Tuesday, June 12, 2012

Продаја и Куповина књига (1). "А Аллах има трговину и забрањено камату." [Ел-Бекаре: 275]


Продаја и Куповина књига (1). "А Аллах има трговину и забрањено камату." [Ел-Бекаре: 275]


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција купопродаји Ал буиу "је множина од баи'у и дијамак због многих врста.
Док баи'у који преносе власништво некоме по цени. Као такав баи'и сиира је примио. И свака од њих се користи да именује друге.
Пенсиари'атан Продаја и Куповина Аллаху теала, каже:
واحل الله البيع وحرم الربا
"А Аллах има трговину и забрањено камату." [Ел-Бекаре: 275]
Такође је рекао:
يا ايها الذين امنوا لا تاكلوا اموالكم بينكم بالباطل الا ان تكون تجارة عن تراض منكم
"О ви који верујете, не једу имовину сваке друге суседа са лажним начин, осим путем трговине се примењује на консензуса међу вама." [-Ниса ': 29)]
Хаким бин Хизам Аллаха То анху да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا.
"Ал Баиии'ан (продавци и купци) имају право кхииар (одлуче да наставе продају или откаже га) док нису подељена." [1]
Муслимани имају беријма 'ће болехниа куповине и продаје, и мудрост такође захтева продају и куповину, јер је основна потреба људских бића зависи углавном од онога што је у власништву неког другог (али) понекад особа га не дају, тако да је у куповини и продаји пенсиари'атан Василах (посредници) да стигну на одредиште без компликованог. [2]
Упутства Рад Од Микдам анху да је Посланик Аллаха саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
ما اكل احد طعاما قط خيرا من ان ياكل من عمل يده وان نبي الله داود К كان ياكل من عمل يده.
"То није неко други једе мало боље него што троши свој посао, за себе сигурно Набииуллаах, Давуд Алиахиссаллам први оброк резултата његова." [3]
И из Абу Хураирах да је он рекао, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
لان يحتطب احدكم حزمة على ظهره خير له من ان يسال احدا فيعطيه او يمنعه.
"Заиста, један од вас окупи да је свежањ дрва на леђима кука (за продају) је боље за њега него у просјачење другима, било дато или одбијен. '" [4]
Богатство за опрез Од Муадх бин То Абдиллах бин Кхубаиб, од свог оца, од његовог стрица анхум Аллаха, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا باس بالغنى لمن اتقى والصحة لمن اتقى خير من الغنى وطيب النفس من النعيم.
"Без обзира на богатство праведника и за оне који се плаше здравље боље од богатства, а живот је добра, укључујући и добро. '". [5]
Једноставно сугестије Живот Ин Сеарцх Џабир бин То Абдиллах Аллах анхума, рекао је он, "саллаллаху алејхи Мессенгер савс рекао:
ايها الناس اتقوا الله واجملوا في الطلب, فان نفسا لن تموت حتى تستوفي رزقها, وان ابطا عنها فاتقوا الله واجملوا في الطلب خذوا ما حل ودعوا ما حرم.
"О људи, Бојте се Аллаха и урадити добро у просјачења, за душу сигурно неће умрети тако испуњен ризкиниа успорити долазак мада, тако да страх Аллаха и раде добро у просјачење. Узмите законито и остави Харам "[6].
Претња Промптс Доинг Поштен и лагање Хаким бин Хизам Аллаха То анху да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا, او قال: حتى يتفرقا, فان صدقا وبينا بورك لهما في بيعهما, وان كتما وكذبا محقت بركة بيعهما.
"Продавац и купац има право за обоје нису раздвојени кхииар (или је рекао," До рекли збогом "), ако су искрено делују и објасни (стање својих роба), она ће бити блажен у продаји и купио га, (али) ако прикривање и лаж, онда продаја ће бити избрисан благослов куповину "[7].
Од 'Укбах То бин Амира, рекао је: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
المسلم اخو المسلم لا يحل لمسلم باع من اخيه بيعا فيه عيب الا بينه له.
"Муслиман је брат другом муслиманима Није дозвољено муслиману да продају робу на свог брата да је срамота ако му објаснио је он." [8]
Промптс Попуштала и Милостиви У купопродаји Џабир бин То Абдиллах Рдхииаллаху То анхум да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
رحم الله رجلا سمحا اذا باع واذا اشترى واذا اقتضى.
"Нека Бог смилуј се на некога ко је великодушан када да прода, када да купите и када је захтевао" [9]
Давање примат у Народном Темпо Диффицулти плаћање дуга Од Ебу Хураирах од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
كان تاجر يداين الناس, فاذا راى معسرا قال لفتيانه: تجاوزوا عنه لعل الله ان يتجاوز عنا, فتجاوز الله عنه.
"Било је трговац који често дао кредите људима, када он види људе који имају потешкоћа да плаћају своје дугове (му'-сер) и рече својим слугама: 'Опрости му, Аллах опростити (грешке) нас." Дакле, Аллах ће опростити (опростити) своје грешке ". [10]
Забрана варљив Од Ебу Хураирах, он је рекао:
مر رسول الله صلى الله عليه وسلم برجل يبيع طعاما, فادخل يده فيه فاذا هو مغشوش فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ليس منا من غش.
"Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем прошло неко продаје храну, онда је он стави руку у њега, испада да је вара, па пророка саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Људи који варају (вара) није из наше групе. "" [11 ]
Промптс Берпаги-јутра Претрага Ризки Од ел-Гхамиди Схакхр Аллах То анху, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
اللهم بارك لامتي في بكورها.
'О Аллаху, благослови мој народ ујутру.' "[12]
Решење Када Тржишта Иди Од Салим ибн 'Абдиллах бин То Омера, од свог оца, од његовог деде анхум Аллаха, он је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ва салалм То је рекао:" Ко прочита када је ушао на тржиште:
لا اله الا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد يحيي ويميت, وهو حي لا يموت بيده الخير كله, وهو على كل شيء قدير.
"Не постоји Бог има право да буде светиња, осим Аллаха, ни сама тачно партнера за Њега, Његово царство и сва слава припада Њему, Он је укључивање и искључивање, он Махахидуп и не умре, сва доброта је у Његовим рукама , и Он има власт над свим стварима. "
Аллах ће написати један милион добро за њега и вађење милион грешке и да ће изградити кућу за њега на небу "[13].
Аллах је купопродаји Правни порекло је дозвољено да продају нешто и на неки начин током куповине и продаје врши се путем међусобног консензуса између продавца и купца, а није забрањено по Серијат.
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]

Продаја и Куповина књига (2)


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Различити типови Продаја Куповина забрањену Сиари'ат ОДГОВОР: Баи'ул Гхарар То је све што она садржи елементе купопродаје јахалах (непознаница) или елемент среће или коцкање јаме.
Од Ебу Хураирах да је он рекао:
نهى رسول اللهصلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио баи'ул баи'ул хасхаат и гхарар (продаја ставке које не елемент преваре)" [14]
Ал имам Невеви наводи се у Схарх муслиманске рахимахуллах (Кс / 156), "забрана гхарар баи'ул је велики принцип од принципа куповине и продаје књиге, јер да имам муслиман мендахулуканниа иду у њу, јер су проблеми толикомноги нису ограничени на, као што баи'ул аабик (продавати робове који су побегли од свог господара), баи'ул ма'дум (продаје нешто што не постоји), баи'ул мајхул (продаје нешто што није очигледно), продају робу која се не може датикупцу, су власничка права да продају нешто што продавац није савршен, продају рибу у води много, продаје млеко које још увек био у џепу, који се још увек продаје фетус у утроби своје мајке, да прода комад хране без јасног дози, продао парче одеће из колекције много одеће ( без потребе да одредите ово), продаје козу из колекције многих коза (без дефинисати га), и слично, свих ових закона је лаж да га прода, јер обухвата гхарар без намере. "
Он је рекао, "Ако постоји намера да се уради гхарар позива и не може да га покрије осим масиакках (како Хеави / тврдо) и облик гхарарниа тривијално, онда треба да прода. Зато муслимани (научници) пристали да буду болехниа продају памук огртач попуњава време док га не попуните и видите да ли филер материјал продаје се засебно онда не би требало да буде. "
Осим тога, он је рекао: "Знајте да баи'ул муламасах, баи'ул мунабадзах, баи'ул хаблил хабалах, баи'ул хасхаат, 'асбул Турковиц и разне продаја и куповина као што су специјална својим текстовима, све то чини забрана гхарар баи'ул, али помиње у изолацији и забрањено јер је врста чувеног трговачког Јахилиииах. Валлааху најбоље зна "(Укратко)..
Баи'ул Муламасах и Мунабадзах Од Ебу Хураирах, он је рекао:
نهي عن بيعتين الملامسة والمنابذة, اما الملامسة, فان يلمس كل واحد منهما ثوب صاحبه بغير تامل, والمنابذة ان ينبذ كل واحد منهما ثوبه الى الاخر ولم ينظر واحد منهما الى ثوب صاحبه.
"Два облика куповине и продаје је забрањено; муламасах и мунабадзах. Муламасах односно (узгред) било који од продаваца и купаца одеће додирују свог пријатеља без обавештења / одјављивање (постоји грешка на њега или не). Док мунабадзах односно (узгред) било од продавца и купца баца своју одећу за друге, а један од њих не виде одећу његов брат "[15]
Из Абу Са'ид ал Кхудри Аллах То анху рекао:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن لبستين وعن بيعتين, نهى عن الملامسة والمنابذة في البيع, والملامسة لمس الرجل ثوب الاخر بيده بالليل او بالنهار ولا يقلبه الا بذلك, والمنابذة ان ينبذ الرجل الى الرجل بثوبه وينبذ الاخر ثوبه ويكون ذلك بيعهما عن غير نظر ولا تراض.
"Пророк саллаллаху алејхи савс То нас је забрањено да продаје два облика и две различите врсте одеће, он је забрањено муламасах и мунабадзах у куповини и продаји. И муламасах је неко додирује лице туђом руком одећу у ноћи или дана, а он је окренуо осим додирује га. Док мунабадзах се неко баца своју одећу на другу особу, а неко други је бацао своју одећу за њега, а то је како су и куповине и продаје без гледања и једни без других, као да им се допало "[16]
Баи'ул Хабалил Хабалах Од анхума Умара ибн '', рекао је:
كان اهل الجاهلية يتبايعون لحوم الجزور الى حبل الحبلة قال وحبل الحبلة ان تنتج الناقة ما في بطنها ثم تحمل التي نتجت فنهاهم النبي صلى الله عليه وسلم عن ذلك.
"То је Ахл-ул-Јахилиииах једни другима да продајемо месо камиља хабалул хабалах. И хабалул хабалах је да камила је трудна и роди, а затим његов син, Посланик саллаллаху алејхи савс То је забранио "[17].
Баи'ул Хасхаат Од Ебу Хураирах, он је рекао:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио гхарар баи'ул хасхаат и баи'ул". [18]
Ал имам Невеви наводи се у Схарх Схахиих рахимахуллах Муслимани (Кс/156), "баи'ул хасхаат, онда постоје три тумачења на њу:
Прво: (То је) говорећи: "Ја вам прода одећу од ових су изложени ономе што сам баца каменчиће", или "Ја продаје ову земљу да вас одавде до те мере да сам бацао каменчиће."
Друго: (То је) говорећи: "Ја вам продати под условом да имате кхииар док сам га бацио са шљунком."
Треће: (То је) и (продавац и купац) чини врста баци саму шљунак као продаје и куповине, што каже он, (Доне) "Ако бациш камен ове одеће које је купио по цени толико од вас.".
'Асбул Турковиц [19] Од Умара ибн 'анхума, је рекао:
نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن عسب الفحل.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио 'асбул Турковиц". [20]
2. Лаиса Баи'у МПУ То Индаху (купопродаји робе Не у продавца) ? Хаким бин Хизам Аллаха То анху, рекао је он, "рекао сам, 'Аллахов Посланик, неко ме је питао да прода, али не морам, ако сам га продамо" Он је одговорио:
لا تبع ما ليس عندك.
"Да ли продајете неку ставку коју немате. '" [21]
3. Купите Продајте примљене робе није Од ибн 'Аббаса, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يقبضه.
"Ко год је купио храну, онда нека га прода назад док га је примио први."
Аббас ибн 'Аллахов То анху рекао: "Мислим да све своје позиције као храну." [22]
Од Тхавус, од Омера ибн ', рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يكتاله.
"" Они који купују храну, онда он не би требало да га прода док га је добио. '"
Рекао сам ибн 'Аббаса: "Зашто?" Он је одговорио, [23] "Зар не видиш да се тргује са златом, док храна задрлана (на чекању)."
4. Продаја и Куповина Трансакције о продаји и куповини трансакција брата Од Омера ибн 'да је Посланик Аллаха анхума То алејхи ве селлем рекао:
لا يبيع بعضكم على بيع بعض.
"Да ли неки од вас момака да купују и продају преко куповине и продаје другима." [24]
Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا يسم المسلم على سوم اخيه.
"Немојте бити муслиман да понудите (ставка) се тренутно нуди својим братом." [25]
5.. Баи'ул То ИНАХ То је да прода нешто некоме по цени од темпа и он је предат купцу, онда пре него што је примио уплату вратио купио (од купца) на готовинској цени је мање (јефтиније) од цене темпом.
Од Умара ибн 'анхума да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا تبايعتم بالعينة واخذتم اذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا الى دينكم.
"Ако је куповина и продаја путем" ИНАХ, а желите да задржите на реповима • говеда, и задовољни са фарми, а ви оставите обавезу џихада, (без сумње) Аллах ће нанети понижење на вас. Није срамота га је извукао, али када се вратите на своје вјере "[26].
6. Купи Како да прода Темпо пораста цена са (Продаја и Куповина кредит) Данас је проширио куповином и продајом повећати цене због познатијег баи'ут таксхиитх (јаул кредитна куповина).Облик ове куповине и продаје, као што је саветовао, да прода робу да ће бити одобрен са додатном ценом у време повратка. Као пример ставке у готовини за хиљаду, а затим продате на кредит за две стотине хиљада, укључујући и продају такве продаје је забрањено.
Ебу Хурејре а'нху од Аллаха, он је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
من باع بيعتين في بيعة فله اوكسهما او الربا.
"Ко год продаје две трансакције у једној трансакцији, затим губитак или зеленашење са њим." [27]
Роба се продају нису дозвољени: ОДГОВОР: Вино (опојна пића) Од 'Аисха ахума Аллаха, он је рекао:
لما نزلت ايات سورة البقرة عن اخرها خرج النبي صلى الله عليه وسلم فقال حرمت التجارة في الخمر.
"Када идемо доле стихове сури Ел-Бекаре ...., Посланик, саллаллаху алејхи То савс изашао како је рекао," вино трговина је забрањено '". [28]
2. Труповима, свињске и статуама Џабир бин То Абдиллах Аллах анхума, је чуо Посланика саллаллаху алејхи савс То је рекао када је био у Мекки на 'Амул Фатх (отварање у граду Меки):
ان الله ورسوله حرم بيع الخمر والميتة والخنزير والاصنام, فقيل يا رسول الله ارايت شحوم الميتة فانها يطلى بها السفن ويدهن بها الجلود ويستصبح بها الناس فقال لا هو حرام ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم عند ذلك قاتل الله اليهود ان الله لما حرم شحومها جملوه ثم باعوه فاكلوا ثمنه.
"Заиста Аллах и Његова Посланика су забрањене Тхе вина продају, лешева, свињско и скулптуру." Онда је неко пита: "О Аллахов Посланиче, шта мислиш од (продаје) полутки масти, у ствари, имао је обичај да бојите брод, подмажите кожу иљуди користе за осветљење? "он је одговорио," То не би требало да буде, да је нечист. "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем је тада рекао," Аллах борбу против Јевреја, када је, у ствари, не дај Боже масти (животињских), били су истопљени и затим прода и узме новац "[29].
3. Пас Абу Ал-Ансари Мас'уд Аллаха То анху:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن ثمن الكلب ومهر البغي وحلوان الكاهن.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забрањено да продају паса, махрул багхии (добит од прељубе / проституције) и хулванул каахин (плата шаманским праксе)". [30]
4. Сликарство (слика-слика) Дух је Од Саид ибн Абул Хасана, рекао је он, "Ја сам био на месту ибн 'Аббас анхума Аллаха, изненада неко дошао на њега као он питао,' О ибн 'Абас, ја сам особа која је мој приход из моје руке заната, ау ствари сам направити слику ове слике. "Дакле ибн 'Абас је рекао," Ја нећу да вам кажем осим онога што сам чуо од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Чуо сам га како говори:
من صور صورة فان الله معذبه حتى ينفخ فيها الروح وليس بنافخ فيها ابدا.
"Они који су нацртали слику (анимација), онда сигурно Аллах ће тако менгадзабниа да дише живот у њему (слике), и он неће моћи да заувек разнети душу."
Онда та особа такође доживљава тежак кратак дах и његово лице блед. (Ибн 'Абас) је рекао: "Тешко вама, осим ако сте вољни да треба да га направи, онда нацртате дрво, (жреб) ништа што нема душу" [31].
5.. Пре зрелог воћа Енес бин Малик Аллаха То анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То:
انه نهى عن بيع الثمرة حتى يبدو صلاحها وعن النخل حتى يزهو, قيل وما يزهو? قال: يحمار او يصفار.
"То је забрањивали продају воће пре него што сазрева, и датуми да је у боји." Онда је неко пита, "Шта мислиш боју?" Одговорио је: "(Горе), црвене или жуте." [32]
Такође испричао од њега, "да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, забранили продају воће сазри. Онда је питао, 'Шта је то зрела' Он је одговорио, '. До зајапурен "Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
ارايت اذا منع الله الثمرة بم ياخذ احدكم مال اخيه.
"Шта мислите, ако Бог држи воће (не може се бере), затим шта значи неко од вас да благо свога брата. '" [33]
6. Пре семена пољопривредног очврсне (Старо) Од Омера ибн ',
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن بيع النخل حتى يزهو وعن السنبل حتى يبيض ويامن العاهة نهى البايع والمشتري.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забрањивали продају датуме до ма-Танг, и (забрањује продаја) од зрна до каљених (зрела) [34], и сигурно од штеточина. Он забрањује продаваца и купаца "[35].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______

Кхииар (Изаберите)



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција Кхииар Кхииар је у потрази за двојицом најбољих избора између имдха (наставак трансакције) или (илгха отказали трансакцију).
Разне врсте Кхииар ОДГОВОР: Скупштина Кхииар Кхииар се то десити за продаваца и купаца од уговора, док су подељена, све док они не тргује без захтева или су прекинути кхииар кхииар после уговора или било ко од њих (или продавац или купац) има право да бисте одустали кхииарниа, гугурлах право затим, али за друге (ко га не менггугур), онда право кхииарниа остати.
Од Умара ибн 'анхума, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
اذا تبايع الرجلان فكل واحد منهما بالخيار ما لم يتفرقا وكانا جميعا او يخير احدهما الاخر فتبايعا على ذلك فقد وجب البيع وان تفرقا بعد ان يتبايعا ولم يترك واحد منهما البيع فقد وجب البيع.
"Ако су двоје људи купују и продају једни другима, онда свако од њих нису одвојени и кхииар за њих заједно (на једном месту), или један од њих даје кхииар другима, тако да ако један од њих дао кхииар друго онда да купује и продаје на кхииар стварно има (се десило) продају и куповину, а када су подељена после продаје и куповине, а један од њих није оставио куповину је куповина и продаја "[1].
Одвојен Харам Скупштину због страха од Отказивање трансакцију Од 'Амр ибн Сиу'аиб, од свог оца, од његовог деде да је Посланик Аллаха анхум саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا الا ان تكون صفقة خيار ولا يحل له ان يفارق صاحبه خشية ان يستقيله.
"Продавци и купци нису одвојени кхииар за оба осим када је договорено да се продужи до кхииар после раскола, није дозвољено да напусти своју најбољу пријатељицу из страха да ће поништити трансакцију." [2]
2. Кхииар Сиарт Продавац и купац, или један од њих даје услове кхииар до јасног рока. Кхииар као легитимна, иако је дуго време.
Од Умара ибн 'анхума пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
ان المتبايعين بالخيار في بيعهما ما لم يتفرقا او يكون البيع خيارا.
"Сигурно продавац и купац је кхииар куповати и продавати како за одвојен или не (ако) продаја било кхииар њега." [3]
3. Кхииар То АИБ Забрана сакрије срамота је прошао (дискусија), затим, ако неко купује неисправне робе мане док је он није знао све док се распала, он може да врати ставку за продавца.
Од Ебу Хураирах, рекао је он, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من اشترى غنما مصراة فاحتلبها فان رضيها امسكها وان سخطها ففي حلبتها صاع من تمر.
"Свако ко купи козу мусхаррах [4], онда је мемерахниа, затим ако добар задовољство његовог хапшења (без повратка), али ако га мрзео у млеку који је музу да је замењен Сха" датума ". [5]
Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс:
لا تصروا الابل والغنم فمن اشترى مصراة فهو باحد النظرين ان شاء ردها ورد معها صاعا من تمر.
"Не дозволите камила и козје млеко (без мемерахниа када ће се продавати), затим они који су купили након тога, он има два избора после мемерахниа, уколико не онда га имао, а ако не он ће га вратити заједно са Сха" датума ". [6]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]


Р и Б



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Дефиниција Риба Ар-Риба-Исим максхур-узети од речи рабаа - иарбуу, тако да АР-написано алиф рибаа (الربا).
Ар-Риба оригинално значење је АЗ-зииадах (повећање) иу суштину самог ствари, као реч Аллаха, узвишен:
اهتزت وربت
"... Уживо и субурлах земља ..." [Ел-Хаџ: 5]
И такође могу (инкрементирање га) десио се у размени као један новчић са два Дирхам.
Зеленаштва закони Риба је харам према Светом писму, као и Суннет-ијма 'људи.
Аллаху теала, каже:
يا ايها الذين امنوا اتقوا الله وذروا ما بقي من الربا ان كنتم مومنين فان لم تفعلوا فاذنوا بحرب من الله ورسوله وان تبتم فلكم رءوس اموالكم لا تظلمون ولا تظلمون
"О ви који верујете, Бојте се Аллаха и да оно што је остало од зеленаштва (који се не прикупљају) ако сте ви верници.Дакле, ако не урадите (рата), онда знајте да ће Аллаха и Његовог Посланика вас бори. А ако се покају (од узимајући камату), онда сортирано благо ваше, ви не прогони и не (и) буду прогоњени "[Ел-Бекаре: 278-279].
Он је рекао:
الذين ياكلون الربا لا يقومون الا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس
". Људи који једу (да) зеленаштво не може да стоји, али стоји као један кога опседнут Сатаном због (притисак) лудила" [Ел-Бекаре: 275]
Аллах такође каже:
يمحق الله الربا ويربي الصدقات
"Бог је уништио камату и оплодити у добротворне сврхе." [Ел-Бекаре: 276] [1]
Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اجتنبوا السبع الموبقات, قالوا: يا رسول الله وما هن? قال: الشرك بالله والسحر وقتل النفس التي حرم الله الا بالحق واكل الربا واكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات الغافلات المومنات.
"Останите далеко од вас седам (предмета) и да уништи." Су асхаби питали: "Шта је то, Аллахов Посланиче?" Одговорио је: "Схирк у Аллаха, магију, убијају душу коју Аллах је учинио незаконито, осим путем истине, одузима риба, троши на имовину деца без родитеља, побегао са ратишта, и мени-Дух поново очистите свете жене које верују (у прељуби) "[2].
Од анху Џабир Аллах ', рекао је
لعن رسول الله Ј اكل الربا وموكله وكاتبه وشاهديه وقال: هم سواء.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео људе који прождире камату, оне који их представљају и пенцататниа и два сведока. Он је рекао: "Сви су они исти". [3]
И од Ибн Мас'уд а'нху Аллаха, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
الربا ثلاثة وسبعون بابا ايسرها ان ينكح الرجل امه.
"Риба има седамдесет троје врата (грех), и најлакши (грех) то је као човек који се оженио своју мајку." [4]
Од 'Абдуллаха бин Ханзалах, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
درهم ربا ياكله الرجل وهو يعلم اشد من ستة وثلاثين زنية.
"Један дирхам (богатство) од риба се једе неко зна (то је риба) је моћнији од тридесет шест прељубе." [5]
Од Ибн Мас'уд, Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
ما احد اكثر من الربا الا كان عاقبة امره الى قلة.
"То није неко репродукује (има) Риба осим ако су последице његових дела је (слободно ће бити) мало." [6]
Разних врста Риба Постоје две врсте риба а: Риба Риба и фадхл наси'ах.
Додатни зеленаштво је потребно предузети наси'ах од стране повериоца (АД-ДА-у) од дужника (ал-мадиин) у замену за Темпо (дата).
Риба је забрањена (предлог типа) Писма, као и Суннет-ијма 'људи.
Зеленаштво фадхл новац купује и продаје са новцем или хране на храну без побољшања.
Риба је забрањено аргументом типа као-Сунном и ијма 'јер је зеленаштво наси'ах Василах.
Које програме Риба Забрањени јој Риба не долази ако Ал асхнафус Ситта (шест типова) спомиње у хадису.
Од бин Ал-Самит Убадах рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح مثلا بمثل سواء بسواء يدا بيد, فاذا اختلفت هذه الاصناف فبيعوا كيف شيتم اذا كان يدا بيد.
"Злато за злато, сребро за сребро, пшеница од пшенице, са сиа'ир сиа'ир, датуми по датумима, соли по соли (да продаје) са истим ваге, тачно и директно предат (у готовини). (Али) ако различите врсте онда продати свој дом произвољно тамо се предају '"[7].
Уколико шест врста се продају по именима као што су злато или злата са датумима са датумима, затим изведена тафадхул харам (друго претеривање) и такође се врши на начин забрањен наси'ах (у току преноса пријема), и треба да постоји једнакост у тежини или мери и не морате да гледате (квалитет) на добре и лоше, и треба да буде такабудх (хандовер) у скупштини.
Из Абу Са'ид ал Кхудри Аллах То анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تبيعوا الذهب بالذهب الا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا الورق بالورق الا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا منها غايبا بناجز.
"Немојте продавати злато за злато осим са истим размерама и не бити предност над другим делом. Немој продавати сребро за сребрне осим са истим размерама и не бити предност у односу на други део и не продају се ствари невиђено (не у комори) са ставкама које су присутне (у скупштини) "[8].
Од 'Умар ибн ал Кхаттаб Аллах То анху, је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
الذهب بالذهب ربا الا هاء وهاء والبر بالبر ربا الا هاء وهاء والشعير بالشعير ربا الا هاء وهاء والتمر بالتمر ربا الا هاء وهاء.
"Злато је злато зеленаштво осим непосредне предаје, зрно по зрно зеленаштва осим непосредне предаје и сиа'ир са сиа'ир зеленаштва осим непосредне предаје датуми и датуме са каматом, осим ако одмах предају." [9]
Од Ебу Са'ид, рекао је он, "У време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем ми се никада не даје датуму јаме '(ИЕ) мешавину датума (између доброг и лошег), онда смо продали два Сха' са Сха". Вести дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То онда је рекао:
لا صاعي تمر بصاع ولا صاعي حنطة بصاع ولا درهم بدرهمين.
"Немојте продавати у две Сха 'од датума са Сха" и такође не продају две Сха То пшеницу са Сха "и не, такође једна Дирхам новчић са два". [10]
А ако су шест врсте се продају са другим типовима као што су злато (продато) са сребром или пшенице са тафадхул сиа'ир затим се предао, у зависности од савета јер пророка саллаллаху То алејхи ве селлем у хадиса о "Убадах већ поменуто: '( Али) ако различитих врста, тако да ће се продавати по докле год постоји прихватање. "
А и зато што је реч саллаллаху алејхи То савс у хадиса као 'Убадах садржаног у приповедач хадиса Ебу Давуд и други:
ولا باس ببيع الذهب بالفضة, والفضة اكثرهما, يدا بيد, اما نسيية فلا, ولا باس ببيع البر بالشعير, والشعير اكثرهما يدا بيد, واما نسيية فلا.
"То је у реду да продају злато са сребром у сребру више (ако) директно предају као начин за наси'ах (у току преноса пријема), онда би требало да буде. А зашто не продају пшеницу на сиа'ир износ сиа'ир више (ако) директно примопредаје, док наси'ах начин не би требало "[11].
А ако су шест врсте се продају по врсти и 'иллат (јер) мениелисихиниа, као што су злато и сребро са резервом, онда је добро да наси'ах тафадхул.
Од 'Аисха Аллах анхума:

ان النبي صلى الله عليه وسلم اشترى طعاما من يهودي الى اجل ورهنه درعه.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс купити храна из Јеврејина са (плаћање) датум, његов оклоп и хипотеку на њега." [12]
Ал-Амир ал-Салам Сан'ани наводи се у Субулус (ИИИ/38), "Знајте да су научници договорили зеленаштво болехниа продају робу са другом робом која зеленаштво није иста врста као још један начин одложено и претеривања, као што су продаја злата за пшеницу, сребро и други са сиа'ир од мешовите робе "(Доне)..
Такође, не може да прода рутхаб (влажне датуми) са сувим датумима, осим за Ахл-ул-'Араиа, оне су сиромашне особе које немају дрво палмино, онда би требало да купују од власника рутхаб палми они једу са дрвета проценом (мерење) тамр (сушено датуми).
Од 'Абдуллах бин Омер То анхума:

ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن المزابنة, والمزابنة بيع الثمر بالتمر كيلا وبيع الكرم بالزبيب كيلا.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забранио музабанах (да) продаје датуме тамр са влажним (сувим датумима) са стопом и продају вино, грожђе да осушите мокар дозу". [13]
Заид ибн Тхабит од Аллах анху:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم رخص لصاحب العرية ان يبيعها بخرصها من التمر
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс арииах дати олакшање за власника (власник палма) за продају мокре датуме проценом (мерење) са тамр (сушено датуми)". [14]
Пророка саллаллаху алејхи савс То је забрањено да прода рутхаб са тамр ланаран рутхаб када се осуши ће смањити проценат, колико помиње Са'ид ибн Аби Ваккасх.
Са'ид ибн Еби Ваккасх Аллаха анху:
ان النبي Ј سيل عن بيع الرطب بالتمر فقال اينقص الرطب اذا يبس? قالوا: نعم فنهى عن ذلك.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс био упитан о продаји рутхаб са тамр, онда је он рекао: 'Зар не би рутхаб ће се смањити када се осуши" Они су рекли:' Да. 'Тако је то забранио. "[15] Такође не могу да продају артикала са сличном зеленаштва, а други заједнички са једне или друге врсте.
Од Фадхалах бин То Убаид а'нху Аллаха, он је рекао, "Ја сам купио огрлицу на дан Кхаибар за дванаест динара, на огрлицу од злата и бисера тамо. Онда сам уклонио бисере.Одједном сам му открила да више од дванаест динара.Онда сам рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
لا تباع حتى تفصل.
'Да ли продајете, тако да их раздвојите (злато са бисерном).' "[16]

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______

Музара'ах



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција музара'ах Ал музара'ах језик муамалах на терену са (размена) део онога што је резултирало из ње.
Иако дефиниција је овде дати земљиште људи који ће радити на њему заузврат добију половину је резултат или слично.
Пенсиариа'атан музара'ах Од Нафи 'да је' Абдуллах бин 'Омер му је рекао анхума:
عامل اهل خيبر بشطر ما يخرج منها من ثمر او زرع.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао народ Кхаибар у земљу у Кхаибар и добију половину свог производа као што су воће или пољопривредних производа." [1]
Имам ал-Бухари је рекао: [2], Каис Ибн муслиман из Абу Дзафер је рекао, рекао је он, нема становника Медине Хијрах уколико не расте усева да добију трећи или четвртину (од тога), затим Али, Са'ад бин Малик 'Абдуллах бин Мас'уд,' Умар бин Абдул 'Азиз То ал Касима ибн' Урва, Ебу Бекр породица, породична То Омер, породица од 'Алија и Ибн Сирин није музара'ах.
Трошкови СЗО (одржавање)? Зашто не, када трошкови заштите падају на терет власника или држаоца или обоје.
Имам ал-Бухари каже: [3] ". 'Омер бермуамалах са људима (по договору) кад' Омер који је донео семе је добио половину (резултата) и када се носи семе, онда се толико"
Он је (ал-Бухари) је рекао ", каже Ал-Хасан, 'Није важно ако је земљиште у власништву једног од њих, онда они заједно проводе. Дакле, шта је генерисана је подељен између две стране 'То је мишљење аз-Зухри.. "
Ствари које Није дозвољено у музара'ах Музара'ах није дозвољено (по избору) да заплет ове (исход) за спахије и заплета је ту за станаре. Исто тако, не би требало да буде за спахије да каже: "Ја га добити (земља), тако и тако васак."
Он је испричао из ибн Каис Ханзалах у Рафи То бин Кхудаиј, рекао је он, "Двоје људи су ми рекли да је мој стриц кад они изнајмљују земљу у време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем (са резултатима) од онога што се гаји на врху Арбу'а (односно малих потока) или нешто искључени од стране власника земљишта, тако да је Посланика саллаллаху алејхи савс То би забранити да "Тада сам питао Рафи.", "Шта ако (закуп) за динар или Дирхам?" Рафи ", рекао је:" Не Зато ако динар или дирхам. "
Ал Лаитх рекао: ". Оно што је забрањено је (ако) људи који знају о Халал и харам да га види, онда они неће дозволити да му се жале јер постоји елемент среће" [4]
Такође, помиње од Ханзалах рекао, "То сам питао Рафи бин Кхудаиј о закупу земљишта са златом и сребром? Он је одговорио: "Никада му смета, само је народ у време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем закуп у замену за (оно што расте) на обалама реке-банке и водних ресурса, као и нешто пољопривреде, онда стране (парцела)уништена и друге преживеле заплет, и парцеле које су преживеле друге парцела су уништени. А људи не изнајме земљиште осим на овај начин, зато што је забрањено.Ствар која је јасна и сигуран, није битно да му "[5].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]


Мусаках, Ихиаа-ул Маваат



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција Мусаках Ал Мусаках предаја појединих стабала (као што су Палм-суздржан.) Да особе која ће се бринути (у повратку), он добија одређени део (опет) од воћа, као што је половина или нешто.
Пенсиари'атан Мусаках Од Умара ибн 'То анхума а:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم عامل اهل خيبر على ما يخرج منها من ثمر او زرع.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао народ Кхаибар у земљу у Кхаибар у замену за пола биљака и воћа се гаје земљу." [1]
Ебу Хурејре а'нху од Аллаха, он је рекао:
قالت الانصار للنبي: صلى الله عليه وسلم اقسم بيننا وبين اخواننا النخيل قال لا فقالوا تكفونا الميونة ونشرككم في الثمرة قالوا: سمعنا واطعنا.
"Енсарије рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То поделити палме између нас и наших пријатеља. Он је одговорио, 'Но' Рекоше: 'Ви се побринути и делимо са вама плодове. "Па они су рекли:' Чујемо и ми смо послушни. '" [2]

ИХИАА-УЛ МАВААТ (култивисали нема власника)

Дефиниција Ихиаа-ул Маваат Ал Маваат са дифат-ХАХ-сувише светлости и Тхе Ките земаља које нису напредовали (изграђен). Пемакмуранниа личи на живот и менганггурканниа (поредити) са губитком живота. И такозвана-ул ихиаа маваат је неко иде у непознатом земљи да постоји неко ко га је имао, онда га је довео на воду је, пољопривреда, садње и изградњу и на тај начин земља припадала њему. [3]
За њега позива ислама Фром 'А'исха од Посланика Аллаховог анхума алејхи ве селлем, рекао:
من اعمر ارضا ليست لاحد فهو له.
"Они који просперирају земљу која не припада никоме, затим земљиште припада њему." [4]
'Урва је рекао: "Тако је одлучено да је' током кхилафахниа Омера."
Од Џабир Аллах То анху, Посланик, саллаллаху алејхи То савс, рекао:
من احيا ارضا ميتة فهي له.
"Ко оживи мртву земљу, земља је под називом" [5]
Од ње, такође, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
من احاط حايطا على ارض فهي له.
"Ко гради зид на врху земљишта (без власника), онда он постаје његов." [6]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]

Ијарах (Закуп Издавање)



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција Ијарах Ијара дословно значи ал-итсаабах (примања), је рекао да аајартуху са МАД (дужина) и без смисла атсабтуху МАД (ја менгупахниа).
У погледу власништва неког лица у замену за бенефиције.
Пенсиари'атан Ијарах Аллаху теала, каже:
فان ارضعن لكم فاتوهن اجورهن
"... А ако они (који су разведене супруге) била трудна, а затим им дати живот до њиховог рођења ..." [АТХ-демант: 6]
Аллаху теала такође каже:
قالت احداهما يا ابت استاجره ان خير من استاجرت القوي الامين
"Једна од две жене рекла:" оче, да га као људе који раде (за нас), јер заиста најбоља особа да узмете да радите (на нас) је био јак и поуздан. "[Ал -Касас: 26]
А Аллах такође каже:
فوجدا فيها جدارا يريد ان ينقض فاقامه قال لو شيت لاتخذت عليه اجرا
"... Онда су се у земљи која скоро потонула зидове куће, зидови Кхидхр форсирати. Мојсије је рекао: 'Ако желите, можете бити узимајући плати "[Ел-Кахф: 77].
Од 'Аисха Анхуа Аллаха (је рекао),
واستاجر النبي صلى الله عليه وسلم وابو بكر رجلا من بني الديل ثم من بني عبد بن عدي هاديا خريتا الخريت الماهر بالهداية.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс заједно са Ебу Бекр закуп (најам) вешт водич који Бани Ад Даил од касније Бани То Ади Абд бин '". [1]
Све што може да закупи? Све што је могуће да се користи са робом нетакнута, онда је легитимно да изнајмим док не постоји забрана да спречава сиар'и.
И нека је роба потребна за кирију и плате су јасно видљиви, као и дуго (временски), изнајмљивање и врста посла.
Аллаху теала, каже пријатељ менгхикаиаткан о Мојсију да је он рекао:
قال اني اريد ان انكحك احدى ابنتي هاتين على ان تاجرني ثماني حجج فان اتممت عشرا فمن عندك
"Заиста, ја намеравам да вас ожени једном од ове моје двојице синова, под условом да си ми послужи за осам година и ако сте завршили десет година, то ће бити (Граце) од тебе ..." [Ел-КА-схасх: 27]
Од Ханзалах Бин Каис рекао: "Питао сам Рафи То бин Кхудаиј о закупу земљишта са златом и сребром? Он је одговорио: "Никада му смета, само је народ у време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем закуп у замену за (оно што расте) на обалама реке-банке и водних ресурса, као и нешто пољопривреде, онда стране (парцела)уништена и друге преживеле заплет, и парцеле које су преживеле друге парцела су уништени. А људи не изнајме земљиште осим на овај начин, зато што је забрањено.Ствар која је јасна и сигуран, није битно да му "[2].
Зараде (станарина) Радници Од Умара ибн 'анхума, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
اعطوا الاجير اجره قبل ان يجف عرقه.
"Дајте радницима плату пред његов зној осуши '." [3]
Грех за онога ко не плаћа раднике Плате Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс, рекао: "Аллах теала, каже.
ثلاثة انا خصمهم يوم القيامة ومن كنت خصمه خصمته يوم القيامة رجل اعطى بي ثم غدر, ورجل باع حرا فاكل ثمنه, ورجل استاجر اجيرا فاستوفى منه ولم يوفه اجره.
"Три особе које ћу постати његов непријатељ на дан Суда: (1) лице које је обећао да ће ме и он издаје, (2) лице које продаје слободан човек и јели своју имовину, и (3) лице које запошљава раднике, а онда испуни своје обавезе (али) он није дао награду '". [4]
Ствари које не смеју бити плаћени Аллаху теала, каже:
ولا تكرهوا فتياتكم على البغاء ان اردن تحصنا لتبتغوا عرض الحياة الدنيا ومن يكرههن فان الله من بعد اكراههن غفور رحيم
"... И не приморава своје девојке робљем на проституцију, када они сами желе чедност, у циљу траже светски добитак.И ко их присиљава, Аллах је често прашта, Самилосног (њима) пошто су били приморани да (га) "[-нуур: 33].
Од Џабир (рекао) да је 'Абдуллах бин Убаи Бин Салул имао слушкиње и роб под називом Масиках друга названа Амимах. "Абдулах их у закуп да почини прељубу, а затим и роб пожалио Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То би онда, Алах открио стих
ولا تكرهوا فتياتكم على البغاء ان اردن تحصنا لتبتغوا عرض الحياة الدنيا ومن يكرههن فان الله من بعد اكراههن غفور رحيم
"... И не приморава своје девојке робљем на проституцију, када они сами желе чедност, у циљу траже светски добитак.И ко их присиљава, Аллах је често прашта, Самилосног (њима) пошто су били приморани да (га) "[-нуур: 33] [5].
Абу Ал-Ансари Мас'уд Аллаха То анху:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن ثمن الكلب ومهر البغي وحلوان الكاهن.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забранио узимање новца () пас продаја, зарада и плата за проституцију шаманизам." [6]
Од Умара ибн 'анхума, је рекао:
نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن عسب الفحل.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забранио наслова асбул Турковиц (тј. да плате мушкараца изнајмљују животиње да се уда)". [7]
Читање плата Ал-Кур- Од 'Абдурахман ибн ел-Ансари Сиабл, рекао је: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اقرءوا القران ولا تاكلوا به ولا تستكثروا به ولا تجفوا عنه ولا تغلوا فيه.
"Прочитај ал Кур-и нека тражите храну са њим, да ли помножите благо са њим, зар не клоне њега и не можете га издали". "[8]
Џабир бин То Абдиллах анхума Аллах, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху То алејхи ве селлем изашао да нас сусрет када смо читања Ал-Кур-а између нас постоји Бедуини и" Ајам (не Арапин), онда је рекао:
اقرءوا فكل حسن وسيجيء اقوام يقيمونه كما يقام القدح يتعجلونه ولا يتاجلونه.
"Прочитајте га, (јер) је све у реду, и да ће доћи да усклади људе, ал Кур-као дилурусканниа стрелице, они су у журби (да бисте добили награду на свету), а није желео да одложи (за награду у даљем тексту). ' "[9]
Од речи 'анху да је чуо Посланика саллаллаху То Абу Са'ид ал Кхудри Аллах алејхи ве селлем рекао:
تعلموا القران وسلوا به الجنة قبل ان يتعلمه قوم يسالون به الدنيا فان القران يتعلمه ثلاثة: رجل يباهي به, ورجل يستاكل به ورجل يقراه لله.
"Сазнајте Ал-Кур-, и замолите Хеавен Богу било са њим пре него што свет научио да изгледа за њега, заиста, ал Кур-је проучавана три (врсте): (1) неко ко је показивање са њим, (2) неко ко га храни, и (3) лице које је прочитате због Аллаха. "[10]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______



Схирках (Велика)



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција Схирках Аш-Схирках је ал икхтилатх (мешање / заједништво). У личности 'је шта се дешава са икхтииар између две или више особа у смешу (партнерство) за генерисање прихода / профита. А понекад се јављају случајно као легат "[1].
Пенсиари'атан Схирках Аллаху теала, каже:
وان كثيرا من الخلطاء ليبغي بعضهم على بعض الا الذين امنوا وعملوا الصالحات وقليل ما هم
"... И заиста, већина људи који га организују, већина њих ради на неким другим уздизање преступника, осим оних који верују и раде исправне дела, а мало они ... "[Саду: 24]?
А Аллах теала, каже:
وان كان رجل يورث كلالة او امراة وله اخ او اخت فلكل واحد منهما السدس فان كانوا اكثر من ذلك فهم شركاء في الثلث
"... Ако неко умре, и мушкарци и жене који нису оставити оца и остављали децу, али је имао брата (Сеибу само) или сестру (Сеибу само), затим за сваки од два брата су били једна шестина благо. Али када Сеибу браћа су више од једног, онда су били партнери у трећина од тога ... "[-Ниса ': 12]
Од како-са-ИБ да је рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То а:
كنت شريكي في الجاهلية فكنت خير شريك لا تداريني ولا تماريني.
"Ви некада били савезници у Јахилиииах, а ви сте најбоље од савезника, а никада нисте одбили да ми противречи". [2]
Велика Сиар'и Ал имам јасен-Сиаукани рахимахуллах рекао као-Саилул Јарраар (ИИИ/246, ИИИ/248), "Велика су сиар'и јавља у присуству обострано задовољство између два или више људи са одредбама сваке њихове плате (депозит) бројјасно из његове имовине, онда траже посао и профит са новцем. Свако од њих добија ударио о величини имовине коју је поднео, и за сваког од својих постојећих финансијских обавеза које издаје њој су власништво синдиката. Ако постоји обострано задовољство да деле профит равноправно, иако је број издатих имовине је другачији, онда је дозвољено, чак и имовина (издата) од стране једног од њих мало и други више. А у ствари, као што то није у складу са серијатског зашто, јер је трговина спроведена на основу узајамног задовољства и релаан срце. "

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______

Мудхарабах


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Мудараба дефиниција [1] Мудараба потиче из АДХ-Фил дхарбу Ардхи што значи Сафар (ходање на земљи) да тргују.
Аллаху теала, каже:
واخرون يضربون في الارض يبتغون من فضل الله
"... А они који ходају на земљу, тражећи од Аллахову доброту ... "[Ал-Муззаммил: 20]
А се такође назива Кирадх узет од речи Ал-Кардху што значи ал-катх'у (цут), јер власник одсећи део своје имовине у трговини и неким другима на корист.
Док се овде мисли да је споразум између две странке, један од њих да плати у готовини на другој страни, тако да је он тргује са њим, а профит дели између њих према ономе што су споразуми су њих двојица.
Пенсиари'атан Мудхарабах Ибн-Мундхир каже у својој књизи, ал Ијмаа "(стр. 124)," Они (свештенство) имају беријма '(пристао) ће болехниа Кирадх са динара и дирхама, а они такође беријма "да за раднике да захтева власника имовине ( да добију), трећи или половина профита или према ономе што су обојица слажу о томе када је постало јасно део тога. "
А асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је била добротворна њему.
Од Заид бин Аслам од свог оца да се, како је рекао, "'Абдулах и' Убаидуллах, два сина 'Умара ибн ел-Хаттаба, изашао са трупама у Ираку. Када се вратио, како кроз Абу Муса ал-Асх'ари тада служио као емир града Басри, он (Ебу Муса) је такође поздравио долазак оних два, а затим рекао: "Ако бих могао да вам ствар коју сам без сумње ће бити корисно за вас ће то учинити "Затим је (наставак) речи:" Да, постоје блага из ризнице Божје., желим да га пошаљете команданта верника, ја ћу га позајмимо вас тако да можете купити робу са Ираком, а онда продају у Медини, онда реците (назад) до команданта верника њиховог капитала и профита за обоје. "Рекли су: 'Ми смо то желели" Онда је то учинио и написао писмо са' Омера да преузме имовину из њих.. Када су оба горе, и направи профит. До тренутка када га дати на 'Омера, он (' Омер) је рекао: 'Да ли је дати било какав кредит какви трупа позајмио за вас? "Они су одговорили,' Но 'онда' Омер бин ел-Хаттаб рекао: '(Да ли језато што) сте два сина Амира Ал-Муминеен, па је позајмљен сте обоје? Дајте имовину и профит 'Као' Абдуллаха!, Онда је ћутао, док "Убаидуллах, рекао је он," да не заслужују то, О команданта верних! Ако је имовина умањена или уништена смо сигурно су га носи. "'Омер је рекао:" Дај ми своју имовину. "Абдулах је ћутала и' Убаидуллах још увек то негирају. Онда је један од његових посланика Омера рекао, 'О команданта верних (како) ако га направи као Кирадх? "А он одговори:" Отишао сам као Кирадх "Онда". Омер је узео капитал и половину својих профита и "Абдулах и' Убаидуллах, два сина 'Умара ибн ел-Хаттаб је пола профита од такве имовине "[2].
Радник је Амин (Поверење) Мудараба је дозвољено ни у апсолутном или чак повезана, и Амил (радници) не сносе (штета), осим ако је немаран и мениелисихи (договор).
Ибн-Мундхир рекао: "Они (научници) се слажу да ако власник продаје имовину да забрани радника наси'ах начин (Темпо), а затим га је продао на неки начин наси'ах, онда га носи (замена)". [3]
Приповедач Хаким бин Хизам и пријатељи Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем да је дао услове за лице ако је он дао имовину као капитал за њега, "Не користите модалку (моја ризница) ставки да анимирате, немојте га доведе у море, а не да га узме у води тече. Ако поступите на неки од њих, онда ти уметничку медвед модалку "[4].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______

Салам (Налогодавац)


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Поздрав дефиницију Као-Салам са две масти Хах са АС-Салаф као вазан (Схараф наука скале), као и значења.
И на крају Личност 'се продаје робе које су у природу зову хипотеке плаћају у готовом новцу (унапред). [1]
Пенсиари'атан Поздрав Аллаху теала, каже:
يا ايها الذين امنوا اذا تداينتم بدين الى اجل مسمى فاكتبوه
"О ви који верујете, ако не бермуамалах у готовини за одређено време, нека га напише ..." [Ел-Бекаре: 282]
Абас ибн 'анхума Аллах рекао: "Ја сведочи да Салаф (Салам / налога) док су загарантована заказано време Аллах је законито у својој књизи и није му дозвољено, онда је прочитао ... (Параграф изнад) "[2].
Од ибн 'Аббаса, такође анхума Аллах ", да је Посланик саллаллаху алејхи То савс дошао у Медину, а тада су становници Медине до Салаф уговор (Салам) на дан у року од две године и три године. Онда је рекао:
من اسلف فليسلف في كيل معلوم ووزن معلوم الى اجل معلوم.
"Ко је наредио ставку, онда треба да их наручити у количинама и скале које се зна да границе времена је познато." [3]
Здраво Да бисте то урадили Акад људи који не поседују робу Што се тиче уговора није потребна за оне који су наредили (Ал Мусаллам илаих) је наредио робу (Ал-Мусаллам ФИХ).
Он је испричао од Мухаммеда ибн Аби ал Мујалид, рекао је он, "'Абдуллах бин Ебу Бурдах Сиадад и послао ме да' Абдуллах бин Аби Ауфа Аллах То анху, онда је рекао, 'Питај га (тј. То Абдуллах бин Еби Ауфа), да ли Сахаба пророка саллаллаху То алејхи ве селлем у време када је радио уговор поздравим хинтхах (пшеница) "?" Абдулах је одговорио: "Ми прво изврши уговор са пољопривредницима становништва тиче Сиам на пшеници, и уље сиа'ир (Заит) у јасном дози до .? јасни рокови и 'Упитао сам:' Да ли је лице које има робу "Он је одговорио:" Ми га не питају за њих "Онда су ме послали на" Абдурахман бин Абза, а онда сам га питао и он ми је одговорио.:
كان اصحاب النبي صلى الله عليه وسلم يسلفون على عهد النبي صلى الله عليه وسلم ولم نسالهم, الهم حرث ام لا.
"Када су асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То није поздравите га у то време и нисмо их питати да ли имају род или не". [4]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]

Кардх (кредит)


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Фадхилах (врлина) Кардх Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من نفس عن مومن كربة من كرب الدنيا, نفس الله عنه كربة من كرب يوم القيامة, ومن يسر على معسر يسر الله عليه في الدنيا والاخرة, والله في عون العبد ما كان العبد في عون اخيه.
"Ко уклања тешкоће једног муслиманског света проблема, тешкоћа, Аллах ће га уклонити из невоље, у даљем тексту проблема проблема. А они који пружају удобност за људе који му'сир (отежано плаћање дуга), Аллах ће олакшати у свијету и на ахирету. И Бог је увек помогао своме слузи за слуге да помогне свом брату "[1].
Од Ибн Мас'уд анху да Посланик Аллаха саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
ما من مسلم يقرض مسلما قرضا مرتين الا كان كصدقتها مرة.
"Није муслиман, што чини кредите других муслимана осим два пута, он је као мениедекахканниа све." [2]
Претње Хардвер О дуга Од Тсаубан, Славе Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, гласник Аллаха То алејхи ве селлем, да је рекао:
من فارق الروح الجسد وهو بريء من ثلاث دخل الجنة الكبر والغلول والدين.
"Они који су умрли у стању невин од три ствари, онда он оде на небо, (да је) арогантан, гхулул (издајнички у плена рата) и дуг." [3]
Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
نفس المومن معلقة بدينه حتى يقضى عنه.
"Душа верника док је висио са враћања дугова." [4]
Од Умара ибн 'анхума, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао.
من مات وعليه دينار او درهم قضي من حسناته ليس ثم دينار ولا درهم.
"Они који су умрли и имали дугове од један динар или Дирхам, он ће бити враћен у његов добро, (јер) постоји (Ахирет) нема ни динара Дирхам '". [5]
Од Ебу Катадах анху да је Посланик Аллаха саллаллаху алејхи ве селлем То је стајао у њиховој средини, и он је поменуо да им да џихад ФИИ сабилиллах и вера у Бога је крајњи пракса. Онда је неко устао и рекао: Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рече му: "Да, ако те је убио у фии сабилиллах:" О Аллахов Посланиче, како мислиш да ли сам убио фии сабилиллах, ако моји греси су уклоњене (опраштају)? " стање пацијента и очекују награду, напред а не уназад. "Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Шта питање (био) "Он је рекао," Како мислите да ли сам убио фии сабилиллах, ако моји греси су уклоњене (опраштају) "Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
نعم, وانت صابر محتسب مقبل غير مدبر الا الدين, فان جبريل عليه السلام قال لي ذلك.
"Да, ако сте убили фии сабилиллах вас у стању да буду нестрпљиви и очекују награду, а не напред назад, већ зато што стварно дуг Алаихиссаллам Габријел ми је рекао о томе." [6]
Људи који узимају блага других људи је сврха тога назад или оштећење Од Абу Хураирах од Посланика Аллаховог анху саллаллаху алејхи ве селлем То, како је рекао,
من اخذ اموال الناس يريد اداءها ادى الله عنه ومن اخذ يريد اتلافها اتلفه الله.
"Ти људи који су имовину са намером да га вратите, онда ће Бог (помоћ) да га вратите. И ко је то с намером да га уништи, онда Аллах ће га покварити "[7].
Од Сиу'аиб бин Амр, рекао је он, "То нам је рекао Сухаиб ал Каир пророка саллаллаху алејхи ве селлем, рекао:
ايما رجل يدين دينا وهو مجمع ان لا يوفيه اياه لقي الله سارقا.
"Свако ко дугује у намери да се не врате на њега, онда ће се састати Аллаха као лопов '". [8]
Команда да плати дуг Аллаху теала, каже:
ان الله يامركم ان تودوا الامانات الى اهلها واذا حكمتم بين الناس ان تحكموا بالعدل ان الله نعما يعظكم به ان الله كان سميعا بصيرا
"Заиста Аллах ће вас питати да пренесе поруку да оне који то заслужују, и (рекао вас) ако судија између мушкараца са правдом које сте навели. Заиста Аллах даје своје најбоље што наставу. Заиста Аллах је све слуха, све-видјелац "[-Ниса ': 58].
Бе Гоод у исплати дуга Од Ебу Хураира Аллах анху, је рекао: "Неко мора да позајми камилу Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем, и он је дошао до Посланика да се наплати дуг, Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Дајте му "пријатељ онда траже. камиле и камила, осим што не пронађете бољи, онда Посланик рекао: ". Дајте му" Он је рекао, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ви сте срели моје право (надамо се) Аллах вас испунити.":
ان خياركم احسنكم قضاء.
"Заиста сте најбољи од најбољих људи у дуговима". [9]
Џабир бин То Абдиллах Аллах анхума, рекао је он,
اتيت النبي صلى الله عليه وسلم وهو في المسجد, قال مسعر: اراه قال ضحى, فقال: صل ركعتين, وكان لي عليه دين فقضاني وزادني.
"Дошао сам Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То је био у џамији. -Мис'ар је рекао, "Ја мислим да је он рекао у време духа" - Онда је он рекао, ".. Клања два рекјата" и он ми дугује, па ме је платио и дао ми екстра. '"[10]
Од Исма'ил ибн Ибрахима ибн Аби Абдиллах бин Раби'а ал Макхзуми, од свог оца, од његовог деде, Посланик, саллаллаху алејхи савс То никад не позајмљује тридесет или четрдесет хиљада до њега када борба Хунаин. Када је дошао до њега и исплати дуг, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао:
بارك الله لك في اهلك ومالك انما جزاء السلف الوفاء والحمد.
"Нека Бог ти дао благослов на вашу породицу и своје имање, прави контра је да пружи (да) се плаћа и да се хвале". [11]
Наплаћени Бе Гоод у дуговима Од Омера ибн 'и' Аисхах да је Посланик Аллаха анхум саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
من طالب حقا فليطلبه في عفاف واف او غير واف.
"Они који тврде право, онда нека пита у вези, откупити (плаћени) или не постиже." [12]
Давање Чврст људима који исплати дуг тешкоће Аллаху теала, каже:
وان كان ذو عسرة فنظرة الى ميسرة وان تصدقوا خير لكم ان كنتم تعلمون
"И ако (због она особа) у тешкоће, дати му времена док се не врати. И мениедекахкан (неке или све од дуга), то је боље за вас уколико сте само знали "[Ел-Бекаре: 280].
Аллаха Худхаифах анху, је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
مات رجل فقيل له ماكنت تقول? قال: كنت ابايع الناس فاتجوز عن الموسر واخفف عن المعسر, فغفر له.
"Постоји неко ко је умро, и рече му: 'Шта у прошлости кажеш?" Он је одговорио: "Ја се користи за куповину и продају са људима, ја као мека (да наплати дуг) онима који су добили пространост, и дајем олакшање људи који имају проблема. "Тако му је опроштено." [13]
Од Абул Иасар, асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, како је рекао, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
من احب ان يظله الله في ظله, فلينظر معسرا او ليضع له.
"Они који желе да Бог у сенци заклоњен њега, нека даје предах људима који имају потешкоћа или он ослобађа свој дуг '". [14]
Кашњење-Нунда Могућност плаћања дуга је Кезхалиман Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
مطل الغني ظلم.
"Матхлул Гани (богати људи који одлажу измирење тога дуга) је кезхалиман '". [15]
Може да плаћа људе дужничких Ко може да осудјеници Ако Он жели да плати своје дугове Од 'Амр ибн ел-Сиарид његовог оца, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао.
لي الواجد يحل عرضه وعقوبته.
"Ал-Лаииу Вајид (богати људи који одуговлачити у исплати дугова) јој достојанство и законито кажњавање". [16]
Било који дуг који је интересантан додатак је Риба Од Ебу Бурдах, рекао је он, "Дошао сам у Медину и срели са 'Абдуллаха бин Салам, а он рече:" Хајде са мном у кући, ја ћу вам дати пиће из чаше да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем пије из њега, и молите Џамија да је молио у њему. "Онда сам отишао с њим. Он ми је дао храну и пиће савик датуме, и ја се молим у џамији. Онда ми је рекао, "У ствари, ви сте у ширењу државне зеленаштва у њој и измедју врата зеленаштва је један од ваших повериоца до тог времена (одређена), и ако имате зрелост, то долази са обављања дуг и корпа поклона, онда сте уплашени од корпе и њен садржај био "[17].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______


Рахн (Обећање)


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција Рахн Рахн је језик ал-ихтибас (притвор), одведени из својих говора ". Рахана сиаи--јасен (ако траје, и остало)" А реч Божија међу њима су:
كل نفس بما كسبت رهينة
"Сваки себе одговорност за оно што је урадио." [Ел-Муддатстсир: 38]
У личности 'је да имовину као залог за дуг буде враћен ако дужник одсутна од њега (удзур) од плаћања дуга. [1]
Пенсиари'атан Рахн Аллаху теала, каже:
وان كنتم على سفر ولم تجدوا كاتبا فرهان مقبوضة
"Ако сте на путу (а не у новцу бермуамалах) док не добијете писца, онда нека не издржавана роба одржани (од стране авио-рачуна)." [Ел-Бекаре: 283]
Ограничења (правно) са временом Сафар (путовање) у претходном ставу не важи уопште да се не може разумети уназад као индикација у хадису који показује масиру'ниа Рахн.
Од 'Аисха Аллах анхума:
ان النبي صلى الله عليه وسلم اشترى من يهودي طعاما الى اجل فرهنه درعه.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс купити храна из Јеврејин са својим хипотека исплате доспелих и оклоп". [2]
(Закон) Користећи робу оптерећену хипотеком Не би требало да буде за примаоца пешака (муртахин) да искористе павнед робе (Рахн), као што је изгласан у питању кардх (потраживања): ". Сваки кредит који се користи Риба"
Осим ако залога робе у облику носаче (коњи, магарци и као-десц.) Или нешто што се може музу (краве, камиле, козе и др-десц.), Онда он може да вози носаче и муже их ако он даје приход (од храњења) га.
Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
الظهر يركب بنفقته اذا كان مرهونا ولبن الدريشرب بنفقته اذا كان مرهونا وعلى الذي يركب ويشرب النفقة.
"Подрзава оптерећену хипотеком животињу може бити увећан за живот (плата) и млеко животиња које се могу предузети са живих хипотековане За људе који га пију и до менафкахиниа обавезна. '". [3]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]

извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment