Saturday, September 8, 2012

27 Негативан утицај Акције прељуба (сексуални односи без брака)


27 Негативан утицај Акције прељуба (сексуални односи без брака)




Прељуба је чин који је веома лош и осуду. Аллах Узвишени каже:

ولا تقربوا الزنا انه كان فاحشة وساء سبيلا

И не долазе близу да блуда, чињеница да је прељуба је гнусан чин. А зло начин. [Ал-Исра '/ 17: 32]

У другом стиху, Алах Азза ва јаллаберфирман:

والذين لا يدعون مع الله الها اخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله الا بالحق ولا يزنون ومن يفعل ذلك يلق اثاما يضاعف له العذاب يوم القيامة ويخلد فيه مهانا

А они који не клањају било другог бога уз Аллаха и не убијају душу коју је Аллах забранио (убити) осим са (разлог) је истина, и нема прељубе, ко год да јесте, сигурно он добија (освета) грех (га) (да) ће бити удвостручена за њега на Судњем Дану казне и он ће вечно кажњавање, у стању понижења, [ал-Фуркан / 25:68-69]

У овом стиху, Аллах Узвишени спомиње блуд после схирк и после убиства душе које је Аллах забрањена Сведржитељ. То показује колико је чин прељубе била веома лоша.

У другом стиху, Аллах Азза ва јалламениебуткан санкције за починиоце овог презира акта. Аллах Субханаху ва теала каже:

الزانية والزاني فاجلدوا كل واحد منهما ماية جلدة ولا تاخذكم بهما رافة في دين الله ان كنتم تومنون بالله واليوم الاخر وليشهد عذابهما طايفة من المومنين

Прељуботворни жена и мушкараца који су починили прељубу, тада дералах сваки од њих стотину пругама, а нека не жалим за вас како за вас спречи да (рун) религију Аллаха, ако ви верујете у Аллаха и ахирету дан, и нека (имплементација) њихова казна буде сведок група људи који верују. [Ан-Нур/24: 2]

Научници је рекао: "Ова казна за мушкарце и жене који су починили прељубу када нису у браку У међувремену, ако већ у браку, или се никада није женио онда каменовали (каменовали) са камењем до смрти..

У аутентичном хадису наводи

لا يزني الزاني حين يزني وهو مومن

прељуба био веран, када је починио прељубу [Бухари и Муслим]

У другом хадис је изјавио:

من زنا او شرب الخمر نزع الله منه الايمان كما يخلع الانسان القميص من راسه

Ко је прељуба или пиће кхамр Бог одузме веру тог лица као људско биће искључен његов мајица са главе. [ХР ал-Хаким од хадиса Абу Хураирах РАДИ анху и АС-Суиути даје валидну симбол]

Прељуба је најгоре мензинахи мајка, ћерка, сестра или друго махрам. У хадис је изјавио:

من وقع على ذات محرم فاقتلوه

Ко је мензинахи махрам онда убити! [ХР ал-Хаким и његов схахихкан]

Зина садржи све ружно о њима:

1. Зина смањи вере

2. Зина елиминисање својства Вара '

3. Зина оштећења част и достојанство

4. Зина смањење љубоморна

5. Пезина добити гнев Свемогућег Бога.

6. Зина оцрнити лице и учинити га мрак

7. Зина потамне срца и светлост нестала

8. Зина резултат сталног сиромаштва.

9. Зина елиминисати кривца и бацала вредност чедности пред Господа свога и пред људима.

10. Зина скинула похвале црту и надимак попут "Иффах, добар, поштен, повереник кривца и лепећи својства таквог фајир прекором издајник, фасик и прељубник.

11. Пезина претворити себе у тешким мукама у паклу пожару пећи уски горњи и доњи простор. Место које је сведок пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем да муче курвари. [Бухари у схахихниа пријатеља Самурах Бин Јундаб радикално анху].

12. Зина елиминишу како и замените га са именом ал кхабитс, приложите наслов за блудници

13. Аллах Субханаху ва теала даје пажљив анксиозност за блудници

14. Зина елиминише власт. Ауторитет ће бити одузета срцу породице, пријатеља и других

15. Човек га је погледао као издајник. Нико не може да верује у бригу о његовој жени и деци

16. Аллах Азза ва јалламемберикан осећај скучени и тешко срца прељубник

17. Прељубник је елиминисао могућност да се задовољство са њим боравишне прелепом анђела на небу

18. Подстакните блуд кривац усудио побуњеник против родитеља, одлучити сродство, незаконито пословање, други људи, а расељено мензхалими жену и породицу

19. Прељуба окружен другим неморалним радњама. Дакле, ово понижавајуће акт неће бити реализован уколико претходи, пратили и прате разне друге грешнике. Непристојност довело до ружноће света и Хереафтер

20. Прељуба ће бити санкционисан; неудате блудници шлаг стотину пута и протеран годину из региона, док актери који се никада није женио, или још увек у браку каменован (каменован) каменован до смрти

21. Зина штета насаб

22. Прељуба уништава част и достојанство

23. Зина ВАБА изазвати ширење опасних болести, тха'ун (губа) и ширења полних болести, која је генерално тешко лечити, минимални болест сифилиса

24. Блуда могућности за породице да падне у сличну дела. У изреци каже:

كما تدين تدان

Бићете награђени према делима

25. Зина одговара праксу схалихниа изгубљену ствар па је избио на последњи дан.

26. Дан Васкрсења ће бити суочен са прељубе супруга дизинаи узети у ће наградити његова доброта оставио њен муж, тако да не заслужује најмање

27. Чланови тела као што су руке, ноге, кожу, уши, очи и усне сведочења дати болно. Аллах Узвишени каже:

يوم تشهد عليهم السنتهم وايديهم وارجلهم بما كانوا يعملون

На дан (када) језик, руке и ноге да се буде сведок против њих за оно што су радили раније. [-Нур / 24:24].

То је један од многих негативних ефеката блуда. Све ово даје неку идеју о томе како лоше утицај овог презира акта и колико ниско морал кривац. Негативни ефекти овог понашања не само да ће се осетити од стране починилаца, већ и од стране детета које не зна ништа. Аллах Азза ва јалламелиндунги нас и сви муслимани овог гнусног чина.

(Преведено из кутаиб Кхатарул јаримах ал кхулукииах, од шеика Абдулаха бин Ибрахим бин ал јаруллах Јаруллах)

[Преписане из часописа Сунном 09/Тахун Аутентичност КСИИ / Дзулхијјах 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



Мевасападаи Зина и изазива





Аллах је забранио све акте Виле, видљиве или не виде. Аллах такође забрањује сурове дела пришао и наредио да се клоним и покривају све што може да се вукао ка аццесс забрањено. Све то, као вид милосрђа (самилост) Аллаха Његовим слугама, и лица чува Аллах Узвишени је дао својим слугама из изложено штетном било у њиховом свету и на ахирету.

Међу подмуклих дела које је Аллах забрањеним у својој књизи и Његов Мессенгер је кроз усмену блуда. Различити методи усвојени у забрањеном акта је табу. Понекад користи фразу "не приступ" и испрекидана и затворили све прилазе ка њему, понекад са пина за најгори наслов дела достојног животиња, понекад и са природом муслимана који не почини прељубу, поменути претњу починиоца, као и разне друге методе. У суштини Деспицабле дела су забрањени у исламу.

Поред забранити и описати страхоте и лоше последице неморала, савршено Серијат такође забрањује било какав приступ креће према њему као вид превентивног деловања. Забрана свих ових приступа, као и баријере овог гнусног чина. Међу серијатског-шеријата:

1. Спровођење имао (санкције) против прељубе.
То је, за глумце који нису у браку онда бити санкционисан трепавице 100 пута и протеран за једну целу годину. А они који су већ у браку, онда санкције каменован (каменован) каменован до смрти. Аллах Узвишени наредио Хадд (санкције) да се строго спроводи, не жалим за њих јер ми губи свој закон је. Аллах је наредио извршење овог Хадд присуствовали муслимане, тако да више упечатљив и обезбеђују ефекат одвраћања на душу починиоца и оних који гледају.

2. Аллах Узвишени наредио затворене очи

قل للمومنين يغضوا من ابصارهم ويحفظوا فروجهم ذلك ازكى لهم ان الله خبير بما يصنعون وقل للمومنات يغضضن من ابصارهن ويحفظن فروجهن

Кажи верни људи: "Нека држи пажњу, и одржава његов пенис, што је чистије за њих, сигурно Аллах зна оно што они раде." А кажу да су верујући женама: "Пустите их држите своје ставове, а његов пенис" [Ан-Нур/24: 30-31].

Због мишљења да је отпочела прељубу, онда је Бог створио "обуздавање поглед" као прелиминарну забрану држања пубичне. Све ове непријатне инцидента потиче из ока, као блистави ватра почела од варница се потценити. почео са погледом, затим маштање, а затим појачали и на крају пасти. Дакле, ко год пљували очи да види ствари које су забрањене од стране Аллаха Свемогућег, то значи да је она сама вуку ка ивици уништења. Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

يا علي فلا تتبع النظرة النظرة فانما لك الاولى وليست لك الاخرة

О Али, ти не прате очи (ствари које су забрањене), са следећим циљем [1].

напротив, људи који увек држе очи, онда Аллах Узвишени ће му дати грејс халаватул форму обожавања (у обожавању мира црвени) до краја света стигне.

3. Аллах је такође наредио да се муслиманке пуном хиџабом.
Аллах је командовао жена мукминах да је чува у како би себе и своје људе да не буду укључени у лукавство Сатане. Аллах Узвишени каже:

وليضربن بخمرهن على جيوبهن ولا يبدين زينتهن الا لبعولتهن

И нека стави своју тканина вео на груди, и да се појављује накит осим њихових мужева. [Ан-Нур/24: 31]

Аллах Узвишени каже:

يا ايها النبي قل لازواجك وبناتك ونساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن

О Посланик, реците своје жене, ћерке и супруге верника: "Пустите их да прошире своју мараму на цело тело." [Ал-Ахзаб/33: 59]

Аллах Узвишени каже:

واذا سالتموهن متاعا فاسالوهن من وراء حجاب ذلكم اطهر لقلوبكم وقلوبهن

Када питате за нешто (потребе) на њих (супруге Посланика), онда питајте иза вела. Такав начин на који је чистији вашим срцима и њиховим срцима. [Ал-Ахзаб/33: 53]

То је све у циљу заштите жене и мушкарце да не буду укључени у овом неморалном чину. Али штета у овом добу позиваоца, позива нас да се пробије заштитни зид и да се слободно и без жене покривају Аурат. Они желе да виде Муслимани тоне и раствара у овом неморалном чину. Они убод није чудно, јер су они усвајају правила њиховог газдарице који не верују у Алаха и не узимају правила објављивању Аллаха Свемогућег. Жене ситно терсилаукан са слоганима пенгадобси овог куфра правилима и поздравио позив значило да је морао да замени послушност Аллаху кроз непослушност, је померио задовољство Аллаха Свемогућег замењује Његову гнева, и награду у девизном казне. Шта лош однос према женама за себе и друштво. Он је послушао створење у грешника у Свемогућег Бога. ииадзан БИЛЛАХ

4. Ислам забрањује човеку осаме (сам) са не-махрам жене.
Издвајање (сам) са не-махрам жена смислених прилика за Сотони да превучете обојица бити заглибљена у непристојност. Међутим, ниво побожности и вери су оба још увек заглибљен могућности које постоје. У књизи Сахих Букхаари и муслимана, Омер ибн Аббаас испричао да је Посланик саллаллаху 'алејхи салламберсабда:

لا يخلون رجل بامراة الا ومعها ذو محرم

Никад човек жени осаме осим у пратњи махрам жене

Дакле, људи који издвајање (сам) са нон-махрам жене починио неморално средства Аллаху и Његовом Посланику, да ли је сама у кући, канцеларија, продавница, ауто, рекреација, или друго. Н Посланик је рекао:

اياكم والدخول على النساء فقال رجل من الانصار يا رسول الله افرايت الحمو قال الحمو الموت

Да ли ићи у сусрет жена (које нису махрам-суздржан)! Један човек је питао: "Шта је са рођацима мужевљевим?" Посланик је одговорио: "Рођаци мужа (ако сам са женом изазива такву уништавање) смрт". [ХР. Бухари и Муслим]

5. Ислам забрањује жену радиш Сафар (од града) без махрам.
Поменути у хадису.

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسافر المراة الا مع ذي محرم ولا يدخل عليها رجل الا ومعها محرم فقال رجل يا رسول الله اني اريد ان اخرج في جيش كذا وكذا وامراتي تريد الحج فقال اخرج معها

Од Ибн Аббаас анхума, наводи он: н Посланик је рекао: ". Жене не би требало да радите Сафар осим са махрам, и човек не мора да уђе на њу, осим ако не постоји махрам да је прате" Тада је један човек рекао: "О Аллахов, ја заправо желео у овом војсци и да је, док је моја супруга намерава да изврши хаџ." Тада Посланик је рекао: "Дођи (ходочашће) са својом женом." [ХР. Бухари, бр. 1862, Муслим, бр. 1341]

Дакле, жене које путују из града сама без махрам има мениелисихи вођством ову племениту Посланика.

6. Ислам забрањује табарруј (дотерати) за жене.
Ислам забрањује муслиманску жену бертабарруј (горе Менор) када напољу. Јер ово ће привући пажњу мушкараца који пате од срчаних болести и средство према непристојност. Аллах Узвишени каже:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى

И не табарруј (китњаст и понашају) као народ незнања древних народа. [Ал-Ахзаб/33: 33]

То је усмеравање Аллаха Свемогућег за жене. Нажалост, данас многи муслиманке мелатахи ову племениту стих. Они носе највећој и најлуксузнији мириса долазе до тржишта или друге. Шта они имају доста медвед грех за њих. Ако жене желе да изађу у џамију за богослужење потребно како се не да носе парфеме, па шта је са онима који су до цркве и синагога?

То је међу серијатског-серијатског Аллаха Свемогућег поставила као раној превенцији овог презира акта.

Онда нека нам свима побожни Аллаху и да се клоне свих објеката који обављају према овог гнусног злочина.

(Адаптација Исма'ил Абу муслимана Ал Атсари књиге Кхатарул јаримах ал кхулукииах, од шеика Абдулаха бин Ибрахим бин ал јаруллах Јаруллах, стр 9-17.)

[Преписане из часописа Сунном 09/Тахун Аутентичност КСИИ / Дзулхијјах 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]
_______
Фуснота
[1]. Репортед би Ахмед, Ебу Давуд, Тирмизи. Ебу Иса т Тирмизи каже Гхариб Хасан хадис.




Зина Дете статус



По
Устадз Кхолид Самхуди


Ништа није могло бити више, прељуба катастрофа је почела да се шири у земљи. Изопачености и зла дела прељубе је био скриван од рока који конотира други. ВИЛ (Жене Вантед Остало), ПИ (Г. Изванредан Остало), ЦСР (комерцијални сексуални радници), а као пратњу девојке импресионирао ову материју узима олако неки. Штавише, исламски закон у целини, а казна за прељубника посебно не спроводи. Ови услови погодују ширењу ове ужасне куге у средини муслимана.

Прељуба је ендемска изазива многе болне социјалне проблеме. Не само да је други кривац, већ и код деце која су рођена у таквим нелегалним везама. Предикат "природно дете" је довољно да изазове дечак доживео дубоку тугу. Поготово, ако се осврнемо на другим питањима која мора да се суочавају у будућности. Као пенасабан, наслеђивање, старатељства и других социјалних проблема он никада није могао избећи.

А. Копиле лоза
Природни дете у кући његове мајке динасабкан мула'анах судбини деце [1] који динасабкан његовој мајци, а не оца. Дакле, род дечја искључени од оца. [2] Посланик Схаллаллаху'алаихи селлем рекао о природном детета:

لاهل امه من كانوا

(Дечак) за породицу своје мајке још увек постоји ... [3]

Он је такође селлем менасабкан Схаллаллаху'алаихи мула'анах дете мајци. Омер Ибн Омер је рекао:

ان النبي صلى الله عليه وسلم لاعن بين رجل وامراته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمراة

Схаллаллаху'алаихи селлем Посланик ушао мула'анах између човека и његове супруге. Тада човек и његов син негира Посланик Схаллаллаху'алаихи селлем менасабкан одвојите их и дете мајци. [4]

Имам Ибн ал-Каииим рахимахуллах када објашњава правне последице мула'аанах између мужа својој жени наводећи: "Закон је пауза насаб шесто дете са стране очевог Због Посланик Схаллаллаху'алаихи ва Салламменетапкан да се не зове отац детета са рода Ово је.. исправи и да су већина научника ". [5]

Шејх Мустафа ал'Адави Хафизхахуллах рекао: ".. Ово је мишљење већине учењака, насаб дете одсечени од стране очевог јер Аллах ва Схаллаллаху'алаихи Салламменетапкан избегне динасабкан његовом оцу Ово је тачно мишљење" [6]
.
У складу са наведеном мишљењу, шејх Мухаммед ибн Салих ел-Утхаимеен рахимахуллах рекао:. ". Дете прељубе ствара сперму без брака Онда динасабкан једном, било човек или женин супруг мензинаиниа када се удала разлога, он није имам оца који сиар'и (преко законског брака, црвена) ". [7]

Насаб дете варања или прељубу, ако услови њеног статуса, могу се сврстати у два дела:

1. Матерњем статус као супруге.
Удата жена која доказано аферу (читај: прељуба) родила ванбрачне деце односа, она не може бити одвојена од две околности:

. Муж није порекао или призна дете као свог сина.
Наиме, ако удата жена која је родила дете и мужа не пориче дете, онда је дете његово, мада има и оних који тврде да је резултат њене афере Посланик Аллаха Схаллаллаху'алаихи рекао у хадису од Аа'исиах зрачења анхума:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Дете рођено припада власнику кревета (муж) и пезинаниа појачања губитка [8].

Шта се подразумева под речју ал фираси овде је човек који има жену или ропски жена која је дигаулиниа. Доказ је хадис испричао из Абу Хураирах Ради анху, Посланик Аллаха Схаллаллаху'алаихи је једном рекао:

الولد لصاحب الفراش

Дете рођено припада власнику душека (муж) [8]

Схаикх 'Абдуррахман ибн Насир као-Са'ди рахимахуллах изјавио: "Када жена фираси постао, било као супруге или женског славе, а она родила дете, дете припада власнику фираси [10] рахимахуллах Он је додао:". Са власништву овог фираси, физичка сличност или препознавање лица и други се не сматра ". [11]

б. Муж негирају
Ако муж одбија дете, онда жена (супруга) не може бити одвојена од две околности:

- Он је признао да је то заиста био резултат прељубе или доказати сведочењем одговарајућег Серијат. Ако је ово случај, онда жена осуђена на каменовање и статус њеног детета је дете прељубе и насабниа динасабкан његовој мајци.

- Она пориче да је дете рођено Као и са резултатима неверства. Дакле, решење Схари'а, пар погледао сваког проклетства (мула'анах процес). Тада су били раздвојени, а брак је прекинута у другом човеку икада. Деца која оспорио мула'анах а не копиле. Иако није природно дете, али још увек динасабкан његовој мајци.

2. Није статус као супруге
Уколико жена нема мужа, било удовица или никада нису у браку уопште, онда је родила дете, онда је дете под два услова:

- Ако нико никада није мензинаиниа динасабкан питајте дете на себи, онда дете није динасабкан било човека. Насаб дечак повезан са његовом мајком.

- Постоји човек који тврди да има мензинаи жену и тврде своје дете. У овом проблему, научници се разликују:
Први мишљење, наводећи да дете не динасабкан човека који је тврдио.

То су школе ал `аимах ал арба'ах (четири мадххаб имам имам Ебу Ханифах, имам Малик, имам Схафи'и и имам Ахмед рахимахумуллах) [12] и Ибн Хазм рахимахуллах [13]. Ово мишљење дирајихкан од Ибн Кудама у Ал-Мугхни вол.
То је основна идеја:

1. Реч пророка Схаллаллаху'алаихи ва саллам:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Дете рођено припада власнику душека (муж) и пезинаниа појачања губитка [14]

У овом племенитом хадису, Посланик Схаллаллаху'алаихи селлем менасабкан не осим мужа детета мајке. То значи менасабкан природни дете на човека прељубник мениелисихи садржај овог хадиса.

2. Хадис од Абдуллаха ибн 'Амр који гласи:

قام رجل فقال يا رسول الله ان فلانا ابني عاهرت بامه في الجاهلية فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لا دعوة في الاسلام ذهب امر الجاهلية الولد للفراش وللعاهر الحجر.

Један устаде и рече: "О Аллахов! То Тако је и тако је мој син, моја мајка је имала мензинахи дизаман незнања "Онда је Аллах ва Схаллаллаху'алаихи Салламмењаваб:". Постоји признање детета у исламу. Период незнања је нестао. Деца припадају мужа жене (ал-Фираси) и прељубница добити губитак. [15]

3. Схаллаллаху'алаихи ва саллам Посланик:

لا مساعاة فى الاسلام من ساعى فى الجاهلية فقد لحق بعصبته ومن ادعى ولدا من غير رشدة فلا يرث ولا يورث

Нема прељуба у исламу, који је починио прељубу у време незнања онда динасабкан породичних наследницима (асабах) и који тврде дете без доказа, није наследна, а не наслеђују. [16]

4. Хадис Абдуллах бин 'Амр радикално анху који гласи:

ان النبى - صلى الله عليه وسلم - قضى ان كل مستلحق استلحق بعد ابيه الذى يدعى له ادعاه ورثته فقضى ان كل من كان من امة يملكها يوم اصابها فقد لحق بمن استلحقه وليس له مما قسم قبله من الميراث شىء وما ادرك من ميراث لم يقسم فله نصيبه ولا يلحق اذا كان ابوه الذى يدعى له انكره وان كان من امة لم يملكها او من حرة عاهر بها فانه لا يلحق به ولا يرث وان كان الذى يدعى له هو ادعاه فهو ولد زنية من حرة كان او امة.

Заиста Аллах Посланик Схаллаллаху'алаихи желим свако дете одлучи питањима динасабкан некоме после (смрти) динасабкан њен отац био признат од стране његових наследника. Онда је одлучио да сва деца рођена од робова статуса његовог (послодавац) када клокован (сексуални однос), онда дете динасабкан на захтев пенасабанниа и дете нема ни најмању право наслеђивања дистрибуира пре (динасабкан) на њега и нераспоређене наслеђивање па је добио свој део. Не динасабкан (његовом оцу) ако отац негира динасабкан. Ако робови нису у власништву или дизинахинианиа независна жена, онда дете није га динасабкан а чак и они који нису наследи динасабкан захтев, јер је било природно дете слободне жене или роб роб [17].

Ибн ал-Каииим рекао:. Ово хадис побија Исхаак и који се слажу са њим [18]

5. Схаллаллаху'алаихи ва саллам Посланик:

ايما رجل عاهر بحرة او امة فالولد ولد زنا, لا يرث ولا يورث

Свако ко мензинахи бесплатна жене или робови славе онда дете је дете прељубе, нису наследили и завештати. [19]

6. Ибн Кудама рахимахуллах пренесе разлог да не копиле динасабкан његовом оцу када није питао пенасабанниа. Ово показује да дете не сматра дете сиар'и тако да не могу да га динасабкан уопште. [20]

Друго мишљење наводи дете динасабкан прељубница ако она пита пенасабанниа.

Ово је мишљење Рахуиах рахимахуллах Исхак ибн 'Урвах ибн аз-Зубеир рахимахуллах, Сулаиман бин Јашар рахимахуллах и Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах.

Ибн Таимиииах рахимахуллах рекао: Постоје два мишљења учењака о овом питању прељубника који га је питао да ли дете зинаниа динасабкан дизинахиниа жена није удата. Посланик Схаллаллаху'алаихи ва саллам рекао:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Дете рођено припада власнику душека (муж) и пезинаниа кажњени.

Посланик Схаллаллаху'алаихи селлем да дете припада њеном мужу (ал-Фирааси) уместо прељубник. Ако она није била невина (ал-Фираси) онда не уклапају у овом хадису. [21]

Ибн Таимиииах рахимахуллах расправљам са делима Халифа Омер Ибн ал-Хаттаб, као наратор Имам Малик ал-у Муватта 'са лафадз:

ان عمر بن الخطاب - رضي الله عنه - كان يليط اولاد الجاهلية بمن ادعاهم في الاسلام.

Омер ибн ал-Хаттаб РАДИ анху први менасабкан деца који признају незнања (као дете) у исламу [22].

Слично томе, он је тврдила кииас (аналогија), јер ти си један од оних парова форницате. Ако динасабкан његовој мајци и наслеђују и рода између детета са рођацима своје мајке кад је починио прељубу са човеком (отац) је. Дечак је био ван воде другог пара и придруживању са њим и обоје су се сложили да је његов син, шта онда спречава динасабкан дете са оцем, ако не признају у другима? Ово је чиста кииас. [23]

То рајих Аллах најбоље зна оне са кесхахихан Јумхур другог и четвртог аргументима да ојача мишљење Јумхур.

Након разматрања разлике у мишљењу о овом питању и изразила мишљење прво четврти хадис, Ибн ал-Каииим рахимахуллахмениатакан: Ако је хадис сахеех онда ће се наћи на садржај овог хадиса и покупи га. Ако хадис не сахеех мишљење (тетоваза-уздржана) је мишљење Исхак рахимахуллах и људи са њим [24].

Б. Син Зина и наслеђа.
Природно дете наследно право у свим околностима са законима наслеђивања мула'анах детета јер су делили исту лозу прекида од свог оца. [25] проблем за младог наследника прељубе наследника је део насабниа консеквенце.

1. Деца мензинахи прељубу са својим човеком.
Наследник наслеђивање однос између оца детета је у присуству једног међу узроцима наследства (асбаб ал Иртс) рода. Када дете природно динасабкан неће бити сиар'и човеку који је био њена мајка мензинахи последица није наследник наслеђује између оба. Дакле, природна дете не може добити имовину лица и његових сродника. Тако је овај момак, не може да добије имање у ручног деце зинаниа.

2. Зина дете са мајком
Док дете блуда са мајком наследио остаје један другог. Дете за прељубу је иста као и друга деца из мајке. Зато што је био његов син, он је ушао у општост реч Алах Субханаху ва теала:

يوصيكم الله في اولادكم للذكر مثل حظ الانثيين فان كن نساء فوق اثنتين فلهن ثلثا ما ترك وان كانت واحدة فلها النصف ولابويه لكل واحد منهما السدس مما ترك ان كان له ولد فان لم يكن له ولد وورثه ابواه فلامه الثلث فان كان له اخوة فلامه السدس من بعد وصية يوصي بها او دين اباوكم وابناوكم لا تدرون ايهم اقرب لكم نفعا فريضة من الله ان الله كان عليما حكيما

Бог менсиари'аткан ти око (подела наследства за) ваша деца. Наиме: Цоурант син, заједно са делом две одрасле ћерке, а ако су деца све жене више од два, а онда за њих две трећине имовине напуштена, а ако је она била једино дете, па је половина имовину. а за две мајке-оца, за сваки једна шестина напуштене имовине, ако преминули имао децу, а ако покојник нема деце, а он наследио мајку очеву (само), онда је она добила треће, ако се има неколико браћу и сестре умрли, а онда је његова мајка добија једну шестину. (Дистрибуција горе) ће бити испуњени када је направио или (и) после дуг плаћен. (О) ваши родитељи и ваша деца, ви не знате који од њих је ближа (многи) Хвала користи. Ово је декрет Аллаха. Сигурно Аллах зна, Мудри. [-Ниса `/ 4: 11]

Он има право да наследи од своје мајке, јер је динасабкан својој мајци, а род је један од разлога међу узроцима наследства. У овом случају, статус природног детета са дететом мула'анах описано у хадису Сахл ибн Са'д као-Са'иди радикално анху односи да Посланик Аллаха Схаллаллаху'алаихи мула'анах судије. Сахл ибн Са'д радикално анху је рекао:

فكانت سنة ان يفرق بين المتلاعنين وكانت حاملا, فانكر حملها وكان ابنها يدعى اليها, ثم جرت السنة فى الميراث ان يرثها, وترث منه ما فرض الله لها.

Онда суннах одвојене двоје људи који раде мула'анах када жена је трудна. Муж поричу њену трудноћу и њено дете жени динасабкан. Затим се примењује суннета у томе дете наслеђује заоставштину имовине жене и жене његов наследник имовине у складу са одлуком Бога. [26]

Ибн Куддамах рахимахуллах рекао: "А човек кад иде мула'анах његова супруга и син, а судија је одбио да раздвоји два, а затим дете далеко од ње и права наследног терпутуслах наследника човека који је ово урадио мула'анах. Он није наследио га и нико наследника ('ресидуари наследник) ИТ. Он је само наследио од своје мајке и дзаву ал Фурудх (наследници добију одређени делови-црвена) од мајке. Такође наследник наследник између супружника је сломљен, а нисмо свесни било разлике у мишљењима у том погледу. [27]

Ц. Махрамках природно дете са мајком мензинаи породичног човека?
У прошлости је описан у мишљењу рајих (јачи) да смањи ванбрачног порекло и наслеђе од својих мушкараца матичних мензинахи. На основу тога, дете прељубе није махрам за породице човека, јер махрам статус добијају три, јер род, млека и брак. Треће, јер не постоји дете прељубе. Зато он није махрам за мушкарце, браћа и синови рођени од легитимног брака. Због тога су сви закони који се односе на способност да види, издвајање и Сафар их забранио.

Нека човек ожени своју зинаниа ручни рад?

Овај проблем никада није тражио да Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах рахимахуллах а он је одговорио:
Према мишљењу већине научника муслимана, он не би требало да ожени до тачке негира имама Ахмада рахимахуллах неслагања у овом случају међу Салаф. Он рахимахуллах рекао: "Ко би то урадио (ожени његовом минулом раду зинаниа-црвену) и кажњени самоубиство. Представљен њега рахимахуллах мишљење имама Малика да је он то дозволи, онда Имам Ахмад рахимахуллах пенукилан негатора од Имама Малика рахимахуллах. Забрана је мишљење Ебу Ханеефах рахимахуллах и његових следбеника, и следбеника Ахмад рахимахуллах, Малик и већина његових следбеника и мишљење многих следбеника Схафи'и мадххаб. Он је такође рахимахуллах поричу вест да имам Схафи'и нашли другачије са овим. Научници је рекао: "Имам Схафи'и рекао само кћерка храњења није дете блуда. [Мајму 'Фетва 32/143]

Ибн Таимиииах рахимахуллах такође затражио о мензинахи жену, а човек је умро. Да ли је дете једног неверног мушкарца је дозвољено да се ожени женом која дизинаи оца?
Он је одговорио: То је забрањена у школама Абу Ханеефах, Ахмад и један од два мишљења у мадххаб Малик и омогућити му друго мишљење. И ово је такође Схафи'и мадххаб. [Мајму 'Фетва 32/143]

Стога је јасно статуса копиле линија, наслеђе и махрам. Надам се ово кратко објашњење за све нас.
Вабиллахи Тауфик.

[Преписане из часописа Сунном 09/Тахун Аутентичност КСИИ / Дзулхијјах 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



Оптужујући Вифе варање



По
Устадз Кхолид Самхуди


Када муслимани су мање забринути са правилима серијатског, негативан ефекат постаје нужност, пре или касније. На пример, у вези жену из куће која не поштује шеријатско изгледом плус без хитне потребе. Као резултат тога, риболов је често злочин. Питање слободног удруживања и питање родне равноправности често најављивани масовни медији, додајући да атмосфери горе. Коначно, Велики Медвед домаћинство које је опседао много кул мир од олује проблемима и клевета. Полазећи од варање оптужби упућених на супружника, детета рођеног из сумњивог утроби жене као дете је чак достигла фазу порицања деце рођене жену. То је, муж оптужио своју супругу прељубе са другим човеком. Како правни и шта је решење?

Оптужујући аферу је Мајор грехова
У Исламу Муслиманка оптужен за прељубу је велики случај и укључује велики грех. Посланика саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

اجتنبوا السبع الموبقات قالوا يا رسول اله сам وما هن قال الشرك باله والسحر وقتل النفس التي حرم اله الا بالحق واكل الربا واكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات المومنات الغافلات

"Избегавајте седам ствари које вас униште." Неко је питао: "Да ли је седам О Аллахов?" Он је одговорио: "дружење партнере са Алахом, магија, убија душу да Бог дихарам к осим правих разлога, конзумирање риба, троши имовину сироче је, бежећи од ратишта, наводећи прељубу против чедна жена које су у браку и немаран." [Агреед алејхи]

Дакле, ислам поставља специфичне казне за особе које оптужује друге за прељубу није био у стању да донесе четири сведока који су видели догађаје. Аллах Субханаху ва Та'алаберфирман:

والذين يرمون المحصنات ثم لم ياتوا باربعة شهداء فاجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة ابدا واوليك هم الفاسقون الا الذين تابوا من بعد ذلك واصلحوا فان الله غفور رحيم

А они који оптужују жене изврсности (прељубу) и они не доносе четири сведока, онда они дералах (оптуженог) осамдесет пруге, и не прихватају свој исказ довијека. То и они су зли људи.
Осим оних који се покају и поправе након тога (сам), онда сигурно Аллах прашта, Милостиви. [Ан-Нур/24: 4-5]

ЛИ'ААН РЕШЕЊА
Проблем је када човек добије прељубу његове супруге са другим човеком и није имао сведока у овом предмету. Он није могао да узме здраво за готово, али су беспомоћни, јер они немају сведоке. Да бисте решили овај проблем, наведите Ли'ан или Мула'анах Серијат.

Разумевање Ли'ан Или Мула'анах.
Реч Ли'ан (اللعان) и Мула'анах (الملاعنة) је база реч (Масхдар) из لاعن - يلاعن - ملاعنة و لعانا смислену проклетства. Ли'ан речи следе образац (вазан) فعال који генерално указује акција долази из два правца. Дакле, смисао арапског Ли'ан проклетство је обострана између двоје људи. [1]

У међувремену, према серијатског научника, Ли'ан сведочење-сведочење потврђује заклетве у име Аллаха, псовки и казни уз љутњу. [2]

Процес се зове Ли'ан сведочење, јер човек (муж) је рекао: "Бог ме је ла'нат, ако сам међу онима који лажу." Лафадз ово (проклетство-ЕД) се узима (као име-ЕД) без сагледавања лафазх ал Гхадхаб (који се користи за јачање супруге песаксиаан-црвена), иако они постоје у реч Алах Субханаху ва Та'аладалам ан-Нур/24 став писму 6-9, као и први пут се помиње лафазх проклетство него лафазх ал гхадхаб и мужа (мушкарац) је јачи од жена, јер је муж био у стању да почне са проклетством.

Ту су такође наводи да је смислен реч анатема протеривање и пењаухан и пошто сваки пар је далеко од свог партнера и забранио брак између њих заувек. [3]

За Ли'ан
Ли'ан одржан са наводима, јер прељуба (вара) од мужа који је усмерен ка својој жени, али он није могао да донесе четири сведока. Шејх Салих Ал-Фавзаан рекао: "Ако човек оптужи своју жену прељубе онда он мора успоставити доказе сведока о овим наводима. Ако не може, онда ће он бити кажњен прељубу тужиоцу. Ова казна се не може пасти из њега осим по сведочи да му четири пута са заклетвом Аллахом Субханаху ва Та'алабахва она обухвата људе који су поштени и пета несрећа се моли за њега да псује (он) када лаже. Да је ово урадио је некажњено тужилац за прељубу. [4]

Схари'а Ли'ан.
Ли'ан или Мула'анах је прописана у Исламу, на основу ал-Кур'ан, Суннет и ијма ".

Ал-Кур `је реч Алах Субханаху ва теала:

والذين يرمون ازواجهم ولم يكن لهم شهداء الا انفسهم فشهادة احدهم اربع شهادات بالله انه لمن الصادقين والخامسة ان لعنت الله عليه ان كان من الكاذبين ويدرا عنها العذاب ان تشهد اربع شهادات بالله انه لمن الكاذبين والخامسة ان غضب الله عليها ان كان من الصادقين

А они који оптужују своје супруге (прељуба), у ствари, они немају сведока осим себе, онда исказ те особе је четири пута заклео Аллаха, јер Он, укључујући оне исправне. И (заклетва) пети који ла'нат Алах буде на њега ако је он укључен оне који лажу. Његова супруга је била поштеђена казна сведоче четири пута, имајући Алах чињеницу да је њен муж заправо обухвата људе који леже. И (заклетва) пети да проклетство Аллаха да се на њу ако је укључена праве људе. [Ан-Нур/24: 6-9]

У међувремену, из Суннета хадиса као што Сахл бин Са'д радикално-Са'иди анху који гласи:

ان عويمر اتى عاصم بن عدي وكان سيد بني عجلان فقال كيف تقولون في رجل وجد مع امراته رجلا ايقتله فتقتلونه ام كيف يصنع سل لي رسول الله عن ذلك! فاتى عاصم النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله - فكره رسول الله صلى الله عليه وسلم المسايل - فساله عويمر فقال ان رسول الله كره المسايل و عابها. قال عويمر: و الله لا انتهي حتى اسال رسول الله صلى الله عليه وسلم عن ذلك. فجاء عويمر فقال: يا رسول الله! رجل وجد مع امراته رجلا ايقتله فتقتلونه ام كيف يصنع? فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: قد انزل الله القران فيك و في صاحبك. فامرهما رسول الله صلى الله عليه وسلم بالملاعنة بما سمى الله في كتابه فلاعنها ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ان حبستها فقد ظلمتها فطلقها فكانت سنة لمن كان بعدها في المتلاعنين ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: انظروا فان جاءت به اسحم ادعج العينين عظيم الاليتين خدلج الساقين فلا احسب عويمرا الا وقد صدق عليها و ان جاءت به احيمر كانه وحرة فلا احسب عويمرا الا وقد كذب عليها. فجاءت به على النعت الذي نعت رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصديق عويمر فكان بعد ينسب الى امه

Заиста 'анху дошао Уваимир РАДИ' Асим бин 'Умар АдиРадхииаллаху чији је шеф синова "Ајлан и рекао: Шта мислите о човеку који нађе човека са својом женом, ако је могао да је убије, а онда (одговор-ур) га је убио, или како треба да поступи ? Питајте га за мене до Аллаховог Посланика! Тада 'Умар радикално Асхим дошао Посланику саллаллаху' алејхи селлем и рекао: "О Аллахов Посланик - Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем није допало таква питања, онда' анху питали Уваимир РАДИ РАДИ Асхим анху и рекао да је Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам није као питање и срамоту "Уваимир радикално анху, рекао:" Тако ми Аллаха, нећу престати док сам се питао пророка саллаллаху Уваимир радикално анху је дошао и рекао: О Аллахов 'алејхи ва саллам о томе онда.'. ? Човек добити још један човек са својом женом, ако је могао да је убије и онда (би одговорили-ЕД) да га убију, или шта би требало да уради Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем, рекао: Заиста је Аллах Субханаху ва теала је смањен Ал Кур `вама о . онда и жена пророка саллаллаху '.. алејхи селлем је наредио оба бермула'анах (узајамно проклео), са којим је Аллах споменуо у својој књизи онда не мула'анах Тада пророк саллаллаху' алејхи ве селлем, рекао: "Ако га притворе значи да . мензхалиминиа "Онда Уваимир радикално Омер развео жену онда нека буде то као суннету за генерације после њих у мула'анах Тада пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем, рекао:.". Гле! Када је родила црну дете, широм отворених очију и црне, а други великих телади велико дупе, тако да сам сигуран да је 'Уваимир искрен у том погледу и када да носе деца црвенкаста бело, онда верујем да' Уваимир су лагали. Онда је она родила бебу која има својства као што је поменуто пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем искрености' Уваимир. Након тога, дете је њена мајка динасабкан. [5]

Слично томе, Омер радикално Анас хадис који гласи:

ان هلال بن امية قذف امراته بشريك ابن سحماء وكان اخا البراء بن مالك لامه وكان اول رجل لاعن في الاسلام قال فلاعنها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ابصروها فان جاءت به ابيض سبطا قضيء العينين فهو لهلال بن امية وان جاءت به اكحل جعدا حمش الساقين فهو لشريك ابن سحماء قال فانبيت انها جاءت به اكحل جعدا حمش الساقين

Заиста Хилал бин Умаииах радикално анху оптужио своју супругу прељубе са Сиарик Сахма бин `Умар зрачења. Хилал Ради Сеибу анху је брат Ал-Бара "ибн Малик РАДИ анху, а он је био први човек који је учинио мула'анах у исламу. Он је рекао: Онда Хилал радикално мула'анах анху урадио својој жени. Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем рекао: "Пехатиканлах жена Када она родила белих деце, равна коса и очи су јој биле јасне и он припада Хилал бин Умаииах и када имати децу Блацк Еиед, коврџава и две мале телади, па је од Сарик! . Сахма бин `Анас радикално анху рекао:. Рекао сам жени која је родила Блацк Еиед, коврџава и мали обе ноге [6]

Консензус, онда ал Хаафиз Ибн Хајар има менукилкан консензус о пенсиариатан Ли'ан. [7]

Мудрост Пенсиариатан Ли'ан.
Међу пенсиариатан Ли'ан мудрости да се порекло и срамота супруга одбила [8].

Правни услови Ли'аан
Ли'ан примењује ако усаглашеност са следећим захтевима:

1. Условљено оптуженог муж вара своју жену, не би могао да донесе четири сведоке оптужбе. Јер Аллах Субханаху ва теала у Својој Речи захтева да:

والذين يرمون ازواجهم ولم يكن لهم شهداء الا انفسهم فشهادة احدهم اربع شهادات بالله انه لمن الصادقين

А они који оптужују своје супруге (прељуба), у ствари, они немају сведока осим себе, онда исказ те особе је четири пута заклео Аллаха, јер Он, укључујући оне исправне. [Ан-Нур/24: 6]

2. Жена која оптужени није познат као прељубника и демантовао оптужбе за прељубу. [9]

3. Жена која Оптужени жену тужиоца је удата за сиар'и брака, како су мерили или не. [10]

4. Пуњење у облику прељубе или негира децу рођену на жене као њом или негира њену трудноћу. [11]

5. Ли'аан јавити пунолетни, брачни и заједничког (мукаллаф). Јер сведочење не може бити прихваћен од оних који нису мукаллаф. [12]

6. Полазећи од мужа и износ персаксианниа четири пута [13].

7. То је урађено пре Кадија (судија или његов заступник), јер је Посланик саллаллаху 'алејхи ве селлем је наредио Хилал Бин Умаииах доведе своју жену и урадио мула'анах пре него што је' саллаллаху алејхи ва саллам [14].

Ли'ан Процес имплементације [15].
То се може закључити из текста ал-Кур `и хадиси Посланика саллаллаху 'алејхи селлем да Ли'ан поворка је следећи:

1. Имплементација мула'анах дисуннахкан халаиак пре гледања.

2. Оба парови су стајали, када се мула'анах толико људи да се види

3. Ал-Кадија или судија почео подсећајући их како се покаје пре почетка догађаја мула'анах.

4. Судија је почео са супругом и рекао му да устане и каже: Реци четири речи:

اشهد بالله اني لمن الصادقين فيما رميت به زوجتي هذه من الزنا

Ја сведочим за име Бога, ја сам стварно искрени у свим оптужбама прељубе да укаже на мојој жени ово.

Ако Ли'ан за одбијање децу рођену на Кадија (судија) наредио да се изјасне:

اشهد بالله لقد زنت وما هذا الولد بولدي

(Ја сведочим од Аллаха да је та жена починила прељубу, а дете није мој син).

Шејх Ибн Утхаимеен рахимахуллах Ли'ан дозволити мерајихкан мишљење са другим осим арапском [16].

5. Говор изрекао мужа преко четири пута.

6. Судија је наредио човек ставио руку у уста и онда рекао: Али ви страх Аллаха Субханаху ва Та'аладан саветује да у даљем тексту односе се мучи горе него адзаб свету и слично.

7. Ако мужеви занимљиво ли'анниа кажњен са Ал-Кадзиф (тужилац прељуба).

8. Ако је остао непоколебљив да је изговорио пети

وعلي لعنة الله ان كنت من الكاذبين

Аллах клетва ме задесити ако сам лагала.

Са овим је био слободан од замке кажњавања.

9. Тада судија јој је рекао: "Ви сте Изаберите негирају или кажњен са блудници Ако он не негира прељубнике казнио са (Рајам)..

10. Ако инсистира на мула'анах онда је рекао:

اشهد بالله انه لمن الكاذبين

(Ја сведочим од Аллаха да он (муж, Ед) лаж) четири пута.

11. Тада судија га је замолио да престане да вам дају савете и да вам кажем да ово може да изазове гнев Алах Субханаху ва Та'алакепаданиа.

12. Када је извукао персаксианниа је признао прељубу и кажњени са прељубника.

13. Ако је он наставио деманти затим наредио да се изјасне:

وعلي غضب الله ان كان من الصادقين

Нека Бог гнев падне на мене, ако она укључује људе који су искрени.
Онда је она почела да се буде слободан од кривичног гоњења, а мула'анах урађено. Дакле, сви су последице изазване Ли'ан на снагу на пар мужа и жене.

Последице Ли'аан.
Свака одлука и закон има последице, тако Ли'ан. Он има неке последице, као резултат ових мула'анах. Међу тих последица:

1. Обојица су ослобођени ропства закона, и као тужиоцу прељубе казне (Хаддул Кадзиф) или кажњавању прељубе. Она се заснива на речи Алах Субханаху УА-Нур Та'аладалам писмо стихови 6-9.

2. Жене не би требало да буде оптужен за прељубу по други пут и то не би требало да се каже да су починили прељубу након мула'анах. Исто тако, деца не би требало да се зове дете прељубе [17].

3. Оба парови су раздвојени [18] Као што је описано у хадис Ибн Умар Умар.:

ان النبي صلى الله عليه وسلم لا عن بين رجل وامراته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمراة

Пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем мула'анах држите између особа са супругом. Тада човек и његов син негирају пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем менасабкан одвојите их и дете мајци [19].

4. Њихов одвајање фаскх (збуњеност брак уговор) уместо развода (развод) [20] Тако дирајихкан Ибн ал-Каииим рахимахуллах у зад ал Ма'ад..

5. Супружници су одвојене заувек и не може бити поново окупили са Рују 'или нови брак. [21]

6. Жена има право да јој мираз, а човек не може да поднесе кад су обоје имали сексуалне односе [22].

7. Жена нема право на место за живот и да живе од свог мужа.

8. Деца рођена после мула'анах насабниа искључени из рода свога оца, а његова мајка динасабкан [23].

9. Постојање наследника наследника жене са сином мула'анах.

Тако ћемо представити кратак проблема мула'анах. Надам се овај преглед корисне разговоре.

Вабиллахи Тауфик.

Литература.
1. Би-Илмам Тасхилул Фикхил-ахадитх ал Марам Минимална Булугх, Шејх Салих Ал Фавзаан Бин Абдиллах, прва штампана у 1427 без издавача.
2. пепела-Сиарху ал Мумти'' Ала Зад ал Мустакни 'Шејх Мухамед ибн Саалих ал' Утхаимеен, комплетан калуп Муассасах Ибн Утхаимеен.
3. ал И'лан Би Фава `ид ал Ахкам Умдах, Ибн ал-Мулаккин, тахкик Абдул'Азиз бин Ахмед ал-Мусиаиких, први штампан у 1421 Х, Дар ал 'Асхимах.
4. Ал-Баиан фи мадххаб ал имам Схафи'и, Јахја ал-Иа'мари, тахкик Каасим ибн Мухаммед-Нуури, дар ал-Минхај
5. Сахеех Фикхис-Суннет, Абу Малик ибн Ас-Сејид Камал Салим ал-Мактабах на-тауфикииах.
6. Ал 'Мајмоо Сиарху ал Мухадздзаб-део дисиарах Најиеб Мухамед ал-Мутхи'и, Дар Ихиаа' на-Туратс ал 'Араби.
7. Фат-ху ал-Бари Би Сиархи Сахих ал-Бухари, ал Хафиз Ибн Хајар, Мактабах Салафииах. Итд.

[Преписане из часописа Сунном 09/Тахун Аутентичност КСИИ / Дзулхијјах 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]




извор: хттп://алманхај.ор.ид/
_______

No comments:

Post a Comment