Tuesday, June 26, 2012

Зашто Жене би требало да хиџаб?, Аллаху теала Субханаху ВА објашњава мудрост иза команде да носе хиџаб речју. ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما "То је тако да је лакше да буду признате, дакле они нису поремећени А Аллах прашта. Милостив." [Ал Ахзаб: 59]


Зашто Жене би требало да хиџаб?, Аллаху теала Субханаху ВА објашњава мудрост иза команде да носе хиџаб речју.
ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما
"То је тако да је лакше да буду признате, дакле они нису поремећени А Аллах прашта. Милостив." [Ал Ахзаб: 59]




Ово питање је веома важно, али одговор је далеко важније. Једно питање које захтева дуг одговор. Марама или хиџаб је једна ствар која је наређено од стране Креатора у Схари'а. Као Схари'а која има последице далеко у будућности, о срећи и кемасхлахатан живи у свету и у даљем тексту. Дакле, питање хидзабу није само питање обичај или хиџаб мода мода мода универзални да их носи жена која је обећала своју веру. Без обзира да ли је он муслиман Арапин, Индонезија, Европа или Кина. Пошто команда да носе хиџаб је заједничка за све муслиманске жене у сваком углу планете.

Овде ћемо размотрити део одговора изнад:

Прво: Као вид покорности Аллаху и Његовом Посланику.
Послушност је извор велике среће и успеха у свету и у даљем тексту. Особа неће осетити сласт вере када је био вољан да схвате, примењује и извршава све команде у Аллаха и Његовог Посланика.

Аллаху теала, каже Субханаху УА.

ومن يطع الله ورسوله فقد فاز فوزا عظيما

"И ко Покоравајте се Аллаху и Његовог Посланика, онда сигурно он има велику победу". [Ал Ахзаб: 71]

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао.

ذاق طعم الايمان من رضي بالله ربا وبالاسلام دينا وبمحمد رسولا.

"То ће окусити сласт вере, некога ко има себагаиРабб Аллах да, ислам као религију, а Мухамед као Божијих гласника". [Пријављено од стране муслиманске].

Друго: Истакните лепоту голотиње и тело је облик неморала који су настали гнев Аллаха и Његовог Посланика.

Аллаху теала, каже Субханаху УА.

ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا

"А ко Аллаха одбије и Његових Апостола, онда је то заиста он био изопачен, перверзни Реал". [Ал Ахзаб: 36].

Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао.

كل امتي معافى الا المجاهرن.

"Свака од мојих људи (крив) ће бити опроштено, осим оних који су отворено (прељубу)." [Договорена алаих].

Док су жене које показују ван лепоту голотиње и тела као што значи да је усудио да покаже отвореног непослушност.

Треће: Заиста Аллах команде хиџаб да се смањи широк спектар фитнах (штета)

Ако клевете разне Дим и нестати, онда су људи који живе жене хидзабу би више сигурно и безбедно од клевете. Насупрот томе, људи који живе жене која воли бертабарруј (секси хаљина), гениталије и покаже лепоту тела, она је подложна разним претњама и сексуалног узнемиравања и клевете раскошне преврата који је донео пустош и разарање је веома велика. Јасно да ће гола тела изазвати пажњу и отровну поглед. То је прва фаза рушења и уништавања морала и цивилизације друштва.

Четврто: Не хиџаб и накит изложба ће позвати клевету за мушкарце.

Ако тело облик жене и накит покаже пред не махрам људи, сигурно ће позвати пажњу мушке гаће и вука у јагњећој кожи. Ако постоји шанса да ће бити плен зачарани као гладан лав.
Песник рекао,

نظرة فابتسامة فسلام * فكلام فموعد فلقاء.

"Полазећи од гледишта, а затим осмех и поздравим следе разговори и завршити са заказаним обавезама и састанцима."

Пето: Муслиманка која држи хиџаб, индиректно каже да свим људима ", Тундукканлах очи, ја нисам твој, а такође нису моје. Ја припадам само Божјем народу је законито за мене. Ја сам независна особа која није везана за било кога и нисам заинтересован за било кога јер сам био виши и далеко часније од њих. "

Жена која бертабарруј или покаже и открије лепоту голотињи тела испред мушкараца гаће, индиректно је рекао, "Молим уживати у лепоти свог тела и лица лепоте. Да ли постоји неко ко би дошао близу? Да ли постоји неко ко ће погледати на мене? Да ли постоји неко ко ће ми дати осмех? Или постоје људи који се нашалио: "Ох, како је лепа?". Они верати да уживате у лепоти свог тела и њене лепоте док су терфитнах.

Који од две жене на више независна? Јасно, хидзаб је савршена жена терали сваког човека да смање свој поглед и да поштују када они то виде, док се закључити да је она независна, слободна и истинито.

Зато је Аллах теала Субханаху ВА објашњава мудрост иза команде да носе хиџаб речју.

ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما

"То је тако да је лакше да буду признате, дакле они нису поремећени А Аллах прашта. Милостив." [Ал Ахзаб: 59]

Жене које откривају голотињу тела и лепоту и лепоту свог лица, као просјак који вхинед за милост. Без схватајући да су спремни да плен мушке искварено и корумпиран. Она је постала жена понижено, напуштена, јефтин и губљења достојанства и светости. И он је себе гурнула у пропаст и катастрофу живота.

УСЛОВИ хиџаба
Хидзаб као део Исламске Схари'а, има очигледне ограничења. У научници заговарају религија Алаха је описао у својим списима о критеријумима за хиџабом. Сваки мукминах поштује Схари'а ограничења у вези са овим хиџабом. Кур'ану и Суннету Његовог Посланика прављење основне референце у добротворне сврхе, и не држе до мишљења одступају од страсти имитацијама. Тако су циљеви могу остварити дисиариатканиа хидзабу би'ауниллах.

Међу условима хидзабу између осталог:

Прво: То би требало да покрива цело тело, а не показује ни најмању уд него они искључени. Аллаху теала, каже Субханаху УА.

وقل للمومنات يغضضن من ابصارهن ويحفظن فروجهن ولايبدين زينتهن الاماظهر منها وليضربن بخمرهن على جيوبهن

"И реци верују женама, да их туку своје ставове и да не покаже свој украс осим уобичајеног изгледа и нека стави јој крпу Вео њихове груди." [Нуур: 31].

И такође ријеч Аллах ва Субханаху теала.

ياايها النبي قل لازواجك وبناتك ونساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما {59} * لين لم ينته المنافقون والذين في قلوبهم مرض والمرجفون في المدينة لنغرينك بهم ثم لايجاورونك فيها الا قليلا

"О пророк реците ваше жене, ваше ћерке и супруге тих верника," Нека прошире своју мараму на телу "То је тако да је лакше да буду признате, дакле нису поремећени. А Аллах је све. прашта и бескрајна брига. " [Ал Ахзаб: 59].

Друго: хиџаб не треба да скрене пажњу на погледе људи нису махрам. Хидзаб како се не би испровоцира поглед у мушкој она мора да испуњава следеће услове:

-. Хиџаб треба да буде од дебеле тканине која не открива боју тела.
-. Хиџаб треба да буде растресита и не показују облик тела.
-. Хиџаб не треба користити као накит чак имати једну боју него различитим бојама и мотивима.
-. Хидзаб није хаљина поноса и ароганције.
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То следи.

من لبس ثوب شهرة في الدنيا البسه الله ثوب مذلة يوم القيامة ثم الهب فيه النار.

"Они који носе одећу у свету ароганције срамота Аллах ће касније носити на Судњем дану, а онда је изгорео у паклу". [Пријављено је Абу Дауд и Ибн Мајах, а овај хадис је Хасан]

-. Хиџаб не треба дати парфем или мирис. У суштини то је хадис од Ебу Муса Ал Аси'ари Аллах То анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.

ايما امراة استعطرت فمرت علي قوم ليجدوا ريحهافهي زانية.

"Свака жена која носи парфем и пролази класу људи да су мирис, онда је она жена прељубник". [Пријављено је Абу Дауд, Тирмизи и Наса'и и хадиса Хасана]

Треће: одећа, или хиџаб не треба да личе на одећу носити мушке или женске одеће невјернике. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао.

من تشبه بقوم فهو منهم.

"Ко подсећа на људе, онда је он део њих". [Репортед би Ахмед и Ебу Давуд]

Посланика саллаллаху алејхи То савс проклео човека који носи женску одећу, као и осуђује жене које облаче као мушкарци. [Пријављено је Абу Дауд Наса'и и Ибн Мајах, и овог хадиса Сахих].

Напомена:
Шејх ел-Албани у књизи Веил мар'ах књиге је Ал Суннет муслиман рекао је Фил, покривајући лице је суннет закона (није обавезно), али који га користе имају примат. А Аллах најбоље зна

Овај чланак сам обратио мојим сестрама и сестара који морају да додатно учврсти свој хидзаб хидзаб само да траже Божију лице. Такође, за оне који нису хидзаб у циљу да се покаје и одмах почети да зарађујете опроштај од Аллаха Свемогућег.

Валлаху валиииут Тауфик
(Хм Ахмед Рифки)

Мараји ':
Ал Афрах, Ахмед бин Абдул Азиз Хамдани.
Бил-Танбихаат Ахкаами Такхтасу Мукминаат, Др Фаузан Салих бин Абдуллах ал Фаузан.
Хидзаб Ал муслиман ал Фил Китаби мар'ах Је Суннет, Шејх ел-Албани Насхируддин.

[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 04/Тахун ВИИ/1424Х/2003 Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гондангрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 08121533647, 08157579296]



Када муслиманска одећа Думпед



Данас у настајању муслиманска одећа са различитим стиловима и мода. Чак приказана у продајним местима су обично пуни гардеробе пенгумбар гениталија. Међутим, већина муслиманске хаљине су и даље приказује криве, уске, чвршће. Слично томе, низ пројеката као што су велове дружење са поклопцем који покрива само сам јој косу.

С друге стране, муслиманска одећа користи само у одређеним догађајима или верских активности. На пример, само када се моли, Муслиманка покушава да покрије своје тело од врха до дна, тако да коса и ноге нису видљиви. Међутим, чим поздрави је рекао, ситуација ће се вратити у нормалу.

Они напусте кућу носи одећу која су мислили да су били под исламском влашћу, али у ствари не могу да покрију голотињу. Тако су ушли у категорију "одевени, али голи." Као да жели да затвори нагост је само обавезно када молитва сама или само кожа више није видљива оку другог човека. Ва илаллахил муситака (Аллаха да је место где жалба).

اذا المرا لم يلبس لباسا من التقى
تقلب عريانا وان كان كاسيا
و خير لباس المرء طاعة ربه
و لا خير فيمن كان عاصيا

Ако неко не носи одећу побожности,
је трансформисана у голим човека обухваћеног његово тело ипак.
Најбоље одеће је послушност свом Господу,
нема доброте у људима који раде непослушност.

Благослов ислама ЗА ЖЕНЕ
Садржај учењима ислама, посебно степен велича жене након доба незнања је на веома ниском нивоу и њихова права газе. Ислам поставља правила за две врсте људи, мушкараца и жена у складу са природом. Ислам такође изједначе мушкараца и жена у одређеним питањима, да размисле о мудрости Аллаха теала.

Аспекти разлике између њих су били смештени у најбоља могућа, тако да нико није оштећен. Доследност у вођењу муслиманског Схари'а Алаха, ислам цивилизоване манире и морал, то је најважније методе и најважнијих средстава за оснаживање жена у људском развоју и напретку цивилизације. Доказано је историја, тако да треба да добије подршку и поштовање свих муслимана.

Изигравајући слоганом СЛОГАН-муслиманске жене
Непријатељи ислама су веома заинтересовани за злостављање муслиманских жена. Јер, они знају праву позицију муслиманске жене у стратешком развоју и успостављању јаког муслиманске генерације.

Кроз левак левка (медији) у муслиманским земљама, непријатељи ислама се баца бомбастичним слогане, како би се добили ослободити од светости муслиманских жена, дворац и част људи тренерску улогу.

У име тахрирулмар'ах (Слобода за вече), аррагхбах филистифадах мин тхакатил мар'ах (оснаживање жена), инсхафулмар'ах (правда за жене / еманципације) и слогана модернизације тврде, непријатељи ислама и Тхе Стоогес банда покушала да обмане муслиман.

Слогани и пропаганда усмерена на један циљ. Који извукли жену из манхај сиар'и ислама, и предао га на опасност од експлоатације голотиња, срамота, понижавање и клевете. Неки од муслимана постоји пропаганда колена лице да изгледа добро, односно да менгентасканниа од "патње". Тако да је доживљавају пропагандисти, како из секулариста и либерали. Такви људи, који је претио да остану далеко од Аллахове Схари'а уско опресивне живота.

Аллаху теала Субханаху ВА каже:

ومن اعرض عن ذكري فان له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة اعمى

"А они који се окрену од мене, онда сигурно узак за њен живот, а ми ћемо менгхимпунканниа да пресуди у слепи" [Тхаха/20: 124]

ТРАГЕДИЈА и сагоревање разоружање муслиманска одећа
Покрет "ослобађање" жена често покаже подршку да остане муслиман из угледне идентитета. Они раде демонстрацију и одбио да испоштује правила која држе жене. То није у настајању у последњих неколико година, али су семенке су биле од око године 1919 АД

У том тренутку се појавио муслиманске демонстрације у Египту 12. марта 1919, под командом Худа Сха'рави да заједнички ослобађа хиџаб (Исламска марама је савршен). Он је био прва арапска жена да уклоните хиџаб. Након тога, био је праћен Са'ад Загхлул жену. Ова жена са оним женама које су преварио хиџаб офф и газио по њему. А прича се завршава спаљивања одеће у идентитету муслиманских жена.

Слобода да желе да иду, заправо чак и да их добија на непоштовање. Јер акција је почетак терцампакниа њихове части и врлине.

ТРЕТМАН ислама и непријатељима ислама Муслимана
Свемогући Бог је створио жену као извор за човека мира и семена њему као место сетве. Жена је такође одговоран за кућу њеног мужа. Аллаху теала ментакдирканниа да садржи и обавезу да едукује децу. Зато што је велика и тешка одговорност, онда је Аллах Свемогући дати одговорност да људима да води и усмерава је.

У међувремену, Јахилиииах кафири мрзе што жена у својој средини. Чак и када ћерка је рођена, акције су предузети, је убијен од стране садисти или сахрањен зив. Или остави у срамотан околностима. У оне дане, жене нису имали наследна права, његово мишљење никада није обратио.

Као човек, он може да ожени било коју жену жели. Био је слободан да донесе много жена у наручју, па чак и слободни да не би било фер према својим женама. Тада Ислам је дошао да спасе жене из кезхалиман незнања и дају права наследства. Човек може само да се уда до четири жене, под условом да могу да ураде правду његовим супругама. Ако није у могућности, онда само може да ожени једну жену.

Поглед на кафире над женама у овом узрасту је равно прошлости. Они желе да се баве женским пословима изван људи по природи, тако да су жене без обзира на славу, част и изгледати добро у испред мушкараца. Горе се може експлоатисати јефтино и лако преко још увек има жалби. Обрнуто, ако је шарм опада, тако да је маргинализована.

ОБАВЕЗНИ ПРАВНИ муслиманска хаљина
Питање хидзабу (муслиманска одећа је савршен) не захтева стипендиста иџтиходом. За основне инструкције су врло јасни у Ал-Кур'ан.

Аллаху теала Субханаху ВА каже:

يا ايها النبي قل لازواجك وبناتك ونساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما

"О пророк, кажу да ваше жене, ваше кћери и супруге верницима да их прошире своју мараму око вашег тела који је тако лакше да су се препознали, стога нису поремећени. А Аллах је. Често прашта, Самилосног ". [Ал-Ахзаб/33: 59]

Рахимахуллах Ибн Катхир рекао: "Аллах је рекао да је наредио апостолима да муслиманска мукминах прогласио посебно за жене и кћери да прошири своје хаљине преко својих органа, у циљу разликовати јахилиииах жене и робови-Халлмарк. славе жене Шта се подразумева под велом, односно тканина која је изнад глава кхимар (покривач).. "

Шејх као-Са'ди рахимахуллах рекао: "Овај стих се назива став хијааб Алах наредио Свог пророка да питате жене (муслиман) у целини, и почети са помињањем Аллаховом супруге и кћери његових Зато што су.. Већина стручњака се тражи (да примени) него другим женама Људи који ће команда (женски) друго, требало би да почне од породице пре било кога другог..

Аллаху теала Субханаху ВА каже:

يا ايها الذين امنوا قوا انفسكم واهليكم نارا

"О ви који верујете, чува себе и своје породице од Хеллфире ..." [Ат-Тахрим/66: 6]

То је, овде су потребна за покривање лица, вратова и груди, њихов груди. Затим је Аллах говори иза мудрости садржане у овом правилу. Односно "То је тако да се лакше да се признају, јер нису били злостављани". То указује, појава поремећаја се дешава када жене не носе хиџаб. Разлог је, када се женско тело је прекривено најбоље (жене не хиџаб), могу да настану предрасуде да то није била добра жена. Утицај, човек чије је срце болесно и боли их ометало. Или можда они ће бити понижени, јер су робови. Дакле, људи који не сметају размишљања. Дакле, хиџаб је превентивно жеље похлепних мушкараца према женама ... "[Тафсеер ал Са'ди укратко].

ЖЕНЕ ВЕРСКО мора да научи
Отпор покрета који угрожавају интегритет народа се мора узети, нарочито од стране самих жена. Најважнији фактор који је одвукао жену да пратите културе нису неморални, је тај елемент јахалах (незнање) о својој религији.

Тачно доброта за жене, јесте појава самомотивацији да научите своје религиозне законе и обавезе које морају да трају, тако свете и осигура се од ниског морала или извора зла.

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

"Онај ко жели своју доброту од Аллаха воље, Он би менцердасканниа у верским питањима." [Бухари и Муслим]

Историјски гледано, муслиманска конзистентност са правилима Аллаха Свемогућег и исламских вредности и морала је најбољи начин, а најважније средство за оснаживање жена у породичној оснивање, унапређење и јачање људске цивилизације.

ОБАВЕЗЕ родитеља и Улама
Постојање негативних појава које су напали и обавијен жене (адолесценти и одрасли), то је обавеза људи који контролишу поверење (регион) да их размотре на најбољи могући начин. Дајте му образовање и обуку, и учврстити их од било каквих штетних последица. Посебно у последње време је учитан са таласом клевете и искушења који из заседе са свих страна. Управник је огромна одговорност када су девојке, жене и жене који су постали његова одговорност да почини превару.

Посебно, већина информација канала (медији) разнолика чини део затрованим стрелама непријатеља ислама у циљу распарчавамо генерацију Градитељу ратника ислама и будућност штампача (муслиманска). Најмање, непријатељи ислама су успели у остваривању циља као чувар духа муслимана недостаје одговорност и расипају огромну мандат да, уколико људи су благословени од Аллаха.

Аллаху теала Субханаху ВА каже:

الرجال قوامون على النساء

"Човек је лидер за жене ...." [-Ниса '/ 4:34]

ان الر جال الناظرين الى النساء
مثل السباع تطوف باللحمان
ان لم تصن تلك اللحوم اسودها
اكلت بلا عوض و لا اثمان

Заиста, људи који виде жене,
волим вукове око гомилу меса.
Ако лавови не чува месо,
ће несумњиво се једе без тимбалбалик и цене

Видевши број људи који усвоје и пропагирају идеје либерализма у муслиманском друштву, и зато што негативно наелектрисање у облику опозиције на Аллаха и Његовог Посланика, затим шејх Шејх Салих Алу саветовао, који обухвата важна ствар, односно кретање научника, студенти, и људи који имају велико интересовање за добро од претњи са којима се суочава га, сумњиво, сумњиво подрива их, и они су раскринкани.

[Усвојено од Мар'ату кутаиб ал-Ислами ВА-Баина Такримил Да'ават, Мухамед бин Насир Ал-Тахрир То Ураини. Увод: Шејх Ибн Саалих 'Абд ал-' Азиза бин Мухамед Шеик алу, материја, В., Година 1425]

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСИ/1428Х/2007М 09/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Фак 0271-858197]


Заштита светости муслиманских жена, предео контрадикцију између мушкараца и жена



По
Проф Др Абдур Разак бин Абдул Мухсин Ал 'Бадр ал Аббад



Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

فاتقوا الله في النساء فانكم اخذتموهن بامان الله واستحللتم فروجهن بكلمة الله ولكم عليهن ان لا يوطين فرشكم احدا تكرهونه فان فعلن ذلك فاضربوهن ضربا غير مبرح ولهن عليكم رزقهن وكسوتهن بالمعروف. اخرجه مسلم: 1218

"Страх Бог момци вама (руковање) супруге. Сигурно сте их узети са осећајем сигурности од Бога, да оправдају своје гениталије уз казну Божију Право сте старији од њих, (јесте) не би требало ставити да вам кревет некога који те мрзе.. Ако раде, онда их тукли са ударцем који нису боли за њих (обавеза) на вас да храна за преживљавање и одећу за њих на одговарајући начин. ". [Пријављено од стране Муслимана, 1218]

Ханиф религија ислама, са правим директивама и упутствима су пуне мудрости, неговање жене, штити достојанство и славу. Такође обезбеди реализацију славе и истинској срећи.

Ислам је отворио пут за жене да се попне на радост живота, далеко од атмосфере сумње и клевете, као и (много) од ружноће и деструкције. Учења ислама није само вентил сигурности за саме жене, али је свеобухватан за јавност, тако да нема Танглед ружноћа и клевета. Ислам и служи да спречи катастрофу и Бура која ће се догодити.

Ако су знаци ислама у вези са женама су нестали из друштва, онда ће бити Оштећење, кварове и опасност дошао и прошао. Чињеница је историја сведок. Ко гледа у историју кроз векове, ће закључити да је најутицајнији фактор за уништење цивилизације, уништавање заједнице, моралне дегенерације, пролиферација неморалних радњи и племените вредности колапс, и распрострањеног криминала, ослобађање жена из религијских учења су равне и усмеравање пуне мудар правац, смернице је благослов.

Обавезе муслиманске жене, јесте да прихвате све учења ислама са пространом груди, јетре јасно и примена добре праксе, тако да он може да живи срећно, освојила је добро задовољство Господа свога и земаљске среће и укхарави.

Обавеза лица задуженог за жене, тако да су озбиљни у очувању и неговању их са адаб адаб-Ислам, и одржавају своја лична права и част и да буду љубазни према њима, као облик послушности Богу и потрага награде и богобојазност облика реализације. Аллах је место да потражите помоћ, иначе не постоји Господ. Вала вала хаула куввата БИЛЛАХ Илла.

[Кхутхаб Мава'идх мин Хајјати ВА Вада Ал ', странице 33-34, ЦЕТ. И. Че. 1426 - 2005].


Предео Контрадикција између мушкараца и жена

По
Шеик Абдула бин Милан Хамд Ал 'Аббад Ал Бадр


У последњих неколико година, дошло је до забуне између мушких и женских скале. Мушкарци воле жене, и обрнуто, жене воле мушкарце.
Поменуто у Сахих Бухари, од ибн 'анхума Аббас Аллах', рекао је:

لعن رسول الله Н المتشبهين من الرجال بالنساء والمتشبهات من النساء بالرجال

"Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео мушкарце који воле жене и жене које личе на мушкарце".

Од данас, било је догађаја који се никада није догодило у дане незнања ипак. Наиме, појава симптома табарруј (показивање лепоту) од жена које су веома забринути. Чак иу многим исламским земљама, жене на овим тржиштима и јавног улица да покаже глави, врату, рукама, руку, ногу, па чак и своје бутине. Уместо тога, мушкарци заглављени своју одећу да покрива ваше чланке. Иако пророка саллаллаху алејхи То савс је рекао:

ما اسفل من الكعبين من الازار ففي النار

"Шта под зглоба на Гармент (где) у паклу". [Бухари, 5787].

У другом хадису, Абу Дхарр Аллахов То испричао анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر اليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب اليم قال فقراها رسول الله ثلاث مرارا قال ابو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب

"Постоје три групе које Бог не разговарате са њима на Дан Васкрсења, Он није их види нити да их очисти и за њих болан Аллах". Ебу Дхарр је рекао: "Н Мессенгер реци три пута", а затим Ебу Дхарр рекао! "Заиста, они су доживели неуспех и губитак Ко су они, о Аллахов Посланиче?" Он је одговорио: "(мушко) који је заглавио своје глежањ ван своју одећу, људи који доносе се дар, а људи који су желели да популарише робу са лажним заклетвама." [Пријављено од стране Муслимана, 106].

Мушкарци заглављен његова одећа су забрањени под чланака, међутим, испоставило се они заглаве своју одећу преко њеног зглоба. Док са друге стране, жене, они су наредили да се затвори гениталије у целини (хидзаб): али, испада да у ствари покаже гениталије и физичку лепоту.

У овом случају, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао:

"Три групе не иде на небо:" Особа која је непослушан својим родитељима, даииутс (човек који не узнемирио постојеће кемунгкаран породицу), и жене који личе на људе "[Пријављено од стране ал-Хаким (1/72. ), као и менсхахихканниа, а договорено АДХ-Дзахаби].

Муста'ан Аллах.

[Преузето из књиге Расааил и Шејх Абдул Мухсин То ал 'Аббад, стр. 425, са слободном преводу].

Ревност пророка саллаллаху алејхи ве селлем То против његове супруге


По
Др Мухаммед ибн Муса Наср алу


Он саллаллаху алејхи То савс веома љубоморни на његове супруге. Његов говорећи:

انما جعل الاستذان من اجل البصر

"Заправо холдинг идзин захтев који је изазвао визије" [1].

Он саллаллаху алејхи То савс послао посетилац (неко посети, црвена), ако је куцао на врата, тако да не стоје испред врата [2]. То никада саллаллаху алејхи ве селлем Он види некога ко је био на вратима. Он је такође рекао: "Ако сам те видела, ја ћу избости очи са овим". Наиме, он је саллаллаху алејхи савс То је мудрах, као што је чешљем на огреботине по глави. Он је такође реч: "Ако постоји неко вири из друге рупе, онда човек ју је ножем, зашто онда није за њега".

Међутим, љубомора је он саллаллаху алејхи савс То није богата као за степен предрасуда, чак и он саллаллаху алејхи То савс је забранио.

Љубомора је природа да је Бог створио за човека. Међутим, чудно је данас, ми не добијете љубомору на себи мужа, осим људи који блажених Бога.

Љубомора је природа да је Бог направио све своје створења, у мери у којој свака животиња (има љубоморе), осим за свиње. Ове свиње, једина животиња која није љубоморна на свог партнера. То није чудно, ако они који не верују једу свињетину нема осећај љубоморе њихових жена, јер је њихова природа је сличан карактер свиње, јер они једу пуно свињетине. Чак и ако нико од свиње осим особину, онда је једноставно забрањено да једу. И свиња су нечисте, воле да једу нечисто.

[Извор: Срби-Фи Баитихи, Др Мухаммед ибн Муса Наср алу]

[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006М 02/Тахун Едитион. Кс/1429Х/2008М 04/Тахун издање. Кс/1428Х/2007М 11/Тахун издање. МДитербиткан Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гондангрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]


Проналажење Студије о женама




По
Ум Саламах Као-Салафиииах



Аллаху теала, каже:
"Аллах ће уздиже оне који верују међу вама и оних који су добили одређени степен знања." [Ал-Мујаадилах: 11]

Он је такође рекао:
"Рецимо, 'Да ли су исти људи који знају људе који не знају." Беракаллах Они који су способни да приме поуке. " [АЗ-Зумар: 9]

Он је такође рекао:
"Реци: 'О мој Рабб, додајте науку за мене.'" [Та-Ха: 114]

Од 'Утхман Аллах То анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи ве То ВА Салам је рекао:

ИоиуНоßоау аоау ЕоУоаøоао ЦауÞоНуАао ӕоУоаøоаоао.

"Најбоље је да се учи Кур'ан и уче га." [ХР. Ел-Бухари]

Од Заид ибн Тхабит, рекао је он, чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:

аоОøоНо Цааао ЦауНоАð ОоаоУо аоаøоЦ ИоИоиЕðЦ ЫоИоЫоУоао ИоЕøои иоЕоаøоУоао ¡ЫоНоЕøо ИоЦаоао ЫоÞуао Аоаои аоау аоӕо АоЫуÞоао аоауао ¡ӕоНоЕøо ИоЦаоао ЫоÞуао аоиуОо ЕоЫоÞоиао.

"Бог ће улепшати особу која слуша у хадису од нас, и он га је запамтио када га је добио. Јер, колико људи можете донети на пракси од некога више вештака. А колико људи носе фикху, али он није правник "[ХР.. Ебу Давуд са сахеех Санад]

Ови аргументи и такође семисалниа је опште и не постоји специјализација за њега. И долазе заједно да траже знање у џамије је боље и више мејнстрим.

Од Ебу Хураирах, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

аоау аоЫøоОо Уоау аоАуаоао ßоНуЕоЕð аоУау ßоНоЕо ЦаИøоауиоЦ аоЫøоОо Цааао Уоауао ßоНуЕоЕð аоау ßоНоЕо иоӕуао ЦауÞоиоЦаоЕо ¡ӕоаоау иоОøоНо Уоаои аоУуОоНо иоОøоНо Цааао Уоаоиуао ыои ыои ЦаИøоауиоЦ ӕоЦуаАИоНоЕо ¡ӕоЦааао Уоӕуао ЦауУоЕуИо АОЦ ßоЦао ЦауУоЕуИо ыои Уоӕуао АоИоиао ¡ӕоаоау Ооаоßо ØоНоиÞðЦ иоØуаоЕо Ыоиао УоауаðЦ Ооаøоао Цааао аоао Еоао ØоНоиÞðЦ ¡ЦауИоаøоЕо Аоаои ӕоаоЦ ЦИуЕоаоУо Þоӕуан ыои ЕоиуЕо аоау ЕоиоӕЕо Цааао иоЕуаоӕао ßоЕоЦЕо Цааао ӕоиоЕоИоЦНоОоӕаоао Еоиуаоаоау АоаЦøо аоОоаоЕу УоаоиуаоУао ЦаОøоßоиаоЕо ӕоУоОоиоЕуаоао ЦаНøоИуаоЕо ӕоИоЫøоЕуаоао ЦауаоаЦоӔоßоЕо ӕоÐоßоНоаоао Цааао Ыоиаоау УоауИоао ¡ӕоаоау ЕоØøоАо Еоао Уоаоаоао аоау иоОуНоУу Еоао аоОоЕоао.

"Ко уклања тешкоће неке од тешкоћа коју су претрпели у свет верника, а касније на Судњем Дану Аллах це уклонити један од проблема је претрпео извесне тешкоће у даљем тексту. Ко је лакше за људе који су у потпуно сусахан, онда Бог ће га учинити лако, како на глобалном нивоу и на ахирету. И Бог ће увек помогне свом слузи док год слуга помазе свога брата. Ко год пут да траже знање, Аллах ће олакшати му пут ка небу. И нису људи окупило се на једној од кућа (џамија Аллаха), док су читали књигу Аллаха и проучавање га међу њих, али ће их смирити и преплављени милошћу и они ће бити окружен анђелима . Аллах ће их навести да свако ко је био у руци. Свако ко успорен његовим делима, онда неће бити убрзан насаб (потомство) га "[хр.. Муслим]

Такође испричао из хадиса Амира 'Укбах бин', рекао је, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем изашао док смо још били у суффах, онда је рекао:" Који од вас који желе да иду сваки дан на Бутхан или Ал-Акик , и од њега је дошао горе са два велика грбава камиле без греха и без раскида везе? "

Зато смо рекли: "О Аллахов Посланиче, ми смо га волели." Он је рекао,

АоЫоаЦо иоУуИоӕ АоИоИоßоау Аоаои ЦауаоОуИоИо ЫоиоУуаоао Аоӕу иоÞуНоАо АиоЕоиуао аоау ßоЕоЦЕо Цааао К ИоиуНн аоао аоау аоЦÞоЕоиуао ӕоЕоаЦоЕн ИоиуНн аоао аоау ЕоаЦоЕо ӕоАоНуЕоУн ИоиуНн аоао аоау АоНуЕоУо ӕоаоау АоУуИоЦИоаоаøо аоао ЦуаАоЕоао.

'Нисам један од вас иде у џамију, а затим научити или прочитати два стиха из Књиге Аллаха Свемогућег, онда ко је боље за њега од две камиле. А три стиха је боље за њега од три камиле. И четврти стих је боље за њега од четири деве и тако даље. "

Аргументи наведени су општи и нису посебно само за мушкарце, чак и у време пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, многе жене које иду у џамије да стекну знања. Чак и Посланика саллаллаху алејхи То савс, и сам је специјализована за пружање савета (за жене).

Приповедач Имам Муслим од Фатиме бинт Каис Аллах То анха да је он рекао у дугом хадису у Ал-Јассасах причи, он је рекао: "Кад 'иддахку завршио, чуо сам позивалац назива Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То који је узвикнуо: "Молитва у џемату ће бити учињено." Онда сам отишао у џамију и моле се са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То, и ја сам био у директној линији жена које су иза једног народа. И после пророка саллаллаху алејхи То савс завршио молитву, он је седео на проповедаоници и он се смеје како каже, "Нека сваки човек увек на молитвеном месту. '

Онда је питао: "Да ли се питате зашто сам вас окупио? 'Рекли су:' Аллаха и Његовог Посланика најбоље знају. '

Он је рекао:
'Тако ми Аллаха, ја вас не прикупљамо за жељи или страха, али сам окупљају момци јер Тамим АД-Од, је човек који је био хришћанин. Где је дошао и бербаи'ат и прогласила ислам ... '"

Од 'Амрах бинт Абдиррахман од сестре Амрах, рекао је он, "ја запамтио: Тх. ӕоЦауÞоНуАао ЦауаоИоиИо 'Кааф. Ради ал-Кур-су племенити, 'из уста пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је у петак, где га је прочитао у проповедаонице сваког петка. "[Хр. Муслим]

Од анху Аббас ибн 'Аллах', рекао је, "Ја сведочи Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То. Или-Ата ', рекао је, "Ја сведоче Ибн' Аббас'-да је Посланик савс То алејхи никада напустити кућу са Билал. Онда он мисли да није игра за жене, па их је саветовао и наредио их у добротворне сврхе. Затим, ту је била жена која је бацила минђуше и прстење. Док је Билала његове кошуље "[хр.. Ел-Бухари]

Од Абу Са'ид ал Кхудри, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху То алејхи ве селлем никада изашао у време" Еид ал-АДХ-ха и "Фитер Бајрам молитва место (поље), а затим је прешао гомилу жена, како је рекао:

МОК аоУуОоНо ЦааøоОоЦАо ЕоОоИøоÞуао ЫоАоаøои АоНоиЕоßоаøо АоßуЕоНо Аоауао ЦааøоЦНо ЫоÞоауао ¡: ¿Цааао ӕоЕоУао МОК НоОоӕао ÞоЦао: ЕоßуЕоНуао ЦааøоУуао ӕоЕоßуЫоНуао ЦауУоОоиНо АОЦ НоАоиуЕо аоУау аоЦÞоОоЦЕо УоÞуао ӕоИоиао АоÐуаоЕо аоаоЕøо ЦаНøоИоао ЦауИоЦОоао аоау АоИуИоЦßоаøо. Þоауао: ӕоаоЦ аоÞуОоЦао ИоиаоаоЦ ӕоУоÞуаоаоЦ МОК НоОоӕао Цааао ¿ÞоУЦао: АоаоиуОо ОоаоЦИоЕо ЦауаоНуАоЕо аоЕуао аоОуЫо ОоаоЦИоЕо ЦаНøоИоао Þоауао ¿: ¡Еоаои ÞоЦао: ЫоÐоаоßо аоау аоÞуОоЦао УоÞуаоаоЦ ¡АоаоиуОо АоÐоЦ ИоЦОоЕу аоау ЕоОоаøо ӕоаоау ЕоОоау Þоауао ¿: ¡Еоаои ÞоЦао: ЫоÐоаоßо аоау аоÞуОоЦао ИоиаоаоЦ.

"О свим женама, берседекахлах сте, за сигурно сте показали да мени као већини становника пакла" Тражили. "За шта, о Аллахов Посланиче?" Он је рекао, 'Ти псују и негирају многе мужеве. Ја не видим оне који имају недостатак у интелекта и религије брже елиминише осећај човека који је чврсто него неко од вас "Тражили.," Па шта је наш недостатак вере и разума, о Аллахов Посланиче? "Он је питао, ' није сведочење жене као пола сведока мушкараца? "Рекли су: 'Да' Рекао је, 'тај део због недостатка памети.. Уосталом, ако менструацију, она не моли и не посте? "Они су рекли: 'Да' Он је такође рекао, 'То је облик недостатка вере.'". [ХР. Бухари и Муслим]

Из Абу Са'ид ал Кхудри Аллах То анху, је рекао: "Жене су рекли Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То," Ми смо били поражени од стране мушкараца да науче да вам, дакле, да један дан за нас од времена ".

Онда их је он обећао један дан да их испуни, и он саветовао их одједном рекао им, међу којима се говори од њега да им били:

АОЦ аоауßоаøо ЦауНоАоЕн ЕоÞоИøоао ЕоаЦоЕоЕð аоау ӕоаоИоаоЦ АоаЦøо ßоЦао аоаоЦ ИоИоЦЕðЦ аоао ЦааøоЦНо.

"Било је жена од вас оставио да умре од своје троје деце, али ће бити ограничавајући пакла."

Затим, ту је жена каже, "међу којима двоје деце?" Одговорио је: "обухвата двоје деце." [ХР. Бухари]

Један од аргумената да су многи од аргумената је довољна да разбије израз:

аоУЦ аоааøоОоЦАо ӕоаоауÞоНоЦАоЕо ӕоЦауßоУЕоЦЕоУЕо
аоаøо аоУаоЦ ӕоаоаоаøо аоаøоЦ Аоау иоУЕоЕуао Уоаои ИоаоЦЕоУЕо

Жене немају право да читају и пишу
Да нама и нека остане у државном јунуб.
Слично томе, људи који тврде да делује јеретички жене студирају у џамији. Чак и више него бизарно је то како је он могао да забрани жени да иду кућама Богу да студирају док она му је дао дозволу да играм од куће до куће и од продавнице до продавнице.

Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао:

Ацо ЕоауаоУоӕуЦ АоаоЦАо Цааао аоОоЦИоИо Цааао.

"Не браните женске слуге Аллаха да иду у џамију."

Онда аргумент оно што будала био да се процени гоњење против јереси науке за жене у џамији и оставите га код куће.

Дакле, ми и наши научници, научници из Ахлус Сунном Вал Јама'ах никада неће добровољно ако џамије су празна научног халаках халаках и само га држите у домовима само. Дакле, не видимо било какве благослове науке и наставе, осим у џамији, и мушкарци и жене. А ко жели да их раздвоји, онда он мора дати аргумент, валлаахул муста'аан. И молимо се Аллаху Свемогући, да он прави нас разуме религију и да нам корисно ислама и муслимана. Заиста је Он Господар свега и да власти над свим стварима.

[Преписан из књиге Ал-Ли Интисхаар Хукуукил Му'минаат, бр Индонезија Гет своја права о муслиманским женама, Аутор Умм Саламах Као Салафиииах, Ибн-Катхир Издавач Реадер, преводилац Абдул Гхоффар ЕМ]


Верност супругу да мужа



По
Ебу Хафс је Осама бин Камал Бин Абдир Реззак



Фирма са искреном лојалности је главни женски лик.

Прича каже да је Асма бинт То Умаис То је супруга Дзафер бин Еби Талиб, и постао жена Ебу Бекру после њега, а затим после брака од стране Алија Аллаха То анху. Други син, Мухамед Бин Дзафер Мухаммед ибн Еби Бекр и поносни једни друге. Сваки од њих каже: "Ја сам бољи од тебе, мој тата је бољи од твог оца." Чувши ово, 'Алија је рекао: "Одлучите предмет између њих, О Асма'." Рекао је: "Ја не видим више Араб омладину боље него Дзафер и ја не видим старац боље од Ебу Бекру. "'Алија је рекао," Не остављајте нас један бит. Ако кажете од других да кажете, сигурно сам љут на тебе "Асма ', рекао је," Од три, ти си најмање од њих да изаберу "[1].

Ебу Бекр Аллахов То анху изговарањем Асма бинт То наслова Умаис Аллах То анхума купање (његова смрт). Он је то учинио, док је био у стању поста. Онда је рекао да имиграната који су дошли, "Ја сам постио, а сада је веома хладан дан, ако морам (да) купатило?" Рекли су: "Не" Пре Ебу Бекр Аллахов То анху је нагласио да му да (а купање), он није у принудном стању поста, говорећи: "То чини да јача."

Онда се сетио заклетву Ебу Бекру у касним поподневним сатима, па је тражио воду и пили га и рекао: "Тако ми Аллаха, не желим да прате заклетву данас разбијањем" [2]

Када грешник више зли сурроунд праведне вође и "жртва убиства" од грешника, 'Утхман бин То Аффан Аллахов То анху па су га напали са мачем, затим његова супруга (На'илах Бинт Ал-Фурафисхах) пре него што је напредовао да постане покровитељ га од смрти. Убице се не игноришу окрутног част ове жене и они настављају да секу 'Утхман мачем, (али жена је скренута) по стежући прсте, све док прстима од руке. Његова супруга је држао и пао са њим, онда они убијају 'Утхман [3].

Као командант верника Му'авииа Аллах То анху предложио, она је одбила говорећи: "Тако ми Аллаха, нико не може да замени позицију '[4] заувек Утхман (муж)."

Међу многим знацима оданости својим мужевима схалихах жене после његове смрти да нису поново уда. Нико не треба да остану са својим супругама у рају "[5]

Од Маимун бин Михран, он је рекао: "Му'авииа бин Аби Суфиан Аллахов То анху Воо Уммуд Дарда", али је он одбио да се уда за њега и рекао: "Чуо сам Абуд Дарда", рекао је: "Чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи ве ва салам То је рекао.

ЦауаоНуАоЕо иоиу АИоНо АоОуӕоЦИоаоЦ ¡Аоӕу ÞоЦао: аАИоНо АоОуӕоЦИоаоЦ.

"То значи: жена са својим мужем прошле једном," или каже он, "свом мужу напокон" [6]

Од 'Икримах да Асма бинт Еби Бекр То је постала супруга АЗ-Зубаир ибн ел-' Аввам, и њен тешко против њега. Онда Асма 'дошла свом оцу да се жале због тога му, како је рекао, "О мој ћерку, будите стрпљиви! Јер, ако жена има мужа праведни, онда га оставио да умре, и није удала за њим, па су се окупили у Рају "[7]

Од Јубаир бин Нуфаир, од Уммуд Дарда 'да је он рекао да Абуд Дарда "," Сигурно морате да предложи родитељима у свету, и они вас у браку са мном. И сад, ја вас питам да се уда за вас у даљем тексту "Абуд Дарда", рекао је: "Па, не венчати после мене.." Када Му'авииах замоле за њену руку, и рекао шта се догодило, онда Му'авииах рекао, "Брзо! [8]

Када је Сулејман ибн 'Абд ал-Малик је изашао, а он у пратњи бин Сулејман бин Аби ал Мухлиб Схафрах из Дамаска ка путовањима, они донела гробље. Одједном је жена седи на државној сахрани са сузама. Тада ветар дуну тако открије вео са њеног лица, онда изгледа да замаглити сунце изложени. Тако смо стајали у запањен државе. Видимо, затим Ибн Мухлиб му рече: "О Божији слуга жене, да ли желите да будете супруга команданта верника" Он је погледао у њих, затим погледао гроб, и рекао:

"Не питајте о мојој жељи
За оне који желе да буду сахрањени ово, младост
Заиста ме је срамота од њега док је тло међу нама
Баш као што ме је срамота од њега када ме је видео "

Значи, отишли ​​смо у стању чуђење [9].

Међу примерима су поменути као крајњи пример ових жена је Фатиме бинт То Абд ал-Малик бин Марван. Фатима бинт Амира ал-Муминеен То Абд ал-Малик бин Мерван је био у време брака, њен отац има огромну моћ над превара, Ирака, Хијаз, Јемену, Ирану, Кафкасииа и Карим и подручјима иза реке да Букхара и Јанвах на истоку, и Египат, Судан , Либија, Тунис, Алжир, сада Запад, а западни Шпанија. Фатима је не само ћерка Великог калифом, чак и брат му, такође је водећа четири халифа ислама: Ал-Валид бин То Абд ал-Малик, Сулејман ибн 'Абд ал-Малик Иазид ибн' Абд ал-Малик је и Хисхам ибн 'Абд ал-Малик. Више од тога је она била супруга познатог калифа ислама водећи после раног четвртог халифе у Исламу, командант вернике То Умара ибн 'Абд Ал-Азиз.

Кћи халифе и калифата је деда
Брат калиф и калиф је био њен муж

Племенита жена која је ћерка од четири халифе и његових халифа је био из куће његовог оца у кућу њеног мужа дана она га је довела да би најскупљу имовину у власништву жене на овој земљи у виду накита. То је рекао, између два привезак накит је познат у историји Марије и често Хум на пениа'ир. Пар привезак је само еквивалент закопаног блага.

Када је њен муж, командант верних, наредили му да донесе све њене накита на Баитул Мал, није се одупре и не сматрају уопште.

Ови велики жене више од тога, када је њен супруг, командант од 'Умара бин То вернике Абдул' Азиз је умро не оставивши ништа оставио за себе и своју децу, онда одбора Баитул Мал дошао до њега и рекао: "накит, о саииидати, и даље остаје као и обично, и ја га судити као Труст (депозит) за вас и ја га одржава за тај дан. А сада сам дошао да питаш дозволу да доведе (врати) Накит (вама). "

Фатима је дао одговор који накит има дихибахканниа да Баитул Мал за интересе муслимана, јер покоравајући команданта верника. Онда је он рекао, "Да ли сам чуо у свом животу, и ја мендурхакаиниа после његове смрти? [10]

[Преписан из књиге Исиратун Нисаа Минал Илал Алиф Иаа, Индонезија издање Комплетан водич од А до Ш браковима, аутор Ебу Хафс је Осама бин Камал Бин Абдир Реззак, Саикху преводилац Ахмад, Ибн Реадер Публисхерс Катсаир]


Она је створење Мање објашњење умови и Његова религија




По
Шеик Абдулах бин Абдул Азиз Бин Баз




Питање
Шеик Абдулах бин Абдул Азиз Бин Баз је питао: Ми често чујемо племенити Хадис: "Жене су бића мање интелекта и религија", па се користи од стране неких људи да се наругају жене. Надамо се да ће објаснити значење овог хадиса.

Одговор
Значење хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "Никада нисам видела жена недостаје памети и вере боље да победи човека у смислу ко је јачи него што од вас".

Он је рекао да му "О Аллахов Посланиче, шта Витс несташица?" Рекао је.

"Није ли сведочанство две жене у вредности сведочење човека".

Он је рекао да му "О Аллахов Посланиче, шта је религија несташица?" Одговорио је он.

"Да не буде менструације када не моле и посте?"

Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем објаснио недостатак интелекта слабости поводом, и да персаксианниа треба јачати сведочења других жена које га подржавају, јер понекад заборавља да би могао да повећа или смањи у перксаксиан, као што је откривено је Аллах Субханаху УА теала.

"Што значи: А персаксиканлах два сведока тих људи (медју вама). Ако нема два мушкарца, затим (да) мушкарац и две жене од сведока које ридхаи, тако да ако неко заборавио други подсетио "[Ел-Бекаре: 282]

Док недостатак религије због менструација и порођај када жена остави молитву и пост и молитва менгкадха не. То је недостатак вере. Међутим, овај недостатак се не санкционише, јер је недостатак одлучности која долази од Аллаха теала Субханаху ва. Он је био тај који га подесите као саосећање и олакшање за њега. Јер ако је потребно да брзо, док је менструација и порођај, онда ће то нашкодити. Због љубави Божије према њему, онда је дозвољено да напусти брзо када менструација и порођај, а затим чине брзо након завршетка менструације и порођаја.

Што се тиче молитве, док менструације, имала је нешто што га је спречен да извршава испирање. Због милост Аллаха теала Субханаху ва дозвољено му је да напусти молитву, као и у време телења. Онда је Аллах менсиариаткан за њега не чине брзо, јер постоји велика тешкоћа у менгкадха. Молитва се врши више пута у току дана пет пута, док менструација понекад шири на неколико дана до седам дана, од осам дана или више. Решење понекад до четрдесет дана. Због милост Бога и Његове доброте се удаљити од њене обавезе да спроведе и менгкадха.

Али то не значи недостатак смисла у свим случајевима или мање верске у свим аспектима. Посланика саллаллаху алејхи савс То је објаснио да недостатак памети иду на нетачности у исказу и недостатка вере дошло у условима који увек напустили молитву и пост као менструације и порођаја. То не значи да је она увек била под човека у свим стварима и људи су увек важнији од жене. Заиста, мушки пол важнији од жена уопште, из неколико разлога, као што је изговорена.

"Значење: човек је лидер за жене, јер Аллах је њихова предност себахагиан (мушки) на другом себахагиан (женски), и зато они (мушкарци) менфкахкан странку њихове имовине" [ -Ниса: 34]

Заиста понекад жене прелазе мушкарце у неким аспектима. Колико више жена него мушкараца у својим памети и своју веру и њену тачност. Ко је описао пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је мушког пола која је важнија од жене која је већ поменуто у два пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Многе жене које раде исправних дела прелази исправних дела од мушкараца, побожности мелабихи побожном човека, у следећем вишем положају од мушкараца. Понекад жене имају прецизност боље од мушкараца у неким од проблема посебно задовољан њиме, који је покушао да запамтите и подесите један горе. Постоји референца у историји ислама и тако даље.

Њихови недостаци не спречавају га да буде најбоље слуге Божије у својој религији, чак и ако истикомах изузета од поста као менструација и порођај су директно и кадханиа, иако ослобођени молитве директно или кадханиа, све то их не би као мање у свим стварима, као што побожности, имплементација њеног рада, његова прецизност у том конкретном случају он рвао. Овај недостатак је посебно мањак у разума и вере као што је објашњено Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, онда то не би требало да буде муслиман да се односи на њега као дефицитарни у свим аспектима и слабе религије у свим њеним проблемима. Специфични слабости у њиховој религији и њиховим умовима вези тачност или сведочења и слично. Овај случај треба посматрати и схватити како је објашњено Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То са најбоље. А Аллах најбоље зна

[Фетва ВА Мајму Макалат Мутанави'ах, Шејх Ибн Бааз, 4/292]

[Преписан из књиге Ал-Ал-Фетва Јами'ах Мар'атил Лил Муслимах, Индонезија питање Фатва пресудио о женама, писац Амин је Јахја бин ал-Вазан, Амир Хамзах Факхруддин преводиоци, издавачи Дарул Хак]





Отварање правну Аурат За жену над женама других


По
Шејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен



Питање.
Шејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен је питао: Имамо слушкињу, он може да отвара своје приватне делове испред женских укућани, имајте на уму да је Муслиманка?

Одговор
Једна жена другом женом, може само да види његово лице, главу, руке, подлактице, ноге и телад да ли је муслиман или неверник. Заснован на истинитој мишљењу у тумачењу те речи Аллаховом теала Субханаху ва.

او نسايهن ​​или жене "[-Нур: 31]

То је жена у питању овде је Ал-Јинс (тип) уместо Ал-Вафсу (природа). Али такође постоје научници који тврде да је оно што се подразумева од стране жене овде су жене у исламу, тако да није дозвољено за муслиманке да бисте отворили голотиње паганског жене. А ко се тачно подразумева под речју жена у стиху је Ал-Јинс (тип) да је жена, а који обухвата тип жене, на тај начин жене могу отворити неке од својих приватних делова муслиманских неверничких жена.

Овде ћу описати један проблем који пророка Мухамеда саллаллаху То алејхи ве селлем забрањују женама да виде још једну женских гениталија, а неке жене мисле само жена могу да носе кратке или уске Одело нису до колена и требало би да носите одећу која изгледају груди, тако да погледао своју надлактицу, груди и врат. Такво мишљење је погрешно, јер овај Хадис објашњава недостатак женских гениталија болехан види друге жене, она се овде расправља је поглед на не користи, и без обзира који је носио то морају да носе одећу која покрива њено тело.

Што се тиче одеће жене на пратиоцима на зглобове, стопала и зглобова, и врло често када су хтели да иду на тржиште, они носе дугу одећу да покрије ноге граничних лакат. Тако је било да покрију своје ноге. Дакле, овде постоји разлика између користи и види, да када жена носи одећу која покрива њену нагост, а она подиже своју одећу за мокрења или друге, а затим отворио ноге тако да није незаконито за друге жене виде.

Слично томе, када су жене били су међу другим женама, док је носио одећу (одећа), који покривају своју голотињу. Онда погледајте на њене груди, јер је желела да доје своју децу, или груди изгледају, из неког разлога, зашто онда када таква је не види испред њих. Жена која је намерно носи кратку хаљину, тако да не би требало да буде, јер садржи ружноћи и разарања.

[Уа Фетва Дурус Харамил Макки, Сејх ибн 'Утхаимеен, 3/264]

ЗАКОН ПРЕ ЖЕНСКИ ФРИЗЕРСКИ појавио није муслиман

Питање.
Шејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен је питао: Да ли жена отворила своју косу у присуству немуслиманских жена, док су му рекли стање на сроднике оних људи који нису муслимани?

Одговорите.
Ово питање се заснива на спору научници о тумачењу Божије речи.

"Кажи верују женама:" Нека поглед свој, и одржава његов пенис, а да не открије свој накит, осим што (обично) појављују томе. Тканина и нека стави свој вео на груди, а не да покаже украс осим њихових мужева или очева, мужева својих очева, или својим синовима, или синови њихови мужеви или браћа и њихов брат, или синови њихови, или браћа синова својих сестара, или жене .. "[-Нур: 31]

Заменица у стиху او نسايهن ​​"или жена, научници се не слажу о томе, неки тумаче као Ал-Јинс, што значи да је тип жене уопште. Ту се тумачи од стране Ал-Васфу (природа), да су само оне жене које верују у њу. Прво мишљење је дозвољено жени да открије њену косу и лице пред неверника и жена нису дозвољени друго мишљење. Ми смо склони да радије прво мишљење, јер је ближе истини. Јер све су жене исте, не разликује између невјерника и муслимана, ако не страхује да изазове фитнах.

Али ако је страх да ће довести до клевете, на пример, жене које су видели своје стање ће обавестити родбину мушко-мушко, онда је инциденца клевету забринутости би предност, и није дозвољено жени да открије нешто од његовог тела, попут свог тела, ноге, косу и друге Присуство других жена, без обзира да ли Муслимани или нису муслиманске жене.

[Фатавал мар'ах 1/73]

[Преписан из књиге Ел-Ал Фетва Јами'ах Маратил Лил Муслимах, Индонезија питање Фатва пресудио о женама, писац Амин је Јахја бин ал-Вазан, преводиоци Схихаб Ахмад Амин, издавач Дар ал Хак]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment