Thursday, May 24, 2012

Ислам је религија која Хак Ношена пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То

Ислам је религија која Хак Ношена пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То
Прво:РЕЛИГИЈА Ислам је религија ХАК (тачно) да је под пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То
ПоАл-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас

Ислам на језику (етимологија) је предаја, подношење, или послушност.
Што се тиче терминологије (Серијат), дефиниција ислама је у две околности:
Прво: Ако је ислам само помиње, без пратње речју вере, осећај који покрива целу религију ислама, како усул (основно) и фуру '(огранци), цело питање' акеедах култа и веровања, речима и делима. Дакле, ова идеја да је ислам вербално признање, верујући са срцем и предамо се Свемогући Бог за све који је одређен и предодређен. [1]
Као што је Аллах теала Субханаху ва о пророка Ибрахима Алаихиссаллам:
اذ قال له ربه اسلم قال اسلمت لرب العالمين
"Када је његов Господ му рече: Он је рекао 'Субјецт на патухлах!': 'Ја сам покоран Господу над војскама." [Ел-Бекаре: 131] [2]
Ту је и дефинисање ислама:
الاستسلام لله بالتوحيد والانقياد له بالطاعة والبراءة من الشرك واهله.
"Препустите Богу Његовом ментаухидкан, сами предају Њему да спроведе сагласност (над свим Његовим заповестима и забране), и ослободи се од забушавати и оних који то избегне." [3]
Друго: Ако је ислам се помиње у вези са речју вере, тако да је ислам се подразумева под речима и делима од себе и своју имовину лахирииах води [4] са речима и делима, без обзира да ли или не верује ислам. Иако казна односи на пракси вере у јетри [5].
Као што је Аллах Свемогући:
قالت الاعراب امنا قل لم تومنوا ولكن قولوا اسلمنا ولما يدخل الايمان في قلوبكم
"Лутајући Арапи кажу: 'Ми верујемо." Саи (им):' Ти имаш веру, али кажу: 'Ми смо били предмет ", јер вера није ни ушао своје срце ..." [Ел- Хујураат: 14]
Са ислама, Аллах ва Субханаху теала краја и усавршио његове религија исповедала нације претходи вас за својим слугама. Слично је и са исламом, Аллаху теала Субханаху ВА побољшати уживање у Њега и бити задовољан са исламом као религијом. Ислам је религија истине и једина религија прихватљива Богу, религија (вера) поред ислама неце бити прихватљиво за Бога.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ان الدين عند الله الاسلام
"Сигурно религија (десно) је уз Аллаха је ислам." [Али "Имран: 19]
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ومن يبتغ غير الاسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الاخرة من الخاسرين
"Свако ко тражи религија осим Ислама, што повремено неће бити прихваћена (религија) о томе, и на ахирету је међу онима који губе." [Али "Имран: 85]
Свемогући Аллах учинио обавезним за све људе да прихвате ислам, јер пророка саллаллаху алејхи То савс послао за читаво човечанство.
Као што је Аллах Свемогући:
قل يا ايها الناس اني رسول الله اليكم جميعا الذي له ملك السماوات والارض لا اله الا هو يحيي ويميت فامنوا بالله ورسوله النبي الامي الذي يومن بالله وكلماته واتبعوه لعلكم تهتدون
"Реци: 'О људи, заиста сам Мессенгер (ИИМ) од Аллаха да свима вама, да Бог, који има кеајаан небо и земљу, не постоји Бог има право да буде светиња осим Њега правилно, и Јанг Јанг окренуо смртоносна." Дакле, верујем у тебе Аллаха и Његовог Посланика, (то јест) неписмен пророк који верује у Алаха и да се његове реченице (његове књиге), а следе га, да ћете можда бити вођени "[Ел-А'рааф: 158].
Такође се уклапа са речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
والذي نفس محمد بيده, لا يسمع بي احد من هذه الامة يهودي ولا نصراني, ثم يموت ولم يومن بالذي ارسلت به, الا كان من اصحاب النار.
"По (Рабб) да је Мухамед сам је у његовим рукама, да не чује неко из заједнице о доласку јеврејске и хришћанске ја (Мухаммед), онда он умре у стању не верујући у оно што сам послао њему (ислам), сигурно се укључује становнике Пакао "[6].
Верујте пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То значи оправдати пуно прихватање и поштовање свега што доноси, не само да оправдају само. Зато је Ебу Талиба (стриц пророка саллаллаху То алејхи ве селлем), укључујући и неверницима, они који не верују у пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, иако је потврдио оно што је доведен од стране Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, а он је такође потврдио да је ислам религија најбоље.
Ислам обухвата читав корист од који је садржан у претходним религијама. Ислам има привилегију, која је погодна и одговарајућа за сваки узраст, локацији и стању уммета.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
وانزلنا اليك الكتاب بالحق مصدقا لما بين يديه من الكتاب ومهيمنا عليه
"А Ми смо послали доле Кур-вама са истином, потврђујући оно што је било раније, односно књиге (изведено раније) и као мерило против које друге књиге ..." [Ал-Маа Идах: 48 ]
Ислам је рекао да је погодна и одговарајућа у сваком времену, месту, а намера је стање уммета ислама држе неће елиминисати корист од уммета, чак и са исламском уммета ће бити добар, просперитетна, сигурно и Сентауса. Али морате имати на уму да ислам није подложна времену, месту и стању уммета по жељи неких људи. Ако човечанство жели спасење света и на ахирету, онда би требало да пређу у ислам и да се достави за имплементацију исламском закону.
Ислам је истина вере, Аллаха теала Субханаху УА победа обећава онима који се држе религије је у реду, али под условом да они треба да ментаухидкан Бог, далеко му (форма) забушавати, сиар'и учење, вежбање и добротворне дела.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
هو الذي ارسل رسوله بالهدى ودين الحق ليظهره على الدين كله ولو كره المشركون
"Онај који је послао свог Мессенгер (са царри) упутство (Ал-Кур) и религију истине (десно), да га победи над свим религији, иако се мушрицима га мрзе." [Ат-Тавбах : 33]
Такође у својој речи:
وعد الله الذين امنوا منكم وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الارض كما استخلف الذين من قبلهم وليمكنن لهم دينهم الذي ارتضى لهم وليبدلنهم من بعد خوفهم امنا يعبدونني لا يشركون بي شييا ومن كفر بعد ذلك فاوليك هم الفاسقون
"А Аллах је обећао онима међу вама који верују и раде исправне дела, да Он ће их заиста моћни на земљи, Он је као они пре њих на власти, и заиста Он ће установити за њихова религија која га је благословио да се њима, и Он ће пребацити у ствари (држава) их, након што су у страху да буду безбедни Сентауса. Они и даље ме обожавају и не асоцира ништа са мном. И ко је (још увек) не вероваху после (обећање), онда су они који Ребел "[-нуур: 55].
Ислам је религија која је савршена у 'акеедах и шеријата. Међу облицима савршенства су:
ОДГОВОР: Ислам забрањује наређено да бертаухид и забушавати.
2. Наредио да ураде право и забрана бити лаж.
3. Наредио да се уради правду и забране уздизање преступника понашају.
4. Наредио да буде поуздан и издајнички акт забрањује.
5.. Наложено да одрже своја обећања и погажена обећања забрану.
6. Наредио да се посвети мајке-оца и неце их забранио.
7. Ислам и исламска религија забрањује држање неко отпадник (од религије ислама).
8. Имајте дух ислама. Стога, Аллах Узвишени менгхарам убиство и проливања крви муслимана. Ислам храни душу, дакле, ислам забрањује убијање није Хак (истина), а казна за оне који убијају душу једног Муслимана није Хак је смртна казна.
9. Ислам одржавају разумно. Дакле, ислам забрањује све опојних средстава као што су вино, дрога и цигарета.
10. Ислам одржава имовину. Дакле, Ислам учи поверење (искреност) и ценим људе који верују чак обећавају живот среће и неба на њих. И Ислам такође забрањује крађе и корупције и да прети са кажњавањем починилаца ампутације руке (ограничено зглоб) [7].
11. Ислам води насаб (потомство). Стога, Аллах Узвишени забрањује прељубу и све путеве који воде до прељубе [8].
12. Одржавајте част ислама. Стога, Аллах Узвишени забрањује оптужујући људе је у реду као прељубника или са другим тврдњама које оштећују част.
Постулата ислама тврде да живот, имовину и част муслимана међу њима:
Речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:
فان دماءكم, واموالكم, واعراضكم, بينكم حرام عليكم كحرمة يومكم هذا, في شهركم هذا, في بلدكم هذا, ليبلغ الشاهد الغايب ...
"Заиста ваша крв, ваше власништво, господине судија, забрањено на вас као терларангниа у дан, месец и земља. Треба да буде присутна да кажете ко је одсутна ... "[9]
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
لزوال الدنيا اهون عند الله من قتل رجل مسلم.
"Нестанак света је лакши у очима Аллаха од убиства муслимана." [10]
Од Бураидах Аллах анху, рекао: "Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
قتل المومن اعظم عند الله من زوال الدنيا.
"Убијање верника је тежа (бизнис) у очима Аллаха од нестанка света '". [11]
Чак Крв муслимана је племенитији од племенитог Ка'ба [12].
У принципу, ислам је наредио да одређени лик је племенито, морално добро и морално лоше Бан. Ислам такође наредио све добро и лоше ствари забрањују.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ان الله يامر بالعدل والاحسان وايتاء ذي القربى وينهى عن الفحشاء والمنكر والبغي يعظكم لعلكم تذكرون
"Заиста, Аллах каже (ви) да буде фер и добро за њу, дајући Рођаци, и не дај Боже на непристојност и кемунгкаран и непријатељства. Он вас учи да можете да направите лекцију "[-Нахл: 90].
Ислам основана на основу пет. Као што је поменуто у познатом хадису Ибн Омера То анхума да је Аллахов Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
بني الاسلام على خمس: شهادة ان لا اله الا الله وان محمدا رسول الله, واقام الصلاة, وايتاء الزكاة, وصوم رمضان, وحج البيت.
"Ислам је изграђен на пет принципа: (1) сведоче да ниједан бог нема право да се правилно светиња, али само Аллаха и да је Мухаммед је Аллахов Посланик, (2) утврђује молитву, (3) плати закат, (4) брзо у току Рамазана, и (5) обавља ходочашће у Баитуллаах "[13].
Стубови ислама је обавезан да верује, верује се и да се практикује сваког Муслимана и Муслимах.
Стубови Година: Сведочење постоји Бог има право да буде исправно светиња осим Аллаха Свемогућег и (да) Мухаммед саллаллаху алејхи То савс је Његов роб и Његовог Посланика, изразио је уверење по језику сталан. Са предношћу, као да она може да га види.
Схахадах (сведочење) је да присуство стубова када постоје две ствари, је зато што Посланика саллаллаху алејхи савс То је порука од Аллаховог Посланика Свемогућег. Тако, сведочанство да је Мухаммед саллаллаху алејхи То савс је Његов роб и Аллахов Посланик Свемогућег је савршен сведочанство لا اله الا الله, не постоји Бог има право на ибадахи исправно осим Аллаха.
Сиахадатаин (два сведочанства) је основни принцип легитимитета и прихватања свих добротворних организација. Легитимни добротворна ће бити прихваћена само ако се ради искрено за Аллаха Свемогућег и мутаба'ах (пратите) Сунном пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Искрено за Аллаха Свевишњег је реализација схахадах (сведочанство) Лаа илаха иллаллаах, не постоји Бог има право да буде светиња, осим Аллаха исправно. Док мутаба'ах или да прате Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је реализација сведочења да је Мухаммед саллаллаху алејхи То савс је Његов роб и Његовог Посланика.
Највеће користи од две вере реченица је да се ослободи срце и душа службености на створења са богослужење само на Аллаха Свемогућег сам и не прате, али само на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.
Стубови два: да се изврши молитве обожавају Аллаха значи да изврше обавезне молитве пет пута истикамах и савршене, иу времену и како. Молитва мора да буде у складу са примеру пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
Као речи свог саллаллаху алејхи ве селлем То:
صلوا كما رايتموني اصلي.
"Моли вас, као што видите ја молио." [14]
Једна од мудрости молитве је да имамо толеранцију, трезвеност, и држе подаље од непристојност и зла. [15]
Три стуба:. Плаћање закат значи да обожавају само Аллаха Свемогући да достави тражене нивое блага која се мора платити закат [16]
Једна од лекција је да очистите имовину да плати закат, лошу душу и морална, да шкртост и може да покрије потребе ислама и муслимана, помажући бескућницима и сиромашни.
Четири стуба: поста у Рамазану значи да славе Бога на начин да напусте само да једу, пију, Јима "(мешовита) између мужа и жене и ствари почињу да се поништи из истинског зоре до заласка сунца.
Једна од лекција из поста у Рамазану је да обучи људе да напусте ствари као што су, тражећи добру задовољство Аллаха Свемогућег.Пет стубова: Перформ (обожавање) ходочашће у Представничком дому (кућа од Бога) који је обожавање Бога са ал-Баит на Харам (Ка'бах у Мекки ал Мукаррамах) за имплементацију сии'ар или ритуале Хадз.
Аллаху теала, каже:
ان اول بيت وضع للناس للذي ببكة مباركا وهدى للعالمين
"Заиста први кућа изграђена за (богомоља) је човек који је био у Дому Бакках (Мека) благословен и смернице за читаво човечанство." [Али "Имран: 96]
Једна од лекција иде за Хадз Дому је да обучи људе да уложе све могућности, имовину, а душа да остане послушан Аллаху ва Субханаху теала. Дакле, Хаџ је једна врста џихада фии сабиилиллаах [17].
[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М]

Два значења Казна Схахадах
Друго:ЗНАЧЕЊЕ два Схахадах казни
ПоАл-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас

Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах верујем да две реченице Схахадах је правни основ и пријем свих добротворних организација. Друга реченица има значење, рокове и стубова који би требало да се зна, веровали и практиковали диимани свих муслимана.
Значење реченице لا اله الا الله
Значење реченице لا اله الا الله (лаа илаха иллаллаах) је:
لا معبود بحق الا الله.
"Не постоји Бог који има право на ибадахи исправно осим Аллаху ва Субханаху теала."
Постоје неки погрешно тумачење значења реченице لا اله الا الله (лаа илаха иллаллаах), а грешка је постала широко распрострањена. Међу тих грешака су: [[1]
ОДГОВОР: Интерпрет реченице са لا اله الا الله لا معبود الا الله (од којих ниједна поклонише осим Аллаха), али значење је двосмислено јер ако је тако, онда свака се клањали, било исправно или погрешно, то значи Бога.
2. Интерпрет реченице са لا اله الا الله لا خالق الا الله (без креатор осим Аллаха), али значење је део значења реченице لا اله الا الله и даље Рубубиииах таухид, тако да није било довољно. Ово је такође верује да су идолопоклоници.
3. Интерпрет реченице са لا اله الا الله لا حاكمية الا الله (не судија (владар), осим Аллаха), што значи да није било довољно, јер ако јединству Бога само признавање природе Господа Бога Свемогућег сами, али и даље молио да осим Њега или пореметите сврху обожавања на нешто друго осим Њега, онда ово не укључује исправну дефиницију.
Услови реченице [2] لا اله الا الله
Први услов: العلم (Ал-'Наука)Знају значење једне реченице која је لا اله الا الله (лаа илаха иллаллаах).Аллах Узвишени каже:
فاعلم انه لا اله الا الله
"Дакле, знамо да не постоји Бог има право да буде светиња, осим Аллаха исправно ..." [Мухамед: 19]
Свемогући Аллах такође каже:
الا من شهد بالحق وهم يعلمون
"Уместо тога, они који признају истину, они су људи који знају." [АЗ-Зукхруф: 86]
Шта се подразумева под "призна истину" је истина казне Лаа илаха иллаллаах. Док намера "они људи који разумеју" је разумети срцем оно је изречена од стране језику.
У хадиса од пријатеља Утхман да је Посланик Аллаха анху саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
من مات وهو يعلم انه لا اله الا الله دخل الجنة.
"Ко је умро и он зна да не постоји илах (бог) има право да буде обожаван осим Аллаха исправно, онда он иде на небо". [3]
Друго Рок: اليقين (Ал-иакеен)То је сигуран и заиста разумеју речи лаа илаха иллаллаах без и најмањег оклевања и колебања.
Аллах Узвишени каже:
انما المومنون الذين امنوا بالله ورسوله ثم لم يرتابوا وجاهدوا باموالهم وانفسهم في سبيل الله اوليك هم الصادقون
"Они који верују у Аллаха и Његових Апостола онда не сумња и боре на Аллаховом путу са својим богатством и њих саме, они су прави људи." [Ел-Хујураат: 15]
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
... اشهد ان لا اله الا الله واني رسول الله لا يلقى الله بهما عبد, غير شاك فيهما, الا دخل الجنة.
"... Ја свједочим да нема бога има право да буде светиња, осим Аллаха исправно и да сам ја (Мухаммед саллаллаху То алејхи ве селлем) је Аллахов Посланик, а не слуга Божији сусрета (у држави) није оклевала за други (вера) је, али он иде на небо "[4].
Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао:
اذهب بنعلي هاتين ..., فمن لقيت من وراء هذا الحايط يشهد ان لا اله الا الله مستيقنا بها قلبه فبشره بالجنة ...
"... Иди са обе ове сандале, па ко год да испуњавају иза овог врта који је сведочио да ниједан бог нема право да буде светиња осим Аллаха исправно, са срцем верује, онда дати му добру вест иде у рај "[5].
Дакле, услов да одем на небо за оне који то кажу, срце мора бити сигурни са њом (Монотеизам казна) и не оклевајте да њега. Уколико услов не постоји онда обавезно (масирут) не постоји. Асхаби Аллаховог ибн Мас'уд анху рекао:
اليقين الايمان كله والصبر نصف الايمان.
"Наравно да је цела вера, а стрпљење је део вере". [6]
Нема сумње да људи који верују у смислу Лаа илаха иллаллаах, да ли би његови удови покоравају обожавање Свемоћног Бога који нема партнера за Њега, и да ће поштовати Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Јер је то асхаби Аллаховог ибн Мас'уд додао анху се изјаснио са молитвом вере и веровања:
اللهم زدنا ايمانا, ويقينا, وفقها.
"О Боже, додати наше вере, веровања и кефахаман." [7]
Трећи мандат: الاخلاص (Ал-икхлаасх)Дела, која прочишћава од свих прљавих забушавати и менгикхласкан свих врста богослужења Богу.
Аллах Узвишени каже:
فاعبد الله مخلصا له الدين الا لله الدين الخالص
"... Дакле берибадахлах Богу послушности према Њему прочишћава. Запамтите, само религија Аллаха припада мрежу (из Схирк) ... "[АЗ-Зумар: 2-3]
Свемогући Аллах такође каже:
وما امروا الا ليعبدوا الله مخلصين له الدين
"Иако они нису наредили, осим да обожавају само Аллаха од пречишћавање покорност Њему ..." [Ел-Баииинах: 5]
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اسعد الناس بشفاعتي يوم القيامة من قال لا اله الا الله خالصا من قلبه او نفسه.
"Људи су највише задовољни са сиафа'атку на Судњи дан су они који кажу: 'Ла илаха иллаллаах," искрено од срца или душе ". [8]
Четврти услов: الصدق (јасен-схидку)То је искрен, то јест ова реченица да се у пратњи оправдање његовог срца. Ко је рекао, али је његово срце противречна свој језик, он је лицемер и лажов.
Аллах Узвишени каже:
ومن الناس من يقول امنا بالله وباليوم الاخر وما هم بمومنين يخادعون الله والذين امنوا وما يخدعون الا انفسهم وما يشعرون
"И међу људима је онај који каже: 'Ми вјерујемо у Аллаха и последњи дан", када су заиста нису били они који верују. Они желе да превари Бога и оне који верују, али они само себе превари, а они не схватају "[Ел-Бекаре: 8-9].
Такође, реч Бог Свемогући о лицемјерима:
قالوا نشهد انك لرسول الله
"... Рекли су: 'Ми сведоче да сте Аллахов Посланик ...' "[Ел-Мунафикуун: 1]
Аллах Узвишени их негирао рекавши:
والله يعلم انك لرسوله والله يشهد ان المنافقين لكاذبون
"... И Аллах зна да си ти Његов посланик, а Аллах сведоче да су лицемери лаже "[Ел-Мунаафикуун: 1].
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
ما من احد يشهد ان لا اله الا الله وان محمدا رسول الله صدقا من قلبه الا حرمه الله على النار.
"Није се неко сведоче да ниједан бог нема право да буде светиња осим Аллаха исправно и да је Мухаммед је Аллахов Посланик, искрено из свог срца, али Бог менгхарамканниа иде у пакао." [9]
Услови Пето: المحبة (Ал-махаббах)То је љубав, да волим ову реченицу јединство, да га воли и шта је горе приказан.
Аллах Узвишени каже:
ومن الناس من يتخذ من دون الله اندادا يحبونهم كحب الله والذين امنوا اشد حبا لله
"И човечанства постоје они који обожавају осим Аллаховом ривала, као што они воле они воле Аллаха. А они који верују, много их волим Бога "[Ел-Бекаре: 165] ....
Свемогући Аллах такође каже:
قل ان كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم
"Реци: 'Ако Аллаха волите, онда ме прати: Аллах ће те и опростити твоје грехе. А Аллах је често прашта, Самилосног "[Али" Имран: 31].
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
ثلاث من كن فيه وجد بهن حلاوة الايمان: من كان الله ورسوله احب اليه مما سواهما, وان يحب المرء لا يحبه الا لله, وان يكره ان يعود في الكفر بعد ان انقذه الله منه, كما يكره ان يقذف فى النار.
"Три случаја када су сва тројица су лично присутни ће добити укус вере: (1) Аллаха и Његовог Посланика више него што је он волео пре него два (2) волети некога само због Аллаха, (3) не воле да се врате куфр након што га Аллах чува, као што не воли да буде бачен у ватру "[10].
Шести Рок: الانقياد (Ал-инкииаад)То је покоран и послушан. Муслиман треба да буде покоран и послушан ономе што указује речи Лаа илаха иллаллаах, само да се поклони Аллах ва Субханаху теала, пракса серијатског-Његов серијатског, вером у Њега, и верује да је истина.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
وانيبوا الى ربكم واسلموا له من قبل ان ياتيكم العذاب ثم لا تنصرون
". А ви се вратите на свој Господу, и оставио сам да се предаје пре него што дође до Аллах вас онда не може помоћи (опет)" [АЗ-Зумар: 54]
Аллах такође каже:
ومن احسن دينا ممن اسلم وجهه لله وهو محسن واتبع ملة ابراهيم حنيفا واتخذ الله ابراهيم خليلا
"А ко боље религија него некога ко добровољно предати Богу, док је радио добро, а он је пратио религију Аврама, усправан? А Аллах узео Ибрахима у његов омиљени "[-Ниса ': 125].
Аллах такође каже:
ومن يسلم وجهه الى الله وهو محسن فقد استمسك بالعروة الوثقى والى الله عاقبة الامور
"А они који поднесу Аллаху, он је тај који чини добро, онда сигурно је налепљена на чврсту чворова уже. А к Аллаху је крај свих послова "[Лукман: ​​22].
Услови Седмо: القبول (Ал-кабуул)Који прима садржај и последице ове реченице вере, обожавају Свемогући Бог сами и оставити да се обожавање осим Њега. Ко је рећи, али не прихватају и поштују, па је укључена од људи који Господа Бога над војскама:
انهم كانوا اذا قيل لهم لا اله الا الله يستكبرون ويقولون اينا لتاركو الهتنا لشاعر مجنون
"Сигурно су користили да када се каже им: 'Ла илаха иллаллаах (не Бог има право да буде светиња осим Аллаха исправно)" они хвале, и кажу:' Да ли заиста морате да напустите наш бога-бога као лудог песника " [Јасен-Схааффаат: 35-36]
То је као у гроб-верника у овом тренутку. Они су обећали: "Ла илаха иллаллаах", али не желе да напусте своје обожавање гробова. Тако значи да они нису добили значење: [11] "Ла илаха иллаллаах."
Стубови казна لا اله الا اللهلا اله الا الله фраза (лаа илаха иллаллаах) има два стуба, и то:
СВЕДОК النفي, то је да ускрати (негира) све што се обожава осим Аллаха теала Субханаху ва.
2. الاثبات, који је подешен да обожавају само Аллах Свемогући сама.Аллаху теала Субханаху ВА каже:
فمن يكفر بالطاغوت ويومن بالله فقد استمسك بالعروة الوثقى لا انفصام لها والله سميع عليم
"... Ко је куфр и зло да верује у Аллаха, онда заиста је налепљена на веома јаком уже чворова и неће сломити, и Аллах је и слуха Кновинг "[Ел-Бекаре: 256].
Аллах такође каже:
ولقد بعثنا في كل امة رسولا ان اعبدوا الله واجتنبوا الطاغوت فمنهم من هدى الله ومنهم من حقت عليه الضلالة فسيروا في الارض فانظروا كيف كان عاقبة المكذبين
"И заиста смо је послао апостоле на сваком уммета (прокламује): 'Берибадахлах Аллаху (само), и одступи од зла, онда међу уммета постоји инструкција дата од Бога и од других међу људима који Грешка би била за њега. Онда идеш на земљи и видите како крај онима који поричу (гласници) "[-Нахл: 36].
Казна значења محمد رسول الله (Мухаммед) [12]Смисао вере محمد رسول الله (Мухаммед) су:
ОДГОВОР: طاعته فيما امر, односно да поштују оно што је он саллаллаху алејхи То савс наредио.
2. تصديقه فيما اخبر, која је потврдила оно што је он саллаллаху алејхи То савс кажу.
3. اجتناب ما نهى عنه وزجر, је себе дистанцира од онога што је он саллаллаху алејхи То савс забрањено.
4. ان لا يعبد الله الا بما شرع, који не служе Богу, али на начин који има дисиари'аткан. То је, морамо обожавати Бога према ономе што дисиари'аткан и репрезентовао Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То, морамо иттиба 'његовом саллаллаху алејхи ве селлем То.
О значење и последице казне محمد رسول الله (Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи То савс) биће више речи на поинт-24: неопходност љубави и прославити пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То (хал.253).
[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М]
извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment