Tuesday, May 27, 2014

Одлучни феномен Покајање Када сигурносни прељубнички

Одлучни феномен Покајање Када сигурносни прељубнички



Постоји феномен "чудно" код неких људи. Када ће починити прељубу, су усађени да се покаје после лоших ствари које је он урадио. У свом срцу он шапнуо, "Касније, након што сам урадио ово неморално, ја ћу покајати".

То је истина, врата ће остати отворена покајање пред сунце изађе са запада. Свако покају Аллаху са покајањем је реална (покајање НАСХУХА) из забушавати и других аката нижих њега, Узвишени Аллах ће прихватити своје покајање.

НАСХУХА покајање је покајање који обухвата неколико аспеката који зауставља од греха, греха покају се врши и одлучни да не понављам као остварење његовог страха од Узвишеног Аллаха, пенгагунганниа до Аллаха Свемогућег и за наду Његовог праштања и милости .

Услови валидности покајање повећао на четири, када су грешке у вези са правом једним суседом (други). То је да се преда права лица предузете од стране преступника, или имовина (украдена) или питати да буде пуштен (законита) од њега. Она се заснива на речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من كانت له مظلمة لاخيه من عرضه او شيء فليتحلله منه اليوم قبل ان لا يكون دينار ولا درهم ان كان له عمل صالح اخذ منه بقدر مظلمته وان لم تكن له حسنات اخذ من سييات صاحبه فحمل عليه

Они који никада не неправду свом брату на његову част или други, хенадакниа питати ту особу да оправда грешку дјела прогона данас пред наредним данима нема динар и Дирхам. Ако он има доброту, онда нека добра ће се узети од њега поредити да делује кезхалиманниа (доставља се прогањани). Ако нема заслуга, онда грех ће се узети и пренети на њеног брата [ХР. -Бухари бр. 2269]

Одређивање да се покаје од греха имају право на добру вољу ценила. Али када шапат "покаје" је заправо га затражи да покрене план покајање са неморалних дела, јесте да гледају. Ако се то деси, нема сумње, ово укључује обмана ђавола у људском бићу да се олакша грешника са изговорима касније он ће се покајати после грешника. Не брини за самог учиниоца? То може бити Аллах Узвишени отежава за њега да се покаје начин, тако да ће имати грижу савести и тугу за неизмерне кајања када више није корисно.

Обавеза муслимана је да се избегне забушавати и ствари превући на њега и избегавање цео неморалне радње. Дакле, он је могао да је покушао да се ваљамо у пороку, али не добијају Тауфик да се покаје. Дакле, он увек треба да остану далеко од целог тужби је забрањено Узвишеног Аллаха и позивају Његово спасење, не убеђивање демоне поштујете, па се усудио да чини прељубу са намером убаците у срцу да се покаје пре.

Размислите речи Аллаха Свемогућег да садржи следећу команду да га увек плашио, претњу за било кога ко је очајан грешник, и забрану следеће на Вас траже додатна подешавања у демона пожуде и завођења. Аллах Узвишени каже:

واياي فارهبون

и само ми један треба да се плаше (субјецт) [Ал-Бекаре / 2:40]

У другом стиху, Аллах Узвишени каже:

ويحذركم الله نفسه

А Аллах вас упозорава против себе (казна) од његовог [Али 'Имран / 3:28]

У другом стиху, Аллах Узвишени каже што значи:

يا ايها الناس ان وعد الله حق فلا تغرنكم الحياة الدنيا ولا يغرنكم بالله الغرور) 5 (ان الشيطان لكم عدو فاتخذوه عدوا انما يدعو حزبه ليكونوا من اصحاب السعير

О човечанство, заиста обећање Аллаха је истина, онда не дозволите никада живот на свету вас превари, а нека не демоне у све то паметан трик, превари те о Аллаху. Заиста Сотона је потпуно непријатељ вама, тако третирају свој непријатеља (МУ), Јер заиста демони позвати само странку, тако да ће бити становници пакла бурнинг [Фатхир/35 :5-6]

(Преузето из Фатаава ва Мајму Макалат Мутанавви'ах, Схаикх Бин Баз, 5/410-411)

[Преписан из суннета издање магазина 01/Тахун КСИВ/1429Х/2008М. Објављено Истикомах Стални комитет Фондација Суракарта, ЈЛ. Соло - Соло Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]




Ка Свесни Берсиари'ат


По
Устадз Заинал Абидин Бин СИАМСУДИН ЛЦ


Шеријат ВЛАДАВИНА ХИТНОСТИ
Нема сумње да су замагљивање и сахране закони Аллаха Свемогућег да се не односе на живот у целини је главни катастрофа која проузрокују разне штете, тираније, понижавања и у лицу земље. Уместо спровођење Аллах Узвишени као облик гранта на позив Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика, извор правде, мира, безбедности и стабилности у току раста и буђења народа. Аллах Узвишени каже:

يا ايها الذين امنوا استجيبوا لله وللرسول اذا دعاكم لما يحييكم

О ви који верујете, испуни позив Аллаха Свемогућег и апостола, када вам се зову апостол позива на животворни вама. [Ел-Енфал / 8:24]

Ово је преглед резултата или последице (гранта) на све позиве Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика; Он такође представља објашњење ће имати користи и лекција, јер му је срце и то је био само са духовном само службености на Аллаха Свемогућег миру, стално послушни Њему покоравају и Његовог Посланика. [1]

Знај, О браћо моја, можда Аллах Узвишени нас благослови увек само чист шеријатском праву-одбијање долази од следећих страстима које су резултирале у расту јереси у свету и имају утицај на мукама у даљем тексту. Аллах Узвишени каже:

فان لم يستجيبوا لك فاعلم انما يتبعون اهواءهم ومن اضل ممن اتبع هواه بغير هدى من الله ان الله لا يهدي القوم الظالمين

Дакле, ако они не јављања (цхалленге) знају да је оно што су они само прате своје пожуде (пуке). и ко је више залутао од онога који слиједи своје жеље да не прима инструкције од Узвишеног Аллаха уопште. сесунг били практично Узвишени Аллах не води неправедне људе. [Ал-Касхасх/28: 50]

Ибн Каииим рахимахуллах рекао, "Када човек не жели да се примењују правила Кур'ана и Суннета и не желе да га направи као правни референце, (или) чак верују да Кур'ан и сама Суннет није довољно, он је на крају га заменио са ра'иу (мишљење), кииас, истихсан и идеја карактера, онда (нешто овако) ће сигурно изазвати штету у својој природи, мутне у њиховом разумевању, аномалије у њиховом начину размишљања. [2]

Спровођење закон Аллаха Свемогућег је најплеменитији грана монотеизма и монотеизма последицама рубубииах Аллаха. Дакле, примена закона Аллаха Свемогућег да буде доказ да власт и подешавања Аллах Узвишени ходају нормално и апсолутна, онда случај је оно што је законито законито Узвишени Аллах и Његова Посланика и случај је незаконито што је Аллах забранио, а религија је који дисиареаткан Аллах Узвишени и Његовог Посланика, и нико не би требало да изађу из њега, чак га прате апсолутно обавезна. Аллах Узвишени каже:

اتبعوا ما انزل اليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه اولياء قليلا ما تذكرون

Пратите шта се открива са вашег Господа и не следе лидере осим Њега. Врло мало узмете лекцију (од њега). [Ал-А'раф / 7: 3]

Уместо колапс закона Аллаха Свемогућег и нестанак закона као облик лишавање рубубииах Аллаха Свемогућег и узнемиравања права Раб универзума. Све постаје извор штете, тираније и вратима пртљажника да негује став Књизи, као реч Аллаха Свемогућег:

اتخذوا احبارهم ورهبانهم اربابا من دون الله والمسيح ابن مريم وما امروا الا ليعبدوا الها واحدا لا اله الا هو سبحانه عما يشركون

Они чине људе алимниа и њихови монаси као бога, али Узвишеног Аллаха и (они такође деифи) Месија син Марије, када су они само рекли да обожавају Господа је један, нема Илах (право диибадахи) али Њега. Слава Аллаху Свемогући од онога што они повезују. [На-Тавбах / 9:31]

Ади бин Хатим ради-један анху асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем - мислио да деифи или обожавање учених људи и њихових монаха реализовано само са подношењем јер завет, заклан, кукавичлуку, клања и семисалниа. З па је рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем, "Нисмо их обожавају." Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем је упитао: "Зар они забрањују законито Аллаха, онда сте такође менгхарамканниа и они оправдавају оно што је Аллах забранио, онда сте такође менгхарамканиа?" Он ради анху рекао: "Да." Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем рекао: "То је њихов облик богослужења у њима (монаси). [3]

Ибн ал-Каииим Јаузииах рахимахуллах рекао: "Заиста Аллах Узвишени је побољшан доласком курирске земље и религије и наредио (створења како) забрани таухид и чине неред на земљи са забушавати и опозиције Суннета Посланика. Свако ко размишља државу домаћина су обоје сигурни да ће пронаћи закључак да мир на земљи, због успостављања монотеизма, обожавање Узвишеног Аллаха и поштују апостола; Док хаос на Земљи у облику клевете, глади, непријатељске окупације и разне врсте катастрофа насупрот учењима Апостола и раставио (учење) од Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика. "[4]

СТВАРНОСТ ПРИЈАВА Схари'ат
Напуштање, унакаженост и понижавање исламског закона дошло у скоро свим деловима исламског света, како на западу и на истоку, чак Ислам полако ван комад-по-комад са губитком самосталних муслимана попут сувих гранчица или лишћа од колапса сувом дрвету. Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је у свом казивању илуструје ову ситуацију саллаллаху алејхи ве селлем:

لتنقضن عري الاسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فاولهن نقضا الحكم و اخرهن الصلاة

Заиста ислам каиш ће одвојити комад-по-комад, као поред људске расе послао следећи каишеви држите случај први пут (верска питања) поред је закон и последњи је молитва. [5]

Овај феномен је резултирало, човечанство лавабоа и збуњени у тами позитивног законодавства човек направио, тако да је циљ правда, фер пресуда и казна само реторика. То се догодило, у завршетак правном случају за фер и цивилизованим азила истине само фантазије. Представници закона није оклевао да издају у случају док је лубрикант. Они добро играју заједно обарање истину, тако да закони и судске одлуке испуњених инжењеринга. Иронично, реч обрада интелигенција и тврде да је Аллах Узвишени даровао не само да промени истину, али се користи за промену законе Аллаху Свемогући, тако да они узимају људски блага сујету која је довела до гнева Аллаха Свемогућег и ватре пакла, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

انكم تختصمون الي ولعل بعضكم الحن بحجته من بعض فاقضي له بنحو مما اسمع منه فمن قضيت له بشيء من حق اخيه فلا ياخذ منه شييا فانما اقطع له قطعة من النار

Сигурно сте се жале (правна питања) на мене, то може бити било који од вас који су паметнији од других о грму, па сам одлучио на основу онога што сам тада чуо ко да ћу га добити на десно од његовог брата, тако да то не схватите, јер сам узео њене стварне комада (благо) Хеллфире. [6]

Дакле, услови живота, законодавца нису немоћна пред моћи и богатства, тако да правна решења преварио и трговине људима. Правда само за људе са новцем и моћи. Веома оштар мач закон за слабе људе, али досадно за богате криминалце и устоличен, јер речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем:

ايها الناس! انما اهلك الذين قبلكم انهم كانوا, اذا سرق فيهم الشريف تركوه, واذا سرق فيهم الضعيف اقاموا عليه الحد; وايم الله لو ان فاطمة ابنة محمد سرقت, لقطعت يدها

О људи, прави људи пре него што пропадне, јер ако је лопов међу угледан, онда они оду и када је лопов међу слаб, онда они спроводе пресуде на, зарад Аллаха Свемогућег претпостављам Фатима бинт Мухаммед је украо бих му руку. [7]

У нашој вољеној земљи, ова појава распрострањена, када су мали људи који су починили злочине, закон мача је заиста оштра. Али, ако то не конгломерата, истакнуте функционере или богат, чак и ако они исцрпљују своју државну имовину или злочина потресла свет онда су кажњени врло светло, може побећи чак без некажњено.

ОДРИЦАЊЕ сумњиво Схари'ат
Непријатељи Аллаха Свемогућег је кренула на широком спектру пословања и врши сву снагу и помислио да сахрани закон Аллаха Свемогућег у свакој муслиманској земљи. Они избацио и шире јалови мишљење о питању исламског закона, посебно закона коси кисхас, шибање, ампутација, каменовања и да они виде дивљака и нељудски. Они наводно полигамију као облик узнемиравања женског самопоштовања, кршење права жена, не признаје равноправност полова и увреда личности жене. Подела наслеђивања у исламу није био одвојен од своје лоше пресуде. Они немају поштовања за гласање о родној равноправности, формирају тиранију у име религије и занемаривања женских права. Сва мишљења, они шире у циљу гашења светлост Аллаха широм Свемогућег. Али њихови напори никада неће успети. Аллах Узвишени каже:

يريدون ان يطفيوا نور الله بافواههم ويابى الله الا ان يتم نوره ولو كره الكافرون

Они желе да угасе светло (религија) од Аллаха Свемогућег по устима (изрека) од њих, и Аллах Узвишени не жели осим усаврши своје светло, мада невјерници воле. [На-Тавбах / 9:32]

Они су тврдили да само исламски закон да задовољи духовне потребе не поставити Муамалат, судску, политичку и кривичну. Они манипулишу закон регулише живот у свету са својим вештачким закона. У ствари, Кур'ан садржи правила и прописе питања владе и трговинским питањима, рата, ратни плен и ратних заробљеника, чак много јасних текстова који дискутују закон наследства кисас, ампутације, каменовање и шибање, као и друга правна односе на људску корист.

Ко год мисли да је исламски закон бавио само обожавање махдхах (чист), брак, развод, полазак ходочаснике и одржавање тела, наравно онда је он имао велику лаж учитани и делује у име Аллаха Свемогућег. Зато што људи који не арбитрира са законом Аллаха Свемогућег у свим аспектима живота, у ствари, они су у великој опасности. Јер нечија вера се не сматра правилно пре него што он негира као особа тагхоут арбитрира да осим Аллаха Свемогућег правна средства су арбитрира у тагхоут. Аллах Узвишени каже:

الم تر الى الذين يزعمون انهم امنوا بما انزل اليك وما انزل من قبلك يريدون ان يتحاكموا الى الطاغوت وقد امروا ان يكفروا به ويريد الشيطان ان يضلهم ضلالا بعيدا

Зар не видите оне који тврде да су верни ономе што је откривено да вама и шта је послат пре тебе? они желе да берхаким зла, и они су владали тагхоут то негирају. и ђаво намерава да их доведе у заблуду (с) то колико забуна. [-Ниса '/ 4:60]

Шејх Бин Баз рахимахуллах рекао, "Не постоји вера за оне који верују да је закон вештачких и идеју да буде боља него закон Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика, или једнак то, или слично томе, или дозволити закон Аллаха Свемогућег бити замењен од стране законом позитиван или вештачки закони, мада је веровао да закон Узвишеног Аллаха бољи, савршенији и праведнији. [8]

ПРАВНИ РИЗИК вештачких
Нема сумње куфр људи који мисле да закон или вештачких закони који су погоднији или више паметно да људски живот него закон Аллаха Свемогућег. Чак и међу њима било је љут када је рекао њен комшија к Божји закон о одређеном питању. Овај став се може наћи код неких људи који су заслепљени и деафенед свој слух од истине.
Аллах Узвишени негирају веру лица док Он добија укупност шеријатског права се предају од Посланика као реч Аллаха Свемогућег:

فلا وربك لا يومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Затим, по вашем Господа, они су (у ствари) не верујем док не чине ли судити у том случају они не могу да се договоре, онда они не осећају у својим срцима нешто жалба против одлуке коју сте дали, а они примају потпуности. [-Ниса '/ 4:65]

Рахимаахуллах Шејх ал-Ислам је рекао, "То је и разумљиво, на основу договора са Муслиманима који су потребни да би Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем као правно референца у сваком спору, како у религији и светским пословима, како у предмет вере или гране. Обавезно за њих кад је он саллаллаху 'алејхи ве селлем одлучи да закон није имао осећај паушално и они треба да га прихвате оберучке. "[9]

Муслиман који прате и поштују закон или закон човека је у супротности са серијатског Аллаха, изгледао боље или менгхалалканниа, што значи да је пао у забушавати као реч Аллаха Свемогућег:

وان اطعتموهم انكم لمشركون

А ако их послуша, Ти сигурно постати идолопоклоници. [Ал-Ан'ам / 6:121]

О људи разумевања, интелектуалци ох, како можете да подесите са вештачких закона, док га чинећи једнак или нижи од вас, или врло вероватно су били у праву. Чак могућност веће или никад тачно уопште, осим када желе да одузму од Кур'ана и Суннета, било директно или путем иџтихада. Одлучили су закон да вас гони, или повезан са крви, блага, част, породицу и сва ваша права на закон од стране њих. Да ли сте спремни да се закони менгадилиму са њима док су они одбацили закон Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика да никада садрже грешке и никада није ударио зла. [10]

Арбитрира са законом вештачких је кршење и непоштовање Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика. Аллах Узвишени каже:

ومن يعص الله ورسوله ويتعد حدوده يدخله نارا خالدا فيها وله عذاب مهين

А ко не послуша Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика и крше услове његовог, несумњиво је Аллах Узвишени га ставите у ватру пакла да се придржавају у њему буде; и њен понижавајуће кажњавање. [-Ниса '/ 4:14]

Шејх Мухамед бин Абдул Ваххаб рахимахуллах рекао, "Ко год верује да поред упутствима пророка више савршених или боље као било која друга врста закона која није више међу услугу законом изнад закона тагхоут Аллахк онда је он кафир. [11]

Чак закон приоритет Зло је облик узнемиравања против серијатског и може да доведе до куфра као реч Аллаха Свемогућег:

انما النسيء زيادة في الكفر يضل به الذين كفروا يحلونه عاما ويحرمونه عاما ليواطيوا عدة ما حرم الله فيحلوا ما حرم الله زين لهم سوء اعمالهم والله لا يهدي القوم الكافرين

Заиста одложити-одложи свете месеци се додавањем неверицу. заведени људи који не верују узрок кашњења одлагање да, они менгхалалканниа менгхарамканниа у годину и у другој години, тако да они могу да мемперсесуаикан са бројевима које Узвишени Аллах забрањују, они оправдавају оно што је Аллах забранио. (Сотона) је своја дела да они изгледају лоше, а Узвишени Аллах не усмерава људе неверовање. [На-Тавбах / 9:37]
.
Заиста створене закони формирају нову религију наметнуто исламски закон уместо лепе. Они држе семинаре и конференције, писање Илмииах рад, створити радионице или обуку, и успостављање институција актуализацију и социјализације у циљу усади љубав и оданост закону; У ствари, они величати и посвети законодавство садржи бројне недостатке и керанцауан јер сабиектиф направио људских слабости, преваре и ограничења. Наводно Серијат од Аллаха Свемогућег да буде правна и један закон који контролишу људски живот.

КАТАСТРОФА РЕЈЕЦТ Шеријат
Прилично много катастрофа и несрећа која је задесила народ Индонезије почела Цунами у Ацех ГЦЦ тврдио стотине хиљада живота, узастопне поплава, терористичких напада, као и земљотрес који потресле готово сви матицу која је резултирала у изгубљених живота и имовине у вредности милијарде долара продате. То би требало да буде предмет контемплације која може пробудити свест за берсиариат и приближавања Аллаху. Јер човек је паметан човек који би могао да лекцију из трагедије других, док човек је нови кретен могао да лекцију након што је погођена.

То није катастрофа и мучење задесити народ или држава, осим као последица незнања и тираније што раде, а не постоји највећа тиранија осим повреда и скрнављење исламског закона. Аллах Узвишени каже:

ومن لم يحكم بما انزل الله فاوليك هم الظالمون

Ко не суди по ономе што је Аллах открио, онда су они ти који раде погрешно. [Ал-Маидах / 5:45]

Док кедзлиман у било ком облику, укључујући и као скрнављење и негирање закона Аллаха Свемогућег сигурно донети катастрофу и муке као реч Аллаха Свемогућег:

وكذلك اخذ ربك اذا اخذ القرى وهي ظالمة ان اخذه اليم شديد

И то усуд од Господа свога, када Он кажњава људе у земљи који то погрешно. Његова судбина је веома дирљив и јак. [Худ/11: 102].

Природне катастрофе се може десити било коме, јер добро ради тиранска облик забушавати, куфра, кебид'ахан, покварености и неморала се сеје у земљи, тако да је Аллах Узвишени дао упозорење у његовим речима:

افامن اهل القرى ان ياتيهم باسنا بياتا وهم نايمون) 97 (اوامن اهل القرى ان ياتيهم باسنا ضحى وهم يلعبون) 98 (افامنوا مكر الله فلا يامن مكر الله الا القوم الخاسرون) 99 (اولم يهد للذين يرثون الارض من بعد اهلها ان لو نشاء اصبناهم بذنوبهم ونطبع على قلوبهم فهم لا يسمعون

Дакле, ако становништво тих земаља осећају сигурније од доласка нашег гнева на њих ноћу када се спава? Или да ли становништво тих земаља осећају сигурније од доласка нашег гнева на њих у време када сунце сепенггалахан играју? Да ли они тада осећају сигурним од казне Аллаха Свемогућег (неочекиваном)? Нико није био сигуран од гнева Аллаха Свемогућег осим оних који остају. И то није јасно онима који наследи земљу после (изгубио) популације, да ако ми хтео Ми их осудити за своје грехе; Ми закључати и печат на њихова срца, тако да не може да чује (још једну лекцију)? [Ал'Араф / 7:97-100]

Дакле, сви људи морају да дођу да искорене незнање, тиранија, довођење у заблуду, непослушности, скрнављење Серијат, као и злоупотреба Божјег закона. Ако не, онда је Аллах Узвишени ће уништити праведнима заједно са злима и тирански као реч Аллаха, што значи, "И чува себе од муке да не само да утиче на људе који су уздизање преступника међу вама. и знам да је Аллах Узвишени Амат оштру казну. [Ал-Енфал / 8:25]

Абдуллах бин Омер анхума је рекао, "Никада Аллахов нашим лицима и рекао, 'Ту ће бити пет несрећа која ће вас задесити и ја потражи уточиште у Аллаха Свемогућег Надам се да не нађемо, нису гад (прељуба) шири у земљи, али Узвишени Аллах ће нанети избијање заразних болести и тхаун да никада није догодило у претходној трци, с не спутава (не издаје) добротворну пешака, али Узвишени Аллах ће ускратити кишу са неба, то није било за животиње неће бити препуштен на киши њих, они не воле смањењем дозе и скале, али они ће бити замењени катастрофа суша, економске потешкоће и зле владаре, с не обећање крше Аллах Узвишени и Његовог Посланика, али обећање Аллаха Свемогућег да се на њих одобрити освајача и запленила већина њиховог богатства и њиховим лидерима не арбитрира са Књизи Аллаха и не бирају најбоље од свог права, али његови људи стално працен сукоба. [12]

Одлучни феномен Покајање Када сигурносни прељубнички



Постоји феномен "чудно" код неких људи. Када ће починити прељубу, су усађени да се покаје после лоших ствари које је он урадио. У свом срцу он шапнуо, "Касније, након што сам урадио ово неморално, ја ћу покајати".

То је истина, врата ће остати отворена покајање пред сунце изађе са запада. Свако покају Аллаху са покајањем је реална (покајање НАСХУХА) из забушавати и других аката нижих њега, Узвишени Аллах ће прихватити своје покајање.

НАСХУХА покајање је покајање који обухвата неколико аспеката који зауставља од греха, греха покају се врши и одлучни да не понављам као остварење његовог страха од Узвишеног Аллаха, пенгагунганниа до Аллаха Свемогућег и за наду Његовог праштања и милости .

Услови валидности покајање повећао на четири, када су грешке у вези са правом једним суседом (други). То је да се преда права лица предузете од стране преступника, или имовина (украдена) или питати да буде пуштен (законита) од њега. Она се заснива на речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من كانت له مظلمة لاخيه من عرضه او شيء فليتحلله منه اليوم قبل ان لا يكون دينار ولا درهم ان كان له عمل صالح اخذ منه بقدر مظلمته وان لم تكن له حسنات اخذ من سييات صاحبه فحمل عليه

Они који никада не неправду свом брату на његову част или други, хенадакниа питати ту особу да оправда грешку дјела прогона данас пред наредним данима нема динар и Дирхам. Ако он има доброту, онда нека добра ће се узети од њега поредити да делује кезхалиманниа (доставља се прогањани). Ако нема заслуга, онда грех ће се узети и пренети на њеног брата [ХР. -Бухари бр. 2269]

Одређивање да се покаје од греха имају право на добру вољу ценила. Али када шапат "покаје" је заправо га затражи да покрене план покајање са неморалних дела, јесте да гледају. Ако се то деси, нема сумње, ово укључује обмана ђавола у људском бићу да се олакша грешника са изговорима касније он ће се покајати после грешника. Не брини за самог учиниоца? То може бити Аллах Узвишени отежава за њега да се покаје начин, тако да ће имати грижу савести и тугу за неизмерне кајања када више није корисно.

Обавеза муслимана је да се избегне забушавати и ствари превући на њега и избегавање цео неморалне радње. Дакле, он је могао да је покушао да се ваљамо у пороку, али не добијају Тауфик да се покаје. Дакле, он увек треба да остану далеко од целог тужби је забрањено Узвишеног Аллаха и позивају Његово спасење, не убеђивање демоне поштујете, па се усудио да чини прељубу са намером убаците у срцу да се покаје пре.

Размислите речи Аллаха Свемогућег да садржи следећу команду да га увек плашио, претњу за било кога ко је очајан грешник, и забрану следеће на Вас траже додатна подешавања у демона пожуде и завођења. Аллах Узвишени каже:

واياي فارهبون

и само ми један треба да се плаше (субјецт) [Ал-Бекаре / 2:40]

У другом стиху, Аллах Узвишени каже:

ويحذركم الله نفسه

А Аллах вас упозорава против себе (казна) од његовог [Али 'Имран / 3:28]

У другом стиху, Аллах Узвишени каже што значи:

يا ايها الناس ان وعد الله حق فلا تغرنكم الحياة الدنيا ولا يغرنكم بالله الغرور) 5 (ان الشيطان لكم عدو فاتخذوه عدوا انما يدعو حزبه ليكونوا من اصحاب السعير

О човечанство, заиста обећање Аллаха је истина, онда не дозволите никада живот на свету вас превари, а нека не демоне у све то паметан трик, превари те о Аллаху. Заиста Сотона је потпуно непријатељ вама, тако третирају свој непријатеља (МУ), Јер заиста демони позвати само странку, тако да ће бити становници пакла бурнинг [Фатхир/35 :5-6]

(Преузето из Фатаава ва Мајму Макалат Мутанавви'ах, Схаикх Бин Баз, 5/410-411)

[Преписан из суннета издање магазина 01/Тахун КСИВ/1429Х/2008М. Објављено Истикомах Стални комитет Фондација Суракарта, ЈЛ. Соло - Соло Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]




Ка Свесни Берсиари'ат


По
Устадз Заинал Абидин Бин СИАМСУДИН ЛЦ


Шеријат ВЛАДАВИНА ХИТНОСТИ
Нема сумње да су замагљивање и сахране закони Аллаха Свемогућег да се не односе на живот у целини је главни катастрофа која проузрокују разне штете, тираније, понижавања и у лицу земље. Уместо спровођење Аллах Узвишени као облик гранта на позив Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика, извор правде, мира, безбедности и стабилности у току раста и буђења народа. Аллах Узвишени каже:

يا ايها الذين امنوا استجيبوا لله وللرسول اذا دعاكم لما يحييكم

О ви који верујете, испуни позив Аллаха Свемогућег и апостола, када вам се зову апостол позива на животворни вама. [Ел-Енфал / 8:24]

Ово је преглед резултата или последице (гранта) на све позиве Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика; Он такође представља објашњење ће имати користи и лекција, јер му је срце и то је био само са духовном само службености на Аллаха Свемогућег миру, стално послушни Њему покоравају и Његовог Посланика. [1]

Знај, О браћо моја, можда Аллах Узвишени нас благослови увек само чист шеријатском праву-одбијање долази од следећих страстима које су резултирале у расту јереси у свету и имају утицај на мукама у даљем тексту. Аллах Узвишени каже:

فان لم يستجيبوا لك فاعلم انما يتبعون اهواءهم ومن اضل ممن اتبع هواه بغير هدى من الله ان الله لا يهدي القوم الظالمين

Дакле, ако они не јављања (цхалленге) знају да је оно што су они само прате своје пожуде (пуке). и ко је више залутао од онога који слиједи своје жеље да не прима инструкције од Узвишеног Аллаха уопште. сесунг били практично Узвишени Аллах не води неправедне људе. [Ал-Касхасх/28: 50]

Ибн Каииим рахимахуллах рекао, "Када човек не жели да се примењују правила Кур'ана и Суннета и не желе да га направи као правни референце, (или) чак верују да Кур'ан и сама Суннет није довољно, он је на крају га заменио са ра'иу (мишљење), кииас, истихсан и идеја карактера, онда (нешто овако) ће сигурно изазвати штету у својој природи, мутне у њиховом разумевању, аномалије у њиховом начину размишљања. [2]

Спровођење закон Аллаха Свемогућег је најплеменитији грана монотеизма и монотеизма последицама рубубииах Аллаха. Дакле, примена закона Аллаха Свемогућег да буде доказ да власт и подешавања Аллах Узвишени ходају нормално и апсолутна, онда случај је оно што је законито законито Узвишени Аллах и Његова Посланика и случај је незаконито што је Аллах забранио, а религија је који дисиареаткан Аллах Узвишени и Његовог Посланика, и нико не би требало да изађу из њега, чак га прате апсолутно обавезна. Аллах Узвишени каже:

اتبعوا ما انزل اليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه اولياء قليلا ما تذكرون

Пратите шта се открива са вашег Господа и не следе лидере осим Њега. Врло мало узмете лекцију (од њега). [Ал-А'раф / 7: 3]

Уместо колапс закона Аллаха Свемогућег и нестанак закона као облик лишавање рубубииах Аллаха Свемогућег и узнемиравања права Раб универзума. Све постаје извор штете, тираније и вратима пртљажника да негује став Књизи, као реч Аллаха Свемогућег:

اتخذوا احبارهم ورهبانهم اربابا من دون الله والمسيح ابن مريم وما امروا الا ليعبدوا الها واحدا لا اله الا هو سبحانه عما يشركون

Они чине људе алимниа и њихови монаси као бога, али Узвишеног Аллаха и (они такође деифи) Месија син Марије, када су они само рекли да обожавају Господа је један, нема Илах (право диибадахи) али Њега. Слава Аллаху Свемогући од онога што они повезују. [На-Тавбах / 9:31]

Ади бин Хатим ради-један анху асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем - мислио да деифи или обожавање учених људи и њихових монаха реализовано само са подношењем јер завет, заклан, кукавичлуку, клања и семисалниа. З па је рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем, "Нисмо их обожавају." Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем је упитао: "Зар они забрањују законито Аллаха, онда сте такође менгхарамканниа и они оправдавају оно што је Аллах забранио, онда сте такође менгхарамканиа?" Он ради анху рекао: "Да." Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем рекао: "То је њихов облик богослужења у њима (монаси). [3]

Ибн ал-Каииим Јаузииах рахимахуллах рекао: "Заиста Аллах Узвишени је побољшан доласком курирске земље и религије и наредио (створења како) забрани таухид и чине неред на земљи са забушавати и опозиције Суннета Посланика. Свако ко размишља државу домаћина су обоје сигурни да ће пронаћи закључак да мир на земљи, због успостављања монотеизма, обожавање Узвишеног Аллаха и поштују апостола; Док хаос на Земљи у облику клевете, глади, непријатељске окупације и разне врсте катастрофа насупрот учењима Апостола и раставио (учење) од Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика. "[4]

СТВАРНОСТ ПРИЈАВА Схари'ат
Напуштање, унакаженост и понижавање исламског закона дошло у скоро свим деловима исламског света, како на западу и на истоку, чак Ислам полако ван комад-по-комад са губитком самосталних муслимана попут сувих гранчица или лишћа од колапса сувом дрвету. Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је у свом казивању илуструје ову ситуацију саллаллаху алејхи ве селлем:

لتنقضن عري الاسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فاولهن نقضا الحكم و اخرهن الصلاة

Заиста ислам каиш ће одвојити комад-по-комад, као поред људске расе послао следећи каишеви држите случај први пут (верска питања) поред је закон и последњи је молитва. [5]

Овај феномен је резултирало, човечанство лавабоа и збуњени у тами позитивног законодавства човек направио, тако да је циљ правда, фер пресуда и казна само реторика. То се догодило, у завршетак правном случају за фер и цивилизованим азила истине само фантазије. Представници закона није оклевао да издају у случају док је лубрикант. Они добро играју заједно обарање истину, тако да закони и судске одлуке испуњених инжењеринга. Иронично, реч обрада интелигенција и тврде да је Аллах Узвишени даровао не само да промени истину, али се користи за промену законе Аллаху Свемогући, тако да они узимају људски блага сујету која је довела до гнева Аллаха Свемогућег и ватре пакла, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

انكم تختصمون الي ولعل بعضكم الحن بحجته من بعض فاقضي له بنحو مما اسمع منه فمن قضيت له بشيء من حق اخيه فلا ياخذ منه شييا فانما اقطع له قطعة من النار

Сигурно сте се жале (правна питања) на мене, то може бити било који од вас који су паметнији од других о грму, па сам одлучио на основу онога што сам тада чуо ко да ћу га добити на десно од његовог брата, тако да то не схватите, јер сам узео њене стварне комада (благо) Хеллфире. [6]

Дакле, услови живота, законодавца нису немоћна пред моћи и богатства, тако да правна решења преварио и трговине људима. Правда само за људе са новцем и моћи. Веома оштар мач закон за слабе људе, али досадно за богате криминалце и устоличен, јер речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем:

ايها الناس! انما اهلك الذين قبلكم انهم كانوا, اذا سرق فيهم الشريف تركوه, واذا سرق فيهم الضعيف اقاموا عليه الحد; وايم الله لو ان فاطمة ابنة محمد سرقت, لقطعت يدها

О људи, прави људи пре него што пропадне, јер ако је лопов међу угледан, онда они оду и када је лопов међу слаб, онда они спроводе пресуде на, зарад Аллаха Свемогућег претпостављам Фатима бинт Мухаммед је украо бих му руку. [7]

У нашој вољеној земљи, ова појава распрострањена, када су мали људи који су починили злочине, закон мача је заиста оштра. Али, ако то не конгломерата, истакнуте функционере или богат, чак и ако они исцрпљују своју државну имовину или злочина потресла свет онда су кажњени врло светло, може побећи чак без некажњено.

ОДРИЦАЊЕ сумњиво Схари'ат
Непријатељи Аллаха Свемогућег је кренула на широком спектру пословања и врши сву снагу и помислио да сахрани закон Аллаха Свемогућег у свакој муслиманској земљи. Они избацио и шире јалови мишљење о питању исламског закона, посебно закона коси кисхас, шибање, ампутација, каменовања и да они виде дивљака и нељудски. Они наводно полигамију као облик узнемиравања женског самопоштовања, кршење права жена, не признаје равноправност полова и увреда личности жене. Подела наслеђивања у исламу није био одвојен од своје лоше пресуде. Они немају поштовања за гласање о родној равноправности, формирају тиранију у име религије и занемаривања женских права. Сва мишљења, они шире у циљу гашења светлост Аллаха широм Свемогућег. Али њихови напори никада неће успети. Аллах Узвишени каже:

يريدون ان يطفيوا نور الله بافواههم ويابى الله الا ان يتم نوره ولو كره الكافرون

Они желе да угасе светло (религија) од Аллаха Свемогућег по устима (изрека) од њих, и Аллах Узвишени не жели осим усаврши своје светло, мада невјерници воле. [На-Тавбах / 9:32]

Они су тврдили да само исламски закон да задовољи духовне потребе не поставити Муамалат, судску, политичку и кривичну. Они манипулишу закон регулише живот у свету са својим вештачким закона. У ствари, Кур'ан садржи правила и прописе питања владе и трговинским питањима, рата, ратни плен и ратних заробљеника, чак много јасних текстова који дискутују закон наследства кисас, ампутације, каменовање и шибање, као и друга правна односе на људску корист.

Ко год мисли да је исламски закон бавио само обожавање махдхах (чист), брак, развод, полазак ходочаснике и одржавање тела, наравно онда је он имао велику лаж учитани и делује у име Аллаха Свемогућег. Зато што људи који не арбитрира са законом Аллаха Свемогућег у свим аспектима живота, у ствари, они су у великој опасности. Јер нечија вера се не сматра правилно пре него што он негира као особа тагхоут арбитрира да осим Аллаха Свемогућег правна средства су арбитрира у тагхоут. Аллах Узвишени каже:

الم تر الى الذين يزعمون انهم امنوا بما انزل اليك وما انزل من قبلك يريدون ان يتحاكموا الى الطاغوت وقد امروا ان يكفروا به ويريد الشيطان ان يضلهم ضلالا بعيدا

Зар не видите оне који тврде да су верни ономе што је откривено да вама и шта је послат пре тебе? они желе да берхаким зла, и они су владали тагхоут то негирају. и ђаво намерава да их доведе у заблуду (с) то колико забуна. [-Ниса '/ 4:60]

Шејх Бин Баз рахимахуллах рекао, "Не постоји вера за оне који верују да је закон вештачких и идеју да буде боља него закон Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика, или једнак то, или слично томе, или дозволити закон Аллаха Свемогућег бити замењен од стране законом позитиван или вештачки закони, мада је веровао да закон Узвишеног Аллаха бољи, савршенији и праведнији. [8]

ПРАВНИ РИЗИК вештачких
Нема сумње куфр људи који мисле да закон или вештачких закони који су погоднији или више паметно да људски живот него закон Аллаха Свемогућег. Чак и међу њима било је љут када је рекао њен комшија к Божји закон о одређеном питању. Овај став се може наћи код неких људи који су заслепљени и деафенед свој слух од истине.
Аллах Узвишени негирају веру лица док Он добија укупност шеријатског права се предају од Посланика као реч Аллаха Свемогућег:

فلا وربك لا يومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Затим, по вашем Господа, они су (у ствари) не верујем док не чине ли судити у том случају они не могу да се договоре, онда они не осећају у својим срцима нешто жалба против одлуке коју сте дали, а они примају потпуности. [-Ниса '/ 4:65]

Рахимаахуллах Шејх ал-Ислам је рекао, "То је и разумљиво, на основу договора са Муслиманима који су потребни да би Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем као правно референца у сваком спору, како у религији и светским пословима, како у предмет вере или гране. Обавезно за њих кад је он саллаллаху 'алејхи ве селлем одлучи да закон није имао осећај паушално и они треба да га прихвате оберучке. "[9]

Муслиман који прате и поштују закон или закон човека је у супротности са серијатског Аллаха, изгледао боље или менгхалалканниа, што значи да је пао у забушавати као реч Аллаха Свемогућег:

وان اطعتموهم انكم لمشركون

А ако их послуша, Ти сигурно постати идолопоклоници. [Ал-Ан'ам / 6:121]

О људи разумевања, интелектуалци ох, како можете да подесите са вештачких закона, док га чинећи једнак или нижи од вас, или врло вероватно су били у праву. Чак могућност веће или никад тачно уопште, осим када желе да одузму од Кур'ана и Суннета, било директно или путем иџтихада. Одлучили су закон да вас гони, или повезан са крви, блага, част, породицу и сва ваша права на закон од стране њих. Да ли сте спремни да се закони менгадилиму са њима док су они одбацили закон Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика да никада садрже грешке и никада није ударио зла. [10]

Арбитрира са законом вештачких је кршење и непоштовање Узвишеног Аллаха и Његовог Посланика. Аллах Узвишени каже:

ومن يعص الله ورسوله ويتعد حدوده يدخله نارا خالدا فيها وله عذاب مهين

А ко не послуша Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика и крше услове његовог, несумњиво је Аллах Узвишени га ставите у ватру пакла да се придржавају у њему буде; и њен понижавајуће кажњавање. [-Ниса '/ 4:14]

Шејх Мухамед бин Абдул Ваххаб рахимахуллах рекао, "Ко год верује да поред упутствима пророка више савршених или боље као било која друга врста закона која није више међу услугу законом изнад закона тагхоут Аллахк онда је он кафир. [11]

Чак закон приоритет Зло је облик узнемиравања против серијатског и може да доведе до куфра као реч Аллаха Свемогућег:

انما النسيء زيادة في الكفر يضل به الذين كفروا يحلونه عاما ويحرمونه عاما ليواطيوا عدة ما حرم الله فيحلوا ما حرم الله زين لهم سوء اعمالهم والله لا يهدي القوم الكافرين

Заиста одложити-одложи свете месеци се додавањем неверицу. заведени људи који не верују узрок кашњења одлагање да, они менгхалалканниа менгхарамканниа у годину и у другој години, тако да они могу да мемперсесуаикан са бројевима које Узвишени Аллах забрањују, они оправдавају оно што је Аллах забранио. (Сотона) је своја дела да они изгледају лоше, а Узвишени Аллах не усмерава људе неверовање. [На-Тавбах / 9:37]
.
Заиста створене закони формирају нову религију наметнуто исламски закон уместо лепе. Они држе семинаре и конференције, писање Илмииах рад, створити радионице или обуку, и успостављање институција актуализацију и социјализације у циљу усади љубав и оданост закону; У ствари, они величати и посвети законодавство садржи бројне недостатке и керанцауан јер сабиектиф направио људских слабости, преваре и ограничења. Наводно Серијат од Аллаха Свемогућег да буде правна и један закон који контролишу људски живот.

КАТАСТРОФА РЕЈЕЦТ Шеријат
Прилично много катастрофа и несрећа која је задесила народ Индонезије почела Цунами у Ацех ГЦЦ тврдио стотине хиљада живота, узастопне поплава, терористичких напада, као и земљотрес који потресле готово сви матицу која је резултирала у изгубљених живота и имовине у вредности милијарде долара продате. То би требало да буде предмет контемплације која може пробудити свест за берсиариат и приближавања Аллаху. Јер човек је паметан човек који би могао да лекцију из трагедије других, док човек је нови кретен могао да лекцију након што је погођена.

То није катастрофа и мучење задесити народ или држава, осим као последица незнања и тираније што раде, а не постоји највећа тиранија осим повреда и скрнављење исламског закона. Аллах Узвишени каже:

ومن لم يحكم بما انزل الله فاوليك هم الظالمون

Ко не суди по ономе што је Аллах открио, онда су они ти који раде погрешно. [Ал-Маидах / 5:45]

Док кедзлиман у било ком облику, укључујући и као скрнављење и негирање закона Аллаха Свемогућег сигурно донети катастрофу и муке као реч Аллаха Свемогућег:

وكذلك اخذ ربك اذا اخذ القرى وهي ظالمة ان اخذه اليم شديد

И то усуд од Господа свога, када Он кажњава људе у земљи који то погрешно. Његова судбина је веома дирљив и јак. [Худ/11: 102].

Природне катастрофе се може десити било коме, јер добро ради тиранска облик забушавати, куфра, кебид'ахан, покварености и неморала се сеје у земљи, тако да је Аллах Узвишени дао упозорење у његовим речима:

افامن اهل القرى ان ياتيهم باسنا بياتا وهم نايمون) 97 (اوامن اهل القرى ان ياتيهم باسنا ضحى وهم يلعبون) 98 (افامنوا مكر الله فلا يامن مكر الله الا القوم الخاسرون) 99 (اولم يهد للذين يرثون الارض من بعد اهلها ان لو نشاء اصبناهم بذنوبهم ونطبع على قلوبهم فهم لا يسمعون

Дакле, ако становништво тих земаља осећају сигурније од доласка нашег гнева на њих ноћу када се спава? Или да ли становништво тих земаља осећају сигурније од доласка нашег гнева на њих у време када сунце сепенггалахан играју? Да ли они тада осећају сигурним од казне Аллаха Свемогућег (неочекиваном)? Нико није био сигуран од гнева Аллаха Свемогућег осим оних који остају. И то није јасно онима који наследи земљу после (изгубио) популације, да ако ми хтео Ми их осудити за своје грехе; Ми закључати и печат на њихова срца, тако да не може да чује (још једну лекцију)? [Ал'Араф / 7:97-100]

Дакле, сви људи морају да дођу да искорене незнање, тиранија, довођење у заблуду, непослушности, скрнављење Серијат, као и злоупотреба Божјег закона. Ако не, онда је Аллах Узвишени ће уништити праведнима заједно са злима и тирански као реч Аллаха, што значи, "И чува себе од муке да не само да утиче на људе који су уздизање преступника међу вама. и знам да је Аллах Узвишени Амат оштру казну. [Ал-Енфал / 8:25]

Абдуллах бин Омер анхума је рекао, "Никада Аллахов нашим лицима и рекао, 'Ту ће бити пет несрећа која ће вас задесити и ја потражи уточиште у Аллаха Свемогућег Надам се да не нађемо, нису гад (прељуба) шири у земљи, али Узвишени Аллах ће нанети избијање заразних болести и тхаун да никада није догодило у претходној трци, с не спутава (не издаје) добротворну пешака, али Узвишени Аллах ће ускратити кишу са неба, то није било за животиње неће бити препуштен на киши њих, они не воле смањењем дозе и скале, али они ће бити замењени катастрофа суша, економске потешкоће и зле владаре, с не обећање крше Аллах Узвишени и Његовог Посланика, али обећање Аллаха Свемогућег да се на њих одобрити освајача и запленила већина њиховог богатства и њиховим лидерима не арбитрира са Књизи Аллаха и не бирају најбоље од свог права, али његови људи стално працен сукоба. [12]

Узвишени Аллах објашњава да арбитрира правни незнање и одвратити од Аллах Узвишени закону јеузрок несреће и гнева Аллаха Свемогућег који је неповратан . Узвишени Аллах каже , што значи , " А ти ћеш одлучити случај између њих што је Аллах открио , и следите своје жеље не . И чувајте те против њих , тако да они не могу да вас претворе у оно што себахагиан су изведени рече Аллаха Свемогућег Ако они окрену ( од Аллаха закона који су донешени доле ) , онда знате да ће Аллах Узвишени донети несрећу да их траже због својих грехова себахагиан . , а , у ствари, већина људи су они . који зли . ли Непознавање закона желе , и ( правна ) која је боља од ( закон ) Аллаха Свемогућег за људе који су сигурни ? [ Ал - Маидах / 5:49-50 ]

Тирански став и даље због све већег богатства поносне , арогантно са статусом света , засењени од материјала и глуп против исламског закона . Они игнорисао закон Узвишеног Аллаха и крше верске норме . Узвишени Аллах каже , што значи , "И кад они забораве упозорења које су дате у њима , онда смо отворили сва врата задовољства за њих , па ако су задовољни оним што су добили , да их запленили смо изненада , онда када је њихов тихи очај . онда су људи који раде погрешно је уништена од стране корена . Хвала Аллаху , ББ светове. [ Ал - Ан'ам / 6:44-45 ] .

Дакле , не постоји решење иизлаз већини места осим спроведе серијатског , примењују закон Аллаха Свемогућег у средини живота , оживи Суннету Посланика и покају Аллаху Свемогући као реч Аллаха Свемогућег :

وما كان الله ليعذبهم وانت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون

А Аллах Узвишени неће их казнити , док сте ви били међу њима . а не ( такође ) Аллах Узвишени ће их казнити , а они моле за милост . [Ел - Енфал / 8 : 33 ]

Дакле , размислите Имам Ибн Каииим рахимахуллах опис у повезивању између земљотреса са људског греха , " Кадаветар дувао тежак и у шупљину земље ће изазвативрући гас производи притисак ваздуха , али затоветар није блокиран онда понекад Аллах Азза Узвишени омогућавају дисање онда јевелики земљотрес . Таква је да расте у себи слуге Аллах Узвишени страха , Инабах ( покајање ) , одвоји себе од греха , преда Њему и покајали за своје грехе . стога Научници Салаф рекао у делу , " У случају земљотреса значи да вам је Господ ваш укорио . Кадаземљотрес затим Омер ради анху проповедање и саветовао Муслимане са његове речи ради анху , "Акосе деси земљотрес поново онда ја не желим да останем са тобом у овом месту (Медина) . [ 13 ]

[ Преписан из суннета издање магазина 03-04/Тахун КСВИ/1433Х/2012 . Објављено Истикомах Стални комитет Фондација Суракарта , ЈЛ. Соло - Соло Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел . 0271-761016 ]
_______
фуснота
[ 1 ] . Погледајте Тафсеер као - Са'ди , стр . 318 .
[ 2] . Ал - Фаваид , Ибн Каииим , 75 .
[3 ] . Сахеех наратор је имама на - Тирмизи у свом Сунан ( 3095 ) и Схаикх ал- Бани дихасанкан у Гхаиатул Марам ( 6 ) .
[4 ] . Тефсир ал - Каииим , Ибн Каииим Халм . 255 .
[5 ] . Сахеех наратор је Имам Ахмед у Муснадниа ( 5 / 251 ) , Имама Хиббаан у Схахихниа ( 8 / 253 ) и имама ал- Хаким у Мустадракниа (7022) и дисхахихкан Схаикх ал- Албани у Сахеех ал - Јами ' ( 5076 ) .
[6 ] . Имам Бухари испричао у Сахеех Схахихниа ( 2680 ) , Имам Муслим у Схахихниа (1713) , имам Ебу Давуд у свом Сунан ( 3583 ), имам у - Тирмизи у свом Сунан ( 1339 ) и Имам Ахмед у Муснадниа ( 26497 ) .
[7 ] . Сахих имама Бухари испричао у Схахихниа (3475 ) , Имам Муслим у Схахихниа (1688) , имам Ебу Давуд у свом Сунан (4373 ), имам на - Тирмизи у свом Сунан (1430) , и имама Наса'и у свом Сунан ( 4917 )
[8 ] . Погледајте Афа Хукмал Иабгхуун незнања, Схаикх Бин Баз, стр . 13. .
[9 ] . Погледајте Мајму Фатаава Ибн Таимиииах , 7/37-38 .
[ 10] . Погледајте Фатаава ва Расаил Шејх Мухамед бин Ибрахима Шеик тучка , 12 / 290 .
[ 11] . Погледајте Схарх Навакидул ислам , Схаикх Салих Фаузан , стр . 96. .
[ 12] . Сахеех наратор је Имам Ибн Мајах у свом Сунан ( 4019 ) и Шејх ал - Бани дисхахихкан
[ 13] . Погледајте Мифтах Саадах Дарус , 1 / 265 .
 

хттп://алманхај.ор.ид/

1 comment:

  1. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ReplyDelete