Saturday, June 7, 2014

Рамазан, месец Благослов. Посна људи иду у рај кроз врата посебном

Рамазан, месец Благослов. Посна људи иду у рај кроз врата посебном

По
Доктор Насир бин 'Абдиррахман ибн Мухамед ал-Јуда'и

ОДГОВОРНОСТ Рамазан пост
Аллаху теала ВА каже:

يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"О ви који верујете, пост је обавезан на вас као што се захтева од оних пре вас, да сте Га се боје." [Ел-Бекаре: 183]

Аллах каже:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Ко међу вама који је присутан (у својој земљи) у месецу, то је био један он желео да посте у том месецу." [Ел-Бекаре: 185]

Посланик саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

بني الاسلام على خمسين ...

"Ислам је изграђен на пет (зглобова)."

Онда саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је њих, поста у мјесецу Рамазана. Муслимани такође су се сложили о неопходности поста у Рамазану.

Међутим, постоји разлика у мишљењу (девијација) од (основни) именовање овог месеца Рамазана са именом. Тврди се (из перспективе смисленог-Пент) да се зове Рамазан јер турмадху (ترمض) фиихидз Дзунууб (у овом грехом људски грех спаљена) и الرمضاء شدة الحر (ар-рамдхаа 'што значи црвено-вруће). [1] други је изразио мишљење да тзв Рамазан, јер су Арапи приликом преноса имена месеци древног језика, зову тих месеци на основу реалности и стање које се јавља када се еру. Онда случајно овог месеца пада недвосмислено на ужарену топлом времену, то се зове именом овог месеца Рамазана. [2]

Благослов месеца Рамазана и примата
Месец Рамазан има много благослове, врлине и разне функције које нису у власништву других месеци.

Први благослов, да је Рамазан пост је узрок терампуниниа греси и елиминација различитих грешака.

Као садржане у хадису пепела-Схахихаин из Абу Хураирах да анху, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

من صام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ко пости Рамазан због вере и очекујући награду (од Аллаха), Он ће бити опроштени његови греси су прошлост." [3]

И у Схахиих муслиман из Абу Хурејре да је Посланик Аллаха анху саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је,

الصلوات الخمس والجمعة الى الجمعة ورمضان الى رمضان مكفرات لما بينهن اذا اجتنبت الكباير.

"Обавезни пет време молитве, у петак молитва до следећег петка, а Рамазана до следећег Рамазана спере грехе почињене у прошлости у одсуству великих греха дијаухканниа." [4]

Други благослов, овог месеца је ноћ боља од хиљаду мјесеци, односно Ноц Кадр ноћи. Али о овом питању ће бити посебно и одвојено обрађена у следећем поглављу.

Трећи благослов, постоје многе друге традиције који објашњавају врлине и кеистимеаан веома благословен овај месец, укључујући и хадиса који се налази у аш-Схахихаин из Абу Хураирах да анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је,

اذا جاء رمضان فتحت ابواب الجنة وغلقت ابواب النار وصفدت الشياطين.

"Када дође Рамазан врата небеска отвори, врата пакла се затварају и ђаво-ђаво ланцима." [5]

Иако историја једне-НАСА-и и имама Ахмада има екстра: ". Он је дошао да вас Рамазан, месец пун благослова" [6]

Четврти благослов, благослов од овог месеца између муслимана су у стању да постигну многе врлине и предности посту који је и световна и у даљем тексту, то су:

1.. Врлине световне
Прво: побожност.
Аллаху теала ВА каже:

يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"О ви који верујете, пост је обавезан на вас као што се захтева од оних пре вас, да ви се боје Аллаха." [Ел-Бекаре: 183]

Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је рекао од хадиса Ебу Хураирах ради анху приповедач у књизи ал-Схахиихаин:

والصيام جنة واذا كان يوم صوم احدكم فلا يرفث ولا يصخب فان سابه احد او قاتله فليقل اني امرو صايم.

"Пост је штит који, ако једног дана неко од вас у стању поста, онда он не би требало да кажем прљав и вришти. Ако неко осудио и критиковао га, он би требало да кажем, "Ево, ја сам постио. '" [7]

Реч Посланика саллаллаху алејхи ве селлем: "Пост је штит," што значи да је пост одржава кривца пакла гнева на Судњем Дану, поста неговања пожуде и Мункар у свом светском животу. [8] Посланик саллаллаху алејхи ве селлем, такође је водио посту особу да напусти прљаве и подле речи, лоше ствари и напусте емоцију љутње. И племенити лик глумци посту ће му помоћи да се постигне овај степен побожности. То је за похвалу темперамента.

Друго: мноштво Пахала.
На књизи хадиса који је наведен у хадису пепела-Схахиихаин од Ебу Хураирах ту анхху:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن ادم له الا الصيام فانه لي وانا اجزي به ...

"Аллах каже," Сваки Адамов син добротворне да се ради за њега, осим поста. Заиста је било за мој пост. Ја ћу наградити ... '"

У историји Имам Муслим:

كل عمل ابن ادم يضاعف الحسنة عشر امثالها الى سبعماية ضعف قال الله عز وجل الا الصوم فانه لي وانا اجزي به يدع شهوته وطعامه من اجلي.

"Сваки Адамов син добротворна организација која врши ће се множи. Доброта умножава у десет до седам стотина пута. Затим Аллах Узвишени каже: "Осим поста. Заиста је било за моје брзо и ја сам био тај који је дао награду. Људи који напуштају оргазам поста и једе као и ја сама. "[9]

Имам једну Невеви рахимахуллах рекао, "Реч Аллаху теала каже, 'И ја сам онај који даје награду," прави објашњење дар Божје величине и Његово обиље одговори награду за сигурно племените и великодушне када вест да он сам ће сносити повратак, то показује колико је он освештао реплиес нивое и колико обимна поклон Он даје. "[10]

Треће: задах Заиста пост лице је боље у очима Аллаха теала него мирис мошуса уља.

По речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем у хадиса од Ебу Хураирах ради анху:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصايم اطيب عند الله من ريح المسك.

"За Господа је душа Мухамеда (био) у његовој руци, то је мирис из уста једног поста више мирисној у очима Аллаха него мирис мошуса нафте."

Ал-кхалууф значи да промене у устима мирис као резултат поста. Али ово испада добро у очима Аллаха теала ва и чак су га волели. Ово показује колико је велики пу-Аса случаја Аллах теала. У мери у којој било шта виде људи мрзи и гади, испоставило се да на страни Бога је нешто што је пожељно. Зато што се гради на заједничкој реализацији поста који је послушност Богу.

Четврто: Заиста, за пост лице да се два срећу
По речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем у хадиса од Ебу Хураирах ради анху:

للصايم فرحتان يفرحهما اذا افطر فرح واذا لقي ربه فرح بصومه.

"За особу поста постоје два срећа, срећан када је разбијање, био задовољан његов брз и време је упознао своју Господу." [11]

Пето: привилегија против оних који су постили са њиховог ступања на небу кроз посебан врата зове АР-Раииаан.

Доказ је хадис од Ибн Сахл Са'д радикалним анху од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

ان في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصايمون يوم القيامة لا يدخل منه احد غيرهم. "

"Заиста у рају има врата која се зове АР-Раииаан. На дан Васкрсења оних који ће брзо ући у Рај као кроз та врата. Нико осим оних који су дозвољени (да уђу у рај) кроз та врата. "[12]

2. Дидактички постом Предности и социјална
Прво: Дозволити себи да буду стрпљиви и да превазиђу тешкоће и несреће.
Дакле, овај месец се зове месец стрпљења (сиахру пепела-Схабри). Порекло значи пепела схабру (стрпљење) је Ал-хабсу (ивичњака, уздржаност). Дакле, постоји уздржаност у посту или уздржавање од (пожуда) и делимично поједен (пожуда) посластица. [13] То ће ојачати жељу оних који постили.

Друго: Развој морала.
Испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له г حاجة في ان يدع طعامه وشرابه.

"Ко не одустане од лажног говора и дела, онда Бог није потребан (поста), иако је он напустио једе и пије." [14]

Суштина поста је берпуасаниа оба ока гледајући у нешто забрањено, беруасаниа губитак слуха нешто што је забрањено, посна од речи изговорене лажи, преваре и слично и берпуасаниа цело тело од нешто забрањено. У образовању је ритуал поста за сваког појединца на сличности између сиромашних и богатих, ради добро на сиромасне.

3.. 'С Хеалтх Бенефитс
Прво: Ослобађање тело нагомиланих масти, нарочито за људе који живе у луксуз-што је често извор болести када су масти наставља да расте.

Бол овог типа је болест гојазности. Дакле, глад је најбољи начин да се позабави гојазности.

Друго: Баци нечистоће тела, токсини се акумулирају тело и телесне течности које оштећују. Ослободите проток крви у артеријама и држати крвне судове од затварања.

Треће: Посна има позитиван ефекат на многе болести, међу њима за стомачних чирева, високог крвног притиска, стреса и депресије. [15] Дакле, пост има невероватан позитиван утицај у одржавању здравља. Штавише, пост је исправно предузете и усмерена на време највише примарних (Афдхал) према серијатског. Тело дефинитивно потребан процес, као што су пост, као што је наговестио од Ибн-Каииим рахимахуллах у својој књизи, на-Тхиббун Набави. [16] Лекари у западном свету су приметили поста као један од ефикасних средстава за различите моделе медицинске терапије. Већина од њих је рекао: "Заиста располагању гладан у медицинској терапији има предност вишеструког коришћења дрога. [17] други доктор рекао: "Заиста постио цео месец да се елиминише разне дебрис тело за годину дана. [18] То су најочигледнији од предности посту и баракахниа у свету и на ахирету, који је поста муслимани су дужни од Бога да пуним месец у години. Он је пост Рамазана је пун благослова том.

Благослов пети, величину примату добрих дела извршених у овом месецу, и количину мотивације Посланика саллаллаху алејхи ве селлем подстаћи муслимане да раде добра дела у овом месецу. Међу добрим делима су као што следи:

Прво: Кииаамул Лаил
Од Ебу Хураирах да анху, рекао је он, "Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је дао мотивацију (до Асхаба) да успостави кииаам Рамадхаан (Рамадан), без ноћне молитве говорећи им силом. Онда саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

من قام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Свако ко је креиран ноћне молитве у Рамазану са вером и очекујући награду (од Аллаха), сигурно греси су опроштени прошлост. '"

Онда након Посланик саллаллаху алејхи ве селлем умро, иако, ова услуга се наставља. И наставио током калифата Абу Бакр ас-Сиддик и почетка калифата од "Омер ибн ел-Хаттаб радикалним анху. [19] Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем никада молио Таравеех са својим пријатељима на радикалним анхум, онда га је оставио, због страха од муслимана размотрити молитва обавезна. Онда 'Омер ибн ел-Хаттаб је преузео иницијативу да окупи људе да се моле у ​​џамији Таравеех. [20] И Алхамдулиллаах, ритуално (сии'ар) јер и даље наставља до данашњег дана. Посланик саллаллаху алејхи ве селлем веома озбиљно и активно у богослужењу и моле у ​​десет синоћ (Ал-'асирул аваакхир) мјесеца Рамазана.

عن عايشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم اذا دخل العشر احيا الليل وايقظ اهله وشد الميزر.

"Од 'А'исха ради анхума, рекао је,' Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем, приликом уласка десет дана (последњи у месецу Рамазану), он је укључите ноћи, пробуди своју породицу и затегните тканину. '" [21] [22]

Друго: Аш-Садаках.
Имам ел-Бухари и Муслим испричао од ибн 'избацивања' Аббаас нахума, он је рекао:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان اجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فاذا لقيه جبريل كان اجود بالخير من الريح المرسلة.

"Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем је највише великодушан човек у његову корист. А опет, када је више великодушан у Рамазану када Габријел га срео. Дакле, када га је, што је, када је он саллаллаху алејхи ве селлем је више великодушан у доброти ветар који дува. "Габријел срео

Лекције које треба научити из овог хадиса се препоручује да се повећа милосрђе и милостињу, чак и више у месецу Рамазану је пун благослова.

Треће: Тилаавах Ал-Кур-аанил Карим.
Дисуннахкан да репродукују тилаавах ал-Кур'ан (читај ал-Кур'ан) у месецу Рамазана. У том ал-Кур'ан је откривено. Посланик саллаллаху алејхи ве селлем увек понавља хапаланниа читања Кур јој са Габријелом, један на сваком Рамадхан. Као што је наведено у хадиса од Ибн 'Аббаас анхума. У хадису се спомиње:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القران.

"Габријел га упознам сваке ноћи у Рамазану док је он лежао. Када је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем показао напамет ал-Кур'ан читање његово о Гаврилу. "[23]

Ради анхум Салафусх Салих Ал-Кур'ан читање репродуковати је у молитви и у другим приликама. [24]

Четврто: Ал-И'тикааф.
И'тикааф ћути у џамији за богослужење у редоследу такарруб (ближе) Аллаху теала. Посланик саллаллаху алејхи ве селлем ваздух-И'тикаф у последњих десет дана Рамазана. У хадису од 'Аиша помиње Радхииаллахуа анхума:

ان النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الاواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف ازواجه من بعده.

"То је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем ваздух-И'тикаф у последњих десет дана Рамазана, (ова пракса наставља да не-уздржана) Богу мевафатканниа. Затим његове жене и даље добротворну клима И'тикаф после њега. "[25]

Нема сумње да ће помоћи И'тикаф кривац концентрисати на богослужења и Алах Јалла ва бертакарруб 'Алаа. Штавише понекад прославио, као што је Рамазан или последњих десет дана Рамазана.

Пето: Ал 'Умрах
Постулат који означава врлину вршења 'Умре током Рамазана је изрека Посланика саллаллаху алејхи ве селлем да Ансар женом која не може да обавља на хаџ са Посланика саллаллаху алејхи ве селлем:

فاذا جاء رمضان فاعتمري فان عمرة فيه تعدل حجة.

"Када дође Рамазан, онда га доставити 'Умрах ти, прави' Умрах у Рамазану је еквивалент за хаџ у вредности."

У другом нарације: "('. Умрах у Рамазану) може заменити или заменити хаџ хаџ са мном" [26] То је, вредност награде "умрахниа Ансар женама на једнаку вредност награду од Хаџ ваздуху, уместо' Умрах може заменити обавезну хаџ правни положај , тако да дисквалификује закон обавезног ходочашћа, није тако. [27]

Шести благослов, да благослов-благослов Рамазана су многи велики догађаји који су се одиграли у далекој славни овог месеца. И заиста од многих важних догађаја који су се десили у овом благословеном месец, највише феноменална догађаји и врло користан за човечанство су догађаји пад Ал-Кур'ан ал-Карим.

Као Аллах теала:

شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"Месец Рамазана, месец у коме изведени (почетак) ал-Кур'ан као смернице за човечанство и објашњења на трагове и разлика (између права и лажи) ..." [Ел-Бекаре: 185]

У међувремену, између осталих појавних догађаја су пуне предности, су следећи:

Прво, Бадр Кубра, који је именован као Иаумул Фуркаан (диференцијације).

Тог дана Бог раздваја и разликује истине и лажи. Стога, када мањина који верују велику победу над паганском групом која је далеко супериорнији у погледу количине трупа и залиха. Овај догађај се десио у другој години Хијриииах.

Друго, Футух Мека
Заиста је Бог дао велику услугу на вернике са Футух (освајања) је пун благослов. Људи хрле у исламу, онда се Даарул Мека као ислам (земља ислама), након што је у центру идолопоклоницима забушавати. Овај догађај се десио у осмој години АХ.

Треће, рат у Хитхтхин 584 Х.
У овој бици, крсташи претрпели пораз. Салахуддин Ал-Аиуби и извојевали велике победе, и повратити права муслимана и повраћај Баитул Макдис.

Четврто, рат 'Аин Јалуут
Ово је жестока битка која се завршила победом над муслиманима татарским трупама. Ова битка је одржан у 658 Хијриииах.

Након што смо објаснили различите врлине које глобално карактеристика Рамазана, и многе благослове садржане у овом племенитом месецу, онда не напор, осим ако се молим за колеге муслиманске браће и сестара, тако да они и даље пијуцкају разне врлине, и могао благослови га је зграбио као спровођење наредби Аллаха теала и да пратите суннета Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем, његови асхаби Ради анхум племенит, и претходници овог уммета су изабрани, као и напори да стекну низ предности које су укхрави и временски, као и од разних доброте.

[Преписан из књиге На Табарук Анваа'уху ва Ахкаамуху, титулу у индонежанском пракси је благословио и време, Аутор Др Насир бин 'Абдиррахман ибн Мухамед ал-Јуда'и, Издавач читач Ибн Катхир]
_______
Фуснота
[1]. Фатхул Баари (ИВ/113).
[2]. Аш-Схиххаах, рад Ал-Јаухари (ИИИ/1081), са неколико измена.
[3]. Сахеех ал-Бухари (ИИ/228) Китаабусх схаум Човек Схаама Рамадхаана поглавље Ихтисаабан ва ва Лиман Ниииатан и Сахеех муслиманска (И/524) Китаабусх Схалаах ал Мусаафириин поглавље у-Таргхииб ФИИ Кииаами Рамадхаан.
[4]. Муслим (И/209) Китаабутх Тхахаарах поглавље ваатил пепела-Схала-Кхамси Вал Број Илал Јуму'ах.
[5]. Сахеех ал-Бухари (ИИ/227) Китаабусх схаум Ово поглавље Иукаалу Рамадхаану ав Сиахру Рамадхаан.
[6]. Сунан-НАСА-И (ИВ/129) Китаабусх Схииаам Фадхлу поглавље Сиахри Рамадхаан и Муснад имама Ахмада (ИИ/230)
[7]. Сахеех ал-Бухари (ИИ/228) Китаабусх схаум Ово поглавље Иакуулу иннии Схаа-им и Сахеех муслиман (ИИ/807) Китаабусх Схииаам Фадхлу пепео-Схииаам поглавље.
[8]. Масти-Хул Баари (ИВ/104).
[9]. Муслим (ИИ/807) Китаабусх Схииаам Фадхлусх Схииаам поглавље.
[10]. Сиархун Схахиих муслиманска Невеви Ли (ВИИИ/29).
[11]. Ово је завршни део цитата хадис од Ебу Хураирах који је раније поменуто и дитакхриј.
[12]. Сахеех ал-Бухари (ИИ/226) Китаабусх схаум поглавље ар-лисх Раииаан Схааимиин и Сахеех муслиман (ИИ/808) Китаабусх Схииаа-км Схииаам Фадхлисх поглавље.
[13]. Сиархус Суннет, рад ал-Багхави (ВИ/219).
[14]. Наратор је Имам Бухари у Схахихниа (ИИ / 228) Китаабусх схаум Човек Лам поглавље бла 'Каула Зуур АЗ-Вал' Амала бихи схаум рибе.
[15]. Од Тафсиир ал-Манаар (ИИ/138) и Схуумуу Тасхиххуу књиге, рад Схаикх ал-Са'ид Ахмари (стр. 16, 18), и много референци из књига и часописа медицине (медицински) који имати пилинг поста за здравствене бенефиције.
[16]. Атх-Тхиббун Набави, стр 258.
[17]. Адаптирано из књиге Схуумуу Тасхиххуу, Схаикх ал-Са'ид Ахмари (стр. 17).
[18]. Тафсиир Ал-Манаар (ИИ/148).
[19]. Хадис наратор је Имам Муслим у Схахихниа (И/523) Мусаафириин Схалаатил књига.
[20]. Погледајте хадиси које показују случај у Сахеех ал-Бухари (ИИ/252) књиге Схалаах на-Тараавиих и Сахеех Муслим (И/524) Сха-лаатил Мусаафириин књига.
[21]. Научници се разликовала као на значењу (شد الميزر), неки су тврдили значење је искрен у богослужењу повећањем квалитета (и ме-антитас) Обожавање од његовог уобичајеног. Други предлог је тумаче као на-тасимиир (пожурити) у богослужењу. Док други мишљење је далеко од његових жена, како би се у мениибуки обожавања. Погледајте Сиархун Схахиих муслиманску Невеви Ли (ВИИИ/71).
[22]. Ово је наратор је Бухари у Схахихниа (ИИ/255) Фадхлу књига поглавље Ал-Кадр Лаилатил А'мал фил 'Асирил Аваакхир мин Рамадхаан и муслимани у Схахихниа (ИИ/832) И'тикааф поглавље књиге ал-Ал-Фил Ијтихаад 'Асирил Аваакхир, лафазхниа припада муслиманима.
[23]. Ово је наратор је Бухари у Схахихниа (ИИ/228) поглавља пепео-Схииаам боок Ајвада Каанан Набиииу маа ФИИ и муслимани у Схахихниа Рамадхаан (ИВ/1803) књига Ал-Фадхаа-ИЛ поглавље Каанан Набиииу Ајвадан Нааси бил Кхаири Минар Риихил мурсалах , а припадају Бухари лафазхниа.
[24]. Погледајте књигу Мајаалис Сиахри Рамадхаан, рад Шејх ибн 'Устаимин (стр. 24).
[25]. Ово је наратор је Имам Бухари у свом Сахих (ИИ/255) поглавља књиге ал-ал-И'тикааф И'тикааф Фил 'Асирил Аваакхир и имама муслимана у Схахихниа (ИИ/831) Поглавље у књизи ал-И'тикааф И'тикааф Ал-Асирил Аваакхир мин Рамадхаан.
[26]. Наратор је Бухари у Схахихниа (ИИ/200) књига ал 'Умре поглавље' Умра Рамадхаан ФИИ и муслимана у Схахихниа (ИИ/918) књига ал-Хаџ поглавље Фадхлил 'умра Рамадхаан ФИИ.
[27]. Погледајте Сиархун Схахиих муслиманску Невеви Ли (ИКС / 2) и масти-Хул Баари (ИИИ/604).


хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment