по
Ал - Јазид Устадз бин Абдул Кадир Јавас حفظه الله
عن شداد بن اوس رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : سيد الاستغفار ان يقول العبد : اللهم انت ربي , لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك , وانا على عهدك ووعدك ما استطعت , اعوذ بك من شر ما صنعت , ابوء لك بنعمتك علي , وابوء بذنبي فاغفر لي , فانه لا يغفر الذنوب الا انت من قالها من النهار موقنا بها , فمات من يومه قبل ان يمسي , فهو من اهل الجنة , ومن قالها من الليل وهو موقن بها فمات قبل ان يصبح , فهو من اهل الجنة .
Од Схаддад бин Аус радикалним анху од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем : "Заиста , то је најбоље да се тражи опроштај некога каже роб :
Ла илаха илла Аллахумма Раббее АНТА АНТА АНА КХАЛАКТАНИИ ВА ' АБДУКА АНА Вашингтон ' АЛА ' АХДИКА Вашингтон ВА'ДИКА МАСТАТХА'ТУ Аудху БИКА МИН СИАРРИ СХАНА'ТУ Ебу Ма `у Лака БИНИ'МАТИКА ' АЛАИИА Вашингтон Ебу ` У БИДЗАНБИИ ФАГХФИРЛИ ФА ИННАХУ Ла илла АНТА ИАГХФИРУ АДЗ ДЗУНУБА
( О Аллаху , Ти сиРаббку , нема бога који има право диибадахи право поред тебе . Ти који ме је створио и ја сам твој слуга . Сам испунио свој завет и обећање према мојој способности . Тражим уточиште у Тебе од зла акције , признајем Твоје фаворизује мени и ја признати мој грех Вама , па опрости ми . јер нико не може да опрости грехе , али Ви ) .
( Он је рекао ) " Ко је то рекао током дана са поверењем , а умро је на дан пре вечери , онда она укључује домаћини неба . Ко год прочита га ноћу са поверењем и умро пре уласкајутро , онда то подразумева домаћини неба .
ТАКХРИЈ ХАДИТС
Овај хадис сахеех . Пријављено :
1 . Имам ел - Бухари у схахихниа ( бр. 6306 , 6323 ) и Ал - Адабул симплекс ( бр. 617 , 620 )
2. . Имам једну - НАСА- и ( ВИИИ/279 ) , као - Сунанул Кубру ( бр. 9763 , 10225 ) , и" Амалул Иаум Вал Лаилах ( бр. 19 , 468 , 587 и )
3. . Имам Ибн Хиббан ( бр. 928 - 929 - на - Та'ликатул хисан ' ала Ибни Хиббан Сахих )
4. . Имам атх - Му'јамул Тхабарани ал- Кабир у ( бр. 7172 ) , Ал - Му'јамул Аусатх ( бр. 1018 ) , а у књизи ад - Ду'аа ( бр. 312-313 )
5. . Ал - Хаким ( ИИ/458 )
6. . Имам Ахмед у муснадниа ( ИВ/122 , 124-125 )
7. . Имам ел - Багхави у Сиархус Суннету ( бр. 1308 ) , а други од пратилаца ради Схаддад Бин Аус анху
Такође, наратор је имама на - Тирмизи ( бр. 3393 ) из Схаддад Бин Аус радикалним анху са другачијом формулацијом у почетку ,Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је ,
الا ادلك على سيد الاستغفار ...
Да ли ћу вам показати да траже опроштај саииидул ? ...
на - Тирмизи је рекао , " Хасан Гхариб хадис . " класификовано као сахеех од Схаикх ал- Албани у неколико путева и сиавахид ( појачала ) у својој Линеаге ал ахадитх ал - Схахихах ( бр. 1747 ) .
Имам Бухари рахимахуллах унесете овај хадис у поглављу " коначног опроштаја " . То показује да је Имам Бухари Т размотрити ову формулацију Ада најбољи опроштај . Такође,садржај смисла у овом хадису указује на то да је молитва вредна помена са Саииидул опрост ( опроштење Принце) као приписан од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем .
Опис препоручених Истигхфар
Сваки од синова Адама је дефинитивномного грехова , алинајбоље од оанг који греси се просјачење опроштај од Аллаха Свемогућег и покаје . Узвишени Аллах наредио својим слугама да увек моли за опроштај и покају Њему . Алах је такође обећао да ће опростити онима који траже опроштај и покају Њему . Аллах Узвишени каже:
واني لغفار لمن تاب وامن وعمل صالحا ثم اهتدى
И заиста , ја прашта онима који се покају , верују и чинити добро , онда остају у упутствима " [ Тхаха/20 : 82 ] .
قل يا عبادي الذين اسرفوا على انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله يغفر الذنوب جميعا انه هو الغفور الرحيم
Реци , " О Моји службеници који прекорачити границе себе ! ' Да не очајавајте од милости Аллаха . Заиста је Аллах прашта све грехе . Заиста , Он је прашта , Самилосног " [ Аз-Зумар/39 : 53 ] .
Узвишени Аллах нам је наредио да се многе беристигхфар / питам за опроштај . Слично томе , Алах заповедио Посланика саллаллаху алејхи ве селлем за опроштај . Аллах Узвишени каже:
واستغفر لذنبك وللمومنين والمومنات
" ... И тражим опроштај за своје грехе и грехе верника мушкараца и жена ... " [ Мухаммад/47 : 19 ]
فقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا
" Зато сам рекао ( њима ) , ' Аск опроштај свог Господа , Заиста , Он је прашта . ' " [ Нух/71 : 10 ]
واستغفر الله ان الله كان غفورا رحيما
Опрости и питати за Аллаха . Заиста Аллах прашта , Милостиви . [- Ниса ' / 4:106 ]
فسبح بحمد ربك واستغفره انه كان توابا
Затим славе хвалоспеве вашег Господа и питајте га за опроштај . Заиста Он је често покајање . [ Ан-Насхр/110 : 3 ]
وبالاسحار هم يستغفرون
И на крају вечери су моли за опроштај ( Аллаху ) . [ Адз-Дзарииат/51 : 18 ]
То је , пробуди се касно у ноћ да се моле Тахајјуд и у време оброка они моле за опроштај од Аллаха Свемогућег .
ومن يعمل سوءا او يظلم نفسه ثم يستغفر الله يجد الله غفورا رحيما
И ко год чини зло и да га прогоне онда он тражи опроштај Аллаху , сигурно Алах је прашта нашао Милостиви . [- Ниса ' / 4:110 ]
وما كان الله ليعذبهم وانت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون
А Аллах не икада да их менгадзаб , ти си ( Мухамед ) су међу њима , а Аллах неће такође менгадзаб су они траже опроштај . " [Ел - Енфал / 8:33 ]
У Хадитх Кудси , Аллах Узвишени каже :
... ياعبادي انكم تخطيون بالليل والنهار , وانا اغفر الذنوب جميعا , فاستغفروني اغفرلكم ...
О ... Моје слуге ! Сигурно сте увек праве грешке (син) у ноћи и током дана , а ја потпуно опростити грехе , онда тражи опроштај од мене несумњиво Опраштам ти ... [ 1 ]
Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем прочитао молитву тражећи опроштај када се клања или кукавичлуку на следећи начин:
سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي .
Слава Теби , О Аллаху ! Наш Господ и да те похвалим О Аллаху , опрости моје грехе . [ 2 ]
Свештеник је рекао да је Аллах Узвишени даје осећај сигурности за људе са 2 ствари , односно Посланика саллаллаху алејхи ве селлем између њих и траже опроштај . Сада је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем умро , значи да је један још увек живи опроштај . Дакле , праштање постајебезбедност беса Аллаха Свемогућег .
والذين اذا فعلوا فاحشة او ظلموا انفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب الا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون
А такође су људи који , ако је крив за срамоту или прогонити сами они би запамтити Аллаха и траже опроштај од грехова они , и било ко други ко може опраштати грехе осим Аллаха ? И они се не наставља гнусни чин свесно . [Али ' Имран / 3:135 ]
Ибн Аббаас анхума , рекао је :
لا كبيرة مع استغفار ولا صغيرة مع اسرار
Не постоји велики грех и траже опроштај ако пратњи не мали грех ако се ради непрекидно . [ 3 ]
Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем , рекао је :
والله اني لاستغفر الله واتوب اليه في اليوم اكثر من سبعين مرة
Ради Аллаха , сесунггухиа стварно молим за опроштај од Аллаха и покај се да му дан и ноћ у више од 70 пута . [ 4 ]
У историји Имам Муслим :
... واني لاستغفر الله في اليوم مية مرة
И стварно ... ја стварно молим опроштај Аллаха онолико колико 100 пута дневно и ноћу . [ 5 ]
وعن ابن عمر رضي الله عنه قال : كنا نعد لرسول الله صلى الله عليه وسلم في المجلس الواحد ماية مرة : « رب اغفر لي , وتب علي انك انت التواب الرحيم » .
Од Ибн Умар анхума је рекао , " Ми смо прво израчунати церемонији у Посланика саллаллаху алејхи ве селлем 100 пута прочитао , ' Да је Аллах опростити моје грехе , и прихватити таубатку . Ти си често покајање и милостив . ' " [ 6 ]
وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من قال : « استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه » , غفرت ذنوبه وان كان قد فر من الزحف .
Од Ибн Мас'уд ради ' анху , рекао :Посланик саллаллаху алејхи ве селлем је рекао , " Ко год каже:
استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه
( Молим за опроштај од Аллаха , нема бога који је исправно право диибадахи али Он ,увек живо и Врховни Станд алоне , и кајем Му ) онда ће бити опроштено своје грехе , чак и ако никада побегну са ратишта . [ 7 ]
Међу врли молитву праштања је опроштај саииидул , себагимана учили од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем да Схаддад Бин Аус радикалним анху .
Схарх хадис
Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем зове овајтекст истигфар Саииидул опраштања као садржане у овом хадису значење покајања и понизимо се пред Аллаха Свемогућег , који није присутан у другој хадиси покајање .
Имам атх - Тхибии рахимахуллах рекао , " Зато што је ово молитва садржи значење покајања каоцелина онда дипакаилах термин Сејид , која у свом пореклу , то значи родитељ или Сејид лидера у свим наменама и свим питањима до њега . " [ 8 ]
Ибн Еби Јамрах рахимахуллах рекао , "Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем окупљају у овом хадису лепе значења и формулације - добар текст , тако да заслужује да буде именован саииидул опроштај . У овом хадису се налази :
• Признавање улухииах Аллаха и обожавања само у Аллаха Свемогућег . Признање да је Аллах Узвишени јеједан од Његовог Творца . Признање да је Аллах теала ВА је предузета да се успостави обећање својим слугама .
• Нада да је Бог обећао да ће својим слугама ,
• Склониште од зла које су урадили против своје слуге ,
• приписујући све услугу Аллаху теала ва ко је одржан све ове услуге , приписујући себи слуга греха ,
• Жеља и надам се да се му опроштено своје грехе од Аллаха теала ва
• Апризнање да нико не може да опрости грехе , али Аллаха . " [ 9 ]
САИИИДУЛ Истигхфар
1 . اللهم انت ربي ( иа Аллах , Ти си мој Господар ) [ 10 ]
Признавање слуге да је Аллах његов Господ Сведржитељ . Рабб јевласник , творац , давалац среће и регулисање свих послова Његових створења . Налази се у овом хадису Рубубиииах признавање Аллаха Свемогућег .
2. . لا اله الا انت ( Нема бога , али имате право диибадахи )
Односно нико нема право диибадахи исправно али само ти , О Аллаху . Ова реченица јеманифестација монотеизма Улухиииах . Сви муслимани су обавезни да верују да је једини који има право диибадахи исправно само Алах , а не да буде обожаван осим Аллаха и молимо Аллаха сама .
3. . خلقتني وانا عبدك ( Ти створио мене , и ја сам твој слуга )
Признање да не постоји роб који је створио овај свемир и његов садржај , али само Аллах Узвишени сама . Да ли су сва створења , како на небу и на земљи . Узвишени Аллах који је створио сва бића . Ова реченица садржи (понашање слугу ) понижавајуће и понизно се пред Аллаха Свемогућег . Она садржи Рубубиииах монотеизам . Ова молитва изговорио пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем , тако да показује да је он слуган , који нема право на диибадахи .
4. . وانا على عهدك ووعدك ماستطعت ( ја испунити свој завет и обећање према способности )
И даље сам у договор твојега Иа Аллаха , веру у тебе , твоје послушности да спроведе и изврши Твојих команде могу. Према мениспособност , јер Аллах не намеће на души , али према његовој способности . Шта се овде мисли јеобећање заказане обавезе када је Аллах открио ове кандидате или духовна бића . Аллах Узвишени каже:
واذ اخذ ربك من بني ادم من ظهورهم ذريتهم واشهدهم على انفسهم الست بربكم قالوا بلى شهدنا ان تقولوا يوم القيامة انا كنا عن هذا غافلين
И ( запамтите ) када је ваш Господар издата од слабина ( кичме) њиховог потомства сина Адама и Аллаха Изношење сведочанство њиховог духа (говорећи) , ' не сам ја твој Господ ? " Они су одговорили: ' Да ( Ти си наш Рабб ) , ми свједочим . " ( то радимо ) , тако да је у дан суда не кажеш , " Сигурно када смо мари за то . ' " [ Ал - А'раф / 7:172 ]
Када они сведоче да је Аллах Узвишени као свог Господа , ондапоследица је да они обожавају само Аллаха Свемогућег . Последица је да се изврши команду Аллаха Свемогућег и оставити забране Аллаха Свемогућег .
Аллах Узвишени каже:
الم اعهد اليكم يا بني ادم ان لا تعبدوا الشيطان انه لكم عدو مبين ) 60 ( وان اعبدوني هذا صراط مستقيم
Да ли сам те Ж , сине Адама , да ви не обожавају ђавола ? Заиста , Сатана јепотпуно непријатељ теби , а ти ћеш ме обожавати . То јеправи пут . " [ Иасин/36 :60 - 61 ]
Реченица ( ووعدك ) " твоја реч " је око одговора заслуге и награде , односно ' ја остати у савезу са Аллаха колико год будем могао . Сигуран сам да са обећањем твоје Иа Аллаха . " За људе који тевхида и забушавати гостима , обећао у небо и велику награду . "
Дакле ,поменути хадис ко га чита са поверењем тада обећао да ће Рају .
5. . اعوذبك من شر ماصنعت ( тражим уточиште у Тебе од зла дела )
Тражим уточиште у теби од злих дела милосрђа и лоших ефеката , ( тражим уточиште у вама , тако да не ) бити замењени до катастрофе , тако да је грех опроштен , а вратио се акцији јелекку .
Тражим уточиште у Тебе од зла и греха неморалних дела . Заиста грех доноси лоше последице . Људи који се побуне против својих родитеља , одлучила пријатељство , мензхалими друге , узети права других народа , зеленаштво и друге грехе ће донети лоше последице . Међу сиромашном резултат јегубитак од благослова у нашој науци и нашој памћења . Најопасније последице греха се дешава од гнева Аллаха Свемогућег . Средства стечена путем благо да уздизање преступника неће добити благословен , учиниће своју жену и децу непослушности . Отуда је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем , када је рекао Кхутбатул хаајах :
ونعوذ بالله من شرور انفسنا وسييات اعمالنا ...
Ми тражимо уточиште у Аллаха од зла наших душа и наших злих дела ...
Дакле , требало би да потражи уточиште у Аллаха СВТ од свих наших греха .
Као резултат греха нашег доба укључују губитак благослова , благослов нашег знања , добротворне послушности и напамет губитка . Већина опасност није опроштено наше грехе . Или смо се вратили у тај грех . Нас - алуллаха ал-' АФВА Вал ' Афииах фид дуња Вал Саламах био акхирах .
6. . ابوء لك بنعمتك علي ( признајем Твоје фаворизује мени )
Препознајем и одредити износ Твоја фаворизује мени , и твоје славно милост и доброта према мени . Сваки муслиман и Муслимах обавезан атрибут све услугу Аллаху Свемогући . Сви који фаворизује Аллах Узвишени одобрена , како на небу , на земљи и међу њима је од Аллаха Свемогућег .
Реч Узвишеног Аллаха :
وما بكم من نعمة فمن الله ثم اذا مسكم الضر فاليه تجارون
И сваки благослов који је у вама (долазак ) Аллаха , а затим преписана када беда , онда Њему ви тражите помоћ . [ Ан-Нахл/16 : 53 ]
Узвишени Аллах фаворизује дати нам веома много . Ми никада нећемо бити у стању да их бројим . Пробајте нас рачунати на наклоност која је Аллах Узвишени дају , јер смо рођени ! Ужива у очи , ухо , орални , косе, јетре, ваздух, кисеоник , вода, биљке , фаворизује смернице , здравље, далеко од катастрофе , фаворизује на монотеизам и Суннета , и други .
Аллах Узвишени каже:
واتاكم من كل ما سالتموه وان تعدوا نعمت الله لا تحصوها ان الانسان لظلوم كفار
И Он вам је дао све да се молите за њега . А ако ви рачунају на наклоност Аллаха , ти сигурно неће бити у стању да их бројим . Заиста , човек је веома неправедан и веома негирају (Алах услуге ) . [ Ибрахим/14 : 34 ]
Ако препознају наклоност Аллаха Свемогућег , онда су последице захвални Аллаху Свемогући . Кадаслуга захвални Узвишеног Аллаха , онда Аллах ће повећати Своје услуге за нас . Аллаху теала ВА каже:
واذ تاذن ربكم لين شكرتم لازيدنكم ولين كفرتم ان عذابي لشديد
И ( запамтите ) када ваш Господ проглашавајући , " Осим ви сте захвални , Ја ћу сигурно додати у ( услуге ) к вама , али ако порећи ( моју корист) , онда сигурно Моја казна је тешка . " [ Ибрахим/14 : 7 ]
Ако је неко захвалан на Свемогућег Аллаха , онда Аллах Узвишени неће менгадзабниа . Аллах Узвишени каже:
ما يفعل الله بعذابكم ان شكرتم وامنتم وكان الله شاكرا عليما
Аллах вас неће мучити , ако ви сте захвални и верни . А Аллах је Захвални , Кновинг . [- Ниса ' / 4:147 ]
7. . وابوء بذنبي ( признајем свој грех то Иоу )
Признајем грешке које сам икада урадио, у облику греха , грешке , пропуста , који сам оставити одговорност , незаконите и неморалне радње које сам учинио . Признавање јепрви корак да се покају и врате Аллаху Свемогући .
8. . فاغفرلي ( Опрости ми грех )
Иа Аллах , опрости све грехе које сам учинио . Ти сипрашта и Милостив . Слуга је опрезан када греси , он је одмах молио опроштај од Аллаха Свемогућег . Као његовим речима :
والذين اذا فعلوا فاحشة او ظلموا انفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب الا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون
И ( такође ) који , ако је крив за срамоту или угњетавају себе , они ( одмах ) запамтити Аллаха , и моли за опроштај за своје грехе , и који ( још ) који може да опрашта грехе осим Аллаха ? И они нису следе тај грех , свесно . " [Али ' Имран / 3:135 ]
9. . فانه لايغفر الذنوب الا انت ( Јер нико не може да опрости грехе , али Ви О Аллаху )
Наше признање да нико не може да опрости све грехе осим Аллаха Свемогућег . Стога моли за опроштај само Аллаху Свемогући , не да осим Њега . Аллах је прашта и покајање пријемник .
10. . Ко чита га ујутру са пуним убеђењем , касније је умро пре поднева , онда то укључује становнике Неба . Свако ко је прочитао у поподневним сатима са пуним поверењем , он је касније умро пре сутра ујутро , па је укључио становници Неба
То се чита са поверењем , искреношћу , ментаухидкан Аллаха Свемогућег , остављајући забушавати , тражећи опроштај саииидул оправдати садржај молитве , признаје Рубубиииах монотеизам , монотеизма Улухиииах , признајући свој грех , признају све наклоност Узвишеног Аллаха и замолити за опроштај само Аллаху Свемогући .
Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем охрабрио нас да га чита са сигурношћу када смо ујутру и увече .
Шејх ал Ислам рахимахуллах рекао , "Онај ко зна Аллах Узвишени да је хтео да , онда је он сведочи да су сви од дарова Аллаха и схватити да је много грех и срамота . " [ 11 ]
Он рахимахуллах , " објашњаваПосланик саллаллаху алејхи ве селлем прикупе две ствари , а то сведочанство свих услуга у Аллаха Свемогућег и признавање греха који су учинили , да смо направили много грешака . Затим наставите са добротворне сврхе . Сведоци све фавор, благодат и дар Свемогућег Аллаха нам је рекао ,последица јенеопходност љубави према Аллаха Свемогућег . То нас такође захтева да се похвали Аллаха , захваљујемо се Аллаха јер Аллах је дао све фаворизује и љубазност . Такође, морају да схвате да су многи од нас грех и грешка , која захтева да се понизи нас на Узвишеног Аллаха , себе понизно пред Аллаха Свемогућег и прогласи себе слабог имовног стања , потребна Аллаха и ми ћемо покају Аллаху Свемогући Јалла у било ком тренутку и она га није видео , осим оних који немају ништа уопште . [ 12 ]
Фаидах - фаидах ХАДИТС
1 . Обавезна скуп Рубубиииах Узвишени Аллах , јер Аллах јеСтворитељ ,Свемогући Давалац издржавање ,Давалац поклона ,Већина Ресист , а такође отвараСвемогући ,Све- ред ,најсмртоноснији , асве Све - организовати .
2. . Обавезна скуп ' убудиииа , Улухиииах , а вахданиииах за Аллаха Свемогућег . То само Аллаху теала ВА је обавезно и правилно право диибадхи .
3. . Саииидул опроштај садржан у успостављању и признавању слуге да је понизни слуга у присуству Господа свога , његов Створитељ , иДавалац његових богатство .
4. . Одређивање Унутра постоји ида је он слуга придржавао договора да је Аллах теала ВА га узме .
5. . Коме будеслуга обављање команду Аллаха теала ва према његовој способности . То је као речи Аллаха Свемогућег :
فاتقوا الله ما استطعتم
" ... Дакле, задржати своју дужност према Аллаху од тебе ... кесанггупанму " [ ат-Тагхабун/64 : 16 ]
6. . Признавање слуге за своје грехе према покајању .
7. . Оснивање и признавање слуга Господа свога са манама и недостацима , са обожавати Га у истини .
8. . Нико не може да опрости грехе , али Аллах Узвишени .
9. . Кога будероб уточиште у Аллаха Свемогућег из једног зла што је урадила .
10. . Врлина праштања ( тражење опроста од Аллаха теала ва ) иврлина праштања саииидул .
11. . Коме будероб уточиште Аллаху теала ва од злих дела и намере , јер јеузрок казне и мучења .
12. . У овом хадису једоказ да су сви циљеви који треба да се остваре прави начин , и изазива га да се постигне циљ . Што се користећи сујеверје , јереси , забушавати средства , онда она не додаје (позиција ) у присуству људског бића , изузев са својим Рабб ( још увек) слуга ( бедан ) .
[ Преписан из суннета издање магазина 03-04/Тахун КСВИ/1433Х/2012М . Издавачи Фондација Стални комитет Истикомах Суракарта , ЈЛ. Соло - соло Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел . 0271-858197 Факс 0271-858196 ]
_______
фуснота
[ 1 ] . Сахеех : ХР . Муслиман ( но.2577 ) , Ахмед ( В/160 ) , и поред оба пратилаца Ебу Дхарр ал Гхифари з.
[ 2] . Сахеех : ХР . ал-Бухари ( бр. 794 , 817 ) и Муслим ( бр. 484 ) .
[3 ] . Сахеех : ХР . Ибн Јарир на - Табари Атсар у свом коментару ( бр. 9207 ) и др . Масихур Хасан Шеик Салман је рекао , ' маукуф сахеех иснаад од ибн ' анхума Аббаас . ( Ал - Кабаир , 47 дела Имама АДХ- Дхахаби стр . )
[4 ] . Сахеех : ХР . ал-Бухари ( бр. 6307 ) , на - Тирмизи ( бр. 3259 ) , Ахмед ( ИИ/282 , 341 ) ,- НАСА - и у " Амалул Иаум Вал Лаилах ( бр. 438, 439) , и другима пратилаца Ебу Хураирах да анху .
[5 ] . Сахеех : ХР . Муслиман ( бр. 2701 ( 42 ) ) , од Асхаба ал - Агхарр ибн Јашар Ал - Музани радикалним анху .
[6 ] . ХР . Ебу Давуд ( бр. 1516 ) , на - Тирмизи ( бр. 3434 ) и Ибн Мајах ( бр. 3814 ) . Овај хадис јеформулација на - Тирмизи и рекао је: " Ово је хадис Хасан сахеех Гхариб . "
[7 ] . Сахеех : ХР . Ебу Давуд ( бр. 1517 ) . Погледајте Сунан Аби Давуд Схахиих (бр. 1358 ) .
[8 ] . Масти - Хул Бари ( КСИ/99 ) .
[9 ] . Масти - Хул Бари ( КСИ/100 ) .
[ 10] . Овај муфрадат Схарх цитирао из књиге масти - Хул Бари ( КСИ/98-100 ) од Ал - Хафиз Ибн Хајар ал- ' Аскалани , Фикхул Ад'ииати Вал Адзкар ( ИИИ/18-20 ) , Схаикх ДР . Абдур Раззак Бин Абдул Мухсин Ал - Бадр , и друге књиге .
[ 11] . Речи пева имама Ибн- Каииим ал Јаузиииах т ( његов студент) у књизи ал- Вабилис Схаиииб , Погледајте такође Сахеех ал - Вабилис Схаиииб ( стр. 16 ) .
[ 12] . Сахеех ал - Вабилис Схаиииб ( стр. 17 ) .
хттп://алманхај.ор.ид/
No comments:
Post a Comment