Friday, July 20, 2012

Молитва оф Ангелс Он Тхе Мисер / мрзовољац Са Смасхед своју имовину, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао: ما من يوم يصبح العباد فيه الا ملكان ينزلان فيقول احدهما: اللهم اعط منفقا خلفا, ويقول الاخر: اللهم اعط ممسكا تلفا. "Ни један дан у коме је био роб на њему осим два анђела сиђе са њим. Један од њих је рекао, 'О Аллаху, уситнити [1] људи који беринфак.' Док други је рекао: 'О Аллаху, уништи [2] богатство тврдица.' "[3]


Молитва оф Ангелс Он Тхе Мисер / мрзовољац Са Смасхед своју имовину, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао: ما من يوم يصبح العباد فيه الا ملكان ينزلان فيقول احدهما: اللهم اعط منفقا خلفا, ويقول الاخر: اللهم اعط ممسكا تلفا. "Ни један дан у коме је био роб на њему осим два анђела сиђе са њим. Један од њих је рекао, 'О Аллаху, уситнити [1] људи који беринфак.' Док други је рекао: 'О Аллаху, уништи [2] богатство тврдица.' "[3]


По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу онима који дидо'акан са ружноћи од стране анђела који су ти шкрт на беринфак на Аллаховом путу Субханаху ва теала, је донела аргументе који показују да, међу којима су:

Имам ал-Бухари и Муслим имам је испричао из Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ما من يوم يصبح العباد فيه الا ملكان ينزلان فيقول احدهما: اللهم اعط منفقا خلفا, ويقول الاخر: اللهم اعط ممسكا تلفا.

"Ни један дан у коме је био роб на њему осим два анђела сиђе са њим. Један од њих је рекао, 'О Аллаху, уситнити [1] људи који беринфак.' Док други је рекао: 'О Аллаху, уништи [2] богатство тврдица.' "[3]

Ал-малла 'Али ел-Кари рекао у хадису Схарх, "Значење' стегнуто 'овде је шкрт као корист или имовине других." [4]

Ал-хафиз Ибн Хајар рахимахуллах рекао: "Што се тиче мољења да буде уништен да значи да је сама имовина је уништена или власник непокретности, што значи губитак доброг што је заузет са нечим другим." [5]

Имам, имам Ахмед, Ибн Хиббан, а Ел-Хаким испричана из Абуд Дарда То Аллаха анху, је рекао: "Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем рекао:

ما طلعت شمس قط الا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان اهل الارض الا الثقلين, يا ايها الناس هلموا الى ربكم فان ما قل وكفى خير مما كثر والهى ولا ابت شمس قط الا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان اهل الارض الا الثقلين, اللهم اعط منفقا خلفا واعط ممسكا مالا تلفا.

"То није излазак, али је послат на две стране су два анђела који је викао све становнике земље да чују јиннс и људе осим обојица рекли: '. О човек момци да се суочи Господу за вас, јер је то прилично мало и свакако бољи од многих, али се користи за Спрее Спрее, и није послата осим сунца између две стране су два анђела који узвик сви становници земље да слуша јиннс и људе осим што су обе рекао: 'О Аллаху, уситнити да се људи и уништи имовина беринфак је шкрт особу. '"[6]

Два имам Ахмед и Ибн Еби Хурејре испричана из Хиббан Аллах анху, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

ان ملكا بباب من ابواب السماء يقول: من يقرض اليوم يجزى غدا, وملكا بباب اخر يقول: اللهم اعط منفقا خلفا وعجل لممسك تلفا.

"Заиста анђео у врата од врата небеска, говорећи: 'Ко позајмио на данашњи дан, он ће бити награђен касније у току дана." И анђео који је на вратима опет други је рекао:' О Аллаху, дај промените за људе који беринфак перцепатлах и уништавање имовине на цхеапскате '"[7].

Надам се са славе Божије за све нас, идемо доле међу људима који су дидо'акан беринфак са заменом од стране Анђела, а нису укључени у класи лица која дидо'акан шкртарити са разарања од стране анђела. Да ВАЛ Аамиин Дзал Јалаали Икраам.

[Копирано из књиге Ман Тусхалли То алаихимул Малаа-Човек Тал'ану иках ВА-Хум ", Аутор Др. Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Наслов: људима који проклети Ангел, преводилац Бени Сарбени]




На три владајуће класе Габриел Ман Алаихиссаллам За све оне лишен Божје благодати



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Постоје три групе људи који дидо'акан са ружноћи од Гаврила и диаминкан од Посланика Аллаховог То алејхи ве селлем, су:

1.Оранг месец Рамазана, али нису му опростити (након добијања од њега-пен.).

2. Људи који имају оба родитеља још увек жив или један од њих, али он је сишао у пакао.

3. Људи поменути у његовом присуству име пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, али га није берсхалават.

Постоје неки хадиси који показују да, међу којима су:

Први: Ал-Имам Малик испричао од Ибн Хиббан бин ал Хуваиритс Аллаху анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем попео на проповедаонице, када се попео до врха степеница, он је рекао 'Аамиин', а онда је поново порасла на врху степеница (други ниво) и рекао, 'Аамиин ", а затим је поново попео уз степенице (трећи ниво) и рекао,' Аамиин", а затим рекао: "Јибреел дошао до мене и рекао: 'О Мухаммеде, свако ко сматра Рамазан . а он није опроштено, онда ће Бог мелакнатниа "Тада сам (пророка саллаллаху алејхи То савс) рекао: 'Аамиин'."

Јибрил је рекао, "И свако ко пронађе своје родитеље су живи, или један од њих, а затим одлази у пакао, онда Бог би га уклонио из своје милости." Рекао сам, 'Аамиин.'

Јибрил рекао: 'Ко када ваше име помиње се, онда он не берсхалават за вас, онда ће Бог мелакнатниа, рећи аамиин, онда бих рекао:' Аамиин '[1].

Друго: Ал имам атх-Тхабрани испричао од Ка'б бин То анху Ујрах Аллаха: "Заиста пророка саллаллаху алејхи То савс на дан ван на подијуму, када се попео на мердевине, рекао је он," Аамиин. '

Онда је поново устао и рекао, 'Аамиин.'
Онда се попео уз степенице поново на трећину и рекао, 'Аамиин.'

Када је изашао из проповедаонице и завршио беркхутбах, рекли смо, "О Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То смо чули реч са вама на овај дан. '

Апостола саллаллаху алејхи То савс рекао: 'Ви момци слушају?'
Они одговорише: 'Да.'

Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: 'Заиста Габријел се открио када сам пењање уз степенице, а он је рекао, "Божија милост много за људе који нађу оба родитеља код родитеља или један од њих, и није га ставио у небо." Посланик је рекао: "Онда сам рекао: 'Аамиин''.

Јибрил је рекао, "Божија милост је много људи када ваше име помиње, али није берсхалават на вас." И рекао сам, 'Аамиин.'

Јибрил је рекао, "Божија милост је много за особу која проналази Рамазан, али он још увек није опростио." И рекао сам, 'Аамиин' ". [2]

Ал имам атх-Тхаиби објашњава зашто молитва за три класе када је ово објашњава други хадис [3] су прави благослов на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То прослављање њега. Тако, они који величају пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, Аллах ће га поштовати, узвиси ранг у свету и у даљем тексту. А ко га не славим, онда Аллах ће га понизи.

Ни месец Рамазан је месец који велича Алах Субханаху ВА теала, каже:

شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان فمن شهد منكم الشهر فليصمه ومن كان مريضا او على سفر فعدة من ايام اخر يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون

"(Неки дан је одређен) месеца Рамазана, месеца у којем доле (почетак) ал Кур-као смернице за човечанство и објашњења на трагове и разлика (између хак и лажи). Дакле, ко год од вас је присутан (у земљи у којој је живео) у месецу, и ствари који су болесни или на путу (а затим је поломио), затим (вајиблах брзо за њега), која је оставила толико дана, дана који друго. Аллах жели олакшати за вас, и не жели тешкоћа за вас. И ти ћеш прославити Бога за његовим вођством које сте добили, да будете захвални "[Ел-Бекаре: 185].

Дакле, свако ко нађе шансу да га награђивали радећи Ки-иаамул Лаил (Теравију) са искреношћу, али није се ту шансу, онда ће Аллах га понизи.

Оба родитеља су требало да прослави величају Аллаха, па Аллах будите љубазни и да се повежеш са бертаухид Аллаху теала Субханаху ва у Његовој Речи:

وقضى ربك الا تعبدوا الا اياه وبالوالدين احسانا اما يبلغن عندك الكبر احدهما او كلاهما فلا تقل لهما اف ولا تنهرهما وقل لهما قولا كريما

"А твој Господ је наредио да се не клањају осим Њега, и нека мајка добро са најбољим оца. Ако неко од њих или оба у пемелихараанму старости, није никада рећи да их не говорећи 'Ах' и не буду викали на њих и реци им била племенита реч ". [Ал-Исраа ' : 23]

Људи који су имали прилику да урадите добро за њих, посебно код старијих (пензионере), у ствари су и код куће као комад меса преко дрвета, и нико меладениниа осим ако, ако дете не користи ову прилику, вреди ли био понижени и деградирани положај. [4]

Надам се милошћу Аллаховом теала Субханаху ва нисмо у-пут од њега у три категорије. Иаа Аамиин Дзал Јалаали Икраам Уал.

[Копирано из књиге Ман Тусхалли То алаихимул Малаа-Човек Тал'ану иках ВА-Хум ", Аутор Др. Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Наслов: људима који проклети Ангел, преводилац Бени Сарбени]
_______
Фуснота
[1]. Ал Ихсан ФИИ Такрииб Схахиих Ибни Хиббан, књига ал Бир Вал Ихсан, Поглавље Хакк ул Ваалидаин (ИИ/140 нема 409.), Ал-Хафиз ел-Хаитсами рекао: "Ово је наратор је АТХ-Тха-Брани, у којој постоји 'Умран Бин Абан, који од Ибн Хиббан дитсикахкан, док други мендха'ифкан, док други наратори тсиках. Ибн Хиббан испричао Овај хадис у Схахиихниа пута (Мајма'уз Заваа-ИД ва Манба-ул-ИД Фаваа Кс/166). Шејх ал-Арнаутх Сиу'аиб рекао: "Ово је још један хадис, док санадниа слаба." (Ал-Ихсаан Хамиси ФИИ Такрииб Схахиих Ибни Хиббан ИИ/140)
[2]. Мајма'уз Заваа Манба ва-Ид-ул-ИД Фаваа Ад'ииах поглавље књига ал ФИИ Ман Дзукира ј 'индаху фалам Иусхалли То алејхи (Кс/166). Ал-Ал-хафиз Хаитсами рекао: "Ово је наратор је атх-тсиках Тхабрани и приповедачи."
[3]. То је хадис наратор је Ал-Имам на-Тирмизи од Ебу Хураира Аллах анху, је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:

رغم انف رجل ذكرت عنده فلم يصل علي ورغم انف رجل دخل عليه رمضان ثم انسلخ قبل ان يغفر له ورغم انف رجل ادرك عنده ابواه الكبر فلم يدخلاه الجنة.

"Лост особу која поменути моје име (име пророка саллаллаху алејхи ве селлем То) испред њега, али он није желео берсхалават ме. Изгубили особу која је унет Рамадхан, онда Рамадхан прошло пре него што су његови греси опроштени. И онај који је изгубио оба родитеља имају у старости (старији), али они не могу да га доведе на небо. "

'Абдурахман (један од приповедача) је рекао: "Мислим да је он рекао," или један од њих.' "(Јаами 'на-Тирмизи, поглавље АД-Да'аваат (Кс/372 не 3545) Ал имам у.. -Тирмизи је рекао: "Овај хадис је Хасан Гхариб, из те историје." Шејх ел-Албани је рекао, "Хасан Сахеех." (Сунан на-Тирмизи Схахиих ИИИ/177). Видети такође напомену ивицу књиге Мисикаатул Масхаабиих Схаикх ал-Албани је рад ( И/292).
[4]. Погледајте Схарх АТХ-Тхаиби (ИИИ/1044).



Анђели владају за људе који Беринфак замену за Добијање Шта су Диинфакканниа



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу онима који су добили молитву од анђела су они који су увек на путу доброте беринфак, а међу аргументима који показују то су:

ОДГОВОР: Имам ал-Бухари имам муслиман и наратор из Абу Хураира Аллах анху, рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ما من يوم يصبح العباد فيه الا ملكان ينزلان فيقول احدهما: اللهم اعط منفقا خلفا. ويقول الاخر: اللهم اعط ممسكا تلفا.

"Није један дан ујутро где постоји слуга њим, али два анђела сиђе са њим, један од њих рекао: 'О Аллаху, уситнити [1] људи који беринфак' А други је рекао: 'Боже. , уништи [2] (имовина) на тврдица. "[3]

Међу стварима које можемо да разумемо из горе да хадис пепео-Схаадикул Масхдуук, што наш Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао да у ствари Анђели молити Аллаху теала Субханаху ва замењује имовину беринфак.

Ал 'алламех ал' Аини када објашњавајући Хадис каже: "значење Кхалаф је замена, као у фрази:" Акхлафаллааху Кхалфан То значи да Аллах успети. "[4]

Ал-Мулла 'Али ел-Кари када објашњавајући овај Хадис каже: "Кхалаф је функционални значај је огроман, добра замена у свету и награда на ахирету, у овом случају је Аллах Субханаху ВА теала, каже:

وما انفقتم من شيء فهو يخلفه وهو خير الرازقين

"И шта год ствари трошите, Аллах ће их заменити, и Он је Давалац среће је најбоље." [Саба ': 39] [5]

Ал 'алламех ал' Аини објасни фаидах-фаидах које се могу узети из хадиса говорећи: "И у њему постоји анђео молитва, а молитва је молитва да анђео ће увек бити одобравани од стране аргумент речи пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем:'. Ко је у праву аминниа говор рекавши Амин анђела, то је грехе из прошлости Заборављас "[6]

А то значење инфак, као што је изражено од стране научника, је инфак у послушности, инфак у племенитом духу, инфак породици, банкет сала, Садаках и други нису цензурисана, а не категорисан као отпад [7].

2. Имам Ахмед, Ибн-Хиббан и Хаким у вези са Абуд Дарда То Аллаха анху, рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ما طلعت شمس قط الا بعث بجنبتيها ملكان يناديان, يسمعان اهل الارض الا الثقلين: يا ايها الناس هلموا الى ربكم فان ما قل وكفى خير مما كثر والهى. ولا ابت شمس قط الا بعث بجنبتيها ملكان يناديان يسمعان اهل الارض الا الثقلين: اللهم اعط منفقا خلفا واعط ممسكا تلفا.

"То није излазак, али је послат на две стране су два анђела који плачу, сви становници земље да слуша јиннс и људе осим обојица рекао: 'О људи суочавају вас Господ на вас, јер то је сасвим мало и сигурно бољи него што су многи, али се користи за Спрее Спрее. И то није залазак сунца, али је послао између две стране су два анђела који плаче, сви становници земље да слуша јиннс и људе осим обојица рекао: 'О Аллаху, дај ми променити за људе који беринфак, и уништи (имовина) од тврдица.' " [8]

3. Два имам Ахмед и Ибн Хиббан испричана из Абу Хураирах Аллах анху, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

ان ملكا بباب من ابواب السماء يقول: من يقرض اليوم يجزى غدا وملكا بباب اخر يقول: اللهم اعط لمنفق خلفا وعجل لممسك تلفا.

"Заиста анђео у врата од капије небеске кажу: 'Онај ко даје на један данас, она ће бити враћена на следећи дан, а други анђели у другом врата говорећи:' О Аллаху, дај ми промени за беринфак и одмах уништи (имовину) у тврдица '"[9].

Имам Ибн Хиббан обезбеди поглавље са насловом овог хадиса: ". Одлучујући Анђео Беринфак за особе са замена и за људе Уништена шкрт на своје имање" [10]

Аллах Субханаху ВА теала нам чине људи који су увек беринфак, који дидо'акан са заменом од стране анђела.

Аамиин, иаа Дзал Јалаали Икраам Уал.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]



Анђели молитва за онога ко се моли брата на даљину



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу људима који су срећни са благословом о анђелима су дидо'акан његов брат из даљине, нити особа која мендо'аканниа. Међу доказима који показује то је оно што је испричао је Ал-Имам Муслим од Сафван, било је ибн 'Абдиллах Бин Сафван, а старост ад Дарда' под њим, он је рекао: "Отишао сам да Схам и посетио Абуд Дарда То Аллаха анху у његовој кући, али он није био код куће, постоји само Уммуд Дарда 'رحمها الله تعالى, рекао је:' Да ли је то године идете на Хадз'' Да ", одговорио сам. Он је рекао: 'До'акан нас љубазно, јер је Посланика саллаллаху алејхи То савс је једном рекао:

دعوة المرء المسلم لاخيه بظهر الغيب مستجابة عند راسه ملك موكل. كلما دعا لاخيه بخير, قال الملك الموكل به: امين. ولك بمثل.

"Решење о муслиман за свога брата, који спроводи без знања људи који дидо'аканниа [1] је молитва да се одговори. Анђели на глави бити представник за њега. Сваки пут када се молио за брата са добар, онда анђео рекао: 'Аамиин а можете добити оно што је он добио.' "

"Абдулах је рекао:" Онда сам отишао на пијацу и сусрет са Абуд Дарда То анху Аллаха, онда би се изговарају речи као што се приповеда од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То ". [2]

Од овог племенитог хадиса видимо да постоје две врсте људи који су добили молитву анђела, они су људи који дидо'акан према колеги муслиманског брата док га није познато, јер су анђели се додељују људима који су Испаравање: " Аамиин ", значење је:" Боже, милостиво молитве за свог брата "[3].

Док други је онај који мендо'аканниа, јер анђео који је послат да га говорећи: ". И ви такође добијате оно што је зарадио од свог брата" [4]

Ал имам Ибн Хиббан створи поглавље у Схахиихниа под називом: ". Препорука за повећање Муслимани се моле свом ближњем без знања Дидо'акан, са надом да се одобрити примену оба" [5]

У Схарх муслиманске Схахиих постоји коментар на овај хадис, писац каже: "У овом хадису је примат молитве за брата без знања дидо'аканниа. Ако је неко молио за једну групу муслимана, онда ће добити награду која је основана, а ако је молио за све муслимане, тако да сам добро разумео, он је био решен да добије награду "[6].

Људи који су упорни у добијању благослове на анђела, молите се за њих сви узбуђени око своје браће, без знања његових сабораца Муслимана који су га дидо'аканниа а то је увек ту, алхамдулиллаах.

Ал-Кади То Ииадх рекао: "Ако Салаф генерација ће да се моли за себе, они моле за свог колегу муслимана брата са молитвом, јер молитва је молитва ефикасна, и она ће добити оно што је зарадио од колега Муслимана брата "[7].

Ал-хафиз АДХ-Дзахаби помиње причу о Уммуд Дарда 'رحمها الله تعالى да Абуд Дарда То анху Аллах има 360 љубавнике на Аллаховом путу је увек дидо'акан у молитви, а затим Уммуд Дарда' да га испитују, он је одговорио: "Јесам ли ја не уколико желите да се анђели мендо'аканку "? [8]

Аллаху теала је Субханаху ВА похвалио вернике који су му претходили, то је као што је наведено у Својој Речи:

والذين جاءوا من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولاخواننا الذين سبقونا بالايمان ولا تجعل في قلوبنا غلا للذين امنوا ربنا انك رءوف رحيم

"А они који су дошли после њих (Емигранти и Ансар), они се моле:" Наш Господе, опрости нам дају и нашу браћу који су били верни пред нама, и не дозволите да се мржња у нашим срцима да онима који верују. Наш Господе, Ти си Климент, Милостиви "[Ал-Хасхр: 10].

Асх Схаикх-Мухамед ибн ал Алан Сидики коментарисао овај стих је рекао: "Аллах их је похвалио за њихову молитву-молитве за своје браће на вернике који су им претходили, похвалите их кад је Праи "[9].

Аллах теала Субханаху ВА чине све нас доле међу њима и са поклонима и кеута-тамаан од њега. Аамиин, иаа Дзал Јалаали Икраам Уал.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment