Tuesday, June 12, 2012

Промптс Берсхалават Посланику саллаллаху алејхи То селлем. "Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават на Посланика. О ви који верујете, берсхалаватлах вас у част Посланика и рекао му здраво "[Ел-Ахзааб: 56].

Промптс Берсхалават Посланику саллаллаху алејхи То селлем. "Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават на Посланика. О ви који верујете, берсхалаватлах вас у част Посланика и рекао му здраво "[Ел-Ахзааб: 56].

ПоАл-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас


Међу права пророка саллаллаху алејхи ве селлем То да је Аллах теала Субханаху ВА дисиари'аткан над својим народом је за њих за молитве и поздраве са њим. Аллаху теала Субханаху ВА и Његови анђели имају берсхалават његовом саллаллаху алејхи ве селлем То, и Аллах нареди Субханаху ВА теала своје слуге молитве и таслим њему. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ان الله وملايكته يصلون على النبي يا ايها الذين امنوا صلوا عليه وسلموا تسليما
"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават на Посланика. О ви који верујете, берсхалаватлах вас у част Посланика и рекао му здраво "[Ел-Ахзааб: 56].
Он је известио да значење Божјег благослова на Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем је похвала Божији на њега у присуству свог анђела, анђели су намењене моле благослов на њега, и благослови на његовом народу значи захтев за опроштај за своје саллаллаху То алејхи ве селлем.
У наведеном стиху, Аллах спомиње о положају слуге и Његовог Посланика Мухаммеда саллаллаху То алејхи ве селлем на највишем месту, да ју је похвалио испред Анђео најближи, а то анђели и моле за њега, онда је Аллах наредио свима Становници ове природе за молитве и поздраве на њему, тако уједињени у похвалама за свој највиши природе са најнижим природним (земља).
Што се тиче значења: "Саи хелло то му" је дати му саллаллаху алејхи ве селлем То данак поштовања према исламу. А ако Посланик Мухаммед берсхалават Нека неко саставио у вези са њим. Зато што не би требало да спречи једног од њих. На пример, говорећи: "Схаллаллааху 'алаих (надам подарио благослов на њега)" или једноставно кажу: То је зато што је Бог заповедио им да се каже "' алаихис Салам (може поверити му спаса.)".
Да изрекне благослов на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То командовао серијатског понекад превиђају, ни обавезан или суннет муаккадах. У књизи Јалаа'ул Афхаам, Ибн ал-Каииим рахимахуллах помиње 41 пута (место). Он рахимахуллах почети са најважнија ствар у молитви на крају тасиаххуд. У време учењака договоре о дисиари'атканниа берсхалават Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, али се не слажу о закону је обавезно. Међу другим приликама он је поменуо је на крају Кунут, онда када проповед, као проповеди петак, празник и истиска ", а затим након одговарања муадздзин, када се моли, када је и од џамије, као и његово име саллаллаху алејхи То савс.
Посланика саллаллаху алејхи савс То је учио муслимане Уредбе кажу на благослове. Посланика саллаллаху алејхи То савс залагао да се повећа за читање благослов на њега у петак.
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.
"Прошири своје читање и благослове на мене у петак увече, онај који ми је рекао једном Алах берсхалават берсхалават га десет пута". [2]
Затим Ибн-Каииим рахимахуллах поменути неке од предности које изговарају благослове на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, када он каже да постоје 40 користи. Међу предностима су:
ОДГОВОР: Схалават је облик послушности Божјим заповестима.2. Гет 10 пута Божијих благослова на оне који берсхалават једном његовом саллаллаху алејхи ве селлем То.3. Очекивани ако додјелу молитве претходи схалават.4. Схалават је због добијања сиафа'ат пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, приликом изрицања благослове на то да ли прати захтев Богу да дају Василах (висока позиција) да његова саллаллаху алејхи ве селлем То на Судњи дан.5.. Схалават је зато диампуниниа грехова.6. Благослов од разлога да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао људи који кажу молитве и поздраве са њим [3].
Али то није дозвољено да поставите време и на одређени начин у берсхалават и похвалио његов саллаллаху алејхи селлем То изузетак од браде аутентичног из Ал-Кур'ана и Суннета. Уцењаци Суннету Ахлус је нашироко известили-лафазх лафазх благослови на аутентично, као што је научио од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао својим друговима Аллаховог анхум.
Међу њима су:
اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى ال محمد كما باركت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد.
"О Аллаху, дај благослов на Мухаммеда и породицу пророка Мухамеда, као што су дали милост Авраму и породици Ибрахима. Ти си узвишена Махатерпуји поново. О Аллаху, дај благослов на Мухаммеда и породицу пророка Мухамеда, као што сте дали благослов Аврааму и породици Ибрахима. Махатерпуји Ти, преславни "[4].
Мај молитве и поздраве се увек Бог подарио на овом племенитом Посланику, и за његову породицу, његове асхабе, и оних који прате његове кораке до Судњи дан.
ЗАБРАНА ГХУЛУВ и претеривање Ин Праисе Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То
Гхулув значи изнад. Он је рекао: "غلا يغلو غلوا," уколико она прелази лимит у величини. Он је рекао:
لا تغلوا في دينكم
"Не прелази граничне вредности у својој религији." [-Ниса ': 171]
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اياكم والغلو في الدين, فانما اهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.
"Нека од себе гхулув (претерано) у религији, јер прави став овог гхулув су унистили народ пред вама." [5]
Један од разлога да се човек наведе да гхулув куфр је религиозни став, да ли особа сматра праведним или старатеља, или гхулув на гробове светитеља, док се питају и моле му се, али ово је забушавати Акбар.
Док итхра "значи изнад (претерано) у похвалама и лагао о томе. А смисао десне гхулув Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је изван ласкаво, тако да подизање изнад ранга као слуга и апостол (посланик) од Бога, приписују му неке од особина Илахиииах. То је био такав залаже и моли за помоћ да му, тавассул по њему, или тавассул његов статус и част, кунем се њега, као облик "до убудиииах осим Аллаха, ово дело је избегне.
И да ли је итхра "право пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је претеривање у похвалама, мада их је забрањено кроз његове речи:
لا تطروني كما اطرت النصارى ابن مريم, فانما انا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.
"Немојте претеривати у похвалама, као што је хришћански народ је преувеличан Иса син Мерјем похвалама". Ја сам само његов слуга, реч-разум,'' ВА Расуулуху Абдуллаах (роб Аллаха и Његовог Посланика). '"[6]
Другим речима, да ли комплимент је лаж и не претеривати у похвалама. То је као што је урађено од стране хришћана против 'Иса Алаихиссаллам, тако да они сматрају да имају својства Илахиииах. Дакле, ја сифатилах као мој Господ ми даје природу, рецимо: [7] "Слуга Аллаха и Његовог Посланика (делегата) да га".
'Абдуллах бин ел-Сиикхкхир Аллаху анху рекао: "Када сам отишао са делегацијом Бану То Амира да задовољи Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, ми рече му:" Ти си Сејјид (владар) нас "спонтане Посланика саллаллаху' алејхи ве селлем одговор:
السيد الله تبارك وتعالى.
"Сејјид (власти) ми смо Табаарака ВА Узвишеном Аллаху!"
Онда смо рекли: "А ви сте крајњи и врховни доброта." И он одмах саллаллаху алејхи То савс рекао:
قولوا بقولكم او بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.
"Кажи то у складу са оним што је обичан (фер) кажете, или као неке од речи које сте и да се не вуку по Сатане да вас јури." [8]
Енес бин Малик Аллаху анху рекао: "Неки људи су му рече:" О Аллахов Посланиче, О људи најбољи међу нама и син једног од најбољих међу нама! ! О нашу Сејјид Сејјид и наш син И одмах Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
يا ايها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, انا محمد, عبد الله ورسوله, ما احب ان ترفعوني فوق منزلتي التي انزلني الله عز وجل.
"О људи, рецимо са уобичајено (нормално) да говорите! Немојте бити заведени од сотоне да јуре, био сам (не више) је Мухаммед, Аллахов роб и Његовог Посланика. Не волим сте покупили (равнија) моје изнад (изван) став да ми је Бог дао "[9].
Он саллаллаху алејхи савс То мрзим кад људи га хвале са различитим изразима као што су: "Ви сте саииидку, ви сте један од најбољих међу нама, ви сте један од главних већина од нас, ви сте један од најплеменитији међу нама "Када у ствари он је створење најважније и частан апсолутно.. Ипак, он је забранио им да их држе подаље од став прекомерна и екстравагантна у свом правом хоризонталне саллаллаху алејхи ве селлем То, и да одржава чистоћу монотеизма. Онда саллаллаху алејхи савс То га квалификује да их доведе до две особине је слуга највишег степена у коме не постоји и нема гхулув Харм 'акеедах. Две особине које су 'Абдуллаах ВА Расуулух (слуга и Аллахов Посланик).
Он саллаллаху алејхи савс То није оно што желите узвишен него Аллаху теала Субханаху ва и Аллах је дао ридхаи. Али, многи људи који крше забрану пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, тако да му се моле, тражећи помоћ за њега, псује по његовом имену и питао га нешто што не би требало захтевати осим Богу. Било је баш као што су урадили када рођендан годишњица од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, у касидах или анасиид, где они не праве разлику између права Аллаху теала Субханаху ва са правом Мессенгер саллаллаху алејхи ве селлем То.
Ал 'Аллама Каииим ибн ел-Јаузиииах касидах нуниииах рахимахуллах у свом говорећи:
لله حق لا يكون لغيرهولعبده حق هما حقانلا تجعلوا الحقين حقا واحدامن غير تمييز ولا فرقان
"Бог није имао право, поред његовогза слуге је била тамо, а то је два различита права.Да ли успети у један од два права права,без раздвајања и без разлике "[10].
[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М]


Како Матцх Схалават суннета, а може Схалават пратњи Уз Тамбуре?

Питање.Ана је хтела да поставим збуњујући амалииах проблем по питању благослова на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.
ОДГОВОР: Има много врста благослова за ово?2. Како да вежбате благослове о праву заснован је на Суннету Аллаха? Било да уради појединачно или у џемату, са гласом или Сирр (споро)?3. Маја, док у пратњи тамбураша (музички инструмент)?
[Абдулах С.Ага. Град цвећа, Запад Јави]
Одговорите.Алхамдулиллах, пре него што одговорите питање Абдулахом С.Ага, желимо да пренесемо, да ће делима обожавања бити прихваћени од Бога ако испуњава услове пријема обожавања. Храмова који се врши од стране људи који верују да, уз искреност и у складу Суннета (учење) од Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То.
Али у данашње време, колико људи се не баве наведеним захтевима. Дакле, питање које се поставља је корак ка Суннету Посланика алејхи Аллах бриге То селлем. Аллах теала Субханаху ВА Тауфик нам увек дају на правом путу.
Хтео сам да поменем, бахвасанниа благослови на Посланика је одличан облик обожавања. Али толико одступања и иновација које су многе благослове на Посланика о. Овде је наш одговор на ваше питање.
ОДГОВОР: Благослови на многим Пророкове врста. Али глобално може поделити на два дела.
. Благослови на Дисиари'аткан.Наиме схалават подучавао Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао својим друговима. Благослови о овом облику постоји неколико врста. Шеик ал Албани рахимахуллах молитва Књига пророка помиње Схифат седам благослове од облика хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Свештеник Абдул Хаким бин Амр бин Абдат Хафизхахуллах у својој књизи, Природа Схалават & поздрав, чиме осам природе благослове на Посланика историји.
Међу благослова на облик подучавао Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је:
اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على (ابراهيم وعلى) ال ابراهيم انك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى ال محمد كما باركت على (ابراهيم وعلى) ال ابراهيم انك حميد مجيد
(Аллахумма схалли То Ала Мухамед УА То Ала Али Мухамед, камаа схаллаита То Ала Ибрахима УА То Ала Ибрахима аали, иннаКа Хамидум Мајид. Аллахумма линија (у једној причи, ВА линија, без корупције) "Ала Мухамед УА То Ала Али Мухамед, Кама баракта То Ала Ала То УА Ибрахима Ибрахима Али, иннаКа Хамиидум Мајид).
Да, Бог. Грант (тј. додатак) схалават (ласкање) Мухамеду и породици Мухамеда, као што сте дали благослов на Авраму и породицу Ибрахима, заиста сте сви хвале (више) Врховни Величанство. Да, Бог. Дајте поклон (ектра добар) да се Мухамеду и породици Мухамеда, као што сте дали благослов Аврааму и породици Ибрахима, заиста Ви сте сви хвале (више) Врховни Величанство. [Бухари, Муслим и други. Погледајте Схифат молитву пророка, стр. 165-166, рад Ал-Албани и Мактабах ал Ма'ариф].
Укључујући и дисиари'аткан схалават, уобичајени благослов на говорни и писани по Салафусх Салиха.
Шеик Хамд бин Абдул Ал Мухсхин То Аббад Хафизхахуллах је рекао, "Салафусх Салиха, укључујући и хадиса стручњака, је коришћен да позове молитве и поздраве Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем, када се зове (име), он, са две компактном облику, и то:
صلي الله عليه و سلم (мир и благослов затвора алејхи ве селлем) и
عليه الصلاة والسلام ('алаихисх схалаату је Салам).
Алхамдулиллах, ове две форме испуњавају хадиса књиге. Чак су написали воље у својим делима да га задржи у савршеном стању. Које се комбинују молитве и поздраве на захтев пророка саллаллаху алејхи ве селлем То "[ФАДХ-бујном Салах." Алана Посланика саллаллаху алејхи То савс, стр. 15, рад Схаикх бин Абдул Мухсхин Хамд Ал-Аббад]
Б. Оно што не Схалават Дисиари'аткан.Да благослови на долазак хадиса који Да'ееф (слаб), тако и Да'ееф маудху "(лажни), или немају основа. Исто тако схалават су се (обично од стране Стручног Бид'ах), а затим су наплаћивали по имену благослова на овај или благослов на њега. Благослови на овој парцели број, чак и стотине. На пример, многе књиге схалават Далаилул Кхаират ВА Анвар Фи Сиаварикул Дзикрисх Салах То Ала Набииил Мукхтар, рад Ал Јазули (Д.. 854Х). Међу ових иновација је схалават схалават Басиисиииах, схалават Нарииах, схалават Фатиха и други. Укључујући случајно, да он садржи неке иновације схалават забушавати. [1]
2. Благослови на исправан начин вежбања по Суннету пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је као што следи:
. Схалават који читају благослове на дисиари'аткан, јер схалават укључујући дхикр, укључујући обожавање и сећање. Схалават није јерес, јер све јерес је јерес.
Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј рекао, "Дхикр-сећање и молитву, укључујући и молитва обреди су најважнији. Док је слављење је изграђен на иттиба '(прате Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То). Нико нема право на суннету на дхикр и дхикр и молитвеним молитву која није Суннет (пророка саллаллаху алејхи То савс), онда би то редовна навика, а људи увек га спроводе. Такви случајеви укључују измишља нову религију која није дозвољена у Бога. За разлику од молитве, које је понекад особа и моли да му се не чини као Суннета (праксе) "[Куотед фром Вал Ад'ииах Фикхул Адзкар, 2/49, од шеика Абдур Разак Бадр Ал бин Абдул Мухсхин]..
Б. Помножи читање схалават у било које време и на месту, пре свега у дневном суботу, или у тренутку зове име пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То, као и другим местима поменутим у сахеех ахаадеетх.
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا
Ко тражио благослов на мене једном, Алах берсхалават то десет пута. [Пријављено Муслим, бр. 408, из Абу Хураирах].
Ц. Не прецизира износ, време, место или начин који је одређен од стране серијатског.Као што су одређивање времена пре берадзан, док је седео између две кхатхиб петак проповед, и други.
Д. Урађено појединачно, а не у џемату.Због читања схалават укључује одан и укључује обожавање, тако да би требало да следи Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. А за све што знамо, не постоји аргумент који оправдава берсхалават са збором. Јер, ако се изводи у џемату, да ли би се чита, и супротно је Бог заповедио дхикр адаб, полако.
Е. Гласањем Сирр (споро), није тешко.Због читања схалават укључујући дхикр. Док је у дхикр адаб, односно низак глас, осим ако не постоји доказ да емисија (мора бити) изговара наглас. Аллах је рекао,
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والاصال ولاتكن من الغافلين
И дзикирлах (сетите се, позовите име) Господ ваш у вашим срцима да се скромни и страх, а не његов глас, ујутру и увече, и не укључује људе који су немарни. [Ал А'раф: 205].
Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј рећи: "То је разлог зашто је Аллах рекао:ودون الجهر من القول (а не његов глас), па, дхикр није фаворизован иза вапај превише ". [Тафсеер ибн Катхеер].
Ал Куртуби рахимахуллах рекао, "То показује, да су подигли своје гласове у дхикр (је) забрањено." [Тефсир Ал Куртуби, 7/355].
Мухамед Ахмед лавх рекао: "Међу својства одан и благословима на дисиари'аткан, што није тешко, не узнемиравају друге, или да сугерише да (суштина) је упућена од стране људи са дзикирниа дхикр (у месту) гостима, тако што захтева долазак подигао свој глас "[Такдисул типичан пепео-ФИ Фикрисх Схуфи, 1/276, од Мухамеда Ахмада лавх]..
Ебу Муса Ел-Асх'ари рекао.
لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر او قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم اشرف الناس على واد فرفعوا اصواتهم بالتكبير الله اكبر الله اكبر لا اله الا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على انفسكم انكم لا تدعون اصم ولا غايبا انكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وانا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وانا اقول لا حول ولا قوة الا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال الا ادلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك ابي وامي قال لا حول ولا قوة الا بالله
Када је Посланик саллаллаху алејхи То савс борба или Кхаибар, људи до долине, и подигао свој глас са такбир а: Аллаху екбер, Аллаху екбер, Ла илаха илла Аллах. Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Пеланлах, заправо не позивате на глув и да не постоји. Сигурно ви називате (Алах) Све-слуха и све-близу, и Он је са вама (са својим знањем, ухо, пажљив, и надзора, Пена.) "И (Ебу Муса). У животињама иза Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем. Чуо је да кажем: Лаа Лаа куввата хаула УА илла БИЛЛАХ. Онда ми је рекао, "О 'Абдуллах бин Каис (Ебу Муса).", Рекох ја, "Поздрављам ваше позиве, о Аллахов Посланиче." Рекао је: "Хоћу ли вам показати једну реченицу, која је господарица неба штедње "Одговорио сам:" Наравно, о Аллахов Мој отац и мајка као таоца "Он је рекао," УА Лаа Лаа хаула куввата БИЛЛАХ илла "[Бухари, ни 4205,. муслиман, ни 2704.]....?
3. Схалават се не чита, док у пратњи тамбураша (музички инструмент), јер обухвата иновације. Ова радња је слична навике многих људи Схуфи. Они читају касидах-касида или сиа'ир сиа'ир-сунг и недостају бушених штапови, тамбоуринес или као. Они су позвали заједно "или тагхбиир.
Следе међу речима Ахлус Суннета научника који га негирају.
Имам пепео-Схафи'и рекао: "У Ираку сам оставио нешто што се зове тагхбиир. [2] (ИЕ) нових случајева диада измислио Занадиках (зиндик људи; девијантне), они инхибирају људе из Курана "[3].
Имам Ахмед је упитан о тагхбиир, он је одговорио: "јерес". [Ал Кхаллал историја. Цитирано из књиге Тахрим Тоол Атх-Тхарб, стр. 163].
Тхуртхуси имам Атх, истакнуте научнике из града Куртхубах Маликииах (Д. 520 В), он је питао о групи људи (тј. оне Схуфи) негде који читају Кур'ан, онда једна од њих певала сиа'ир, онда плешу и лепршав. Они погодио тамбураша и свира флауту. Да ли је дозвољено да их посећују или не? (Питање за њих), он је одговорио: "Начин на који људи Схуфи је испразност и заблуди. Ислам је само Аллахове Књиге и Суннета Посланика. Плес и претварају да покаже љубав (Богу), онда је први Форгес су другови Самири (у време Мојсија). То је када статуа направљена Самири теле могао разговарати са њима, онда су дошли да играју около и претварају да покаже љубав (Богу). Плес је религија невјерника и обожаваоци телета. Панел од Посланика Аллаховог То алејхи ве селлем и његових пратиоца великом смиреношћу, као да је заплењено преко глава птица. Тако би требало да забрани владајућа и њихове представнике присуствује џамије и друге (за певање и плес, оловком). А за некога ко верује у Алаха и последњи дан, није дозвољено да их посећују. Није дозвољено да им помогне да раде слеазе. Тако је овај пут (имам) Малик, аш-Схафи'и, Абу Ханифа, Ахмад и други из редова свештеника муслимана ". [Цитирано из књиге Тахрим Тоол Атх-Тхарб, стр. 168-169]
Имам Ел-Хафиз ибн Јасен Схалаах, писац чувеног свештеника Мукаддимах То Улумил хадиса (Д. 643 В.), Он је питао о људима који су оправдали певање са тамбоуринес и флаута, до плеса и аплаузом. И они га сматрају законит и курбах случају (случај је ближи Аллаху), чак и (како каже) крајњи обожавања. Онда је рекао: Они су лагали у име Аллаха теала. Са овом мишљењу, они су праћени мистичне људе који одступају. Они такође мениелисихи ијма '. Ко мениелисихи ијма ', (он) које су изложене опасности од речи Божјој:
ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المومنين نوله ماتولى ونصله جهنم وساءت مصيرا
А они који се противе гласника после очигледне истине у њему. и пратите пут који није пут вјерника, смо га пустите да слободно грешку која га је савладао и ми га стави у Јаханнам, и Јаханнам је опет најгоре место. [Ниса: 115] [4]
Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј кажу, "А је познато за неке од религије ислама, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем није менсиари'аткан да праведних људи и верских учењака сопственог народа, тако да се дружи и слуша стихове које пева са омотаца Пат-стране, или ударио дрвета (штапићи), или тамбураше. Као што није дозволио да се за један да га прате или не прате оно што је у књизи и Ал Хикмах (Суннет). Он није дозволио, ни у унутрашњем случају, случај је рођен, до лаика, или одређеној особи. "[5]
Тако наше објашњење, можете елиминисати забуну. Алхамдулиллах Раббил То аламин, васхалату вассалааму То Ала Ала То Мухамед УА УА ахлихи схахбихи ајма'ин.
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 12/Тахун ВИИ/1420Х/1999М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]

Подизање руку у намазу закону
ПоШеик Др Абдур Реззак бин Абдул Мухсин Ал Аббад

Одрастао обе руке у прошњу да Аллаху теала Субханаху ва, укључујући величанствених манирима. Тако постоје у многим сахеех хадиса од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Неки научници класификовати их у смислу хадиса мутеватир.
У Схарх Такриб Тадрибур Рави Имам Невеви, како је истакао мутеватир хадиси које имају смисла, имам Сујути рахимахуллах рекао: "То је испричана из Хе саллаллаху алејхи То савс о хадису садржи један сто и мољењем са подигнутим рукама. Ја их прикупи у једном делу самог Курана, али са различитим проблемом. Заиста, у сваком броју, хадис не мутеватир. Међутим, ако прикупљени, она постаје мутеватир ". (2/180).
У свом Сахих, Бухари имам рахимахуллах направити поглавље о подизању руке у молитви. Он је донео неке од хадиса, да Ебу Муса ел-Асх'ари из, он је рекао:
دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورايت بياض ابطيه
Пророка саллаллаху алејхи То савс молио, затим подигао своје руке, тако да сам видео две беле Хер пазуха. [1].
Хадис од Омера ибн ', рекао је:
رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم اني ابرا اليك مما صنع خالد
Пророка саллаллаху алејхи То савс подигао руке, а затим молио: "О, Боже. Невин сам од онога што је учињено да се теби (Кхалид ибн Валид) "[2].
Хадис од Анас бин Малик, пророка:
عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رايت بياض ابطيه
Да је он саллаллаху алејхи То савс подигао руке, па сам видела два бела руку. [3]. .
У Схарх Бухарије Фаттхул (Бари), ал хафиз Ибн Хајар рахимахуллах предложио да пренесе исте хадиса су многи хадиси. Онда он каже у делу, као што хадиса од Ебу Хураира Аллах анху:
قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله ان دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا
Тхуфаил бин Амр огласа Дауси дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао: "О, Аллахов Посланиче. ДАУС има заиста непокорним племенима. Бердо'алах Аллаха да их прокуне, "онда се суочава са Киблах, и подигне руке," О, Боже. Дајте смернице ДАУС племена "(хадис имам Бухари је издата у књизи Адабул симплекса, а такође садржан у Схахихаин без фразе" јој руке ". [4]..
Хадис Џабир бин Абдиллах, те Тхуафил бин Амр, прешао је затим рекао човек који је емигрирао са својим помињање пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао: "О, Боже. Због чин рукама, тако да му опрости ", а он је подигао руке. Ал Хафиз је рекао: "Санадниа аутентично." Која је издата од стране муслимана и [5].
Хадис од 'анхума Аа'исхах Аллаха, видио пророка саллаллаху алејхи То савс молио, подизањем руке: "О, Боже. Ја сам само човек ... "[6] ал хафиз рече." Санадниа аутентично. "
Поред тога, Ал Хафиз је рекао: "Међу сахеех ахаадеетх у овом питању, који је издат од стране Ал хадиса Бухари у књизи Јуз Роф'ул Иадаин:" Видио сам Посланика саллаллаху алејхи савс То подиже руке моле Утхман "[7 ]. Такође, издата од стране Абдурахман ибн Муслимана из хадиса о Самурах у причи о помрачења: ". Ја (Рахмана) дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, док је молио као он диже руке" [8]
Хадис од 'Аа'исхах анхума Аллаха у причи о помрачења, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем подиже своје руке [9] Фром' Аа'исхах Такође, када је Аллахов Посланик моли за пријатеља, који су сахрањени у Баки ", рекао саллаллаху То алејхи ве селлем подиже руке три. Време "[10].
Из хадиса од Ебу Хурејре да је дужина од поменутог догађаја Фатху Мекки ", он диже руке, а затим почео да се моли." [11]
Хадис Ибн Ебу Хумаид на Лубтиииах причу ", рекао саллаллаху алејхи ', па савс подигао руке док нисам видео белу руку, каже он," Ох, Боже. Да ли сам није испоручена (трактат МЈ) "" [12].
Хадис Абдуллах бин Амр: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао изреке пророка Ибрахима и пророк Исус, онда подигао руке, (а) каже: 'О, Боже. Мој народ '"[13].
У хадиса од Умара анху и помиње да је "Пророк саллаллаху алејхи То савс, ако низ откровења до њега ће се чути у близини лица волео на зујање пчела. Једног дана откровење сишао на њега, онда осећа тежина је отишао да прими откровење од Њега, онда (Он) суочавања са Киблах и молио ". [14]
Осама хадис, он је рекао: "Ја возим пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у Арафата, онда (Он) молио` рукама. Померио тако да камиле скине поводац, онда узе узде једном руком, док је његова друга рука још увек подиже "[15].
Коис бин Са'д је хадис, он је рекао: "Онда је Посланик саллаллаху алејхи ве То сллам подигао руке и молио:" О, Боже. Сипајте благослов и милост на породицу Са'д бин Убадах ". [16]"
"А хадис по овом питању веома много", рекао је Ал хафиз Ибн Хајар. (Фатхул Бари, 11/142). Ал хафиз је студирао у дубини да хадиси који не садрже `с подигнутом руком. Међу сахеех хадиса у овом питању је Салман ал Фардијски хадиса, Посланик је рекао:
ان ربكم حيي كريم يستحيي من عبده اذا رفع يديه اليه ان يردها صفرا
"Заиста сте Врховни Роб стидљив и узвишено, био је непријатно да његов слуга подиже руку да јој слузи кад га је вратио да буде празна (није одобрена)" [17].
Ови хадиси и њихова значења, што указује да су подигли руке када се моли, моли Аллаха, укључујући начине су веома велики. Ово укључује узроке доделу молитве. Суннет Посланика такође показује да су подигли руке у молитви да имају три пут везан за садржину молитве. Прво, ако је молитва захтев да заиста потребна, има свој начин молитве. Друго, када је молитва захтев, онда постоји посебан начин. Треће, ако је молитва захтев за опроштај, пентаухидан и похвалама, такође је усвојила свој пут као добро.
Трећи начин подизања руку је описано у хадиса од ибн 'Аббаса у марфу' и маукуф, наиме: "Ако петиција, а затим подигните своју паралелу руке на рамена или слично томе. Ако захтев за опроштај, треба берисиарат са кажипрстом на миру. Ако облик ургентне позиве, затим подигните своје руке ". С друге уредници (поменути): "Ако пентаухидан, онда хендаканиа берисиарат са кажипрста. Ако облик молитве (захтев), подигао руку као висок као рамену. А ако облику хитних апела, треба да подигну руке горе високо ". Приповедач Ебу Давуд у свом Сунан и Атх Тхабрани у књизи До `, а поред њих. [18]
Што се тиче овог хадиса, Шејх Ебу Бекр Абдуллах бин Заид је рекао: Било је неке од акција пророка хадиса објашњава позицију сваког од ова три начина молитве. Начин то није девијација танаву молитва '(различите начине, од којих сваки може да се уради, јер то није контрадикторно, оловка). Пењеласаанниа као што следи.
Прво: Владајућа Опште.Назван молитвене захтеве, а такође зове молитва. Наиме, подизањем обе руке висини рамена или ниво са њом. Обе руке стиснутом. Унутрашњост длан протезао ка небу, и леђа његове руке ка терену. Ако желите, могу такође открива обе руке на лице, док задњи део руци усмерена на Киблах. Ово је уобичајен начин дижу руке када моли је апсолутна, како у молитви Кунут, витр, питајте за кишу или шест места када Хаџ, који је у Арафата, друштво треба да `ар харам, након бацање Јумрах Сугхра и Вустха, када на брду Схофа и Марвах, иу другим приликама.
Друго: одлучујући о жалби за милост.Назван је до `искрено, да је подизањем десну руку кажипрст. Овај метод је посебно када дхикр, молитва проповеди на проповедаонице, када тасиахуд у молитви, када дхикр, хвалећи ла илаха илла Аллаха и читао молитве.
Треће: Владајућа Ибтихал.То је понижавајући Богу и жалбе у великој мери. Такође се зове рахб молитва (петиција). То ћете урадити тако што ћете подизањем обе руке ка небу док не види своју руку. Фотографисан на надлактицу видљив као подигао обе руке у ваздуху. Ова метода је више него специфичан начин у две унапред. Овај метод такође дикхусусукан када тешким околностима, петиција је на пример, када суша, непогода, окупирана од стране непријатеља и другим тешким околностима. [19]
Како подићи РУКУПомиње у хадиса од Анас бин Малик, рекао је:
كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعايه الا في الاستسقاء
Посланика саллаллаху алејхи То савс никада моли са рукама подигао, осим у иситиска `(питајте за кишу). [20]
На основу овог хадиса, неки научници тврде да су подигли руке када молитве не дисиари `аткан, осим само у истиска молитви", молитва дисиари'аткан иначе не подигне руку. Али ово хадис је у супротности са многим хадиса који показују дисиари `атканниа подигли своје руке, осим иситиска '. Дакле, Шејх ал-Ислам је рекао: "Истина је апсолутно су подигли руке. Овај метод је поменуто у мутеватир у сахеех хадиса, као што су: Оглас Тхуфаил Дауси дошао до Посланика и рекао: "О, Аллахов Посланиче. Заиста је ДАУС безакоња племена, да их лакнатлах "Дакле, он се суочава са Киблах, и подигне руке,". Ох, Боже. Дајте смернице ДАУС племена, и да их ми '. "[21]
Лоадед у Сахеех и када је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем моли Абу `Амир, он диже руке [22] спомиње у хадиса у. 'Аисха:" Када се молите за пријатеља који је сахрањен у Баки `, он је подигао руке три пута ". [Испричао муслиманска] [23].
У хадису каже, подигао руке и молио, "мог уммета, народе мој," на крају хадиса: "Аллах је рекао (да), ја ћу вас са задовољством своје људе и нећемо вас тужан" [24].
У бици Бадр, када је видио се мушрицима, он Схаллаллахи То алејхи ве селлем подигла руке и почела да се изјасни са својим Господом. Он је непрестано молила, у мери у којој јој је марама пада од рамена [25].
У хадиса испричао Коис бин Са'д: Онда је он саллаллаху алејхи То савс подигао руке, а затим моли,
اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على ال سعد بن عبادة
Ох, Боже. Дај благодат и милост на породицу Са'д бин Убадах. [26]
Приликом слања трупа, и Али учествовао, он је молио: "О, Боже. Немојте ме схут уп сам видио Алија "[27] У Кунут хадиса, он је такође подигао руке. [28].
Шејх ал-Ислам је тада рекао хадис Енес унапред, да Посланик није моли са рукама подигнутим у молитви него у истиска, онда је рекао:
Пенгкомпромиан између Анас хадиса са многим хадиса, (има) изразио неких научника, каже да је Енес, подигне руке горе високе, тако да рука он саллаллаху алејхи савс То је изгледа и тела савијене. На овај начин, да је Ибн Абас позвао Ибтихал (апликација која је). Ибн Абас детаљима како ову молитву у три врсте. Прво, гест са својим кажипрстом, као и на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То када проповедник у проповедаонице. Друго, молитва петиције. Подизањем обе руке паралелне са раменима. Тако је садржан у многим хадиса. Треће, Ибтихал. Наиме, као што је рекао Анас. Зато Енес је рекао: "Он је подигао руке да изгледају пазуха." [29] Како ово молитва подизањем обе руке високо, излаже унутрашњост длановима и подземних воде у лице, док задњи део руке доводи до неба. Ово тумачење потврђује и хадис приповедач Ебу Давуд у књизи Марасилниа, из хадиса Абу Аиуб Сулејман ибн Муса огласа Димаски рахимахуллах, рекао је он, "није забележен од Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, када је подигао обе руке, осим у три околностима само. (То је) када се пита за кишу (истиска '), тражите помоћ, поподне на Арафата. Поред тога (пута) је, с времена на време подигао руку, понекад не "[30]. Вероватно из које Анас је када је беркхутбах у петак, као што је поменуто у муслиманска и другачије: "Он није дигну руке, осим кажипрста" [31]. У овом броју наћи два мишљења у мадххаб имама Ахмада. Прво, Суннет. Ово мишљење Акил ибн '. Друго, није суннет, чак макрух. Ово мишљење је тачно. [32] Таква информација Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах смилује.
Ал хафиз Ибн Хајар објашњава рахимахуллах, поравнање између Анас хадиса у другим хадиса који дефинишу издигнутих руку њеног значења. То је одбијено је посебан начин подизања руке, уместо подизања саму руку. Јер, подигли руке када истиска молитва, молитва је другачија у другим, као што су паралелне ликови високо подигли руке. А када се молитва захтева (потоњи, оловке.), Односно (по) рука се подиже рамена линију. Компрони се не противи да у хадису, који је подигао руку тако да изгледа беле пазуха. Али може бити угрожен, да невидљивост белих пазуха када је `истиска урадите то значи, када су подигли руке када истиска већи него дигну руке када је у молитви на другима. То је зато што када истиска, дланови води на земљу, и када је изложен на небу се моле. Ал Мундзири је рекао: "Претпоставимо да компромис није могућ, али су подигли руке у молитви је више рајих (јак)". Ја (Ибн Хајар), рекао: "Посебно хадис који утврђује присуство подигнутим рукама су веома много". [Фатхул Бари, 11/142]
Из описа на лицу, јасно је да је подизање руке у молитви дисиари `аткан, како у истиска, или на други начин. Чак су подигли руке, укључујући узрока одобрен молитве, као иу хадису: "Гле, твој Господ је све стидљив и Мајестиц. Он је срамота да својим слугама, када слуга подигао руку на њега, он се вратио да буде празна (није одобрена).
То је управо подигао своје руке када истиска била већа, јер се у тешким околностима и захтев који је. Руке одрастао у молитви у другима, само као висок као и ниво са рамена, као праксе хадиса које су наведене на почетку.
Помиње у хадиса од Анас бин Малик другом: "Да је Посланик учинио истиска молитву и усмерава на леђа његове руке ка небу" [33]. У овом хадису је знак подигнутих руку у ваздух кад се наслањају времена и када истиска. Дакле, Шејх ал-Ислам је рекао: "То је зато што ручни висока, онда унутар длану води земљу уместо намерно, јер је историја која обавештава да је он подигао обе руке паралелно на лице".
Шејх Ибн Утсамин рахимахуллах рекао: `молио за подизање руку у три врсте.
Прво: Ако постоји предлог да се дигну руке, а затим је подигао руку суннет, као што је (и) истиска молитву, молитва Сафа и Марвах, у Арафата.
Друго: Постоје аргументи, али не показује () дигну руке, (није дисиари'аткан подигао руку, оловке), као што су молитве, у молитви, тасиахуд крај.
Треће: Не постоји ниједан аргумент који објашњава подигао руку, или не дигну руке, а онда код куће, треба да дигну руке: за (начина) који укључује адаб молитву [34].
Поред тога, подигао своје руке када моли садрже кетундуккан став ће понизи и предаја, спокојство и изглед ставови треба и захтевају Господ Свемогући Величанство. Све ово је молитва за готово.
Као Сафарини рахимахуллах рекао: учењаци кажу, дисиари'атканниа подигли руке када је моли само да додате кетундуккан став. Тако теркумпуллах о људима који подлежу временској атмосфери богослужења. Поред тога, често роб нема моћ да га пробуде из нехата, док он има моћ да помера руке и уста. (Тако да је подигао руку), средство ка `кекхусиу јетри. Улама је рекао покрети екстремитета проузроковати унутрашњу срећу. Овај услов као што је подигао кажипрст када тасиахуд у молитви. Она скупља срце, његови вербални и тело покрети превести менсуциканниа [35].
ГРЕШКЕ у руке ЛИФТ молитеОбавезно за сваког муслимана да знате упутства Посланика узбуђен, пратите кораке, удаљио манхајниа и нови начини да људи раде на подизању своје руке и покрете руку док се молио, што значи да не припада генерацији најбољи и најсавршеније људско биће урадити 'и послушност Аллаху и Његовом Посланику. Је дошао из аутентичног Пророкове, да је он саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا سالتم الله فاسالوه ببطون اكفكم ولا تسالوه بظهورها
Ако питате Бога, питају се суочи са длановима унутрашњост њега, не излажите задњој страни руке [36].
То је обавезно за сваког муслимана да обратите пажњу на хадиса од Посланика су аутентични и посвећеност њој. Дакле, он упутства саллаллаху алејхи савс То је најбољи водич. Избегавајте прекомерну став у дизањем руке када се моли. Салаф је да се избегне стављање путеве молитва није на свом месту, као што су подизање обе руке када је проповед у петак, али то није молитва истиска. Одрастао обе руке у молитви дисиари'аткан у било ком тренутку.
Муслиман из 'испричао Умарах Ру'аибах Бин, видио Бисхр ибн Мерван подигао обе руке када је у проповедаонице. Тада 'Умарах рекао: "Нека Бог помрачују руке. Стварно нисам видео Посланика не више него само подизање руку овако ", и он сигнализира својим кажипрстом" [37].
Па како би људи који стварају нове начине да подигну руку, или покрет који нема основе? Свако ко гледа на ситуацију људи који се моле, Он ће видети како они чудно [38].
Међу необичности тога, постоје неки људи који су напустили своју руку испод пупка или пупка нивоу, са Стретцхед или запечаћена. Очигледно, ово је доказ незнања и недостатка пажње овом питању. Други су подигли своје руке пружи. Најмодернији радијус правцу, али како палцем тачку на небу. То је јасно на хадиса пророка мениелисихи упутства у унапред: Ако питате Бога, питам се суочи са длановима унутрашњост њега. Други, подигао руке да га претвори у разним правцима, или преместите предлог стоји на грану. Док су други, ако се моли или моли пред трљање руку једну на другу, или руковање или друге сличне покрете. Други опет, затим пољубио руку после подизања, тако да нема порекло.
Још једна грешка, трљајући руке након моли да јој лице. Ова особина се налази у неком хадису, само није аутентично. Рахимахуллах Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао: "Постоји толико много хадис који обавештава да је Посланик подигао руке при молитви. Међутим, бришући лице после молитве се не приповеда из њега, али само један или два хадиса, али не може да послужи као доказ "[39]. Још један нови начин, од љубљења два палчеве, а затим ставити у два ока када мујезин имена Посланикове, или у било ком тренутку. Овај метод је садржан у хадису, али сујета, неовлашћено коришћење пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, са уредницима затвора Ко када је чуо позив на молитву да кажу 'Добродошли, драга моја и моје очи уређај, Мухамед Бин Абдиллах ", а затим, љубљење палац, затим ставите га у његовим очима, очи да неће заувек бити слеп и не позли ". Многи научници који су се изјаснили Овај хадис сујету, не важи од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То [40].
А укључујући Суфи имагинарних људи, већина њих се ослањају говорећи: Хадис ову лаж да Кхидхир Алаихиссаллам [41]. Укључујући јереси такође, што неки људи пресованог прсте десне руке, а затим стави на десном оку и левој руци на левом оку, у пратњи читања (Ал Кур'ан, хемијска оловка) или молитве.
Други начин који није аутентичан, неки људи се моле да положи руке на главу после поздрава. Њихова подршка је хадис од Енес, он је рекао: "То је Посланик, након сто је обрисао чело моле са својом десном руком, и молите се:
بسم الله الذى لا اله الا هو الرحمن الرحيم اللهم اذهب عني الغم والحزن
У име Бога право да буде обожаван нема бога осим Он, Самилосног, самилосни. Да, Бог. Елиминисати анксиозност и туге ". [Забележен у књизи Ал Аусатх Тхабрани и Ал Баззар, али не аутентична] [42].
Грешке у молитви, неки људи који моле у ​​време наговештавајући оба индекса прсте када тасиахуд. Испричао у хадиса:
ان النبي مر على انسان يدعو وهو يشسر باصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم احد احد
Посланик молио над неким, он берисиарат са обе кажипрстом, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Само један, један!" [Тирмизи испричао] [43].
Остале неправилности, неки људи су подигли руке моле на одређено време без икаквог аргумента на основу сиар'и, као што је подизање руке после икомат на молитву, (који раде) пре или после поздравне такбиратул ихрам од обавезне молитве заједно или одвојено.
Шеик Абдул Азиз Самахатуси Бин Абдуллах бин Баз рахимахулах рекао: "Колико ја знам, хадиси које помињу пророка саллаллаху То алејхи ве селлем молитву са уздигнутим рукама, након обавезних молитви, није аутентична, није аутентична од сапутника Пророкове као добро. Што се тиче тог многе људе то је јерес, нема основа "[44]. Још једна грешка, који су подигли руке у молитви после предају рецитације, када се гледа на Месец, а други пут.
У закључку, времена када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је још био жив, али је он саллаллаху алејхи савс То није дигну руке у молитви, када је, није дозвољено да подигне своје руке. Дакле, акције он саллаллаху алејхи савс То је суннет, пракса напуштања такође суннет (на лево). Он саллаллаху алејхи савс То је добар узор у пракси која ће доћи и прошлост. Дужан да базирају своју праксу на оно што пророк донео, и оставио да он саллаллаху алејхи То савс напустио.
(Цитирано из Вал иииах Фикхул Адзкар `ад, Шеик др Абдур Реззак Бин Абдул Мухсин Ал Аббад и 2/172-197, по Абу ал-Ну` Циљ Атсари)
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 06/Тахун ВИИИ/1425Х/2004М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]

Не прелази границе у молитви

ادعوا ربكم تضرعا وخفية انه لا يحب المعتدين
ОБЈАШЊЕЊЕ ПАРАГРАФ [1]
Команде да се молиМуслиман потребе Аллах у сваком тренутку. Ропство Аллаху теала Субханаху ва апсолутно мора да се уради. Молећи је један од начина који се могу предузети да докажу потребу за служи Богу. А као доказ њеног достављања Господа-"Аламин (Суштина Врховног Мастер универзума).
Кроз изнад стиха, Аллаху теала Субханаху ВА заповједи слугама својим да се моли Њему и да му се поклоним [2] Због молитви, укључујући и молитве., Онда она мора бити праћена искрености.
О ادعوا ربكم, имам Ибн Јарир Табари рахимахуллах објашњава: "О људи, молите се Богу. Његова молитва да очисти. Нема позива бог-обожавали уместо Њега, и идоли ". [3]
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
هو الحي لا اله الا هو فادعوه مخلصين له الدين
Он је вечни живот, не постоји Илах (право да буде обожаван), али га је тада, моле му се очисти да му се клања. [Гхафир/40: 65].
Више забранио осим молити Аллаху ва Субханаху теала, је такође приказан речју Аллаховом теала Субханаху ва:
له دعوة الحق والذين يدعون من دونه لا يستجيبون لهم بشيء
Само за Аллаха (само) је молитва у истини. А идоли којима позивају поред Аллаха не може да дозволи да им ништа .... [Ар-Ра'д / 13:14]
Молите адаб, у тихим гласом и полакоИзнад стих такође предаје као начин за муслимана да се моле Аллаху ва Субханаху теала, па дилантунканниа молитва је одобрен. [4] Шта је са својим навикама гласовним себагимана да видимо у друштву данас?
То није био гласан. Али Алах Субханаху ВА теала вам показати како да га моли, да је укључују два својства која прате налог да се моли Њему. Две особине, то је тадхарру 'и кхуфиах.
Тадхарру смислу ', односно елемент понизности ", тадзаллул (само понижење и понижавање) и истиканах (подношење сама). [5] значење кхуфиах, звук је у молитви полако и тихо, не отврдне, или виче. Молитва је урађено у меком гласу и искреним срцем за Аллаха теала Субханаху ва.
Циљ молитви је полако и тихо, тако да онај ко се моли оставио и преживели Рииа ', и тако је рекао Имам Ал-Куртуби рахимахуллах. Слично томе, Посланик Закариииа, он је похвалио због молитве на овај начин, полако, тихо и нежно. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ذكر رحمت ربك عبده زكريا اذ نادى ربه نداء خفيا
(Ово је) опис вашег Рабб комшија милости Његовој слуга Закариииа. То је када се молио Господу своме меком гласом. [Мариам/19 :2-3] [6].
Стога, када постоје људи који моле наглас, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс пријатељ опомињао да то учине. Помиње у Схахихаин, од пријатеља који се зове Ебу Муса ел-Асх'ари Аллах То анху, рекао: Људи подигне глас када се моли, тако да је Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
ايها الناس اربعوا على انفسكم انكم ليس تد عون اصم ولا غايبا انكم تد عون سميعا قريبا
О људи. Смири се. Сигурно нисте позвали на Онога који не могу да говоре или не постоји. Заиста је суштина да сте звали чује и Цлосе. [7]
Молите се са Гласовна команда се такође налази у благом речју Аллаховом теала Субханаху ва следи:
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخيفة ودون الجهر من القول بالغدو والاصال ولا تكن من الغافلين
И ти (име) Раббму у свом срцу да се понизи и страх, а не његов глас, ујутру и увече, и не укључује људе који су немарни. [Ал-А'раф / 7:205]
Ал-Хасан ел-Басри рахимахуллах Таби'и, он је рекао: "У прошлости, муслимани су веома марљиви у молитви. Нема звука из њих, али само међу онима са ниским гласом њихов Рабб ". Затим је прочитао писмо Ал-А'раф / 7, став 55 и похвале пророка Закариииа из става 3 писму Мариам/19.
Смањите свој глас, а не менгерасканниа укључујући етике у молитви. Етика одражавају позитивне вредности. Међу њима су: (1) Ово указује на већу веру, јер верује да је Аллах теала Субханаху ВА чуо глас низак, (2) То је више цивилизован и учтив. Ако је Аллах теала Субханаху ВА чути меки глас, онда не заслужују да буду у Његовом присуству, осим са ниским гласом. (3) Као знак став понизности "и подређености срца који је дух молитве, (4) доноси искреност. Јер молитва гласом да се други осећају изнервиран и изазвало његову пажњу на звуке гласнији испадима. (5) То помаже да се буде доследан и увек се моли. Јер усне не осећају досадно и чланови тела не доживљава замор. Као људи који читају наглас и понавља, то ће брже осећају уморно. (6) Како да се моле у ​​тихим гласом показује да верује слуга своје близине Аллаху теала ва Субахнаху [8].
Не прелази границе у молитви
انه لا يحب المعتدين
На крају овог стиха, Аллаху теала Субханаху ВА каже да не воли људе који раде и'тида '.
Ал и'тида ', потиче од речи ал' удван. Значи, поред границама Схари'а и смернице треба следити. Или према имама Ал-Куртуби т, односно мујавазатул-хадди (преступнике) ВА-хазхар муртакибул (мелакуканпеланггаран) [9].
Аллаху теала Субханаху ВА каже:
تلك حدود الله فلا تعتدوها
То су закони Аллаха, онда их не разбије. [Ел-Бекаре / 2:229].
Забрана се прелази границу, у ствари уопште, покрива све активности у свим аспектима, не само у специјалном молитвом. Међутим, од забране је дошло након команде да се моли, тако да показује јасно и конкретно говори о акцијама ван граница молитве.
Фрагмент од наведеног стиха значи, да су молитве које садрже сувишне елементе и по могућству не прелази Аллах ва Субханаху теала и Његов благословен. Посланика саллаллаху алејхи савс То је обавестио појаву симптома ван муслимана моле за себе. Проповедање пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, такође упозорења у вези са таквим акцијама. Муслимани тако опрезни и обазриви, да не падну у забрањених аката. Упозорење на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је укључена као део његовог савршенства и неге саллаллаху алејхи То савс рекао својим људима, као и на пророчки знак.
Од 'Абдуллах бин Мугхаффал Аллах То анху, је рекао:
انه سيكون في هذه الامة قوم يعتدون في الطهور والدعاء
Заправо сам чуо Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: Изгледа да ће од овог народа да ураде да не прелази граничне вредности у молитви и пречишћавање. [10]
Дакле, нема спасења осим посвећености упутствима н пророка Молио сам Аллаха теала Субханаху ва.
Резиме: У чланку изнад садржи две важне елементе. Прво, елементи љубљени од Бога, моли Му са пуно тадхарру "и меким гласом. Друго, елементи мрзео и волео Аллаха, и упозорио да не раде, односно акт и'тида 'у молитви, па су кривац. [11]
Примери И'тида '(Беионд Бордерс у молитви)Став изван граница молитве није само једна врста само, али многе опасности и стратификован, у зависности од врсте активности.
Шејх Абдур-Реззак То упозорио против преступнике у молитви. Он је рекао: "Како може молитва оних који не прелази на Схари'а смернице, а не пази на ограничења које су дефинисане може се очекивати да ће бити одобрена. Који садржи чин молитве није изван Божје фаворизовала и благословио га. (Па) како неко може очекивати његова молитва је добила и прихваћен од Бога "[12]?
Ево неких примера и'тида 'у молитви.ОДГОВОР: Најтежи тип, молећи да осим Аллаха. Не и'тида "већи и гори од већине људи који моле да уступи осим Аллаха, или нешто да повежете са Њим у молитви. И'тида грешка "форма се помиње од Аллаха теала Субханаху ва у Својој Речи:
ومن اضل ممن يدعو من دون الله من لا يستجيب له الى يوم القيامة وهم عن دعايهم غافلون
А ко је на странпутицу него онај који позива боговима осим Аллаху који не може да дозволи (молитва) до Судњег Дана и њиховог занемаривања (пажње) на њихове молитве. [Ал Ахкаф/46: 5].
2. Питајте Аллах ствари које нису дозвољене, као што су захтев за помоћ да уради ништа незаконито и не непослушност.
3. Питај Бога нешто што се не одобре Бога насупрот природи његове мудрости. Или тражити нешто што би требало да буде тежи од узрока, али он није био вољан да то уради. На пример, захтева да добију дете без венчања, елиминисање људске природе, која захтева храну и пиће, као и кисеоник, радознала окултизма, и тако даље.
4. Изјаснио се степен и достојанство које није изводљиво, док закони не дозвољавају да га достигне. Као, замолите да буде анђео, пророк и апостол. Или захтев да буде поново млад након уласка старост.
5.. Молите се Богу да не тадхарру '.
6. Молите се да садржи клетву за вернике. Неки научници Салаф објаснио значење оних који прелазе границе у параграфу горе, јер су они који проклињу вернике под условом да није дозвољено, и повика: "О Боже, презиру их. Иа Аллах их лакнатлах ". [13]
7. Молитва подизањем његов глас и тако супротно етике, манирима и поклон.
Лекције из стихова- Обавеза да се само молити Богу, јер - опис адаб моли, по бертадхарру '.- Адаб у молитви, појање у тихим гласом.- Забрана урадио и'тида '(иде даље) у молитви.- И'тида 'може да утиче на молитву једне особе није одобрен.- Одређивање природе махаббах Аллахл.
А Аллах најбоље зна.


Кључна дхикр Боже
ПоСвештеник Абу Асма Калид Сиамхуди

Без сумње, сви желе услугу и далеко од повреда. Али нису сви свесни и спремни да искрено желе да га постигну. У ствари је Аллах Субханаху ВА теала је описао кључеве добро од открића у јасан и недвосмислен. Кључ је сећајући се доброту Божију (дхикруллах).
Хитност И СТАТУС дхикрОдан и молитве је најбољи од дела који може да муслиман се приближе Господу своме. Он је кључ за све добро што се жели слугу у свету и у даљем тексту. Алах сваком тренутку Субханаху ва теала дати овај тастер да слуге, онда Аллах жели да отвори. А ако Бог је погрешан, онда врата осећа велику доброту од њега, па му је утучен, збуњена, хаотичне мисли, депресија, низак морал и жеља. Ако је вођење одан и довама и даље да потражи уточиште у Аллаха, онда његово срце бити мирно, као што Аллах каже:
الذين ءامنوا وتطمين قلوبهم بذكر الله الابذكر الله تطمين القلوب
(Наиме) оних који верују и чије срце наћи задовољство у спомен Аллаха. Запамтите, само сецање на Аллаха не срца наћи задовољство. [Ар Ра'ду: 28].
И он би имао врлину и фаидах веома много у свету и у даљем тексту: [1].
Бог је рекао, објашњавајући значај и позицију сећања у многим стиховима, укључујући:
ان المسلمين والمسلمات والمومنين والمومنات والقانتين والقانتات والصادقين والصادقات والصابرين والصابرات والخاشعين والخاشعات والمتصدقين والمتصدقات والصايمين والصايمات والحافظين فروجهم والحافظات والذاكرين الله كثيرا والذاكرات اعد الله لهم مغفرة واجرا عظيما
Сигурно мушкарци и жене који су муслимани, мушкарци и жене који су верници, мушкарци и жене који остају у побожност, мушкараца и жена који су прави мушкарци и жене који су чврсти, мушкарци понизност и женски "а мушкарци и жене који дају милостињу, и мушкарци и жене који су брзо, мушкарци и жене који су задржали част мушкараца и жена који многи цалл (име) Аллаха, Аллах припремио за њих опроштај и велика награда. [Ал Ахзааб: 35].
И Реч:
ياايها الذين ءامنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا
О ви који верујете Бердзикирлах (по имену) од Бога, сећајући се да што је више могуће. [Ал Ахзааб: 41].
فاذا قضيتم مناسككم فاذكروا الله كذكركم ءاباءكم او اشد ذكرا فمن الناس من يقول ربنا ءاتنا في الدنيا وماله في الاخرة من خلاق
Када сте завршили хајиму обожавање, онда бердзикирлах (да позовете) Аллах себагимана сте поменули (да се хвали) претке, или (чак) бердзикирлах више од тога. Затим, ту су они међу људима који се моле: ". Да, Господ наш Дај нам добро у свету", и за њега нор порција (забава) у даљем тексту. [Ал Бекаре: 200].
Слично томе, у многим хадиса, Посланик је јасно објаснио значај и позицију дхикр за себе муслимана, укључујући:
عن ابي موسى رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم مثل الذي يذكر ربه والذي لا يذكر ربه مثل الحي والميت
Од Ебу Муса, рекао је: То је рекао пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, [2] "пермисалан људи дхикр од Аллаха и да није дхикр, (јесте) као и људи који живе и умиру."
Он је и хадис који гласи:
عن ابي هريرة قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يسير في طريق مكة فمر على جبل يقال له جمدان فقال سيروا هذا جمدان سبق المفردون قالوا وما المفردون يا رسول الله قال الذاكرون الله كثيرا والذاكرات
Од Ебу Хурејре, рекао је он, "ал муфарридун су претходила", питали су, рекао: "Ко је Ал муфарридун, Аллахов Посланиче?", "Мушкарци и жене су много дхикр". [3]
Дакле, да дхикр дхикр је подучавао Посланика адзкаар набавииах) има позицију и великог значаја за муслиман; написано толико књига и радова на тему варирала. Али, муслимани су заповеђено да дхикр Аллаха је дисиари'атканниа са дхикр, за дхикр је део богослужења. И слављење је изграђен на темељима таукифииах (на основу аргумента откровења) и иттиба "(по узору на Посланика) 'није само прати моје жеље и склоности.
За то Ибн Таимиииах рекао: "Нема сумње, адзкаар (дхикр-дхикр) и молитва-молитва је главни обожавање. Док је слављење је изграђен на темељима таукифииах и иттиба '; не од страсти и кебид'ахан. Тако да молитва-молитва и адзкар набавииах одан и молитве су највише треба тражити од азила. Учинилац био у безбедан и сигуран начин. Док фаидах и добијени резултати се не може изразити речима, а који покрива опсег не може говорити. Адзкаар други понекад забрањен или макрух, или понекад садрже забушавати много непознатих људи незналице. Пењабаранниа ово питање довољно дуго.
Лице није дозвољено да направи спомен или молитва која се на примеру Посланика, и пружајући као верски обред обављају људи на редовној основи, као што су рутинске пет дневних молитви. Ово је јасно забрањено у религији кебид'ахан Бога. За разлику од молитве особе, понекад не чинећи никакву рутинску Суннет за мушкарце, а потом, ако се не зна да садржи значење харам, неће бити установљено кехараманниа. Међутим, понекад је забрањено да их, док мушкарци то не осећају. Ово као молитве када кључни моменат, са молитвеним молитвом да се сећа тог времена. Ове и сличне семисалниа. Преузимање вирд вирд (ма'тсурат, суздржан.) Не-за дисиари'аткан и да дхикр није сиар'и, је забрањено. Тако је молитва, молитва и сећање сиар'и, садржи велика потражња дуже истина. Не остављајте га и померите се на дхикр, дхикр иновације које су се, осим глупог или слаб или оверреацхинг ". [4]
Врлине и ФАИДАХ дхикрВрлина и фаидах дхикр веома много, ал Каииим док имама Ибн рекао је у својој књизи Ал Вабил Јасен Схаиииб [5], који дхикр има више од стотину фаидах и седамдесет и три фаидах помињете у књизи. Међу врлинама и фаидах дхикр је:
Прво: Дхикр да Сотона изгони дхикр и заштити људи од ње, као и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
وامركم ان تذكروا الله فان مثل ذلك كمثل رجل خرج العدو في اثره سراعا حتى اذا اتى على حصن حصين فاحرز نفسه منهم كذلك العبد لا يحرز نفسه من الشيطان الا بذكر الله
А ја (Јахја бин Закарија) заповеда да вас много дхикр од Аллаха. Пермисаланниа да, као неко ко се жели постићи непријатеља, и отишао је неосвојива тврђава и склониште у њој. Тако слуга, није могао да га заштити од Сатане, осим са Аллаховом дхикр [6].
Ибн Каиим обезбеди коментар овог хадиса: "Ако памћење само једну од ових особина само, довољно је да роб не изађе из свог вербалног сећања на Бога, и дхикр кретања и увек, јер је он у стању да се заштите од својих непријатеља, осим са дхикр Богу. Непријатељ ће ући кроз врата на њега у сталном стању нехата. Ако је немарна, онда канџа непријатеље и плен. А ако дхикр од Аллаха, а затим је Аллахов непријатељ и био је савијен тако мали и слаби попут прања ал '(врста мале птице) и као муве "[7].
Људи, као непажљив сећања, он је директно везан за ђавола и досадан их и чинећи их као пријатеље који су га увек прате, као речи Божије.
ومن يعش عن ذكر الرحمن نقيض له شيطانا فهو له قرين
Свако ко се окрену од дхикр (Господ) Милостивог (Ал Кур'ан), ми му одржан Сотоне (погрешно), онда ђавола то је увек пријатељ који га прати. [АЗ Зукхруф: 36].
Службеник није у стању да се заштити од Сатане, осим са Аллаховом дхикр.
Друго: Дхикр да уклоните жалости, анксиозности и депресије, а може да донесе мир, радост и слободно живот. Ово је описано у Речи Божијој.
الذين ءامنوا وتطمين قلوبهم بذكر الله الابذكر الله تطمين القلوب
(Наиме) оних који верују и чије срце наћи задовољство у спомен Аллаха. Запамтите, само сецање на Аллаха не срца наћи задовољство. [Ар Ра'ду: 28].
Треће: Дхикр да укључите јетри. У ствари, сама дхикр је у суштини живот за срце. Када јетра губи дхикр, онда се чинило да изгуби живот, тако да не зиви срце без дхикр Аллаха.
Дакле, Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао, "Дхикр срца, као вода за рибе. Па како риба ако губитка воде "[8]?
Четврто: Дхикр узе на се грехе и спасе га од Аллаха, јер памћење је велики љубазност и доброта је да уклони грех и елиминисати их. Очигледно, ово може сачувати људима дхикр од Аллаха, као и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
ما عمل ادمي عملا قط انجى له من عذاب الله من ذكر الله
То није човек да вежба још један праксу да га спаси од Аллахов од дхикруллах [9].
Пето: Дхикр Генерате заслуга, врлина и милост Божија која није произведена од било које друге врсте, али врло лако да их имплементира, за оралну покрету лакше него другим телесним покретима. Међу поменутим дхикр Аллаха награду је:
من قال لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير في يوم ماية مرة كانت له عدل عشر رقاب وكتبت له ماية حسنة ومحيت عنه ماية سيية وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي ولم يات احد بافضل مما جاء به الا احد عمل اكثر من ذلك
Ко је рекао (дхикр):
لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير
У стотину пута дневно, онда је исти као и награду од десет робова, стотину написао добро за њега, и брисати сто грехе. Такође је постао покровитељ ђавола који дан до увече, и ниједан важнији од дела, али један од милостиње да вежбате више од тога. [10]
Ибн Каиим је рекао, "Дхикр је обожавање најлакше, али најплеменитији и главница, за оралну кретање је кретање тела највише лаган и лако. Ако само један припадник људске тела дању и ноћу да се креће о величини његовог вербалног кретања, свакако је веома забрињава, чак ни себи "[11].
Шесто: Дхикр је биљка рај [12]. Ово се заснива на речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадису који гласи Абдиллах бин Мас'уд.
لقيت ابراهيم ليلة اسري بي فقال يا محمد اقري امتك مني السلام واخبرهم ان الجنة طيبة التربة عذبة الماء وانها قيعان وان غراسها سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
Срео сам са Ибрахимом у ноћи Исра 'и Ми'рај, а он је рекао, "О, Мухаммеде. Саи хелло то вашим људима и да их обавесте да Рај је најбоље земљиште и вода су највише умирујуће. Рај је обична празна (Каи'аан) и вегетација је (сећање) ва ла илаха илла Аллах Субханаллахи валлаху екбер "[13].
Ово потврђује и други извештај из хадиса Абу Аиуб Ал Ансари је у Муснад Ахмад бин Хамбал, 5/418.
Седмо: Дхикр бакља светло за свет, у гробу и у даљем тексту. Осветљени у схират, тако да није срце и гроб има светло, осим као што је светло дхикруллах, на основу ријечи Аллаха Субханаху ва теала, што значи: А ако особа је мртва онда укључите га и ми му дао јаким светлом, светло да може да хода усред људског друштва, ситуација слична онима у тами који никада не изађу из њега. [Ал `ам: 122].
То је поређење између верника и други. Верник има светло на узрок вером, љубављу, признањем и спомен Аллаха, а други је непажљив од Аллаха, не желе да дхикр и није Га љубе [14].
Осмо: узрок добијања схалават Дхикр Алаха и анђелима његовим, као реч Божију, што значи: О ви који верујете Бердзикирлах (по имену) од Бога, сећајући се да што је више могуће. И славимо Га ујутро и увече. Он је био тај који је дао благодат вам и анђеле (питајте опроштај за вас), да би могао да вас уклони из таме ка светлости (лампица). И Он је Самилосног онима који верују. [Ал Ахзааб :41-43].
Девето: Много дхикр могу да задрже особу од хипокризије, јер лицемјери врло мало дхикр од Аллаха, себагиамана реч Аллаха, што значи: Заиста су лицемери који обмањују Аллаха, а Аллах ће наградити своје трикове. А када устане на молитву стоје са лењости. Они намеравају Рииа (у молитви) у присуству људи. И не помиње име Аллаха осим мало. [Ниса ': 142].
Абдурразак Бин ал Шеик Абдулмухсин века је рекао: "То може бити због тога, Бог је затворио писмо са речи Мунафикин, што значи: О, људи од вере. Не чувају своје богатство и ваша деца вас скрене од спомен Аллаха. Ко је то, онда су они који губе. (Ал Мунафикуун: 9). Пошто су га упозорава клевете били свесни мунафикин дхикруллах, онда заглибљен у лицемерју. Вал То ииадзубиллах.
Алија ибн Еби Талиб је питали о Кхаријитес: "Да ли су они лицемери или не" Одговорио је: ". Лицемерје је дхикр од Аллаха, осим мало" То је знак, да је лицемерје мало дхикр од Аллаха. На основу тога, тако много дхикр је Спаситељ нифак. [15]
Десети: Дхикр је најбоља пракса, најсветије и највиши степен, како се наводи у Аллаховог Посланика његова говорећи:
الا انبيكم بخير اعمالكم وازكاها عند مليككم وارفعها في درجاتكم وخير لكم من انفاق الذهب والورق وخير لكم من ان تلقوا عدوكم فتضربوا اعناقهم ويضربوا اعناقكم قالوا بلى قال ذكر الله تعالى
Можете ли ми рећи момци су најбоље праксе и најсветијим и највиши на вашем степену? Он је бољи од злата и сребра беринфак, а бољи од непријатеља које наиђете а онда одсече главу и одсећи главу "Рекли су:" Да ", онда је он одговорио:" Дхикруллах? "[16].
Тако неке од врлина и фаидах који могу изражених у овом кратком раду.
У манири дхикрДхикр има-адаб адаб треба напоменути и практикује, укључујући:Прво: Искреност у дхикр и пријатељима.
Друго: од дхикр дхикр и вирд који је репрезентовао Посланика, јер дхикр је обожавање. Ибн Таимиииах има онда објашњење о томе.
Треће: Разумети смисао и намеру и понизност 'у томе. Ибн Каиим је рекао, "Дхикр од највише главни и користи је меч између разговарао са јетри и сећање који је најјасније Посланика. Као и људи који разумеју смисао и сврха дхикр абортуса "[17].
Четврто: Узимајући седам начине описане у Божјој Речи.
واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهرمن القول بالغدو والاصال ولاتكن من الغافلين
И ти (име) свој Господу у срцима својим понизи и страх, а не његов глас, ујутру и увече, и не укључује људе који су немарни. [Ал А'раф: 205].
Овај племенити ајет показује седам важно у дхикр адаб, наиме:- Дхикр у свом срцу, јер је ближе искрености.- Водич за понизи, да испољава савршен однос богослужења Богу.- Водич за страха од казне због занемаривања Бога у добротворне сврхе и не-прихватања дхикр. Стога, Аллах карактеришу вернике Његове Речи:
والذين يوتون ماءاتوا وقلوبهم وجلة انهم الى ربهم راجعون
А они који дају шта дају, са срцем од страха, (јер знају да) заправо ће се вратити у своје Господу. [Ал Му'минун: 60].
- Да без њеног гласа, јер је ближе тафаккур добро.- Да ли усмени и јетру.- До ујутру и увече. Заиста две тренутно имају ту привилегију, тако да је Божија позив у овом ставу. Заједно са другим привилегијама, да Аллахов Посланик као што је изражено у његовом говорећи:
يتعاقبون فيكم ملايكة بالليل وملايكة بالنهار ويجتمعون في صلاة الفجر وصلاة العصر ثم يعرج الذين باتوا فيكم فيسالهم ربهم وهو اعلم بهم كيف تركتم عبادي فيقولون تركناهم وهم يصلون واتيناهم وهم يصلون
Укључује ноћу анђела и анђела на доба дана. Састали су се у време езаном и АСР молитвама, а затим предузети анђела који долазе на вас, и њихов Господ их пита, а Аллах зна боље са њима: "Како си мој слуга када напустите" Рекли су: "Ми их оставити у стању молитве, и Ми смо их посетили у стању молитве "[18].
- Забрана дхикруллах немарног. [19]
Уз то јасно је примат дхикр као кључ за добротом и адабниа. Надам се да се мало може бити корисно.
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 1/Тахун ВИИИ/1425Х/2004М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment