Monday, June 2, 2014

Статус молитве у исламу , који је први пут доведен у обзир је Молитва

Статус молитве у исламу , који је први пут доведен у обзир је Молитва



по
Шеик Абдулах бин Абдул ал - Азхим Кхалафи


Постоји пет обавезних молитви : Зхухур , ' АСР , Магхриб , ' Исха ' , и Схубух .

Од Анас ибн Малик ради ' анху , рекао је он , " У ноћи Исра ' ( када је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем подиже на небу ) се захтева да Посланика саллаллаху алејхи ве селлем да се моле педесет пута . Затим редукује до пет пута . Затим је прозвао , ' О Мухаммеде , заиста моја одлука при руци не може да се промени . И заиста ти ( награда ) је таква пет ( награда ) педесет ' . " [ 1 ]

Од Талха бин ' Убаидуллах ради анху , он је рекао да је једномбедуин Арапин рашчупана коса дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем и рекао: " О Аллахов Посланиче , реци ми шта се молимо Бог захтева од мене . " Он је одговорио :

الصلوات الخمس الا ان تطوع شييا .

" Молитва пет пута дневно , али ако желите да додате нешто ( из Суннета молитве ) . " [ 2 ]

Статус молитве у исламу
Од ' Абдуллах ибн ' Умар анху , он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

بني الاسلام على خمس , شهادة ان لا اله الا الله وان محمدا عبده ورسوله , واقام الصلاة , وايتاء الزكاة وحج البيت , وصوم رمضان .

" Ислам је изграђен на пет ( случајева ) :сведочење да нема бога ко има право диибадахи али Алах и Мухамед јеАллахов Посланик , успостави молитву , милостињу , издао ходочашће до куће, и постио Рамазан . " [ 3 ]

О Правно лице које урадио Молитве
Читав исламски уммет се сложио да су они који поричу потребу молитве , онда је он изашао из невјерника и ислама . Али они су били у завади напуштања људи и даље верују у молитви са својим законским обавезама . Због њиховог неслагања је присуство великог броја хадиса Посланика саллаллаху алејхи ве селлем позивате људе који напусте молитву као невернике , не правећи разлику између оних који негирају и лазинг уради .

Од Џабир Ради ' анху , рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

ان بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة .

" Сигурно ( граница ) између особе и куфра и забушавати је напуштање молитву . " [ 4 ]

Од Бураидах , рекао је он , " Чуо самПосланика саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات , فمن تركها فقد كفر .

" Споразум између нас и њих је молитва . Ко год да је отишао, онда је он кафир . ' " [ 5 ]

Али рајих од мишљења научника " , да јекуфр куфр овде је мало да се не издаје из религије . То јерезултат компромиса између ових хадиса са неким другим хадиса , међу њима :

Од ' Убадах Аллах Ибн ал - Самит анху , рекао је он , " Чуо самПосланика саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

خمس صلوات كتبهن الله على العباد , من اتى بهن لم يضيع منهن شييا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد ان يدخله الجنة , ومن لم يات بهن فليس له عند الله عهد , ان شاء عذبه وان شاء غفر له .
' Пет молитве су обавезна преко слуге Божије . Ко то уради , а не да губите нанајмањи због олако , онда је он имао договор са Богом да уђе у небо . А ко га не уради , онда он нема завет са Богом . Ако Он хоће , Он менгадзабниа . Или ако Он хоће , Он прашта . '" [ 6 ]

Закључујемо да је закон оставиомолитва је још увек испод нивоа куфра и забушавати . ЈерПосланик, саллаллаху алејхи ве селлем доставе случајеве људи који не испуњавају вољу Божију .

Док Аллаху теала ВА каже:

ان الله لا يغفر ان يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى اثما عظيما

" Заиста је Аллах неће опростити грех забушавати , и Он прашта све грехе осим ( забушавати ) , за кога Он хоће . Ко год је на Аллаха , онда заиста има велики грех " [ Ан -Ниса ' : 48 ] .

Од Ебу Хураирах да анху , рекао је он , " Чуо самПосланика саллаллаху алејхи ве селлем је рекао , " Заиста први путрачуноводство муслиманске слуге на Судњем дану јемолитва обавезна . Ако он то ради са савршено ( он преживео ) . Ако не , онда кажу : Види , ако он има суннета ? Ако он има Суннету молитве обавезно суннета побољшани од раније . Ондацела пракса обавезна молитва је доведен на рачун као добро . ' " [ 7 ]

Од Худзаифах бин Ал - Јеменски , он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је рекао , " ислам ће нестати као нестанка боје одеће бледе . Док не знају шта је то пост , молитва , жртвена , и Садаках . Кур'ана ће бити укинута у једној ноћи , док неједан стих који је напустио на земљи . Останите класу која се састоји од људских и немоћна старијих људи . Рекли су , ' смо наши очеви говорио речи : . Ла илаха иллаллаах и ми га изговарају " " Схилах му рече , " Зар не Лаа илаха иллаллаах реченица не користи за њих , ако они не знају шта је то молитва , пост , жртвено , и Садаках ? "

Онда Худзаифах одвратити од ње . Схилах понавља три пута . Сваки пут је такође Худзаифах одвратити од ње . На трећи пут , Худзаифах окренуо и рекао : "О Схилах ,реченица која ће их спасити од пакла . Он је то поновио три пута . " [ 8 ]

Б. Обавезно Коме ?
Молитва је била обавезна за сваког муслимана који има балигх и разумно
Од " Али радикалним анху , од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

رفع القلم عن ثلاثة : عن النايم حتى يستيقظ , وعن الصبي حتى يحتلم , وعن المجنون حتى يعقل .

" Пена ( милостиња рекордер ) је подигнута из три народа : . Од оних који спавају до пробудио , од деце до балигх , а излуд да се врати у несвести " [ 9 ]

Обавезно на родитеље да шаљу своју децу да се моле молитву , иако то није био потребан , па је користио да се моли .

Од Амр ибн Сху'аиб , од његовог оца , од његовог деде , он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :

مروا اولادكم بالصلاة وهم ابناء سبع سنين , واضربوهم عليها وهم ابناء عشر سنين , وفرقوا بينهم في المضاجع .

" Заповеди своју децу да се моле у узрасту од седам година . И тукли их за одлазак у узрасту од десет година . Као и њихови одвојени кревети . " [ 10 ]

[ Преписан из књиге ал - Сунна Вал Вајииз ФИИ Фикхис Китаабил Азииз , Аутор Шеик Абдула Азхим Бадаваи Бин Ал - Кхалафи , Индонезија Водич фикху Комплетно издање , превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта , Ибн Катхир Издавач Реадер , Прво издање Рамадан 1428 - септембар 2007м ]
_______
фуснота
[ 1 ] . Муттафак на : [ Сунан на - Тирмизи ( И/137 бр 213 . ) ] , Укратко . И испричао је опширно у Схахиих Бухари ( масти - Хул Баари ) ( ВИИ/201 бр. 3887 ), Муслим ( Схахиих И/145 бр . 259 ) , као и Сунан- НАСА - И ( И/217 ) .
[ 2] . Муттафак на : [ Схахиих ал-Бухари ( масти - Хул Баари ) ( И/106 . Без 46 ) ] , Схахиих Муслимани ( И/40 не 11 . ) , Сунан Еби Давуд ( ' Аунул Ма'бууд ) ( ИИ/53 но . 387 ) , и Сунан- НАСА - и ( ИВ/121 ) .
[3 ] . Муттафак на : [ Схахиих муслимана ( . И/45 не 16 ( 20 ) ) ] , ово јетекст о томе , Схахиих ал-Бухари ( масти - Хул Баари ) ( И/49 нема 8. . ) , Сунан на - Тирмизи ( ИВ / 119 не 2736 . ) , Сунан- НАСА - И ( ВИИИ/107 ) .
[4 ] . Схахиих : [ Схахиих Ал - Јаами'усх Схагхиир ( бр. 2848 ) ] , Схахиих Муслимани ( . И/88 не 82) , ово је лафазхниа , Сунан Еби Давуд ( ' Аунул Ма'бууд ) ( КСИИ/436 не 4653 . ) , и Сунан на- Тирмизи ( ИВ/125 бр . 2751 ) , и Сунан Ибни Мајах ( И/342 бр . 1078 ) .
[5 ] . Сахеех : . [ Схахиих Сунан Ибни Мајах ( бр. 884 ) ] , Сунан Ибни Мајах ( . И/342 не 1079 ) , Сунан- НАСА - И ( И/231 ) , а Сунан на - Тирмизи ( 2756 ИВ/125 нема ) .
[6 ] . Схахиих : [ Схахиих Сунан Ибни Мајах ( бр. 1150 ) ] , Муватта 'ал - Имам Малик ( стр. 90 без 266 . ) , Ахмед ( ИИ/234 бр 82 . ) , Сунан Еби Давуд ( ' Аунул Ма'бууд ) ( ИИ / 93 без 421 . ) , Сунан Ибни Мајах ( И/449 бр . 1401 ) , и Сунан- НАСА - И ( И/230 ) .
[7 ] . Схахиих : [ Схахиих Сунан Ибни Мајах ( бр. 1172 ) ] , Сунан Ибни Мајах ( . И/458 не 1425 ) , ово је лафазхниа , Сунан на - Тирмизи ( И/258 бр 411 . ) , И Сунан- НАСА -и ( И/232 ) .
[8 ] . Схахиих : [ Схахиих Сунан Ибни Мајах ( бр. 3273 ) ] , а Сунан Ибни Мајах ( ИИ/1344 не 4049 . ) .
[9 ] . Схахиих : [ Схахиих Ал - Јаами'усх Схагхиир ( бр. 3513 ) , а Сунан Еби Давуд ( ' Аунул Ма'бууд ) ( КСИИ/78 не 4380 . ) .
[ 10] . Хасан : [ Схахиих Ал - Јаами'усх Схагхиир ( бр. 5868 ) ] , Сунан Еби Давуд ( ' Аунул Ма'бууд ) ( . ИИ/162 без 491 ) , ово је лафазхниа , Ахмед ( Ал - масти - Хур Раббаани ) ( ИИ/237 но . 84 ) , и Мустадрак ал- Хаким ( И/197 ) .


хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment