Monday, September 3, 2012

Није знак богатства славе, сиромаштво не помажу понижење


Није знак богатства славе, сиромаштво не помажу понижење


По
Устадз Абу Олаиа, Лц


فاما الانسان اذا ما ابتلاه ربه فاكرمه ونعمه فيقول ربي اكرمن واما اذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي اهانن

Што се тиче човека, када му је Господ га тестирали, а он је прославио и Његово задовољство, онда би рекао: "Раббку има мемулиаканку". Али када његов Господ (Аллах) теста, и ограничавајући издржавање (што живе у сиромаштву), он је рекао: "Раббку менгхинаканку." Свакако не (случај), ... [ал-Фајр/89 :15-16]

ОБЈАШЊЕЊЕ стиховима:
Задовољствима света да буде главни циљ људи који не верују у Аллаха Свемогућег и Дана Васкрсења (невјерници). Они су се борили и дању и ноћу зарад пуког световног успеха. Обиље богатства у њиховом мишљењу је знак славе живота и извор достојанства. И обрнуто, недостатак материјала, сиромаштва и економског живота тешко у њиховим очима наговештај понижење, опет, у погледу тих материјалиста је познатији као маддиииун (множина од речи Мадди) у арапском.

ЈЕДАН ОД ПРИРОДЕ И ЉУДСКА РАЂАЊЕ кафир
На основу тога, неки научници кажу да ће кроз горе стиха, Аллах Узвишени да проповеда један ФО невјерника и мушрицима док прима обиље богатства и материјалних недостатака и потлачених када економских тешкоћа [1] Неки други научници кажу да је урођена особина. свако људско биће које долази из природе јахл (глупост, незнање о природи проблема) и зхулм (кезхалиман) [2].

Аллах Узвишени каже:

فاما الانسان اذا ما ابتلاه ربه فاكرمه ونعمه فيقول ربي اكرمن

Што се тиче човека, када му је Господ га тестирали, а он је прославио и Његово задовољство, онда би рекао: "Раббку има мемулиаканку".

У овом стиху, Аллах Узвишени ускратити људи који имају уверења, ако с обзиром на ширину одредбе био знак од Аллаха к доделу славу за себе. У ствари, није тако. Међутим, то је тест и суђење за њих од Аллаха Свемогућег, [3] и открива да ли је он истрајава или жали, да ли он бити захвалан или забраните услуге. [4] То је као реч Аллаха Свемогућег:

ايحسبون انما نمدهم به من مال وبنين نسارع لهم في الخيرات بل لا يشعرون

Да ли они мисле да је богатство и децу да ми дали њима (значи да), ми пожури својим заслугама? Не, у ствари не схватају [ал-Мукминун/23 :55-56]

Насупрот томе, у следећем стиху:

واما اذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي اهانن

Али када његов Господ (Аллах) теста, и ограничавајући издржавање (што живе у сиромаштву), он је рекао: "Раббку менгхинаканку"

Када Аллах Узвишени људско Испитивање суженијом издржавање, неки људи мисле да је облик понижења које је добио.

Имам ал-Куртуби рахимахуллах тврди Један ФО невјерницима "Слава и понижавања у погледу незнабожаца од степена богатства у власништву лица" [5].

ИМОВИНА НИЈЕ ЗНАК славу, није недостатак ЗНАК понижења
Аллах Узвишени никада није богатство и мане које укључују стање особе као вид процене или скромном ранг у славу Алаха Свемогућег. Међутим, то је све тест и суђења да је Аллах Узвишени је дао човечанству не може одвојити од његове судбине и кодхо.

Обратите пажњу на реч Алах Свемогућег следеће:

قل ان ربي يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر ولكن اكثر الناس لا يعلمون

Реци: "Заиста Раббку повећава одредбу за кога Он жели и уски (за кога хоће), али већина људи не зна [Саба/34: 36].

Свемогући Аллах даје богатство онима који га љубе Сведржитељ и оних који га не воле Свемогући, цонстрицтс на издржавање које је волео Сведржитељ и оних који га не воле Свемогући. Одредбе овог Аллаха су узвишена мудрост непознатог више савршеније од Њега. Међутим, већина људи не схватају.

Док реч Свемогући Аллах: (كلا) је облик речи реплику да објасним да стварност није тако кажете, а не као ставова људи. Побијање људима који измери све са материјалом. Једном речју, постоје елементи исправљање погрешно наведено, као и да администрација и одржавање одредба не односи на узгоју за некога или вређају га. Међутим, то је све тест од Аллаха Свом к службеника. [6]

Имам Ибн Катхир рахимахуллах рекао: "То није као да је очекивао. За разлику од првог гледишта, такође за разлику од последњег приказа. (Узрок) од Аллаха Свемогућег даје богатство за људе који воле Аллаха Свемогући и Узвишени Аллах не воли, сужавајући одредбу о Аллаховом воли, а ко није Свемогући га воли. Основа овог питања је послушност Аллаху, у два случаја, ако је велико богатство, треба да будемо захвални Аллаху за благослова к да, када доживљава несташице, требало би да буду стрпљиви "[7].

Схаикх 'Абдур Рахман као-Са'ди рахимахуллах објашњава, "Богатство и сиромаштво, ширина и тескоба у издржавању је тест од Аллаха Свемогућег и испита за тестирање слуге Своје, да би се знало који су захвални и бити стрпљив, а онда Аллах Азза ва Јалла ће одговорити са великом награду. Они који нису били (не захвални и стрпљиви), биће награђени са тешког кажњавања ". [8]

У међувремену, Схаикх 'Атхиииах рахимахуллах Салим је рекао: "Аллах Узвишени објашњава да је дају и држите (давање) као тест за роб" [9].

Размислите реч Алах Свемогућег следеће:

كل نفس ذايقة الموت ونبلوكم بالشر والخير فتنة والينا ترجعون

Свака душа ће окусити смрт. Ми ћемо вас тестирати са злом и доброте као суђење (у истини). И само за вас смо момци вратили [Ал-Анбииа/21: 35].

И такође реч Алах Свемогућег:

واعلموا انما اموالكم واولادكم فتنة وان الله عنده اجر عظيم

И знам да твоје имање и ваша деца су само суђења и та чињеница, с једне стране Аллаха је награда велика [ал-Енфал / 8:28]

Као људско тестирања несреће (у ствари непријатно), Аллах Узвишени је такође тестирао људе са задовољством.

ЗНАЧАЈ интроспекција
Верник, када постаје задовољство Аллаха Свемогућег у виду богатства, он ће прославити свој Господа, и он је погледао у њу чисто излив великодушности и доброти Аллаха против њега, није облик славе да Аллах даје онима који се квалификују. И обрнуто, ако је искушење економске тешкоће, среће драг, верник ће бити стрпљиви и очекујемо награду од Аллаха Свемогућег, док само интроспекције, овај инцидент није ништа за моје грехе. Аллах Узвишени се не вређају и није ме прогањају.

У ова два стиха садржаних траг на значај једног остварује када прима обиље економске издржавање или потлачене. На пример, рецимо, "Зашто је Аллах Узвишени даје обилну исхрану? Оно што се жели од мене? Сигурно да треба да будемо захвални Њему. Зашто Аллах Узвишени ме тестира са мањком имовине и болести? Сигурно је Аллах Узвишени жели да будем стрпљива.

Дакле, треба увек гледати ка унутра у два услова. Такав став ће задржати људе од две лоше нарави, незнања и неправде. За обиље богатства и недостатка издржавање десити мудрости и праведности Аллаха Свемогућег [10]. Људи морају увек хвали Аллах Свемогући у оба услова. [11]

ПОУКЕ ИЗ стиховима:
- Поглед из паганског материјализма
- Погледај материјализам долази из хуббун Дун-иа (љубав света)
- Погледај материјализма није нови поглед, јер поглед је већ уведена у срцима идолопоклоницима на Кураисх још од 14. века.
- Аллах Свемогући мрзи куфр и куфр услуге
- Аллах Узвишени воли чин захвалности
- Значај интроспекције у свим околностима.
- Значај ислама јер ће представити истраживање истине и суштину целе ствари. Аллах најбоље зна.

[Преписане из часописа Сунном 03/Тахун Аутентичност КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]
_______


Нити Лукман Савети за воће срце


По
Устадз Ебу Абдиллах Ариеф Б. Усман бин Розали


واذ قال لقمان لابنه وهو يعظه يا بني لا تشرك بالله ان الشرك لظلم عظيم

И (сетите) када Лукман рекао свом сину, када је дао лекцију му: "Мој сине, немој да се Аллаху, заиста приписати (Аллах) је стварно супер кезхалиман". [Лукман/31: 3].

СЗО Лукман?
Постоје научници оспоравају питање именовања оца и насабниа, пророчке и професионални и физичка својства [1].

Ал-Хафиз Ибн Катхир рахимахуллах, објашњава он је Лукман бин 'анка Бин Садун. [2] Већина научника Салаф рекао Лукман рахимахуллах није пророк и није добио откривење, али он је вали Аллах Субханаху ва теала побожан, праведан , и пажљив, који је дао Алах Субханаху УА теала многим врлинама, као што су интелекта, дубоког разумевања ислама, уздржаност и смиреност и мудрост у речима. [3]

Што се тиче струке Лукман рахимахуллах, међу научницима који иду перпедаан мишљење. Неки кажу да је био црни роб који је радио као столар. Ту је изрека као кројачица. Ту је изрека као пастир. А било је и оних који су рекли да Кадија (судија) на децу Израела [4] Што се тиче његових физичких атрибута, многи научници који објаснио, он је био црни роб. Који Хабасиах, дебеле усне и испуцале табана. [ 5]

СХиРК је огромна КЕЗХАЛИМАН
У наведеном стиху, Лукман саветовао његов син рахимахуллах, Тсаран [6] како да не чине избегне. Као отац који је благословио Алах Субханаху ва теала промишљен природе и способност да разговарају са дубине од смисла и пун мудрости, [7] Лукман даје непроцењиву савет на бебу која је волела.

Он ју је саветовао да не приписујемо партнере са Аллаховом теала Субханаху ва ништа, јер Схирк је огромна кезхалиман. Јер у ово схирк нико није имао највећи грех и грех лошији него удруживање партнере са Аллаховом теала Субханаху ва са Његовим створењима, да изједначе степен греха Аллаха најсавршенији и Свемогући има право да буде обожаван, јер савршенство Његови атрибути, са Његовим створењима. препуни грешака и слабости [8]

Дакле, Алах Субханаху ва теала неће опростити некоме ко почини схирк, ако жели да умре у стању каје сиирикниа дела. Аллах Субханаху ва теала каже:

ان الله لا يغفر ان يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى اثما عظيما

Заиста Аллах неће опростити Схирк, и Он прашта све грехе осим (схирк), за кога је воља, и ко Аллаху, онда заиста има велики грех. (Сура-Ниса '/ 4:48).

Схирк је огроман кезхалиман, и вера једног муслимана не може директно и тачно ако се меша са кезхалиман ово, јер то није могуће монотеистичка вера и схирк и куфр помешан са.

Изнад стих такође даје јасан сигнал оца или родитеље, наставнике, васпитаче и саветника у целини, да они саветују рано своју децу. То је по изазивања и разумевања и учи основне принципе и исламске вере, а вера или монотеизма. Такође је објашњена од оца, ментор и најбољи учитељ, пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем, када је саветовао свог рођака,' Абдуллах бин 'Абаса о том времену веома млад [9].

'Абдуллах ибн' Аббаас анхума је рекао, што значи: Један дан, ја никада дибонценг од пророка саллаллаху 'алејхи селлем, и рекао: "О мој сине, заиста желим да вас научи неколико реченица' Кееп Алах, Алах ће бринути о теби Одржавајте Аллаха., ви ћете га наћи пред вама Ако желите да питате, онда молимо Аллаха, а ако желите да моле за помоћ, а затим питати за помоћ Бога.. Запамтите да ако сви људи комбинују да обезбеди корист за вас., они нису сви ће бити у стању да обезбеди бенефиције које ако Бог га је постављен за тебе, и ако сви они комбинују да обезбеди мадхаррат / опасност за вас, они нису сви ће бити у стању да дају мадхаррат / опасност да ако Бог је поставио га (је) теби.. Пена има именован, као и лаптоп (добротворна) осуши '"[10].

МОРА обожавају и поштује РОДИТЕЉА ЗА НЕКРШЕЊУ његова наређења Схариа

ووصينا الانسان بوالديه حملته امه وهنا على وهن وفصاله في عامين ان اشكر لي ولوالديك الي المصير وان جاهداك على ان تشرك بي ما ليس لك به علم فلا تطعهما وصاحبهما في الدنيا معروفا واتبع سبيل من اناب الي ثم الي مرجعكم فانبيكم بما كنتم تعملون

И Ми заповеди човека (чинити добро) да његов отац две мајке, његова мајка га је осмишљен у ослабљеном стању да повећање стално, и одбијања у две године. Будите захвални мени и вашим очима две мајке, само да је ратар твој повратак. А ако они настоје да се друже са нечим што ја немам сазнања о томе, онда их не поштују, како у свету и пергаулилах добро и следите пут назад, и онда само ратар повратка, Ку- ти рећи шта си урадио. [Лукман/31 :14-15].

У стиху 14 и 15 слова Лукман, након Аллаха Субханаху ва теала нам је наредио да испуни своје право да клањати само њему, а не сарадник ништа са њим, а затим је Аллах Субханаху ва теала командовао да испуни права родитеља, савестан и послушни њему док они не мениелисихи Схари'а команде. Ми смо заповедио да чине добро и савестан родитељима, јер су нас изазвао у овом свету Алах Субханаху ва теала, и још толико савестан мојој мајци, јер мајка нас је замишљена, осећају малаксалост, када смо још увек у стомак. До коначно довело нас да издрже огроман бол. Мајка је ризиковао свој живот за наше спасење. Не само то, она је такође храњење нас, водећи рачуна о пацијенту, да нас придобио року од две године. До растемо, јака и зрела [11] Слично томе,. Отац, он је морао да ринтати за живот у сусрет нашим потребама и мајка.

Дакле, то је прикладно ако послушне и савестан родитељима је обавеза која се мора спровести свако дете. Наравно, ова обавеза се односи и на верност и послушност њиховим налозима ни мениелисихи или крши Схари'а. Опште је описано у Кур `ан и хадис сахеех, као што је његова реч је следећи:

Такође Његови говорећи:

ووصينا الانسان بوالديه حسنا وان جاهداك لتشرك بي ما ليس لك به علم فلا تطعهما الي مرجعكم فانبيكم بما كنتم تعملون

И Ми смо наложено човека (не) добро да два оца мајке. А ако они настоје да ме повезују са нечим да немају сазнања о томе, онда их не пратим. Само да ми је твој повратак, онда сам вам рећи шта ћете користити да радим. [Ал-Анкабут/29: 8].

Конкретно, како игра Са'ад бин Аби Ваккас РАДИ анху, када је његова мајка присилно га да се одрекне ислама. Научници тврде, стих 8 писмо ал 'Анкабут, и стих 14 и 15 је изнад слова Лукман доле јер Са'ад бин Аби Ваккас прича радикално анху [12].

У Сахеех Муслимана, од Са'д ибн Еби Ваккасха, рекао је он, што значи:
Мајка Са'ад (бин Аби Ваккас) [13] обећао да неће да разговара са њим заувек док Са'ад куфра (оут) религије (тј. Ислам). Он је такође обећао да неће да једе и пије. Он је рекао: "Ви сте рекли да је Бог заповеда да поштују / дечји вашим родитељима, и ја сам твоја мајка, а ја сам вам рекао да куфра (од ислама)." Са'ад мајка преживљава (не једе или пије) за три дана, док се срушио од исцрпљености. Затим је један од деце под називом "Умарах му дали пиће. Мајка Са'ад Са'ад је молио за зло, Бог ајја ва Јалламенурункан у Ал-Кур `стих:" И Ми смо заповедио човеку (чинити добро) да своја два оца мајке, његова мајка га је осмишљен у ослабљеном стању повећане -додаје, и одбијања две године захвалан Мени и вашим очима две мајке., само ратар твој повратак. А ако они настоје да се друже са нечим што ја немам сазнања о томе, онда их не прате, а пергаулилах како у свету, са добро ... "[14].

Дакле, без обзира на стање старијих, од нас се захтева од Бога да буде послушан и савестан на њих, [15] док неморално није ствар Аллаху и Његовом Посланику. Дакле, ако су родитељи рекли да се укључе у неморалном Аллаха и Његовог Посланика, онда постоји обавеза да их се придржавају. Посланика саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао:

«... انما الطاعة في المعروف».

Заиста, само у послушности ... добра ствар. [16]

Он је такође саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

«... لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق».

... Нема послушност створењу у непокорности Створитељу (Аллаху Субханаху ва теала) [17].

Лукман сину рахимахуллах ембед Акеедах сила Божија ЈЕ АПСОЛУТНИ и освета ДАН

يا بني انها ان تك مثقال حبة من خردل فتكن في صخرة او في السماوات او في الارض يات بها الله ان الله لطيف خبير

(Лукман рекао): "О мој синко, заиста, ако постоји (дело) маса од горушичино, и бити у стени, или на небесима или у земљи, Аллах ће га донети (она даље) Заиста Аллах је Суптилно Све-Знајући [Лукман.. / 31:16].

У стиху 16, Лукман саветовао опет свог сина, да без обзира колико мала акције од стране појединаца, било послушност или непослушност, сигурно је Аллах Субханаху ва теала ће наградити. Добра дела, онда одговор Алах Субханаху ва теала је добро. Ако дело је лоше, онда одговор Алах Субханаху ва теала превише [18].

Аллах Субханаху ва теала каже:

ونضع الموازين القسط ليوم القيامة فلا تظلم نفس شييا وان كان مثقال حبة من خردل اتينا بها وكفى بنا حاسبين

Ми ћемо инсталирати одговарајуће скале на дан васкрсења, онда оштећена особа нити било заслуга, и ако (пракса је) је исто тако тешка као горушичино Ми такође мора да донесе (на рачуну), и довољно су нам да учинимо калкулације. [Ал-Анбииа '/ 21:47].

Дакле, не постоји ништа скривено од погледа Бога Свемогућег. Дакле, на крају писма Лукман стиху 16, Алах Субханаху ва теала каже:

ان الله لطيف خبير

Сигурно Аллах је Суптилно Алл-Аваре.

Лукман рахимахуллах наредио свом сину ЗА УТВРЂИВАЊЕ молитву, чинећи добро и зло избегавање УТВРЂИВАЊЕ И КАТАСТРОФА пацијента са

يا بني اقم الصلاة وامر بالمعروف وانه عن المنكر واصبر على ما اصابك ان ذلك من عزم الامور

Мој син, бити чврст у молитви и отпрему (људи) раде добро и забрањују (их) од неправедне акције и будите стрпљиви у шта те снађе. Заиста се укључује ствари које су потребне (од Аллаха). [Лукман/31: 17].

Лукман наредио дете да се моли, јер је најважнија физичка обожавање. Осим тога, ради добро и избегавање неправедних наређења. Ова активност захтева знање о питањима која ма'руф и мункар и њихове присталице, да нежност и стрпљење. Јер сигурно бити строго тестиране када ради уживање и забрањује зло, Лукман наредио да пацијента. Ово питања, укључујући "Азмил узраста (случај поново скреће пажњу више), тако да нико не добија Тауфик да га покренете, осим људи који су починили челика [19]

Конкретно, развој деце да раде рано молитве, пророк саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

مروا اولادكم بالصلاة وهم ابناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم ابناء عشر سنين, وفرقوا بينهم فى المضاجع.

Поучи своју децу на молитву када су седам година, и тукли их (ако не желите да се моли), када су десет, и одвојити их у кревету. [20]

Лукман рахимахуллах предавао сину ПОСТАЈЕ арогантни, СЕЛФ поносни и НЕ дичи

ولا تصعر خدك للناس ولا تمش في الارض مرحا ان الله لا يحب كل مختال فخور

И не окрећи своје лице од мушкараца (за понос), нити ходати у дрскости кроз земљу. Сигурно Аллах не воли себе арогантан понос поново. [Лукман/31: 18]

У другом стиху, Алах Јалла ва ајја је рекао:

ولا تمش في الارض مرحا انك لن تخرق الارض ولن تبلغ الجبال طولا

И не иду на земљи надмено, јер ти никада не може да продре у земљу и повремено нећете достићи планине у висину. [Ал-Исра '/ 17:37].

И заиста, Лукман савет је такође подучавао пророка саллаллаху 'алејхи селлем нама, као што се види у неким од следећих хадиса.

Хадис од 'Абдуллаха ибн Мас'уд, пророк саллаллаху' алејхи ва саллам рекао:

لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر », قال رجل: ان الرجل يحب ان يكون ثوبه حسنا, ونعله حسنة, قال:« ان الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس

"То (ће) ући рај човека у чијем срцу се налази мали мрав ароганције". (Затим) постоји изрека: "Сигурно је неко срећан ако лепо кошуље и лепо сандале" (тада) Посланик је рекао: "Заиста, Аллах је лепа и воли лепоту Арогантни је одбијање истине и омаловажавање других." [21].

Хадис од Ебу Хураирах Ради анху, Посланик саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

بينما رجل يتبختر يمشي في برديه قد اعجبته نفسه, فخسف الله به الارض, فهو يتجلجل فيها الى يوم القيامة.

Када разметати / арогантно да носе два слоја одеће, Бог га је сахранио у земљу. Он је такође наставља да ураде горе и доле у ​​земљи до дана васкрсења [22].

1. Хааритсах хадис ал Кхузаа'и бин Вахб радикално анху, чуо пророка саллаллаху 'алејхи ва саллам рекао:

الا اخبركم باهل النار ... », قالوا: بلى, قال:« كل عتل جواظ مستكبر.

"... Хоће ли ми рећи: Ко је Фире" Они су рекли: "Наравно". Посланик је рекао: "Свако ко је био груб, похлепни / похлепан и арогантан" [23].

Лукман рахимахуллах учио свог сина Агар ТАВААДХУ ', мирно и не примењују подигли глас

واقصد في مشيك واغضض من صوتك ان انكر الاصوات لصوت الحمير

И како једноставно можете у шетњу и лунакканлах глас. Заиста, звук је лоше лоше дупе глас. [Лукман/31: 19].

У стиху 19, Лукман такође саветује сина да тавадху '(скроман), тихи, лаган и не превише споро ходање. Он такође саветује сина да умереност у говору, а не подизање свој глас за нешто што није корисно за разговоре. У мери у којој Лукман менгумпамаканниа са лошим дупе гласом.

Ал-Хафиз Ибн Катхир рахимахуллах рекао: ". Као лош као најгори параболи који је покренуо његов глас је као магарац у рингкиканниа сабирање, звук је такође мрзе Аллах Субханаху ва теала" [24].

ПОРУКА И САВЕТ Ибн ал-Каииим рахимахуллах СВЕШТЕНИК Оцу, родитељи и едукатора у ГЕНЕРАЛНОГ
Пре размишља имама Ибн Каииим рахимахуллах савет, да размишљамо и разуме прве речи пророка саллаллаху 'алејхи селлем следи:

ما من مولود الا يولد على الفطرة, فابواه يهودانه وينصرانه ويمجسانه ... .

Нико (чак и бебе) су рођени, али он је рођен у стању природе (ислам), онда су му оба родитеља праве јеврејског народа, хришћани могу и седиште зороастризма [25] .....

Имам Ибн ал-Каииим Јаузиииах рахимахуллах рекао: [26]
Неке Ахлул 'Илми (научници) је рекао: Заиста је Аллах Субханаху ва теала ће питати оца на дан Васкрсења-(око) шта је учинио за свог сина, пре него што је Бог рекао да дете, (око) шта је урадио против свог оца.

Јер, као што отац има право да буде испуњен његов син, деца такође имају права која морају испуњавати оца. И баш као што је Бог рекао.

ووصينا الانسان بوالديه حسنا

И ми обавезују људи (не) добри својој два мајке оца .... Ал-'Анкабут/29 став 8 - Аллах каже:

يا ايها الذين امنوا قوا انفسكم واهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

О ви који верујете, чувају себе и своје породице од ватре чије гориво људи и камење .... -ат-Тахрим/66 стих 6 - и 'Алија бин Еби Талиба радикално анху је рекао: "То је, уче и образују своју децу" [27].

Дакле, Аллах нареди отац да обрате пажњу и испуњавају права деце, преко Аллах првенства него његовом командом за децу да посматрају и испуњавају права свог оца. (Ас) реч Божија:

ولا تقتلوا اولادكم خشية املاق

И не убијају своју децу због страха од сиромаштва ... Ал-Исра '/ 17 стих 31 - да он који занемарују образовање своје деце како би знали ствари које су корисне за њега, и расипа га: онда заиста је учинио зло свом сину са на најгоре. И већина деце, они не треба да се сломљено, али због његовог оца. Отац који не васпитавају своју децу и улива немарно и да разумеју основне принципе религије-суннета и Суннету. Коначно, (тата овако је) је ГУБИО (сопствене) од детињства, и није му корист. Дакле, када је одрастао, он не ради (не могу) да даје никакву корист свог оца. Као што се догодило у неким деце која отказале оца (због немара), он је рекао: "Оче мој, јер ниси ме образују, као мог детињства, тако да сада када сам одрастао послуша О мој отац, као што сте се изгубљено (раније! ) када сам био беба, па сад сам губио нииаканму када постанете стари човек ".

НЕКЕ ЛЕКЦИЈЕ и пролазима ФАИДАХ [28]
1. Одређивање (обавезно) монотеизма и претњи (опасности) Схирк.
2. Објашњење мудрости, која је захвална Аллаху Субханаху ва теала да поштује и памти га. Зато што није захвалан, али рационално и интелигентна особа.
3. Прописано савете и смернице, како за старе, мале деце, странцима и рођацима.
4. Страхоту (зло) Схирк, и објашњење које је схирк велики кезхалиман.
5. Објашњење трајања дојења, што је за две године, не више.
6. Неопходност богослужења и чини добро за родитеље.
7. Одређивање правило "не послушност створењу у непокорности Створитељу (Аллаху Субханаху ва теала)". То је за непоштовање (команда) родитеља у стварима које нису добре (према Схари'а).
8. Дужни да прате путању оних који верују из Ахлус-Суннета Вал-Јама'ах и нелегалних актера да следи пут јереси и отпадништва.
9. Обавезна сматрају да Алах Субханаху ва теала стално гледао и учио покрете (свако људско биће), и не би требало потценити доброту или поквареност се уради, без обзира на то колико је мала.
10. Извршавају молитву, уживање и забрањује зло, и носе са било које ће се десити до починиоца и нахи мункар уживање их.
11. Харам примењују охол и арогантан у шетњу, и неопходност једноставно, тихо хода и говори. То није превише брзо у бекству, а не превише подигао глас у говору, осим ако је то потребно.

Дакле, надам се да можемо искористити објашњење фаидах и стиховима Божији славно. Тако да може да наука, вера и добра дела стално расте и побољшање. Амин.
Валлаху А'ламу Бисх-соваб.

Мараји '& Масхадир:
1. Ал-фи Исти'аб Баиан ал асбаб, Салим бин 'Ид ал-Хилали Мухамед ибн Муса Наср Алу и Дар Ибн ал-Јавзи, КАС, ја Материја, Година 1425 АХ
2. Аисарут-Тафасир Каламил ли-'Алиииил-Кабир, Ебу Бекр Џабир ал Јазаири, Мактабах ал Улоом вал Хикам ал-Мадинах ал Мунавварах, КАС, ВИ Отисци, Година 1423 АХ / 2003 АД
3. Тафсир ал-Куртуби (ал-Јами 'ли Ахкамил-Кур `), Абу' Абдиллах Мухамед ибн Ахмед ал-Куртуби, тахкик 'Абдур Реззак ал-Махди, Дар Ал Китаб ал-' Араби, Отисци ИИ Година 1421 Х / 1999 М.
4. Тафсир Табари (Јами'ул-Бајан "Та'вили Аиил-Кур`), Абу Мухамед бин Дзафер Јарир Табари (224-310 В), тахкик Схакир Махмуд, Дар Ихиа на-Туратс, Бејрут , питање које бих, година 1421/2001 АД АХ
5. Тафсир Ибн Катхир (Тафсирул-Кур `Емајлирати-'Азхим), Абу ал-Фида' Исма'ил ибн Омер ибн Катхир (700-774 В), тахкик Сами бин Мухамед ас-Салама, Дар атх-Тхаибах, Ријад, графика Ја, Година 1422 Х/2002 М.
6. Таисирул-Каримир Рахман фи Тафсири Каламил-манан 'Абдурахман ибн Насир као-Са'ди, тахкик' Абдурахман ибн ел-Луваихик Му'алла, Дар као-Салам, Ријад, КСА, Маттер И, Иеар 1422 Х/2001 М .
7. Тухфатул-Маудуд Ахкамил би-Маулуд, Абу Мухамед бин 'Абдиллах Абу Бакр ибн Аииуб аз-Зар'и, Ибн ал-Каииим Јаузиииах (691-751 АХ), Абу Салим Осама бин тахкик' Ид ал-Хилали, Дар Ибн ал-Каииим и Дар Ибн Аффан, Каиро, Египат, графика ИИ Година 1428 Х/2007 М
8. Задул-Масир, Абу Фараџ ал 'Абдуррахман ибн Џемалудин' Али ибн Мухаммед Ал-Багдади ал-Јавзи (508-597 АХ), ал-Исламија Мактаб ал, Бејрут, графика. ИИИ Година 1404/1984 АХ АД

[Преписане из часописа Суннета 03/Тахун Едитион КСИИ / Јумада ал-Тхани 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]



Не Го то лако и то је халал харам




По
Устадз Асим бин Мусхтхофа



ولا تقولوا لما تصف السنتكم الكذب هذا حلال وهذا حرام لتفتروا على الله الكذب ان الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون متاع قليل ولهم عذاب اليم

И кажу да није од онога што је рекао језика је лаж "је законито и то је незаконито", да измисли лаж против Аллаха. Заиста, они који измишљају лаж против Аллаха Нор среће. (То је) мало задовољство, и за њих болно мучење. [-Нахл / 16: 116-117]

ОБЈАШЊЕЊЕ стихова
Култура незнања, Закон утврђивању Постави пожудом.
Незнање култура супротно учењу ислама толико. Ислам је дошао да укине човечанство тако увек бити на природу њеног стварања.

Изнад стих говори о једном од многих култура која се развијала у средњем јахилиииах старих дана, пре него што је коначно избрисао Схари'а Мухамеда саллаллаху 'алејхи селлем. Наиме, донети пропис и оправдава нешто без обзира и без позивања на божанског откровења, као и одредбе других закона који долазе из божанске Алах Субханаху ва теала, Све-Знајући добробит свих бића. У ствари, они тврде да су следбеници учења Посланика Абрахама Алаихиссаллам. Тако да је Аллах Субханаху ва теала забрањује муслиманима да прате путању мусхрикеен [1].

Стварност се догађа, они прописују законске ствари, и уместо оправдава ствари забрањене од Аллаха ал Кхаалик. Они су поставили законе чисте и нечисте према његовим жељама. Са овом акцијом, они су урадили ифтира 'алаллах теала (лаж у име Аллаха теала).

Аллах Субханаху ва теала је објаснио суштину става горе са још неколико стихова. Међу њима:

قل هلم شهداءكم الذين يشهدون ان الله حرم هذا فان شهدوا فلا تشهد معهم

Реци: "Донесите своје сведоке који могу да посведоче да је Аллах забранио (да храна) је забрањено." Ако они сведоче, не дођеш (такође) бити сведок са њима; ... [ал-Ан'ам / 6: 150]

Аллах Субханаху ва Та'алаберфирман:

قل ارايتم ما انزل الله لكم من رزق فجعلتم منه حراما وحلالا قل الله اذن لكم ام على الله تفترون

Реци: "Објасни ми о срећи да је Аллах открио вама, онда ви направите неки харам и (неке ствари) законито." Реци: "Аллах вам је дао дозволу (о томе), или морате да измисли Бога?" [Иунус/10: 59].

Значење овог става -ан-Нахл/16 стихови 116-117 - да ли ће бити све очигледније у односу на претходног става. То је Аллах Субханаху ва теала нареди да једу намирнице које су кошер реду поново. Аллах Субханаху ва теала каже:

فكلوا مما رزقكم الله حلالا طيبا واشكروا نعمت الله ان كنتم اياه تعبدون

Дакле, једите од законитог и добра срећа да је Бог дао, и да захваљујући наклоност Аллаха, ако само га обожавати сами. [Ан-Нахл/16: 114].

Осим тога, Аллах Субханаху ва теала да објасни ствари које су забрањене на њих у следећем стиху:

انما حرم عليكم الميتة والدم ولحم الخنزير وما اهل لغير الله به فمن اضطر غير باغ ولا عاد فان الله غفور رحيم

Он има само забрањено на вас (узети) стрвина, крв, свињско и све кољу по имену осим Бога, а ко је био приморан да га једу тако не прогони, нити прећи границу, онда сигурно Аллах прашта, Милостиви. [Ан-Нахл/16: 115].

У ствари, то није у складу са оним што је откривено од Аллаха ал Хакам (Суштина најзначајније закона) у стиху. Они су заправо оправдавају стрвина, крв и животиње кољу они без имена Аллаха теала. И напротив, они забрањују коришћење животиња, како за потрошњу и као носач, која је дозвољена за човечанство.

На пример, као што је наведено у следећим речима Свемогућег Бога:

ما جعل الله من بحيرة ولا سايبة ولا وصيلة ولا حام ولكن الذين كفروا يفترون على الله الكذب واكثرهم لا يعقلون

Аллах је никада није било бахирах менсиари'аткан, саибах, васхилах и људска права. Али невјерници измишљају лажи против Аллаха, а већина од њих не разумем. [Ал-Ма `идах / 5:103] [2].

Дакле, концепт халал-харам у очима народа у протеклом Јахилиииах. Шејх Салих Ал-Фавзаан-Хафизхахуллах-државе, која треба да буде кривац у овом случају је због страсти и пожуде замку и доктрине њихових великих личности [3].

Укратко, почетак овог стиха забрањује да неко одустане процену халал и харам за нешто што није дозвољено или забрањено Аллаховом Субханаху ва теала. Зато што је лаж и лаж у име Аллаха теала. [4]

Прекорачењем Деедс Схирк
Без сумње, схирк је веома велики грех и фатална грешка. Схирк га, зато што садржи мере које изједначавају између ал-Кхаалик најсавршенији од свих створења које се учитавају са свим слабостима сваке стране. Међутим, она је известио Алах Субханаху ва теала, да постоји већи степен греха него забушавати ружноћу. Син лежи у име Аллаха Субханаху ва теала. Јер, у ствари, сви грешници су пореклом из лажи у име Аллаха Субханаху ва теала. Аллах Субханаху ва теала каже:

قل انما حرم ربي الفواحش ما ظهر منها وما بطن والاثم والبغي بغير الحق وان تشركوا بالله ما لم ينزل به سلطانا وان تقولوا على الله ما لا تعلمون

Реци: "Раббку забрањен само гнусне дела, како видљивих и скривених, а грех, кршење људских права у пркоси право (сачувај) Аллаху нешто што Бог није га изгубити, а доказ за (забрањене) Инвент против Аллаха шта не знате. " [Ал `ам / 7:33].

Ибн ал-Каииим рахимахуллах рекао:... "Боже сачувај изговорите име Бога, без основног знања у пословима са бачене или судским Укључујући стварима он категорише највеће ђубре Чињеница га ставио на прво место [5] јер је наредба ствари које су забрањене у ставу горе на-та'али (реда ниског до најгорег ранга) [6].

Куала катастрофе
Симптоми овог концерна, очигледно проистекла из одређеног фактора. Зар догађај који се дешава само без разлога. Шејх Абу Бакр Зејд рахимахуллах тачка појаве на-та'алум (смарт асс) као главни фактор. Наиме, природа осећа више свесни, осећају имају могућност да издају фатви или одговори, али способност је још увек веома далеко и пун мана.

Шејх Ебу Бекр Зејд рекао рахимахуллах: "Сигурно ат-та'алум улаз у" говори у име Бога, без научног основа. "Не само то, та'алум, сингуларност мишљење, тражећи рукхсхах, слепи фанатизам: све што је врата који су довели до злочина кажу име Аллаха без знања "[7].

Берфатва важну позицију. У овом бачене, неко покушао да реши проблеме са којима се суочавају особе или јавности. Због јаког утицаја фатва-дају акције, онда нико не би требало да испоручи фатви, осим оних који су већ постизање конкретних научних знања, а не празне људе [8].

Стручњаци Бид'ах прети стиха
Имам Ибн Катсиир рахимахуллах рекао: "Укључени у контексту овог стиха, да свака особа починио јерес" [9]. Разлог је очигледан. Наиме, они су додајући да нешто са мишљу да су сви они наплаћују део религије ислама, након што га сматрају добрим делом, али не шеријатски закон каже.

Озбиљне претње против починилаца који лежи на име Бога
Када акција или већ заузима веома опасан ниво, то не би било чудно да повратак је веома тешка. Да делује лаж у име Аллаха теала да оправда или забранити непромишљено, онда је Аллах поставио повратак како је изнето у Својој Речи:

ان الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون متاع قليل ولهم عذاب اليم

Заиста ... ко измисли лаж против Аллаха Нор среће. (То је) мало задовољство, и за њих болно мучење. [-Нахл / 16:116-117].

Аллах Субханаху ва теала дело преношења лажних претњи своје име, у име Његовог сиар'и закона. Такође, изјава о случају да није забрањено "харам", односно у случају да није законит "је законито." Овај стих је опис Аллаху теала, да службеник не треба рећи халал или харам, али након знајући да Бог оправдава или менгхарамканниа [10].

Они неће напредовати у овом свету и у свијету. А сигурно је Аллах Субханаху ва теала ће открити њихову срамоту. Иако они уживају у удобности живот у овом свету, али то је само тренутни задовољство. Ставите их назад је пакао. Ту, за њих болно казна [11].

Изговорите име Аллаха контроле без науке
У заједници, можемо видети много раштрканим фатви без оправданих разлога. Зачудо, људи покушавају да помогну себи говорити (тврде) у општим наука дисциплина у присуству стручњака. Конкретно, не-лекари нису удобне говори у медицинским проблемима у присуству лекара. Или не архитекти осећају непријатно говоримо о архитектури у присуству инжењера. Међутим, није дошло сличан став у верским питањима. Природа се осећају боље знајући превише наметљив. И они верују у Алаха чује све речи, сеер при уклањању права, финансија или фатву [12].

Мишљења чудно је одрастао. Понекад чак и смешно, да се заиста покаже како плитко њено знање. Хаос је свуда шири. Дакле, решење за "друштвених проблема" које је ендемска и не може се узети олако-који је такође решење свих проблема је да усади осећај страха од Аллаха Субханаху ва теала и повећати ниво побожности, и да се формира менталитет потребно да се уздржи од говора или није одговарао и није издати фетву ако то стварно не знам ништа, или само пола знао. И треба разумети, да је Бог тај који има право да оснивају и стварају (ал-кхалку вал-Амр). Нема творац осим Њега. Нико осим Схари'а Схари'а за Његовим створењима. Он има право да захтева нешто, менгхарамканниа, адвокат и оправдати.

Дакле, ако је неко питао није знао проблем, нека одговор наглас бесрамно и рекао: "Не знам, не знам, питајте неког другог." Одговори попут ове указује савршенство интелект, љубазност, веру и побожност, и скромност пред Аллаха Субханаху ва теала [13].

Генерација разборитост Салаф у овом питању [14]
У прошлости, научници Салаф генерација, они се понашају Вара `(гарда) у саопштењем да је" Халал и харам ", због страха од претходног става. Осим тога, то је да покаже своје високе манире у присуству Аллаха и Његовог Посланика, право да утврди закон људске расе, иако су знали или је јасно пенгхараманниа пенгхалалан предлог.

Имам Маалик рахимахуллах приповеда о иснаад Кабисхах бин Дзуаиб, да је човек који је рекао да "Осман ибн Аффан" Ради анху о две сестре чији претходни статус као роб. "Осман Ради анху је одговорио:" менгхалалканниа стих и други стихови имају менгхарамканниа Што се мене тиче, не бих да га урадим. "[15].

Имам ал-Куртуби рахимахуллах приповеда: ад-Дарими рекао је у свом Муснад: Арон су нам рекли у Хафс ал-А'маси, он је рекао: "Никада нисам чуо за Ибрахима (-Накха` и) је рекао: '(Она ) халал или харам ", али је рекао (када менгхукуми):" У прошлости, људи се не свиђа или прво, људи га воле. '". [16]

Ибн Вахб рахимахуллах имама Малика рахимахуллах рекао: "То није обичај људи (сада) или оних који су прошли, нити је обичај људи да следе да кажем 'је халал, то је харам." Они се не усуђују да то учине у том тренутку., они само кажу накраху кадза (ми се не свиђа), нарааху хасанан (видели смо обоје), наттаки хадха (ми га избегавати), вала Нара Хадза (не видите на тај начин). "

У другом нарације: "Они не кажу" то халал или харам. "Зар нисте чули Аллах каже (што значи):" Реци:. Објасни ми о срећи да је Аллах открио вама, онда ви направите неки харам и (неке ствари) законито "Реци : "Оно што Бог ти је дао дозволу (о томе) или сте га измислили против Бога?"-Кс Иунус/10 стих 59 - и онда је он рекао: "Халал је све што је дозвољено од Аллаха и Његовог Посланика.. Незаконито је све што је забрањено од Аллаха и Његовог Посланика "[17].

У књизи ал-Умм, имам Схафи'и рахимахуллах обичај да каже ахаббу илаииа, ухиббу, акраху и друге такве лафазх-лафазх да процени широк спектар случајева. Аллах најбоље зна.

ЛЕКЦИЈЕ стихова
1. Харам Халал и харам поставили неразумно сиар'и, катх'и и зханни, осим оних који су већ верује да је готово забрањена ствар.
2. Харам лаж у име Аллаха теала.
3. Људи који леже у име Бога Свемогућег, неће напредовати на ахирету. Док на земљи, он ће бити погођено понижења.
4. Мора одржава вербалне и пажљив у говору.
5. Стручњаци јерес прети претходног става. Аллах најбоље зна

Марааји ':
1. Аисарут-Тафасир Абу Бакр ал-Џабир Јазаири, Мактабах 'УЛУМ Вал-Хикам, Медина.
2. Ал-Јами ли Ахкамил-Кур'ан (Тафсеер ал-Куртуби), Абу 'Абдиллах Мухамед ибн Ахмед Ал-Ансари ал-Куртуби, тахкик:' Абдур-Реззак ал Махди, Дарул-Китабил-'Араби, Материја ИВ Година 1422 Х - 2001 АД
3. И'лаамул Мувакки'ин 'Раббил' аламин Ибн ал-Каииим, Верификација: Абу 'Убаидах Бин Масихуур Салмаан Хасана Алу Даар Ибн Јавзи, ур. Ја, Че. 1423Х.
4. Китаб ул-'Илми, Шејх ал-Утхаимеен, АТС-Тсураииа, ја, 1420Х-1999М.
5. Ма'алимут-Танзил Абу Мухамед ал-Хусеин ибн Мас'уд ал Багхави, верификацију и Такхриј: Мухамеда 'Абд-Намр "Осман Дхумаириииах Гома, а Сулејман ал-Кхарси муслиман, Дар Тхаибах, Година 1411 Х .
6. Тафсирул-Кур `Емајлирати-'Азхим, ал Хафиз Абул-Фида Исма'ил ибн Омер ибн Катхир ал Курасии, Верификација: Сами бин Мухамед ас-Салама, Дар Тхаибах, Маттер И, Иеар 1422 Х - 2002 АД
7. Таисирул-Каримир-Рахман "Алламах Шејх Абдур-Рахман бин Насир као-Са'ди, Дар ал-Мугхни, Ријад, ур. Ја, Че. 1419 Х - 1999 АД

[Преписане из часописа Сунном 06-07/Тахун Аутентичност КСИИ / Рамазан 1429/2008М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло-Индивидуални Пурводади Гондангрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]




Све најгоре це Уношење


По
Устадз Асим бин Мустафа, Лц



وان منكم الا واردها كان على ربك حتما مقضيا ثم ننجي الذين اتقوا ونذر الظالمين فيها جثيا

И нико међу вама који не долазе на њега (пакао). То је за твој Господ је одредба која је постављена. Тада ћемо спасити оне који се плаше Аллаха и нека људи зхалим у (пакао) је на коленима. [Мариам/19: 71-72]


ОБЈАШЊЕЊЕ стиховима:
Овај стих (први став) је вест од Аллаха свим људима; фини људи побожни ни безбожник, верници и неверници. Свака особа ће ићи у пакао. Ово је одредба Аллаха Свемогућег и Његово обећање Његовим слугама. Нема сумње настанка догађаја. Аллах Узвишени ће сигурно десити. [1]

За напоменути коментатора Научници се не слажу о смислу речи ал вуруд [2] (иди у пакао) у стиху. Неки научници тврде, да је пакао бити представљен у присуству свих створења, тако да ће сви осећати страх. Након тога, Аллах Узвишени сачува Муттакин (исправних људи). Или према другом тумачењу, сва створења ће га унесете. Иако су верници да уђу, али пакао ће бити кул и сигурност за њих. Поред тога, постоје и други тумачења која тумачи приближава пакао. И ту је сугерисао да је намера да се губитак топлоте коју доживљавају верници када пате од топлоте болести. [3]

Схаикх 'Абдул Мухсин рекао да најпопуларнији тумачење наведеног стиха постоје два мишљења. Прво, сви у пакао, али они (верници) не доживљавају опасност. Друго, они су сви прошли схиратх (мост), у складу са нивоима добротворној схалехниа.Јембатан се простире на површини од пакла. Дакле, људи који су рекли да су дошли кроз пакао. Ово тумачење рахимахуллахдари цитирао Ибн Катхир Ибн Мас'оод РАДИ 'анху. [4]

Од ова два мишљења, Имама Ибн Абил 'Иззи рахимахуллах (у. 792 Х) сматра да друго мишљење да је најмоћнији и рајих. Он је рекао: "Учењаци разликују о интерпретацији ал вуруд разумијевању Божије Речи слова Мерјем стиху 71, где је право мишљење? Мишљења најочигледнији и моћнији прелази схиратх "[5].

Да ојача овај аргумент, Имама Ибн Абил 'Иззи рахимахуллах берхујјах следећи стих (КсМариам/19: 72), а хадис наратор Имам муслиманске рахимахуллах у књизи Схахихниа бр. 6354. Наратор Имам муслиманске рахимахуллах иснаад од Умм Мубасисиир Ради 'анха, он је чуо Посланика саллаллаху' алејхи ве селлем, рекао, док се поред Хафсах Ради 'анха: "Нико од људи који су бербаиат под дрветом (да учествују у Худаибииах уговор, црвена) ће ићи у пакао. " Хафсах (питам) је рекао: "Они ће да уђу, О Аллахов Посланик". Пророк саллаллаху 'алејхи ве селлем је ремонстратед. Хафсах РАДИ 'анха постулирао читајући стихове (што значи): "И нико међу вама који није дошао на њега (пакао). То је за твој Господ је одредба која је постављена. (На то чуо) пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем онда (Сеатед проблеми док) је рекао: "Заиста Аллах је потом рекао: Онда ћемо сачувати оне који се плаше Аллаха и нека људи зхалим у (пакао) је на коленима)" .

Након наведено горе хадиса, Имама Ибн Абил 'Иззи рахимахуллах је рекао да је он (Мессенгер) саллаллаху' алејхи ве селлем наговештено (у хадису) да намера алвуруд (иди у пакао) не би требало да уђе. Тако је опстанак (неко) од опасности да не би доживели. Међутим, уз услов (плочице) који се десио било довољно (тада је преживео опасност од тога). Ко се спроводи од стране непријатеља који желе да га убију, али непријатељ није био у стању да га ухвати, па за људе који не буду ухваћени да би се могло рећи: Бог га је спасио. Дакле, Алах свемогући каже шта значи:

ولما جاء امرنا نجينا هودا

А када Аллах смо дошли, Спасили смо Худ ... [ХУД / 11:58]

فلما جاء امرنا نجينا صالحا

Дакле, када смо дошли одлука, Спасили смо Салех ... [ХУД / 11:66]

ولما جاء امرنا نجينا شعيبا

Дакле, када смо дошли одлука, Спасили смо Схоаиб [ХУД / 11:94]

Кажњавање Аллаха није снашло на њих, али они се десило да неко, осим ако не постоје безбедносни фактори који Аллах Узвишени подарила им Посебно ће мучити ће их задесити као добро. Слично томе, разумевање ал-вуруд (идите у пакао), што значи да ти људи ће проћи кроз пакао на схиратх. Затим Аллах Узвишени спасе оне који раде исправно и пустити људе у стању неправде у паклу коленима "[6]

У складу са наведеном опису, некада имам Невеви рахимахуллах (у. 676 АХ) такође појачава значење преко схиратх. Он је рекао рахимахуллах у објашњењу хадису Умм Мубасисиир РАДИ 'анха: "Стварно, мислим ал вуруд (дошао) у стиху је кроз схиратх. Схиратх је мост који обухвата пакао. Становници Ватре ће пасти у њега. У међувремену, поред ће бити безбедни. " [7]

У књизи ал-Јавабусс Сахеех (1/228), Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах такође мерајихкан рахимауллах разумевање ал вуруд укрштањем схиратх [8]. Шејх Ебу Бекр ел-Јазаири Хафизхахуллах такође одабрао ово мишљење у свом коментару. [9]

ХАППИ људи широм опрезним схиратх
Побожни добротворна ће бити веома утицајни у процесу доношења ове схиратх. Више добротворних побожан човек на свету, то ће бити бржи на крсту. Аллах спасе оне који Га се боје у складу са њиховим делима.

Шејх као-Са'ди рахимахуллах рекао: "Људи широм њега у складу са амалиахниа нивоима (у свету). Неки прошло брзо као миг, или ветру, ради тако брзо као брзина обучених коња и говеда бјеже. Већина (крст) са берларилари, шетњу и пузећи. Други је ударио и пао пад у паклу. Сваки према побожности. Дакле, Алах свемогући каже шта значи "Онда ћемо спасити оне који се плаше (Аллах његовом командом и побегао из свог забрана) и пустите људе зхалим (који мензхалими сами са неверицом и вице) у (пакао) је на коленима "[10].

Аллах к са грејс и љубав пријатним спаси нас из пакла.

ПОУКЕ ИЗ стиховима:
1. Садржи намеће обавезу верну постојање пакла.
2. Утврђивање одговорности схиратх вере.
3. Одређивање сигурношћу прешли мост преко пакла.
4. Уредба о Аллаху Свемоћни неизбежан.
5. Људи страх ће бити спасени од муке пакла.
6. Људи фајир (зло) ће пропасти због њиховог схирк и неморално.

Аллах најбоље зна.


[Копирано из Суннета издања магазина 09/Тахун КСИИИ/1430Х/2009М. Објављено Лајнах Фондација Истикомах Суракарта, ЈЛ. Соло - Соло Пурводади Гонданрејо Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858197]





извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment