Saturday, July 28, 2012

Да ли Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем Живот у природи и слуха салам Бери; Алах Субханаху ВА теала, каже:? وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد افان مت فهم الخالدون А ми не направимо људско биће пре него што дате вечног живота. Дакле, ако сте мртви, да ли они бити вечан? [Ал-Анбииа '/ 21:34]


Да ли Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем Живот у природи и слуха салам Бери; Алах Субханаху ВА теала, каже:?
وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد افان مت فهم الخالدون
А ми не направимо људско биће пре него што дате вечног живота. Дакле, ако сте мртви, да ли они бити вечан? [Ал-Анбииа '/ 21:34]



ШТА ЈЕ Посланик Мухаммед саллаллаху савс А'АЛАИХИ ТЕШКА живота у ПРИРОДЕ и чују позив и поздрав ЉУДИ МЕНЗИАРАХИНИА?


Увод у Едитор
Краљевина Саудијска Арабија пресудио институција "Да'имах Сталног комитета", дајући никакве одговоре у свом фатву. 4383 [1], када је упитан о неким стварима које се односе на живот пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То Барзакх у природи, како је наведено у хадиса Абу Хураирах Аллах анху приповедач Имам Ебу Давуд рахимахуллах. Значење хадиса је: Нико ме поздравља осим Аллаха Свемогућег да вратите свој дух за мене, па сам вратио свој поздрав.
Ево неких питања и одговори Да'имах Стални комитет који је тада на челу шеик Абдул Азиз бин БАЗ рахимахуллах, Вице-Цхаирман: Шејх Абдур Разак рахимахуллах Афифи и чланови: Шеик Абдулах бин Гхудаииан. Именован на слободном преводу.

ШТА ЈЕ пророка Мухамеда саллаллаху алејхи То савс КАО ЖИВЕТИ у гробу НА СВЕТУ

Проблем:
Односе на живот пророка Мухамеда саллаллаху То алејхи ве селлем, је племенито у гробу, пророк Мухамед саллаллаху То алејхи ве селлем живе живот као што физички је у свету, односно враћање духа у телу и он физички он саллаллаху То алејхи ве селлем? Или је он саллаллаху алејхи То савс барзакхииах укхравииах живе у 'Иллиииун врху без икаквог оптерећења (таклиф) Њ.Е. саллаллаху алејхи ве селлем То? Он је као што Пророк саллаллаху алејхи ве селлем То га покупити на смрт (значења), "О Аллаху, уз ар-Рафик ал-А'ла". Иако се његово тело сада лежи у гробу остао без духа? Док је дух саллаллаху алејхи савс То је било у 'Иллиииун врху? Док синдикат тела и духа са мирисним телу јавља на Судњи дан? Као што Аллах Узвишени каже:

واذا النفوس زوجت

А када су духови поново са телом. [Ат-Таквир/81: 7]

Одговор:
Заиста наш Посланик саллаллаху алејхи То савс живи у гробу, у смислу живота иза гроба (барзакхииах). У гробу Он саллаллаху алејхи То савс примио разне кени'матан живот доделио по Аллаховом као награду за одличан рад и добре, он је саллаллаху алејхи ве селлем То је у време свог живота у свету. Поздрав и благослов на Афдхал Аллаха увек треба посветити Њему.

Али то не значи да његов дух се вратио у телу, тако да је он саллаллаху алејхи То савс дошао на живот живео као у свету. Нити је његов дух са његовим телом док је прикупљао саллаллаху алејхи ве селлем То живота, као живот у даљем тексту. Али овај живот је природни живот Барзакх, средином свет између живота и после смрти.
Тако је познато да је мртав (мртва), као и пророци и други људи су умрли раније. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد افان مت فهم الخالدون

А ми не направимо људско биће пре него што дате вечног живота. Дакле, ако сте мртви, да ли они бити вечан? [Ал-Анбииа '/ 21:34]

كل من عليها فان ويبقى وجه ربك ذو الجلال والاكرام

Све на земљи ће нестати. Али, лице свога Господа који има величину и славу остаје вечна. [Ар-Рахман/55: 26-27]

انك ميت وانهم ميتون

Гле, ти (Мухамед) ће умрети, и да ће ионако умрети. [Аз-Зумар/39: 30]

И други стихови за које се докаже да је Аллах Узвишени мевафаткан Он саллаллаху алејхи То савс. Осим тога, превише (постоје и други докази, између осталог):

• Да су асхаби Аллаховог анхум је купање леш он саллаллаху алејхи ве селлем То и менгафаниниа и мениалатканниа и сахрањени. Ако пророка Мухамеда саллаллаху алејхи савс То је још био жив, јер живот је саллаллаху алејхи То савс у свету, сигурно не би учинити све, у ствари раде на све остале мртве.

• Фатима анхума Аллах је, такође, затражио наслеђе заоставштине његовог оца. Фатима проузроковати да верују да је Посланик саллаллаху алејхи То савс умро. А ово веровање није демантовао један од Асхаба. Али, Ебу Бекр анху Аллах објашњава да пророци не наслеђују имовину. [2]

• У асхаби Аллаховог анхум су се такође сложили да изабере халифа за муслимане након смрти Хе саллаллаху алејхи ве селлем То као наследник руководства. И то се десило са именовањем Абу Бекру као калифа Аллаха анху. Када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је још био жив, жив као у свету, сигурно не би држите именовање халифе. Тако је консензус Асхаба Аллаховог анхум да је Посланик саллаллаху алејхи То савс умро.

• Слично томе, када фитнах (сукоби људи) и озбиљни проблеми муче људе у време владавине Утхман и Али Аллах анхума, такође су проблеми пре и после. Када се то деси, асхаби нису ишли на гроб пророка саллаллаху алејхи ве селлем То да питам за савет или траже помоћ да изађу и решавање спорова и проблема су. Имао пророка саллаллаху алејхи савс То је још био жив, жив као у свету, сигурно неће проћерда ову прилику, док су очајнички потребно присуство људи који их могу спасити од катастрофе која их окружује.

Дух њега, онда дух био на 'највишем Иллииун јер он саллаллаху алејхи савс То је најбољи човек. Аллах је дао на високом положају саллаллаху алејхи То савс на небу.

ШТА Посланика саллаллаху алејхи То савс ХЕАР било какве позиве или молитва

Проблем:
Да ли пророка Мухамеда саллаллаху алејхи То савс у племенитом гроб могао да чује сваку молитву или позовите живу особу, или чујете посебан схалават обратио са њом? Као што је у хадису (значења): "Ко берсхалават ме у мом гробу, ја чујем ..." и тако даље. до краја хадиса? Да ли је то хадис сахеех, Да'ееф или лажна у име пророка саллаллаху алејхи ве селлем То?

Одговор:
Код куће, сви мртви неће чути позив од живих потомака синова Адама, нити чуо његову молитву. Као што Аллах Узвишени каже:

وما انت بمسمع من في القبور

А ти (Мухамед) можда неће моћи да се људи који су у гробовима може чути. [Фатхир/35: 22]

Нема аутентичне информације, како у Кур'ану и Суннета Сахеехах, која може да докаже да је Посланик Мухаммед саллаллаху То алејхи ве селлем у гробу да чује сваку молитву или позовите живу особу, па се сматра да је специфичност Посланик саллаллаху ' алејхи ве селлем.

Дефинитивни историја пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је да схалават и честитке од људи који читају то ће бити до Хе саллаллаху алејхи ве селлем То. То је то. И читање схалават близу гроба пророка Мухамеда или далеко од њега. Иста ствар, то ће бити до Хе саллаллаху алејхи ве селлем То. На основу јасног историји Али ибн Хусеин ибн Алија Аллаха анхум (унук Али бин Еби Талиб-пен Аллах анху), видео је неко дошао у рупу на гробу пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, онда та особа иде у њега и моли се. Тада Алија бин Хусеин бин Али Аллах забранио анхум каже:. "Хоћу да вам испричам Хадис који сам чуо од мог оца, од мог деде, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:

لا تتخذوا قبري عيدا, ولا بيوتكم قبورا, وصلوا علي فان تسليمكم يبلغني اين كنتم. رواه احمد وغيره

Да ли би у гроб као прослава, а не да своје куће и гробове, прочитао благослов на мене, заправо поздрављајући доћи ћете до мене где год да су [3].

Што се тиче хадиса:

من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي بعيدا بلغته

Ко берсхалават ме у близини моје гроб, онда сам га чуо, а ко год ме берсхалават издалека, то ће бити до њега.

Дакле Овај хадис је хадис Да'ееф према хадису научника. Сиаикху рахимахуллах ислам Ибн Таимиииах рекао: "Овај хадис је хадис маудху '(нетачно) у име Ал-А'маси према консензусу учењака. [4]

Док наратор хадис од Ебу Давуд са Хасаном иснад из Абу Хураирах анху да је Посланик саллаллаху Аллах То алејхи ве селлем рекао:

ما من احد يسلم علي الا رد الله علي روحي حتى ارد عليه السلام

Нико ме поздравља, осим Аллаха, мој дух ће се вратити на мене, па ћу одговорити на његов поздрав. [5]
Дакле Овај хадис није светао (не схарих) објаснио да је Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи То савс чули (директно) поздрав муслиман. Постоји чак могућност значења је пророка Мухамеда саллаллаху алејхи савс То ће одговорити ако муслимански поздрав анђео, рекао је он саллаллаху алејхи То савс Муслиман поздрав за њега.

Чак и ако претпоставимо да је Посланик Мухаммед саллаллаху То алејхи ве селлем заправо чути поздрав муслиман, али то није нужно извесност да је он саллаллаху То алејхи ве селлем може да се чује сваку молитву и позиви упућени на живе хе особе саллаллаху То алејхи ва селлем.

СИИРИККАХ Молитва пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем
Позивање пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, или молити да му да он саллаллаху То алејхи ве селлем задовољи потребе подносиоца захтева, или ваздух-исти'анах (помоћ) да је Он саллаллаху То алејхи ве селлем да се обрати несрећу или катастрофу, да ли је спроведена у близини гробље Он је племенит, или из далека, да ли је правно или не забушавати тако лоше?

Одговор:
Изјаснио, позивајући и тражећи помоћ да се после њега је умро, тако да задовољава потребе својих саговорника, и тако је он саллаллаху То алејхи ве селлем скинуо узнемиреност, онда закон забушавати Акбар, изазивајући кривца од ислама, да ли је спроведена у близини гроба или далеко из гроба. На пример, ако је неко рекао: "О Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, дајте ми сиафа'ат!" Или кажу, "Повратак ове ствари недостаје, или другим изреке На основу општег речи Аллаху ва Субханаху теала.:

وان المساجد لله فلا تدعوا مع الله احدا

Сигурно места припадају Аллаху клањају, тако да не питајте (моле) да никоме осим Аллаху. [Ал-Јин/72: 18]

ومن يدع مع الله الها اخر لا برهان له به فانما حسابه عند ربه انه لا يفلح الكافرون

А ко ће позвати (обожавање) Бога осим Аллаху, али нико нема доказа да му о томе, онда рачуница је само у Господу своме. Заиста они који не верују неће бити среће. [Ал-Му'минун / 23:117]

يولج الليل في النهار ويولج النهار في الليل وسخر الشمس والقمر كل يجري لاجل مسمى ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير ان تدعوهم لا يسمعوا دعاءكم ولو سمعوا ما استجابوا لكم ويوم القيامة يكفرون بشرككم ولا ينبيك مثل خبير

Он је ставио ноћ у дан и дан у ноћ да уђе и подвргнут Сунца и Месеца, сваки раде у датом тренутку. Ко (урадио), тако да је Аллах, Раббму, припада му сва царства. А они које ви називате (молитва / обожавање) поред Аллаха, немају ништа, иако као танки епидерма. Ако питате мерака, да не чује ваш глас, а ако само они чују, они такође не могу дозволити захтев. И на Судњем Дану они ће порицати кемусириканму. И нико не може вам дати информације као што је дато од Аллаха Свемогућег негу. [Фатхир/35 :13-14]

Тако Лајнах Да'имах фатва наводећи да ли је у гробу, пророк саллаллаху алејхи То савс чуо поздраве, молитвом захтеве као и глас животу? Одговор је, очигледно постоје текстови који га описују. Чак и ако пророка саллаллаху алејхи То савс цуо поздрав од живих, обратио му се, али то не значи да је чуо сваку реч, позовите и тражити га. Чак и апеловао на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да он задовољава потребе подносиоца представке је забушавати Акбар. Поготово ако то није био пророк саллаллаху алејхи То савс, без обзира колико високо његов положај, као повереник. Људи треба плашити Аллаха, и страх од његових претњи. То нико није могао да му помогне ако Аллахов гнев и казна нанели на њега. Нас'алуЛЛаха ал 'Афииах.

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]
_______
Фуснота
[1]. Може се видети у Фетва ал Лајнах ад Да'имах, верификацију и тартиб: Шејх Ахмед Ибн Абдур Разак ад Дуваиси, То Нешто Асхимах, ИИИ/227-231
[2]. Како се наводи у Сахеех Бухари, број 6725, Бари 6726/Фатхул КСИИ / 5, Муслим / Схарх-Невеви, Кхалил Верификациони Сииха КСИИ/299 Ма'мун, бр. 4555 и Ебу Давуд (Сахих Сунан Еби Давуд, Шејх ел-Албани ИИ/239, ни 2968, 2969., 2970, 2977 итд
[3]. Изнад хадис наратор је Абу ал-Мусхили Иа'ла у Муснадниа, бр. 469. Мухаккик Муснад Еби Иа'ла: Асад Хусаин Салим рекао је, због историје од преко Да'ееф мункатхи '. Али Бин Хусеин бин Али је испричао од његовог деде у мурсал. Погледајте Муснан Аби Иа'ла и верификације: Асад Хусаин Салим И/361-362 бр. 469, Мактабах АР-Русхд и Даар Ал-Ма'мун осветљена Туратс, ЦЕТ. Ја Х/2009 1430 М Али постоји хадис сахеех подударање, наратор је Ебу Давуд од Ебу Хураира Аллах анху, рекао: Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا تجعلوا بيوتكم قبورا, و لا تجعلوا قبري عيدا, وصلوا علي فان صلاتكم تبلغني حيث كنتم.

Нећеш направити своје куће као гробница, и нећеш направити мој гроб као прослави, и схалаватлах ми, заправо схалаватму ће доћи до мене где год кажеш. (Видети Сахеех Сунан Аби Давуд и Схаикх ал-Албани И/571, нема 2042.
[4]. Мерују добродошли "у Мајму То Фетва Ибни Таимиииа КСВИИ/241
[5]. Погледајте Сахеех Сунан Аби Давуд, оп.цит. Китаб ал-Манасик И/570, Баб Ал-Кубур Зииарати, бр. 2041



Разумевање Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах


По
Ал-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас


ОДГОВОР: Дефиниција 'Акеедах
'Акеедах (العقيدة) према арапском језику (етимологија) потиче од речи ал-' акду (العقد) што значи да обвезнице, на-таутсиику (التوثيق) што значи јаку веру или убеђења, ал ихкааму (الاحكام) што значи афирмацију (постављање ) и АР-рабтху бикув-Вах (الربط بقوة) што значи да обавезујућу снагу [1].

У међувремену, у складу са условима (терминологија): 'акеедах је чврста вера и сигурни, да нема сумње за оне који верују у њу.

Тако, "Исламска Акеедах је чврста вера и да су сигурни да Аллаху теала Субханаху ва са свим имплементацију обавеза, бертаухид [2] и му се покоравају, верују у Његових анђела, Његове посланике, књига- Његова књига, крај дана, добра и лоша судбина и веру у све то није имало никакве аутентичну о принципима религије (Усхулуддин), важно од невидљивог, вера у оно што ијма '(консензус) од Салафусх Салиха, као и све вести катх'и (дефинитивно), и научно и амалииах подесите према Ал-Кур и аутентичног Суннета и ијма То Салафусх Салиха. [3]

Б. Студијског предмета наука То Акеедах [4]
'Акеедах када се посматра са становишта науке, у складу са концептом Ахлус Сунном Вал Јама'ах, покривајући теме: јединства, вера, ислам, питања гхаибиииаат (ствари невидљиви), пророчанство, судбина, вест (око ствари прошлости и будућности), правни основ катх'и (дефинитивно), све основе религије и веровања, укључујући примедбе на АХЛ-ул-ахва То Вал бида "(следбеници страсти и иновација експерт) , све школе и секти мениемпал поново доводи у заблуду и ставова према њима.

То дисциплинама акеедах то има друго име, сразмерно, а имена су различити између Ахлус Суннета са фирках-фирках (фракције) други.

• Именовање на 'Акеедах од Ахлус суннета према:
Међу именима на 'Акеедах од Ахлус суннета према истраживачима су:

ОДГОВОР: Ал Иман
'Акеедах се такође зове ал Иман, као што је поменуто у Ал-Кур'ан и хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, као' акеедах разговарају о шест стубова вере и питањима у вези са њом. Као помен ал-Иман у познатом хадису познат као хадиса од Јибреел Алаихиссаллам. И уцењаци Суннету Ахлус се често назива термин 'Акеедах ал Иман у својим књигама. [5]

2. 'Акеедах (И'тикаад и' Акаа-ИД)
Уцењаци Суннету Ахлус се често назива науку "акеедах као 'Акеедах Салаф:' Акеедах Ахл ал И'тикаад Атсар и у својим књигама [6].

3. Тавхеед
'Акеедах Тавхеед као именује дискусије врти око таухид или пенгесаан Богу у Рубубиииах и Улухиииах и Асма То ва Схифат. Дакле, Тавхеед је проучавање наука "Акеедах за најплеменитији и главни циљ. Зато је наука назива науку монотеизма у целини према Салаф [7].

4. Као-Суннет
Суннет означава пут. 'Као Акеедах-Суннет Салаф зове зато што су њени следбеници следити пут предузете по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То и Асхаба Аллаховог анхум у питању као' акеедах. И овај термин је познат термин (популарна) у прва три генерације [8].

5.. Усхулуддин и Усхулуддиианах
Усул значи стубова вере, стожери ислама и проблема који катх'и и ствари које постала консензус учењака. [9]

6. Ал Акбар Фикхул
Ово је друго име Усхулуддин и супротно ал Фикхул Асхгхар и збирка ијтихади закона [10].

7. Аш-Шеријат
Поента је да све што је успостављен од стране Бога Свемогућег и Његовог Посланика на улицама доказе, посебно основних и Усхулуддин (проблеми 'акеедах) [11].

То су нека друга имена од наука То Акеедах од најпознатијих, а понекад и поред групе под називом Ахлус Суннета То акеедах их са именима које користи Ахлус Суннета, као и већина протока Асиаа'ирах (Асха'ира), нарочито међу научницима хадиса их.

• Именовање "акеедах према фирках (секта) су:
Постоје неки други изрази који се користе од стране фирках (секта) поред Ахлус Суннета као име акеедах наука ", а најпознатији од којих су:

ОДГОВОР: Калам Наука
Именовање је познат у целом теолошком потока мутакаллимин (пенгагунг наука Калам), као што су проток и Му'тазилах Асиаа'ирах [12], а група која иде уз њих. Овај назив не треба користити, јер наука сама Калам мерупа од нове ствари више, па су ковани диада такаввул принцип (говорећи нешто) име Бога није заснована на науци.

А забрана болехниа не буде усвојен, јер сукоб са Салаф методологије у одређивању акеедах и питања ".

2. Философија
Овај термин се користи од стране филозофа и оних који су поравнати са њима. Ово је име које не треба користити у 'акеедах, јер основна филозофија да је фантазија, рационалност, фиктивно и сујеверје погледа око ствари невидљивих.

3. Тасхаввуф
Овај термин се користи од стране већина Схуфи, филозоф, оријенталистички и оних који поравнати са њима. Ово је име које не треба користити у 'акеедах, јер је нова именовања-Инвент диада поново. Садржи Схуфи делиријум, потраживања и признања њиховог сујеверја користе као референца у 'Акеедах.

Именовање Тасхаввуф и Схуфи није познато на почетку ислама. Именовање ова позната (има) или након тога ући у исламу од верских учења и веровања осим ислама.

Др Схабир Тха'имах коментарисао у својој књизи, ВА Асх-Схууфиииах Му'такадан Маслакан: "Јасно је да Тасхаввуф утицао на живот хришћанских свештеника, они воле да носе одећу од вуне и живе у манастирима, и то много. Ислам је одлучила ову навику када је пуштен сваку земљу монотеизма. Ислам даје добар утицај на животе и побољша начин на погрешан начин обожавања народа пре ислама "[13].

Шеик Др Ихсан Божанска Захир (. Д. В 1407) рахимахуллах рекао је у својој књизи-на-Тасхаввуфул Мансиа То Вал Масхаадир: "Ако пажљиво погледамо о учењу на први и последњи Схуфи (касније), као и мишљења су цитирани и призната од стране својих Схуфи у књигама и старим и новим, онда ћемо јасно видети толику разлику између Схуфи са учењем Ал-Кур'ана и Суннета. Тако и ми никада нисмо видели никакву семена Схуфи у начину живота пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и Асхаба Аллаховог анхум Он, који су они (као најбоља) опција Аллах из Његових слугу (после пророци и апостоли). Уместо тога, можемо видети да учење Тасхаввуф преузет из хришћанских свештеника, браман, хинду, јеврејске, будисти и сви зухудан, јасен-Сиу'уби концепт у Зороастеријанизам у Ирану који је почетак периода Схуфи, Гханусииах, Грчка, и мислио Нео -платонизам, која се врши од стране људи Схуфи касније "[14].

Шејх То Абд ал-Потпредседник рахимахуллах каже у својој књизи, Масхра'ут Тасхаввуф: "Сигурно је превара Тасхаввуф (издаја) највише презира и Деспицабле. Схаитан учинио слуга Божји преварио га и зарада рат против Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Заиста Тасхаввуф је (као) поклопац зороастријанске да он пролази као стручне службе, чак и под маском свих ових непријатеља ислама. Када је прегледао више у дубини, да ће се наћи у учењу доктрине садржане Схуфи Брахманисм, будизму, Зороастерисме и Платоисме, јудаизам, хришћанство и паганизма "[15].

4. Илаахиииат (теологија)
Иллахииат је студија "акеедах са методологијом филозофије. Ово име користи мутакаллимин, филозофи и на Ориенталистс и њихових следбеника. Ово је такође именовање погрешно да то име не треба користити, јер они мисле је филозофија филозофа и објашњења о АллахСубханаху мутакаллимин ва Та'алал према њиховим схватањима.

5.. Иза снагу природних метафизику
Термин се користи од стране филозофа и писаца западне, као и оне које су у складу са њима. Овај назив не треба користити, јер само на основу пуке људске мисли, и у супротности са Ал-Кур'ана и Суннета.

Многи људи који називају оно у шта верују и принципе или идеје које су они држе као веровање, чак и ако је лажна (лаж) или немају основа (аргументи) 'акли и накли. Заиста 'акеедах који имају правилно разумевање на' Акеедах од Ахлус Сунном Вал Јама'ах Ал изведена из Кур'ана и хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је аутентична и Ијма То Салафусх Салиха.

Ц. Дефиниција Салаф (السلف)
Према језик (етимологија), Салаф (السلف) значи да претходна (преци), старији и више маинстреам [16]. Салаф значи претходнике. Ако се каже (سلف الرجل) Салаф неко, што значи да оба родитеља који су му претходили. [17]

Према условима (терминологија), реч Салаф означава прву генерацију и најбоље од уммета (Исламска), који се састоји од Сахаба и Таби'ин и Таби'ут Таби'ин и свештеници носећи упутства на три-периода (генерација / будућих) први Част од Аллаха теала Субханаху ва, као и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"Кум је био у моје време (тј. време Асхаба), онда следећи (Таби'ин), онда следећи (Таби'ут Таби'ин)". [18]

Према ал-Калсиани: "Салафусх Салиха је прва генерација овог уммета су веома дубоко разумевање науке, који прати упутства пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и задржати суннета. Бог је изабрао да прати Свог пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и подрже своју вјеру ... "[19]

Шеик Махмуд Ахмед Кхафаји рекао је у својој књизи, ал 'Акиидатул Исламиииах Салафиииах баинас ВАЛ Му'тазилах: "Одређивање термина Салаф није било довољно само ограничено време само, чак треба да буде у складу са Ал Кур-и суннета према разумевању Салафусх Салих (о 'акеедах и манхај, моралност и мистицизам-суздржан.). Свако лице чије се мишљење у складу са Ал-Кур и Суннета као 'акеедах, према схватању права и сулукниа Салаф и Салафи иако је назвао место и много другачији пут. Уместо тога, ко прекрши мишљење о Ал-Кур'ана и Суннета, онда он није Салафи иако је живео дуго времена пријатеља, Та-би'ин и Таби'ут Таби'ин [20].

Пенисбатан Салаф реч или као не-Салафиииуун укључују случајеве јереси, али ово је пенисбатан пенисбатан сиар'и јер се приписују прве генерације овог уммета, да Сахаба, и Таби'ут Таби'ин Таби'ин.

Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах рекао и као-Салафиииуун јер они прате манхај Салафусх Салих од пријатеља и Таби'ут Таби'ин. Тада свако ко следи њихов пример и ходање на њихово манхај-ин-свих времена, они се зову Салафи, као приписати Салаф. Салаф није група или класа како је схвата већина људи, али је манхај (живе у бер'акидах систему, богослужења, арбитрира, а други неки лик) који је обавезан за сваког муслимана. Дакле, разумевање Салаф приписује људима који одржавају безбедност "акеедах и манхај спроводи према намени Посланика саллаллаху алејхи То савс и асхаби Аллаховог анхум пред немира и раздора. [21]

Рахимахуллах Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје (. Д. 728 В) [22] рекао: "Није срамота за особу која се појавила манхај се приписују на Салаф и Салаф, тако да га прихвате јер манхај Салаф није ништа друго него истина". [23 ]

[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М]


Значај вере на крај Хуман Бехавиоур и утицаја



По
Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил


Завршни дан вере је један од стубова стубова вере, и један од 'Акеедах на' Акеедах ислама је од суштинске важности, због васкрсења у ахирету су темељ за оснивање "Акеедах по питању јединства Аллаховом теала.

Вера у свему што се дешава на дан краја и знацима је веровање у натприродно који не може бити постигнут разумом, а не начин да се сазна, осим са текстовима Откривења.
Због значаја овог славног дана, налазимо (у ал-Кур) да је Аллах теала је често повезана са вером у светима његовим верских дневно, као Аллах каже:

ليس البر ان تولوا وجوهكم قبل المشرق والمغرب ولكن البر من امن بالله واليوم الاخر

"Да не излажите ваше лице на истоку и западу је врлина, врлина, али је у ствари верују у Алаха, онда дан ...." [Ел-Бекаре: 177]

Као и његове речи:

ذلكم يوعظ به من كان يومن بالله واليوم الاخر

"... Дакле, дао инструкције људима који верују у Алаха и последњи дан .... "[Атх-Тхалаак: 2]

И многи други стихови.

Ретко ти отворити странице ал-Кур-изузимање ћете наћи га говорим о крају дана и шта је у њој у виду награда и казни.

Живот према исламу није само приказ живота у веома кратка и ограничена, ни обим људског живота је веома кратак.

Живот гледишта исламског је веома дуг, наставља све док не постоје границе. Место је настављена на друго место у рају као широк као небеса и земље, или у паклу је широко распрострањена због многих генерација који насељавају земљу вековима [1].

Аллаху теала, каже:

سابقوا الى مغفرة من ربكم وجنة عرضها كعرض السماء والارض اعدت للذين امنوا بالله ورسله

"Суочени вас раса-ломбалах (а) да опрост од Господара свога и рај као широк као небо и земља припремила за оне који верују у Аллаха и Његових Апостола ...." [Ел-Хадиид: 21 ]

И рече Бог:

يوم نقول لجهنم هل امتلات وتقول هل من مزيد

"(И хајде да се сетим) дан (који на тај дан) смо питали Џахан-Нам, 'Да ли сте пуна?" Он је одговорио: "Постоји додатна?'" [КАФ: 30]

Заиста верујем у Аллаха и последњег дана, а верници у оно што је у њој у облику награде и казне је нешто што заправо усмерава људско понашање на прави пут. Ниједан закон је направио човек, способан да људско понашање као и право и починили и произведен по вери на крају дана.

Дакле, постоји веома видљива разлика између понашања људи који верују у Аллаха и последњег дана, он зна да је свет је поље за живот у даљем тексту, такође знамо да добра дела су берзански дан Светитељи, као што је открио Аллах Субханаху ва теала:

زودوا فان خير الزاد التقوى

"... Бербекаллах, и заиста најбоље од одредби је побожност .... "[Ел-Бекаре: 197]

Такође, као што је рекао племените другове затвора Умаир бин Хумам Аллах анху [2]:

ركضا الى الله بغير زاد الا التقى وعمل المعاد
والصبر في الله على الجهاد وكل زاد عرضة النفاد
غير التقى والبر والرشاد

Ран (лице) од Бога, без пружања
осим побожности и милосрђа за крај дана.

Такође стрпљење у борби на Аллаховом путу,
И свака одредба мора бити уништена.

Осим побожности, љубазности и саветовање. [3]

Постоји разлика између понашања људи који је то случај са понашањем људи који не верују у Аллаха, крај дана и шта је у њој у виду награда и казни. "Особа која потврдио крају дана ће учинити добро гледајући у небо уместо скала са скале на земљи, а у даљем тексту неће бити израчунати уз помоћ прорачуна света." [4] Он има посебну понашање у животу, можемо видети кеистикамахан у њему, степен споља, снага вере, постојаност у свим суђењима, стрпљење у свакој катастрофи, са надом да ће награде и одмазде, и верујемо да оно што је у очима Аллаха је бољи и дуготрајнији.

Ал имам муслиман из испричао Сухаиб رحمه الله З, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

عجبا لامر المومن ان امره كله خير وليس ذاك لاحد الا للمومن, ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له, وان اصابته ضراء صبر فكان خيرا له.

"Невероватно је случај људи који верују, све је добар бизнис (за њега), не би се добити осим оних који верују. Ако он добија задовољство, он је био захвалан онда је то добро за њега, а ако се нешто лоше деси да му је пацијент онда је то добро за њега '"[5].

Предности је муслиман није ограничен само на људе, али деле животиња, као веома познати фразу 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху:

لو عثرت بغلة في العراق, لظننت ان الله سيسالني عنها: لم لم تسو لها الطريق يا عمر?

"Ако постоји магарац падне у Ираку, ја заиста верујем да ће Бог питати ме (на Судњи дан) о њој, 'Зашто не правите пут за њега, О' Омера?" [6]

Осећај овако је плод вере у Аллаха и последњег дана, осећа тежина и величина поверења је имати људско. Где небо, земља и планине било жао због тога, јер он зна да су све ствари: или мали или велики, биће сматрани одговорним, ће се разматрати и биће освећен. Ако било боље повратак, ако је лош онда лош повратак повратак:

يوم تجد كل نفس ما عملت من خير محضرا وما عملت من سوء تود لو ان بينها وبينه امدا بعيدا

"На дан када свака душа ће наћи све добро лице (на лицу), тако (такође) који су чинили зло, хтео је да ли би у току дана било је далека будућност ..." [Али "Имран: 30]

ووضع الكتاب فترى المجرمين مشفقين مما فيه ويقولون يا ويلتنا مال هذا الكتاب لا يغادر صغيرة ولا كبيرة الا احصاها ووجدوا ما عملوا حاضرا ولا يظلم ربك احدا

"И дилетакканлах књига, онда ћете видети они криви због страха од онога што је (написано) у њој, а они кажу," Ох јадни смо ми, ова књига не оставља мала и није (превише) су велика, али је све запис, и нађоше оно што су тамо радили (у писаној форми). А Господар твој не превише прогоне једну "[Ал-Кахф: 49].

Што се тиче оних који не верују у Аллаха и последњег дана, и шта је у њему, обе калкулације и освете, онда ће увек настојати да испуни све жеље у овом животу, задихан иза њеног накита, похлепни, у то прикупљање, и веома ако жаоком други људи желе да се кроз њега добро. Начинио је свет као највећи циљ, а врх науке (знања). Он мери сваком случају са кемаслахатанниа Само, не брине о другима и никада погледао једни на друге, осим у границама које могу да искористе погодности за себе на кратком животу и ограниченом. Преселио се направи земљу и живот као ограничење само. Дакле, систем обрачуна и пресуда је произвољна и да ће завршити са погрешним резултатима [7], јер је мислио да дан Васкрсења није могуће:

بل يريد الانسان ليفجر امامه يسال ايان يوم القيامة

"Чак и човек је требало да се константно неморално. Он је рекао, 'Када ће Судњи дан је' "[Ел-Кииаамах: 5-6]

Овај начин гледања Јахилиииах, ограничену и веома узак. Ова перспектива је направио им храброст да уради убиство, одузимање имовине и пљачке. То је зато што не верују у дан Васкрсења и Судњи дан, Аллах Узвишени описује као о својој ситуацији у својој речи:

وقالوا ان هي الا حياتنا الدنيا وما نحن بمبعوثين

"И наравно, они ће рећи (опет), 'ништа али наш живот на овом свету, а ми повремено неће бити васкрснути.'" [Ел-Ан'ам: 29]

Баш као и њихове фразе: "То (живот) је управо материце да рађају и земљу да прогута."

Време је пролазило, и дође реткост, веће порицање дошло. Можемо видети комплетну деманти онога што је иза уочених материјалних чула, као што је наведено од стране марксистичког комунисти (атеисти) који поричу постојање ствараоца, не верују у Бога, а не верују у крају дана. Ова идеологија каже да је живот само ствар! Не постоји ништа друго иза овог материјала могу се осетити, јер је њихов лидер (марксиста) тврди одсуство Бога! И само питање живота! Због тога, њихово постојање је као животиња не може да схвати смисао живота и сврху за коју су створили, они су изгубили још више уништење. Ако су они били велика, онда у ствари они су под сенком страха од владавине права.

Можете наћи људе попут ове класе у класу веома похлепног човека на живот света, зато што не верују у васкрсење после смрти. Као што је откривено од стране Свемогућег окарактерисао као мушрицима од Јевреја и других:

ولتجدنهم احرص الناس على حياة ومن الذين اشركوا يود احدهم لو يعمر الف سنة وما هو بمزحزحه من العذاب ان يعمر والله بصير بما يعملون

"И заиста ћете их наћи највише среброљубац човека (похлепни) на живот (свет), чак и (више похлепан опет) од идолопоклоницима. Сваки од њих желео да му се живот хиљаду година, али је дуговечност никада неће да га уклони од казне. Аллах је свестан онога што они раде "[Ел-Бекаре: 96].

Пагани не очекују васкрсење после смрти. Желео је живот упорног света, док Јевреји знају све понижења да ће они добити у загробном животу, јер оно што они раде са науком да они знају [8]. Људи попут ових и човек попут њега је најгоре. Тако ћете пронаћи нешто што се шири медју њима у облику похлепе, похлепе, приморавајући народ и направили га роб, и да своје богатство да уживају у животу због похлепе света. Зато ће се појавити од губитка морала и понашања као што су животиње.

Ако се осврнемо на живот света, увећава умор и бол за оно што они очекују од непосредних задовољстава. Иако ниједан од препрека које би могле да их одржавају од смрти, зато што нису били сигурни у све што постоји одговорност у даљем тексту и немају никакву пртљаг да оконча свој живот.

Зато ислам је приметио. Постоји нагласак на ал-Кур о вери до краја дана, а опредељење Васкрсења, бројању и одговоре. Аллах негирао њихови ставови претпоставити да крај дана је немогуће, и Он заповедио Свог пророка да се закунем да је Хак (истина):

قل بلى وربي لتبعثن ثم لتنبون بما عملتم وذلك على الله يسير

"... . Саи (Мухамед), ". Заиста, зарад мог Господа, заиста ће бити подигнут, онда ће бити обавештени о томе шта чините 'То је лако за Аллаха" [На-Тагхаабун: 7]

А Аллах помиње стање из сата у сат, награда је обећао да ће својим слугама да Бојте се Аллаха, такође запретио казну онима који раде непослушност. Он усмерава поглед на оне који би порекао доказе да сумњамо истину да срцу потпуно изгубљено и уверите се да они брину о Судњем Дану и њеног хорора која је шокирала тело. То да је њихово понашање у овом животу да буде равно да прате религију истине које се реализују од апостола саллаллаху алејхи ве селлем То. Ево неки доказ те истине.

Прво 1.Пенциптаан
Аллаху теала, каже:

يا ايها الناس ان كنتم في ريب من البعث فانا خلقناكم من تراب ثم من نطفة ثم من علقة ثم من مضغة مخلقة وغير مخلقة

"Хеј човече, ако сте у недоумици о васкрсењу мртвих (), онда (знате) смо вас направили од прашине, а затим од капи сперме, затим од угрушка, затим од комада меса и савршено несавршена појава .... "[Ел-Хаџ: 5]

Свака особа способна за стварање људских бића у неколико фаза, не би било тешко за њега да га поново укључите (након смрти), па чак и оживи је лакше да почне него обичајног права, као што је откривено од Аллаха теала Субханаху ва:

وضرب لنا مثلا ونسي خلقه قال من يحيي العظام وهي رميم قل يحييها الذي انشاها اول مرة وهو بكل خلق عليم

"И он је направио причу за нас, а заборавио је шта се догодило и он је рекао:" Ко може претворити кости, која је била сломљена? 'Реци:' Он ће бити укључен од стране Господа који је креирао први пут. И он зна о сваком створењу "[Иаасиин: 78-79].

2. Природни докази могу се осетити укажемо на дан Васкрса
Аллаху теала, каже:

وترى الارض هامدة فاذا انزلنا عليها الماء اهتزت وربت وانبتت من كل زوج بهيج ذلك بان الله هو الحق وانه يحيي الموتى وانه على كل شيء قدير وان الساعة اتية لا ريب فيها وان الله يبعث من في القبور

"... А ви видите земља сува, али када смо послали доле воду на њему, живи га и субурлах земљу и расте низ лепих биљака. То је, за Аллаха, Он је истине, а у ствари он је био онај који анимира све мртве и Аллах има власт над свим стварима, и заиста Дан Судњи се сигурно долази, нема сумње да су му, и да је Бог подигао . сви у гробу "[Ел-Хаџ: 5-7]

Оживите мртва земља са кишом и изглед вегетације на њој је доказ снаге Ал-К Кхалик да оживи мртве и на Судњи дан.

3. Моћ величине Божије и Његових створења величанства у стварању Велике
Аллаху теала, каже:

اوليس الذي خلق السماوات والارض بقادر على ان يخلق مثلهم بلى وهو الخلاق العليم انما امره اذا اراد شييا ان يقول له كن فيكون

"Није ли Господ је небеса и земљу моћ да створе нешто слично томе? Истина, он је у стању. И Он је Творац, Онај који зна. Његова реална ситуација када жели нешто само му је рекао: 'Буди!' Онда је то "[Иаасиин а: 81-82].

Дакле, Створитељ неба и земље и све што могу да поврате величину стварања малог човека, као што је откривено у Својој Речи:

لخلق السماوات والارض اكبر من خلق الناس ولكن اكثر الناس لا يعلمون

"Заиста стварање небеса и Земље је већа него стварање људске воље, али већина људи не зна." [Гхаафир: 57]

4. Мудрост Аллаха теала који чини очигледним оком у целини Његове креације за људе који негују и Размишљање уживање обзиром да осим става такође Фанатиц (наредне) Луст
Мудри Бог никада неће дозволити човека у стању безуспешно. Нити они стварају разиграни, без налога, забрана и нема повратка за добротворне сврхе они раде.

Аллаху теала, каже:

افحسبتم انما خلقناكم عبثا وانكم الينا لا ترجعون فتعالى الله الملك الحق

"Да ли сте претпоставимо да смо вас створили у игри (само), и да нећете бити враћени са нама? Тада Узвишени Бог, истински краљ ... "[Ал-Му' минуун: 115-116]

Аллаху теала, каже:

وما خلقنا السماوات والارض وما بينهما لاعبين ما خلقناهما الا بالحق ولكن اكثرهم لا يعلمون

"А Ми смо створили небеса а не и земљу и што је између њих играјући игре. Нисмо их креирате, осим са хак (истина), али већина њих не зна "[Ад-Дукхан а: 38-39].

Дакле, јасно је да особа која усмерава свој поглед на чуда стварања, ментадаббури (посматраног) уредност у њој, и (верујем) све створено по величини сваког и са одређеном сврхом и року у остваривању овог циља. Ако је таква ситуација требало је морао да хода на улици (манхај) жељени од Бога му.

Заиста невероватно запажање о природи може да нам покаже, поред ширину знања о Богу и величину његовој моћи, Његова мудрост је веома висока, тако да Бог неће дозволити да снажан човек на слабу уздизање преступника силе међу њима, без икакве претње / одговорима , и не дозволите да људи који се окрену од правом путу без одговора су заслужили у овом животу иза. Слично томе, људи који су специјализовани за њихов озбиљности коју не држи добротворне напоре у потрази за задовољство њиховог Господа. Бог их неће оставити без добробит својих врлина и фаворизује датих на њих на крају дана о томе шта они знају да све благо које су жртвоване, као и тешкоће су издржали у свом световном животу само нешто што је крајње занемарљив када се упореди награда је задовољство неба који никада до ока, уха никад чуо и никад догодила у људском срцу.

Заиста, ако човек да живи законе у природи, као и мудрост Његовог величанства Његова велика пажња на човека и славом које му је дато, то ће сигурно подстаћи их да верују у последњим данима. Дакле, док не би било себично осећање код куће у лице пуном мржње, не бити похлепан у потрази за живот на свету, чак и он би увек помажу једни другима у побожности и доброте.

[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]



Акеедах имам четири



По
Муслиманско свештенство Ал Атсари



"Поделити између наших џамија са Ханафииах [1] за Си тако и тако, један од тих правника, мисле о нама као дхимма стручњаци! [2] "Предлог је поднела неколико истакнутих Сиафи'иииах [3] на муфтије Схам крајем 13. века АХ.

Поред тога, многи правници Ханафииах мемфатвакан ​​укидање молитве иза ханефијски Имам Схафи'и А. Обратно, неки правници Сиафи'ииах мемфатвакан ​​укидање молитве иза имама Схафи'и ханефијски.

То је један од многих примера случајева фанатизма који је довео до спорова и школама муслиманског нејединства [4]. Реалност је веома несрећна, па чак забрањено у исламу. Аллах Узвишени каже:

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم اذ كنتم اعداء فالف بين قلوبكم فاصبحتم بنعمته اخوانا

И да вас све на тракама (религија) од Аллаха, а не распала, и запамтите наклоност Аллахову вама када први (период незнање) непријатељски непријатељство, Бог уједињује срца, а затим постаје за вас у корист Бога браћи. [Али "Имран: 103].

Зашто људи који су тврдили како од четири имама следбеницима једни против других? Да ли они имају другачији акеедах? Шта о Акеедах од имама четири?

Истина, испада много следбеника имама четири модела имају Акеедах Акеедах одступа од својих свештеника. Судска пракса, мада они тврде да следе модел улогу свештеника. Многи од следбеника који имају акидах Асх'арите или Матуридииах или Схуфииах или другу, да мениелисихи акидах-Акеедах Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах. Ипак, њихови свештеници имају исти акеедах, односно Акеедах Ахлус ВАЛ Јама'ах Суннет, хадис акеедах експерт.

СВЕШТЕНИК ЧЕТИРИ
Четири употребио термин имама муслимана у овом узрасту, су:
ОДГОВОР: Имам Ебу Ханифе Ну'ман Бин Тхабит рахимахуллах, из Куфа, Ирак (80 год живот В - 150 В).
2. Имам Малик бин Анас, можда Аллах смилује, Медине (93 год живот В - 179 В)
3. Имам Мухамед бин Идрис Схафии рахимахуллах, рођен у Гхазза, 'Аскалан, а затим се преселио у Меку. Он берсафар у Медину, Јемен и Ирак, и настанио се и умро у Египту (Ливе Тх 150 В - 204 В).
4. Имам Ахмед бин Ханбал рахимахуллах од Багдада, "Ирак (164-ог живот В - 241 В).

Четири научници су веома познати међу муслиманима. Ево на четири свештеника, четири школе јуриспруденције приписују.

Акидах СВЕШТЕНИК ЧЕТИРИ
Свако ко испитује научници Салафусх акидах Салих, онда ће пронаћи да је њихов акеедах је један, начин на који су такође једна. Учењаци Салафусх Салиха није окренеш од текстова из књиге и Суннета, а не против њега са разлогом, смисао, или реч мушкараца.

Они имају јасну визију, да веру, чак и не однесе са на 'алим сигурно, међутим високог положаја.

Рахимахуллах Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао: "и'тикад (акеедах, веровања), то се не узима од мене, или од лица које је он већи од мене. Али узети од Аллаха и Његовог Посланика, и поверење које је договорено салафул уммета (Исламска заједница која има прошлост, и асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То). Дакле, оно што је у Кур'ану мора веровати. Исто тако су сахеех ахаадеетх које су биле неизвесне, попут Сахих Бухари и Муслим "[5]. Имам ал Асхфахани рахимахуллах рекао: "Ако погледате све њихове књиге (Ахлу Суннет) који је написан, од свог оснивања до краја њима, први од њих, а сада од њих, са њиховим годинама разлика и града, и даље њихове земље, свако живо у области региона (ислам), требало би да их пронађете у објашњењу акеедах на путу да је један, један облик. Њихово мишљење у том случају (Акеедах) један. Пенукилан их један. Ви не видите спорове и разлике о одређеном питању, мада мало. Чак и ако сте прикупили све то преноси на свом језику и оно што нукилкан од Салаф (Стари) их, можете га пронаћи као да је изашла из срца и путем језика ". [6]

Укљуцујуци цетири имама, они су на врху правника. Еминентни научници из различитих школа Акеедах имама је написао ове четири, а сви они имају исту акеедах.

У детаљима, ова четири Акеедах имам, између осталог, могу видети у Боок Усхулуддин То Инда Аимматил Арба'ах Вахидах, рад др Насир бин То Абдиллах ал Кифари, предавач Акеедах имама Мухаммеда бин Са'уд Универзитета и књига Мујмал И'тикад Касхим Аимматис Салаф, рад др Абдуллах бин Абдул Мухсин У Турској, ректор имама Мухаммеда бин Са'уд.

Имам Ебу Ханифах
Имам Ебу Ханифе Т је рекао: "Ја се дрзе Аллахове Књиге. Онда ја не добијем (у књизи Аллаха, држим) на Суннету Посланика н. Ако га не добијете у књизи Аллаха и Суннета од Аллаховог Посланика, држим до изрека пратилаца њега. Ја ћу држати речима људи који желим, и ја сам напустио реч коју желим људи међу њима. И неће оставити своје речи (и) одвајања речи (од) њих ". [Историја Ибн Ма'ин у свом Тарикх, бр. 4219. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36, рад 'Амр Салим Абдул Мун'им].

Имам Ебу Дзафер Атх Тхахави (Д. 321 В), један од научника Ханафииах, написао је расправу о акеедах, која је постала позната под именом "АТХ Акидах Тхахавииах". Он је отворио речима: "Ово је упозорење и објашњење Суннет ВАЛ Јама'ах Ахлис акеедах на путу правник верски правници: Ебу Ханифе Ну'ман Бин Тхабит ал Куфи, Ебу Јусуф Иа'куб Ибн Ибрахим Ал Ансари, Мухамед Ебу Абдиллах бин ал Хасана АСИ Сиаибани г, и они верују, у виду верске Усхулуддин (предмети), а начин на који су берагаманиа (га) на Господа "Аламин". [Књига Атх Акидах Тхахавииах]

Као Субки рахимахуллах да коментарише "Стеалинг Атх Тхахавииах" са речима: "Ове школе су четири-све похвале Аллаху, једном у Акеедах, осим међу онима који прате Му'тазилах људи и људи који мисле Бога берјисим [7], међутим, већина (следбеници) ове четири школе, који се налази у Ал Хак. Они признају акеедах Абу Дзафер Атх Тхахави је примио у потпуности од стране научника прошлих и будућих генерација ". [Усхулуддин То Инда Аимматил Арба'ах Вахидах, стр. 28, др. Насир бин То Абдиллах ал Кифари].

Прихватање од учењака Акеедах је генерално Тхахавииах Атх. Пошто постоји неколико предмета које треба кориговати, као што је урађено од стране коментатора (постер опис) Акидах Тхахавииах Атх, (ИЕ) Имам Ибн Аби'л То Иззи ал ханефијски. Слично томе, од стране каснијих научника као што је Шејх Абдул 'Азиз Бин Баз у та'лик (Коментара) Схаикх Мухаммад ал-Албани у Схарх Насхируддин та'лик и њега, и др Схеикх Мухамед бин Абд ал Кхумаис у Схарх ал 'Акеедах ал Муиассар Тхахавииах Атх. Али у принципу, научници прихвате истину акеедах.

Имам Малик бин Анас
Имам Малик бин Анас Т свештеник познат као фирма која се бави у јереси. Међу његовим чувеним изрека је: "Ко чини иновације (нови случајеви) у исламу (а) сматра он добар, тада је мислио да је (Посланик) Мухаммед је издао расправу н. Јер Аллах теала, каже:

اليوم اكملت لكم دينكم واتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الاسلام دينا

Овај дан сам усавршио за вас своју религију и имају Куцукупкан наклоност према теби, и да то буде религија ислама Куридхаи. [Ал Маидах: 3]

Дакле, шта дан није религија, на овај дан није религија ". [8]

Имам Ибн Еби Заид Ал Каиравани рахимахуллах, (Д. 386 В), један Маликииах научник, написао је расправу о акеедах, и садржи акеедах Ахлу Суннет, заједно са другим акеедах научника.

Имам Асх-Схафи'и
Имам Схафи'и Т је рекао: "Докле год постоји књига и Суннета, а затим (све) одбацио разлоге за било кога ко га је чуо, осим да их поштују. Ако то не постоји, враћамо се на н изрека сапутника Посланикове, или један од њих ". [Историја Ал-Бејхеки у Сунан ал Кубру Мадкхал Илас, бр. 35. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36].

А био је чувене речи имама Схафи'и рахимахуллах: "Верујем у Бога и да оно што долази од Аллаха (тј. Кур'ан, оловка), у складу са вољом Божијом. Верујем у Аллаха и гласник онога што долази од Аллаховог Посланика (тј. Посланик Мухаммед Н, оловка), који одговара жељеном гласника Божијег "[9]. Имам Ебу Бекр ел-Исма'или ал Јурјани рахимахуллах, (Д. 371 В), један Сиафи'ииах научник, написао је расправу о акеедах. Он је отворио речима: "Знај, Аллах смилује на нас и вас, начин је стручњаци хадиса, Суннет ВАЛ Јама'ах стручњак, признао Бога, анђеле, анђеле, њихове књиге, апостолима, и прихватити шта књига Аллаху теала, каже, и шта има аутентичну историју Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То "[10].

Имам Ахмед бин Ханбал
Имам Ахмед бин Хамбал Т је рекао: "Принципи Суннета у нашем мишљењу се, држите се онога што су другови Посланика н су у њему, и опонашају их ..." [Ал Лаликаи Историја]

Имам Абу Мухамед ал-Хасан ибн 'Али ибн Кхалаф ал Барбахари рахимахуллах (Д. 329 В), један Ханбалииах научник, написао је расправу о акеедах; Сунном Вал Јама'ах акидах експерта, који је назван Сиархус Суннет. Међу којима је рекао на почетку ове књиге је: "Знам, могу да ти Бог дати благодат. То је једина религија која долази од Аллаха теала ва Табарака (Многи благослов и давање Свевишњега), није био стављен на здраворазумском човеку и да их ум-ум. И знање (религија) од Аллаха и Његовог Посланика на страни. Немој следити нешто са клима-преварант, тако да ће бити одвојена од религије и из ислама. Сигурно не постоји аргумент за вас, јер Аллах је јасно Н Суннет (учење о религији / акеедах) свом народу, морали да објасне то буде пријатељима, а они су Ал-Јама'ах. Као што су Савадул А'зхам (већина). И као Савадул А'зхам (намењен) је Ал Хак и његови следбеници. Ко су асхаби Посланика н мениелисихи у нешто верских послова, (тада) је неверник ". [11]

ГРЕШКЕ КОЈЕ МОРА бити исправљена
Постоје неке грешке да буде исправљена о јединству акеедах свештенства. Међу њима:

ОДГОВОР: Претпоставка да су различите школе мишљења (мишљења да прате) у року од фикху, акеедах значи разноликост свештеника.

Ова претпоставка је испразност, као што смо рекли о јединству свештенства Ахлу Суннет акеедах. Чини се, овај појам је око била одавно. У време Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах може Аллах смилује, он се појавио сунитски Салафи акеедах ВАЛ Јама'ах, (али) је оптужен за ширење Акеедах од Имама Ахмеда бин Ханбал т. Затим је одговорио: "То је вера сви свештеници и Салаф (претходници) овог народа, који су узели од Посланика Н. Ово је од Мухаммеда акеедах н ". Погледајте Муназхарах Акеедах Ал Васитхииах.

2. Претпоставка да је разлика Ахлу Суннет са фирках шиитској и такве Стручног јереси, као разлика између четири школе.

Чак и кад присутан, египатска држава настала институцију која се зове Дарут Такриб, са мотом крају између шест школа. Односно Ханафииах школе, школе, школе Маликииах Сиафи'ииах и Ханбалииах школе, школе мишљења (шиитски) Заидиииах и школа мишљења (шиитски) Ал Итхна Асиарииах''. Ове агенције сматрају да су четири школе које беракидах Ахлу Суннет, баш као и шиитске јереси. Ипак, видели смо, као што смо горе кажу, да су сви свештеници акеедах је, наиме Ахлу Суннет ВАЛ Јама'ах акеедах. Што се тиче шиита, Рафидхах, онда научници су се сложили да су мајстори за јерес.

Када знамо да Акеедах од имама четири једнаке, односно Акеедах Ахлу Суннет ВАЛ Јама'ах, не акидах Асх'арите, нити Матуридииах акеедах, затим одговарајући људи који тврде да пратите свештенике у питању фикху, такође следи своје свештенике у ствар веровања. На тај начин они ће се ујединити у Ал Хак. Муста'ан Аллах.

[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006М 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016]



извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment