Saturday, August 11, 2012

Где Муслимани полазак Новац, пророка Мухамеда саллаллаху алејхи То савс рекао: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير اسراف ولا مخيلة "једу и пију, облаче и берседекахлах, без сувишне става и ароганције" [Репортед би Бухари]


Где Муслимани полазак Новац, пророка Мухамеда саллаллаху алејхи То савс рекао: كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير اسراف ولا مخيلة "једу и пију, облаче и берседекахлах, без сувишне става и ароганције" [Репортед би Бухари]



По
ДР свештеник мр Мухамед Арифин Бадри



УВОД
Рамадан се ускоро, и осећај религијске обреде и прославе Еид ал-Бајрам празник почела да се осећа муслимане. Дух богослужења и чистоти срца који се увек развија у овом светом месецу полако али сигурно почела да се осећа усред друштва. Наравно, када се, једна за другом од разних питања везаних како за почетну живу дискусију.

Муслимани ентузијазам је толико велика за наредну светог месеца Рамазана и Фитер Бајрам празник је разумно. Замислите, овог месеца има на хиљаде карактеристика и довести у милионима благослова.

اذا كان اول ليلة من رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن, وغلقت ابواب النار فلم يفتح منها باب, وفتحت ابواب الجنان فلم يغلق منها باب ونادى مناد: ياباغي الخير اقبل, وياباغي الشر اقصر, والله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

"Када је прва ноћ Рамазана је стигао, сви ђаволи и демони Хаунтинг ин окова. Сва врата пакла су затворени, нико пинтупун је и даље отворен. Насупрот томе, сва врата отворена на небу, и нико пинтупун покривен. Штавише, постоји саговорник који је рекао. "О моје траже доброте о азила зла Похитај и дати га. И на свакој ноћи Бога ослобођени од претње кажњавања неког слуге пакла "[ХР, на-Тирмизи и други]

Фитер Бајрам прославе као да радите сваке године, али још увек у стању да донесе срећу да се никад не може бити замењена са било којим. Због тога увек се радујемо ову прилику, и спремни да жртвују све зарад осећају лепоту у сред породице. Трошкови, и умор путовања гостима да се суочи саобраћајне гужве, све нестало у тренутку када осетите топлину Фитер Бајрам успе усред људи које волите.

Велики дан никада није смирио стир чежње у свом унутрашњем миру у своје домове и разговор са породицом. Курбан-Бајрам је толико посебан у вашем животу, јер се показало у могућности да вам достави својим успоменама породичног живота током мали, али атмосфера и различитим околностима. Замислите, када сте успели да постигну неке циљеве и осетите лепоту успех у светским пословима, сећања на детињство дивно вратити се. Ови услови свакако осећати посебно, тако да сте спремни да га жртвује за било шта да га добијете.

Жртвују за добробит ПРЕЛЕПЕ УСПОМЕНЕ Еид Фитри
Берлебаран лепе нијансе у центру средњег пратећем таулан вољене код куће, већ контролишу своја осећања. Као резултат тога никада Испитивање никакве трошкове имате велику одговорност и морате да се боре кроз.

Овај услов не само да вам се деси једном, али то се дешава и свих муслимана, укључујући и аутора. Међутим није примерено да лепоту прославе Еид ал-Бајрам смо немарни и делиријуму.

Истина ислам благословио да се забаве и уживају у плодовима свог рада за годину дана.

عن عايشة قالت دخل على ابو بكر وعندى جاريتان من جوارى الانصار تغنيان بما تقاولت به الانصار يوم بعاث قالت وليستا بمغنيتين فقال ابوبكر ابمزمور الشيطان في بيت رسول الله صلى الله عليه وسلم وذلك فى يوم عيد فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ((يا ابا بكر ان لكل قوم عيدا وهذا عيدنا))

"Аллах анхума Аиша присећа: На гозбу, мој отац Ебу Бекр Аллаху анху дошао у моју кућу, а сада постоје две девојчице ових Ансар ћерке Хум слоганима (виче) су Помагачи у ратним Бу'атс , али како нису обучени певач. Гледајући их, мој отац Ебу Бекр укорио Аллах директан анху и рекао, 'Не вреди фрула флаута-ђаво у кући Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То? Чувши прекор мога оца, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "О Ебу Бекр, мора сваки народ има прави дан прославе, а данас је дан наше прославе" [Договорени алаих]

Међутим, ислам не значи да оправда да превазилази прославе Еид ал-Бајрам изгубите контролу и без мере.

Једнога дана прочитао сам поруку да се Фитер Бајрам прославе поздрављају 1432Х године, БИ издвојила новац од Рп 61.36 трилиона. Али, у ствари, предвидео БИ није примерено, чак и далеко од стварности који се јавља на терену. У распону од око четири недеље, испоставило се новац који се апсорбује од стране јавности, нарочито муслимани достигао фантастична. Да ли знате колико је апсорбована од стране муслимана у врло кратком је време?

БИ заменик директора циркулације новца, Аднан Дјуанда објаснио да је до Х-5 муслиман потражња за кованим новцем је достигао Рп. 77 трилиона. Ова цифра далеко превазилази тражњу муслимана у претходном периоду да се дође до 54.78 трилиона. Тако је тражња за малим апоенима који одражава вредности муслимана је порастао за 12 одсто потрошње

Међутим, да ли сте свесни да су многи од ових фондова не тече у џепове муслимана, већ тече у џепове других људи. Молимо вас да се осврнемо на тржних центара у највише преплављена муслиманима током Рамазана, сигурно ће добити већина њих припада другим људима.

Међутим, можете покушати да поштују свете дане других људи, има муслимана који такође уживају у прослави њихов благослов?

Ако је тако, зашто све ово као да муслиманима не брине о томе?

Где Муслимани новца тече?
Изнад фигура, можда никада нисте замишљали пре, али то је реалност. А у исто време, можда ћете бити изненађени да се чињенице које су заборављене од стране многих људи. Способност да потрошите новац тако велики и тако у кратком року, доказ да је истина муслимани су богати

Како богати не, горе наведене цифре од 77 билиона Рп је само груба бројка, јер је ограничена на новац који је формално повучена БИ. Као тачке података, која укључује новац депонован од стране јавности испод јастука, или личне каса и друге нико не зна бројеве.

Ако је тако средства су уложена у производне пројекте, би се ствара велики посао. А ако Муслимани издвоји одређена средства у оквиру прославе Еид ал-Бајрам проведу, да саосећамо много сиромашних људи који могу да терентаскан сиромаштва.

Покушавате да размислим, уколико фонд 77.000.000.000.000 (77 трилиона) подељено сиромашнима који су углавном Муслимани већина несумњиво су терентаскан сиромаштва.

Према Централне агенције за статистику (БПС), број сиромашних људи у Индонезији у марту 2011, био је 30.02 милиона. Дакле, ако новац за 77 милијарди дистрибуира са њима, тако свако може добити најмање 2,4 милиона долара. Од оволико новца за сиромашне је веома значајан и може бити чак и за капитал предузећа да се повежете свој породични живот.

Али чињеница да су та средства троши у потребама које су потрошачки, тако да није много дати позитивну вредност за добробит народа. Само шачица људи, трговци који могу да уживају брз проток средстава народа.

Можете поново покушати данас да се сетите шта сте радили док прослављају Еид ал-Бајрам. Колико пара си купити нову одећу, ципеле или папуче, и шта врсте хране коју припремају. У овом тренутку изгледа као да ти недостаје праве одећу носе, и Фитер Бајрам као да не важе ако се не обезбеди храну и колач су разноврсни.

Није ли се сећате нашег Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То испод.

كلوا واشربوا والبسوا وتصدقوا, فى غير اسراف ولا مخيلة

"Једу и пију, облаче и берседекахлах, без сувишне става и ароганције" [Репортед би Бухари]

Више иронично, прослава Фитер Бајрам је конвертован из изнијансиранији Прослава и благодарношћу за имплементацију фаворизује поста, репрезентативни. Показивање нове одеће, торти, накит, возила нове и тако даље.

Наравно, када су вредности вере и захвалности Аллаху теала Субханаху ва на празник године у годину све више бледи. Аванс свести о вредности убудииах да Свемогући Бог. Убудииах вредности се огледа у поштовању уздржало од јела и пића за један цео месец, а затим на празник сте забрањене од поста. Поштовање се реализује у току једног месеца се уздржите од јела и пића, и на празник себаликиа, морате клањати уз јело и пиће.

Убудииах Аллаху Свемогући није у амалииах рођења по себи, већ на поштовање свих заповести и забрана, без обзира на његов облик. Убудииах могао да једе и пије, као што се може реализовати у рефреном оба.

Међутим, шта људи могу да кажу да ли је више нагласак на појаву ислама је рођен, као Фитер Бајрам само да се забављате са новим одеће, и укусних јела.

Мој брат! Одразити на наратива Умм То Атхииах, надамо можете да упоредите Фитер Бајрам прославе пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и Схабат са прославе.

قالت يارسول الله على احدانا باس اذا لم يكن لها جلباب ان لاتخرج? فقال لتلبسها صا حبتها من جلبابها فليشهدن الخير ودعوة المومنين

"Питао сам: Аллахов Посланиче, да ли се молимо ако немамо вео, тако да нема Фитер Бајрам молитве присуствовали? Тада Посланик рече: Нека њена пријатељица позајми свој вео, тако да је учествовао да се добро и покривени молитвама муслимана "[Репортед би Бухари]

Тако, они славе Фитер Бајрам, вредности њиховог обожавања више изражена, него изглед. Празник је стигла, али постоје асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То који нису имали мараму која се може користити да бисте затворили своје приватне делове када сте ван куће.

Иако није имао хиџаб, они нису очајни да се придружи Фитер Бајрам као напор обожавања мениемаракан да добије благослов послушности Свемогући Бог.

Ако муслимани у данашњем поновно истицање религијских вредности него изгледу, сигурно потенцијал за богатства и они се не расипају овако.

Мој брат! Имајте на уму следеће арапску пословицу:

ليس العيد لمن لبس الجديد انما العيد لمن طاعاته تزيد

"То није 'ИЕД припада новој хаљини, али ИЕД побожност припада особи која развијеног далека Роар".

ЦЛОСИНГ
Надамо се да ова једноставна излагање пробуди своју веру, тако да не губите тешко зарађени новац на ствари које су мање вредне. Надамо се да овај чланак да вас подсетим да су резултати вашег зноја ради све ово време колико је лепа ако само остави у очима Аллаха теала Субханаху ва. Колико врата су отворена на небу око вас, али како да постигнете успех мало са својим богатством.

Аллах теала најбоље зна биссхаваб

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСВИ/1433/2012М 03-04/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]


С обзиром на Улама Талфик



По
Свештеник Абу Хумаид Ариф Сиарифудин


У арапском језику, реч талфик (التلفيق) изведена из речи (لفق - يلفق - تلفيقا) што значи да укључује нешто друго. На пример, као израз (لفقت الثوب) што значи, да комбинујем два краја одећу (одећа / тканина), једну са другом, а затим га сашије. (Лисанул Арапски 10-330-331). Талфик и дискусија ће бити разговарано је овде, колико расправља научника и правника у вези усхул бертаклид питања школама у исламу мујтахид имама. Подигните заснивају на књизи усул Ал Фикхи ал Ислами, рад др Аз Вахбах Зухаили, Јуз ИИ, стр. 1171 до 1181.

РАЗУМЕВАЊЕ ТАЛФИК
Талфик, који доноси неки начин (у обожавању или му'амалах) који никада нису били проглашену од стране мујтахид научника. То је, бертаклид школама у ислам као и предузимање (комбинација) два или више мишљења у питању, који има стубове и грана, побуђујући заједничкој случају (скупштине), која никада није изјавио нико (од мујтахид имама ) [1], а не оно што је он користио да прате имама и свештеника мадзхабниа нов. Уместо да сваки од ових свештеника у богослужењу постављање батилниа спајања.

На пример, неко менталак три његове супруге. Тада бивша супруга се удала за сина старог 9 година ради тахлил (оправдали поновни брак са њеног првог мужа, суздржан.). У томе, њен други муж бертаклид да јасен-Схафи'и мадххаб овлашћује такве бракове, онда је имао сексуални однос са женом, а затим се разведе је на мадххаб имама Ахмада бертаклид одобрава врсту развода који начин и без проласка кроз период 'иддах, тако да је њен први муж може поново оженити. [2]

Шеик Али пепео-Схафи'и Ајхури коментарисао да (пример) као што је забрањено у наше време, и не треба практиковати као и неовлашћена. Јер према пепео-Схафи'и школе, дужни су да се уда за дете мора да буде ваш отац или деда, а има сајам, и требало би да постоји корист за дете у браку. Онда жена мора да се уда вршиоцу сајма са само два сведока, као добро. Ако постоји један услов није испуњен, онда тахлил неважећи, јер брак није валидан.

ОБИМ ТАЛФИК
Талфик проблеми као и догматско питање, њен обим је у ијтихади проблема [3] који је зханни (није случај катхи 'или неизвесна, суздржан.). Као и сваки случај је ма'лум фиддин бидхдхарурах (главница) у овој религији, је ствар закона на основу сиар'и (дефинитивно), који је одобрен од стране муслимана и невјерника пенгингкарниа осуђеног, онда не би требало да буде што мање догматични талфик у њој.

На тој основи, не треба одлука које могу довести до талфик пемболехан (пенгхалалан) предмета који су забрањени као вино (алкохол) и прељубу.

ПРАВНИ ТАЛФИК
То је дозвољено Талфик
Оправдање за појам да је забрањено талфик, јесте оно што је наведено од стране научника као усул ијма 'који забрањује подиже трећу мишљење, ако су научници у две групе не слажу по питању закона о неком питању. Дакле, већина њих је изразио мишљење не треба довела до крши трећи споразум.

На пример, као питање 'иддах за трудницу напуштен од смрти њеног мужа. У овом питању постоје два мишљења међу научницима. Прво, она тврди бахва'иддахниа је () Рођење абортус. Друго, мишљење да је "иддахниа је" иддах од највише удаљени од два дана 'иддах [4]. Онда не би требало да доведе до ново мишљење-на пример, наводећи да је "иддахниа је само питање месеци (4 месеца 10 дана) сам [5].

Да коментарише (оповргне) талфик ове тврдње слеазе, добијају путем два метода. 1) Метод одбацивања (Ал ман'у) или негација (нафиу), 2) Метод противника (итсбатул То АКС) [6].

ОДГОВОР: Одбацивању или уклањање методе.
Јасно је, јер талфик изграђена на идејама утврђеним догматским свештеника Мута `акхирин (финале генерација) у временима опадања (Муслимани у ревности, уздржана.).

Талфик значење није познат (не) међу Салаф (претходници овог уммета), не на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и његове другове, ни у време свештеника (по њима) и његових ученика. Као иу апостола саллаллаху алејхи ве селлем То, онда нема талфик пракса уопште, јер доба био откровење које не дозвољава испоруку иџтиходом.

Слично томе, у пријатељу и таби'ин и талфик непознатог у њиховој средини. Било је само неко ко воли да пита научници из редова Асхаба и таби'ин, онда он (који су) даје фатву без захтевајући од њега да одржи своју фатву, али и без забранила лице (тражилац) је из праксе фатву у друге, иако је зна разлике у мишљењу да су многи од њих.

Тако исто у времену четири свештеника или других свештеници који су ушли у категорију мујтахид научника, не постоји забрана о изводима њихове милостиње школа са другима. У ствари, сваки је пратећи иза других научника, али свака од њих зна разлике у мишљењима са другима који су зханни ијтихади проблема (нисам сигуран). Онда то значи да је први човек-који је затражио фатву, узмите мишљења научника у две или више проблема, и не кажем да је урадио талфик, или је стигао у стању да се никада не помиње фатву даваоца. То је само рачунати као облик узајамног мешања мишљења фатву даваоци у оне који траже фатву није било намере (да збуни мишљење једног другог). Слично томе, међусобно мешање језика једни са другима на арапском, на пример.

А остало, њихово мишљење да Закон забрањује талфик, може да доведе до забране бертаклид, који у основи захтева своје имитација је за обичне људе [7], мада већина нису били облик имитације талфик. И то је у супротности са принципима које неслагање чита свештеници су благослов за људе [8]. Такође, у супротности са принципима лакоћом и милости, као и елиминисања на терет случај и тешким условима, што је принцип изградње исламског шеријата.

2. Његов противник одређивање метода (Итсбатул То АКС).
Под претпоставком да оправда и прихвати забрану талфик, ево, научници те одредбе, да не постоји потреба да се одржи на појединим школама у целом проблему, како је већ описано. И неко ко се не придржава одређених школа, допуштено је да се талфик. У супротном, то ће довести до отказивања богослужења закључка обичних људи, јер, у ствари, ми скоро није нашао лаик ради на сервис који заправо одговарају одређеним школама. Захтев да се помиње о неопходности пажњу на разлику у саобраћајним школама, ако неко бертаклид у школама или остави мадзхабниа-раније-у проблем, онда је овај случај је тешко, како у питањима богослужења и му'амалах. Зато што је против принципа серијатског и олабављености и лакоћа са целом људском примања кецоцокаканниа

На пример, неко ко је испирање и обрисао главу-да бертаклид да имам јасен-Схафи'и мадххаб, онда вудхуниа важећи. Онда, када је додирнуо његов пенис након тога са школама из Абу Ханифа бертаклид, онда његова молитва важи. Због ове бертаклид вудхуниа правног лица у складу са споразумом, то је зато да додирне стидне не поништи вуду према Абу Ханифах. И то не значи да вудхуниа неважећи јер је празнина од сваке две школе мишљења, јер су два одвојена питања (од једног до другог). Први је био савршен испирање витх бертаклид то јасен-Схафи'и мадххаб, до тада додирне његов пенис и отишао је на (још увек у стању да испирање) са бертаклид у школама Ебу Ханифе. Затим у школама Ебу Ханифе имитација је само да настави оно што је легитимно, него на почетку богослужења.

Што се тиче тврдњи неких следбеника ханефијски мадххаб [9], да је консензус који забрањује понашање талфик, онда можда само у смислу споразума следбеника ових школа само (ханефијски), или се односе на већини научника, или оно што је чуо, или само предрасуде (Зхан) само. Јер, ако је проблем већ консензус, треба друге школе у ​​исламу правника ће такође објаснити постојање консензуса, а не довољно да их ућуткају и једина могућност. И не постоји доказ који показује јасно најјача због недостатка консензуса у више од постојања многих учењака неслагања против мута `акхирин талфик (забрана). [10]

Камал ал-ибн ел-хамам у Ат-Тахрир, а потом његов студент Ибн Амир ал-Хаџ [11] - изјавио је: "Гле (Редовно) што је омогућило бертаклид бертаклид свакоме ко воли [12]. И ако човек који је лежао мујтахид преузме мишљење већине светлости за њега било какве проблеме, онда ја не знам постоји или акли накли аргумент против њега. А када особа (Редовно) тражили за њега најлакши на мишљењу мујтахид-програмској-ревности, ја нисам свестан елемената серијатског је срамота, док Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем као нешто што ублажим свој народ ".

Два свештеника су се сложили да укидање починиоца талфик добротворне сврхе, онда је ово мишљење није поткрепљено доказима. Зато што људи нису бертаклид бертаклид како за укупну добротворне сврхе. Али само бертаклид на један од два свештеника у одређеном проблему, који у том случају, он није бертаклид другима, онда то није зато. Док укупна нико добротворна да захтева да гледате, а не у смислу иџтиходом и у смислу имитација. Али ово је само један банализирао шеријатско право од некога који није имао право да то кажем.

Ибн Абидин достави изјаву у Ал Хамидииах Танких суштина, да сан о муфтије постоје упутства о правном допуштеност заједничко, и шеик Атх Тхурсуси такође омогућити да, као и "алламех Ебу Су'уд мемфатвакан ​​Као својој вештини у свом фатву. Слично томе, Ибн Нујаим одредба у свом трактату под називом ФИ Баи'ил Вакфи Гхабнин Фахисис Би, према мишљењу да су школе раде талфик допустивости, преноси од Ал-Ал Фетва Базазииах. Док је Ибн ал-Малики је потврдио Арафата Ал Хасииах вештину у 'Ала Асх Схарх Ал Кабир. Алламех ал 'Адави и други такође мемфатвакан ​​скилл, јер је то облик попустљивости [13].

И Јумхур научници-код неких научника тврде да школе Сиафи'ииах-Ијма 'који је цитиран од стране појединаца, како је тврдио за овај проблем, немојте се практикује (јер природа није консензус, суздржан.). Штавише, у овом случају, тврдећи ијма "је забрањена. Због чињеница учењака навели присуство поузданих разлике у мишљењу у овој ствари, као што су Ал Амира и Ал Баијури. И Јасен Сиафсиавани питање у вези са спајањем две или више школа мишљења говорећи: "Заиста, усул стручњаци се не слажу по овом питању, али да је дозвољено према студија-је (ради талфик)".

У закључку, религија Аллаха је лакше, а не напорније, и мишљења који омогућавају лако талфик укључена у категорију људи (посебно су обични људи, уздржана.). Аллах Узвишени каже:

وما جعل عليكم في الدين من حرج

Он вас је изабрао и Он никада није положио на вас тешкоћа у религији. [Ал-Хаџ: 78].

يريد الله ان يخفف عنكم وخلق الانسان ضعيفا

Бог је желео да пружи олакшање за вас, а човек је слаб. [Ниса ': 28].

يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر

Аллах жели олакшати за вас и не жели тешкоћа за вас. [Ал Бекаре: 185].

И пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

((بعثت بالحنيفية السمحة))

Већ сам послао (донели ислам) је равно поново лако [14].

Забрањене Талфик
Способност да ради овај талфик не апсолутну, већ дата ограничена по обиму. Зато што нужно постоји облик таштине талфик по свом облику, као да то доводи до пенгхалалан талфик ствари које су забрањене (катх'и од или имам тачно), као и вина (алкохола), прељубе и сл. И не постоје забрањене дзатниа, већ зато што постоји нешто што се сметње (па порекла може да буде, да буде забрањено, суздржан.). Овај други тип од три врсте [15].

ОДГОВОР: Прибегавају само у потрази за најлакши (татаббу То тражи рукхасх).
Односно неко узме оно што је најлакши од свих школа, без елемената принуде и јаке удзур. Забрањено је да покрије улице на штету у виду пословног ослобађању од терета серијатског.
Ал-Газали је рекао: "Нико не може лажно да предузме друге школе, и поротник превише не да треба да изабере највише укусно свих школа у сваком питању, онда мемперлебарниа (на све проблеме без присиле, уздржана.) ... ... "[16]. И наравно, иде у ову врсту, која је у потрази за најсветлије закона да иду около и покупите слабу мишљење свих школа у циљу праћења пожуде и жеље.

2. Талфик што је довело до одбацивања закона (закони или одлуке) судија (влада), јер његове одредбе могу елиминисати спор да предвиди настанак хаоса.

3. Талфик да узрок неко да остави оно што је диамалканниа бити догматичан, или оставити ствар као што је договорено због присуства дитаклидиниа случају.

Први пример једне државе. Ако постоји факих (појам религије) је рекао својој жени: "Ја заувек менталакму", а он тврди да је таква лафадз-по-три развода је пао, тако да се односи његови ставови изврши између њега и његове супруге, и он тврди да његова супруга има незаконито за њега. Онда након тога он сматра да је талакниа рај'и развод, али он и даље мисли да прво изврши претходно дефинисана и не желе да се врате својој жени (ко има диталакниа) као својом супругом поново са својом најновијом мишљење. Забрањено је, јер он и даље оставља први мишљење, док је узимајући друго мишљење у истом броју.

Пример друге државе. Ако човек бертаклид на Имам Ебу Ханифе у мишљењу (важи) Брак без Вали (женине) [17], онда је 'акад (брак) је да одобри ратификацију пада развода, јер је последица легитимног марриаге према ијма'. Затим, ако су човекови три развода против његове супруге, затим жели да имама пепео-Схафи'и бертаклид који тврде да нема развода опада, због брака без вали (што по њему није важећа, суздржан.) [18], онда не треба до-талфик-тако, јер је напустио таклидниа у слуцају сложиле су се [19].

Је више намењен да задржи насаб проблема од других аспеката. Јер, ако не тако, то ће довести до последице да су везе које су направили (између њих) је харам односи (прељуба) и деце која су рођена (односа) су деца прељубе. Она мора бити затворена врата било који могу довести до инжењеринг напора (сујеверје) као да је у свим најважнијим питањима, као што су брачних проблема или у сваком случају предмет дискредитовање религије као играчка или људске повреде или штету на земљи.

Као што је у питањима култа и оптерећење, које немају никакве сузити серијатског својим слугама, није забрањено да раде талфик, мада ће резултирати у напуштању случајевима који су вежбали или напуштање случају биће потребна и за друге послове на основу консензуса, док не доведе до ослобођења сами од оптерећења шеријатског обвезница, или довести до уклањања мудрости након усвајања шеријатском сваког хилах (инжењеринг) које могу да мењају или уклоне сврху серијатског.

ТАЛФИК правни трошкови у цени-серијатског (АСИ ТАКАЛИФ СИАР'ИИИАХ)
Изнад је објаснио да обим талфик само у питањима фуру '(огранци), који је дозвољен одлазак зханни иџтиходом, односно у стварима које дозвољавају разлике у мишљењима у њему. Што се тиче питања везаних за акеедах, вере и морала, као и питања од принципа ове религије, онда не може продро по талфик. Јер не може бити догматичан га консензусом научника, ни укључи иџтиходом што ће довести до разлике у мишљењу, које је постало основа за имитацију и талфик-.

Талфик јер је врло могуће у питањима фуру ', онда треба да постоје детаљи о правним питањима фуру' је. Питања фуру 'у серијатског је подељен на три врсте. [20]

ОДГОВОР: Питања фуру 'који гради на принципима једноставности и пространости у свим њеним сорти је због разноврсности стања мукаллаф (који осамари серијатског).
2. Питања фуру 'који гради на принципима економичности и тражите крајње преживелих.
3. Маттерс оријентисане благостање и срећу фуру То од слугу.

Први тип је махдхах одан. Талфик дозвољено да у њој ако је потребно, јер суштина је да изврши команду Аллах Свемогући и подлежу Њему без икаквог елемента ограничености. Тако да не би требало да буде претерано на овај начин. Због претераног понашања (које прелазе ограничење) ће пасти у пропаст.

Тхе одан малииах (са имовином), онда она мора бити пооштрена на обазривост, јер се бојао да напусти право невољницима. Дакле, неко ко жели да даје милостињу не треба да мишљење слабо или инкорпорирати мишљење било више школа не гарантује интегритет права сиромашне. У овом броју, муфтија (пресудио даваоци) треба да изда фатву за најпажљивије (преживели) и највише доприноси, имајући у виду стање особе која је поставила за фатву (мустафти) и да ли је био међу онима који имају интерес (неки хитан) или не.

Други тип, наиме ствари које су забрањене, који је заснован на разборитости (ихтииатх) и узети мишљење већине преживелих (Вара ') [21] (да напусте сумњиво), јака као могуће. Јер Бог Свемогући не забрањује ништа, већ због Авлииаа (опасност). Онда не треба давати или попустљивост талфик у томе, осим у хитним случајевима (присиљени) од серијатског наочара. За ванредне ситуације (присилно) да би (да) је забрањено. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

((ما نهيتكم عنه فاجتنبوه, وما امرتكم به فاتوا منه ما استطعتم))

Оно што сам наредио да вам се клоне (остави) и шта ти кажем, онда нека вам као тешко као и ви. [22]

У наведеном хадису, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То обавезујућег налога на нивоу способности, док забрана абсолутизед (није обавезан), одбијајући Авлииаа на овом питању је забрањено.

Што се тиче не болехниа талфик ограничења да, због забране Бан-је основана на основу разборитости и тражите крајње преживелих. Она се ослањала на хадису:

دع ما يريبك الى ما لا يريبك

Заборавите све што је сумњиво да оно што вас не сумњам [23].

Ограничења се односе на људска права, не би требало да радите талфик у њему. Зато што се заснива на принципу очувања права и спречи малтретирање и прогон (други). Онда не би требало да радите талфик у том погледу, јер је то облик инжењеринг превара уперена против права народа и боли их.

Док трећи тип, тип му'амалах (интеракција између људских бића), кривичне казне (худуд), испуњавају обавезу својину и брак.

Брак и интегрални са законом, као што муфараках (раздвајање односа између мужа и жене), Фондација је да оствари срећу мужа и жену и децу. Ово се може реализовати одржавањем брачну везу и стварање доброг живота у породици, као што је дефинисано Кур'ана Ал Карим:

فامساك بمعروف او تسريح باحسان

Након тога, могу поново се односе на начин да ма'руф или развод на добар начин. [Ал Бекаре: 229].

Тако, сваки случај који подржава овај принцип треба да се практикује, мада у неким случајевима ће превуците дело талфик. Само, талфик не треба користити као објекат у игри у пословима брака и развода, уз дужно поштовање правила серијатског, наиме да је "правно порекло брака или брака је незаконито" [24] (осим да испуњава услове који су били дефинисана серијатског, уздржана), да би се сачувала права жена и потомке.. А ако је (закон у браку), у овом случају, онда талфик бити забрањен.

Проблем му'амалах, испуни обавезу имовине, спровођење худуд (кривично право) и заштите крви (човек) и других сличних питања која брине о добробити и добробити људског живота, она ће одузети сваког школа, мишљење највише приоритет за добробит и срећу људи, иако треба урадити талфик. За избор сматра да ће модел одражава напор да подржи жељену корист коју Схари'а. Плус, јер у корист људског благостања промене са променом времена и обичаја и развој њихове цивилизације. А границе маслахах је, сваки случај који гарантује заштиту од пет основних принципа, односно очување религије, душа, ум, потомство и имовине и заштиту против било какве љубазности да мета серијатског, било путем Кур'ана, Суннета или Ијма наслова , познатији као масхалих мурсалах макбулах (прихватљиво).

У закључку, ограничење је дозвољено или не раде талфик је, да сваки случај који би могао пореметити темеље Схари'а и прекршити правила и мудрост, онда је забрањено, поготово ако је то само хииал (измишљотина да побегне терет серијатског ' на, уздржана).. Док све ствари које подржавају темељац, мудрости и правила серијатског на људско среће у свету и у даљем тексту олакшавањем лакоћу им у питањима богослужења и да обезбеди било какву корист за њих у стварима му'амалах (интеракција између њих), онда је дозвољено , чак и потражња.

Поред тога, примена талфик дозвољено само када је то потребно или у хитним случајевима (присиљени) Само, није намењен за закон у верском мишљењу или траже најповољније и лаган без маслахах намерно легализована Шеријата. И опет, чак и онда ограничена на делимичног поштовања закона и природе му'амалах ијтихади (што је омогућило разлику у мишљењу), а не бити катх'и (дефинитивно). А Аллах најбоље зна.

[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006М 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]


Ислам је милост, није претња


По
Шејх 'Али Хасан ал-бин Халаби


Не заборавите да се поменути једну ствар која ће бити ослонац тренутну тему, односно исламску милост и благодат Посланика ислама. Ја заиста могу да осете и виде милости према муслиманима у овој доброј земљи. Они воле Аллаха и Његовог Посланика, и љубав истине која долази од Господа и Његових Апостола. Ово је без премца привилегија. Етика да врло мало људи који себе красе са њим у овом тренутку. И заиста, даље временски период нубуввах, затим мање добро.

Као што је речено на Посланика саллаллаху алејхи То савс.

ما من عام الا الذي بعده شر منه حتى تلقوا ربكم

Ниједна периода (који је дошао), али је његова последица је горе од тога, док не испуни свој Господу. [ХР на Тирмизи, бр. 2132].

Дакле, ја честитам свима вама, етике ове добра, покорности Аллаху и Његовом Посланику, као осећај страхопоштовања према Богу и Његовом Посланику. И ментазкиах (похвала) сте сви пред Богом.

Желим да кажем нешто што цхурнед у груди. Ове ствари изгледају контрадикторно, али је истина ако је описао и објаснио. Реч је о исламу је милост, наш Господ је АР Рахим (Милостиви) и наш Посланик је милост свим природе.

Што се тиче контрадиксиф који је био на мом уму, да се горе наведена питања, укључујући питања бадахии [2], јасно и јасније од сунца током дана. Онда, одједном морамо да га поново објаснити као вид одбране од ислама, објашњење за укидања истине о исламу и објашњење текућег државног гледишта ислама није променило.

Без сумње, ово је нешто што се мучи срца и умове, видимо контрадикторне чињенице да објасни проблем који је диимани, проблем је очигледан, да је ова религија (ислам) је Грејс, Самилосног Аллаха и наш Посланик Мухаммед саллаллаху То алејхи ва савс такође љубавник. Зато, молим Бога да се удостојити да нам помогну да разумемо значење овог и практикују.

Текстови ал-Кур `и Суннета Набавииах да ојача и учврсти пењеласкан ова тема је врло обимна, безбројни. Међутим, треба напоменути неке, да буде смирен у срцу истине. И умовима и душама да се осећају задовољни вођством.

Неш је највећи, карактеришу Богу себе да је суштина Свемилостиви. Некретнине са овим именом, је широко доступан у Ал Кур `ан. Довољно је да вас, текстови које сте више пута прочитали у молитви дана и ноћи више од десет пута, тако да разумевање значења је уграђен и уграђен у срцима и осећања. Аллах Узвишени каже:

بسم الله الرحمن الرحيم {1} الحمد لله رب العالمين {2} الرحمن الرحيم

У име Аллаха, Милостивог, Самилосног. Хвала Аллаху, Господу над војскама. Милостивог, Самилосног. [Ал Фатиха: 1-3].

Можете поновити да у свакој рак'ах, када читате други пасус басмалах и читање (од Сурат ал-Фатиха), тако да значење ове слике и реализација, било научно или амалиах може да се уради (истовремено) истовремено.

Бог такође карактеришу Свог пророка саллаллаху алејхи ве селлем То са природом материце (љубави) га. Аллах Узвишени каже:

بالمومنين رءوف رحيم

(Мухаммед), па опет љубави милости према верницима. [На Тавбах: 128].

Наш пророк материце (милостив), као и наш Рабб Рахим (Милостиви). Међутим, материца (љубави) је био пророк саллаллаху алејхи То савс кнез сву децу Адама, у складу са величином хе саллаллаху алејхи То савс и природа човечанства. Док Рахим (милостив) Бог по својој слави и савршенства. Дакле, милост (самилост) је природа Бога и природе пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Аллаха и Његовог Посланика желео да ово буде прави благослов на земљи. Пошто динара (религија) је динара милости. Аллах Узвишени каже:

وما ارسلناك الارحمة للعالمين

И Ми смо те послали није, али за (а) за милост свим створењима. [Ал Анбииа ': 107].

Аллах не каже "... као милост на вернике ", али Бог каже милост за целу природе, не само људи, чак и ово је такође био у врлине природе, односно природа Џин и анђели.

И пророк саллаллаху алејхи То савс испоручује на његов саллаллаху алејхи ве селлем То:

انما انا رحمة مهداة

Био сам дар милости [3].

Мани текстови пророка саллаллаху То алејхи ве селлем је јасно да верника, који је поздравио позив Аллаха и Његовог Посланика, који верују у закон Аллаха и Његовог Посланика, и у складу са законом Аллаха и Његовог Посланика, да би они који имају осећај самилости и воле једни друге, тако да ће они бити вољен од стране Свемогући Бог, не само благослов у виду лепих жеља да се сањали напамет и певали усмени. Ако је само то, онда то може урадити свако. Аллах Узвишени каже:

ياايها الذين ءامنوا لم تقولون مالاتفعلون {2} كبر مقتا عند الله ان تقولوا مالاتفعلون

О ви који верујете, зашто не кажете шта радите. Огромна огорчење у очима Аллаха да кажете оно што чините. [Јасен Схаф: 2,3].

Бог жели да будемо људи који су волели и воле, више волео, не само на речима, али је (доказано) у добротворне сврхе, а не само фраза, али је (реализована) актом. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

الراحمون يرحمهم الرحمن ارحموا من في الارض يرحمكم من في السماء

Људи који би волео да буде вољен од стране једног милостив. Увек пажљиво поступајте са људима који су на земљи, Он је Онај који је изнад неба (Алах) ће те волим [4].

Посланик је рекао:

ارحموا ترحموا

Саианглах волиш, сигурно ћете бити вољен [5]

Реч његовог саллаллаху алејхи ве селлем То:

من لا يرحم لا يرحم

Људи који немају смисао за љубав, а не бити вољен. [6]

Сви наведени текстови и други потврдио значење милости, тако основану у животу система и имплементира; волети један другог, сваки програмабилни клањају, узајамна помоћ, посебно онима који су добили Тауфик од Бога, и дао упутства да пређу у ислам и прате Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.

Ова благодат се не може правилно схватио, осим са корисним знањем заснованом ал Кур `и Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Милост без науке заснива се, али на основу незнања, само осећај који живе у грудима, понекад нису у складу са места; постане нејасан, а ове неизвесности довело до великих грешака.

Дакле, то долази из АХЛ Суннета научника, као што је наведено од Ибн Тејмијје: "Суннет Ахлус су највише знања о Ал Хак (истина) и наклоности у створењу".

Укус љубави захтева од нас да дају савете другима, испружен-благо њима, и захтева од вас да им дају прилику да се покаје Аллаху Свемогући, пут назад Богу пре него што је умро.

Укус љубави (Граце) је потребно да имате осећај збрињавања (из безбедносних створења) да узме природи Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То Аллаха дато његовом саллаллаху алејхи ве селлем То, наиме:

... حريص عليكم بالمومنين رءوف رحيم

... (Пророк) хтео (вера и спасење) које, опет веома воли милости према верницима. [На Тавбах: 128].

Овај дух треба да буде праћено нежности и љубави, што је највећи и величанствен карактеристика дин (религија) је, уместо храпавости и крутост, а не у пратњи став екстремног или претеран начин, али, са нежношћу која је постала симбол ове религије.

Тако да нико није предрасуда, и сумњају да је благодат (укус љубави) је само за муслимане само, или се примењује само код муслимана (само), чиме се превлачењем слеазе, онда морам да поменем неке од текстова који описују изреке Пророкове Ова благодат и обим. Милост је не само за муслимане сами, али и за оне који не верују, не само за људе, већ и за животиње ипак.

Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи савс То је био вођа проповедник (свештеник) и вођа народа који су чекали на разним врстама мука и увреде. Он саллаллаху алејхи То савс да се стави са непријатељством и прогона, и моли за добро на кривца. Када су неверници пре повредивши главу, он саллаллаху То алејхи ве селлем, што му крваре, и када разбити зубе он саллаллаху То алејхи ве селлем, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем није молити Аллаху Субханаху ва теала да нешто назад лоше за њих, али, он је само саллаллаху алејхи То савс желе милост за њих, јер је благослов. Посланик тада помолио:

اللهم اغفر لقومي فانهم لا يعلمون

Да, Бог. Опрости мој народ, јер нису знали [7].

Иако је он саллаллаху алејхи савс То је био мучен и злостављан од стране њих. Чак и Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

وما اوذي احد في الله مثل ما اوذيت

Нико није повређен у Аллаховом путу као (за) поремећаја што се дешава са мном. [8]

Посланика саллаллаху алејхи То савс стрпљењем саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:

لعل الله ان يخرج من اصلابهم من يوحد الله

Нека Бог уклоните ментаухидкан Бога кичме (потомство) их [9].

Стрпљење, он саллаллаху алејхи савс То је била инструментална у ширењу овог дин, заузима велику улогу у вођењу људи кроз прави добротворне сврхе, а не само теорија, као што је речено у овом тренутку. У ствари, Посланик, саллаллаху алејхи То савс материца (смилуј се) у ситуацијама рата и бавили непријатељима ислама. Ислам није битка у ратним сукобима, али рат искупљења; рат да се шири на зглобове љубави. Убијање непријатеља није основни циљ и прва, али то је последња опција. Прва понуда је религија ислам, други је да плати данак (за уплате у замену за безбедносне гаранције), а трећи је да се не меша са Муслиманима. Ако неверници не брину о томе, још увек узнемирава и штети муслиманима, онда се треба борити, и то такође треба да буде редослед владара и научника који су заједно раме уз раме у дин Аллаха помогне ово. Међутим, ако је иницијатива рат од стране појединаца, неопходно је разумети, да је проблем мобилизације рат није по индивидуалним правима. Он је рекао:

وقاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا ان الله لا يحب المعتدين

Борба на Аллаховом путу боре они који су вас, (али) не преступају границе, јер Аллах не воли злочинце. [Ел-Бекаре: 190].

Ово је исламски дин спојница у стању мира и рата, а такође се бави непријатеља. Пророка саллаллаху алејхи савс То се стално усмерава своје команданте да урадите милост (самилост) и на милост и немилост (самилост). Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао:. "Не убијају децу, старе људе који су, не убијају монахе у цркви, а не разбију дрвеће" [10]

Аллаху екбер! То је лик пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је знак да саллаллаху алејхи То савс. Посланика саллаллаху алејхи савс То није починио убиство неселективно, апатах дуже циљ, или да буде нешто популаран или да је он командовао?

Са неселективног убиства никада није благословио нашем Господу и наш Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем То. Како ће бити задовољан? Са неселективног убијања, само ће изазвати проблеме и просипање крви је веома жалосно што људској савести, а камоли од Аллаха и пророк саллаллаху алејхи ве селлем То.

Са морала и зглобова, су исламисти добијају примат, ислам је постао лидер и имају улогу у прикључите темељ, за оно што се зове глас људских права и оно што они називају права животиња. Пре напредак науке, пре западне цивилизације, а пре средствима комуникације је развијен који је тренутно доживљава од стране разних делова света, ислам прво изразио људских права и права животиња. Међутим, они су покушали да претходи, покушавају да фаворизују своју цивилизацију и настоје да схвате значења и учења ово, ислам је и даље на челу.

Исламски лидер у уливања племените зглобова, а затим се то догодило у стварном животу, у историји своје прошлости, данас иу будућности, иншаАллах Свемогући. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله كتب الاحسان على كل شيء فاذا قتلتم فاحسنوا القتلة واذا ذبحتم فاحسنوا الذبحة وليحد احدكم شفرته وليرح ذبيحته

Заиста Аллах вас упутио да урадите добро за све ствари. Ако убити (изврши закон Кисас), а затим исправите начин имплементације. Ако не клања животиња, онда добро у покољу. Нека један од вас изоштри свој нож и животиње забава сембелиханниа. [11]

Овај знак се приказује у му'амалах муслиман, му'амалах у исламу, у смислу резања до животиње. Па како онда у му'амалах са људске природе описаног од Аллаха Свемогућег:

ولقد كرمنا بنى ءادم

И заиста смо почаствовани смо децу Адама. [Исраа Ал ': 70].

Славимо Бога са оним што су они? Са оним што су Божија милост? Ништа друго, осим показујући их дин Божије истине, даје упутства за њих да буде проповедник на Аллаховом путу Свемогућег. Тако да они постају праведници и особа се искупи за друге. Ово је врло висока награда. То је управо оно што су многи, чак већина несталог човека, али човек ће признати Богу. И то, ако Бог није дао упутства, онда нико неће дати доказе осим Аллаха Свемогућег.

Да би ово да буде савршена слика и истина је постало јасно, морам да подсетим, да значење милости (самилост) и нежна није у супротности са на 'Иззах (храброст) муслиманске. Смисао љубави једног Муслимана не би требало проузроковати да је предмет, осим за ал-Хак (истина) и (не) понизи, осим муслимана. Укус љубави има своје место, као и на 'Иззах. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الايمان (فذكر منها) وان يكره ان يعود في الكفر بعد ان انقذه الله منه كما يكره ان يقذف في النار

Постоје три ствари, ко има ове три ствари, онда ће осетити сласт вере ... (А он саллаллаху алејхи савс То је поменуто, од којих је један) ... не желе да се врате у куфра након Аллах га спасао од неверицом, јер није желео да буде бачен у ватру. [12]

Ово укључује "Иззах муслимани по вери, не подлежу осим Аллаха Свемогућег. И пророк саллаллаху алејхи То савс је рекао:

المومن القوي خير واحب الى الله من المومن الضعيف وفي كل خير

Јак верник је бољи и вољен од Бога, него слабог верника. И свака од њих има добар [13]. Сваки се добро уклопио са власти (има).

Дакле, снага, осећај високе, осећа јак, (она) има своје место. Нимало све супротно подношења муслиман Господу своме, не подлеже непријатеља. Природа љубави није супротно заповести Божије у Његовом Посланику:

ياايها النبي جاهد الكفار والمنافقين واغلظ عليهم وماواهم جهنم وبيس المصير

О пророк, и борити се против кафира и лицемери, и да буде тешко на њих. Њихово место је пакао, а то је опет зло место. [На Тахрим: 9]

Нити је у супротности са природом Аллах Свемогући дати вернима, да су,

محمد رسول الله والذين معه اشداء على الكفار رحماء بينهم

Мухамед је Аллахов посланик и они са њим је тешко против неверника. [Ал-Фатх: 29]

Став, садржан у речи Аллаха Свемогућег да на време и место за себе. Као што је објашњено раније, то место је у трећем, а не првог реда. Зато што људи нису спремни да прихвате позив у ислам, прва фаза, и није послуша упозорења, другог реда, значи да не жели да прихвати истину и силу произвољно против створења, онда он има право на оштрију став. И крми постоји лекција за друге људе. Није Аллах Узвишени каже:

فشرد بهم من خلفهم لعلهم يذكرون

Онда су развод-бераиканлах људи који стоје иза њих (симпатија) њих, да они могу да пазите. [Ал-Анфал: 57].

Дакле, ова непомирљивост такође садржи учење о милости (саосећање), тако да људи који напустио бахато понос. Јер лекција за њих је довољно да образује душу.

Да разјаснимо, ја донесе пермисалан, а највиша пермисалан припада само Богу. Зар ниси приметио, када ваше дете учи и образује га, ако он не успе, дати упозорење. Ако он остаје какав јесте, онда ћете га ударио.

Да, било је болно премлаћивање, међутим, (она) је за едукативне сврхе, не садржи осветољубиве ударац, међутим, садржи добар ударац. Слично томе, теже став у исламу, он има време и место сами садржи саосећање и реализацију Аллах Узвишени каже:

وما ارسلناك الارحمة للعالمين

И Ми смо те послали није, али за (а) за милост свим створењима. [Ал Анбииа ': 107].

На крају, питам Свемогући Бог, који нас чини као особе које воле и буду људи који имају саосећање, бити онај који позива људе на Аллахове Књиге, човек који увек прате Суннет пророка саллаллаху алејхи ве То савс, () особе које чврсто држе конопац Алаха, лице које је предмет таухидНиа. За Аллаха има моћ да уради све то.

Васхаллаху То Ала Мухамед ва Набииина То Ала ВА аалихи схахбихи ајма'ин.

[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006 01/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]
_______
Фуснота
[1]. Транскрипт предавања у Истиклал џамији у Џакарти 19. фебруара 2006 М
[2]. Аксиом, постало је прихваћено.
[3]. Високи имам оглас Дарими
[4]. ХР имам Тирмизи.
[5]. ХР имам Ахмед.
[6]. Високи имам Бухари и имам муслиман.
[7]. Високи имам Бухари и имам муслиман.
[8]. Сличан хадис од Имама наратор Тирмизи и Ибн Мајах, наиме:

ولقد اوذيت في الله وما يوذى احد

И заиста, нисам никада ни на Аллаховом путу, а нико никада није искусио.

[9]. Сличан хадис од Имама наратор Бухари и Муслим.

... بل ارجو ان يخرج الله من اصلابهم من يعبد الله وحده لا يشرك به شييا

Међутим, надам се Бога од оних који обожавају Аллах сама и не забушавати, из кичме (потомство) их.

[10]. Сличан хадис, наратор је Ебу Давуд садржане у:

... ولا تقتلوا شيخا فانيا ولا طفلا ولا صغيرا ولا امراة ...

Момци ... и не убију старије, мала деца и жене.

[11]. ХР имам Тирмизи, НАСА-ја имам Ебу Давуд, Ибн Мајах и имам Ахмед.
[12]. Високи имам Бухари и имам муслиман.
[13]. ХР имам муслиман.


Имају само тријумф ислама


По
Шејх Ебу Осама бин Салим Ал-ИД Хилали


Заиста, укључујући и веома охрабрујуће, поново смо се састали у овој џамији, универзитет, у сред наше браће, ми смо велика дикалимат исти, наиме реченица изнад јединства и величине Ислама. Наша тема у овом јаком јутарњем Хири је величина Аллаха и Његовог Посланика и оних који верују. То је, величина ислама само да на миру.

Аргументи показују да слава припада само Аллаху, Његовог Посланика и муслимана и ислама веома много. Реч Аллаху ва Субханаху теала.

ولله العزة ولرسوله وللمومنين ولكن المنافقين لا يعلمون

Ипак, да је моћ само за Бога, за Његовог Посланика и онима који верују, али лицемјери не знају. [Ал-Мунафикун: 8]

Овај стих потврђује да слава припада само Аллаху, Његовог Посланика и верници.

فلا تهنوا وتدعوا الى السلم وانتم الاعلون والله معكم ولن يتركم اعمالكم

Да ли се осећате слабо и питати за мир, али ти си један изнад, и Аллах (такође) са вама и никада неће смањити (награда)-амалму милостињу. [Мухамед: 35]

А већ у знању за оне који уче Кур'ан, он је утврдио да је највише калиматуллах, док су неверници су у једној реченици најнижем нивоу. Дакле, то је величина ислама у књизи Аллаха. Исто тако, ово је нагласио преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и изјавама у Салаф генерације, Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То.

لا ينبغي لمسلم ان يذل نفسه

Верник не треба да се понизи "[хадис Репортед би Ахмед]

Ово је аргумент да сваки муслиман је славна са својом религијом. Јер Ислам учи ал 'Иззах га.

Размислите дијалог између Абу Суфиан који је још у кекуфуранниа-она-Омера са падавакту, када се мушрицима добили победу у бици на Ухуд.

Ебу Суфиан рекао: Хубал увећате, а затим Посланик наредио да се расправљам са Омера (говорећи): "Бог је већи и јачи".

Ово је део ал као постулат књиге и Суннета, што указује да Иззах (величина) припада само Аллаху, Његовом Посланику и исламу.

Ако смо научили да је припадао величину ислама, што је Иззах у исламу, и како ислам може да их уклони из концепта незнања ка величине косеп Иззах верују. Медитирајте на овом стиху видимо и упоредимо. "И да је моћ само за Аллаха, Његовог Посланика и да се на вернике, али лицемјери не знају" [Ал-Мунафикун: 8]

Поглед, Абдуллах бин Убаи бин Салул, председник мунафкин Мустхалик синова у рату. Пошто људи долазе кући из рата, укључујући и Пророка, он је покренуо идеју ширење хадиса Ифк (лажних вести). Он је оптужио Мајку верника Схиддиках пепела пепела бин Сиддик ('Аиша) на основу оптужби за прељубу. Вал иииадзу БИЛЛАХ.

Види, он је окренуо битку у својој кући, у његову част. У атмосфери пуној топле питања, лавиринт натоварен хоак, ови лицемери желе да искористе ову прилику, или желите да га удари, или желите да риба у води мутним водама.

У ситуацији рекао: لين رجعنا الى المدينة ليخرجن الاعز منها الاذل (Заиста, ако га је вратио у Медину, стварно јаке људе који ће возити од оних који су слаби из њега). Он подразумева под јаком човеку је његова. Док он говори о људима који су слаби Расуллах саллаллаху алејхи То савс.

Овај концепт Иззах наочара незнања, понос, понос друштвеног положаја, са насаб, претка, класа, број следбеника, много блага, са чин и богатство. Ово Иззах незнањем.

У питању је лажне вести, Бог не дозвољава било коју особу која негира распршивачима лажних вести питања. Ко негира Бог је директна. Рехабилитовати добро име Богородице верницима у првих једанаест стихове Сурат-Нур. Док је у Сура Ал Мунафикин, Бог негирао бин Абдуллах бин Убаи Салул (речима).

ولله العزة ولرسوله وللمومنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"И да је моћ само за Аллаха, Његовог Посланика и да се на вернике, али лицемјери не знају" [Ал-Мунафикун: 8]

Реч Божија је као да каже, не постоји величина него од Бога. Он је све-моћни и мудри, јака и перкаса.Тидак маха ни величина, већ припада Богу. Не постоји слава, али са Богом.

Свако ко зависи свемоћан, он је несумњиво ће бити снажан човек. Дакле, Аллахов Посланик са штапом, тако да она постаје јача. И тако је и са верницима, они држе Аллаха и Његовог Посланика, они постају моћне бића.

То је значи Иззах у косеп побожни, поносни на себе са религијом, са Аллаху, апостола, добрих дела, корисно знање, и мисије ка Богу. Поглед, како концепт ислама подигао људе из земљине површине на надморској висини Иззах. Ка високој резолуцији. Упркос њиховим телима да је у контакту са земљом, али њихове душе су обавезани малаил А'ла (Мајлис од Свевишњега), са постојећим задовољствима Аллаха. Дакле Иззах припада исламу.

Да ли () извор?
Ми смо раније рекли, да не постоји величина него од Бога. А свако ко заједно са све-моћни, силни, и он је постао ко тражи славу коју осим Аллаха, Он ће понизни.

Већина фактора који подржавају ову Иззах кукухниа, је исламски Акеедах. Акеедах се заснива на таухидуллах ментаухидкан (Бог), до дзатНиа, Акциони-ВА његове акције и Његове природе астме, Ништа има право на Суштине у обожавања никог осим Бога. Дакле, ко мениамбах Бог, постао је јунак. А они који меиекутукан Бог, постати презирање људско биће. Аллах је подизање или понижавајуће неко. Бог је рекао.

وتعز من تشاء وتذل من تشاء

И Ви узвиси особу која желите, и ви презирете људе који желите. [Али Имрон: 26]

Ко је доследан у исправном Акеедах и Тавхеед су равне, сигурно Аллах ће га славе са вером и уверења и вероисповести. И свако ко одступа од њега, не замери, али би требало да сами себе.

Други фактори такође могу да остваре "Иззах је манхај. Стога, Аллах каже.

ومن احسن قولا ممن دعا الى الله وعمل صالحا وقال انني من المسلمين

Ко боље речи од оних који позивају Аллаху, чини добро побожни и рекао: ". Ја укључујући и предавања оних који се предају" [Фусхилиат: 33]

Лихатах, након што је одржан уз манхај и пропаганде, онда има осећај поноса у религији. Он је поновио свој глас, да је он муслиман, укључујући бертаухид Богу и следе Бога и Његовог Посланика. Реч Божја:

ومن احسن قولا

(А ко боље речи ...), онда је одговор, нико боље од њега. У овом стиху Аллах повез са манхај пропаганде. Тек касније до исправних дела. Након тога, он је коначно поносан ислама.

Стога, захтев се односи на пријему исправних дела, постоје законски услови Камал (савршенство).

О законски услови за пријем милостиње је од Бога и иттиба икхлс 'то Посланика. Док је добротворна савршенство услов.

Прво: Неко мора да задржи своју веру силом. Бог је рекао.

يا يحيى خذ الكتاب بقوة

Здраво, Џоне. Узмите књигу (Тора), који озбиљно. [Мерјем: 12]

Он је рекао:

خذوا ما اتيناكم بقوة

"Пегангилах чврсто шта смо вам дати" [Ел-Бекаре: 63]

И понос Куввах је религија ислама.

Друго: Не лењи позивају да врше добра дела и чињења добрих дела и послушности.

Други извор исламског славе, будући да је муслиман који има своје карактеристике у акеедах, начина богослужења ка споља или ка унутра изглед.

У свим аспектима, муслиман има своје карактеристике. Муслимани имају посебну вредност истакнутој његове доброте. Он је рекао:

كنتم خير امة اخرجت للناس

"Ти момци су најбољи људи су рођени на људска бића" [Ел-Имран: 110]

Има своју вредност као људи баш и опције. Он је рекао:

وكذلك جعلناكم امة وسطا

"И тако (превише) смо направили нас (Муслимана), као народ баш и селекција" [Ел-Бекаре: 143]

Они су постали сведоци Божје на Земљи. Поглед на посебним вредностима које муслимани имају у стиху.

اهدنا الصراط المستقيم صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين

"Нас води на прави пут. (То је) начин на који људи којима сте се дају благослове за њих, а не (пут) гнев Аллаха (тј. Јевреји), а не (и пут) да су нетачна (тј.: Нассара ")" [Ел-Фатихах: 6 - 7]

"Водич за нас, Господе на десно и право, а не пут оних који су настали гњева Божијег, односно Јевреји. Нити је то био начин људи су у заблуди, да Нассара. Муслиман разликује од Јевреја и Нассара, верске и класне друго. Зато Посланик алејхи ва Саламу Аллах забранио тасиаббух (берсерупа) са неверницима забрана је садржана у савет је био невероватан..

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله وجعل الذل والصغار على من خالف امري وجعل رزقي تحت ظل رمحي ومن تشبه بقوم فهو منهم

"Ја сам послат са мачем, када дан Васкрсења је при руци, тако да је Аллах једино се клањали нанели понижавање и понизност у људе који се противе моју команду.. Резекику основана под сјечиво. Ко подсећа народ, сигурно обухвата од њих" [ Пријављено је Ахмед хадис]

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

"Упућен сам са мачем као Дан Васкрсења није при руци, тако да је Аллах једино је обожавао"

Ово је "Иззатул ислам. Ми се боримо за ислам људима да обожавају свог творца. Ми се трудимо да уклони људе од таме ка светлости. Ми се боримо за ислам са речи, пропаганду, са доказима и Бурхан пре уласка у борбу са мачем, у сваком месту и тренутка.

Затим Посланик алејхи ва Саламу Аллах је рекао:

بعثت بين يدي الساعة بالسيف حتى يعبد الله

(Послат сам мачем, када дан Васкрсења је при руци, тако да је Аллах само се клањали).

Дакле, боримо се за људе да обожавају Бога који их је створио.

وجعل الذل والصغار على من خالف امري

(Нанели понижавање и понизност у људе који се противе моју команду). Дакле, свако ко прати Посланикове саллаллаху команда То алејхи ве селлем, он ће одржати Иззах (величина) и риф'ах положај (висина). Свако ко се противио пророка мир и благослов манхај То алејхи ве селлем, она ће бити замењена понижавање. Након тога Посланик Аллах То алејхи ве селлем рекао. ومن تشبه بقوم فهو منهم (Ко подсећа народ, сигурно обухвата од њих). То јест, свако ко личи непријатељ, несумњиво ће бити вређани. Свако ко збуњен са својим непријатељима, он ће се изгубити. Ко прати манхај непријатеља, он ће бити понижени. Међутим, људи који следе Посланика манхај, не постоји грешка, а не срамота што га је снашло. Укратко, муслимански идентитет треба да буде другачији од осталих, у смислу акеедах, идентитета у сваком послу. Независно људско биће. Није на истоку ни на западу.

Како знамо да је ислам велика у очима људи или обрнуто? или како да знамо да су били велики муслимани или слаби?

Постоје неке ствари које указују да постоји слава ислама у животу муслимана и славу муслимана постоје усред човечанства.

Први докази о слави ислама. Сјај и ширење барјак ислама су многи.

Ако желите да знате Иззах формирање ислама у сред муслимана, онда размислите да ли су симболи, верски симболи, као што су молитве, молитве, имплементацију од стубова ислама, љубазност забрану забрањују неправедно видљива у средини муслиманима? Било тестамента у доброти и стрпљењу усред муслимана?

Ако видите ту вредности, изгледа добра дела, ту је корисно знање. Ако видите ове услове као што постоје праведни и морални, људски средства у добром стању, и религија ислама је још увек у стању славно.

Дакле, Посланик повезивања славу ислама са применом симбола, симболи ислама, развој Суннета међу муслиманима. А ви сви знате, да људи који су постом, када је сунце зашло, он би требало да прекине одмах брзо. Зашто, пожурити разбијање брзо је суннет. То је Послаников савс рекао алејхи.

لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر

"Религија је увек иде горе, докле год људи разбију њихову брзу мениегаракан"

Његове речи другог: "Ово ће увек бити религија славно за народ мој неће чекати ломљењу брзом звезду у успону"

Овде је Аллахов То алејхи ве селлем повежу са растућим оснивања религије, симболи верских симбола. Видиш постоји емотивна дух ислама. Људи још увек га има, хвала Богу, још није угашен. Али, желимо раст исламских симбола, симболи муслимана у реалном животу. Ми желимо да дух који је у срцима људи се претварају у симболе-симбола раст ислама.

Поглед, случај уметнице преступају против невјерника када Посланик Аллах То алејхи ва салалм, је сликарски карикатуре гора лаж му насртљиваца мир и благослов 'алејхи ве селлем. У истока и запада, севера и југа, људи сели да се одрекне. Већина њихових акција може бити оправдан шеријатски закон. Међутим, неки други не може оправдати религије. Постоји бојкот од паганских народа у економској области. То значи да још увек постоји верски занос у њима. Ми не желимо да овај курс. Али са тим, желимо да се придржавају симболе-симболе религије.

Ми радимо волимо Посланика са свим нашим осећањима. Али, наша одбрана је од суштинског значаја за одбрану суннета Посланика, оживљавајући суннета. Аллаху теала Субханаху ВА обећао помоћ за оне који помажу вјеру Његову.

ولينصرن الله من ينصره ان الله لقوي عزيز

"Заиста, Аллах сигурно помоћи онима који помажу (религија) Га. Заиста је Аллах је заиста јака, Моћни "[Ел-Хаџ: 40]

Свака особа која је помогла религију Аллах ва Субханаху теала, Аллах ће га бранити. Свака особа која је помогла Апостола, Аллах ће га бранити. Бог је рекао.

وتعزروه وتوقروه

"И ми смо сви ојачани (религија) и њен менгхорматини" [Ал-Фатх: 9]

Према мишљењу већине научника интерпретација, трећа заменица (у ставу) је Посланик Аллах меваикили То алејхи ве селлем.

Ако људи желе да заправо бране Апостола, то мора бити у складу са својом религијом. Ми подржавамо бојкот производа непријатеља. Али пре тога, треба бојкотовати непријатеље мисли, западну културу, акидах непријатељи, спољна културу. Уз то, симболи, верски симболи ће се појавити у средини публике.

Други обележити славу Уммета.
Наиме постојање независног става, не зависи од других људи; као независне особе са акеедах и манхајниа, привреде, културе, не имитирају Запад, људи невјерници или других људи. Није да ми не треба да искористе своје наука производа. Астрономија, наука и технологија, нису монопол наравно, припада свима, може се остварити било ко у њему. И Муслимани, било наређено да уједини два доброти, свет и у даљем тексту.

وابتغ فيما اتاك الله الدار الاخرة ولا تنس نصيبك من الدنيا

"А погледајте шта је Бог дао вама (срећа) на ахирету, и не заборавите удео (уживање) световног" [Ал-Касас: 77]

Тако, Муслиманско добротворно на акхиратниа, са добрим делима, и чините добро за свет, да га изгради. Зато се осврће хадис Посланика савс слаихи. "Ова религија ће увек бити славно за народ мој неће чекати ломљењу брзом успону звезде."

Ко чека објављивање звезда када иде брзо провалили? (Они) су: Јевреји од пагана и Рафидхах група (шиитски). То је, Аллахов Аллах То алејхи ве селлем је рекао, ако су моји људи ће чекати за подизање Звездице да разбије свој пост, они су пратили и други људи који воде народ овог идентитета постаје слаба.

Још један знак славе ислама.
Људи наметну шеријатски Аллаха на пулс живота, власти поставили Кур'ана и Суннета и владавине права. Јер, и обавезна примена Ејн серијатског фард 'за сваког муслимана. Размислите о речима пророка.

الا كلكم راع و كلكم مسيول عن رعيته

"Знајте да свако од вас је лидер и сваки лидер је на питање о одговорности"

Одатле, сваки муслиман је лидер. И као лидер, одговоран за спровођење Кур'ану и Суннету Посланика Аллаха бити на Ва Салам. Дакле, да спроводи Божији закон као закон је обавезан, Фард То Аин одговарајућу позицију и одговорности. Бог је рекао.

وما اختلفتم فيه من شيء فحكمه الى الله

"И о овом случају, шта год да се разликују, онда одлука (до) Богу" [пепела-Схура: 10]

ان الحكم الا لله

"Постављање закон је само Аллаха" [Ал `ам: 57]

Дакле, примена шеријатског права, закони Божји и владавине Исламске државе је обавеза по муслимана. Док омаловажавања или слабо у добијању овај проблем, неће радити уопште. Али у смислу позива на њега, мора да буде у складу са методом Посланика. Звали смо за одређеним условима, религије и закона Божијег од стране Посланика. Аллаху теала, каже Субханаху УА.

ادع الى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة

'Цалл (мушкарци) у улици Господар твој, са мудрошћу и добра лекција, и бантахлах их на добар начин "[-Нахл: 125]

قل هذه سبيلي ادعو الى الله على بصيرة انا ومن اتبعني وسبحان الله وما انا من المشركين

"Реци: Ово је пут (религија) ја, ја и људи који прате мене позива (ви) Богу са прави доказ. Слава Богу и ја нисмо укључују људи који су идолопоклоници "[Јусуф: 108]

Тако смо звали за доказ, Бурхан, докази и доказ. Пророка саллаллаху алејхи савс То је успела да успостави исламску државу, али не и мачем. Он саллаллаху алејхи То савс у стању да га примени када је успео да усадити у акеедах људи. Било људи који су успешно менгеккан монотеизам и фраза Ла илаха Иллаллах у свом животу, Аллах ће успоставити ислам у својој земљи даулах.

Стога, када порука ислама Посланику понудио племена током ходочашћа сезоне, он је саллаллаху алејхи То савс рекао. "Реци изјаву! Са њим, Арапи ће поднети вас, и ви ћете овладати страног нацију. Реци Ла илаха илла Аллах, бићете безбедни ".

Дакле, људи који се изврши монотеизам, спроводјење закона о Аллаху теала ће Субханаху ва даје моћ онима на Земљи. Аллаху теала, каже Субханаху УА.

وعد الله الذين امنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الارض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم امنا يعبدونني لا يشركون بي شييا

"А Аллах је обећао онима међу вама који верују и раде исправних дела да је Он заиста ће направити своју одлуку на земљи, јер ће он за њих успоставити религију која има диридхаиНиа на њих, и он заиста ће се променити (држава) их, након што су у страху да буду безбедни Сентауса. Они и даље обожавају са ништа да повезујемо ништа са мном "[-Нур: 55]

Истикхлаф и Тамкин (снага и победа) је обећање Аллаху да верницима који теже. Онда погледајте:

وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم

(Он ће успоставити за њих религију да Бог има за њих ридхаи)

Пре него што држава да спроведе Бога на земљи, Бог је направио веру у људском срцу. Када се религија уграђен у свакој од наших срца, да се поштовање закона Бога у својим срцима, морамо да се спроведе закон Божји у животу у складу са нашим могућностима, Аллах ће дати дар Истикхлаф и Тамкин.

Да ли је ислам Велики ће се вратити као што је првобитно?
Овај случај је лет преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у сахеех хадиса.

ليبلغن هذا الامر ما بلغ الليل والنهار بعز عزيز او بذل ذليل عزا يعز الله به الاسلام واهله وذلا يذل الله به الشرك واهله

"Ово ће проширити религија колико је растојање достигао ноћ и дан, са племенитом славом и понижавања људи који терхјина; славу коју Бог ће прославити ислам и његове присталице, као и понижавајући кесиирикан и његови следбеници".

(У овом хадису) пророка саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао да Ислам, упркос притисцима и слабог људског живота у души неког муслимана, (кееп ит) ће вратити велики, победник, блистава као што је поменуто у хадису племенити пророка. Она такође показује, будућност припада само ислам. Без сумње, ово је дефинитивно датианг и стигну, не могу! Зато што верујемо у Аллаха и Његовог Посланика. Све-Истинити Бог, нити Његовог Посланика. Догађаји су обавештени Мессенгер саллаллаху алејхи савс То дефинитивно стигла, нико не може порећи.

Али, постоје фактори који ометају величину ислама и пут који води до њега, међу најважније.

Прво: Фанатизам Регионална и трибализам
Усред муслимана порастао жалбе на фанатизма и трибализам. Ова жалба је разведен расипа муслимане. Такође случај да потисну и понизи Арапски мерека.Бангса фанатизам позвао саму фракцију. Слично томе, Персијанци, Турци. Урду народ у рат за борбу против нетрпељивости и проучавао их. Муслимани деле неку врсту поделе у групе. Чак иу класи поред разведен, појавили многи фракције. Једна странка на југу и позвао друге странке позвао је ка северу. Она позива на западу и позива ка истоку, иако потичу из исте земље, потомке исто.

Разведен муслимане расут у разних група и секти, а пре него што су били људи који су један. Када су подељена, а потом и његова моћ да ослаби и постане имитаторе као храна дипербуткан непријатеље непријатељима ислама. Овде је делимична баријеру која блокира пут ка великом успеху ислама.

Са унутрашње ивице, можемо утврдити утицај у настајању да мајсторство људи не невјерници дзати облика, али је под контролом природе ефеката других догађаја. То је, због немоћи и слабости муслиманске вере. Видимо подршку фактор је снага западне војне и економске снаге и политичке слабости муслимана.

Ако обратите пажњу на политичке моћи на Западу, испада њихови политички концепти су разоткрио, откривени борокниа, који концентрисана на лажи и политичких нифак, играјући хроми стандарде, мерено по више скала, играти две теме. Они су захтевали примену нечега, али заправо су мемпецундангиниа. Они су захтевали да су исламске земље спроводе демокраи, али када су земље муслимана освојили, они би то негирају. Ово сугерише да су њихове политичке лажи и лажи на бази, Аллаху теала Субханаху ВА их је разоткрио.

Хајде да погледамо економске моћи на западу. Њихова економска моћ уништена. Они постају моћна економска сила због природе контрола снаге исламских земаља, плуг своје богатство. Они су колонизовали муслиманске земље. Наш уље, су опљачкани. Нас злата злато, они краду. Нафта и богатство наше земље дредгед, продају на тржишту са ниском вредношћу. Нико сем Бога зна колико.

Као њихове војне моћи, то је Аллах који ће то решити. Види, на крају прошлог века, постоје две силе које владају светом. Исток сила представља моћ совјетског комунизма и западног капитализма снага са САД као свог лидера.

Како би Совјетски Савез био поцепан, али имају савременије наоружање? Бог је дошао до њих са становишта да не сумњамо, и баци страх у њиховим срцима. Они уништавају њихове домове са својим рукама и рукама муслимана. Узмите поуку из овог инцидента, О људи од разумевања.

Америка не нападне Совјетски Савез са нуклеарним (тиме уништена). Уништавање снаге Совјетског Савеза долази изнутра. Седаб, фактори који га је приморала уништена. Исто тако, Америка је била на ивици колапса изнутра. Економска слабост, уништавање и морална деградација, кекиуатан војни пораз. Ове силе нису више бертаји. Њихова моћ је остало је слабост муслимана. Дакле, они покушавају да под условом да муслимани у ослабљеном стању. Слаби у вери, световног, мисли и очекивања. Ако Муслимани назад у своју веру, несумњиво ће колапс забушавати, куфр ће нестати. Застрашујућа моћ овог света ће нестати монотеизма калматут, Ла илаха Иллаллах.

Дакле, највећа препрека за постизање величину ислама је подељен димплед муслимане.

Који је пут до славе ислама?
Концепт је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс како је наведено у хадиса од Умара ибн 'анху.

اذا تبايعتم بالعينة واخذتم اذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا الى دينكم

"Ако је куповина и продаја путем о 'ИНАХ, држећи репове крава и уживали узгој и напусти џихад, Аллах ће нанети понижење на вас, то га неће повући из тебе док се не вратите своје вјере."

Ако је тако, пут који води до њега, о браћо моја, о млади ислама, моја очекивања људи, моји људи су у лагеру наде за светлију будућност: пут до величине Ислама је религија нас задржати Деган је раније сматрао да је Посланик саллаллаху ' алејхи ве селлем, и асхаби и генерација Салафусх Салиха. Када су доследно су изнад религије, они су постали најбољи човечанства, општински лидери, учитељи човечанства, извадите човека из таме у светлост. Са повратком у нашој религији, наша вера ће поново бити велика. Периоду мора да се забавља, али захтева стрпљење и моралном.

يا ايها الذين امنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقوا الله لعلكم تفلحون

"О ви који верујете, будите стрпљиви и ојачати ваше стрпљење и даље спремни да стоје (земљиште граница), и страх Аллаха, ви који може напредовати" [Али-Имран: 200]

Аллах ал-Азиз ал-Кавиииу помогне ислам и муслимани, Ал-Хак и изгледа да спроведе исламску земљу са књиге и Суннета. Бог ће се догодити и Он има моћ да га.

[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006 01/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]


извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment