Wednesday, June 20, 2012

Природа оставке. Три дана пред смрт, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао: لا يموتن احدكم الا وهو يحسن الظن بالله تعالى "Не дозволите да неко од вас умре, али је био у стању врсте мислио да Свемогући Бог". [14]


Природа оставке. Три дана пред смрт, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао:
لا يموتن احدكم الا وهو يحسن الظن بالله تعالى
"Не дозволите да неко од вас умре, али је био у стању врсте мислио да Свемогући Бог". [14]



По
Др То Абдуллах бин Омер То АД-Думаији


Као што смо раније изјавили да је оставка стање које проистичу из сета, где природа оставке неће бити савршена, осим за њега. Дакле, Ибн-Каииим рекао, "То је тврдио да велики део човечанства је потпуно тумаче оставку као поверење и да га као сопствени оставке природе. А има и оних који га тумаче као предају. Други су га тумачити као предају. Тако се може видети да је положај оставке јесте да уједини целу ствар ". [1]

Неки научници тумаче оставка је именован као један, два или три од ових послова. Ибн ал-Каииим и назовите га по неколико степени [2], као што следи:

ОДГОВОР: Знајте Господа и Његови атрибути, било способност, ауторитет, довољност, крај свих ствари у његовом науке, његова појава његове воље, веровање у довољности његовом заштитом, а савршенство извршења онога што је додељен му, и да нема створење може да заузме ову позицију. [3]

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао, "ма'рифат (знање) ово је први ниво, где слуга ставио ногу у (позиција), оставке". [4]

Он такође наводи фразу Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах смилује, да је: "Дакле, оставка не би била истина и да је тешко замислити да би се могло урадити филозофа или Кадарииах групе (групе које одбацују атрибуте Бога), који каже да у природи постоји Бог власти нешто што не може или хоће из класе Јахмииах који негира карактер Свемогући Бог. А оставка се не иде право, осим из АХЛ-ул-Итхбат Ахлус (Суннет) "[5].

Ибн-Каииим рекао: "Они су били, да су филозофи и саксонски Кадарииах Хеарт Бреакер за улицу, сама срце са Творцем и љубави према Аллаху ва Субханаху Та'ла срца". [6]

Како су могли да се замисли то, наиме, оставка Аллаху теала Субханаху ва, док они поричу знање Аллахово теала Субханаху УА малим стварима, као и одбијању да га својстава ал фицил ал- икхтииарииах (воља дела), воља Божија, и воље.

2. Одређивање узрока, одржавање и спровођење.
То је, оставка једног службеника неће бити праве и истините, осим да утврди узроке, јер је оставка била узрок најмоћнији у кривца да испоручи до њега. Већина мистика схвате да утврђивање узрока који може да запрља оставку и пенафианниа (пениадаанниа) је савршен оставка.

У том случају, они имају неке прилично добро познати мишљење, дискусија ће бити представљен као одговору на њега и даље, ако Бог да. Али, то подразумева савршенство оставке се не заснива на тим узроцима и зависила њега, као и престанак њеног срца, као што ће бити касније детаљно дијеласскан.

Дакле, оставка неће бити савршена, осим елиминисањем узрока срчаног и уд зависности од њега, па понекад је одсечен од њега и наставио са њим понекад. Само је Аллах теала Субханаху ВА зна боље [7].

3. Јачање срце на основу монотеизма.
Оставка се не сматра истински слуга таухидниа суди коректно у сваком случају. У ствари, суштина оставке да постоји јединство у јетри. Дакле, докле год то остаје у мом срцу постоје везе на Схирк, онда таваккалниа сматра неисправан. Колико чистота монотеизма, колико је такође тачно оценио оставка. [8]

4. Одмор срце Аллаху теала Субханаху ва и осећају мирни и спокојни, потпуно поверење и његовом менаџменту, као што је предложено од стране неких интелектуалаца: "Људи који су једини поверење је као беба, не знајући шта би могао да направи заштиту , осим груди мајке. Таква су тада једини поверење људи, у којој он не може узети уточиште, осим Господу своме миру "[9].

Дакле, Ибн-Каииим можда Аллах помилуј кажу, "оставка је смисао везан за две основе: поверење и ослонити. Ово је суштина: اياك نعبد واياك نستعين ". Само ја те обожавам и тебе само да питам за помоћ '" [10] [11]

5.. Љубазно мислио да Свемогући Бог.
Она је интерпретирана од стране неких људи који су први пут разговарали о томе. Ово је један од стубова оставке, што оставка не може описати, осим људи који берхуснузхан (љубазно мислио) да Аллаху теала Субханаху ва.

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "Истина је да је Бог узео своју хуснузхан искључиво поверења у Њега, јер оставка је било незамисливо да они који служе као мета сумње и ту је оставку на делу неочекивани. Само Бог зна најбоље "[12].

Стога, Аллах Узвишени је рекао у једном кудси хадиса: "Ја зависе од слугу својих предрасуда против мене." [13]

Три дана пред смрт, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао:

لا يموتن احدكم الا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Не дозволите да неко од вас умре, али је био у стању врсте мислио да Свемогући Бог". [14]

6. Срце се преда Њему и извући сву фактор који води до њега и одсече све перинтангниа.
Ово је одличан вид покорности Аллаху теала Субханаху ва, тако да она никада неће, али оно што се жели Аллаха, не волимо, али оно што је волео, није мрзео, мрзео, осим што Њега, и не раде или остави, сем што је заповедио да то уради или остави.

А ово је реализација смислу 'убудииах (службеност) је савршен да Аллаха теала. И то је значење хадиса од повереника (Аллаха), у којем наводи:

... وما يزال عبدي يتقرب الي بالنوافل حتى احبه, فاذا احببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وان سالني لاعطينه, ولين استعاذني لاعيذنه ...

"... И мој слуга увек ближи мом Сунном праксе са праксом, тако да га волим. И ако сам га волео, онда ћу бити особе које је он користио да чује, очи да је он користио да изгледају, оружје које је користио за напад, и да је искористио своје ноге да хода. А ако ме питате ја ћу га дати, а ако мене питате заштиту да би се заштитио сам дефинитивно ће ... "[15]

7. Само предаја. [16]
Ово се тумачи Имам Ахмед и други. Ибн-Каииим је рекао: "предају о духу, материји, као и природе оставке. Наиме, став предаје Богу све послове, па га ставити на њега с надом, без присиле и захтевима "[17].

Тако, просечна одред одједном се повукао са власти и снаге и достављање свих послова само да Пенгуасанниа [18] Крепки, узвишено поново. У молитвама, пророк Схаллалаху То алејхи ве селлем изговорио:

اللهم اسلمت وجهي اليك, وفوضت امري اليك.

"О Аллаху, ја пошаљем своје лице према Вама и ја пасрахкан своју фирму за вас". [19]

А о верницима из реда породици фараона, рекао је он у речи Аллаха, узвишен:

وافوض امري الى الله ان الله بصير بالعباد

"... И ја пошаљем своје аферу Аллаху. Заиста Аллах је видјелац његове слуге "[Ел-Му'мин: 44].

Наставак са одредбом награда за оставке, у којој је рекао:

فوقاه الله سييات ما مكروا

"Тако је Бог сачувати од зла свог лукавства ..." [Ел-Му'мин: 45]
.
Ибн Јарир Табари испричао са као-Сиа'аби санадниа, рекао је он, "Сиатир [20] Ибн Сахл једном седео близу Масрук, онда Сиатир рећи, можеш ли ми рећи шта сте чули од Ибн Мас'уд, тако да ћу оправдавају ви или ја који ће вам рећи да ћете оправдати себе? Масрук тада рекао, "Но Али, ви сте информисани да ћу вас оправдати "Онда је он рекао:" Чуо сам Ибн Мас'уд рекао, "Сигурно највеће стих у ал-Кур-ради: Тафвиидхан [21] (подношење. само), то јест, "И ко једини поверење у Аллах Аллах ће бити довољна (треба) да га". [22] Масрук рекао, 'У праву си.' "[23]

8. Ридха.
Ибн-Каииим рекао, "Ридха био резултат оставке. А они који га тумаче [24], тако да интерпретира уз велику вредност и користи. Дакле, ако је једини поверења га потпуно, он је несумњиво ће бити задовољан са оним што је учињено од стране странке дипасрахиниа "[25].

Шејх ал-Ислам је рекао да благослов и сурроунд шта је предодређен оставку (што оставка пре инцидента, а задовољство након догађаја) [26].

Дакле, људи који једини поверење у Бога пред чин и задовољство у ономе што је наведено за њега после акта, што значи да је учињено "убудииах или смисао. [27]

А Аллах теала Субханаху ВА мора да помири два у његовим речима:

ولو انهم رضوا ما اتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيوتينا الله من فضله ورسوله انا الى الله راغبون

"Уколико су заиста задовољни са оним што је дао Аллаха и Његовог Посланика њима, и рече:" Аллах је довољан за нас, Бог ће нам дати неке његове доброту, и тако (такође) Његова Мессенгер, сигурно смо оне који се надају у Бога, '(тако да би било боље за њих) "[На-Тавбах: 59]..

Као што Пророк саллаллаху алејхи ве селлем То такође морати да се помире између њих у молитви коју је подучавао Истикхарах својим друговима, како је такође предаје писмо из Ал-Кур-на њих, где на почетку молитве, хе је рекао:

اللهم اني استخيرك بعلمك, واستقدرك بقدرتك, واسالك من فضلك العظيم

"Алах Да, заиста молим те да води своју науку, изјаснио се са снагом закона Твојих, и молим Твоја милост је велика."

А ово је оставка и тафвидх (предаја). Онда га је затворена од стране тражећи молитве на задовољства га поздрављали:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم ارضني به

"Успоставити добар према мени добро где год да буде, онда су људи који чине сам задовољан са овом одредбом". [28]

А међу молитвама које се молио у својој молитви гласи: "... واسالك الرضا بعد القضاء" (". ... И молим задовољство након што се '(решавање))" [29]

Шејх ал-ислам Ибн Тејмијје је рекао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем вас питао после задовољство што се", јер тада између природе задовољства пре, јер у ствари то је одлука да му је драго ако га добију, јер све што ће тералисаси ридхаан после тога. "[ 30]

Тако осам нивоа, од којих су део узрока и зглобови од оставке, а постоји и део вредности и утицаја, а неки од њих су део свог значења. Свако ко га усавршио значи да је усавршио станицу оставке одједном га утврди. А ако ни један од њих, значи умањила своје вредности таваккалниа одговарајуће недостатке. А Аллах најбоље зна.

[Преписан из књиге Ат-таваккул То алаллаахи Та'аалаа, аутор др 'Абдуллах бин Омер То АД-Думаији, Индонезија РАЗУМЕЛИ оставку ослања Едитион сви послови Аллаху Свемогући, преводилац М. Абдул Гхаффар Е.М. Читач Издавачи ибн Катхир, Раби ал аввал 1426 В - април 2005 М]


Разне врсте тавакал



По
Др То Абдуллах бин Омер То АД-Думаији



Судећи једини поверења, оставка је подељен у две врсте, наиме: да оставке Свемогући Бог и оставке у осим Њега. И у свакој секцији постоји неколико врста оставке.

Прво: Да Аллах теала оставке
У складу са предметом, ова оставка је подељен на четири врсте:

ОДГОВОР: Оставка Аллаху теала у исправљање горе, да га усмери, очисти монотеизам, и чврсто држе учења своје религије по рођењу или духовно, без покушаја да утичу на друге. Са оставке Богу у смислу самоусавршавања без видевши другу особу.

2. Оставка Богу у исправљање горе, као прву тачку, уз оставке на њега у успостављању религију Аллаху на Земљи и спречили оштећење, борбени јереси, и борити се против кафира и мунафика. Такође дају пажњу на добробит муслимана, уживање спроводи зло, да дају ефекат на друге тако да она заиста обожавају Бога на миру. А ово је оставка Пророка и њихових наследника научници. То је такође врста оставке најславнија и најкориснији. [1]

Ал 'као Аллама Ибн-Са'ди рахимахуллах рекао: "А знамо да оставка пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је највиши ниво тражње, као и најплеменитији. И то је оставка Богу и помогне у успостављању вере, дао упутства својим слугама, и удаљавања од њих. То је најсавршенији оставка "[2].

Дакле, највише Афдхал оставка је у обавезном оставке. Оно што сам (аутор) зна је обавеза да се придржава истине и створења колеге обавезу, Обавезе према себи. И најобимнији и најкорисније, односно оставка у давању ефекат другима у корист религије или спречи штету религије. И то је била оставка Пророка у подржавању религију Бога и спречавају оштећење се води људе који воле да раде зло. А ово су наследници њихове оставке (свештеници). [3]

3. Оставка Богу у задовољавању потреба слуге, а његов удео световна, или спречавају ствари које му се не допада, као и разних природних катастрофа, као што је једини поверења у људе који су се срећу или здравље или жену или децу или помоћ у борби против непријатеља, и тако даље. Ова оставка це му дати довољност у свету и поред за оно што је искључиво поверења у Бога, уколико намерава да затражи помоћ да се са њим покоравајући Аллах Свемогући.

Ал 'Аллама ибн Каииим можда Аллах помилуј кажу, "Између две врсте-да је оставка, друга и трећа врста, постоји непознати број врлина, већ Богу. Дакле, ако слуга једини поверење у њега са другом оставке у доброј намери, онда Бог ће обезбедити довољно адекватан да адекватности треће врсте оставке. И ако слуга једини поверење у Бога са све три врсте оставке, онда це и он бити довољно ионако, али он неће добити резултат од дитаваккалиниа објекта на оно што се воли и благословио га "[4].

4. Оставка Богу чинећи нешто харам или одбаците оно што је наредио.
Постоје људи који једини верујући у Бога у греху и извршење гнусан. У принципу, људи који имају циљеве овако неће моћи да то учини, осим да пита за помоћ Богу и једини поверење у њега. То чак може бити јачи од оставке оставку већина људи који раде послушност. Стога, они су се бацили у пропаст и уништење, наслоњена леђа Богу да би Он их сачувате и да остваре своје захтеве [5].

Тако, често је њихове жеље остваре, али они су згрешили да ће добити одговор на ахирету. Ова врста привидне оставке на људима њихова непослушност произилази из погрешног тумачења или сумњиво је погрешно. Ово укључује многе људе стања оних који одступају оријентисаних, људе који су починили дела супротно наредбама Аллаха и Његовог Посланика. Они дају више пажње на овај проблем, чак и неки од оних који су тражили помоћ Богу у томе. Али, зато што није у складу са наредбама Аллаха и Његовог Посланика, па су добили за узврат добијају и убрзана коначна (резултат) је лош [6] Ми тражимо уточиште код Аллаха од понижења..

Тако подела оставке Богу у смислу његовог објекта. И нема сумње да је оставка најбоље, најсавршеније, и најважније је друга врста оставке, која обухвата прву врсту оставке, онда трећи. А најгоре је последња врста оставке. Ми тражимо уточиште у Аллаха од њега.

Тада много људи који су једини поверење у таваккалниа преварени, иако он заправо има искључиву поверење у Аллаха Свемогућег, као онај који га упућује на стање делимичне таваккалниа, који је преузео сву своју снагу таваккалниа, мада је могуће за њега да уради тако лако. И концентрати оставку само за повећање вере и науке, као и да успостави религију. И дају ефекат природног је боље. А ово је оставка слабих који имају воља је врло низак, као и већина од њих се окрене вољу, оставка и молитве на бол који могу бити третиране на нешто врло благе, или глад може бити елиминисана са пола парчета хлеба или пола Дирхам. Иако није желео да се окрене одбрани религије и искорењивању свих облика јереси, додати у вери, и брига за интересе муслимана. Валлааху зна најбоље [7].

Дакле, људска раса се састоји од широког спектра различитих људи. Они су преварени многи, чак и они који су преварени једини поверење, укључујући разне световних интереса у складу са жељама и циљевима. Дакле, постоје људи који једини верујући у Бога у остваривању власти и постоје људи који су једини поверење ради стицања парче хлеба [8].

У овом случају, онда мора да се спроводи од стране лица које није заузет ум и срце, осим у питањима савршеније и боље, да оставка Аллаху теала у добијању онога што је вољен и благословио га, као изражена песника:

واذا علمت بانه متفاضل فاشغل فوادك بالذي هو افضل

А ако знате да је то [9] је толико вредна,
онда сибукканлах савест са више мејнстрим.

Друго: Да додатком Аллаховом теала оставке
Оставка опсег је подељен на два дела:

ОДГОВОР: Оставка Сиирки (забушавати), који је подељен на две врсте:
). Оставка да осим Аллаха Свемогућег у пословима које нико није био у стању да уради, ако Бог Свемогући, као једина поверење људи људима који су умрли и зла у нади да ће њиховим захтевима, у облику помоћи, неге, Ризки, и сиафа'ат. То је највећи забушавати. Сигурно ствари као што су то и то семисалниа нико не може да уради, али само Аллаху теала УА Табарака. [10]

Оставка се назива неком врстом оставке Сирри, јер оставка није урађено, осим оних који верују да је покојник имао могућност да то уради у тајности у природи. Није било разлике између Посланика, старатељ или Зло је непријатељ Аллаха теала. [11]

Б). Оставка да осим Бога у стварима које су у стању да раде на бази процене искључиво поверења у њега. А ово је малолетно забушавати [12].

Као, у оставци јер то изгледа нормално. На пример, људи у власти или једини поверење владе у ствари које их је Бог дао, да ли је било срећно, сметње одбацивање, и други. То укључује забушавати тихи (сакривен) [13].

Дакле, како се наводи, изазива менолехниа јетру на акт Схирк у Тавхеед, због јаког зависности и назад у љубави са њим.

То је, јер јетра неће бити једини поверење, ако се странке надао. Стога, ко се нада да ће моћи, акција, науке, државе, пријатеља, родбине, шеик, моћ или имовине, без гледања да Свемогући Бог, онда она садржи неку врсту резигнације без разлога (средство) је. Није неко у нади да створења или искључиву поверења у њега, али он ће добити неуспех, онда сигурно она садржи забушавати [14].

Аллах је рекао:

ومن يشرك بالله فكانما خر من السماء فتخطفه الطير او تهوي به الريح في مكان سحيق

"Свако ко ништа приписују Богу, онда је то као да пада са неба и удари птица, или ветром на удаљеним местима." [Ел-Хаџ: 31]

Сиакик ал Балакхи је рекао: "Свако има ранг (позиција), у којој је једини могао веровати на његовом имању, сам, језиком, мача, или његовој моћи, и да Свемогући Бог.
Што се тиче оних који једини поверење у Аллаха Свемогућег, онда он мора да добије мир. Са којим, Аллах ће уздиже своју позицију. Аллаху теала, каже:

وتوكل على الحي الذي لا يموت

"И стави твоје поверење у Бога живога (Вечити) да није мртав ..." [Ел-Фуркаан: 58]

У међувремену, људи који се осећају у миру осим у Аллаха, она се страхује да ће бити одсечен од њега, тако да ће он живети бедно "[15].

Али, ако га одвели у појам њега као средство, али Бог Свемогући да поставља све на себе, па онда нема проблема, ако оно дитаваккали има добар утицај на постигнућа.

2. Вакалах (представљају) нису дозвољени.
Да ли је овде неко ко је требало да представља друге људе да ураде нешто што је у стању да уради, и тако ће остварити оно што се жели.

Вакалах овде подразумева испоруку и одржавање. На пример, ви кажете, "وكلت فلانا" (ако га питате да га задржи). И "ووكلت الامر اليه" (ако га остави).

И по Серијат, пуномоћје значи особа дати власт неком другом да га замени је апсолутна или ограничена. [16]
Адвокат, у таквом облику, дозвољено књизи, као и Суннет-ијма '. [17] Аллаху теала је говорио кроз оралну Алаихиссаллам Иа'куб који говори да своју децу:

يا بني اذهبوا فتحسسوا من يوسف واخيه

"Дечице моја, ви идите, онда траже вест Јосифа и његове браће ..." [Иуусуф: 87]

Посланика саллаллаху алејхи савс То такође представљају радницима и стражара.

Ебу Хураира Аллах анху је рекао,

وكلني رسول الله صلى الله عليه وسلم بحفظ زكاة رمضان ...

"Мессенгер н'ве себе направио као представник да се држи у добротворне сврхе у месецу Рамазана ..." [18]

Посланика саллаллаху алејхи савс То такође представља скуп Хадд казну и спровођење, како је поменуто у хадиса Унаис. 'Алија бин Еби Талиб анху Аллах је такође био потпредседник апостол у покољу жртвених животиња у време опроштајну ходочашћа' то мениедекахкан коже и највише од њега. И наредио да се клања сто жртвених животиња преосталих после пророка саллаллаху алејхи ве селлем То заклао шездесет три репови са својим рукама.

Детаљна објашњења овог пуномоћја садржаних у књигама пракси [19].
Али, он не би требало да буде једини веровати му, иако га замењује. Уместо тога, он мора да се ослони на Бога Свемогућег да омогући оно што је заступао другима. [20] Дакле, створење неће моћи да покрију све потребе су слуге и нису у стању да задовољи све његове потребе, ни моћ да уради нешто за људе који га представљају, осим воље и моћи Бога Свемогућег. [21]

[Преписан из књиге Ат-таваккул То алаллаахи Та'аалаа, аутор др 'Абдуллах бин Омер То АД-Думаији, Индонезија РАЗУМЕЛИ оставку ослања Едитион сви послови Аллаху Свемогући, преводилац М. Абдул Гхаффар Е.М. Читач Издавачи ибн Катхир, Раби ал аввал 1426 В - април 2005 М]


Путовање на ахирету



По
Свештеник Абдуллах бин ал-Бутхони Таслим


Сутрадан је дан после смрти истине која се мора веровати свако ко верује у Аллаха Свемогућег и веру истине. Данас је дан освете свих људских дела, савршен дан свођења рачуна, а дан дитампакканниа све скривене дела на док је на земљи. Такође, тог дана ће људи рећи изван жаљењем:

يقول يا ليتني قدمت لحياتي

"Духаи, било би лепо сам први пут урадио (добрих дела) за свој живот." [Ал-Фајр/89: 24]

Тако би требало да сваки муслиман који стави своју безбедност заиста пружају велику бригу у припреми и прикупљању хране за тај дан који је вечан. Јер у суштини, ово је дан за будућност праве мушкарце. Долазак дан је врло брзо, због брзог проласка људског живота. Аллах Узвишени каже:

يا ايها الذين امنوا اتقوا الله ولتنظر نفس ما قدمت لغد واتقوا الله ان الله خبير بما تعملون

"О ви који верујете, Бојте се Аллаха и нека свака душа размотрити оно што је учинио за сутра (Ахирет), и страх Аллаха, Аллах је сигурно свестан шта радиш" [ал-Хасир/59: 18]

У тумачењу горе стих Имам Катадах рахимахуллах [1] рекао: "Увек Раббму (Свемогући Бог) ближе Судњи дан, до те мере да га чини као и сутра" [2].

Аллах Узвишени буде задовољан са племенитим Асхаба Аллаховог Умара То анху, који је подсетио на то у чувеним речима: "Хисаблах (интроспексилах) сада, пре него што сте донели на рачун (цхецкед / рачунати добротворне дела на Судњем дану). Мерење сада се, пре него што су добротворне дела се мере (на Судњем Дану), за сигурно да ће бити лако за вас да се суочи са Судњи дан ако преиспитивати се сами данас, па се украшавају са побожним добротворне сврхе да се суочи велики дан када су људи изложени Свемогући Бог. Аллах Узвишени каже:

يوميذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

"Тог дана када се суочила (Аллаху), не постоји ништа о томе како ствари су скривене (за њега)" [ал-Хакках/69: 18] [3]

У складу са наведеним примедбама, Алија бин Еби Талиб, Аллахов То анху рекао: "Сигурно свет нас је напустио, а следећи је дошао до нас, а сваки од њих (и даљем тексту) има поштовалац, па будите људи који диве / у даљем тексту воли и не постају људи који се диви свет, за сада сигурно време за добротворне сврхе и без обрачуна, као и за сутра у време обрачуна и загробни живот није више време да се делује ". [4]

"Ти ће бити као странац у свету ..."
Свет је привремено уточиште и као поље поред где смо прикупљање залиха на путу ка вечном земљи. Било које лице које прикупља довољно залиха, па са дозволом Аллаха Свемогућег да ће доћи до одредишта безбедно, а не њен ко се плашио да неће доћи до одредишта.

Посланика саллаллаху алејхи То савс учио прави став у животу у свету са својим говорећи: "Будите у свету се као странац или лице које је путовање" [5]

Овај хадис као савет за вернике, како би му се стави у животу света. Зато странци (имигранти) или који су путовали су једина особа која бораве привремено, није у обавези да га поставите на његовом боравку, и наставите да пропустите повратку у свом родном граду. Тако стање верника у свету чије је срце, увек везан и чежња да се врати кући истину, која се прво склониште Небески оба наши родитељи, Адам Алаихиссаллам и његова супруга Ева, пре него што су потиснута у други свет.

У писаној савета које је добио од имама Хасана ел-Басри рахимахуллах да имама Умар бин Абдул Азиз рахимахуллах, он је рекао: "... Заиста, свет је земља у иностранству, а не стварна боравак, а тек Адам Алаихиссаллам испадају у свету да добију казну нанета грех ... "[6].

У овом случају открива смисао Ибн ал-Каииим рекао је у свом стиху рахимахуллах:
Дозволите нам да () небо "Еден (место за боравак)
јер је то заиста
Наш први смештај, који у
Унутра су шатори (лепа)
Међутим, ми сада (у) непријатељ затвореници
(Сатана), онда ако се осврнемо на
Ми бисмо (могао) да се вратимо мом родном граду
нас безбедно? [7]

Став према животу више није направила верника од лепих жеља и сувише високо у свету да живимо, јер "они који живе у свету као странац, тако да она нема жељу, осим да припреми одредбе које га користи када се вратио у загробном животу. Он је амбициозан и такмиче са људима који се обављају у свет луксуза, због околности попут номада, који не осећају забринути са сиромаштвом и ниским положајем ". [8].

То је оно што се подразумева 'Абдуллах бин Омер То: "Ако сте у вечерњим сатима тако да не чекају ујутро, а ако ерада ујутру па не чекају вечери. Користите будуће здравље пре него што ваш бол доћи и покупити ваше дана пре смрти "[9].

У ствари ово је значење подвижника у стварном свету, јер је изрека имама Ахмад бин Хамбал рахимахуллах: "Његово значење је више жеља, неко ко кад ујутру рекао:" Бојим се да неће моћи више да стигне до вечери "" [ 10].

"БЕРБЕКАЛЛАХ, и заиста најбоље од одредби је побожност"
Најбоље од хране за пут на ахирету је побожност, што значи "да сам слуга заштитне баријере између казне и гнев Свемогућег Бога, који се плаше ће се десити са њим, наиме (а) и избегне ради неморалних дела послушности према Њему" [11] .

Дакле, у складу са околностима слуге у свету раде у покорност Аллаху Свемогући и левих неморалним делима, као и ситуацији у даљем тексту. Више он чини добро у свету ће све више и више и добро да буде у раихниа у следећи, што значи веће шансе за постизање спасење до неба.

Ово је један од значења које подразумева пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је његова изрека: "Свако ће бити васкрснути (на Судњи дан) у складу са ситуацијом када је умро" [12]. То значи да ће добити одговор касније током дана васкрсења у складу са добрим или лошим дела учињена док је у свету [13].

Главна писта је две реченице побожни Цреед: Ла илаха Иллаллах и Мухамед пророка саллаллаху алејхи То савс. Дакле, најбоље од одредаба које треба да буду спремни да преживе у великом начин ово је за пречишћавање Тавхеед (јединство Аллаха Свемогућег у богослужењу и забушавати гостима) који је срж значење ла илаха Иллаллах вере и усавршавање ал иттиба '(након Суннету Посланика саллаллаху алејхи То савс и избегавајте бид'ах) који је срж значење Символа вере од Мухамеда пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.

Свемогући Аллах ће олакшати људима у лице великих догађаја који ће им се десити на Дан Васкрсења, према њиховом разумевању и практиковања ислама су два главна писта, док у свету.

Тест вере у гробу је први велики догађај да се доживи од стране људи после његове смрти. Они ће бити упитан од стране два анђела Мункар и Накир [14] са три питања: "Ко је твој Господар, Која је ваша религија? А ко је ваш Пророк "[15]. Свемогући Бог обећава само да се олакша и чврстину вере када се суоче са овим великим тестом за људе који разумеју и практикују правилно ове две исламске темеље, тако да ће одговорити: "Мој Господар је Аллах Узвишени, моја религија је Ислам и пророци је Мухамед саллаллаху алејхи То савс. "[16]

Аллах Узвишени каже:

يثبت الله الذين امنوا بالقول الثابت في الحياة الدنيا وفي الاخرة ويضل الله الظالمين ويفعل الله ما يشاء

Бог потврђује (вера), они који верују у "непоколебљива речи 'у животу света и на ахирету, а Аллах да доведе у заблуду људе који дзалим и учини оно што Он хоће" [Ибрахим/14: 27]

"Јаки говор 'значење у овом стиху се тумачи од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То у Сахеех ал-БАРА То бин То азиб Аллахов То анху, да је он саллаллаху алејхи То савс рекао:" Муслиман, када су упитани у гроб (по анђелима Мункар и Накир) онда ће сведочити да не постоји истина обожавање осим Бога (ла илаха Иллаллах) и да је Мухаммед саллаллаху То алејхи ве селлем је Аллахов Посланик (Мухаммед), да значење његових речи: "Аллах потврђује ( вера), они који верују у "непоколебљива речи 'у животу света и у даљем тексту" [17]

Укључујући и велике догађаје на Судњи дан је да оде на језеро Мессенгер Аллаха То алејхи ве селлем пуном сјају, боја њене воде је бељи него млеко, слађи од меда укуса и мириса више мирисна од мириса Миск (мошус), они који га пију само једном онда она не би жеђ заувек [18]. У аутентичном хадису [19] Људи такође поменуо да постоје осујећена и протерани из језера Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је. То је зато што када окрену свет трагове и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, и ушли у проблем јереси.

Имам ибн Абд ал-Барр рахимахуллах [20] рекао: "Сва лица која нису починили јерес Свемогући Аллах благословио у овој религији ће бити протеран из језера Расулулах саллаллаху алејхи ве селлем То. Најтежих међу њима су људи (Ахл-ул-бид'ах) који мениелисихи разумевање за заједницу муслимана, као и Кхаријитес и шиити, следбеници Рафидхах и страсти. Људи који раде па су злочинце и уздизање преступника против истине, као и људи који раде отворено главне грехе. Сви су се плашили укључујући и оне поменуте у Хадису (Посланик протерани из језера саллаллаху алејхи ве селлем То) [21].

Укључујући и велике догађаје на Судњи дан је преко пепела-Схиратх (мост) која се простире на површини од пакла, између таласа и пакла. У аутентичном хадису [22] је напоменуо да држава људи који прелазе мост разликују; у складу са њиховим делима док је на земљи. "Постоји пролазе кроз брзо као и миг, постоји муња-брз, неки су као ветар, постоји изједначеној трци једнако брзо као коњ, деве јахање брз као никоме, тамо ради, мало ходања, мало пузање, и ту се удари по куке гвожђе и бацити у пакао "[23] - на'удзу биллахи мин Далик -.

Шејх Мухаммед ибн Саалих ал 'Утхаимеен, можда Аллах смилује, када објашњава разлике у стању људи који прелазе мост, је рекао: "Ово нису избори за сваку особу, као да по сопственом избору, наравно, сви желе да га пређу брзо. Међутим, људско стање, док прелазак у складу са брзо или споро су да приме и усвоје исламски закон у свету. Свако ко прима инструкције у журби и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, онда брзо ће га прећи. Уместо тога, он који је спор у овом случају, онда полако ће проћи, као одговор у натури, и врати га у складу са врстом акција "[24].

"Добар крај одговора (Ремик) за људе који се боје Алаха"
Коначно, начин на који људи ће стићи на врху; рај блаженства, или пакао испуњен са болним мукама. Ово је место где је Аллах Узвишени ће обезбедити савршен одговор за људе према њиховим делима у свету. Аллах Узвишени каже:

فاما من طغى واثر الحياة الدنيا فان الجحيم هي الماوى واما من خاف مقام ربه ونهى النفس عن الهوى فان الجنة هي الماوى

"Што се тиче оних који прелазе границе, и више воле живот на свету, онда сигурно склониште пожара (ИТ). Што се тиче оних који се плаше величину свог Господа и жеље да се уздржало од својих жеља, заиста сургалах место становања "[Нази'ат / 79:37-41]

Онда одговара добар крај само Алах Узвишени резервисан за људе који су опрезнији и да се опреми са послушања Њему, и далеко од радњи које одступају од своје религије. Аллах Узвишени каже:

تلك الدار الاخرة نجعلها للذين لا يريدون علوا في الارض ولا فسادا والعاقبة للمتقين

"Земља је Хоусе, смо направили за људе који не желе да се хвалим и да штету (потпредседник) у (напред) од земље, а њен наставак (добро) да (Рај) је за оне који се боје Аллаха" [Ал-Касас / 28:83]

Шејх Абд ал-Са'ди рахимахуллах рекао: "... Ако они немају жељу да се похвали или покајничке на земљи, то значи да су они фокусирани само желе да Свемогући Бог. Њихова сврха је само да припрема храну за загробном животу, а њихове околности када свет је увек био да се понизимо Божјим слугама, и увек држи до истине и до исправних дела. Они су праведни људи који ће добити добар коначан повратак (Рај Аллахк) "[25].

ЦЛОСИНГ
Након размишља етапе тог пута, запитајмо: да ли смо припремили довољно залиха да преживи путовање? Ако одговор је: није, онда не очајавајте, још увек има времена да се унапреди и исправи неке смо вам недостатке - са дозволом Аллаховом - Ваи, направио брже да се врати и покаје се Бога к, и нагласак на остатак живота побожном милосрђа још смо нема. И све то ће бити лако за особу која је дата Аллах к Тауфик и практичност за њега.

Фудхаил Имам ибн 'Ииадх рахимахуллах [26] никада никоме саветовао човека, он је рекао: "Колико година имате?" Човек је одговорио: "шездесет година." Фудхаил рахимахуллах рекао: "То је било шездесет година свог путовања Аллаху Свемогући, а може бити да си скоро тамо". Човек је одговорио: "Заиста ми припадамо Аллаху Свемогући и ће се вратити у Њега." Дакле Фудхаил рахимахуллах рекао: "Да ли разумеш значење својих речи? Ви кажете да ја припадам Узвишеног Аллаха и да ће вратити к Њему; свако ко схвата да је он слуга Свемогући Бог и Њему ће се вратити, онда он треба да зна да ће он стајати пред Њим на Судњем дану . Свако ко зна да ће он стајати пред Њим, онда он треба да зна да ће он бити одговоран за све активности у свету. Свако ко зна, биће сматрани одговорним (његови поступци), онда он треба да припреми одговор ". Онда човек питао: "Па, како да се сачувате када је то?" Фудхаил рахимахуллах одговорио: "Лако је". Он је поново упитао: "Шта је то" Фудхаил рахимахуллах рекао: "Побољшати се на остатак вашег живота, онда је Аллах Узвишени ће опростити твоје грехе у прошлости, јер ако настави да лоше раде на остатак својих дана, да ће бити мучени (на дан пресуда) за своје грехе из прошлости и остатка твог живота "[27].

Коначно, ми смо затворили овај папир са молитвом пророка саллаллаху алејхи ве селлем То [28] за добар религије, наш свет и у даљем тексту:

О Аллаху, поправи своју религију која је детерминанта (добро) све мој посао и реформа (посао) који је, где мој живот мој свет и даље у тексту поправити, што је место где је мој повратак (заувек), да (будући) као додатак доброг живота за мене, и (да) смрт као препреку за мене од свих зала.

Град пророка саллаллаху селлем а'алаихи, 20 Схафар 1430 Х
Таслим бин Абдуллах ал-Бутхони

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСИИИ/1430Х/2009М 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-858197 Фак 0271-858197]


Непослушност и неповољног утицаја појединаца и друштва



По
Шеик препад Схабри бин Абу 'Улфах



Грех и грешници су главни утицаји и ефекти који су опасни по друштво и појединца. Аллах објаснио веома јасно утицај ових аката неморалних дела учињена од први пут.

Узмимо неки од текстова из Кур'ана и хадиса, а Салаф атсар (историја) научника затвора помиње те утицаје. Бог је рекао.

وعصى ءادم ربه فغوى. ثم اجتباه ربه فتاب عليه وهدى. قال اهبطا منها جميعا بعضكم لبعض عدو فاما ياتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى. ومن اعرض عن ذكرى فان له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة اعمى. قال رب لم حشرتني اعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك اتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى. وكذلك نجزي من اسرف ولم يومن بيايات ربه ولعذاب الاخرة اشد وابقى

А Адам непослушан превише свога господара, па је изгубио. Онда му Господ (Адам) је изабрали, а затим Он прихвата покајање и Адам даје упутства. Он је рекао, "Гет те са неба само заједно, неки од вас бити непријатељи једни другима Значи, кад је у питању вас вођством од мене, онда ко следи петуњукКу., Он неће седиште и он не би повредио А они који се окрену од упозорења. , онда заиста сузи за њен живот, а ми ћемо их сакупити на Судњем дану у мртвом ". Он је рекао, "Да, Господе мој, зашто си се окупили ми слепи, и сам некада био онај ко може да види". Он је рекао: "Дакле, дошао да вас Наши стихови, онда га заборавите, и тако (такође) на дан када ни то није заборављен". И демиканлах смо одговорити особи која трансгрессес и не верује у откривења Господа свога. И заиста, Аллах на ахирету је озбиљније и трајније. [Таха :121-127].

Овај стих помиње неке од негативних ефеката који произилазе из неморалних дела. Аллах објашњава у овом стиху, да резултат (која је изазвана) дело је неморално гхаи (грешка) који указују на квар. Као да је Бог рекао: "Ко одбије Аллаха, Аллах ће тада уништи живот на земљи." Смисао је то такође помиње у следећим стиховима. Реч:

فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

А свако ко прати петуњукКу, неће погрешити, а он не би повредио. [Таха: 123].

Сходно томе, људи који не прате упутства Бога, онда ће бити погрешно и несрећно. И следећи стихови су јасније објаснио.

ومن اعرض عن ذكرى فان له معيشة ضنكا

И ко год се окренули од упозорења, онда заиста узак за њен живот. [Таха: 124].

То јест, он ће добити беду и патњу. У свом коментару (3/164), Ибн Катхир рекао: "У овом свету, он неће добити мир и спокој. Бацкслидингс изазвало његово срце немирно. Иако дхахирниа изгледају тако добро, могу да носе одећу која је хтео, могао је да једе шта год хоће хране, а могли живети било где жели, током којег он није дошао до вере и васпитања, онда његово срце ће увек бити немирни, збуњени, неодлучни и даље наставила да оклева. Ово је узак део живота ".

Колико често видимо и чујемо о људима који имају веома благо, починио самоубиство скочивши искључити узвишице (или зграда). Оно што их чини то уради? (Већ су задовољни они уживају своје богатство, уздржана)? Наравно, разлог је због уског живот далеко од дхикруллах казнити. Ако су људи који се окрену од дхикруллах се није покајао, па самим тим и они ће бити прикупљени на последњи дан на терену у стању слепе Махсиар. Бог је рекао.

ومن كان في هذه اعمى فهو في الاخرة اعمى واضل سبيلا

А ко је слеп (јој) у овом свету, свакако у следећи (касније) да би био слеп (добро) и више од странпутицу (ТРУЕ) [Ал-Исра: 72].

И он ће остати у паклу. Бог је рекао.

قال رب لم حشرتني اعمى وقد كنت بصيرا. قال كذلك اتتك ءاياتنا فنسيتها وكذلك اليوم تنسى

Он је рекао: "Да, мој Господ Зашто сте се окупили ја слеп, и сам да буде један који може да види.?" Рекао је: "Дакле, дошао да вас Наши стихови, онда сте га заборавили, па и (превише) чак и овај дан вам бити заборављен "[Таха: 125-126.].

Реч "заборављена" у ставу, поента је отишао у пакао као одговор у натури. Дакле, одговор је био сличан његовим акцијама. (Он је свет заборави серијатског Бога, Бог га је заборавио у паклу, уздржана).

Размислите такође утицај и последице неморалних дела у Божјој речи.

واذ قلتم يا موسى لن نصبر على طعام واحد فادع لنا ربك يخرج لنا مما تنبت الارض من بقلها و قثايها وفومها وعدسها وبصلها قال اتستبدلون الذي هو ادنى بالذي هو خير اهبطوا مصرا فان لكم ما سالتم وضربت عليهم الذلة والمسكنة وباءوا بغضب من الله ذلك بانهم كانوا يكفرون بيايات الله ويقتلون النبيين بغير الحق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

И (запамтите) када (Израелци) је рекао: "О Мојсије, не можемо чекати (држати) са једне врсте хране Зато Молите се за нас да Господар твој да је изазовеш за нас, оно што земљу расте. , и то: поврће-маиурниа, кетимунниа, бели лук, ораси адасниа, и црвени лук ". Он је рекао: "Хоћете ли узети нешто што је низак као добра замена идите и ви у граду, сигурно добити оно што си тражио". Онда нанели понижење и срамота за њих, и они добили гнев Божији. Он (случај), јер су веровали у Аллаха и убијала пророке без права. Тако да (постоји), јер они нису послушали и прелази дозвољену границу. [Ал Бекаре: 61].

Овај став садржи неке ефекте (које произилазе из акција) неморално. Међу њима:

Прво: Аллах је одредио ниску живот за њих, јер они то желе. Онда сазнање да су тражили. Они су заменили мед и Салва (врста препелице, уздржана) (ово је нешто вредније) са поврћем, краставац, бели лук, црни лук и коморач ораха (нешто нижи).

Друго: понижење над њима. Не само то, чак и оних која су масканах. Наиме сиромаштва и понижења. Бог га је рукоположио за њих.

Треће: Они ће се вратити Богу да носи гнев Аллаха теала Субханаху ва.

Размислите о речи Божјој:

فليحذر الذين يخالفون عن امره ان تصيبهم فتنة او يصيبهم عذاب اليم

Затим пустите људе који су прекршили наредбу (Посланик) или страх од несреће задеси болна Аллах бити замењени. [Нур: 63].

Сврха мениелисихи команда Аллаха, је сидетрацкед од његовом командом. Због (индуковане) за клевету (катастрофа), које укључују отпадништво, смрт, шок, дистрес, владарске да уздизање преступника и затворене срца, онда после тога (добиће болну Аллаха).

Ту је човек дошао на Зубаир бин Бикар. Он је рекао да Зубаир: "О, Ебу Абдиллах. Од када сам почео берихрам "Зубаир рекао:"? Дхул Хулаифах (место имена), од почетка берихрамниа Посланика "Људи су говорили:".. Желим берихрам џамије "Ебу Абдиллах рекао:" Немојте ви то урадите ". Човек је рекао: "Желим берихрам на џамије, у близини гроба." Ебу Абдиллах рекао: "Немојте ви то урадите, бојим се неће десити фитнах (катастрофа) на вас." Други човек рече: "Фитнах (несрећа) Какав ? ? Сам само додајте неколико миља "Ебу Абдиллах рекао:" Фитнах Који је већа од мишљења (што преузме да) сте достигли Мессенгер врлина које су напуштене? Чуо сам Аллах је рекао:

فليحذر الذين يخالفون عن امره ان تصيبهم فتنة او يصيبهم عذاب اليم

Онда нека они који крше Његов страх заповести Аллаха бити преписана од искушења болна или преписан. [Таха: 63].

Између осталих утицаја, као и неморалних дела, који се удавио. Бог каже шта је Бог учинио за народ Нух к:
مما خطيياتهم اغرقوا فادخلوا نارا فلم يجدوا لهم من دون الله انصارا

Због њихове грешке, они су се удавили, а затим убаци у пакао, онда они немају помоћнике за оне осим Аллаха. [Нух: 25].

Међу ефеката који произилазе из неморалних дела, као и, што је тотална деструкција. Бог је рекао.

واذا اردنا ان نهلك قرية امرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا

А ако желимо да униште земљу, онда наредио људи који живе у луксузу у земљи (да Покоравајте се Аллаху), али они раде безакоње у земљи, онда је потребно да се реч односи на њих (одредбе од нас), онда уништити То сеханцур-уништење ". [Ал-Исра ': 16].

И (ту је више негативан ефекат, уздржана), књига Аллаха је пуна помена ових утицаја.

Тако је Суннет, многи помињу последице које проистичу из неморалних дела. Мислим да је довољно поменути само два примера, (односно) су традиције односе понизности и понижења.

Пророка саллаллаху алејхи То савс је рекао:

بعثت بالسيف حتى يعبد الله وحده لا شريك له وجعل رزقي تحت ظل رمحي وجعل الذلة والصغار على من خالف امري ومن تشبه بقوم فهو منهم

Ја сам послао (Алах) пред Судњи дан са мачем, док се само Аллах обожава, нема партнера. И ризкику учињен у сенци мог копља. И направио понизности и понижења за особу која мениелисихи налога. Ко личи на људе он је један од тих људи били [1].

Аллах поставио понизности и понижења за особу која мениелисихи заповести Божије и Његовог Посланика. Ко жели да сазна праву тумачење овог хадиса, нека види реалност, онда ће добити оно што је пријављено да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То. Муслимани су понижени у овом тренутку. У свих крајева света, они су под контролом непријатеља. Не само то, чак и непријатељи убиства и мучења против својих непријатеља када је знао да муслимани нису били битни. Међутим, (држава) муслимана, као онога што је описано од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.

غثاء كغثاء السيل [2

пена, пена као потопа [3].

Други хадис да ојача Овај хадис, хадис је следећи.

اذا تبايعتم بالعينة واخذتم اذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا الى دينكم

Уколико купите путем "ИНАХ, а ви се држите реп краве, момци су спремни да расте усева, а ви оставите џихад, Аллах ће нанети понижење за тебе. Бог неће уклонити срамоту да док се не вратите то иоур Деен [4].

А реч "гнусним" спомиње у хадису је исто са речју "гнусним" садржан у претходном хадису. Укратко, муслимани у наше време је фрагментиран, онда они постају разведене групе и разишли. Вала вала хаула куввата БИЛЛАХ Илла.

Ако је особа постала презира у очима Бога, онда нико не може да га славе, као Свемогући Аллах.

ومن يهن الله فماله من مكرم

А свако ко увредио Бога, онда нико није част. [Ал-Хаџ: 18].

Иако је изгледало узвишен људи, јер људи и даље је потребна или се плаше од криминала, али у суштини је био највише презира у заштити људи. [5]

Тхе атсар (историја) научника затвора Салаф (у коме се помиње утицај неморалних дела), Ибн ал Јаузи Талбисул рекао у књизи Сатане (227): Из Абу Абдиллах бин ал-Јалла ", рекао је:" Ја гледам на младог хришћанина и згодан лица, затим прошао испред мог Абу Абдиллах Ал Балкха, рекао је он, "зашто се зауставити?", одговорио сам: "Ох, ујак. Зар не видиш овај формулар? Како је могао да буде мучен огњем "Онда је пљескао руке на мојим раменима, говорећи:".? Заиста ћете трпети последице "Ал Јалла ', рекао је:" Затим сам узео ризик и четрдесет година касније. Заборавила сам (меморисање) Кур'ан "

На крају, нека свако од нас зна, да је утицај неморалних дела није ограничена само на самим глумцима, али ефекат ће бити пренети на децу. Они ће осетити негативне ефекте, као и послушни акције ће преносити позитиван утицај на децу. Две ствари су дитетапканкан у књизи Аллаха. Аллах је рекао,

وليخش الذين لو تركوا من خلفهم ذرية ضعافا خافوا عليهم فليتقوا الله وليقولوا قولا سديدا

И нека је страх од Бога, ако они који за собом остављају својој деци који су слаби, да бринете о (заштита) њих. Зато нека посвећен Богу и нека говоре праве речи. [Ниса ': 9].

То је негативан утицај. Позитиван ефекат, Бог каже:

واما الجدار فكان لغلامين يتيمين في المدينة وكان تحته كنز لهما وكان ابوهما صالحا فاراد ربك ان يبلغا اشدهما ويستخرجا كنزهما رحمة من ربك

Што се тиче зида, припадао је два сироче дечака у граду, а испод те имовине штедње за њих, док је његов отац био човек од дела, онда Господ хтео да би они дошли до доспећа и уклањање депозити који, као поклон из свог Господа, а не ја то радим свој споразум. Такав је циљ акције да не могу чекати за њега. [Ал-Кахф: 82].

Бог је задржао имовина припадала сироче два дечака, јер њихови родитељи кесхалихан. Утицај праведних дела постала очигледна и заразних на потомство.

Међу негативним ефектима греха, наиме, губитак појма греха је лош. Људи који воле ради неморалних дела, значи исто као црне тачке урезан у његовом срцу, све док коначно покривена са тачкицама због његовог греха. У хадису је приповедач Имам Ахмед и Тирмизи имама са Санад јаииид (добар), од Ебу Салиха из Абу Хураирах, рекао је он, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао.

ان المومن اذا اذنب ذنبا نكت في قلبه نكتة سوداء فان تاب ونزع واستغفر صقل قلبه وان زاد زادت حتى تعلو قلبه فذلك الران الذي ذكر الله عز وجل في القران كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Заиста верник, ако радиш грех, онда урезан у његовом срцу црну тачку. Ако се покају, заустави и замоле за опроштај, онда његово срце ће бити направљен сјајан (поново). Ако чешћи грех, онда поени ће бити повећана за покривање своје срце. То раан Бог спомиње у Кур'ану.

كلا بل ران على قلوبهم ما كانوا يكسبون

Наравно да не (да), заправо оно што они увек покушавају да затвори своје срце. [Ал Мутхаффифин: 14] [6].

Таква опрезни власник, неће моћи да праве разлику између добра и зла у очима Аллаха и Његовог Посланика, осим за нешто што се сматра добро или лоше по својим жељама. Критеријум више није реч Божија или речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Он не сматра да неугодно иначе ружних ружних неморални дела од Аллаха и Његовог Посланика, да се не осећа ради неморалних дела пред публиком. Он је отворено ради неморалних дела, чак и са поносом говори његова дела-заменик није познато од стране других. Људи као што је овај један од оних људи који не добијају опроштај од Бога, да га ометају из врата покајања, чак и нормално затворен. Као речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.

كل امتي معافى الا المجاهرين وان من المجاهرة ان يعمل الرجل بالليل عملا ثم يصبح وقد ستره الله عليه فيقول يا فلان عملت البارحة كذا وكذا وقد بات يستره ربه ويصبح يكشف ستر الله عنه

Свака од мог уммета ће бити опроштено, осим Мухајероон (актери отворено неморалан). И укључене у мујахарах (прељубу отворено), (да) неко уради акт у вечерњим сатима, а затим је ушао у јутро и Бога над својим акцијама, а затим је рекао: "Ох, тако и тако. Синоћ сам мелакуан ово и оно "Спавао је синоћ, и Бог над својим акцијама, затим приликом уласка у јутро је отворио завесу Бога. [Бухари Муслим] [7].

Између осталих негативних ефеката, што слаби срце. Ово је највише забрињавајући последице слуге. Грех слаби жељу срца, интензивирана кеингиан грешник, док је жеља да се покаје постепено ослабљена. До коначно, жеља да се покаје је потпуно нестао. Ако је у случају, само половина срца мртве особе, онда он неће покајати, (поготово ако смрт укупно). Као резултат тога, он би често лажу да траже опроштај или покајање, а његово срце је усидрен са неморалним делима, и он је остао беразам да то учини када услови дозвољавају. Ово је најтежа болест јетре и најближе до уништења [8]. И много више негативних ефеката који произилазе из неморалних дела [9].

Последњи пут један, нека свако од нас зна, да изгледа на лицу неморалних дела и изреке починилаца. Нико рахасиапун скривено, али Бог ће ставити омотач. Ако је добро, онда је добро и (поклопац). А ако лоше, ружно свакако поклопац. Дакле, Бог је рекао својој Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То.

ولو نشاء لاريناكهم فلعرفتهم بسيماهم ولتعرفنهم في لحن القول والله يعلم اعمالكم

И да смо вољни, ћемо им показати да вас тако да заиста можете упознајте их њихови марака. А ви стварно их знам из њихових метафора и Аллахову ријеч зна своје поступке [Мухамед: 30].

ام حسب الذين في قلوبهم مرض ان لن يخرج الله اضغانهم

Или су људи који имају болест у својим срцима мисле да Аллах неће открити своју злобу. [Мухамед: 29].

Командант веран и испричао анху из наслова Утхман ибн 'Аффан Аллах', рекао је: "Није неко да крије рахасиапун, осим Аллаха нампаккан на њеном бојом и њеном изговорене речи".
Већина Салаф рекао: "У име Алаха. То је неморални дела могу да сазнам своју жену мог темперамента и Ми Риде слом ".

Ваакхиру да'ванаа Раббил алхамдулиллах То аламин.

(Преведено са Ал Асхалах магазин, емисије од 15 Дху ал-Хијјах 1416 В, стране 60-64, са додатком фуснотама и мало екстра из књиге Огласна ДА То ВАД Дава ')

[Копира из АС-Сунном магазина ВИИИ/1425Х/2004 06/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]

Респондената Здравље и слободно време


По
Муслиманско свештенство Ал Атсари



Свемогући Аллах је створио човека и дао бесконачну задовољство. Људи неће моћи да их пребројите.

Постоји писмо у Кур'ану, назива од стране научника као Ни'ам писма (писмо о задовољствима Аллаха), односно на Сурат-Нахл. Почните тако што ћете напоменути Божије највеће задовољство, то задовољство религију. Алах је послао доле откривење Његовим апостолима, кроз анђела, у позивању Ла илаха илла Аллах. То нема право да буде обожаван осим Аллаха. Дужан да напусти своје обожавање да осим Аллаха, и обожавају га само искреност. Јер сигурно је један у рубубииахНиа, један у стварању небеса и земљу, нема партнера са Њим.

Тада Бог рече уживање других људских бића, Бог је створио стоку са свим његовим предностима за човечанство. Слично томе, број животиња које се могу користити као носаче и транспорта. Алах помиње друга задовољство-уживање у реду, онда је завршио речима:

وان تعدوا نعمة الله لا تحصوها ان الله لغفور رحيم

А ако рачунамо Аллахов благослов, не можете да прецизирате износ. Заиста Аллах је често прашта, Самилосног. [Нахл: 18].

Здрава укусно
Заиста, здравље је задовољство да сви признају. Њена вредност је веома велика корист. Пророка саллаллаху алејхи То савс је рекао са му говорећи:

من اصبح منكم معافى في جسده امنا في سربه عنده قوت يومه فكانما حيزت له الدنيا

Ко међу унесете ујутру његово тело је здраво, безбедно у својој породици, он има сортирано хране у току дана, то је као да цео свет окупио за њега. [ХР Ибн Мајах, бр. 4141, и други; дихасанкан од шеика Ал Албани у Сахеех ал Јами'усх Сагхеер, бр. 5918]

Ибнус Самак да уђу на калифа Харун Рашида Ар дати савет, на калифом плакао.

Самак Ибнус онда тражио чашу воде и рекао: "О команданта верника. Ако сте спречени (пиће), пиће (када сте жедни), осим (плати) света и свега у њему, да ли ће вам то надокнаде са чашом воде? "
Кхалифах одговорио: "Да".
Ибнус Самак је рекао: "Пијте га са задовољством, да вас Бог благослови".
Када калиф је пио, Ибнус Самак рече му: "О командант верника. Реците ми, ако су спречени уклањање пиће од (само) тобом, осим у (исплативијих) света и свега у њему, да ли ћете га чине? "
Кхалифах одговорио: "Да".
Ибнус Самак је рекао: "Онда шта ћете урадити са нечим (тј. све на свету) гутљаја воде боље од њега?"
Ово указује да уживање Бога у облику к воде за пиће на већем жеђи него да све на свету. Онда једноставност у отклањању отпадних вода укључујући и највеће задовољство! Она такође показује величину здравствених услугама. [Мукхтасар Минхајул Касхидин, стр. 366, имам Ибн Кудама, та'лик и такхриј шеик Бин Алија Хасана Ал Халаби].

Видимо људска стварност су спремни да потрошите огромну цену за лечење, то је јасан доказ да је здравствена заштита је скупо задовољство Аллаха теала. Међутим, већина људи су свесни уживања здравља, он би се сетим да ли је он изгубио здравље.

Речено је да је особа жали сиромаштва и беде да открије на 'Алим. Дакле, 'алим рекао: "Да ли волиш бити слеп да добије 10 хиљада дирхама?"
Он је одговорио: "Не".
Алим народна каже опет: "Да ли сте срећни да буде глуп добијањем 10 хиљада дирхама?"
Он је одговорио: "Не".
Алим народна каже опет: "Да ли сте срећни да буду људи који немају обе руке и обе ноге да добију 20 хиљада дирхама?"
Он је одговорио: "Не".
Алим народна каже опет: "Да ли сте срећни да буде лудак да се 10 хиљада дирхама?"
Он је одговорио: "Не".
Алим народна каже: "Да ли сте не стиди да каже своје Мастер (Аллаху Свемогући) док он има у свом поседу 50 хиљада динара на вас?" [Види Мукхтасар Минхајул Касхидин, стр. 366].

ДВА ЗАДОВОЉСТВО, многи људи преварени
Зато нека слуга увек сетити Божије задовољство у виду здравља, онда му се захвалим, да га користите за покорност Њему. Да не буде губитак, као хадиса испод:

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس الصحة والفراغ

Од Ибн Абаса, рекао је: Н Посланик је рекао: "Два задовољства, већина људи не може преварити на оба, (односно) здравље и слободно време". [Бухари, бр. 5933].

Ал хафиз Ибн Хајар рахимахуллах рекао: "Задовољство је добра ситуација. Неки кажу, задовољство је корист коју врши виду чинећи добро за друге ". [Фатхул Бари Схарх Сахих Бухари, хадис никакво објашњење. 5933].

Реч "магхбуун", што значи буквално преварио у продаји, или слаб ум.

Ал Јаухари рахимахуллах рекао: "На основу овога, два (што значи да) се могу користити у хадису. Јер заправо људи који не користе здравље и слободно време у ономе што је требало да буде, он је преварен, јер их је продао јефтино, и његове мисли о томе није за похвалу ". [Фатхул Бари].

Ибн Батхтхаал рахимахуллах рекао: "Значење овог хадиса, да се не олабаве (слободно време) тако да је срео (потребе) и здраво тело. Ко су два случаја су били на располагању му, онда нека покуша да не буду преварени, да је остало од захвалности Богу за благослове које је дао за њега. И укључени захваљујући Бог спроводи своје команде и избегне бан-бан. Ко га занемарује, онда је он човек који је преварио ". [Фатхул Бари].

Онда је Посланик саллаллаху алејхи савс То је у "већини људи преварени на оба" Ово сугерише да су људи који добијају Тауфик (смернице) за њега, један бит.

Ибн Јаузи рахимахуллах рекао: "Понекад човек је здрав, али није лабав, због преокупације живот. Људска и понекад прилично је (потребе), али он није здрав. Дакле, ако су обе прикупљају, а затим је поражена од лењости катаатан уради, онда је он тај који вара. Савршенство то је да свет следеће поље, на овом свету постоји трговина чији профит ће се појавити у загробном животу. Онај ко користи своје слободно време и своје здравље у послушности Богу, онда је он особа која заслужује завист. А онај који их користи у грешнике на Бога, онда је он тај који преварени. Јер време ће бити праћено зурби, и биће праћен лошег здравља, ако се то не догоди, онда је то (значи) старост (сенилан).

Као "дужине безбедности (здравство) и остану (у свету) лепо младић. Али како видим дуго безбедност (здравље) ће учинити? Ће вратити младог човека у невољи, ако желе да устане и подигне (роба), после (претходно у младости), усправно и здрави ". [Фатхул Бари].

Атх Тхаиииби рахимахуллах рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс да направи слику за мукаллаф (разумни људи и одрасли) са дилером који има капитал. Трговци су у потрази за безбедност својих капиталних добитака. Трик у томе што је он одабрао људе који би га позове да тргују, он је увек част искреност и довитљивости да не би изгубили. Здравље и слободно време су капитал, треба да је (мукаллаф) трговина са Богом по вери, боре потчини телесне жеље, а непријатељ религије, па је добио добре среће света и у даљем тексту. То је као реч Божију:

ياايها الذين ءامنوا هل ادلكم على تجارة تنجيكم من عذاب اليم

О ви који верујете Сукаках! Сам вам показати трговину која може спасити од казне болне? [Јасен Схаф: 10], и следећи стихови.

На основу тога он мора да се клони кетатан на телесним жељама, и трговина / сарадња са ђаволом, тако да капитал није узалудна са предностима.

Речима пророка саллаллаху алејхи ва То салалм у хадису да је "већина мушкараца преварио њих" као реч Божију

وقليل من عبادي الشكور

И неколико мојих службеника су захвални. [Саба '13].

"Мост" у хадису је паралелан са "мало" у стиху ". [Фатхул Бари]

Ал Кади Ебу Бекр ибн ел-'Араби рахимахуллах рекао: "Спор око прва задовољства Божје (односно највећи) на роба. Неки кажу 'веру', неки кажу 'Лифе', неки кажу 'Здравство'. Први (тј. вера) више мејнстрим, јер је то био апсолутно задовољство (укупно). Живот и здравље, затим оба овоземаљска задовољства, а не бити право задовољство, осим ако је праћено вером. И у овом тренутку да се многи људи су губитници, да су изгубљени или смањити профит. Ко прати жеље многих клима наредио зло, увек позива опуштено, дозвољавајући му да напусти границе (Аллаха) и оставио својој послушности, онда је изгубио. Исто тако, ако је лабав, јер људи заузети могућност да имају разлог, за разлику од лабав, онда је изгубила разлог и доказ (аргумент) усправно на њу ". [Фатхул Бари].

Тада одговарајући слуга пожурити да изврши добра дела са обавештајним питањима пре доласка на путу.

Имам ал-Хаким испричана из Абдулаха бин Аббаса, рекао је Посланик Н саветовати човека:

اغتنم خمسا قبل خمس, شبابك قبل هرمك, وصحتك قبل سقمك, وغناك قبل فقرك, وفراغك قبل شغلك, وحياتك قبل موتك

Искористите шансу за пет (држава) пре пет (држава). (Иаиуту) пре пикунму своју младост, своје здравље пре него што ваш бол, цукупму пре факирму, лонггарму пре сибукму, живот пре матиму. [Пријављено је ал Хаким у Ал Мустадрак; класификована као сахеех стране Схаикх Ал-Албани у Сахих На Таргхиб Ват Таргхиб 3/311, бр. 3355, Издавач Мактабул Ма'ариф, ЦЕТ. Ја, Че. В 1421/2000 АД].

ФИЛЛ ИН трагова ТИМЕ Салаф
Ал Хасана ал Басри Т је рекао: "сине Адама. Дани сте управо прикупљају. Сваки дан, део вас и отишао ". (Јами'ул То Улоом ВАЛ Хикам, 2/382)

Ми ћемо поменути неке од историје Салих Салафусх који показује колико је њихов фахамниа могућности и времена на располагању.

ОДГОВОР: Имам Ебу Дзафер Мухамед Бин Јарир Табари рахимахуллах, власник веома Масхур тумачењу, Табари коментар. Он је веома дивљења. Ако су радови су подељени, писао је о свом узрасту на рођењу, утврђено је да је он написао сваки дан, 60 комада, или још много тога! Овај случај је тако невероватна! [Ма'алим Фи имену Тарик Тхалабил То Илми, стр. 88, од шејха Абдул Азиз бин Мухаммед бин Абдуллах Као Суд-Хану].

2. Имам Невеви рахимахуллах такође невероватна. Његова старост је око 45 година, али су књиге у његовом раду да испуни муслиманске библиотеке од око 20 вол. Ипак, сваки дан, предавао је 12 предмета. [Ма'алим Фи имену Тарик Тхалабил То Илми, стр. 88].

Међу његовим делима су Схарх Сахеех муслиман, Ал Мајму То Схарх ал Мухадздзаб, Тахдзибул Асма То Уал Лугхаат, Рииадхусх праведницима, ал Адзкар, и други.

3. Аз имам Зухри рахимахуллах, свештеник који је рекао Ибн Ал Хафиза Хајар рахимахуллах: "Договорена величина и стручност", он је једном ишао да баке, деде, деца, девојке осаме, дете, родитељ, он их је питао, у потрази за (наука) од њих, тако да имају велику науку. [Ма'алим Фи имену Тарик Тхалабил То Илми, стр. 90].

4. Имам ал Анматхи рахимахуллах, стручњак за хадиса Багдада. Он је написао (копирање) дело књиге Атх Тхабакат Ибнус Са'ад и књигу Тарикх Багдад, са рукама. Ако ми прикупљамо Јуз-Јуз обе књиге, многи од нас су тешки или тешко носити. [Ма'алим Фи имену Тарик Тхалабил То Илми, стр. 91].

5.. Имам Исма'ил ал Јурјани рахимахуллах. Он је написао 90 страна сваке ноћи, са уредним писања. Он је то написао лагано. Имам АДХ Дзахаби рахимахуллах прокоментарисао: "То му омогућава да напише Сахеех Муслимана седмицу". [Ма'алим Фи имену Тарик Тхалабил То Илми, стр. 96]

То је највећи добротворни у његовим делима салафусх заузимају своје време. Да ли можемо прате њихове доброте? Надам се.

[Копирано у Ас-Сунном магазина ИКС/1426Х/2005 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]


извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment