога није само празна, без имена значење као мишљењу оних који јахмиес. Отуда име ал 'Алиии је назив за Суштине Аллаха Свемогућег, а такође је пенсифатан за њега. За све његово име је а'лам ва аусхаф (имена и пенсифатан за Његове суштине) [15].

За разлику од људи, свако људско биће, осим имена Посланика, баш као пуки име позивају на њега и не указује на његову природу. Дакле, име ал 'Алиии стварно показује природа Вишњега Алах Субханаху ва теала је апсолутна и од суштинског значаја. А природа Бога Свевишњега укључују:

1. Суштина Његов Свевишњега, јер је он изнад свих Његових створења.
2. Његов положај врховни, јер само Њему припада само савршено све атрибуте.
3. А Свевишњи, Његова снага, сесаб Он има моћ над свим стварима. [16]

Затим, треба схватити да Свевишњи и Свемогући изнад то не сукоб са околним Свемогућег Бога који увек прати Његове створења. Бог је близу, али је остао на Врховном Престола. Врховни преко Његових створења, али Он је близу [17] А то није тешко разумети од здравог разума..

Тако, да схвате праву природу Бога, јер је у ал-Кур `и Суннет заснован на разумевању Салафусх-Салиха, сигурно ће више људи славе Бога, љубав Њему, више жељан да само Њега обожавају и страх мучи. Јер он зна да је Бог савршен у свим својим именом и природе. Аллах Узвишени је апсолутна, а он седи на престолу, али је близу и увек прати свако створење са надзором, знање, слуха, вида, снага, а понекад и уз помоћ свог вољеног слуге. Аллах валиииу на-Тауфик.

Мараји ':
1. Ал Кова'идул Мутсла ва фи Схифатиллах Асма'ихил-хусна, рад Схаикх Мухаммад ибн Салих ел-Утхаимеен, верификацију и Такхриј: Асираф Бин Абдул Максхуд бин Абдур-Рахим, Штампа И - 1411 Х/1990 М, Мактабах као-Суннет.
2. Фат-Хул Бари Схарх Сахих Бухари, Мухамед Фу'ад Тарким ва табвиб Абдул Баки. Тасх је још тахкик ва ва ва исираф мукобалах Шеик Абдул Азиз бин Абдиллах бин Баз, Јами'атул имам Мухамед бин Сауд ал-Исламииах, Ријад
3. Мукхтасхор ал 'Улув Ли ал' Алииии ал Гхоффар, имам АДХ-Дзахаби, резимирао и дитахкик стране Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, Отисци ИИ (фотокопија), Година 1412 Х/1991 М, ал Мактаб ал-Ислами,
4. Схарх Сахеех муслиман, Невеви, верификацију Халил Ма'мун Сииха, Дар ал ма'рифах.
5. Схарх ал 'Акидах ал Васитхииах, шејх Бин Саалих Фавзаан ал Фавзаан, ВИ Отисци, Година 1413 Х/1993 М Мактабах ал Ма'ариф, Ријад.

[Копирано из Суннета издања магазина 01/Тахун КСИ/1428Х/2007М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/ц

No comments:

Post a Comment