Sunday, July 13, 2014

Фатва За муслимане широм света преко (убиство, опсада и бомбардовање Палестинаца у појасу Газе)

Фатва За муслимане широм света преко (убиство, опсада и бомбардовање Палестинаца у појасу Газе)


Фатва ПАЛЕСТИНА

По
Стална имах Одбор Лилбухутс Да `ва ал-Илмииах ал-ИФТА '



Стални комитет за истраживање и Фатва Илмииах (Стални комитет имах Лилбухутс Да `ва ал-Илмииах ал ИФТА ') издала опис убиства, опсаде и бомбардовања које су се догодиле у појасу Газе.

Следи текст описа:

الحمد لله رب العالمين, والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين نبينا محمد وعلى اله وصحبه, ومن تبعهم باحسان الى يوم الدين. وبعد:

Стални комитет за истраживање и Фатва Илмииах (Стални комитет имах лилбухутс Да `ва ал-Илмииах ал 'ИФТА) у Саудијској Арабији осећају тугу и тужан за шта је задесити наше браће у Палестини, посебно у Гази у облик кезхалиман, убиство против деце, жена и старијих људи, оштећење част и уништавање домова и местима стратешки и шире страх. То је јасно злочин против палестинског народа и кезхалиман.

Ова тужна инцидент треба да муслимани ујединили са муслиманима Палестине, помагање другима са њима, и настоји да помогне елиминише овај кезхалиман од њих из различитих разлога и средстава које се могу урадити. Као облик исламског братства и свезом вере.

Аллах Узвишени каже:

انما المومنون اخوة

"Заиста су Верници су браћа". [Ал-Кхујурат/49: 10]

Аллах такође каже:

والمومنون والمومنات بعضهم اولياء بعض

"А они који верују, мушкарци и жене, већина њих (су) долази у помоћ једни другима". [На-Тавбах / 9:71]

Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

المومن للمومن كالبنيان يشد بعضه بعضا وشبك بين اصابعه

"Верник другом вернику је као зграда у којој се потврдјује међусобно." И он успоставио између његових прстију "[муттафак алејхи].

Он саллаллаху алејхи ве селлем је рекао:

مثل المومنين في توادهم وتراحمهم وتعاطفهم مثل الجسد اذا اشتكى منه عضو تداعى له ساير الجسد بالسهر والحمى

"Сличност верника у љубави, љубав и наклоност они су као једно тело. Аа Ако један члан органа доводи до бола онда цело тело у грозници и није могао да спава". [Муттафак алејхи].

Такође, он саллаллаху алејхи ве селлем, рекао је:

المسلم اخو المسلم لا يظلمه ولا يخذله ولايسلمه ولا يحقره رواه مسلم

"Муслиман је брат другог муслимана, он не мензхалиминиа, не живахност, уручио апсорпција натријум однос (непријатељ) и не понижава" [Пријављено Муслим]

Ова помоћ подразумева много ствари у складу са њиховим способностима и околностима, било да је материјална материјална подршка или смисла (дух); оба изведена од појединаца муслимана у виду имовине, хране, лекова, одеће, итд, или било који помоћ из арапских земаља и исламске олакшати дистрибуцију помоћи муслиманима којима је потребна помоћ и заузме став Право и брани интересе муслимана који имају потребу за помоћи у разним догађајима, скуповима и састанцима међународног или националном нивоу. Ово укључује помагање другима у истини и побожности су упућени у речи Аллаха:

وتعاونوا على البر والتقوى
 
"Молим вас-ви менолонглах изнад доброте и побожности". [Ал-Маидах / 5:2].

Такође је укључена помоћ је да пружи савет и показати нешто што доноси доброту и корист за њих. Међу највећим помоћ је да се моли за њих у сваком тренутку, може Аллах отклања ове велике невоље и трагедије, побољшају своје околности и исправите своја дела и речи.

Тако. И ми ћемо рекавши да нашој браћи у Палестини муслиманима да остану посвећени Богу и покају Њему, као што смо и предајемо на њих тако уједињени у истини, не сломљен у комадиће и не бори и не дају шансу да непријатеља да вређа и уради више зхалим поново.

Ми охрабрујемо нашу браћу да предузме мере у циљу отклањања кезхалиман у својој области, док наставља милостињу искрено за Аллаха, Његовог одобрења и очекује исти'анах (питати за помоћ) Аллаху кроз стрпљење и молитве и даље консултује са свештенством у свим својим пословима. Зато што је знак добијања упутства од Бога.

Као што смо и позивамо научници интернасиобнал свет и друштво у целини, како би се видели ову трагедију са добро и поштено да дају народу оно Палестинцима њихова права и елиминисање кезхалиман. Тако да они могу да живе племенити.

И овом приликом, ми смо захвални свим народима и појединцима који су били инструментални у одбрани и помогне муслимане Палестине.

نسال الله باسمايه الحسنى وصفاته العلا ان يكشف الغمة عن هذه الامة, وان يعز دينه, ويعلي كلمته وان ينصر اولياءه, وان يخذل اعداءه, وان يجعل كيدهم في نحورهم, وان يكفي المسلمين شرهم, انه ولي ذلك والقادر عليه

Питамо Аллаха Његовим именима и најбољим квалитетима његов највећи висок како би се елиминисала патње тих људи, како би религија победник, тако уздигли своју казну и помогне повереници Божији, тако да понижавали своје непријатеље, како би се преокренуо заводљивост ових непријатеља себи и да заштити Муслимане од зла Његових непријатеља. Аллах има моћ да то уради.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى اله وصحبه ومن تبعهم باحسان الى يوم الدين

Муфтија Краљевине Саудијске Арабије и председник Меџлис Улама Велики
Шејх 'Абдул' Азиз бин 'Абд Аллах Шејх алу
Ријад, 3. мухаррема 1430 Х / децембар 31, 2008 АД
Извор: ввв.сааид.нет. Превео Кхолид Сиамхуди.

[Преписан из суннета издање магазина 11/Тахун КСИИ/1430Х/2009М. Издавачи Фондација Стални комитет Истикомах Суракарта, Алмат ЈЛ. Соло - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо 57 183 соло. Тел. 0271-5891016]

1 comment:

  1. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ReplyDelete