Sunday, June 10, 2012

Само један начин да Аллах Азза Ва Јалла. И ко се Аллаха, Његовог Посланика и оних који верују да би његово спасење, онда заиста следбеници (религија) од Аллаха који ће бити победник. [Ал Маидах: 56].

Само један начин да Аллах Азза Ва Јалла. И ко се Аллаха, Његовог Посланика и оних који верују да би његово спасење, онда заиста следбеници (религија) од Аллаха који ће бити победник. [Ал Маидах: 56].

ПоШеик Ахмед бин Абдул Малик Рамдхани

Знај, Аллах мерахматиму-начин који обезбеђује да не само једна корист од ислама, разграната. Аллах поставио богатство само за једну класу само. Аллах је рекао,
اولايك حزب الله الاان حزب الله هم المفلحون
Они су странка Аллаха. Знајте да странка странке Аллаховом који су имали среће. [Ал Мујадалах: 22].
И Он (Бог) подешава само за њихову победу као добро. Аллах је рекао,
ومن يتول الله ورسوله والذين ءامنوا فان حزب الله هم الغالبون
И ко се Аллаха, Његовог Посланика и оних који верују да би његово спасење, онда заиста следбеници (религија) од Аллаха који ће бити победник. [Ал Маидах: 56].
Међутим, ако погледамо у књизи Аллаха и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, онда нећете наћи у њој (Аргумент, ур.) Заводи трци за заједницу и заједница, странке или фракције , осим ако је акт осуду и срамно. Аллах је рекао,
ولاتكونوا من المشركين. من الذين فرقوا دينهم وكانوا شيعا كل حزب بما لديهم فرحون
И не обухватају оне који приписују Богу, то јест, људи који деле њихову веру, и постали су нешто голонган.Тиап свака група се осећа поносним на оно што је у својим класама. [Ар Рум :31-32].
Како Бог може препознати и легитимитет подели уммета, након што их је задржао на узици (религија) Њега? Уосталом, Бог је пустите одговорности Његовог Посланика, Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То - за свој народ, када су подељена на-подељена, и (он) их је претио преко поделе. Аллах је рекао,
ان الذين فرقوا دينهم وكانوا شيعا لست منهم في شىء انماامرهم الى الله ثم ينبيهم بما كانوا يفعلون
Они који деле њихову религију и (Сплит) у неколико класа, а не ни трун одговорности према њима. Сигурно нико од њиховог пословања је (до) Аллаху, затим Аллах ће их обавестити о томе шта су урадили. [Ал `ам: 159].
Муавииах Ибн Ебу Суфиан Аллаха анху је рекао, знате, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада стоје у нашој средини, и рече:
الا ان من قبلكم من اهل الكتاب افترقوا على ثنتين وسبعين ملة وان هذه الملة ستفترق على ثلاث وسبعين ثنتان وسبعون في النار وواحدة في الجنة وهي الجماعة
Знајте, да су људи књиге пре него што будете подељени у седамдесет две групе. И да, овог уммета ће се поделити у три групе тујупулух. Седамдесет два у паклу, а само један је на небесима, наиме ал Јама'ах [1].
У коментару овог хадиса, Амира Сан'ани рахимахуллах Јасен рекао, "спомен бројева у овом хадису, а не да објасни многе људе који су страдали. Међутим, само да се објасни ширину улице и јерес отпадништво гранама, као и да објасне да је пут само једна истина. Ово, заједно са онима који су наведени од стране научника на коментатора сматра да је реч о Аллаху теала Субханаху ва,
وان هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولاتتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله
И да (што ми је наредио) ово је прави пут, па га пратите, и не пратите улицама (остали), јер су улице биле распршити вас из Својих начине. [Ал `ам: 153].
У овом стиху, Аллаха теала Субханаху УА користи множину на реч која описује "су улице забрањено да прате", како би се објаснити гране и број улица и келуасанниа грешкама. Иако реч "улица корисника и истина", Аллаху теала Субханаху УА користи једнини. (То) дикарена Ал Хак пут је био само један, а не бербиланг [2].
Абдуллах бин Мас'уд Аллаха анху, рекао је он,
خط لنا رسول الله صلى الله عليه وسلم خطا ثم قال هذا سبيل الله ثم خط خطوطا عن يمينه وعن شماله ثم قال هذه سبل قال يزيد متفرقة على كل سبيل منها شيطان يدعو اليه ثم قرا ان هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله
Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем да направе праву линију за нама, а онда рекао: "Ово је начин Алаха", онда он чини још једну линију на леве и десне линије, и рекао: "Ово је шетња (много). На свакој улици постоји Сатана, који је на пут ", затим је прочитао,
ان هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله
И да (што ми је наредио) ово је прави пут, па га пратите, и не пратите улицама (остали), јер су улице биле распршити вас из Својих начине. [Ал `ам: 153]. [3]
Уредник овог хадиса показује да начин (истине, уздржана.) Је био само један. Имам Ибн-Каииим можда Аллах помилуј кажу, "И то је последица, јер је пут који је довео до (неко) да Аллаху теала Субханаху ва је само један. То је нешто са којом, посла Бог Своје апостоле и смањење њихове књиге. Нико не може доћи к Њему, осим кроз том путу. Ако људи долазе да јој се све до краја, онда идите на свака врата и тражити да се отвори, сигурно цела улица је затворена и закључана их, осим на улицама овога. Због тог пута, који се односе на Бога и да га испоручи. [4]
Ја (аутор) је рекао: Међутим, многи обрта на овај начин је прилично оптерећује, јер људи оклевати, а онда оду. И заиста девијантне групе, има мениелисихи на овај начин. (Разлог), осећа срећан и миран на путу много, и тешко да буде сама. Желео да дође (у журби, ур.) И страх од носи терет дугог путовања. Ибн-Каииим је рекао: "Ко много размишљао један начин, онда он неће моћи да га преузму."
ЗНАМ ОНЕ ВАИ(Закључен) од Ибн ал-Каииим у наведеном мишљењу, јасно је пут у питању. И јасно, да су путеви у питању овде, је "други стуб" од стубова монотеизма. (То је) после схахада (сведочанство) да нема бога осим Аллаха је Хак, онда (други, ур.) Изјава да је Мухаммед Аллахов Посланик. И (казна) је, такође, други услов пријема акт обожавања. Јер, као што је већ познато, да су дела неће бити прихваћена, осим по испуњењу два услова: прво, менгикхласкан вероисповести (оданост) за само Аллаху. Друго, у обожавању само после (примеру узгред) пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
Овом приликом, немам намеру да овај правила Масхур претпостављен у овој дискусији. Стога, главни циљ ове дискусије да објасне да је пут узео Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је био једини пут који ће довести слугу да Свемогући Бог.
(Увођење овог пута веома је важно, важна живот) због незнања о путу, препреке, препреке, и не разумеју намере и сврхе, само ће довести до веома исцрпљен, без могућности да добије значајне предности [5].
Сврха ове дискусије, и да објасни, да је само један начин. Тако да не треба да лежи у име пророка саллаллаху алејхи ве селлем То са менда'вахкан, да Аллаховом путу Свемогућег-а (полином, уздржана.), Број људског даха. Или другим изразима, које, према религији Аллаха Свемогућег, који је дошао да се уједине своје следбенике, а не да их деле-кебатхиланниа очигледно. Аллах је рекао,
واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم اذ كنتم اعداء فالف بين قلوبكم فاصبحتم بنعمته اخوانا
И да вас све на тракама (религија) од Аллаха, а не распала, и запамтите наклоност Аллахову вама када први (период незнање) непријатељски непријатељство, Бог уједињује срца, а затим постаје за вас у корист Бога браћи [Алија Имран: 103].
Каиш који осигурава муслимане је књига Аллаха Свемогућег, као тумачење научника муслимана. Абдуллах бин Мас'уд Аллаху анху рекао:
ان هذا الصراط محتضر تحضره الشياطين ينادون يا عبد الله هلم هذا الصراط ليصدوا عن سبيل الله فاعتصموا بحبل الله فان حبل الله القران
Заиста, пут је присуствовао ђавола. Они узвикнуо: "О робови Аллаха, долазе овде. Ово је (десно) "(Они то раде, уздржана.) Да ометају људе на Аллаховом путу Свемогући.. Дакле, ви држите хаблуллах тагухлах. Заиста, то је хаблуллах Кур'ану (Кур'ан). [6]
Израз ове анху Аллах ибн Мас'уд, садржи две веома значајну улогу.
Прво: пут до Бога је само један. То је само начин на који је окружен ђавола који жели да одвоји човека са улице. У међувремену, Сатана нису пронашли најбољи начин да их распршити од овог пута, осим са менда'вакан, да су улице биле много. Дакле, свако ко је желео да стави људску претпоставку, да је истина (ал Хак) није ограничена само на један начин само, што значи да је он ђаво. И заиста је Аллах рекао,
فماذا بعد الحق الا الضلال
Онда нема истине после њега, али јерес. [Јунус: 32].
Друго: Тумачење хаблуллах (уже од Свемогућег Аллаха) који мора бити чврсто држи муслимана да остане велика, је књига Аллаха, Ал-Карим ал Кур'а. Ово тумачење не долази у сукоб са ријечима Аллаха Абдулаха бин Мас'уд анху који гласи:
الصراط المستقيم الذي تركنا عليه رسول الله
Прави пут, пут смо путовали када смо дтинггал од Посланика. [7]
Пророка саллаллаху алејхи савс То је два наслеђе оставио им, наиме Кур'ана и Суннета, као Посланика, саллаллаху То је алејхи ве селлем,
تركت فيكم ما ان تمسكتم به لن تضلوا بعدي ابداكتاب الله وسنتي
Остављам да ви нешто. Ако држите брзо за њега, ви не би изгубио заувек, чак и Аллахове Књиге и Суннахку. [8]
Судећи по аналогији, Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је исто као и књиге као откривење Бога, и Суннета као објашњење за Књизи Аллаха Свемогућег. У ствари, најбоље створење који тумачи Кур'ан је Аллахов Посланик, као што Аллах Свемогући,
وانزلنا اليك الذكر لتبين للناس مانزل اليهم
Послали смо и низ Кур'ан к вама, да вам објасни човечанству оно што је откривено на њих. [Нахл: 44].
Аисха анхума Аллах каже:
كان خلقه القران
Морал је Кур'ан. [9]
Стога, такође, ако постоји подела и свађа међу њима, Посланик саллаллаху алејхи То савс наредио својим људима да чврсто држе Суннета саллаллаху алејхи ве селлем То. Он саллаллаху алејхи То савс берсада,
فانه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ واياكم ومحدثات الامور فان كل محدثة بدعة
И заиста, ко од вас који живе после мене, он ће видети много неслагања, онда је обавезно да на чврсто држе Суннета у халифа суннахку и смернице које им у упутствима. Држите га, а он гигитлах са зубима (држите до врха његових плућа, Ед.), И избегавати нове ствари (у религији), за заиста, сваки нови случај (који диада изуми у религији) је понуда 'Ах. [10].
Када објашњавајући синдиката Салаф у Акеедах за исти, имам Ибн Баттута рахимахуллах рекао, "прва генерација, и даље остаје у овом акеедах. Маздхаб њихова срца и спајају. Књига о Богу као гаранцију да одрже свој интегритет. Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То као водич. Нису пратите мишљење или свој однос (и) Немојте се ослањати на своје разумевање страсти. Стање људи у то време тако и наставити. Они су пажљиво сачувана очување Аллаху Свемогући, а захваљујући "ИнаиахНиа душе оних који су у контролу над страстима. [Погледајте књигу Ал или ал-Кадр Ибанах, И].
Шта је рекао је истина од Ибн Батхтхах рахимахуллах, јер је само једна религија од Аллаха (и) не постоји контрадикција. Аллах је рекао,
ولو كان من عند غير الله لوجدوا فيه اختلافا كثيرا
Да је Кур'ан није од Аллаха, они би добили много контрадикторности у њему. [Ниса ': 82].
Као што смо проповедамо је најочигледнији начин, најпаметнији, највише притиче (са аргументима) и најсавршенији. Ал Ирбадх бин Сарииах, рекао је он, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао:
لقد تركتكم على البيضاء ليلها كنهارها لا يزيغ عنها بعدي الا هالك
Заиста, морам да вас остави на путу, као и путеви су веома бела, исто вече са ручком. Ништа се одступа од пута за мном, осим једног (да) ће пропасти. [11]
Дакле, ако постоји неко ко покушава да "поправи или украсе" са нечим што никада није урадио Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, нити од стране пријатеља Аллаховог анхум, значи чин је само покушај да се искриви на улице грешке, чак и искриви долину уништења. Ово се зове преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То,
البدعة الضلالة
Иновација је довођење у заблуду
Дакле, праведни салафусх се негира људе који уљепшавају (проблема) од религије, или религије је препун по мишљењу однос. Аллах Ибн Омер Кхатхаб анху рекао:
اياكم و مجالسة اصحاب الراي فانهم اعداء السنة اعيتهم السنة ان يحفظوها ونسوا (وفي رواية) وتفلتت عليهم الاحاديث ان يعودها وسيلوا عما لا يعلمون فاستحيوا ان يقولوا لا نعلم فافتوا برايهم فضلوا فاضلوا كثيرا و ضلوا عن سواء السبيل. ان نبيكم لم يقبضه الله حتى اغناه بالوحي عن الراي ولوكان الراي اولى من السنة لكان باطن الخفين اولى بالمسح من ظاهرهما
Да ли седети са људима који се дрзе својих односа, јер заиста, они су били непријатељи Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Они су у стању да одрже суннета. Они заборављају (у историји, они су напали) хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, тако да не могу да разумем. Они су се питали о проблемима са којима се не знају, али они су непријатно да кажу: "Ми не знамо", онда берфатва са односом, тако да су се изгубили и обмањују људе. Они су залутали из праве путање. Сигурно нисте дивафаткан Посланик Аллаха, осим по откривењу Бога менцукупканниа однос. А ако је однос важнији од суннета, он обрисао дно ципеле (КХУФ), то је важније него брисање врх. [12]
То је, јер религија је изграђена на темељима иттиба '(након откровења), а не икхтира' (што овај горе). Иако однос, обично карактер, јер многе верске ствари које не може постићи због саме. Штавише, људски ум је разлика досезање и разумевање фактора који утичу на то, мада понекад то мишљење је достојан хвале [13] Ибн Абдулах Мас'уд рекао.
اتبعوا ولا تبتدعوا فقد كفيتم عليكم بالعتيق
Следите и не буде смешно, јер прави (учења исламског закона) има довољно ти, нека ти се држимо својих верских уверења су нормални. [14]
Абдуллах бин Омер анху рекао:
كل بدعة ضلالة وان راها الناس حسنة
Све јереси су у заблуди, иако људи добро изгледала. [Ибн Наср у Суннету, 82, Ал Лалика'и у Схарх Усхулул И'тикад, бр. 126, Ал Бејхеки у Ал Мадкхал, бр. 191, и санадниа сахеех]
И током нашег разговора о "утицају" јеретичких дела која ометају особу у проналажењу правог пута, онда бих рекао поздравне Абдуллах бин Абаса о овим проблемима, што показују ширину знања од пријатеља.
Од Утхман бин Хадхир, рекао је: Дошао сам да видим Абдуллах бин Абасу. Тада сам му рекао, اوصيني (ће ми дати), и он рече,
نعم عليك بتقوى الله و الاستقامة و الاثر و لا تبتدع
"Да, хвала Богу, бертаквалах истикамахлах и држите (на) (атсар траг о Салаф, уздржана). Пратите, а не одлука у верским питањима. [15]
Ви покушавате да погледате ово. Он је у комбинацији две ствари. Прво, побожни Богу, значење је исто са искрености. Зато што у комбинацији са налозима за бериттиба '(како би се пратио вођством Посланика, уздржана.). Друго, иттиба Ал ', чије значење је да следи прави пут, како је описано горе.
Осим тога, он је упозорио да се чувају супротно од оба горе, то је јерес. Тако већина Салаф говора, иако кратак, али увек укључују и ојача (лице).
Салих је Салафусх темперамента, увек стоји чврста и јака против оних који траже људски говор (ликови) тако да одговара закон Посланика, сваки висок положај и достојанство ових личности.
Нема сумње, да је цивилизовано и одржава пристојност од научника ", воле и воле их над другима, као и оптужбама против лица ако је поредити однос мишљења учењака; све што је важно је веома важно. Међутим, то је друга ствар. У међувремену, ставити откривење (Кур'ан и Суннет) након што је постало јасно проблем, такође друга ствар.
Урва рекао Ибн Аббаса: "Тешко теби. Морате да доведе у заблуду људи, како је наложио да се изврши Умрах током првих десет дана богослужења (први месец Дхул Хијјах), док не умрах у тим данима. "Тада Ибн Абас је рекао:" О Ураи [16] Питај своју мајку 'Урва рекао. "Заиста Ебу Бекр и Омер није рекао (мисао) тако да, кад они заправо су више свесни и више него што морате да следите Посланика." Онда је одговорио од Ибн Абаса,
من ههنا توتون نجييكم برسول الله وتجييون بابي بكر وعمر
Одатле идете. Доносимо вам (речи) Аллахов Посланик, а ти донесе (речи) Ебу Бекр и Умар.У другом нарације, Ибн Абас рекао је да му,
اهما - ويحك - اثر عندك ام ما في كتاب الله وماسن رسول الله في اصحابه وامته
Тешко теби. Да ли су оба (Ебу Бекр и Омер, уздржана), да приоритет или више што је написано у Књизи Аллаха и Посланика дисунахкан за пријатеља и следбеника?
У другом нарације, он је подсетио,
اراهم سيهلكون اقول قال النبي ويقول نهى ابو بكر وعمر
Очигледно они ће бити уништени, ја кажем "Посланик је рекао," они се речима: "Ебу Бекр и Омер га забранио." [17].
Након довођења наведене примједбе Ибн Абаса, Шејх Абдуррахман ибн Хасан је рекао: "По ријечима Ибн Абаса тамо анху Аллах знакова који указују да особа која је дошла до свог аргумента, онда га немојте да (га не практикују) јер бертаклид са свештеницима, та особа ће жестоко негирао мениелисихи за његов аргумент ". [18]
Он је такође рекао, "овај мункар [19]. је широко распрострањена, посебно оних који се приписују науке. Успоставили су замку у замку-ометати (мушкарци) из узимајући Кур'ан и Суннета, спречава их из након Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То подржавају и команде и забране ".
Међу тим речима, "не треба постулирао са Кур'ана и Суннета Посланика, осим за мујтахид, док иџтиходом је прекинут." Неки кажу: "људи који сам таклиди (пратите) га више него што сте знали о хадису и насикх и мансукхниа "и слични искази како би коначно да напусти иттиба '(прати) пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, да је (он) никад није приморан да говори због страсти, а затим (да) се ослањају на речима људи који су могли да направио грешку. Ту су и међу свештеницима који мениелисихи и спречити га од пророка говорећи саллаллаху алејхи ве селлем То рекавши "не научник, осим што има само делимичну знање, а не сви (савладало)".
То је обавезно за сваког мукаллаф (људи који су погођени терет серијатског), да ли је до њега предлог Кур'ана и Суннета и да је разуме, да га заустави и практикују га, иако постоје мениелисихиниа, као речи Божије,
اتبعوا ماانزل اليكم من ربكم ولاتتبعوا من دونه اولياء قليلا ماتذكرون
Пратите шта се открило да ли све то из свог Господа и не следе лидере у другима. Врло мало узмете лекцију (од њега). [Ал А'раф: 3].
Реч
اولم يكفهم اناانزلنا عليك الكتاب يتلى عليهم ان في ذلك لرحمة وذكرى لقوم يومنون
И није довољно за њих, бахвасанниа смо послали доле теби Књигу (Кур'ан) је увежбан на њих. Заиста у (Кур'ан) је било велики благослов и лекција за оне који верују. [Ал Анкабут: 51].
А испред поднета у вези са ијма '(консензус) од учењака' над којима имамо да кажемо ово, као и опис, да мукаллид (догматско лице) не укључује људе који су упознати. Слично томе, Ебу Омер бин Абд ал-Барр и научника 'друге стране, су рекли ијма' по овом питању. [20].
Глорификација Сунном Салаф против саллаллаху алејхи ве селлем То, је достигла ниво мач онима који одбацују Хадис пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, као што је учињено од стране Имама Схафи'и. Рахимахуллах Он се жалио Ал Кади (лидер серијатског судова) у вези Бисиир Бакхтури Абул Ал Мариси [21]. Он је рекао, "Ја говорим о Ал лутрију Мариси [22].
Он је рекао: "О Ебу Абдиллах, Кур'ан (лутрију) је коцкање," онда сам отишао у Абул Бакхтури, а ја сам му рекао, "Чуо сам ал Мариси рекао, коцкали то коцкање," Абул Бакхтури одговорио: "О Ебу Абдиллах, питајте Сведок је поново. Ја ћу га убити "У другом извештају ИДА рекао". Питајте опет сведока, несумњиво ће куангкатниа на штапу, а затим кусалибниа ". [23]
(Превод: Устадз Бамуалим Мубараком, од Ситту Дурар Мин принципијелном Ахлил Атсар, по Схаикх Ахмад Бин Абдул Малик Рамдхани)
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 08/Тахун ВИИ/1424Х/2003М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]


По схватању обавеза Салафусх Салих

ПоМуслиманско свештенство Ал Атсари


Салаф, да је онима који су прошли. Као што је Салафусх Салиха, у смислу научници су прошли они који су праведни, из генерације пријатеља и људи који их прате и, из генерације таби'ин и таби'ут таби'ин, а научници из Ахлус Сунном Вал Јама'ах после њих.
Салафусх Салих је најбоља генерација муслимана. Дакле, то је обавеза за нас да следе њихове верске разумевање. Тако да разне врсте јереси, раскола и одступниство може избећи. Због широког спектра јереси, раскола и јереси јесте, почиње са разумевањем мениелисихи Салафусх Салиха. Постаје неизбежна, ако се сви муслимани, из фондације или организације или било које институције, дужни су да прате верски разумевање Салафусх Салиха.
Многи аргументи из Кур'ана и Суннета који показује разумевање обавеза након Салафусх Салих. У научници су опширно написан на велики проблем је њихова дела.
Имам Ибн Коииим И'ламул Мувакки'ин у књизи, помиње 46 предлога о обавези да прате Асхаба [1]. Шеик Салим Ал-Хилали написао драгоцену књигу о обавези да следи Салаф манхај ово у својој књизи под насловом Лимадза Икхтарту Као Салафи Манхај, који је преведен на Ииндонесиа.
Само да олакша разумевање браће, ми желимо да укратко пренесем неке од аргумената који показују обавезу да прати Асхаба у религији.
Дефинисање Кур'анаАллах каже у Кур'ану:
فان ءامنوا بمثل ماءامنتم به فقد اهتدوا وان تولو فانما هم في شقاق فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم
Дакле, ако они верују у оно што сте имали такву веру у њега, они заиста имају у траг, а ако се окренете, у ствари, они су у завади (са вама). Аллах ће вас довољно од њих. И Он је чује и зна. [Ал Бекаре: 137].
Алу Надир Бин Са'ид Мубарака рекао: "Слава Аллаху који је направио веру, као вера пријатеља са свих страна, као зависних упутства и безбедност неморално и против Бога. Дакле, ако човек је веран природи, и по узору на путу пријатељу, онда се траг поштују истину. Ако се окрену од пута и разумевање пријатеља, онда су у нејединству, непријатељство и непослушност Аллаху и Његовом Посланику. А Аллах је препознавање људског слуха, да су беракидах и берманхај Салафи, он зна природу њиховог пословања. А Аллах најбоље зна. [Укратко из књиге ФИИ Нахјис Мирках Салаф Ал Најах Сабилин, стр. 35-36].
كنتم خير امة اخرجت للناس تامرون بالمعروف وتنهون عن المنكر وتومنون بالله
Ви сте најбољи људи су рођени за човека, послат на ма'руф, и спречава га од тога зла, и вера у Бога .. [Али Имран: 110].
Шеик Салим Ал-Хилали рекао: "Аллах поставите приоритет за пријатеље у целом трци. То значи, они истикомах (налази се на правом путу) у свим ситуацијама, јер никад скренути са пута светлости. Бог је видео је био сведок на њих, да им шаљу све ради добро и спречава га од свих зла. То показује да захтева њихово разумевање аргумената против народа после њих ". [Лимадза Икхтарту Манхајас Салафи, стр. 86].
ومن يشاقق الرسول من بعد ما تبين له الهدى ويتبع غير سبيل المومنين نوله ما تولى ونصله جهنم وساءت مصيرا
А ко се противи Апостола после очигледне истине њиме и да следи пут који није пут вјерника, смо га пустите да слободно грешку која га је савладао и ми га стави у Јаханнам, и Јаханнам је опет најгоре место. [Ниса ': 115].
Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј кажу, "У ствари, они су (то је јасно против Посланика после њега, а затим пратите путању истине није начин верници, Перо.) Повезано једни другима. Сви они који се противе гласника после очигледне истине за њега, а онда је следио пут који није начин верници. И сви они који следе пут који није пут вјерника, то значи да је он противио Мессенгер после очигледне истине у њему "Погледајте Мајму То Фетва (7/38).У то време овај стих је откривено, не постоје муслимани осим њих, осим пратилаца анхум Аллах '. Они су верници из првог става овог значило. Чинећи га обавезно за генерације после пратиоци прате путању Ислам директно од Асхаба.
والسابقون الاولون من المهاجرين والانصار والذين اتبعوهم باحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه واعد لهم جنات تجري تحتها الانهار خالدين فيها ابدا ذلك الفوز العظيم
Народ претходи још један на првом месту (у ислам) међу људима исељеницима и помагачима и оних који их прате и, Божија воља им, и Бог је обезбедио за њих испод Гарденс који ток реке у њему да у њој живе довијека. То је велика победа. [На Тавбах: 100].
Гле, Бог даје небеса за две групе. Прво, класа пријатеља. То је, људи Емигранти и помагачи. Они су најбољи пријатељи Салафусх Салих генерацију. Друго, људи који су пратили прву групу као добро.
Ако је тако, онда сви муслимани су дужни да прате генерацију након Асхаба од Асхаба у религији, тако да је обећање од Бога горе. Ако муслимани који су дошли после сапутника су вољни да следе свој пут, који ће следити? Ако то нису били пријатељи, наравно, да су стручњаци јерес!
Имам Ибн Коиим рахимахуллах рекао: "Именовање аргумент (то је обавезно да прати Асхаба), за Заиста Аллах велича оне који их прате. Ако неко каже реч, онда постоје аргументи који следе пре него што ми знамо, он је онај који следи најбоље пријатеље. Био је похвале са њом, и заслужују задовољство (Алах), иако је присуствовао пријатеља само са таклид ". [2].
Дефиниција СуннетаПосланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم
Најбоље мушкараца су моје генерације (тј. генерација пријатеља), онда су људи који иду са њим (тј. таби'ин генерација), затим људи који су с њим (тј. генерација таби'ут таби'ин). [Хадис мутеватир, историја Бухарије и других].
Имам Ибн Коииим рахимахуллах рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс проповедају, заправо најбоље генерације је генерација је апсолутна. То захтева (за) стављајући их у свим аспектима (у вези) проблеми доброте ". [3].
Најбољи пријатељ је човек, јер су ученици пророка н. У поређењу са каснијим генерацијама, они боље разумеју Кур'ан. Зашто? Јер су присуствовали пад Кур'ану, знајући узроке пада. И они такође, питао Посланика Н на њих тежак стих да га разумеју.
Кур'ан такође доле да одговори на њихова питања, да обезбеди излаз из проблема са којима се они суочавају, и прати животе оних који су опште или посебне. Они су такође као и већина људи зна језик Кур'ана, јер Кур'ан је открила на свом језику. Тако, након доказ о њиховом схватању генерације после тога.
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اوصيكم بتقوى الله والسمع والطاعة وان عبدا حبشيا فانه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنت وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ واياكم ومحدثات الامور فان كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة
Ја васиаткан да вас побожни Богу, да чују и поштују (владар муслимана), мада је он (је) Етиопију робљем. Јер заиста, ко је живео после мене, он ће видети пуно немира. То је обавезно за вас да држите на Суннахку и Суннета од халифа који су добили упутства и равна. Искористите и гиггитлах са молара. Останите далеко од свих нових случајева (у религији), јер сви нови случајеви (у религији) је јерес, и све иновације је јерес. [Репортед би Ебу Давуд, бр. 4607, Тирмизи, 2676; огласа Дарими, Ахмед и други од ал 'Ирбадх бин Сарииах].
Имам Ибн Коииим рахимахуллах рекао: "Он саллаллаху алејхи То савс комбинују суннета (пут, учење) Он је Суннет од калифата. Он саллаллаху То алихи савс наредио да прате Суннет од халифе, као што саллаллаху алејхи То савс наредио да прате Суннет. У то наредио, он је мислио, у мери у којој је наложио да залогај са молара. И односи се да је од халифа и њихове фатвакан ​​суннахкан (сет) за народ, иако информације није дошао од Посланика, али је сматран Сунном Он саллаллаху алејхи ве селлем То. Исто тако, укупан дифатвакан ​​од њих или њихову већину, или неке од њих. Зато што захтева да то буде закон да је Ал Кхулафа'ур Расиидун. И да зна, да они нису менсуннахканниа када постану кхолифах у исто време, тако Суннет је познато да је оно што свако од њих на време, онда је суннет ал Кхилафат Ар-Росиидин ". [4].
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
وان بني اسراييل تفرقت على ثنتين وسبعين ملة وتفترق امتي على ثلاث وسبعين ملة كلهم ​​في النار الا ملة واحدة قالوا ومن هي يا رسول الله قال ما انا عليه واصحابي
Гле, Израелци су поломљена до 72 расцеп у верске. И заиста мој уммет ће се поделити на 73-сломљена религији. Они су сви у паклу, али једна религија. Они питају: Он је рекао [5] "Ко су они, о Аллахов Посланиче?" "Свако ко прати мене и (да пратите) мој најбољи пријатељ.".
Када описујући однос са хадиса да-3-2 ​​Овај хадис, Шејх Салим Ал-Хилали је рекао: "Они који обраћају пажњу на два хадиса, он би их да говоре о једном питању. А исто решење, односно безбедност саобраћаја, снага живота, када су људи (муслимани) у различите путање, онда разумевање истине је оно што је на Посланика и његове другове Н Аллаху 'анхум "[6]
РЕЧИ између пријатеља и ислама УламаОДГОВОР: Абдуллах бин Масуд Аллахов То анху. Он је негирао да чека те молитве тако што халаках-халаках (скуп људи који су седели у круг) за дхикр заједно са употребом шљунка и водио један од њих.
Абдуллах бин Масуд Аллахов То анху рекао:
ويحكم يا امة محمد ما اسرع هلكتكم هولاء صحابة نبيكم صلى الله عليه وسلم متوافرون وهذه ثيابه لم تبل وانيته لم تكسر والذي نفسي بيده انكم لعلى ملة هي اهدى من ملة محمد او مفتتحو باب ضلالة
Тешко вама, О људи од Мухамеда. Колико брзо упропастити вас! Они су, и асхаби Посланика су још многе, то је одећу он није носио, и посуђе му није сломљен. Ради Аллаха, душа у својим рукама, заправо сте на врху религије је више него исправна религија Мухамеда, или сте ти који су отворили врата за отпадништво. [ХР Дарими, класификовано као сахеех од Схаикх Салим Ал-Хилали у Ал Ва Бид'ах Атсаруха Као Саии То ФИЛ Уммета, стр. 44].
Шеик Салим Ал-Хилали рекао: 'Абдуллах бин Мас'уд има берхујјах против Кхаријитес кандидата са друговима на Посланика њих. И заиста су асхаби нису их уради. Дакле, ако су њихове акције биле номиноване пажљиво Кхаријитес као њихова претпоставка-н Послаников пратиоци морају да га претходи. Тако, када се пријатељи не да, онда је то јерес. Ако манхај (пут) није пријатељ доказивања по људи, након његовог пријатеља, сигурно су они (људи који га берхалакох) рекао Абдуллох бин Мас'уд: "Ти си човек, то је био наш дечко!" [Лимадза, она : 100]
Абдуллах бин Мас'уд је такође рекао: "Сигурно ћемо имитирати, не почети. Пратимо (иттиба '), нисмо се јеретик. Нећемо ићи на странпутицу докле налепљена на атсар (Историја Посланика и његови сапутници, Перо.) ". [7]
2. Абдуллах бин Аббас Аллахов То анху, рече народу Кхавариј:
اتيتكم من عند اصحاب النبي صلى الله عليه وسلم المهاجرين والانصار و من عند ابن النبي صلى الله عليه وسلم و صهره وعليهم نزل القران, فهم اعلم بتاويله منكم, و ليس فيكم منهم احد
Дођем к вама са пријатељима Посланика, емиграната и Ансар, а стриц сина Посланикове и син-Он (тј. 'Алија бин Еби Талиб). Ал Кур'ан до њих, онда су више него свесни си коментару. Иако нико од вас (који укључује) од сапутника Пророкове. [Историја у Ал Мусхоннаф Абдурразак, бр. 18 678, и други. Погледајте Лимадза, стр. 101-102; Муназхарат Аимматис Салаф, стр. 95-100. Оба дела су Схаикх Салим ал Хилали].
3. Абул То Алииах рахимахуллах, он је рекао:
تعلموا الاسلام فاذا تعلمتموه فلا ترغبوا عنه و عليكم بالصراط المستقيم فانه الاسلام ولا تحرفوا الاسلام يمينا ولا شمالا وعليكم بسنة نبيكم والذي عليه اصحابه. و اياكم وهذه الاهواء التي تلقي بين الناس العداوة والبغضاء
Сазнајте више о исламу! Ако учиш, зар не мрзим. Можете да ће водити схиратхал Мустаким (правом путу), односно ислама. Нећеш ти усмеравао ислам у десно или лево. И ти ћеш прати Суннет вашег Посланика и његових сапутника. И боравак далеко од страсти, страсти ово (тј. јерес, јеретик) који проузрокује непријатељство и мржњу међу људима. [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 34, бр. 5].
4. Мухамед Бин Сирин рахимахуллах, он је рекао:
كانوا يرون انهم على الطريق ما كانوا على الاثر
Стари је рекао, сигурно су они (били) на путу (Страигхт), све док они наставе атсар (Салиха Салафусх историја). [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 42, бр. 36].
5.. Ал Ауза'и рахимахуллах, он је рекао:
اصبر نفسك على السنة, وقف حيث وقف القوم, وقل بما قالوا وكف عما كفوا عنه, واسلك سبيل سلفك الصالح فانه يسعك ما وسعهم
Сабарканлах вас (су) у Суннету. Стоп на месту да су људи (Ахл Суннет, Салафусх Салиха) престаје. Кажите шта они кажу. Будите и даље, оно што они ћуте. А глава у путу Салаф (претходници) који вас обожава, за сигурно ће мелонггарканму шта су попустиле горе. [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 56, ал Ајури у схари'а пепела, стр. 58; Лимадза, стр. 104].
У одбацио јерес, Ал Ауза'и рахимахуллах такође наводи: Ако је добра иновација, сигурно није посвећен вама без (претходила) су пред вама. Јер заиста, не постоји добра јер вас чува од ваших врлина без (врлина) својим (праведника). Зато што су пријатељи Његовог Посланика, кога је Бог их је изабрао. Он је послао Свог Посланика међу њима. А он их је окарактерисао по Његовој Речи.
محمد رسول الله والذين معه اشداء على الكفار رحماء بينهم تراهم ركعا سجدا يبتغون فضلا من الله ورضوانا
Мухамед је Аллахов посланик и они са њим су јаки против неверника, али наклоност својих колега-беркасих; Видиш да клања и да пронађу земне поклоне дар Божији и керидхаанНиа. [Ал-Фатх: 29] [8].
6. Имам Ебу Ханифах рахимахуллах, рекао је:
اخذ بكتاب الله, فما لم اجد فسنة رسول الله صلى الله عليه وسلم, فان لم اجد في كتاب الله ولا سنة رسوله اخذ بقول اصحابه, اخذ بقول من شيت منهم وادع قول من شيت, ولا اخرج من قولهم الى قول غيرهم
Ја се дрзе Аллахове Књиге. Онда оно што ја не сматрам да (у Књизи Аллаха, онда држим) на Суннету пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Ако не пронађете у Књизи Аллаха и Суннета од Аллаховог Посланика, држим до изрека Асхаба белиау.Аку ће се придржавати речима људи који желим. И оставити речи људи који их желе. А ја не идем из њихових речи на речи него они. [Историја Ибн Ма'ин у свом Тарикх, бр. 4219. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36, рад 'Амр Салим Абдул Мун'им].
7. Имам Малик бин Анас, можда Аллах смилује.Имам Ибн Коииим изјавио је да имам Малик Т постулирао у ставу 100, писмо на Тавбах, о обавези да прати пријатеља. [9]
8. Имам Схафи'и рахимахуллах, рекао је:
ما كان الكتاب او السنة موجودين, فالعذر على من سمعهما مقطوع الا باتباعهما, فاذا لم يكن ذلك صرنا الى اقاويل اصحاب النبي صلى الله عليه وسلم او وحد منهم
Докле год постоји Књига и Суннет, онда разлог је изгубио на било кога ко га је чуо, осим да их поштују. Ако то не постоји, враћамо се у изрекама на асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, или један од њих. [10].
9. Имам Ахмед бин Хамбал рахимахуллах, он је рекао:
على اصول السنة عندنا: التمسك بما كان عليه اصحاب رسول الله والاقتداء بهم, و ترك البدع, و كل بدعة ضلالة ...
Принципи Суннету по нашем мишљењу је: држимо шта су другови Посланика н су у њој, имитирајући их, остављајући целу јерес. И све јерес је јерес ... [Историја Ал Лаликаи; Мунтака Минимална ал Схарх Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 57-58].
Тако кратак опис дужности које морају бити предузете од стране муслимана. Салафусх следе пут који Салиха је истина. Тако да друге улице су немар. Није истина, али осим заблуда?
Надам се да је Аллах нас увек води на Његовом путу је усправна, прати књигу, Сунном у складу са разумевањем салафул уммета.
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 06/Тахун ВИИИ/1425Х/2004М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]_______

По схватању обавеза Салафусх Салих

ПоМуслиманско свештенство Ал Атсари


Салаф, да је онима који су прошли. Као што је Салафусх Салиха, у смислу научници су прошли они који су праведни, из генерације пријатеља и људи који их прате и, из генерације таби'ин и таби'ут таби'ин, а научници из Ахлус Сунном Вал Јама'ах после њих.
Салафусх Салих је најбоља генерација муслимана. Дакле, то је обавеза за нас да следе њихове верске разумевање. Тако да разне врсте јереси, раскола и одступниство може избећи. Због широког спектра јереси, раскола и јереси јесте, почиње са разумевањем мениелисихи Салафусх Салиха. Постаје неизбежна, ако се сви муслимани, из фондације или организације или било које институције, дужни су да прате верски разумевање Салафусх Салиха.
Многи аргументи из Кур'ана и Суннета који показује разумевање обавеза након Салафусх Салих. У научници су опширно написан на велики проблем је њихова дела.
Имам Ибн Коииим И'ламул Мувакки'ин у књизи, помиње 46 предлога о обавези да прате Асхаба [1]. Шеик Салим Ал-Хилали написао драгоцену књигу о обавези да следи Салаф манхај ово у својој књизи под насловом Лимадза Икхтарту Као Салафи Манхај, који је преведен на Ииндонесиа.
Само да олакша разумевање браће, ми желимо да укратко пренесем неке од аргумената који показују обавезу да прати Асхаба у религији.
Дефинисање Кур'анаАллах каже у Кур'ану:
فان ءامنوا بمثل ماءامنتم به فقد اهتدوا وان تولو فانما هم في شقاق فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم
Дакле, ако они верују у оно што сте имали такву веру у њега, они заиста имају у траг, а ако се окренете, у ствари, они су у завади (са вама). Аллах ће вас довољно од њих. И Он је чује и зна. [Ал Бекаре: 137].
Алу Надир Бин Са'ид Мубарака рекао: "Слава Аллаху који је направио веру, као вера пријатеља са свих страна, као зависних упутства и безбедност неморално и против Бога. Дакле, ако човек је веран природи, и по узору на путу пријатељу, онда се траг поштују истину. Ако се окрену од пута и разумевање пријатеља, онда су у нејединству, непријатељство и непослушност Аллаху и Његовом Посланику. А Аллах је препознавање људског слуха, да су беракидах и берманхај Салафи, он зна природу њиховог пословања. А Аллах најбоље зна. [Укратко из књиге ФИИ Нахјис Мирках Салаф Ал Најах Сабилин, стр. 35-36].
كنتم خير امة اخرجت للناس تامرون بالمعروف وتنهون عن المنكر وتومنون بالله
Ви сте најбољи људи су рођени за човека, послат на ма'руф, и спречава га од тога зла, и вера у Бога .. [Али Имран: 110].
Шеик Салим Ал-Хилали рекао: "Аллах поставите приоритет за пријатеље у целом трци. То значи, они истикомах (налази се на правом путу) у свим ситуацијама, јер никад скренути са пута светлости. Бог је видео је био сведок на њих, да им шаљу све ради добро и спречава га од свих зла. То показује да захтева њихово разумевање аргумената против народа после њих ". [Лимадза Икхтарту Манхајас Салафи, стр. 86].
ومن يشاقق الرسول من بعد ما تبين له الهدى ويتبع غير سبيل المومنين نوله ما تولى ونصله جهنم وساءت مصيرا
А ко се противи Апостола после очигледне истине њиме и да следи пут који није пут вјерника, смо га пустите да слободно грешку која га је савладао и ми га стави у Јаханнам, и Јаханнам је опет најгоре место. [Ниса ': 115].
Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј кажу, "У ствари, они су (то је јасно против Посланика после њега, а затим пратите путању истине није начин верници, Перо.) Повезано једни другима. Сви они који се противе гласника после очигледне истине за њега, а онда је следио пут који није начин верници. И сви они који следе пут који није пут вјерника, то значи да је он противио Мессенгер после очигледне истине у њему "Погледајте Мајму То Фетва (7/38).У то време овај стих је откривено, не постоје муслимани осим њих, осим пратилаца анхум Аллах '. Они су верници из првог става овог значило. Чинећи га обавезно за генерације после пратиоци прате путању Ислам директно од Асхаба.
والسابقون الاولون من المهاجرين والانصار والذين اتبعوهم باحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه واعد لهم جنات تجري تحتها الانهار خالدين فيها ابدا ذلك الفوز العظيم
Народ претходи још један на првом месту (у ислам) међу људима исељеницима и помагачима и оних који их прате и, Божија воља им, и Бог је обезбедио за њих испод Гарденс који ток реке у њему да у њој живе довијека. То је велика победа. [На Тавбах: 100].
Гле, Бог даје небеса за две групе. Прво, класа пријатеља. То је, људи Емигранти и помагачи. Они су најбољи пријатељи Салафусх Салих генерацију. Друго, људи који су пратили прву групу као добро.
Ако је тако, онда сви муслимани су дужни да прате генерацију након Асхаба од Асхаба у религији, тако да је обећање од Бога горе. Ако муслимани који су дошли после сапутника су вољни да следе свој пут, који ће следити? Ако то нису били пријатељи, наравно, да су стручњаци јерес!
Имам Ибн Коиим рахимахуллах рекао: "Именовање аргумент (то је обавезно да прати Асхаба), за Заиста Аллах велича оне који их прате. Ако неко каже реч, онда постоје аргументи који следе пре него што ми знамо, он је онај који следи најбоље пријатеље. Био је похвале са њом, и заслужују задовољство (Алах), иако је присуствовао пријатеља само са таклид ". [2].
Дефиниција СуннетаПосланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم
Најбоље мушкараца су моје генерације (тј. генерација пријатеља), онда су људи који иду са њим (тј. таби'ин генерација), затим људи који су с њим (тј. генерација таби'ут таби'ин). [Хадис мутеватир, историја Бухарије и других].
Имам Ибн Коииим рахимахуллах рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс проповедају, заправо најбоље генерације је генерација је апсолутна. То захтева (за) стављајући их у свим аспектима (у вези) проблеми доброте ". [3].
Најбољи пријатељ је човек, јер су ученици пророка н. У поређењу са каснијим генерацијама, они боље разумеју Кур'ан. Зашто? Јер су присуствовали пад Кур'ану, знајући узроке пада. И они такође, питао Посланика Н на њих тежак стих да га разумеју.
Кур'ан такође доле да одговори на њихова питања, да обезбеди излаз из проблема са којима се они суочавају, и прати животе оних који су опште или посебне. Они су такође као и већина људи зна језик Кур'ана, јер Кур'ан је открила на свом језику. Тако, након доказ о њиховом схватању генерације после тога.
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اوصيكم بتقوى الله والسمع والطاعة وان عبدا حبشيا فانه من يعش منكم بعدي فسيرى اختلافا كثيرا فعليكم بسنت وسنة الخلفاء المهديين الراشدين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ واياكم ومحدثات الامور فان كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة
Ја васиаткан да вас побожни Богу, да чују и поштују (владар муслимана), мада је он (је) Етиопију робљем. Јер заиста, ко је живео после мене, он ће видети пуно немира. То је обавезно за вас да држите на Суннахку и Суннета од халифа који су добили упутства и равна. Искористите и гиггитлах са молара. Останите далеко од свих нових случајева (у религији), јер сви нови случајеви (у религији) је јерес, и све иновације је јерес. [Репортед би Ебу Давуд, бр. 4607, Тирмизи, 2676; огласа Дарими, Ахмед и други од ал 'Ирбадх бин Сарииах].
Имам Ибн Коииим рахимахуллах рекао: "Он саллаллаху алејхи То савс комбинују суннета (пут, учење) Он је Суннет од калифата. Он саллаллаху То алихи савс наредио да прате Суннет од халифе, као што саллаллаху алејхи То савс наредио да прате Суннет. У то наредио, он је мислио, у мери у којој је наложио да залогај са молара. И односи се да је од халифа и њихове фатвакан ​​суннахкан (сет) за народ, иако информације није дошао од Посланика, али је сматран Сунном Он саллаллаху алејхи ве селлем То. Исто тако, укупан дифатвакан ​​од њих или њихову већину, или неке од њих. Зато што захтева да то буде закон да је Ал Кхулафа'ур Расиидун. И да зна, да они нису менсуннахканниа када постану кхолифах у исто време, тако Суннет је познато да је оно што свако од њих на време, онда је суннет ал Кхилафат Ар-Росиидин ". [4].
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
وان بني اسراييل تفرقت على ثنتين وسبعين ملة وتفترق امتي على ثلاث وسبعين ملة كلهم ​​في النار الا ملة واحدة قالوا ومن هي يا رسول الله قال ما انا عليه واصحابي
Гле, Израелци су поломљена до 72 расцеп у верске. И заиста мој уммет ће се поделити на 73-сломљена религији. Они су сви у паклу, али једна религија. Они питају: Он је рекао [5] "Ко су они, о Аллахов Посланиче?" "Свако ко прати мене и (да пратите) мој најбољи пријатељ.".
Када описујући однос са хадиса да-3-2 ​​Овај хадис, Шејх Салим Ал-Хилали је рекао: "Они који обраћају пажњу на два хадиса, он би их да говоре о једном питању. А исто решење, односно безбедност саобраћаја, снага живота, када су људи (муслимани) у различите путање, онда разумевање истине је оно што је на Посланика и његове другове Н Аллаху 'анхум "[6]
РЕЧИ између пријатеља и ислама УламаОДГОВОР: Абдуллах бин Масуд Аллахов То анху. Он је негирао да чека те молитве тако што халаках-халаках (скуп људи који су седели у круг) за дхикр заједно са употребом шљунка и водио један од њих.
Абдуллах бин Масуд Аллахов То анху рекао:
ويحكم يا امة محمد ما اسرع هلكتكم هولاء صحابة نبيكم صلى الله عليه وسلم متوافرون وهذه ثيابه لم تبل وانيته لم تكسر والذي نفسي بيده انكم لعلى ملة هي اهدى من ملة محمد او مفتتحو باب ضلالة
Тешко вама, О људи од Мухамеда. Колико брзо упропастити вас! Они су, и асхаби Посланика су још многе, то је одећу он није носио, и посуђе му није сломљен. Ради Аллаха, душа у својим рукама, заправо сте на врху религије је више него исправна религија Мухамеда, или сте ти који су отворили врата за отпадништво. [ХР Дарими, класификовано као сахеех од Схаикх Салим Ал-Хилали у Ал Ва Бид'ах Атсаруха Као Саии То ФИЛ Уммета, стр. 44].
Шеик Салим Ал-Хилали рекао: 'Абдуллах бин Мас'уд има берхујјах против Кхаријитес кандидата са друговима на Посланика њих. И заиста су асхаби нису их уради. Дакле, ако су њихове акције биле номиноване пажљиво Кхаријитес као њихова претпоставка-н Послаников пратиоци морају да га претходи. Тако, када се пријатељи не да, онда је то јерес. Ако манхај (пут) није пријатељ доказивања по људи, након његовог пријатеља, сигурно су они (људи који га берхалакох) рекао Абдуллох бин Мас'уд: "Ти си човек, то је био наш дечко!" [Лимадза, она : 100]
Абдуллах бин Мас'уд је такође рекао: "Сигурно ћемо имитирати, не почети. Пратимо (иттиба '), нисмо се јеретик. Нећемо ићи на странпутицу докле налепљена на атсар (Историја Посланика и његови сапутници, Перо.) ". [7]
2. Абдуллах бин Аббас Аллахов То анху, рече народу Кхавариј:
اتيتكم من عند اصحاب النبي صلى الله عليه وسلم المهاجرين والانصار و من عند ابن النبي صلى الله عليه وسلم و صهره وعليهم نزل القران, فهم اعلم بتاويله منكم, و ليس فيكم منهم احد
Дођем к вама са пријатељима Посланика, емиграната и Ансар, а стриц сина Посланикове и син-Он (тј. 'Алија бин Еби Талиб). Ал Кур'ан до њих, онда су више него свесни си коментару. Иако нико од вас (који укључује) од сапутника Пророкове. [Историја у Ал Мусхоннаф Абдурразак, бр. 18 678, и други. Погледајте Лимадза, стр. 101-102; Муназхарат Аимматис Салаф, стр. 95-100. Оба дела су Схаикх Салим ал Хилали].
3. Абул То Алииах рахимахуллах, он је рекао:
تعلموا الاسلام فاذا تعلمتموه فلا ترغبوا عنه و عليكم بالصراط المستقيم فانه الاسلام ولا تحرفوا الاسلام يمينا ولا شمالا وعليكم بسنة نبيكم والذي عليه اصحابه. و اياكم وهذه الاهواء التي تلقي بين الناس العداوة والبغضاء
Сазнајте више о исламу! Ако учиш, зар не мрзим. Можете да ће водити схиратхал Мустаким (правом путу), односно ислама. Нећеш ти усмеравао ислам у десно или лево. И ти ћеш прати Суннет вашег Посланика и његових сапутника. И боравак далеко од страсти, страсти ово (тј. јерес, јеретик) који проузрокује непријатељство и мржњу међу људима. [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 34, бр. 5].
4. Мухамед Бин Сирин рахимахуллах, он је рекао:
كانوا يرون انهم على الطريق ما كانوا على الاثر
Стари је рекао, сигурно су они (били) на путу (Страигхт), све док они наставе атсар (Салиха Салафусх историја). [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 42, бр. 36].
5.. Ал Ауза'и рахимахуллах, он је рекао:
اصبر نفسك على السنة, وقف حيث وقف القوم, وقل بما قالوا وكف عما كفوا عنه, واسلك سبيل سلفك الصالح فانه يسعك ما وسعهم
Сабарканлах вас (су) у Суннету. Стоп на месту да су људи (Ахл Суннет, Салафусх Салиха) престаје. Кажите шта они кажу. Будите и даље, оно што они ћуте. А глава у путу Салаф (претходници) који вас обожава, за сигурно ће мелонггарканму шта су попустиле горе. [Схарх ал Мунтака Минимална Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 56, ал Ајури у схари'а пепела, стр. 58; Лимадза, стр. 104].
У одбацио јерес, Ал Ауза'и рахимахуллах такође наводи: Ако је добра иновација, сигурно није посвећен вама без (претходила) су пред вама. Јер заиста, не постоји добра јер вас чува од ваших врлина без (врлина) својим (праведника). Зато што су пријатељи Његовог Посланика, кога је Бог их је изабрао. Он је послао Свог Посланика међу њима. А он их је окарактерисао по Његовој Речи.
محمد رسول الله والذين معه اشداء على الكفار رحماء بينهم تراهم ركعا سجدا يبتغون فضلا من الله ورضوانا
Мухамед је Аллахов посланик и они са њим су јаки против неверника, али наклоност својих колега-беркасих; Видиш да клања и да пронађу земне поклоне дар Божији и керидхаанНиа. [Ал-Фатх: 29] [8].
6. Имам Ебу Ханифах рахимахуллах, рекао је:
اخذ بكتاب الله, فما لم اجد فسنة رسول الله صلى الله عليه وسلم, فان لم اجد في كتاب الله ولا سنة رسوله اخذ بقول اصحابه, اخذ بقول من شيت منهم وادع قول من شيت, ولا اخرج من قولهم الى قول غيرهم
Ја се дрзе Аллахове Књиге. Онда оно што ја не сматрам да (у Књизи Аллаха, онда држим) на Суннету пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Ако не пронађете у Књизи Аллаха и Суннета од Аллаховог Посланика, држим до изрека Асхаба белиау.Аку ће се придржавати речима људи који желим. И оставити речи људи који их желе. А ја не идем из њихових речи на речи него они. [Историја Ибн Ма'ин у свом Тарикх, бр. 4219. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36, рад 'Амр Салим Абдул Мун'им].
7. Имам Малик бин Анас, можда Аллах смилује.Имам Ибн Коииим изјавио је да имам Малик Т постулирао у ставу 100, писмо на Тавбах, о обавези да прати пријатеља. [9]
8. Имам Схафи'и рахимахуллах, рекао је:
ما كان الكتاب او السنة موجودين, فالعذر على من سمعهما مقطوع الا باتباعهما, فاذا لم يكن ذلك صرنا الى اقاويل اصحاب النبي صلى الله عليه وسلم او وحد منهم
Докле год постоји Књига и Суннет, онда разлог је изгубио на било кога ко га је чуо, осим да их поштују. Ако то не постоји, враћамо се у изрекама на асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, или један од њих. [10].
9. Имам Ахмед бин Хамбал рахимахуллах, он је рекао:
على اصول السنة عندنا: التمسك بما كان عليه اصحاب رسول الله والاقتداء بهم, و ترك البدع, و كل بدعة ضلالة ...
Принципи Суннету по нашем мишљењу је: држимо шта су другови Посланика н су у њој, имитирајући их, остављајући целу јерес. И све јерес је јерес ... [Историја Ал Лаликаи; Мунтака Минимална ал Схарх Усхулил И'тикад Ахлис Суннет Уал Јама'ах, стр. 57-58].
Тако кратак опис дужности које морају бити предузете од стране муслимана. Салафусх следе пут који Салиха је истина. Тако да друге улице су немар. Није истина, али осим заблуда?
Надам се да је Аллах нас увек води на Његовом путу је усправна, прати књигу, Сунном у складу са разумевањем салафул уммета.
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 06/Тахун ВИИИ/1425Х/2004М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]



Лепљење у Истини

ПоДокторске Валид Ар Раби То 

ХОЛД Истину, БЕЗ РЕЧИ СА ЉУДСКИМ супротставиБог берфиман
هو الذي ارسل رسوله بالهدى ودين الحق ليظهره على الدين كله ولو كره المشركون
Он је био тај који је послао свог гласника са руководством и праве вере да је освоји све религије, иако су идолопоклоници га мрзе. [Јасен Схаф: 9]
У овом ајету, Аллах даје благослов на све мушкарце са најбољим апостолима и пророцима шаљу им довођењем најбољих књига и расправа, која укључује објашњење истине и лажи између, што је корисно знање, добрим делима и све што је потребно од стране службеника за кемаслахатанниа у свету и у даљем тексту се уздиже изнад Бога свим религијама са доказима (аргумент) и објашњење, и да Бог це победити они који брзо да га спроведе са мачем и стрелама.
Алах заповедио вернике да се чврсто држе истините вере и манхај то јасно, у свим својим пословима, како би добили срећу у овом свету и у даљем тексту. Бог их је упозорио да се не окрене или држати са другим религијама. Свемогући Аллах каже.
اتبعوا ماانزل اليكم من ربكم ولاتتبعوا من دونه اولياء قليلا ماتذكرون
Пратите шта се открива теби од твога Господа, и не прате лидере у другима. Врло мало узмете лекцију (од њега). [Ал А'раф: 3].
Коментатори кажу да се (уз речи МПУ, црвена) је Кур'ан и Суннет, зато што је описна и тумачење Кур'ана.Реч Божја:
ولاتتبعوا من دونه اولياء
и не следе лидере у другима
Поента је да не им направи лидера и следите своје страсти и оставите Ал Хак га.
Многи аргументи личности 'и атсар од сапутника, свештеници таби'ин и мотивише муслимане да се чврсто држе откривења и смернице које је донео Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То без оспорити реч човека, иако он има диплому и висок положај. Штавише, да стави своје речи и мишљења, а не Аллахову ријеч Свемогући и речи Апостола саллаллаху алејхи ве селлем То.
За сваку мукаллаф, дужни да следите очигледну истину да му не буде зависна од некога да прихвати истину. Многи текстови (текстови) што показује да безбедности на путевима се може постићи придржавајући се истини, а не на појединце (специфична, Црвена). На основу истине, речи и мишљења су тешка, тако да постаје јасно исправно или погрешно говора и мишљења.
Као што зависи од неких људи, након говора, мишљења и иџтихада су затим га је узео без гледања у складу са истином која је довела пророка саллаллаху алејхи ве селлем То од Бога, тако да је ово опасан начин и у супротности са упутствима Салафусх Салиха.
Сиатиби имам је рекао: "Нека особу као судије, без обзира на његово постојање као посредник је по закону сиар'и сиар'и, заправо грешке. А доказ је одлучујућа и врховни судија Шеријатског, али не и други. Онда смо рекли, па су асхаби Посланика манхај, и свако ко чита историју и извода и извода из њих и науче своје околности, не би знао ово са знањем сигурно. "
Он је такође рекао: "Заиста, већина људи се изгубили због одвратити од аргумената и (касније) зависе од људи. Они долазе из (разумевање, суздржан) Асхаба и таби'ин. Препустите се својим страстима без знања, тако да је од правог пута. "
Он је такође рекао да рута за појединце је обележје људи странпутицу.
Обавезни аргументи ХОЛД ИСТИНУИспод, постоји неколико аргумената сиари'и и атсар-атсар о обавезама истине и држимо искључује ослањање на одређеним појединцима.
Аллах је рекао,ياايها الذين ءامنوا لاتقدموا بين يدي الله ورسوله واتقوا الله ان الله سميع عليم
О ви који верујете, не испред Аллаха и Његовог Посланика. И бертаквалах Богу. Сигурно Аллах слуха, Кновинг. [Ал Хујурат: 1].
Шеик Абдурахман Као Са'ди рекао: "Овај стих садржи адаб на Аллаха, Његовог Посланика, славим, част и славу. Алах заповедио вернике са нечему што је последица њихове вере у Аллаха и Његовог Посланика. То је покретањем команде Бога и далеко од забране. И они ће ходити следи заповести Божије, након Суннету Посланика н у свим стварима, а не испред Аллаха и Његовог Посланика, не кажем ништа, тако да је Бог то рекао. Они нису наредили, тако да га је Бог заповедио.
Овде такође постоје оштре рестрикције стављање друге него речима пророка него његове изреке. Ако је јасно Суннет, онда мора да прати и мендахулуканниа од Другим речима, никоме.
Бог је рекао.
وما محمد الا رسول قد خلت من قبله الرسل افان مات او قتل انقلبتم على اعقابكم ومن ينقلب على عقبيه فلن يضر الله شييا وسيجزي الله الشاكرين
Мухамед није ништа више него апостола, су умрла пре неких апостола. Ако он умре или буде убијен ће вам окренути леђа (отпадник). Ко је окренуо леђа, онда он не може да донесе штету Богу уопште, и Бог ће наградити оне који благодаримо. [Али Имран: 144].
Шеик Абдурахман Као Са'ди рекао: "У овом славном стиху постоје инструкције од Аллаха слугама да буде јак у једном стању, а не своју веру колеба или делимични вакуум изазван лидера последица његове вере, иако је тешко. Дмикиан не може бити реализован, осим припрема све верске послове са великим бројем људи који имају способност. Ако један недостаје, онда постоје и други који је наследио. И сви верници треба да имају за циљ да успостави религију Аллаха и џихада могла. И они не треба да имају тенденцију појединих лидера, па сви њихови послови бити стабилна ".
Хадис пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
ان عمر بن الخطاب اتى النبي صلى الله عليه وسلم بكتاب اصابه من بعض اهل الكتب فقراه النبي صلى الله عليه وسلم فغضب فقال امتهوكون فيها يا ابن الخطاب والذي نفسي بيده لقد جيتكم بها بيضاء نقية لا تسالوهم عن شيء فيخبروكم بحق فتكذبوا به او بباطل فتصدقوا به والذي نفسي بيده لو ان موسى صلى الله عليه وسلم كان حيا ما وسعه الا ان يتبعني
Омер бин Кхатхаб (доћи) Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То и носи неку књигу да је добио из неке књиге. Затим Посланик рецитовао књигу. Посланик је био љут и рече, "Да ли осећаш збуњени шта је у њему, сине Кхатхаб? Онај, да је моја душа је у Његовим рукама. Заиста, ја сам дошао да вас нешто очигледно. Да ли се питате људе у Књизи о једној ствари, јер је (можда, црвена) они ће вам рећи истину, а ипак вам оспори. Или они проповеда лаж, а ипак вам верујем. Онај, да је моја душа је у Његовим рукама. Ако је Мојсије жив, онда је обавезно за њега да ме прати. [Репортед би Ахмад, Ибн Еби Асим, и изјавио је Хасан ал-Албани]
Од Анас бин Малик је рекао: Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао.
لا تعجبوا بعمل احد حتى تنظروا بما يختم له فان العامل يعمل زمانا من دهره او برهة من دهره بعمل صالح لو مات عليه دخل الجنة ثم يتحول فيعمل عملا سييا وان العبد ليعمل زمانا من دهره بعمل لو مات عليه دخل النار ثم يتحول فيعمل عملا صالحا فاذا اراد الله بعبد خيرا استعمله قبل موته فوفقه لعمل صالح
Зар не осећате изненађени да вежбате један тих, тако да можете видети крај праксе, јер неко може да ради добро дело у време у коме праведни дела, да ако је он умро, он је ушао небо. Али, он се окренуо и менгамал лоша дела. А можда једна добро дело истовремено са лоше праксе, који, ако он умре, онда ће отићи у пакао. Али он се окрену и чинити добра дела са делима. Дакле, ако Бог жели милост роб, Аллах ће менуњукиниа пре него што је умро и дао Тауфик га да изврши добра дела. [Издаје Ибн Аби Асима у књизи Суннета 1/174. Шеик ал Албани каже, "Санадниа сахеех]
Такође од њега, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
لا عليكم ان لا تعجبوا باحد حتى تنظروا بم يختم له
Зар не осећате изненадио са неким док не знате шта добротворна завршио свој живот. [Издаје Ибн Аби Асима шеик Ал Албани каже, "Санадниа сахеех."]
Такође од њега.
يخرج فيكم او يكون فيكم قوم يتعبدون ويتدينون حتى يعجبوكم وتعجبهم انفسهم يمرقون من الدين كما يمرق السهم من الرمية
Излазак или ћете бити на једном од богослужења и верских, тако да су били изненађени од њих и они су поносни на себе. Они долазе из религије као стрелом из свог лука напоље. [Издаје Ибн Аби Асима шеик Ал Албани каже, "Санадниа сахеех."]`Три ствари да уништи РЕЛИГИЈИОд Умара бин Кхатхаб, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
ثلاث يهدمن الدين: زلة عالم وجدال منافق بالقران وايمة مضلون
Три ствари које могу да униште религију, грешка 'алим, расправљају о лицемере у коришћењу Кур'ан и Свештеници су погрешне. [Издато од Ибн Абд ал-Барр у Боок Јами То Баиан науке Фадлихи Ва].
Од Ебу Дарда ", Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
ان مما اخشى عليكم زلة العالم وجدال المنافق بالقران والقران الحق وعلى القران منار كاعلام الطريق
Заиста сам међу врху бриге, јесте грешка у 'алим, расправљају о лицемере са Кур'ана. Иако је Кур'ан истина, постоји светло на њега као уличних знакова. [Издато од Ибн Абд ал-Барр у Боок Јами То Баиан науке Фадлихи Ва].
А Аллах Ибн Аббас То анху, рекао: "Тешко онима који следе, јер су грешке у 'алим." Он је питао: "Како се то догодило", рекао је: "' алим говори о нечему на основу његовом мишљењу, онда су следбеници човека који зна више о Посланику свог свештеника, али је оставио речи људи који знају боље, онда следбеника остало. "
Алија ибн Еби Талиб Аллахов То анху рекао: "Немојте узети некога као узор, зато што понекад један добар дело са делом за рају, онда је окренуо са познавањем Бога и чинити добра дела стручњак пакао, онда је умро, тако да је експерт пакао. А понекад нечији добротворна дела стручњак са пакао, онда окрену са познавањем Бога и чинити добра дела за рају, онда он умре, тада је постао експерт рај. Ако морате да пратите некога, а затим следите људе који су умрли нису људи који су још живи. [Ал-Јами ', Ибн Абд ал-Барр].
НАЈБОЉИ узорАллах ибн Мас'уд То анху је рекао, "Не заборавите. Никад бертаклид од вас да некоме у верским стварима; ако вршњаци верују да је он узео веру, и ако вршњаци куфр, он се придружио куфр. Сигурно не постоји узор за људе ".
Он је такође рекао: "Они од вас који желе да некога као узор, онда би мртвог човека као узор. Због мртве природе није безбедан од клевете. Они су (мртви, Црвена) су другови Посланика. Они су ти најважнији (најбоље генерације) ових људи, срце марека Најватренији, највише у науци, а најмањи износ од себе мучи. Бог је изабрао да прати Свог пророка, да спроведу своју религију. Дакле, фахамилахлах своје врлине, а следе њихов пример. Заиста су они изнад правом путу. "
Абдуллах бин Мубарек рекао: "То може бити неко ко има доброту и добру атсар у исламу, пао на грешке, грешке и забуне не прате те људе."
Имам Малик је рекао: Није свачија реч требало би да уследи, мада има врлину, коју је Аллах рекао.
الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه
Ко је слушао и пратио оно најбоље од њих. [АЗ Зумар: 18].
Аз-Зухри је рекао: Учењаци смо раније рекли, "да се држи Суннета је безбедност, а наука ће бити брзо опао. Њен живот наука, религија и свет значи робустност, а губитак знања, значи изумирање свега тога. "
Ал Ауза'и је рекао: "Речено је, пет ствари предузму Ислам директно од Асхаба и таби'ин,. Чврсто држе заједницу, након суннета и просперитет џамије, читајући Кур'ан и џихад у Алаха"
Муџахид је рекао, "Нико од његових речи (ЦАН, црвена) узет је и напуштен, осим Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То."
Ибн Кхузаимах је рекао, "нема сесеорангпун ко може рећи, осим ако је правилно чуо од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То."
Лепљење на СуннетаОдговарајући за оне који желе да пронађу истину и пратите суннета у намери да се повежете са великом фондације и јасан пут ове. Које држе Суннета и животног бајке салафусх Салих, а величање тердахап аргумената, а не речима сипапун мемпертентангканниа, а камоли ставити речи изнад теореме. И не треба се преварити од добрих дела особом или са неким. Јер људи који су још живи нису безбедни од клевете. Заиста најбоље од оних који је пратио Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и његове асхабе, да је Бог дао тазкииах (препознавање, ур.) На њих.
Аллах каже у својој књизи, а Посланик је умро. Он је драго за њих и који их прате таби'ин добро. Посланик је рекао о њима.
خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم
Најбоља генерација је моја генерација, онда касније, а затим после. [Договорена алаих]
Може бити корисно.
[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 02/Тахун ВИИИ/1425Х/2004М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183 тел. 08121533647, 08157579296]_______
извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment