Monday, June 18, 2012

Ствари које Избегавати забрањен!. Реч Божја: والعصر. ان الانسان لفي خسر. الا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات "За будућност. Сигурно све човечанство је у губитку, осим оних који верују и добра дела врше "


Ствари које Избегавати забрањен!. Реч Божја:
والعصر. ان الانسان لفي خسر. الا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات
"За будућност. Сигурно све човечанство је у губитку, осим оних који верују и добра дела врше "



По
Шејх Абд ал-'Абдуллах бин Адхим



عن ابي هريرة قال قال رسول اله е Н من ياخذ عني هولاء الكلمات فيعمل بهن او يعلم من يعمل بهن فقال ابو هريرة فقلت انا يا رسول اله Н فاخذ بيدي فعد خمسا وقال اتق المحارم تكن اعبد الناس وارض بما قسم الهت لك تكن اغنى الناس واحسن الى جارك تكن مومنا واحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما ولا تكثر الضحك فان كثرة الضحك تميت القلب

"Од Ебу Хураира Аллах анху рекао:" Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ко ће узети ове речи од мене, за практикује или да се предају" Ебу Хураира Аллаху анху рекао: "Ја, о Аллахов Посланик! Онда је узео моју руку и почео да броји пет, како је рекао: "Останите далеко од ствари које су забрањене, од вас ће бити најбоље обожавање; ридлалах да поделим оно што Бог има за вас, ви ћете постати најбогатији човек; чинимо добро свом ближњем, да ће постати верник, љубав према другима оно што воле за себе, од вас ће бити муслиман;
и не буде пуно смеха, јер смех ће искључити пуно срце "[1].

Ови изрази укључују Цоре-цоре бесједе, Посланик саллаллаху алејхи савс То је обезбедила мотивацију да га покупи, а затим вежбао и учио за побољшање аспеката себи и другима. Као што Аллах каже:

والعصر. ان الانسان لفي خسر. الا الذين ءامنوا وعملوا الصالحات

"За будућност. Сигурно све човечанство је у губитку, осим оних који верују и добра дела врше "

Са вером и добра дела њиховог мелодију, и:

وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر

"Сваки други савет и бранилац истине стрпљењем"
Са стрпљењем и саветује им истину и усавршавању друге.

• да речи Абу Хураира Аллах анху: "انا" Моја намера је да се ове речи од тебе. Овде постоји знак његове страсти за добро Аллаха анху.
: • Његове речи: "فاخذ بيدي" значи да израчунате ове речи, или због тога што Посланик (обично) држао руке људи који су добили лекцију.
• Његове речи "فعد خمسا" (а он бројао пет) означава број од пет или прстима, јер је схватио да један по један.

Његова Реч:

اتق المحارم تكن اعبد الناس

Будите плашимо ствари које су забрањене, од вас ће бити најбоље обожавање.

То је, избегавајте од пада у све ствари које су забрањене од Аллаха на вас. Он је рекао:

وقد فصل لكم ماحرم عليكم

"И заиста, он мора да објасни оно што је забрањено за вас" [Ал-`ам: 119]

Све што је забрањено и то је свакако поменута у Кур'ану и АС-Суннета, као што Аллах каже:

قل تعالوا اتل ماحرم ربكم عليكم الاتشركوا به شييا وبالوالدين احسانا ولاتقتلوا اولادكم من املاق نحن نرزقكم واياهم ولاتقربوا الفواحش ماظهر منها ومابطن ولاتقتلوا النفس التي حرم الله الابالحق ذلكم وصاكم به لعلكم تعقلون

"Реци:" Дозволите ми да читају оно што је забрањено по вама Раббму, наиме: "Не приписујем ништа му не добро како за мајке оца, а не убијају своју децу због страха од сиромаштва Даћемо храна за преживљавање на вас и. њима, и не обрате подмуклих дела, како видљиве и скривене их, и не убијају душу Бог је забранио (да убију), али је (за) праву ствар ". Стога је наредио вас тако да можете разумети Раббму (ХЕР). (Сура 6:151) "

А реч Божија:

قل انما حرم ربي الفواحش ماظهر منها ومابطن والاثم والبغى بغير الحق وان تشركوا بالله مالم ينزل به سلطانا وان تقولوا على الله مالاتعلمون

"Реци:" Господар мој је забрањен само непристојности, како видљиви и скривене, а самим тим грех, крше људска права, без права, (забрањено) на Аллаха са нечим што Аллах није низим доказ за то и (сачувај) чинећи га изуми против Алаха оно што не знате '"(Кур'ан 7:33)".

У питању хране, Аллах каже:

قل لااجد في مااوحي الي محرما على طاعم يطعمه الا ان يكون ميتة او دما مسفوحا او لحم خنزير فانه رجس او فسقا اهل لغير الله به

"Реци:" Нити сам се у Откривењу открио мене, ствари које су забрањене за људе који желе да га поједе, осим ако она буде лешина, или крв липтала или месо свиња - за то заиста је прљав - или животиња заклана у име осим Аллаха. ". (Кур'ан 6:145)

и Л Ворд:

حرمت عليكم الميتة والدم ولحم الخنزير ومااهل لغير الله به والمنخنقة والموقوذة والمتردية والنطيحة ومااكل السبع الا ماذكيتم وماذبح على النصب وان تستقسموا بالازلام ذلكم فسق

"Форбидден вама (да) стрвином, крв, свињско месо (месо животиње) се кољу у име осим Аллаха, давио, који је погођен, пад, стрмоглаво, су нападнути од стране дивљих животиња, осим што можете да га убијете, и (забрањена ви) се кољу за идола. И (такође забрањено) коцкали са судбином стрелице, (коцкали са судбином стрелице) је зао .. (Кур'ан 5:3) "

У питању пића, Аллах каже:

ياايها الذين ءامنوا انما الخمر والميسر والانصاب والازلام رجس من عمل الشيطان فاجتنبوه لعلكم تفلحون

"О ви који верујете, у ствари (пиће) алкохол, коцкање, (да се жртвују) идоли, коцкали са судбином стрелице, је чин непристојност укључујући Сатане. Тако клоне дела које можеш просперирати. (Сура 5:90)

У питању брака, Бог је рекао:

حرمت عليكم امهاتكم وبناتكم واخواتكم وعماتكم وخالاتكم وبنات الاخ وبنات الاخت وامهاتكم الاتي ارضعنكم واخواتكم من الرضاعة وامهات نسايكم وربايبكم الاتي في حجوركم من نسايكم الاتي دخلتم بهن فان لم تكونوا دخلتم بهن فلاجناح عليكم وحلايل ابنايكم الذين من اصلابكم وان تجمعوا بين الاختين الا ماقد سلف ان الله كان غفورا رحيما

"Форбидден вама (удата) мајка-мајке, а женска деца, ваша браћа су жене, браћа вашег оца сестре; Бротхерс мајке сестре, кћери твојих браће мушкарце; кћери својој браћи да жена, мајка, мајка која доје вас, сестру сеперсусуан, супруге, мајке (у закону), деца од супруге да супруга пемелихараанму имате мало контроле, али ако не омета Твоја жена је била (и имају свој развод), онда се уда њене невине (и забрањено вама) жене Вашег рођења детета (кћерка) и акумулирају (у браку), две жене су сестре, али да се заправо догодило у прошлости Аллах је прашта, Милостиви, (Сура 4:23)
У пословном проблему, Бог је рекао:

واحل الله البيع وحرم الربا

"А Аллах има трговину и да је забрањено камату" (Ел-Бекаре: 275)

Што се тиче хадиса или као-Суннета, много незаконитих ствари описаних у њој, међу њима и речи пророка н:

ان الله ورسوله حرم بيع الخمر والميتة والخنزير والاصنام

"Заиста Аллах и Његов Апостол је забранио продају вина, трупа, свиње и идола" 2) 2) [Продуцед би Имама Бухарије (4/424/2236), Муслим (3/1207/1581) и поред оба]

и

كل مسكر خمر وكل مسكر حرام

"Све то је опојан кхамер, и све што је харам кхамер" 3) 3) [Продуцед би Имам Муслим (3/1587/75/2003), Ибн Мајах (2/1124/3390)]
Н, Посланика:
فان دماءكم واموالكم واعراضكم وابشاركم عليكم حرام
"Гле, крв-крв (проливена или да буде убијен), ваши блага и ваша част је харам за вас (за одузимале и уништавале част)" 4) 4) [Продуцед би Имама Бухарије (3/573/1739)]
Н и његова говорећи:
يحرم من الرضاعة ما يحرم من النسب
"Жене је забрањено да се уда, јер брак је такође забрањено јер насаб дојиља" 5) 5) [Продуцед би Имама Бухарије (5/235/2645) и Муслимани (2/1071/1447)]

Да ли постоји објашњење кехараманниа у Кур'ану и АС-Суннета онда је нелегитимна. Понекад забрана (ствар) ишчитати из забране, као и ишчитати из суровом претњом актом.

Н Апостол је рекао: اتق المحارم تكن اعبد الناس ("Страх од ствари које су забрањене, бићете добар обожавање"), јер остављајући ствари забрањено потребно да урадите ствари које фардлу. По изласку ствари забрањено добротворни рекордан биланс ће увек чисто бела од нечистоћа, тако да пракса суннет да се мало ће порасти и бити велики благослов, на крају постану побожни службеници су укључени велики (вредности).
Ово захтева министра да зна ствари које морају да се спроводе, и забрањено ствари и избегавали. Полазећи од тога, Посланик је рекао:

طلب العلم فريضة على كل مسلم
"Захтевајући да знање обавезно на сваком муслиману" 6) 6) [Продуцед би Ибн Мајах 1/81/224]
И Бог је јасно рекао да слави (мислим од греха) забрањено ствари боље за слуге. Он је рекао:

ذلك ومن يعظم حرمات الله فهو خير له عند ربه
"То (заповест од Бога). И ко велича оно што је часно у очима Аллаха онда је боље за њега у стране Господа свога. (Кур'ан 22:30) "
Ибн Катхир рекао: 7) 7) [Тефсир ал-Кур'ан ал 'Адхим 3/218] "Они који остану далеко од неморалних радњи и ствари које су забрањене, и (претпостављам) да то урадите је велики грех у себи, (فهو خير له عند ربه) па је добио много награда и љубазности. Као (дете) да поштује чин одмазде и доста награда, па је онда (деца) да одустане од ствари забрањене и ствари које су забрањене.

Друго:
وارض بما قسم الله لك تكن اغنى الناس
Ридлалах да деле оно што Бог има за вас, ви ћете бити међу најбогатије.

То је, осећа довољно је са оним што Бог дао, да је као ризкиму, ви ћете постати најбогатија особа. Људи који се осећају прилично, он ће се осећати богатим. САВ Ресулуллах је рекао:
ليس الغنى عن كثرة العرض ولكن الغنى غنى النفس
"Није ли то због богате, али богата ризница која је богата у духу" 8) 8) [Продуцед би Имама Бухарије 11/271/6446; муслиманске 2/672/1051; Тирмизи 4/35/2479]
Ибн БАТХАЛ је рекао: "значење хадиса је да богати нису суштина обиља ствари, јер су многи људи с обзиром на лакоћу среће, али није лепо осећају, а она борила у покушају да нађу плус, као да он није био богат или немају имовину .
Куртуби каже: "Смисао хадиса је да бенефиције које су корисне или дивљења велика или богати људи. Објашњење је да када се људи осећају богати, он ће избећи прождрљивост, тако да има 'Иззах (част) и да ће добити славу, светост и славу више него богатом ризницом, а лоши душу због похлепе. Заиста похлепа да га стави на ружне ствари и зла дела су узроковане идеалима понизности и кебакхиланниа, многи људи су увредљиве и понижавајуће, тако да је постао један од највише гнусним ".
Ал-хафиз Ибн Хајар је рекао: "Закључак је да ће богаташ његова душа бити Кана'ах (имао довољно) да је Аллах благословио са среће, он није очекивао, без потребе за додатним, није захтевна и стално питам. Али он је био вољан да подели оно што Бог има за њега, као да је он богат заувек.
Сиромашни душе на супротност, јер он не осећа баш срећно да буде, чак и он је увек покушавају да пронађу плус на сваки могући начин, онда ако је жељена имовина се не постигне он ће се осећати тужно и разочарано. Као да он није берхарта, јер то није довољно, као да он није био богат човек "9) 9) [Ал-Фатх 11/272]
Дакле, релалах-О Аллахов роб, Бог среће са вама акцији, што ће постати најбогатији човек и пророк речи подсети н:

من اصبح منكم معافى في جسده امنا في سربه عنده قوت يومه فكانما حيزت له الدنيا
"Ко је међу вама ујутру његовог тела, у добром здрављу, осећају безбедно у свом срцу, и имали храну тог дана, онда ће свет бити дат му као" 10) 10) [05/14/2449 издату од Тирмизи; / Ибн Мајах 2 13/17/4141]
И Н речима пророка а:

قد افلح من اسلم وكان رزقه كفافا وقنعه اله Б بما اتاه
"Шта срећковић који је прихватио ислам, а Аллах има ризкиниа сасвим довољно да пружи осећај о томе шта му је Бог даровао" 11) 11) [Продуцед би Имам Муслим, Тирмизи 2/730/1045 4/6/2452; Ибн Мајјах 2/13/16/4138.]

Он је рекао:

ولا تمدن عينيك الى مامتعنا به ازواجا منهم زهرة الحياة الدنيا لنفتنهم فيه ورزق ربك خير وابقى
"И не може решити оба ока да оно што смо дали њихове фракције, као цвет живота у свету, да нам их цобаи њему. А поклон Раббму је боље и трајније. (Кур'ан 20:131) "
Ако видите неко веће богатство и децу од тебе, онда знате, ту су нижи од вас. Размислите особу која је испод вас, а ви не видите особу је био изнад вас! Ово је приказано од стране пророка Н, Н који је рекао:

انظروا الى من اسفل منكم ولا تنظروا الى من هو فوقكم فهو اجدر ان لا تزدروا نعمة الهز

"Поглед на нижи од тебе, и не види особу која је изнад вас. Боље је да не омаловаже Аллахов благослов на вас "12) 12) [Продуцед би Имам Муслим 4/2270/2963; 4/75/2632 Тирмизи: ИБН Мајјах 2/1387/4142.].

три:
واحسن الى جارك تكن مومنا
Буди љубазан према свом ближњем, да ће постати верник.
Аллах наредио да буде добар према суседима, он је рекао:
واعبدوا الله ولاتشركوا به شييا وبالوالدين احسانا وبذي القربى واليتامى والمساكين والجار ذي القربى والجار الجنب والصاحب بالجنب وابن السبيل وماملكت ايمانكم

"Обожавај Аллаха и не приписујем га без ичега. А добро чинити да две мајки, очева, најбољим пријатељима, рођацима, сирочади и сиромашних, комшијама и блиским далеко комшије, вршњака, и слуге ибн сабил сахаиаму (Сура 4:36) "
А постоје многи хадиси који говоре о томе, међу њима:

ما زال جبريل يوصيني بالجار حتى ظننت انه سيورثه
"Габријел је наставио да ме оставиоцем о комшији, до те мере да сам мислио да ће комшија добити имање од суседа" 13) 13) [Продуцед би Имам Бухари 10/6014 и Муслим 4/2025/2624]

من كان يومن بالله واليوم الاخر فليحسن الى جاره

"Ко верује у Аллаха и Последњи Дан нека чини добро свом ближњем" 14) 14) [1/69/48 Издавач: Имам Муслим]

خير الاصحاب عند اله у خيرهم لصاحبه وخير الجيران عند اله خيرهم لجاره

"Најбољи пријатељ призор Аллаха је већина врста својим пријатељима, суседима и најбоља у очима Аллаха је већина врста до 15. суседа) 15) [Продуцед би Имам Тирмизи 3/224/2009]
Ако не можете да урадите добро са вашим комшијом онда га не боли. Ако је повредјен онда имају стрпљења док Бог обезбеђује начин за вас.
Ал-Хасан је рекао:

Није добар комшија "који једноставно не боли"
Међутим, то је добар комшија који трпи сметње (од других комшија) "

Штете комшије је харам, јер се повредити никога без истине (разлог) је забрањена, али је забрањено да боли комшије изнова.
Ибн Мас'уд испричао з н пророцима који су се питали:

يا رسول الله اي الذنب اعظم قال ان تجعل لله ندا وهو خلقك قلت ثم اي قال ان تقتل ولدك خشية ان ياكل معك قال ثم اي قال ان تزاني حليلة جارك

"О Божији Посланик, грех је највећи? Он је одговорио: "Можете направити савезника Богу, када је Он вас је створио". Он је поново питао: "шта онда?" Он је одговорио: "Можете убити своју децу зато што страхују да једе са вама" је поново упитао: "Па шта?" Он је одговорио: "Ти си починио прељубу са женом ближњег свог" 16) 16) издатих од стране Имам Бухари и Муслим]
Од Микдам бин ал Асвад, Посланик рекао својим друговима Н:
ما تقولون في الزنا قالوا حرمه الله ورسوله فهو حرام الى يوم القيامة قال فقال رسول الهت صلى اله عليه وسلم لاصحابه لان يزني الرجل بعشرة نسوة ايسر عليه من ان يزني بامراة جاره قال فقال ما تقولون في السرقة قالوا حرمها اله ورسوله فهي حرام قال لان يسرق الرجل من عشرة ابيات ايسر عليه من ان يسرق من جاره

"Шта кажете на тему прељубе?" Рекли су: "харам, прељуба је забрањено од Аллаха и Његових Апостола и Хака га харам до Дан суда" Аллаховог Посланика казао: "Заиста, особа чини прељубу са десет жена, је и даље лакши (његови греси) уместо да је починио прељубу (једном) са женом на ближњега свога "Након тога он их је питао о крађи, одговорили су:". харам, крађа је било забрањено од Аллаха и Његових Апостола, онда је харам до дана Васкрсења "Рекао је:" Свакако, неко украо десет кући, ипак је лакша него што је једном украо кућу суседа "17) 17) [Продуцед би Имам Ахмед 16/71/187]
Од Ебу Хурејре З, Н Посланик је рекао:

واله Б لا يومن واله لا يومن واله) لا يومن قيل ومن يا رسول الهل قال الذي لا يامن جاره بوايقه

"Бог, он не верује! Тако ми Аллаха, он неће веровати! ? Тако ми Аллаха, он неће веровати "Апостол је упитао:" Ко је Аллах "Рекао је:" Људи који су суседи не осећају безбедно од мешања "18) 18) [Продуцед би Имама Бухарије 10/443/6016]
Ебу Хурејре и З као, Посланик је рекао:

لا يدخل الجنة من لا يامن جاره بوايقه
"То неће ући у Рај, који чини његови суседи осећају безбедно од мешања" 19) 19) [1/68/48 издаје Имам Муслим]
И пророк је саветовао комшије да једни другима поклоне, посете једни друге, и он изобличи управу забрањен од комшија. Од Ебу Хурејре З, Посланик је рекао:

وتهادوا تحابوا
"Нека момци дају поклоне једни другима, сигурно ће се волимо" 20) 20) [Продуцед би Имам Бејхеки 6/169]
А од њега, такође, Н пророк је рекао:

يا نساء المسلمات لا تحقرن جارة لجارتها ولو فرسن شاة

"О верни женама, не омаловаже комшију на (дати) са суседима мада () гоат нокте" (ХР.Букхари и Муслим)
З Абу Дхар је рекао: "Посланик н је рекао:
يا ابا ذر اذا طبخت مرقة فاكثر ماءها وتعاهد جيرانك

"О Ебу Дхарр ако кувате поврће затим помножите воду (тецност) и дају неки до својих суседа .22) 22) [ХР. Муслим 4/2025/-142-2625]
Од Аисха Кс:

يا رسول اله ان لي جارين فالى ايهما اهدي قال الى اقربهما منك بابا
"Рекао сам:" О Аллахов Посланиче, ја имам два суседа, где могу да дају поклон ", он је одговорио:" Да најближе вратима од вас "23) 23) [Продуцед би Имама Бухарије]
Реч пророка н: "А добро чинити да свог ближњег, бићете вера верника" означава човека савршена, јер вера може да расте и може да се смањи КАО Ахлу Сунном Вал Јама'ах веровању следбеника Салаф Схолех.

Четврто:
واحب للناس ما تحب لنفسك تكن مسلما
"Љубав према другима оно што воле за себе, бићете муслиман"
Тачка ће бити савршен муслиман ислам. То даје осећај да је Ислам је смањена вредност се може поредити недостатка љубави.
Н пророк је поставио ово питање да се на небо. Н Посланик је рекао:

فمن احب ان يزحزح عن النار ويدخل الجنة فلتاته منيته وهو يومن بالله واليوم الاخر وليات الى الناس الذي يحب ان يوتى اليه
"Ко жели да се спасе из пакла у небо, нека умре у стању вере у Алаха и последњи дан, и нека му мемперлакуккан другима како жели сам диперлакуккан од стране других" 24) 24) [ХР. Муслимана и Наса'и]
Људи ће постићи само овај степен чистоће срцу зависти и љубоморе, зависти и љубоморе је узрок неко не свиђа или свиђа превазићи износи своју доброту, она жели је она специјална усред гомиле са предностима он има. Док је вера разликује са њим, он (потражња), тако да они који верују да други део у доброти Бога дато му без смањења мало љубазности.
Укратко, она постаје императив за верника на другу верника воли оно што воли за себе, и мржње према другима оно што он мрзи себе. Ако он види грешку на свом Деен, па је покушао да га поправите. Ако је видео врлину или вишак другима да их превазилазе, онда се надам да буде као неко други рекао, ако вишак се односи на религију је таква жеља добра. Н Посланик је рекао:

لا حسد الا في اثنتين رجل اتاه اله مالا فسلطه على هلكته في الحق واخر اتاه الله حكمة فهو يقضي بها ويعلمها
"Не постоји (бе) завист, осим у две ствари: неко ко је дао имовину од Аллаха и он троши на путу истине, а један је Бог, дао мудрост и дао је одлуку да се њему и учи га" 25) 25) [хр. Бухари и Муслим)
Али ако је вишак у световним проблемима, онда је то добро да завист. Он је рекао:

ولا تتمنوا مافضل الله به بعضكم على بعض
"И не будите љубоморни на оно што је Бог дао себахагиан себахагиан више од других (Сура 4:32)"
И Бог рекао о Карун:

فخرج على قومه في زينته قال الذين يريدون الحياة الدنيا ياليت لنا مثل مااوتى قارون انه لذو حظ عظيم
"Карун је изашао на свој народ у славу. Али они који желе живот на свету: "Волео бих да ми би имали као оно што је дато на Карун: Ево, он је заправо имао велику срећу". (Кур'ан 28:79) ".
Када је Бог удавио Карун и његов дом у земљи, људи који данас желе на позицију Карун рекао:
ويكان الله يبسط الرزق لمن يشاء من عباده ويقدر لولا ان من الله علينا لخسف بنا ويكانه لايفلح الكافرون
"Ох, то је истина, Аллах увећава одредбу за кога је воља његових службеника и узан га: ако Бог не подари Своју милост на нас, Он је могао да сахрањен нас (опет). Ах, истина, не срећних људи који одбијају (Аллахов благослов) "(Сура Ал-Касас: 82)".

Пето:
ولا تكثر الضحك فان كثرة الضحك تميت القلب
Да ли имате пуно смеха, пуно смеха, сигурно ће искључити јетру.
У овом хадису постоје очита ограничења пуно смеха и објашњење за забрану, што је много смеха који чини срце потону у таму, као мртве особе мењадиканиа који не могу да обезбеде погодности за себе са корисно, а није могао да се спречи лош. Док живот и светлост срца је извор свега доброти, и смрт и тама је извор свих зала. Са срца живота није било снаге, слух, вид, и његове перцепције природе информација и, у складу са истином.
У овом хадису је идзин за мало смеха, посебно за ту сврху. Ово је доказ пророка и слуге Божије су праведни. Аллах каже о песмама када је чуо разговор мрава:

فتبسم ضاحكا من قولها
"Онда се осмехнуо се смејали његовим речима (мрав)" (Сура-Намл 19)
Од Са'ад бин Аби Вакасх, он је рекао: "Постојао је човек политхеист провоцира муслимане Посланик рекао Са'д:" Панахилах га ". Са'ад је рекао: "Онда сам цабуткан стрелице да се не резни ивица, ставио сам на његовом телу да је пао и отворили своје приватне делове. Н Посланик смејао док сам могао да видим молара зубе Н "(наратор Муслим)
Н Посланик узбуђење изазвао теркенаниа човек рекао, не због отворене голотиње. Посланик н није могуће да се смеје због отварања гениталија.
'Абдуллах бин Мас'уд: Н Посланик је рекао:

اني لاعلم اخر اهل النار خروجا منها واخر اهل الجنة دخولا رجل يخرج من النار حبوا فيقول اله اذهب فادخل الجنة فياتيها فيخيل اليه انها ملاى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملاى فيقول اذهب فادخل الجنة فياتيها فيخيل اليه انها ملاى فيرجع فيقول يا رب وجدتها ملاى فيقول اذهب فادخل الجنة فان لك مثل الدنيا وعشرة امثالها او ان لك مثل عشرة امثال الدنيا فيقول ت?


Пратите оф Хонор, Избегавање сумњивих случајева


КЕЕП своју част, клони сумњивих кофера [1]


عن ابي عبد الله النعمان بن بشير رضي الله عنهما, قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: ((ان الحلال بين, وان الحرام بين, وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس, فمن اتقى الشبهات, استبرا لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك ان يرتع فيه, الا وان لكل ملك حمى, الا وان حمى الله محارمه, الا وان في الجسد مضغة, اذا صلحت صلح الجسد كله, واذا فسدت فسد الجسد كله, الا وهي القلب)) . رواه البخاري ومسلم.

Од Ебу Ну'ман бин Баширом у Абдиллах Аллах То анхума, је рекао: Чуо сам Аллаховог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:. "Свакако је јасно да законито и незаконито је јасан и међу њима постоје сумњиве ствари (криптични није јасно) не зна се од стране већине људи. Дакле, онај ко држи (му) из сумњиво, он је невин (за безбедност), религија и његову част. И ко падне у сумњиво, он је бачен у ствари ( ) забрањено Баш као пастир који напаса стоку у неким областима ван граница, готово је (страх) ће унесите га знате., заиста сваки владар (краљ) је забрањено регион.. знам, заиста Аллах је забрањено ствари дихарамканНиа Гле, заиста у телу постоји комад меса.. Ако комад меса је добар, (тада) да цело тело и ако комад меса лоше, (тако) Зло по целом телу. Кнов, комад меса који одузима дах ".. [ХР Ал-Бухари и Муслим].

Меанинг ХАДИТС
Његов кажу: ان الحلال بين и وان الحرام بين وبينهما مشتبهات لا يعلمهن كثير من الناس [Заиста, јасно је да законито и незаконито је јасан, а међу њима су сумњиве ствари (нејасан, није јасно) није позната већина људи ], садржи разумевање да све је подељен на три.

Прво: Нешто је дефинитивно халал, као што су житарице, воће, животиње. Све је законито, ако не добијете начин харам.

Друго: Нешто је очигледно нелегитимна, као што су пијења вина (алкохола), једе стрвином, удате жене су махрам.

Две ствари су познате, или по одређеним особама (научници), или просечне особе.

Треће: Случај сумњива случаја (нејасан) да се креће између Халал и харам. Он не садржи ствари које су јасно Халал статуса, те да не укључују јасну кехараманниа. Сумњива случајева није позната већини људи, али само делимично познате.

Његов говорећи:

فمن اتقى الشبهات, استبرا لدينه وعرضه, ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, كالراعي يرعى حول الحمى يوشك ان يرتع فيه, الا وان لكل ملك حمى, الا وان حمى الله محارمه

[А они који стражар (сами) из сумњиво, он је невин (за безбедност), религија и част. И онај ко падне у сумњиво, он је пао у (ствари) незаконито. Као пастир који пасе траву стоку у неким областима ван граница, готово је (страх) ће га унети. Знам, заиста сваки владар (краљ) је забрањено регион. Знам, заиста Аллах је забрањено ствари дихарамканНиа].

Ово смислу, повратак у трећем делу, који је сумњиво ствари. Дакле, треба остати далеко. Јер у том случају постоји спас за послове у вези са његовом религијом између себе и Бога. Такође, постоји сигурност за част, однос између њега са другима. Дакле, постоје празнине и могућности за друге да га осудити.

Међутим, ако се узме здраво за готово ових сумњивих ствари, тако да ће вероватно пасти у јасну акцију кехараманниа. Пророка саллаллаху алејхи То савс дао параболу, као пастир који пасе траву стоку у неким областима ван граница, тако да када је далеко од забрањеног региона, онда ће бити безбедни у животиње пасу стоку. Међутим, ако идете у близини забрањеног региону, то се страхује да га унесете са сточних животиња, док он није био свестан тога.

Шта се подразумева под الحمى (Ал Хима), је земља или регион (посебно) су плодна, (што је обично) одржавају владари (краљеви). Они забрањују људе око себе. Дакле, људи који менгембалакан стока животиње, он је био веома близу, и скоро у њега, тако да се угрози, јер ће он бити кажњен. Што се тиче Бога забрањено, су ствари које су забрањене од Њега. Онда то постаје обавеза за све да остану далеко. Тако, тако да је обавезна за особу да се клони сумњивих ствари, што би могло да га достави до противправног акта.

Његов говорећи:

الا وان في الجسد مضغة, اذا صلحت صلح الجسد كله, واذا فسدت فسد الجسد كله, الا وهي القلب

[Гле, заиста у телу постоји комад меса. Ако комад меса је добар, (тада) да цело тело. И ако је комад меса лоше, (тако) Зло по целом телу. Гле, комад меса који је срце].

المضغة је комад меса величине који се може жвакати. Она садржи објашњење, колика је позиција јетри у телу. Као што такође садржи објашњење да срце владар целог тела. Добро цело тело, ослањајући се на добрим срцима. Слично томе, уништење тела, у зависности од оштећења јетре.

Невеви је рекао: његова изрека ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام, садржи два значења (случај). Први. Лице које потпада у било харам, али је размишљао о није био незаконит. Друго. Неко близу (скоро) пада у случају незаконитог.

Овај, као и речима المعاصي بريد الكفر (потпредседник-заменик довело до неверици), јер ако неко падне на девијантног чина (неморално), онда постепено ће се преместити на оштећења (потпредседник) је већи од оригинала. Сугерисано је од стиха:

ويقتلون الانبياء بغير حق ذلك بما عصوا وكانوا يعتدون

(... И убијају пророци без десне То је зато што они нису послушали и прелази дозвољену границу -.. Али "Имран / 3, став 112) да је, они прељубу постепено, све док коначно у фази убијали пророке.

Себуат је у хадису:

لعن الله السارق, يسرق البيضة فتقطع يده, ويسرق الحبل فتقطع يده

(Бог проклео крадљивца, да украде јаје и посекао руку Он је такође украо парче ниске, а затим посекао руку ХР Ал-Бухари и Муслим, од Ебу Хураирах -.. Да је он поставио на крађу, у распону од крађе јаје, затим комад ниске, и тако даље и тако даље.

Наратори ХАДИТС
Ан Ну'ман бин Баширом Аллахов То анхума укључујући и њених малих пратилаца. Када је Посланик саллаллаху алејхи То савс умро, само је напунио осам година.

У казивању овог хадиса, он је рекао: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول (ја сам чуо Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То).

Ово показује важења мумаиииз дете. Односно који могу да разликују добро и лоше). Све што је чуо (од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То) у детињству, а он је направио када је имао одраслу особу, она је прихватила. Исто тако, они незнабошци који никада није чуо да је поверовала, онда (такодје прихватљиво), ако он говори, када је он муслиман.


Не проклет пророка другове!



По
Свештеник Абу Асма Калид бин Сиамхуди


عن ابي سعيد الخدري رضي الله عنه قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسبوا اصحابي فلو ان احدكم انفق مثل احد ذهبا ما بلغ مد احدهم ولا نصيفه

Ебу Са'ид ал Кхудри Аллаха То ахну, он је рекао: Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао, "не куните моје другове. Ако неко од вас беринфак злата као планине Ухуд, неће одговарати блато (инфак), један од њих, нити половину.

ТАКХРИЈ ХАДИТС

Овај хадис издаје:
• Имам ал-Бухари у свом Сахих, књига Ал Манакиб, Поглавље Каулуху Лау Итакхадзту Кхалилан, бр. 3397 и то је лафазх лафадз ал Бухари.
• Имам Муслим у свом Сахеех, Књига Фадхаил Ал пријатеља, Поглавље Тахрим Сабби Асх другове, бр. 4610 и 4611.
• На имам-Тирмизи у свом Сунан, књига Манакиб ал 'Посланик, Поглавље Фиман Сабба Асхаби Посланик, бр. 3796.
• Имам Ебу Давуд у свом Сунан, Боок оф Суннета, Поглавље Нахиу 'САББ Асхаби Посланика, бр. 4039.
• Имам Ибн Мајах у свом Сунан, књига Мукаддимах, Поглавље Фадхлу експерт Бадр, бр. 157.
• имам Ахмед у свом Муснад, бр. 10 657, 11 092 и 11 180.

Схарх РЕЧНИК
• (لا تسبوا اصحابي): не критикујем мој пријатељ. Реч (اصحابي) према етимолиги узети од арапске речи (صحبة), заједно смисла живота [1].

Ебу Бекр Мухамед ибн ел Бакилани Тхаиииб Алтх (Д. 463) је рекао, "арапски Лингвисти се слажу, да је реч (صحابي) изведена из речи (صحبة), а не од величине посебног пријатељства. У ствари, то се односи на све оне који прате особу, било кратко или дуго ", рекао је касније изјавио," језик говори, (да), ово се односи на особу која је пратила Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То тренутак у току дана ипак. Тако је порекло овог именовања "[2].

Док имам Ахмед Бин Хамбал дефинише своје другове у саопштењу: "Свако ко је био пријатан са Посланику н годину или месец или дан или сесааат или само да га види, онда укључује асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. [3]

Међутим рајих дефиниција је у складу са Ал Хафиза Ибн Хајар, наиме: "Пријатељи су људи који су се састали на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То у стању веровања (вера у њега), а умро је у стању ислама [4]. Тако је укључена у овој дефиницији је особа која се састала са њим и бермулазамах (у току), дуга или кратка, који је наратор Хадис од њега или не, људи су у рату са њом или не, и оних који, иако није има бермајелис га види, и који га нису видели јер је слепа.

• (فلو ان احدكم): говор је упућен асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То са аргументом за постојање овог хадиса је прича поменути у овом хадису, да изреке Абу Са'ид:

كان بين خالد بن الوليد وبين عبد الرحمن بن عوف شيء فسبه خالد

Место између Калид бин Ал Валеед и Рахман бин ауф То сукоб, и Калид прекора. [5]

Стога је јасно позицију Калид, он није исти као положај ауф Абдуррахман ибн ', јер Абдурахман укључујући пријатељи који се преобратио у ислам почетком мисионарском апостола. Што се тиче Халида бин Валид је касније претворена у ислам, након освајања Мекке. Реч Аллах, Узвишени:

لايستوى منكم من انفق من قبل الفتح وقاتل اولايك اعظم درجة من الذين انفقوا من بعد وقاتلوا وكلا وعد الله الحسنى والله بما تعملون خبير

Нису једнаки међу вама су они који троше (слободно) и борили пред (освајања Меке). Својих система ранг од оних који троше (слободно) и након тога борили. Бог обећава да ће сваки од њих (деца) су боље. А Аллах зна оно што радите. [Ал-Хадид: 10]

Али људи који су укључени у овај сетелахниапун забране

• (انفق مثل احد ذهبا): беринфак злато на брду Ухуд.
• (ما بلغ مد احدهم): нико не може да одговара њиховом блато инфак у било ком облику. Један је блато ¾ Сха ".
• (ولا نصيفه): насхиф нисфу смисла, то јест, половина блато.

Схарх ХАДИТС
Овај хадис указује на положај и племените врлине Асхаба. Знајући позицију и кеутамаансахабат, забрањено нам је да критикује пријатеље. До ако ми беринфак између злата на брду Ухуд, не би било у стању да ускладе своју инфак блата а пола нису.

ФАИДАХ ХАДИТС
ОДГОВОР: Бан осудио пријатеља.
У исламу, осудио је забрањено пријатељ, са аргументом:

). Зато што је забрањено и бацкбитинг повређен вернике, као што је описано у речи Божијој:

ولايغتب بعضكم بعضا ايحب احدكم ان ياكل لحم اخيه ميتا فكرهتموه

А зар не ВАГ себахагиан Иаанг себахагиан други. Сукаках међу вама једе месо умрлог брата. Тако да би га згађен. [Ал Хујурат: 12]
.
والذين يوذون المومنين والمومنات بغير مااكتسبوا فقد احتملوا بهتانا واثما مبينا

А они који штети вернике и без грешака му'минат то раде, они ће се роди лажи и прави грех. [Ал Ахзаб: 58].

Б). Бог је био задовољан са њима. Дакле, када они критикују, показала су да нема ридхаан значи за њих. Тако је против речи Божије:

لقد رضى الله عن المومنين اذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم مافي قلوبهم فانزل السكينة عليهم واثابهم فتحا قريبا

То је већ задовољан верника када су мемба'иатму под дрветом, онда Бог зна шта је у њиховим срцима и Он је послао мир на њих и наградио их са блиским победом (време). [Ал-Фатх: 18].

Ц). Беристигхфар команда (бег помиловање) за њих, јер представља реч Божију:

والذين جاءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولاخواننا الذين سبقونا بالايمان ولاتجعل في قلوبنا غلا للذين ءامنوا ربنا انك رءوف رحيم

А они који су дошли после њих (Емигранти и Хелперс), они су молили: "Господару наш, опрости нам дају и нашу браћу који су били верни пред нама, и не дозволите да се мржња у нашим срцима људи на који верују да Господ наш, Ти си бескрајна нега Климент поново.. " [Ал Хасхр: 10].

'Аиша тумачи овај одломак у својој поруци на свом нећаку који се звао Урва Бин Аз-Зубаир:

يا ابن اختي امروا ان يستغفروا لاصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فسبوهم

О мој сестрић, наређено им је да просе помиловање за асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, али су уместо тога менцациниа [6].

Имам Невеви објашњава Аисха изјаве То, рекла: "Очигледно, изјавио је овом приликом становништво Египта осудио осудио Утхман и Али Схам становништво, док је Ал Харурииах осудио обоје. Налози које је молио опроштај наговештено, то је реч Божја:

والذين جاءو من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولاخواننا الذين سبقونا بالايمان

И са овом стиху берхујјах Имам Малик, да лице нема право да откаже имовине другове Фа'и. Зато што је Бог само чини имовину на неког ко је дошао после пријатељем који је молио опроштење за њих. [7]

Д). Мелакнатниа Бог, као у речима пророка:

من سب اصحابي فعليه لعنة الله

Ко су осудили мој најбољи пријатељ, тако да је добио Аллахову клетву. [8]

Е). Забрана пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадиса Абу Са'еед изнад.
Чак је имао договор Ахлу Сунном Вал Јамаа'ах, како стоји у Барију Фатхул Ибн Хајар (13/34). 'Ахлу Суннет Уал Јама'ах договориле су се о обавези није осудио је једну од његових сапутника [9]

2. Опасност осудио пријатеља.
Међу опасности које произилазе из аката осудио пријатељ је:

). Пријатељи као знак понизности осудили кривца, и јерес у религији. То је изјавио је Абу Ал Мудзаффар Као Сам'ани: "осуђује пријатеља је знак понизности кривца. Он је такође кебид'ахан и грешка ". [10]

Б). Они су осудили сведока значило осуђује Кур'ана и Суннета, и да доведе починиоце на зиндик.
Ово је обелодањено Ар Рази имама Абу Зур'ах: "Ако видите некога малтретира пријатељ Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, онда знате да је зиндик. Јер према нама, Посланик саллаллаху алејхи То савс, а Кур'ан је потпуно тачно. Док испоруку Кур'ан и Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То су нам рекли су пратиоци. Они само желе да критикују своје сведоке да уништи Ал Кур'ан и Суннета. Замерају да их се (критичари) је више могуће, и они су зиндик ". [11]

Ц). Најлакша казна, наиме дита'зир (поломљен несносном жељом Исламске владине политике). [12]

Д). Гет проклетство Аллахово теала Субханаху ва, као и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.

من سب اصحابي فعليه لعنة الله

Ко су осудили мој најбољи пријатељ, тако да је добио Аллахову клетву [13].

Е). Оптужујући пророка саллаллаху алејхи ве селлем То лош, јер има пријатеља који има право цензурисана, која је обелодањена Имам Малик: "те јадне људе, да се дистанцира од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, али није могао. Затим су му отказати пријатеље да кажу "лоши људи би морали превише ружну пријатеља". [14]

3. Правно лице које осудили асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.
Људи који критикују наше пријатеље може се поделити на неколико одељака:

). Људи који само критикују пријатељу, још увек разликовао јер се налази између љутње и псовао јер и'тикад. [15]

Б). Људи који осуђују пријатељи са Алијем поверења "као бога или пророк, онда је поверовала.
Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао: "Што се тиче оних који прате кривица је са уверењем да је Алија као бога, или је он пророк, или један верује у достављања Габријел откривење, то је без сумње (је) неверица, несумњиво чак пагански народ који не менгкафирканниа" [16].

Ц). Људи који осуђују пријатеље због његовог веровања у паганске пријатеља, онда бердасарканИјма ", био је осуђен по закону кафира и самоубиству. Пошто је ренегед на шта тачно је призната у религији, односно Ијма 'муслимана о вери од сапутника [17].

Шејх ал-Ислам је рекао: "Што се тиче оних који су урадили (тј. само критикују, Перо)) да размотри сапутници је истекао након Посланика н осим малог броја мање од десетак људи, или преузме цео Фасик другове: онда не сумњати у њихове неверици. Зато што је одбио многе текстове из Кур'ана који садрже задовољство и похвале за њих. Чак и људи који су скептични у вези ове врсте неверици, онда неверица мора имати ". [18]

Д). Људи који осуђују пријатеље са свим поверењем, да су потпуно Фасик. Дакле, овај момак буде осуђен, куфр, као што је наведено горе Ибн Таимиииах.

Е). Људи који осуђују пријатеље, знајући да је то приступ они сами критикују (такаруб) Богу. Овај став је натијах (резултат) из њихове мржње пријатеља, и наравно то је последица њихових уверења о покварености пријатеља. Наравно да је куфр и од ислама.

Тхахави Имам је рекао: "Хате то фриенд је куфр, нифак и шире".

Имам Малик је рекао: "Они који устане рано, док је у његовом срцу постоји мржња према једном од његових другова, он је изложен у стиху Кур'ана, Аллахову ријеч, Узвишени:

ليغيظ بهم الكفار

Зато што је Бог желео да нерасположење невјернике (снага верника). [Ал-Фатх: 29]. [19]

Ф). Осудио људе који нису пријатељи са цензуре правде и уништи своју веру, као што је наведено Абу Суфиан Ебу Хурејре стипса или не волите јести и слично, онда он има право да се образују и кажњени та'зир.

Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао: "Што се тиче оних који критикују их (и другови) са срамоту да не оштети пријатеље правде и вероисповести, као што неки од њих са хункс менсифаткан или плашљив или мало знања или немају изнаћи и слично, онда је ово лице има право та'зир добијају смернице и кажњавање, а не само са иноверном менгхукуминиа га на миру ". [20]

Из наведеног објашњења, може се закључити, као што је представљено Ибн Таимиииах, која је међу онима који су осудили кекуфуранниа пријатеља који је сигурно, и не постоје осуђен неверовања, и даље постоје дибимбангкан кекуфуранниа.

4. Осудио законске супруге Посланика. [21]
Што се тиче оних који су осудили жене пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: онда онај ко оптужује наслова А'исха са оним што Аллах га ослободи оптужби, онда је поверовала. Више од један научник је испоручио Ијма "овог. У међувремену, људи који га критикују, осим међу жене пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, онда постоје два мишљења.

Прво, да изјави да је као критикујући један од његових сапутника.
Друго, наводи да је особа оптужена за Уммахат Ал Муминеен једнак (правно) оптужује наслова Аа'исхах. И то је истина.

Дакле, будите опрезни, о муслимани. Дозволите нам да одржимо наш усмени од критиковања или лаж у име асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.

Надамо корисно.

[Копира из АС-Сунном магазина ВИИИ/1425Х/2004 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]


Са победом Муслимана за слабе Од оних



По
Свештеник Абу Абдиллах Ариеф Б. Усман Бин Ројали:


عن مصعب بن سعد, قال: راى سعد - رضي الله عنه -, ان له فضلا على من دونه,
فقال النبي - صلى الله عليه وسلم -: ((هل تنصرون وترزقون الا بضعفايكم)?).

Од Мус'аб бин Са'д, рекао је да Аллах Са'ад То анху видела и сама има примат над другим (од Асхаба). Дакле пророка саллаллаху алејхи То савс рекао: "Зар не би ли се помогло (добио) и дат је храна за преживљавање већ и за оне који имају слаб међу вама?"

КРАТАК ТАКХРИЈ ХАДИТС
Овај хадис је аутентична, издаје:
• Ал Ал имам Бухари у свом Сахих, Китаб ал Сииар је Џихад, Поглавље Човек-Дху'афа Иста'ана бидх прање Схалихина фајл-И-Харби, број (2896) од Мухаммеда бин начин Талха, Талха од, од Мус'аб бин Са'д.

• Имам Ал-ја-НАСА у свом Сунан (Ал Мујтаба), Китаб ал-Џихад, Баб Ал-Да'ееф Истинсхару бидх, хадис број (3178), од начина на који Мис'ар, од Талха бин Мусхарриф, од МУСХс "АБ Бин Са'ад, са лафазх:

عن ابيه, انه ظن ان له فضلا على من دونه من اصحاب النبي, فقال نبي الله: ((انما ينصر الله هذه الامة بضعيفها بدعوتهم, وصلاتهم, واخلاصهم)).

Од свог оца (тј. Са'ад бин Еби Ваккасх), он мисли да има примат над другим (од Асхаба). Дакле Набииуллах саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста, Аллах помаже особама са слабим због њих, уз молитву за њих, њихове молитве, а њихову искреност."

• и други.

Повезано у контексту наведеног хадиса иснад, ал Хафиза Ибн Хајар ал 'Аскалани рахимахуллах рекао: "... Затим, прави контекст Санад овог хадиса је мурсал [1], јер Мус'аб није говорио током овог хадиса Медјутим, ово има. мислио да је он директно чуо од свог оца чињеница нема објашњење, да Мус'аб чуо директно из историје свога оца као што је представљено од стране ал Исма'или ... и поменуо марфу '.... ". [2].

Затим је наставио своје објашњење и рекао: "... Слично томе, историја-издата од стране НАСА-и, на начин Мис'ар, од Талха бин Мусхарриф, од Мус'аб, од свог оца ..." [3].

Шејх ел-Албани рахимахуллах менсхахихкан Санад издаје ал имама-НАСА-и на врху неке његове књиге, од којих Сахеех Сунан-НАСА-И (2/399) и пепела-као-Генеалогицал Сахеехах (2/409).

Кратка биографија ХАДИТС предајници [4]
Он је именовао Са'ад бин Малик бин Аби Вухаиб Ваккасх Абдуманаф бин бин бин Килаб Венус аз, Абу Зухри Исхак. Он је један од десет другова који су гарантовани Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То отићи на небо. Он је човек који је први пут изложен на стрелице у сабилиллах фи рату (на Аллаховом путу). Његове врлине су били толико. познат мишљење научника, он је умро на Акик ал 'у 55 Х. А он је био последњи да умре од десет пријатеља који иду на небо је загарантован.

Воцабулари ХАДИТС
• (راى), односно, виде или погледајте. Поента је ظن, што се очекује или претпоставља.
Као што је поменуто у историји НАСА-ја [5].

• (على من دونه), односно, изнад осталих асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, у облику храбрости, или вишка имовине, или било које друге врлине уопште. [6]

Смисао и сврха ГЛОБАЛНИХ ХАДИТС
Овај хадис, са обе лафазх ал-Бухари и НАСА-и изнад, нам је рекао да сиромашни људи су извор доброте, снаге и победе муслимана. Ово је објашњено у другом хадиса, који је мученик (подржава и јачање значење хадиса горе) - из Абу АД-Дарда То Аллахов 'анху, је рекао:

سمعت النبي يقول: ((ابغوني الضعفاء, فانما ترزقون وتنصرون بضعفايكم)).

Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "да ме они који су слаби, јер у ствари вам се храна за преживљавање и спасавање (освојио) за оне са слабим (међу) вама" [7].

Међутим, једна ствар коју морамо разумети из овог хадиса да тертолонгниа и победа од муслимана није узрок суштина и позиција или част сами праведне људе који су слаби и сиромашних муслимана. Не због тога. Треба напоменути, јер је уско повезано са проблемима о 'Акеедах. То је проблем тавассул [8]. Такође, зато што постоје неки муслимани који иду против ње у овом хадису, посебно у Сахих Бухарије ал лафазх, а хадис од Ебу ад Дарда ', клима тавассул болехниа неко са суштине или положај и част праведници су људи слаби од муслимана.

Дакле, нека знају, да је ово један облик авио-тавассул, која је забрањена у исламу [9]. Научници такође јасно ставио до знања горе са хадиса Сахих ал у лафазх Бухарије и хадиса у Абу ад лафазх вези Дарда То лафазх хадиса издате од стране Ал-Имам-Наса ја. Дакле, лафазх хадис издата од стране ал-имама-НАСА и је тумачење општости лафазх Сахеех Бухари и хадис од Ебу Дарда огласа "изнад. Наиме, тертолонгниа и тријумф од муслимана није само да изазове суштину и позицију или част праведне људе који су слаби и сиромашних муслимана, али због молитве, молитве, и њихове искрености у обожавању Аллаха Субханаху ва теала.

Ал хафиз Ибн Хајар ал 'Аскалани рахимахуллах рекао: "Ибн Батхтхал рекао, тумачење (значење) овог хадиса је слаби људи који су били много више искрен у молитви (Богу), и они су више скромности" у обожавању (Бог) Зато што њихова срца нису у зависности од накита света.. " [10]

Шејх ел-Албани рахимахуллах рекао, "... овај Хадис (са лафазх донетим од ал-имама-НАСА сам) појаснити да је победа, само је молитва за људе који су праведни, не зато што суштина и позиција их ... Дакле, Тако можемо да знају и разумеју да намера муслимана тертолонгниа са исправним људима је узрок, молитва, молитве и њихове искрености "[11].

Ал имам Абдур-Ра'уф Ал Мунави рахимахуллах рекао: (значење овог хадиса) је, уз молитве за њих и њихову искреност. Јер религиозни људи су слабе више искрени, њихова срца празна, јер у зависности на свету, такође нето јер им срце одлучивања какав је њихов однос са Богом. Дакле, сврха и њихова концентрација усмерена само на једну ствар (обожавање Аллаха). Дакле, било да се поклони своја дела, и дикабулканлах своје молитве. Речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То بدعوتهم () "са молитвом за њих", то не значи слабост и сиромаштво не показује знаке снаге у њиховим телима. Такође не значи слабост и сиромаштво није показала снагу да уради Божије заповести! Дакле, ово није ни на који начин у супротности са хадиси у којима су објашњене похвале од људи који су јаки, не превише хадис објашњава да је "јак верник се више воли Аллаха од слабог верника" [12].

Затим, оно што се подразумева у Хадису (Са'ад бин Еби Ваккасх) Ово је она (тј., спасавање, победио, храна за преживљавање и дао муслиманима) је један од многих разлога су и други узроци који постоје. (Јер), колико од оних који не верују и опскрба фајир дао (од Бога), чак и они су дали побједу (од Аллаха). Али (све) јер истидрај (давање задовољство док, како су више странпутицу и далеко од вођством Аллаха). У ствари, постоји и пораз муслимана, али то је тако да се покају и врате искрено да обожавају (Бог). Дакле, уместо да добију опроштај од Бога и слободу (победа) након тога. Па знате, није сваки поклон респондената (од Аллаха) је част и слава, јер није сваки пропаст је казна [13].

ФАИДАХ И ЛЕКЦИЈЕ ИЗ ХАДИТС
ОДГОВОР: Слаби људи су извор добре муслимане. Јер заиста, иако њихова тела су слаби, али јак у својој вери. Слично томе, сигурност и поверење да их (јака) Господу. Они не брину о личним интересима и земаљским циљевима. Са тог разлога, онда када су се искрено моли, Бог је био интреатед од њих. Бог је такође дао издржавање керпада ову трку, јер (молитва) их.

2. Овај хадис садржи препоруку за тавадху '(понизни срце) и није арогантан другима.

3. Овај хадис садрзи (објашњење) мудрост пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у кемунгкаран промени, ублажи срца других, и указао на шта Божија љубав и Бог ридхаи.

Дакле, надам се овај кратки чланак корисна, могу да додају до вере, науке и добрим делима све нас. Амин.
А Аллах најбоље зна-Схаваб Бисх.




Права и Специфичност алејхи ве селлем пророк


По
Устадз Кхолид Сиамхуди


انا سيد ولد ادم يوم القيامة ولا فخر, وبيدي لواء الحمد ولا فخر, و ما من نبي يوميذ ادم فمن سواه الا تحت لواءي و انا اول من تنشق عنه الارض ولا فخر.

Био сам лидер последњег дана адам детета него арогантан, и у мојим рукама застава Ал-Хамд, а не арогантно, и нико од Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем је био, нити Адам је такође друго осим када је све под мојом заставом, и Ја сам први пут да изађу из земље / тешком и не охол.

ТАКХРИЈ ХАДИТС
Приповедач На Тирмидзии у 'Аттирмидзии, Ал Манаакиб књизи, поглавље ФИ Фадхли Ан Посланика саллаллаху алејхи Јами' Тхе Но савс 3614 (5/548) и у књизи, поглавље Тефсир уа Минимална Сурат Бани Исрааил (са лафадз и дугу причу) Но.3148 (5/288), Ибн Мајах у својој Сунан Аззухуд књизи, поглавље Дзикру Посредовање Асх Но.4308 (4 / 522) и Ахмед у Муснадниа (3/2) из ​​Аби Саид Ал Кхудрии пријатеља, рекао је имам-Тирмидзии На једном испричао Овај хадис: Овај хадис је Хасан сахеех.

У овом хадису се Санад Заид бин Јад'ан слабу наратора, али у Ибн Хиббан у Дзомаан Но Маваарид. 2127 асхаби испричана из Аби Саид ал Кхудрии такође са сахеех Санад и имају неке од мучеништва неких пријатеља као што је наведено у генеалогији шеик Ал Албании хадисе Асх Схохихах хадиса 4/99-100 бр. 1571:

ОДГОВОР: Ебу Хурејре Ибн Саад у Тхабакатниа (1/20) и (7/59) са Санад и друге две горе наведене услове схохих муслиман имама.

2. Абдиллах Џабир бин испричао је Ал Хааким у Ал Мустадрок са слабим Санад због Каасхим бин Мухамед бин Мухамед бин Ал Абдиллах бин Укаил матрук наратора и Убаид Ал Атхаар су ослабљени великом броју научника.

3. Енес бин Малик Ел-Бухари испричао у својој књизи оелх Тарикх На 4/1/400 са Санад сви приповедачи осим тсиках Лубаид и Анас хадиса има прибегне у Сунан Ад-Дарими (1/27) и Ахмед (3/144) и санадниа Па, њена наратори су наратори имама Бухарије.

Овај хадис класификована као сахеех од Имама Ел-Албани у Сисилах Сахеехах хадисе.

Схарх и речник ХАДИТС [1]
ОДГОВОР: Његова реч: انا سيد ولد ادم يوم القيامة: Ово је вест од њега о благодати Аллаха Субханаху ва теала му врлине, лидерство и обавештење о свом народу на њиховој вери и треба да буде Расулуллох стога рекао након тога: ولا فخر: Значење врлина то што имам је каромах од Аллаха теала Субханаху ва и не добијамо од себе и својом снагом, тако да нисам арогантан са њим. Аннававии свештеник објашњава значење речи Говорио је како је говорио из два разлога:

Прво: Имплементинг команду Аллаху ва Субханаху теала.

واما بنعمة ربك فحدث

А да фаворизују Раббму, онда нека вам споменути (уз захвалности). [АДХ Дхухаа: 11]

Друго: То је дужност његовог објашњења да пренесе Муслиманима, тако да они знају, верују и практикују последице.

2. Његова реч: لواء الحمد: Лива "на арапском значи банер (застава) који се одржава само командант снага као што је описано од стране Ибн ал-Атхир у Аннихаиах 4/279.максудниа овде се он држи банер који се зове банер Ал Хамд (похвала) на Судњи дан.

3. Његова реч: و انا اول من تنشق عنه الارض: прво подигнута на Судњи дан.

ФАИДАХ ХАДИТС
Овај хадис указује на примат и специфичност пророка Мухамеда саллаллаху То алејхи ве селлем за све синовима Адама, о овој теми Имам Ахмед бин Абдиллах Муваффакоддин Ебу Мухаммеда Ел-Макдисии Кудамах рахимахуллах рекао: И Мухамед Мессенгер саллаллаху То алејхи ве селлем је печат пророка и домаћин Апостоли су, не верујући да би неко са кеимананианг прави верник у свом министарству и сведоку да набианниа. И међу људима се није одлучио на последњи дан осим ако узрок сиафа'атниа. И то не онај који претходи уматпун ући у небо него за свој народ. Он (саллаллаху пророка То алејхи ве селлем) је авиокомпанија Ал-Хамди и власник похвалу положаја, власнику језера на Судњем Дану. Он је имам пророка и њихових звучника и њиховог сиафа'ат органу који је издао. Његови људи су најбољи људи и јесте најбољи другови Асхаба Пророкове.

Шејх Мухаммед ибн Саалих ал Утхаимеен, може Аллах има милости дати објашњење речима имама Ибн Кудама горе на следећи начин:

Бити свега се апостоли и пророци и мученици онда Схиддикун онда људи Салих. А Аллах је поменуто у ставу 69 овог нивоа Сурат-Ниса ':

ومن يطع الله والرسول فاولايك مع الذين انعم الله عليهم من النبيين والصديقين والشهداء والصالحين وحسن اولايك رفيقا {النساء: 69}

А они који се придржавају Аллаха и Његова (), они би заједно са људима који су обдарени од стране корист Божјој, и то: пророци, схиддиикиин, људи који су постигли шехадет и побожни људи. А они који су најбољи пријатељи. [-Ниса ': 69]

И апостоли су главна ствар је 'Улул "Азми, који је пет, и то: Ноје, Аврам Мојсије, Исус и Мухамед. А Аллах теала Субханаху ВА им је поменуо поздравне писма Ал-Ахзаб 7. стих:

واذ اخذنا من النبيين ميثاقهم ومنك ومن نوح وابراهيم وموسى وعيسى ابن مريم ......

И (сетите) када је узео завет од пророка, и од тебе (само), од Ноја, Аврама, Мојсије и Исус син Марије, ...

А главна ствар је апостол пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То због његових речи:

انا سيد الناس يوم القيامة (البخاري و مسلم)

Ја сам цео људски домаћин на последњи дан [Бухари и Муслим]

И њихова молитва иза Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То у ноћи Ми'рај је још један аргумент да га предлаже.

Онда Ибрахима јер је отац пророка и Миллах Миллах је обележје свих Миллах (религија), Мојсије јер је био крајњи пророк него пророка Бани Израела и сиари'атниа је порекло / главни за њихову Схари'а, и Ноје и Иса.

Међу права и специфичности Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да се могу предузети од хадиса наведених и других аргумената су:

ОДГОВОР: Судњи дан и људског лидер барјактар ​​Ал-Хамд у пресуди и све пророке су под његовом заставом.

2. Лице које први пут подигао на Судњи дан, јер хадис од Ебу Са'еед Ал Худри Аллахов То анху изнад.

3. Заптивање Пророка јер Аллах Субханаху ВА теала, каже у стиху 40 Сурат Ал-Ахзаб:

ماكان محمد ابا احد من رجالكم ولكن رسول الله وخاتم النبيين

Мухамедов отац свакако није од човека међу вама, али он је Аллахов Посланик и пророци поклопац

4. Савршена вера ничија верни слуга док он не би апостолства, јер Аллах ва Субханаху теала, каже:

فلا وربك لايومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Дакле, ради Раббму, они (у суштини) не верујем док не чине ли судити у случају да они не могу да се договоре, онда они немају никакве резерве у својим срцима против пресуде коју сте дали, а они примају потпуности. [-Ниса ': 65]

5.. Није се одлучио међу људима на Судњи дан осим њега сиафа'ат.

6. Људи Мухамеда су народ који је први пут доведени у небо због општости пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

نحن الاخرون السابقون يوم القيامة (ابن ماجه و مسلم)

Ми смо последњи људи који први / претходе на дан Васкрса. [Ибн Мајах, класификовано као сахеех од Имам Ел-Албани рахимахуллах]

7. Власник похвалу позицији да пракса је хваљен од Створитеља и створења. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

عسى ان يبعثك ربك مقاما محمودا

Надам се, Господ ће вас подићи у великој узрока. [Ал-Исраа ': 79]

А ова позиција је оно што се добија од њега / Манакиб његових особина, и друге сиафа'ат органу који је издао.

8. Лаке власници донели у на последњи дан је огромна језеро да тако многи посетиоци, јер ако је само обичан језеро је познато да сваки посланик има језеро.

9. Имам Посланика.

10. Право да разговара Аллаху теала Субханаху ва представљају све Посланика.

11. Сиафа'ат давалац њима. Ово се заснива на хадиса Ибни Убаи Ка'б да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا كان يوم القيامة كنت امام النبيين و خطيبهم و صاحب شفاعتهم غير فخر

Где има времена сам био Судњи дан имама пророка својих звучника и њиховог сиафа'ат органу који је издао, а не арогантно. [Историја Тирмизи, дихасанкан од Имама Ел-Албани].

12. Његови људи су најбољи људи, јер је реч о Аллаху ва Субханаху теала:

كنتم خير امة اخرجت للناس

Ви сте најбољи људи су рођени са људским бићима ... [Ел-Имран: 110]

Стих 47 од Сура Ел-Бекаре, који гласи:

يا بني اسراييل اذكروا نعمتي التي انعمت عليكم واني فضلتكم على العالمين

Синови Израиљеви, не заборавите моју корист коју сам доделио на вас и (не заборавите ипак) да сам те волео изнад свих људи. [Ал Бекаре: 47]

Намењена је да савремени људи (Пророк Мојсије).

А онда Шејх Мухаммед ибн 'Утхаимеен рекао је у својој књизи есеја "ХУКУК" стр. 10-12: Права Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је у праву већина права створења. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

انا ارسلناك شاهدا ومبشرا ونذيرا. لتومنوا بالله ورسوله وتعزروه وتوقروه وتسبحوه بكرة واصيلا.

Смо вам послали као сведока, носилац добрих вести и Варнер, да вјерујете у Аллаха и Његовог Посланика, да ојача (религија) његов задњи Ниа.Дан Га прослављамо ујутру и увече. [Ал-масти-х: 8-9]

Због тога у обавези да стави љубав пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у љубави свих људи према себи, деци и родитељима.

Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا يومن احدكم حتى اكون احب اليه من ولده و والده و الناس اجمعين (متفق عليه)

Савршена вера Ниција да ме је волео више од свог сина, родитељи и читаво човечанство. [Бухари, Муслим]

Укључујући и право пророка саллаллаху алејхи ве селлем То се подиже и част и узвишеност одговарајуће менгагунгканниа са њим без претеривања атупун смањен. Величају га када му је живот да славимо суннета и његову благонаклон сопство. Величају га после његове смрти је да славимо суннета и сиари'атниа ово равно. Свако ко зна другове његове части и славе га онда ће знати како да га славе, како његови сапутници племените понашала према њему и носи-Хак Хак га.

Реци 'Урва Ибн Мас'уд на Кураисх када је успео да пренесе оно што апостол на Худаибииах споразума, он је рекао: Ја сам ушао на краљева, царева и кнезова и Најасии, онда сам видео нико од њих прослављен од као пророк част свог пријатеља од својих сарадника. Када су наредили им журба да изврше његова наређења, када је направио испирање, његови другови су готово боре за своју борбу испирање водом, када је говорио да потчини своје гласове у његовој страни, а они не показују поглед му због глорификације.

Тако су прослави пророка саллаллаху алејхи ве селлем То што је Аллах Субханаху ВА теала је створио у себи он је ахлак велики, меко, лако, а ако је непристојно гласно и од њих ће побећи од њега.

И заиста, укључујући и право пророка саллаллаху То алејхи ве селлем је потврдио да је прогласе све ствари које су и да ће се десити, да налоге, далеко од забране, верујући да су инструкције пророка саллаллаху То алејхи ве селлем је најсавршенији корисника и серијатског ' сиариа'ат атниа је најсавршенији и не узима предност над њим сири'ат или других правила било ког порекла. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

قل ان كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Реци: "Ако си (стварно) љубав Аллаха, пратите ме, Аллах ће вас волети и да вам опрости твоје грехе". Аллах је прашта, Милостиви. [Ал-Имран: 31]

Укључујући и одбрану својих права и петуњуккниа сиари'атниа као тешко као особу, и са оружјем, када ситуација то захтева, када је непријатељ напао са ума / пандапат и неизвестан тада бранио од стране науке, Тврдимо и разбити своје мишљење и спорни и ми описали хаос и разарање свих ИРУ, и ако су нападнути са оружјем је и са таквом одбраном као добро. И то није могуће нигде да верник када је чуо да је напао своју серијатског од Посланика, или лично, а онда је само рекао ништа за њега, али он је био у стању да га брани.

И рекао је Шеик Абдурахман ибн Насир Као-Са'ди рахимахуллах: По Али Имран стиху 31 слова у торби је скала да се зна да се њему који је у суштини менцунтау Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем и суапа који само тврде да волимо Посланика саллаллаху То алејхи ва салалм и ниједан знак воли Аллах ва Субханаху теала је да пратите Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То што је Аллах теала Субханаху ВА је направљен да менгикитиниа и све ти је речено је начин љубав према Аллаху теала Субханаху ва и ридхоНиа осим да оправдају оно што пророка саллаллаху алејхи То савс донео из Кур'ана и Суннета и извршава команду и далеко од забране садржане у оба.

Надам се да ово корисно писаца на дан свођења рачуна добротворне сврхе и за читаоце који ме је волео може бити корисно у свету и у даљем тексту надам се Аллаху теала Субханаху ВА опростити моје грешке, моје родитеље, своје учитеље и свим муслиманским верницима. Заиста је Аллах теала ВА Субахнаху Милостивог, Самилосног. Амеен.

извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment