Tuesday, August 14, 2012

Еид ал Бајрам дана и смернице Краљевству; од анху Бураидах Аллах ', рекао је: كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا ياكل حتى يرجعفياكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه "То је пророк саллаллаху То алејхи ве селлем није изашао на дан 'Фитер Бајрам, па је јео и није једе на дан" Еид ал-АДХ-ха., Па је отишао кући, а онда једу месо жртве ". [Ат-Тирмизи и ХР Ибн Мајах].


Еид ал Бајрам дана и смернице Краљевству; од анху Бураидах Аллах ', рекао је: كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا ياكل حتى يرجعفياكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه
"То је пророк саллаллаху То алејхи ве селлем није изашао на дан 'Фитер Бајрам, па је јео и није једе на дан" Еид ал-АДХ-ха., Па је отишао кући, а онда једу месо жртве ". [Ат-Тирмизи и ХР Ибн Мајах].


По
Арис свештеник Абу Сулаиман Сугиианторо


ЗАШТО зове 'ИД?
У језику, 'Ид је нешто што поново и поново и поново. Нешто што се користи да дођу и да се врати из једног места или времена.

Затим се зове 'Ид, јер Бог даје доброту да разбије леђа, после нашег поста и плаћање закат Бајрам. И усавршио ходочасници, након што је наредио да се клања животиња и жртвовања Таваф. Јер, обично у оваквим тренуцима постоји задовољство и срећа.

Као рахимахуллах Сујути је рекао, "" Ид је специфичност овог народа. Постојање два дана 'ид и благодати Божије на овом народу. Од Анас Аллах То анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс дошао у Медини, а народ је имао два Медине празнике. У време Јахилиииах, они играју на ова два празника. Он је рекао, "Ја долазим и имате два дана, да ли играте у незнању. Бог онда замените бољи од њих, (то јест) дана Нахр и дан Бајрам "" [Др. Абдулах Атх Тхаииар и Ахкам ал 'Идаин Ва То Асири Дхи'л Хијјах, стр. 9].

Сунном ствари на 'ид
Постоје неки који практикују суннет за нас на овом срећном дану, укључујући:

ОДГОВОР: Купатило.
На дан 'ид и Суннета за туш. Зато што на данашњи дан муслимани ће се окупити, онда суннета као купања у петак. Међутим, ако неко само вудоо 'само, то је легитимно за њега. (Ибн Кудама Ал Мугхни, 3/257). Као што су купање и каифииатниа јанабат.

Нафи 'каже, прво, "Еид ал-Бајрам, Ибн Умар То анхума туширање пре одласка на терену. [Испричао Имам Малик у Муватта Ал ', 1/177].

Са'ид ибн Мусаиииб рахимахуллах је рекао: "Суннет на дан као 'Фитер Бајрам постоје три. (То је): кратка шетња на терену, једу и туш пре него што напусти кућу. [Ирва'ул Гхалил, 2/104].

2. Молитва Пре поласка раскошном 'ид.
Суннет да опрати и ставити на своје најбоље одело, носе парфеме и берсивак.

Од анхума Аллах Ибн Аббас ', рекао је:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبس يوم العيد بردة حمراء

"То је пророк саллаллаху алејхи То савс, на дан 'ид, Носила је црвену бурдах". [Јасен Сахеехах, 1279].

Рахимахуллах Имам Малик је рекао: "Чуо сам Ахлул Илми, они сматрају Сунном носи парфем и украшен на дан 'ид." [Ал Мугхни, 3/258].

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "У прошлости, када су се на дводневном празника намаза, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем је носио лепу хаљину Хуллах Он је носио два дана одмора и Сунце у једном тренутку.., Он је носио две зелене хаљине , а понекад носили црвено ћебе бурдах (тканина). " [Заадул Ма'ад, 1/426].

Док за жене, а не препоручује се за ношење одеће украшен маште, или носити парфем. И они треба да остану далеко од мушкараца, тако да не увреде, као реалности које видимо данас.

3. Сметње Пре Еид молитвом 'ал-Бајрам.
Од анху Анас Аллах ', рекао је:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يغدو يوم الفطر حتى ياكل تمرات. رواه البخاري

"То је пророк саллаллаху алејхи савс То није изашао да се моли наслова Фитер Бајрам, па је јео неке датуме". [Репортед би Бухарије ал.]

И анху Бураидах Аллах ', рекао је:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يخرج يوم الفطر حتى يطعم و يوم النحر لا ياكل حتى يرجع
فياكل من نسيكته. رواه الترمذي وابن ماجه

"То је пророк саллаллаху То алејхи ве селлем није изашао на дан 'Фитер Бајрам, па је јео и није једе на дан" Еид ал-АДХ-ха., Па је отишао кући, а онда једу месо жртве ". [Ат-Тирмизи и ХР Ибн Мајах].

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "У прошлости, пре изласка да се моле наслова Фитер Бајрам, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем једе неке датуме, са непарним бројем. И на дан" Еид ал-АДХ-ха, он не једе па назад на терену, а затим Он је јео месо жртве. " [Заадул Ма'ад, 1/426].

4. Имајући другачију пута Одлазак и повратак, ИД, када молитвом ".
Суннет на начин мениелисихи, односно узимањем пут када изађем да се моли 'ид, и проћи други пут када се враћао из поља.

Од анху Џабир Аллах ', рекао је:

كان النبي صلى الله عليه وسلم اذا كان يوم عيد خالف الطريق. رواه البخاري

"То је пророк саллаллаху алејхи То савс, када је дан 'ид, узео је другачији пут када одсуство и идите кући". [Пријављено је ал Бухарије у Идаин у Баб Ал ']

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "У прошлости, Посланик, саллаллаху алејхи То савс изашао пешке, а он мениелисихи пут, (да) је прошла кроз један начин и повратак по други пут." [Заадул Ма'ад, 1/432].

Закон је другачији пут је само посебан на Ид два дана. Није Суннет за друге делима, као што су молитве недељу, како је поменуто у књизи Ибн Дхуваииан Манарус Сабил 1/151. Или у добрим делима других проблема, имам Невеви помиње у књизи Праведника Рииадхусх, поглавље дисуннахканниа иду да се моле "Ид, посетите болесне, Хаџ, рат, у пратњи леш и други узимајући другачији пут, па помножите место- богомоља.

Шејх ибн 'Утхаимеен, можда Аллах помилуј рекао: "Ствари као што то не може бити дикиаскан. Штавише, пракса није пракса у време пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. И никада цитирао да је он другачији пут, осим о личној два дана. Имамо једно важно правило за тхалибул Илми, све то је разлог зашто време пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и није то, онда пракса је одбијен ". До Сејх ибн 'Утхаимеен рекао: "Тачно је, предлог је, да другачији пут, посебан молитвени на два" Ид само, од речи Захир-ал Хајјави муаллиф у Заадул Мустакни'-јер није поменуо дан петак, али само помиње у Ид-две дана. Ово сугерише да он није изабрао дисуннахканниа мишљење је другачији пут, осим на 'ид' два дана. [АСИ Сиархул Мумти ', 5/173-175].

5.. Бертакбир.
Аллах Узвишени каже:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون البقرة - 185

"И тако ти усавршио питање Рамадхан и бертакбирлах јер Бог је дао вама, можете бити захвални". [Ал Бекаре: 185].

Бертакбир времена почиње након нишанску младог Месеца у Схаввал, то је ако је могуће. А ако то није могуће, онда са доласком на вести, или када сунце постављање на 30. Рамазана. Затим, ова такбир до имама завршио проповед о "Ид. Слично томе, по мишљењу права, међу Ахлул Илми мишљењу. Међутим, ми не бертакбир када слушате проповеди, али ако следите такбирниа свештеника. И нагласио да бертакбир када изађе из куће на терену, или док чекате да дође свештеник. [Ахкамул То Идаин, 24].

Рахимахуллах Шејх ал-ислам Ибн Тејмијје каже: "такбир на дан Фитер Бајрам почиње када нишанску младог Месеца, и завршава са завршетком" ИД који је када свештеник заврши на проповеди, (тако) мишљење је у праву. ". [Мајму То Фетва, 24/220, 221].

Својства (схигхат) такбир, у овом случају постоји ширина. Хас Цоме аутентичну причу о Ибн Мас'уд Аллах То анху, да је бертакбир на тасирик са још-нумерисаним дана (два пута), Аллаху екбер лафадз рекао. Ибн Еби Сиаибах и санадниа аутентичног, али да друге лафадз три пута.

الله اكبر, الله اكبر, الله اكبر, لا اله الا الله, الله اكبر, الله اكبر, ولله الحمد

Не би требало да буде јама'и бертакбир, који је окупио групу људи за говорио једним гласом, или особа која даје своју команду следи од стране групе људи. Јер, како овој пракси никада није цитирао из Салаф. Суннет, бертакбир свако појединачно. Као што је добро на било ком дхикр, или молио за молитву-молитву када масиру 'у сваком тренутку. [Ахкамул То Идаин, Атх Тхаииар, стр. 30].

Шеик Ал рахимахуллах Албани је рекао: "Вреди бити опоменути на данашње време, да је њен глас када збор дисиари'аткан бертакбир не са једним гласом, као што је учињено од стране неких људи Слично томе, у сваком сећања су наглас читају или. не, то не дисиари'аткан да берјама'и Ми треба да будемо свесни овог проблема "[Линеаге ал хадисе Сахеехах, 1/121]..

Молитва ПРАВНИ ИД
Закон молитве "Ид То је фард аин, за свакога да га уради. Од анха Умм То Атхиииах Аллах ', рекао је:

امرنا - تعني النبي صلى الله عليه وسلم - ان نخرج في العيدين العواتق وذوات الخدور وامر الحيض ان يعتزلن مصلى المسلمين. متفق عليه

"Посланик нам је наредио (жене) да изведеш на 'аватик (девојке) и девојке су скривене и наредио да остану далеко од менструације жена мусхалла место (молитву) од муслимана.". [Договорена алаих].

У прошлости, Расулулллах саллаллаху алејхи савс То се увек молити би 'Ид. Ово је аргумент о неопходности молитве "Ид. И молио 'ид прекинути петак молитва обавезе, ако' ид пао на петак. Нешто што није обавезно, није вероватно да прекинете обавезу на други. Поглед На Та'ликат Ар Радхииах, шеик Ал Албани, 1/380.

Аргумент да молитве 'ид је фард То Аин, је мадххаб Абу Ханифах и један од историје Имама Ахмада. Слично томе, мишљење Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах изабран. Он је рекао да у Мајму'Фатава (23/161), гласи: "Стога, молимо да закон мерајихкан 'ид је обавезно" Аин. Што се тиче сугестија није обавезно, је реч која је веома далеко од истине, јер молећи 'ид укључујући и највећег исламског сии'ар. Муслимани који се окупљају на тај дан, више него у петак. Слично дисиари'аткан тог дана до бертакбир. Што се тиче његовог правног мишљења да је рекао Фард кифаиа, није тачно ".

Молитва време 'Еид ул-Бајрам
Већина Ахлул Илми мишљењу, да је време за Ид Молитва 'је као висок као копље после изласка сунца до сунца клизања. Наиме духа.

Менгакхиркан и Суннет да се моле "Фитер Бајрам, муслимани имају прилику да дају добротворни Бајрам.

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "У прошлости, Посланик, саллаллаху алејхи То савс менгакхиркан моле наслова Фитер Бајрам и потребу да се моли" Еид АДХ-ха. Док је Ибн Омера То анхума, пријатељ који је одржан у Суннету. Он није дошао све до изласка сунца ". [Заадул Ма'ад, 1/427].

ПЛАЦЕ успостави Салат 'ид
Сунном молитве 'ид у мусхалла. Наиме поље ван насеља муслимана, осим уколико постоји удзур. На пример, као што су: кише, јаких ветрова и друге, то треба урадити у џамији.

Ибн Кудама рахимахуллах рекао: "Радити Молитва 'Ид у пољу је суннет, јер прво, Посланик, саллаллаху алејхи ве То салалм на терен и напусти џамију. Слично томе, четири халифа. И то је све муслимане. Они су се договорили у сваком добу и месту да изађу на терен када се моли 'ид'. [Ал Мугхни, 3/260].

Ниједан позив и ИКАМАХ пре ИД Молитва '
Џабир Ибн Абас и од анхума Аллах, они је рекао:

لم يكن يوذن يوم الفطر ولا يوم الاضحى رواه البخاري ومسلم.

"Никада не позив на молитву на дан као 'Фитер Бајрам и дан као' Еид ал-АДХ-ха". [Пријављено је ал Бухари и Муслим]

Џабир бин Самурах Аллаха То анху, је рекао:

صليت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيدين غير مرة ولا مرتين بغير اذان ولا اقامة. رواه مسلم

"Молио сам се уз Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То на дводневног празника, једном или два пута, без молитве и без икамат". [Пријављено од стране муслиманске].

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "Раније, када је Посланик саллаллаху алејхи То савс на терен, почео је молитву без Адхан и икамат или речи" пепела схалату јами'ах ". И Суннет, да не раде ". [Заадул Ма'ад, 1/427].

СХИФАТ моле "ИД
Молити 'ид, радио два и рак'ах бертакбир у два рак'ах је 12 пута такбир, 7 у првом рак'ах после такбиратул ихрам и пре кира'ах, и 5 такбир у другом рак'ах пре кира' Ах.

عن عمرو بن عوف عن ابيه عن جده ان رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في العيدين سبعا في الاولى وخمسا في الاخرة. رواه ابن ماجه

"Од Амр бин Сиу'аиб његовог оца од његовог деде, заиста Посланик Аллах То алејхи ве селлем молио бертакбир на два" Ид седам пута у првом рак'ах и пет пута у другом рак'ах. " [ХР Ибн Мајах].

عن عايشة ان رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر في الفطر والاضحى سبعا وخمسا سوى تكبيرتي الركوع. رواه ابو داود و ابن ماجه

"Од Аисха, Аллах заиста саллаллаху алејхи То савс бертакбир да се моле" Фитер Бајрам и молимо затвора Еид ал-АДХ-ха седам пута и пет пута, поред два такбир клања ". [Репортед би Ебу Давуд, Ибн Мајах. Погледајте Ирва'ул Гхалил 639].

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "Почео је да се моли 'ид пре беркхутбах. Молио два рекјата. Бертакбир у првом рак'ах, седам пута узастопни након такбир такбир ифтитах. Застао је између два такбир. Није познато специфичну дхикр између такбир и такбир ово. Ипак, (не) поменуо да Ибн Мас'уд Аллахов То анху и благослови Бог, ласкајући и крајња благослове на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То (између два такбир), како је наведено од стране Ал Кхаллал. И Омера ибн 'анхума То је пријатељ који је веома тамассук (лепљење) на Суннету. Он је подигао руке сваки пут такбир. А после усавршавање такбирниа, Посланик је почео кира'ах. Он је прочитао Ал Фатиха, а затим прочитајте КАФ писмо у једном рак'ах. С друге рак'ах, рецитовање сури Ал Камар. Понекад чита писмо и писмо ал ал А'лаа Гхасиииах. Он има два легитимна од овога, и неовлашћено историју држава у другима.

Када завршите читање, он бертакбир и клањања. Онда, када је усавршио први рак'ах, Он је устао из клањају и бертакбир пет пута заредом. Након што је прочитао. Онда такбир се отвара у два рекјата, затим прочитајте и после клања. " [Заадул Ма'ад, 1/427].

ПОСТОЈИ ПРЕ И ПОСЛЕ ИД Сунном Молитва '?
Није Сунном Сунном молитве пре и после 'ид. Аллах се помиње од Ибн Аббас То анхума:

ان النبي صلى الله عليه وسلم صلى يوم الفطر ركعتين لم يصل قبلها ولا بعدها. رواه البخاري

"Заиста, Посланик, саллаллаху алејхи То савс молио 'Фитер Бајрам две рак'ах, не моли, јер пре или" [Репортед би ал Бухари].

Имам Ахмед, Аллах може помилуј рекао: "Не постоји апсолутно нико суннет молитва пре или после 'ид'. Онда је питао: "Шта је са људима који желе да се моли у том тренутку?" Он је одговорио: "Бојим се да ће бити праћен од стране оних који га виде. Иа'ни не моли ". [Ал Мугхни, Ибн Кудама 3/283].

Ибн Хајар Ал Хафидз рахимахуллах рекао: "На крају, молитва 'ид ни суннет молитва пре или после, се разликује од особе са молитвом менгкииаскан Гомаа Међутим, суннет молитве мутхлаках нема посебно аргумент против њега, осим ако је то учињено на време. је макрух као и на другим данима. " [Фатх-Хул Бари, 2/476].

Када се моли 'ид урађено у џамији због удзур, а затим је наредио два рак'ах молитвени тахиииатул џамију. А Аллах најбоље зна.

Ако би некоме из Лефт Бехинд моле "ИД, неопходно је МЕНГКАДХА?
У овом питању, шејх ибн 'Утхаимеен, може Аллах помилуј проглашена у АСИ Сиархул Мумти' 5/208:. "Шејх ал-ислам Ибн Тејмијје тврди дикадха не они који су напустили или побегли из моли 'ид, није Суннет за менгкадха'ниа, јер никада није Нико од пророка саллаллаху алејхи То селлем и молио. 'ид молитву врши са посебном скупштини Дакле дисиари'аткан не, осим на тај начин. ".

Шејх ибн 'Утхаимеен, онда је такође рекао:.. "Молитва није дикадха петак Међутим, за људе који су иза себе оставили, (то) да замени обавезне молитве петком са молитвом у то време Дхухр у молитви." Ид, када кашњење од збор, није дикадха, јер у том тренутку не постоји обавезна молитва или моли Суннет ".

То беседи Еид ул-Бајрам
У Схахихаин и други поменути:

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج يوم الفطر والاضحى الى المصلى فاول شيء يبدا به الصلاة ثم ينصرف فيقوم مقابل الناس والناس جلوس على صفوفهم فيعظهم ويوصيهم ويامرهم رواه البخاري و. مسلم

"То је пророк саллаллаху То алејхи ве селлем изашао на терен на 'Фитер Бајрам и' Еид ал-АДХ-ха Прва ствар коју је урадио била је плен, а затим се окренуо и стао пред свог пријатеља, а они остали седе у својим редовима.. Онда би дати наслова изхах и хоће и да их је наредио ". [Пријављено је ал Бухари и Муслим].

У питању Ид проповеди То, особа није дужна да слуша. Дозвољено да напусти терен после молитве. Није као проповеди недељу, који је обавезан за нас да присуствују.

У хадиса од Ибн Са'ид Као анху Аллах ', рекао је:

شهدت مع رسول الله صلى الله عليه وسلم العيد فلما قضى الصلاة قال انا نخطب فمن احب ان يجلس للخطبة فليجلس ومن احب ان يذهب فليذهب

"Видела сам молио" Ид са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То Када завршите, он је рекао:. ". Ми смо сада беркхутбах Ко ће слушати, молимо вас да седнете и ко је вољан, молим вас идите.". [Издаје и Ебу Давуд, Ибн Ан Наса'и Мајах. Погледајте Ирва'ул Гхалил 3/96]

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "У прошлости, када је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем савршена молитва, он се окренуо и стао испред својих пријатеља, а они седе у својим редовима. Он је дао мау'изхах, тестаменти и наредбе и забране им је отворио кхутхбах. -његов говор хвалећи Бога. То никада није био пријављен у једном хадитспун да је отворила две проповеди на 'Фитер Бајрам и' Еид ал-АДХ-ха са бертакбир. А с обзиром рукхсхах за људе који су присуствовали 'ид да слушају проповеди или идите ". [Заадул Ма'ад, 1/429].

АКО ДАНА 'ид поклапа са петак
Када дан 'ид дана поклапа се са петка, у петак молитва обавезе за људе који су присуствовали' ид бити заувек забрањени. Али, за власти, треба да буде наређено да подесите молитве петком, којој ће присуствовати људи који не гледају 'ид или за оне који желе да присуствују у петак од људи који су се моле "Ид. И уместо петка за људе који нису молитве петком, молитве Дхухр. Али боље је да присуствују оба. [Погледајте Ахкамул То Идаин, Атх Тхаииар, стр. 18; Ма.иалис То Асири Дхи'л Хијјах, шеик Абдулах ал Фаузан, стр. 107].

Од Ебу Хураирах од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

قد اجتمع في يومكم هذا عيدان فمن شاء اجزاه من الجمعة وانا مجمعون. رواه ابو داود و ابن ماجه

"Да ли сте се окупили на ова два ИД је доста од петка 'ид Ко ће, онда се моли.'. Ипак, радимо на молитве петком." [Репортед би Ебу Давуд, Ибн Мајах]

Добар дан за рећи 'ИД
Шејх ал-Ислам је честитао на дан 'ид. Он је одговорио:

"Честитајући Дан" ИД; ако неко испуњава брата, а онда је рекао تقبل الله منا ومنكم (Аллах прихвати добра дела од нас и од вас), или اعاده الله عليك (може Бог дати добре ствари за вас), или семисалниа, у овако нешто је испричао између групе пријатеља, који су прво то урадите. И диперперболехкан по Имам Ахмед и још много тога. Имам Ахмед је рекао, 'Нисам почнете са нечијем Честитајући' ид. Међутим, ако неко ми је честитао, ја ћу мењаваниа, јер одговор тахиииах обавезна. Цеститке почео 'ид није суннет су наредили, и не обухватају све што је забрањено. Ко обавља посао, онда је случај у тачки. А за оне који то не уради, постоји и пример "[Мајму То Фетва, 24/253, види ал Мугхни, 3/294]..

Валлаху а'ламу схаваб Бисх.

Завршено 15. Рајаб 1425, поклапа 30. августа 2004.

[Копирано у Ас-Сунном магазина ВИИИ/1425/2004М 07/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858197]




Хари Раиа и његовог смисла у исламу


По
Шејх Мухаммед ибн Ибрахим Ад Дуваис


Празници су дани у којима пролива никаквог смисла радости је увек слави од народа до нас данас. Они откривају сву значење 'убудиах (обожавање) својим боговима са мноштвом догађаја према њиховој тврдњи да су акције које могу да се приближе на њих и наложи следбенике да поново успостави своју природу су праве и јаке корене у души њихове душе. Али, међу људима који преферирају празне дела нису корисна, било речима или делима, и склонији да се њихове жеље испунили уз ружноћи и кејелеккан, тако да се природа не игноришу њихове позиве.

Ислам забрањује акције (празно да није корисно) као празник-дан раианиа невјерника или долазе да га виде, Алах Субханаху ВА теала, каже:

والذين لا يشهدون الزور واذا مروا باللغو مروا كراما

"А они који нису присуствовали Аз-зур, неморална дела, а ако донесе акт узалудан (хаос) са пуном сјају своје прошлости". [Ал-Фуркан: 73]

Научници 'као што су муџахида, Ибн Сирин и Раби То бин Енес, и Икримах рахимахуллах тумаче да је намера овог става је празник незнања.

Када је Посланик саллаллаху алејхи То савс дошао у Медину, нашао народ Медини славе два дана празник за забаву и весеље у време незнања, онда је рекао:

قدمت عليكم ولكم يومان تلعبون بهما في الجاهلية فقد ابدلكم الله يومين خيرا منهما يوم النحر ويوم الفطر

"Ја сам дошао да вас и имате два фестивала играш у њему у тренутку незнања, а Аллах их је заменио са бољим за вас:" Празник жртвовања и дан разбијање ".. [ХР имам Ахмед Абу Дауд, и Наса'и]

И пророк саллаллаху алејхи То савс је рекао Ебу Бекр Аллах То анху:

يا ابا بكر ان لكل قوم عيدا وان عيدنا هذا اليوم

"О Ебу Бекр важи за сваки од постојећег раианиа дана и ово је наш празник".

И 'Укбах бин Амира То Аллаха То анху да је Посланик саллаллаху алејхи То савс да је рекао:

يوم عرفة ويوم النحر وايام التشريق عيدنا اهل الاسلام وهن ايام اكل وشرب

"Дан Арафах, дан и КУРБАН дана Мина је наш празник, Муслимани и ових дана је дан да једу и пију". [ХР. Абу Дауд, НАСА И и Тирмизи]

Ствари попут ове дају осећај за другог муслимана да се разликује од других вера, лажна и заблуди, јер они такође имају посебан празник - празник. А када муслиман осећа поносни додавање другог празника који је описао по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То, онда ће то проузроковати губитак до паганских мржње у свом срцу и бол невиним од њих и њихових акција . Ипак, они су највише основна начела Акеедах од муслимана, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао:

من تشبه بقوم فهو منهم

"Ко подсећа људе да је то укључује". [ХР. Ахмед, Ебу Давуд и други]

А тај тренутак поноса и љубави за велики празник-дан Муслимана ће нестати мало по мало од срца, тако да није остало уопште.

У вези са овим Схаикх ал Ислам изјавио је у Фатаваниа рахимахуллах:
"Слуга ако су неке од свог посла, уместо прописаних питањима ће мемударлах своју љубав на Схари'а и жељу да искористе Схари'а у складу са прописаном додавање пениимпанганиа против, за разлику од оних који усмерава вољу и жељу за нешто што је прописано онда ће прославити своју љубав према Схари'а и воле да искористе оно што је тако прописано да више савршен и завршио исламски диинниа. Зато ћете наћи људе који воле да слушају музику и песма-за-касхидах љубазност (катаниа!) смањиће своју љубав за слушају Кур'ана ". [Ал Фетва].

У прослави гозбу, у којој су веровања појединих религија, али када муслиман учествовао у прослави празника или партије који не верују, онда је извесно да ће пасти у заблуду да постоји у религији њихове религије и такође могу бити пада у забушавати.

Хари Раиа-ИЕД-Импулс је обожавање
Знамо да свака раса има посебан дан као празник они се, они фокусирати на њему са разних њихових веровања и учења које могу бити наследне. За њих, празник је импулс богослужења, кетундуккан да осим Аллаха, или чин пакости или окрутност, игре и тако даље. Као што се дешава, и ми наћи празник-дан празник Нассара, међу којима је и почетак празника (Нова година), а крај године одмор (Божић).

Празник Еид-у-исламу има значај на почетку доласка ислама, сви трагови верских услуга које су отписана су толико поштован од стране поклоника, а не лево уопште. Ислам усмерена само на глорификацији Аллаху теала Само Субханаху ва. Ислам представља два фестивала су славили после два веома велике обожавања у исламу:

Прво: "Бајрам Бајрам, долази након завршетка обавеза Сииам Рамадлан, у коме муслиман сиахватниа спречи и обузда људске жеље, они су такође окренути своје ноћи у молитви стоји пред Богом Свемогућим и предају и клања са понизан и понижавају сами попуњавају своје касе Субханаху ва теала. Да је у последњих десет дана Рамазана било је ноћ која је била најбоља ноћ у години, који је Лаилат Ал-Кадр (ноћ моћи).

Друго: "Бајрам ал-Адха (жртвовање дан), последњи дан од десет дана у месецу Дху ал-Хијјах, Посланик, саллаллаху алејхи То савс помиње његова говорећи:

ما العمل في ايام افضل منها في هذه قالوا ولا الجهاد قال ولا الجهاد الا رجل خرج يخاطر بنفسه وماله فلم يرجع بشيء

"Отишли ​​су дани праведних дела, Аллах је висе вољена од ових дана (тј. десет дана у првом месецу Дху ал-Хијјах)." Он је питао: Он је рекао: "Чак ни џихад на Аллаховом путу?": "Нити је џихад на Аллаховом путу , осим лица које пролази себе и своју имовину, а онда не вратите уопште ". [ХР. Бухари].

У другом извештају наводи:

ما من ايام اعظم عند الله ولا احب اليه العمل فيهن من هذه الايام العشر فاكثروا فيهن من التهليل والتكبير والتحميد

"Ништа није неупоредиво славнију харипун Аллаха теала и Субханаху ВА вољена није добра дела у њој више од десет дана (иницијална десет месеци Дху ал-Хијјах) онда помножити тахлил и такбир и тахмид у њој". [ХР. Ахмед и Тхабрани]

Празник "Еид ал-Адха у питању Муслимана након дани теку пуне перли, тахмид, тахлил, такбир, Сииам, Садаках и богослужења долазе на њих док су други муслимани у Светој Земљи испуни свој позив.

ИЕД (Хари Раиа) ЈЕ ДАН Ворсхип
Знамо да је дводневни одмор у исламском Схари'а се повезује везама су прописане, као што је прописано у великим делима који се везују за људе своје вере. Као у 'Фитер Бајрам, муслимани су дужни да се пробије и забрањено да посте на тај дан.

Муслиман је да обожава Аллах теала Субханаху ва на дан са паузом као обожавања му је поста на претходних дана (Рамазана). Такође дисиари'аткан њему да бертакбир на Аллаха, јер Аллах каже о томе:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"И будите савршен број (пост) и бертакбир-прославити Бога за оно што вам је дао, тако да можете постати захвални народ." [Ел-Бекаре: 185]

На дан прославе "Еид ал-Бајрам Аллаха посебно захтевају издавање Бајрам милостињу датих колегом муслиманске браће сиромашних и невољницима.

Док је Идхул прославе То Адха Муслимана ближи Аллаху теала Субханаху ва да се клања на жртву, као знак перибадаханниа Аллаху теала Субханаху ва и захвалност за његову услуга, као и знакова да опонаша пророка Ибрахима Алаихиссаллам ( кхалилур Рахман / љубавник Бога) током којих је тестиран од Аллаха теала Субханаху ва да убије свог сина Исмаила (Алаихиссаллам) и он је дочекан са пуним покорности Аллаху ва Субханаху теала.

Слично томе, у тога је у њему осећај да следи пример пророка Ибрахима Алаихиссаллам за клање на жртву Богу Субханахун ва теала, и он је спреман да преда врату на Аллаховом путу.

Нису људи уче од ствари као што је овај? Тидаках људи узимају своју тезу из прича мученика који су понудили своје вратове су толико јефтини да брани реч Аллаха?

Тако, када муслиман клања жртвених животиња, и он ће чекати налога за предају врату на путу Аллаховом теала Субханаху ва. као што је рекао песник:

Ако вратове Аллаха да буду задовољни

Дакле, они ће га оставити до слушати и узети наруџби
Као да је предају када џихад

Да би својим непријатељима све док крв је текла из њихових вратова
Али они су вољни да предају своје вратове

А таква је понижава слуге, а не висине.

Хари Раиа И такбир
Аллаху теала Субханаху ВА каже у књизи после његових славних стиховима поста:

ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"И тако ти биланганниа усавршио и да бертакбир
-Обележавању Аллаха за оно што је Бог дао вама, и да сте захвални "[Ел-Бекаре: 185].

Навике пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је изашао на дан Бајрам Еид ал док бертакбир до џамије и кроз молитву, и када се молитва заврши, он је зауставио његов такбир.

Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје је питао о времену рахимахуллах такбир на два празника, он је одговорио:
"Слава Аллаху, најбоље мишљење о теми коју је одржао јумхур такбир (већина) Салаф научника и фукаха од Асхаба и имами су бертакбир почети ујутро дан Арафах (9. Дхул) до краја дана у дан Тасирик (11, 12, и 13 Дху ал-Хијјах) после молитве, а прописана је за сваку особу на мењахаркан менгкераскан (звук) када бертакбир када је изашао за 'Еид, а то је на основу споразума од четири имама. И да ли је Омер ибн 'када се до-празник мусхалла То Фитер Бајрам "Еид ал-Адха и мусхалла мењахаркан такбир онда бертакбир до појава имама" [Ел-Фетва].

Када смо пронашли улице пуне људи насловом мусхалла (поље) са орити такбир са гласом, да оживи суннет пророка саллаллаху То алејхи ве селлем онда ова врста сцене ће евоцирају дух сили и слави са људима. За људе који су свједоци да ће се људи осећају везани диинниа и неће окренути и указати на лицу осим Аллахове. Аллах је Велики за њих него било шта што је поштован од стране свих људи, осим њега, пун љубави, наде, страха и егзалтације Аллаховом теала Субханаху ва.

Посланик саллаллаху алејхи ве САВЕТ савс ДАН У Британији
Навике пророка саллаллаху алејхи ве селлем То Салаах на два фестивала - 'Еид ал-Бајрам Еид ал-Адха у мусхалла (поље), која се налази на источној капији града и Медине. Носио најбоље одећу, он такође има мараму да користи када два празника и дан петак. И пре одласка на мусхалла на 'Еид ал Бајрам, он је јео неколико семе датумима и он га јео са непарним бројем. Како за 'Еид ал-Адха, он не једу док се не врати из мусхалла и белаиу једе од жртава и приносу.

Он је купање у два фестивала, постоје традиције њим о овом питању, а такође постоје два Да'ееф хадис од ибн 'Аббас Аллах То анху историје и хадиса Јабарах Мугхлис правник Ибн Ибн Да'ид историје Иусни Кхариј Ибн ас- Самтхи. Али такође постоји аутентична историја Ибн Умар То анху познат јака пратите суннета, да је купа на дан као 'Еид пре одласка у поље.

Он је отворио кхутхбахниа са похвалом Богу, и не постоји аутентична прича да је отворио своју проповед са такбир на два празника. А он даје олакшице за оне који присуствују наслова Еид проповед да седи и слуша или не слуша. Он такође даје олакшање Муслиманима, када је дан од 'Еид поклапа са петка, онда једноставно поставите Бајрам молитве и молитве петком се одржавају.

А на дан као 'Еид, узео је другачији пут између леве и дошао кући, рекао је Силвер Лининг да поздравим оне који пролазе кроз ових путева. Други кажу да су људи који су се возили кроз улице проналази свој благослов. Ту се каже да задовољи потребе људи који имају потребе. Ту се каже да истичу симболе, симболи ислама свим угловима од које је прошло. Ту се каже да доведе до беса су људи лицемере када виде славу ислама и његових следбеника, као и успостављање симбола, симболи ислама. Ту се каже да се повећа сведочење на земљишту које се доноси, јер су људи који иду у џамију у између корака и оплемени било кога другог елиминисати грехе док се не врати својој кући. Други кажу да и ово је најизворније мишљење-да није био за лекција-лекција које су наведене горе и мудрост других лекција које нису поменуте. [Преузето из Задуд Ма'ад са разним местима]

Хари Раиа и јама'ах
На дан "Бајрам молитва је прописан у раним поподневним часовима са заједници, било велики или мали, стари или млади, чак и жена, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем је наредио да се људи издавање менструације жена и девојака да би издвајање буде није дозвољено да напусти, Посланик саллаллаху алејхи То савс им је наредио да се виде и да буду сведоци добре молитве и молитве муслимана. Унутра постоји такав периртива јама'ах значење и смисао у самим људима да су они као једно тело, а што значи да је потребно од стране људи.

Због тога, исламски закон дошао да га потврди и имплантирање их у душама муслимана, и Аллах је дао својим слугама да гарантују уклањање својих дивизија, што је срамота незнања и Бог их је у реду, као његовим речима:

واذكروا نعمت الله عليكم اذ كنتم اعداء فالف بين قلوبكم فاصبحتم بنعمته اخوانا وكنتم على شفا حفرة من النار فانقذكم منها

"И запамтите Аллахов благослов на вас, када сте у непријатељствима, онда Бог бити с вама браћа и задовољства док сте на ивици пакла, а онда вас је Он ње спасио." [Али Имрон: 103]

То је Бог који омекшава пажљиво садржане непријатељство према њему, онда он заједно доноси пажљиво, као што је речено по пророку саллаллаху алејхи ва То салалм рат када је беркхутбах Хунаин након шта се десило са својим друговима:

الم اتكم ضلالا فهداكم الله بي وعالة فاغناكم الله بي ومتفرقين فجمعكم الله بي

"Зар сам дошао када су у државном хидаиахНиа странпутицу и Аллах је дао кроз мене, а ја не бих дошао када су у лошем стању, а онда је Бог створио сте богати за мене, а ви сте разбијен на комадиће, а затим је Аллах окупи си ми проћи? [Види Заадул Ма'ад]

Из описа наведених неки научници предложили обавезно и обавезни да присуствују Еид молитву, како је наведено од стране Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах можда Аллах смилује: "Због тога смо рајихкан (појачано мишљење) да Салаах је обавезна" Аин, јер по мишљењу Абу Ханифах и друге стране, такође је један од имама Схафи'и мишљења, мишљење и један од два мишљења Имама Ахмада. Мишљења изнесена нису обавезни су оне даљински, јер Салаах један од симбола ислама су веома велики, а људски збор да га добијете преко молитве петком, такође дисиари'аткан у њему такбир. Изразио мишљење није фард кифаиа јака. [Погледајте Ал Фетва]

Слично мишљење и каже Хасан Кан Схидик рахимахуллах, он тврди: "Гле, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем константно ради на Салаах током свог живота и никад га оставити још једном, он је такође наредио човеку да изађу обављање То Еид, такође наредио жену- младе жене и девојке осаме и менструацију жене да изађу и виде доброту и молитве муслимана ", онда је рекао:" Све што шоу ће бити обавезна "[Види Раудхатун Надииах].

Белиаупун постулира неопходност Салаах са речима: "То Салаах молитве јума'ат прекинути ако се поклапа са даном у петак."

Овде није место да анализирамо ту правну праксу, али многи текстови се припремају за збор на дан славе. У молитви у џемату такође садржи значење, да овај народ је један народ и једна велика паству. Они су почели да се окупљају на молитву пет пута дневно, затим повећање величине као што су се окупили да држе молитве петком, затим веће и већину времена су окупљене из целог света на истом месту како би се испунили позив Аллахову Субханаху ва теала.

И да даље демонстрирају значење заједнице и осећај сопственог тела је објављен од стране Бајрам добротворне сврхе као муслиман да покрије кебутухаан људе којима је потребна, или да удовољи онима који нису задовољни доласком као 'Еид. Тако да и они осећају да могу да се људи који требају храну за тај дан такође потребна на другим данима, а они који треба одеће за тај дан је такође потребна на другим данима.

Слично томе, на дан "Еид ал-Адха, када муслимани кољу жртвеног животиње, и он није заборавио своју браћу у невољи, његово милосрђе, приближи Аллах од дистрибуцију жртвени месо онима којима је потребно, као што је Аллах теала Субханаху ВА каже:

فكلوا منها واطعموا البايس الفقير

"И једите од жртве да дају и сиромашне људе којима је потребна". [Ал-Хаџ: 8]

Он, такође, да их подсетим да се људи којима је потребна месо на данашњи дан такође потребна на другим данима.

Хари Раиа и монотеизам
Као у 'Еид заједнице садржан смисао и значај богослужења Аллаху ва Субханаху теала, у којој је садржан смисао монотеизма, то није страно и чудно, јер јединство је начин људског живота, онда када неко Тавхеед Аллаха СВТ ва теала равно равно и онда живот, личности и морала. И распуштање фондације и оснивање овог целог живота ће бити ионако уништена.

На Дан "Еид ал-Адха Муслимана ближе Аллаху од проливања крви од жртвених животиња, као знак захвалности за услугама се осећао. Не као људи који кољу животиње у присуству лешева које су потпуно уништене, кости су појели следећих налога или због вештица и оних који се сматрају паметан, да је био веома Дирти Деедс и праксе забушавати.

Аллаху теала Субханаху ВА каже:

قل ان صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك امرت وانا اول المسلمين

"Заиста моје молитве, пениембелиханку, живот и смрт је за Аллаха Власник универзума". [Ал `ам: 162]

Такође пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

لعن الله من ذبح لغير الله ولعن الله من لعن والده ولعن الله من اوى محدثا ولعن الله من غير منار الارض

"Аллах је проклео онога ко заклане жртвовали како би осим Аллаха, Аллах проклиње оне који проклињу своје родитеље, Бог је проклео људе који штити јеретике, Бог проклео човека који је променио земљишта границе знак". [ХР. Муслиман].

Када муслиман клања жртвених животиња он ће запамтити да су идолопоклоници потценити Аллах ва Субханаху теала, и нема осећај страхопоштовања према Богу у својим себе, они се уништавају монотеизам и политеизам окренути клања жртвама нуде осим Аллаха Алах не Субханаху ВА теала, каже:

فصل لربك وانحر

"Тако да Раббму и сембелихлах Молите се за његова жртва." [Ал-Каутрас: 2]

قل ان صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين. لاشريك له وبذلك امرت وانا اول المسلمين

"Заиста моје молитве, сембелиханку, живот и смрт је за Аллаха Господ над војскама није партнер за Њега и за то тако да сам наредио и сам дио муслимана". [Ал `ам: 162]

Пророка саллаллаху алејхи савс То је био најупорнији у заштити и одржавању јединство свог народа, чак и када му захтев идзин на клање камиле, јер надзар да Аллаху теала Субханаху ва - белиаупун затим га је питао: да ли постоји - на овом месту, прославили празник незнања или постоји идол својим идолима? Онда када је рекао: Не, то је белиаупун менгидзинкан надзар. Као наратор од Ебу Давуд у свом Сунан и разматран на некој дужини од стране Схаикх Абдурахман Али Схаикх Мајид Фатхул у поглављу о ДАБС.

Пророка саллаллаху алејхи савс То је знао да његов пријатељ није ступио на клање и жртвовање, већ само да Аллаху теала Субханаху ва сама, али је хтео да их очисти од свих врста објеката који понашања муслимана делима забушавати. Дакле, особа не може обављати за клање Бога на месту које се користи за клање жртву која је за осим Аллаха. И Аллах се не поклонише / обожавали на месту које се користи за клањају поред Аллаха.

Тада значења овог осећају сваког муслимана, као да је он на челу мусхаллахниа бертакбир.

Хари Раиа китњаст
Заиста, Аллах Субханаху ВА теала је именован дан од 'Еид у својој књизи са Иаум Аз-Прељуба-дан-украшена

قال موعدكم يوم الزينة وان يحشر الناس ضحى

"Он је рекао дан именован за дан сте китњаст - 'ЕЕД-а тако да људи окупило се у време духа". [Таха: 59]

Је пророк саллаллаху алејхи То савс носе накит на дан као 'Еид.
Као наратор од ибн 'Омера да је' Умар ибн ал-Кхатхаб Аллахов То анху видела хаљине од свиле, а затим га довео Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем, као поклон за њега, затим Омер рекао Посланику саллаллаху То алејхи ва саллм: "Буди ви украшен ово за један дан 'ид и гостима добродошлицу Мессенгер "и пророк саллаллаху.' алејхи ве селлем рекао:" Ово су одећу за људе који немају део (у даљем тексту). [Погледајте Заадул Ма'ад].

Из овог хадиса се чини да нам да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем једном декорисана за дан као 'Еид и гости добродошли гласника, његови другови желели Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем носе најбоље одећу за специјалне дана, он је саллаллаху То алејхи ве селлем. Тада није био деманти на деманти китњаст, али одбијање да се накит који је забрањена и забрањено да узме одећу. Зато што није мушкарци носе свилу, али неће имати никакву улогу у даљем тексту.

И навике Омера ибн 'носи одећу своје најбоље када стигну два дана одмора. [Ибн Аби Дуниа и Ал-Бејхеки са сахеех Санад као што је описано од стране Ал Хаафиз Ибн Хајар Ал-'Аскалани у Ал-Фатх].

Накит је најистакнутији знак да разликује празник са осталим дана, али муслимани су сада углавном разумеју разумевање друге стране. Међу њима су били украшени обријао браду, али је сличност са глумцима мениелисихи забушавати и Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.

Већина од њих која је стигла и пакаианиа-панталоне и рукавице или друге очи премашују две ноге, ова врста украса за муслиман не би требало ни да буде муслиман да се види да таква ће контаминирати накит, као што Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:

ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر اليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب اليم قال فقراها رسول الله Н ثلاث مرارا قال ابو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب

". Три групе које Бог не говори им на Судњем Дану, неће да их виде, и неће их очисти и за њих болан Аллах" Ебу Дхарр питао: "Шта разочарење и меругиниа их, ко су они о Аллахов Посланик, саллаллаху '? алејхи ве селлем рекао: "Ал мусбил (они који се одржава своју одећу испод скочног зглоба), Ал-Маннан (људи који доводе до нгунгкит-управе), и човек који продаје робу са своје кривоклетства." [ХР. Муслимани, Ебу Давуд и Тирмизи, погледајте У-Таргхиб Ват Тархееб од Ал Мундзири].

Ми такође видимо жене они откривају контуре, ово је веома велика одступања, како у погледу Схари'а и природи право, али Бог је заповедио је да жене се улепшате и децкед себе са својим хиџабом и светости која је гардероба која је Специјализовани за њихово Богу и Бог заповедио да се покрије са хиџабом.

Муслиман мора да одбије хакики украшена све оно што је Аллах забранио, и када је видио одећу и индивидуалне носи га видио пресуду да је срамота, не по природи, чак и супротно ономе што сте наредили. Дакле, савршена одећа и накит на дан као 'Еид је особа која грацед обожавање Аллаха теала Субханаху ва.

Таква одећа најпознатији
Када муслиман пажњу на њега и погледао у огледало и видела је била украшена Дхахир и мемеперхатикан све то упропастити свој изглед у Дхахир, и питао се у себи да ли је згодан? Али шта о његовом наступу у виду? Шта накита побожности и вере? Да ли је побољшати изглед после Дхахир такође побољшати изглед унутрашња?

Када тело је носио њен накит, њено срце ће се применити ако је накит? Ово ће поново друга питања у вези њега. Шта ће бити учињено када је одећа ударио прљавштину? Није он ће пожурити да уклоните и очистите га? А шта о гресима које су запрљане своје срце? Колико дела и греси које су прљаве своје срце? Колико дела греха који је загађују чистоту и светост? Да ли је задовољан нечистоћа (греси) и поносан сам на њега.

Неко спремни да дају новац да очистите прљавштину са својих одећу да изгледају савршено, али како неко не деси задовољан прљавштине Дхахир, али он је задовољан са унутрашњим прљавштине? Чак и више од тога. Он је чак покушао, и траже духовну прљавштину! Лаа хаула валаа куввата БИЛЛАХ Илла.

Такви људи када је дошао себи, нека пожуре да уклоните и очистите га покајање Насуха и подигао обе руке моле опроштај од Аллаха теала Субханаху ва.

Када неко каже: "Ја сам поправила накит Дхахир и да ће покушати да мениемпирнакан духовну накит, затим је прочитала":

يابنى ءادم قد انزلنا عليكم لباسا يواري سوءاتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير ذلك من ءايات الله لعلهم يذكرون

"Сине Адама Заиста смо послали доле вам одећу коју можете користити за покриће ваше нагост и одећу Таква је боље, што је тако део стихова Алаха, тако да би мисле". [Ал-А'раф: 36]

Тако је објашњење значења празника на први поглед у Исламу, може бити корисно за све нас. Амеен

[Прерадила ла: Абу 'Абдиллах Т. Гхание Наасих Абдул Салим из касету под насловом: Ал 'Бајрам уа Ма'нааху фајл ислам испоручује Схаикх Мухаммед ибн Ибрахим Ад Дуваис, са променама у неким местима].

[Копирано у Ас-Сунном магазина В/1422/2001М 10/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-7574821]



Лебаран даље, и традиција погрешно




По
Свештеник Абу Ахмед Абидин Заенал


Ох, човече. Красе однос са својим рођацима зарад Аллаха. Са Останите у контакту, благослови и срећно живот ће се постићи и да ће постићи племениту степен са Аллахом. Кетаухилах, састанак са рођацима и породицом је један облик обожавања Бога.

Од Анас ибн Малик да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

من احب ان يبسط له في رزقه وان ينسا له في اثره فليصل رحمه

"Они који желе да буду проширена ризкиниа и плус његова старост, онда нека уради силатуррахми" [1].

Силатуррахми неопходно повезивање веза није добра за људе који су добро радили против нас. Међутим, истина је да се повеже силатуррахми односе са људима који су одлучили везе са нама.

Од Абдуллаха бин амр да је Посланик рекао:

ليس الواصل بالمكافي ولكن الواصل الذي اذا قطعت رحمه وصلها

"Сигурно не однос је да повеже људе који дају услугу, али окупљање је да повеже људе који се повезују са људима који су одлучили пријатељство". [2]

Лебаран Традиција у исламу увида
Већина муслимана у нашој земљи мислим да Лебаран никакве везе са учењем ислама, јер је повезана са обожавањем Рамазана. Дакле, много више ентузијазма него добродошли потрази за постом награђивања Лебаран и Лаилат Ал-Кадр. Уз широк спектар припреме, добар напор, финансијски, возила, одећа и сувенири урбаним срединама. Заједно са поносом замијешена да покаже, стил обојеност хомецоминг. Понекад приморани да буду претерано суве џепа, чак и да иду у дугове. На дан Еид, пешак постаје највише препуној местима препуна посетилаца који желе да дугују.

Тачан даље нема никакве везе са учењима ислама, као ни налога били су или из Кур'ана и Суннета, након покретање обожавање Рамазана треба урадити гостопримство покажемо-Мисс-маафан кангенан и жао, јер пријатељство може да се уради анитиме по потреби и услови.

Ако Лебаран је облик активности да искористи моментум и шанса да обришете ваздух, облачно и прелом односи док не постоји боља прилика од ширине времена само тако да је у реду, али када је постала уобичајена и верује да се изрећи и форма навика која има везе са исламом или исламској традицији га назвао тако да би могао да буде јерес и традиција створити лаж у учењима ислама. За све врсте традиција и обичаја који се не ослањају на сиареат инструкција је случај и одбацио као јеретичким речима пророка:

اوصيكم بتقوى الله والسمع والطاعة وان عبدا حبشيا فانه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ واياكم ومحدثات الامور فان كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة

"Ја васиаткан на вама је да има страх од Аллаха, послушни и одани робови довела хабасии иако, јер ко још увек живи, онда ћете видети доста спорова Дакле Држите суннахку и Суннета од четири халифа који усмеравају, и Држите га. гигитлах са зубима Чувајте се нових ствари (бид'ах) за сваки нови случај је иновација. и свака иновација је заблуди ". [Абу Дауд, Тирмизи и Ибн Мајах].

У СКЛАДУ СА Угоститељство Суннета
Значење језика пријатељства је значење милост лафадз племенит и срдачан.

Ебу Исхак је рекао: "Она је рекла да њена материца је најближи најближи најближи љубав и родбинске односе". [3

Ал имам Рагхиб Аллама ал Асфахани Ар Ар Рахим је рекао да смисао долази из нежни милост последица раде добро дати вољене [4].

Зато салатуррахми облик блиске односе између очева и њихове деце са родбином или неко близак вам рекао, као што Аллах каже: "И страх Аллаха, да (употреба) његово име питате једни другима и држати једни друге односе пријатељства ". [Ниса ': 1]

Однос и чините добро родитељима и рођацима је веома важна ствар, веома велика обавеза, а побожни добротворна организација која има племениту позицију у исламу, као и дела богослужења је веома племенита и награђивања велика да толико добрих текстова из Часног Кур'ана 'и Суннета који даје мотивацију за везу и прети свакоме ко одлучи да озбиљних претњи.

Он је рекао: "(је) су људи који крше завјет Аллаху након тога чврсто и одлучити шта је заповедио од Бога (им) се придружио и чине неред на земљи Они су ти који губе.." [Ел-Бекаре: 27]

Ставу се препоручује за сваки муслиман треба урадити силатуррахми са рођацима и рођацима.

Ебу Дзафер ибн Јарир На Тхабари рекао: "У наведеном стиху препоручује Аллаху који повезују односи са рођацима и људима који имају материцу и не одлучују тај однос" [5].

Дакле, треба сваки муслиман треба да уради силатуррахми са рођацима ни са браћом и сестрама и само брат од исте мајке или себапак или мајка, или сеперсусуан, нека сви једни другима љубав, поштовање породичних веза и односа повезати било на или поред поред.

Од Аисха да је Посланик рекао:

الرحم شجنة من الله من وصلها وصله الله ومن قطعها قطعه الله

"Материца је сиајнах (део прелива благодати) [6] од Аллаха, они који су га повезали затим га повежите и Бог ће одлучити ко Бог ће одлучити". [7]

Братски односи, посебно између браће и сестара имају веома јединствен додир је додир на уму да је веома мека и врло дубока оданост и расте све више плодно место упркос удаљености поред.

Од Ебу Хураирах рекао да Аллахов Посланик рекао:

ان الله خلق الخلق حتى اذا فرغ منه قامت الرحم قالت هذا مقام العايذ بك من القطيعة قال نعم اما ترضين ان اصل من وصلك واقطع من قطعك قالت بلى يا رب قال فذاك لك

"Заиста, Аллах створио створења, а по завршетку материце са постоља и рекао: Ово је место где људи траже уточиште од дана престанка силатуррамхи Потом рече Бог: Да ли ниси срећан сам ће се повезати са људима који мениамбунгму и прекинули везе са људима одлуче са вама..? Он је одговорио:. Да Аллах каже: Дакле, он постаје ваша права "[8].

Ко без разлога поломили силатуррахми сиар'и затим право да казнених санкција и осуду од Аллаха, и претили да не иде на небо.

Он је рекао: "Људи који прекрше завет Аллаха после плигхтед своју реч на то, и да одлучи шта је Бог заповедио да се придружи и да неред на Земљи Људи који клетве и да добију своје пребивалиште тако лоше (Јаханнам).". [Ар-Ра'д: 25].

Од Јубаир бин Мут'им да Посланик Мухаммед је рекао:

لا يدخل الجنة قاطع رحم

"То неће ући у Рај, који је сломио рођаке.". [9]

ГРЕШКЕ ТОКОМ ЛЕБАРАН
Празници су један од симбола славе муслимана. Тог дана су окупили су душе бити чиста и јединство је формирана и утицај зла и патње је нестало, тако да се не појави у том тренутку осим среће. Међутим, ово је често случај грешке у прослави. Од њих.

ОДГОВОР: Имитирају народе у хаљини. Почињемо да видимо чудну појаву у нашем друштву, посебно на празник. Они су носили одећу чудне ала невјернике. Муслиман и муслиман треба да имају ревност да задржи религију, част и природу. Немојте доћи у искушење да се придружи ин имитирајући своје навике људи који не одржавају част.

2. Неки људи чине симболи празника носе непослушност тако да је отворено извршење забрањено. На пример, слушање музике и једу намирнице које су забрањене од Бога.

3. У ходочашће (посете) није обратио пажњу на исламске етике. На пример, мешање мушкараца и жена који нису махрам, да се рукује мушкараца који нису махрам

4. Претеривање у прављењу хране и пића који нису корисни, толико се губи, иако муслимани у невољи.

5.. Хари Раиа је одлична прилика да уједини срца муслимана, без обзира да ли рођаци или не постоји веза. Такође прилика да очисти душу и уједињује срца, али у ствари, болести срца и даље укорењене.

6. Претпоставимо да је однос се врши само током празника само.

7. Претпоставимо да на празник, као у време ходочашћа на гроб.

8. Посетите једни друге за опроштај, праштајући једни другима међу рођацима и рођацима са сигурношћу да када већина Афдхал. [10]

Окупљање ЈЕ Већина главних БИРРУЛ ВАЛИДАИН
Бог захтева да дете буде послушан, будите љубазни и савестан да оба родитеља. Чак Божија наредба да Му се поклонимо са линком да чинимо добро родитељима, као Аллах каже:

وقضى ربك الا تعبدوا الا اياه وبالوالدين احسانا اما يبلغن عندك الكبر احدهما او كلاهما فلا تقل لهما اف ولاتنهرهما وقل لهما قولا كريما {23}

"А твој Господ је наредио да се не клањају осим Њега, и будите љубазни према мајци свог оца, као и могуће ако неко од њих или оба у пемелихараанму старости, тако да никада не кажу. како за реч "Ах", а не да их снимите и праведно. кажем тим племенитим речима. " [Ал-Исра ': 23]

Биррул валидаин је врста са оба родитеља, било у форми материјалне помоћи, молитвама, посете, пажње, нежности, и одржава углед за живота или после смрти. Родитељи су најближи рођаци, многе услуге и имају велику наклоност свих времена, тако да није чудно да су његова права и велика. Он је рекао:

ووصينا الانسان بوالديه حملته امه وهنا على وهن وفصاله في عامين ان اشكر لي ولوالديك الى المصير

"И ми смо наложено да човеку (ради добро) својој мајци и оцу два народа: његова мајка га је замишљен у ослабљеном стању да се стално повећава, а одвикавање је за две године бити захвалан Мени и две мајке отац, само мени у ваш повратак.". [Лукман: ​​14].

БИРУЛ врлина ВАЛИДАИН
У Курана и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је поменуто много изнова и изнова, тако да дете је љубазан према својим родитељима. Доброта и жртва небројених родитеља, оба тела и духа и снаге, не жалећи и не тражећи одговор од свог сина.

Као дете, он ће и увек треба подсетити да се увек сетите да сервисира старији, који је посветио тело и душа и цео свој живот да се подигне и едукује.

Мајка током трудноће имали доста тешких оптерећења. Аллаху теала Субханаху ВА каже, његова мајка га је замишљен у ослабљеном стању да се стално повећава, а одвикавање је за две године. Више мајке пате у подизању и брига за њено дете. Патња код трудница, нико не може осетити безнадежно, осим мајке такође.

Имам Бухари у Адабул симплек, из Абу Бурдах, да је био сведок Ибн Омера и било је човек из Јемена је радио таваф, док је носио своју мајку на леђима, он је рекао: 'Заиста, ја сам постао предмет моунт, друге носаче, ако понекад тешко контролисати, нисам тако ". Затим је замолио Омера ибн ':' О Ибн Омера, да ли ћу морати да платим са својим услугама. Он је одговорио: "Апсолутно не, иако је једно време сенгалан дисање (када је имао вас)" [11]

Ал Микдам бин Ма'дикариб, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله يوصيكم بامهاتكم ثم يوصيكم بامهاتكم ثم يوصيكم بابايكم ثم يوصيكم بالاقرب فالاقرب

"Заиста, Аллах ће рећи да радиш добро да мајка твоје мајке, онда Божија воља рекавши мајци, чините добро то иоур мајке, онда Божија воља рекавши вашим очима, а онда ће Бог говорећи момци да раде добро са рођацима рођака" [12].

То је, деца су део живота и делова срцима родитеља. Наклоност у тело и крв да тече у оба. Дете је увек муке и запленила пажњу оба родитеља. Када су оба родитеља још увек задовољни стањем сином и ћерком, али колико брзо дете занемари све услуге својих родитеља, а само компликовану водећи рачуна о својој жени и ана-син. У ствари, чините добро са оба родитеља је одлука апсолутном Богу, и обожавање које на другом месту само да обожавају Бога.

Почнимо чинећи добро, поштовање и почаст их обоје. Због биррул валидаин имају примат.

[Копирано у Ас-Сунном магазина ИКС/1426/2005М 07-08/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-7574821]




Један смисла за Фитер Бајрам



По
Ахмас свештеник Фаиз Асифуддин


За одређеним круговима, благословен месец Рамазан је месец трошкова. Одан у посту мјесеца рамазана нарочито сматра да ометају прилику. Иако он и даље обавља брзо, али не и свесрдно.

Док су други претпостављају, посте у мјесецу Рамадан се обећава рутина и срећан крај. Јер је празник после Рамазана, Еид ал-Бајрам.

Трговци, јер су далеко далекој дана пре Рамадана стигне, они су спремни да тргују и залихе робе у припреми за богате добити у овом светом месецу. У ствари, многи трговци који сезонски посебна месеца Рамазана. Запослени, службенике, запослене, синдикате и друге који раде изван града такође се надам да напусти пре празника до неколико дана након празника.

Мало људи заиста искористе Рамазан као прилика да искористи награду и узе на се грехе на начин који заиста одговарају вођством Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То.

Слично томе, на празник. Већ формирали мишљење међу многим муслиманима да Бајрам је време забаве, као да само побегао од терета поста за један пун месец. Много дуже изобиљу изговор да уживају у благодетима трговине током Рамазана. Други су тврдили из других разлога у складу са својим активностима током Рамазана. Оно што је јасно, на основу тврдњи, а неки муслимани, Еид ул-Бајрам је дан забаве до задовољан, као да нема границе. Стога, многи муслимани који су поставили на дневни ред активности, без обзира на правила серијатског. Дневни ред садржи неморалан, Спрее Спрее, забаву и спектакл на плаже, пећине, вртове и многе друге занимљивих места, чак и местима која су тиха. Мушкарци и жене и млади који нису махрам, ни муж и жена, били су помешани у једно. Многи од њих су у паровима, заједно пар, придружити руке и тако даље да искалити забаве и уживају у задовољствима греха.

Нема сумње да је Бајрам дан радости за оне који брзо током Рамазана. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

للصايم فرحتان يفرحهما: اذا افطر فرح بفطره, واذا لقي ربه فرح بصومه

"Људи који су поста ће добити два забавно: када раскида брзо, он је био срећан да иде брзо, а када се састао са својим Господом, он је задовољан (дете) свој пост". [ХР. Бухари и Муслим] [1]

Али, радост је овде значила је радост која није из коридора серијатског.

Имам Невеви рахимахуллах срећан да објасни значење хадиса изнад цитирајући ријечи учењака, "радост поста особе када се састао са својим Господом, било зато што је видео награду за посту и зато сетио ни'мат Прогласење Аллах разговарао са њим док он не може да буде брзо Док узбуђење у тренутку прекида је брзо јер је савршено може да реши своје богослужење, може. безбедно избегли ствари које разбијају свој пост и имати наду да ће награда од Аллаха ". [2]

С друге стране Ал-Хафиз Ибн Хајар ал 'Аскалани рахимахуллах изјава цитирам неке стипендисте су узбуђени ма'на као што следи, "Ел-Куртуби рахимахуллах рекао,' ма'наниа, узбуђен од глади и жеђи за изгубљеним, јер је дозвољено да прекине пост Ово је радост разумно и разумљиво.. "

Док су неки други научници тврде, да су људи радо иду брзо, јер је брза поста и богослужења активности су били успешни. Он је осетио олакшање и добили помоћ од Аллаха Свемогућег да обавља брзо у будућности "Онда Ал-Хафиз Ибн Хајар ал 'Аскалани рахимахуллах закључио је", рекох,' Донесите осећај радости овде за више опште смислу. значења горе поменуто, а не зашто. Било која особа која се поста, (када је разбијање) би радо према околностима сваког, јер су околности у вези са постом особе је другачија. Међу њима је радост да су правно дозвољене разумно људско радост. А ту је и радост били су дисуннах, узбуђење изазвано стварима које су горе наведених ". (Као што су срећни што би могло бити у стању да обавља и за пост-Божја помоћ суздржан.) [3]

Узбуђен у време разбијања брзо, то такође може значити осећај срећан када разбијање брз у сваком заласку сунца. Он такође може да значи срећан када разбијање брзо током Еид. А Аллах најбоље зна. Оно што је јасно, као и мушкарци, пост особа ће осетити и срећан у време разбијања брз у заласку сунца током Рамазана једни, као и на дан Еид.

Али, радост која не треба га умирен да падне у неморалног понашања Аллаху Свемогући и обожавају штету коју је учинио током месеца Рамазана. Узбуђење које треба да подстакну људе да буду захвални, а још више узбуђен у обожавању Аллаха теала Субханаху ва.

Дакле, Посланик, саллаллаху алејхи савс То, између осталог, да дају охрабрење да прате поста Рамазана по поста шест дана у Схаввал. Он саллаллаху алејхи То савс рекао:

من صام رمضان, ثم اتبعه ستا من شوال, كان كصيام الدهر.

"Свако ко пости Рамазан, а затим га прати са постом рамазана постио шест дана у Схаввал, Он (награда) пост посте као и годину дана". [ХР. Муслиман, Ебу Давуд, Тирмизи и Ибн Мајах] [4.]

Што се тиче овог хадиса, имам Невеви рахимахуллах објашњава, "научници који семадзхаб са нама говорећи:" Шта је Афдхал (боље-црвено) када поста шест дана Схаввал обављене у реду одмах после празника (тј. дан два-перо ).. Али ако је то шест дана поста дилаксакан са фрагментиран или одложено до краја Схаввал, врлина поста шест дана Схаввал још увек постиже. Зато што још увек се зове "прати поста Рамазана са постио шест дана у месецу Схаввал '[5].

Зашто Рамазан ходочашће, у пратњи поста шест дана у месецу Схаввал је постио цијелу годину као? Имам Невеви рахимахуллах објашњава, "свештеник је рекао," пост, пост се вреднује као брз целу годину, не због било добро ће бити пресавијени на десет пута као добар Рамазан прекрсти у десет месеци, док су шест дана Схаввал, пресавијени на два дела. месеци ". [6]

Последњи део изрека Имам Невеви, Аллах може смилуј се на линији са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То:

من صام ستة ايام بعد الفطر, كانما تمام السنة; من جاء بالحسنة فله عشر امثالها.

"Свако ко пости шест дана након Еид, то је као да му брзо је савршен годину; Ко ради један добар, онда ће он стећи милост десетоструко." [ХСР. Ибн Мајах] [7].

Шта леп и срећан ако особа активности су пуни грешника или неморално бепотенси је замењен са јасном верске активности дитунтункан серијатског. Штавише, после Рамазана. Не оштећује обожавање током Рамазана, са ура-ура и неморално, а камоли јеретички.

Дакле, мишљење да је празник дан забаве и забавите се за обављање неморалних дјела, а имајући забава воли грех је погрешно мишљење, треба да се разјасни.

Муста'аан Аллах ва ал 'алејхи-у Туклаан.

[Копирано у Ас-Сунном магазина издању, 04-05/Тахун КСИВ/1431/2010М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-761016]




извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment