Saturday, July 21, 2012

Рамазан, месец Пун благослова: Алах Субханаху ВА теала, каже: يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون ". О ви који верујете, поста обавезно на вас, као што је прописано за оне пред вама да сте га се плаше" [Ел-Бекаре: 183]


Рамазан, месец Пун благослова: Алах Субханаху ВА теала, каже: يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون
". О ви који верујете, поста обавезно на вас, као што је прописано за оне пред вама да сте га се плаше" [Ел-Бекаре: 183]



По
Др Насир бин То Абдиррахман Бин Мухамед ал Јуда'и

ОБАВЕЗЕ поста за Рамазана
Аллаху теала Субханаху ВА каже:

يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

". О ви који верујете, поста обавезно на вас, као што је прописано за оне пред вама да сте га се плаше" [Ел-Бекаре: 183]

Он је рекао:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Ко је међу вама присутна (у земљи у којој је живео) у месецу, да је ће постити у току месеца." [Ел-Бекаре: 185]

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

بني الاسلام على خمسين ...

"Ислам је изграђен на пет (зглоб)."

Онда саллаллаху алејхи То савс рекавши између осталог, поста у Рамазану. Муслимани су се такође сложили о неопходности поста у Рамазану.

Међутим, постоји разлика у мишљењу (девијација) од (основни) именовање овај месец Рамазан по имену. Постоји мишљење наводећи (из перспективе смисла-уздржана) који се зове Рамадан, јер турмадху (ترمض) фиихидз Дзунууб (овог месеца греси човека спаљен) и الرمضاء شدة الحر (АР-рамдхаа 'значење усијана). [1] други је изразио мишљење да је такозвани Рамазан јер су Арапи приликом преноса имена месеци древног језика, зову те месеци на основу реалности и стању које се јавља када еру. Онда случајно да се управо овог месеца пасти на ужареном времену, тзв по имену овог месеца Рамазана. [2]

Благослов месеца Рамазана и свој примат
Рамазан има многе благослове, врлине и привилегије које нису у власништву других месеци.

Први благослов, јесте да Рамазан пост је узрок терампуниниа греси и елиминација различитих грешака.

Као што је садржано у хадиса пепела-Схахихаин Абу Хураира Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

من صام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ко постио Рамазан због вере и очекујући награду (од Аллаха теала Субханаху ва), несумњиво ће бити опроштено његови греси су прошлост." [3]

А у муслиман из Абу Хураирах Схахиих анху да је Посланик Аллаха саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао,

الصلوات الخمس والجمعة الى الجمعة ورمضان الى رمضان مكفرات لما بينهن اذا اجتنبت الكباير.

"Обавезни пет време молитве, молитве петком на следећи петак, и Рамадан до рамазана поред укинути грехе, почињене између том периоду, ако греси дијаухканниа". [4]

Други благослов, овог месеца је ноћ боља од хиљаду мјесеци, односно ноћења Лаилат Ал-Кадр. Али, о овом питању ће се обратити посебно и одвојено у следећем поглављу.

Трећи благослов, постоје многи други хадиси који објашњавају врлине и кеистимеаан веома благословене овог месеца, од којих је наведено у хадиса пепела-Схахихаин Абу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао:

اذا جاء رمضان فتحت ابواب الجنة وغلقت ابواب النار وصفدت الشياطين.

"Када дође Рамазан врата неба и отворио врата пакла су затворене и ђаво ђаво окован-до". [5]

Док историји ан-НАСА-и и Имама Ахмада постоје додатни ". Он је дошао до Рамазана, месец пун благослова" [6]

Четврти благослов, међу благословом овог месеца муслимани су у стању да постигну многе врлине и предности поста који је световна и даље у тексту, од чега:

ОДГОВОР: Земаљске врлине, врлине
Прво: побожност.
Аллаху теала Субханаху ВА каже:

يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"О ви који верујете, поста обавезно на вас, као што је прописано за оне који су пред вама, тако да можете постати побожан." [Ел-Бекаре: 183]

Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао: хадис од Ебу Хураирах Аллах анху испричао у књизи ал-Схахиихаин:

والصيام جنة واذا كان يوم صوم احدكم فلا يرفث ولا يصخب فان سابه احد او قاتله فليقل اني امرو صايم.

"Пост је штит, ако једног дана неко од вас у стању поста, онда он не би требало рећи прљав и виче. Ако неко критикује и менцациниа, требало би да је рекао, "Сигурно сам пост. '" [7]

Речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "Пост је штит", што значи да је пост одржава починиоце Хелл Аллаха на Судњем дану, нека посте од страсти и мункар у животу његовог света. [8] пророка саллаллаху алејхи савс То је такође водио поста особу да напусти прљаве речи и гадан, лоше ствари, и оставите емоцију љутње. А племенити карактер брзе играче ће му помоћи да постигне овај степен побожности. То је за похвалу темперамента.

Друго: удвостручење Пахала.
На основу хадиса пепео-наведени у књизи хадиса Абу Хураирах Схахиихаин анхху Аллаха:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن ادم له الا الصيام فانه لي وانا اجزي به ...

"Алах Субханаху ВА теала, каже:" Свака хуманитарна организација која је направила децу Адама су за њега, осим поста. Реал брза за мене. Ја ћу наградити ... '"

У историји Имам Муслим:

كل عمل ابن ادم يضاعف الحسنة عشر امثالها الى سبعماية ضعف قال الله عز وجل الا الصوم فانه لي وانا اجزي به يدع شهوته وطعامه من اجلي.

"Свака хуманитарна организација која је направила децу Адама ће бити вишеструко увећани. Један добар множи у десет до седам стотина пута. Затим Аллах Узвишени каже: "Осим поста. Реал брза за мене и био је онај који даје награду. Људи који једу брзо и оставите пожуду за мене ради сама "[9].

Имам Невеви, можда Аллах помилуј кажу, "Реч Свемогући Бог, који каже," А ја сам био онај који даје награду, 'је стварно објашњење величину дар Богу и Његовим обилним награђивање деце за стварних људи су племенити и великодушни кад је рекао да он сам ће сносити повратак, која је показала како нивои одговор који је освештао и колико обимно поклон је дао "[10].

Треће: задах Заиста пост особа је боље у Аллаха теала од мириса мошуса нафте.

Као речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадису од Ебу Хураира Аллах анху:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصايم اطيب عند الله من ريح المسك.

"Јер Господ је душа Мухамеда (био) у руци, стварно задах више мирисна ко постио уз Аллаха него мирис мошуса нафте."

Ал кхалууф значи промену лош дах као резултат поста. Али, испоставило се добро у очима Аллаха теала Субханаху ва, па чак га волео. Ово показује како је случај добио велику наду у Аллаха теала. У мери у којој нешто људи мрзе и сматрају гађење, окренуо на страни Бога је нешто што је пожељније. Зато што је изграђен на заједничком спровођењу поста који је послушност Богу.

Четврто: Било је, за време поста особе срећа да се два
Као речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадису од Ебу Хураира Аллах анху:

للصايم فرحتان يفرحهما اذا افطر فرح واذا لقي ربه فرح بصومه.

"За људе који су постом, постоје два срећни, срећни у време његовог одмора, и био је срећан са својом постити кад испуни своју Господу." [11]

Пето: привилегија оних који су брзо са њиховог ступања на небу кроз посебан врата под називом АР-Раииаан.

Доказ је хадис од Сахл бин Са'ад анху Аллаха од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

ان في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصايمون يوم القيامة لا يدخل منه احد غيرهم ".

"Заиста у Џеннету постоје врата зове АР-Раииаан. На дан Васкрсења оних који ће брзо ући у Рај као врата. Нико осим оних који су дозвољена (да иду у рај) кроз та врата "[12].

2. У Карактеристично образују Посна обезбеђење и социјално
Прво: Дозволити себи да будете стрпљиви и да се суочавају са тешкоћама и катастрофе.
Дакле, овај месец назван месец стрпљења (јасен-схабри сиахру). Оригинални значење пепела-схабру (стрпљење) је ал хабсу (ивичњака, уздржаност). Дакле, постоји уздржаност у посту или одустајање од (пожуда) исхране и делимичних (пожуда) хоће. [13] Ово ће ојачати жељу људи који су постили.

Друго: Развојни морал.
Испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له Г حاجة في ان يدع طعامه وشرابه.

"Ко год не одустане од лажног говора и дела, онда Бог не треба (да брзо) иако је напустио јелу и пићу." [14]

Суштина поста је берпуасаниа оба ока гледа у нешто што је харам и беруасаниа слуха да чује ствари које су забрањене, поста од речи изговорене лажи, ружне, и као и цело тело од берпуасаниа радите нешто харам. У образовању постоји ритуал поста за сваког појединца на сличности између сиромашних и богатих, бити љубазан према невољницима и сиромашних.

3. Хеалтх Бенефитс
Прво: ослобађајући тело од нагомиланих масти, посебно код људи који живе у луксузу, који су често узрок болести када су неке масти наставља да расте.

Мука ми је од ове врсте је болест гојазности. Тако је, глад је најбољи начин да се ухвати у коштац са гојазност.

Друго: Баци нечистоће на телу, токсини се акумулирају у телу и тело флуида који оштећују. Лакоћа проток крви у артеријама и венама га сачувати од затварања.

Треће: Посна има позитиван ефекат на многе болести, међу њима за стомачних чирева, високог крвног притиска, стреса или депресије. [15] Дакле, пост има невероватан позитиван утицај на одржавање здравља. Штавише, пост се правилно спроводи, а усмерени на време најважније (Афдхал) у складу са серијатског. За одређене телесне процесе као што захтева поста, као што је предложио Ибн ал-Каииим у својој књизи рахимахуллах, на-Тхиббун Набави. [16] Лекари у западном свету су приметили један пост као ефикасно средство различитих модела медицинске терапије. Већина од њих је рекао: "Заиста Доступ гладан у медицинској терапији има ту предност да је више пута из употребе лекова. [17] други доктор је рекао: "Заиста месец поста може елиминисати разне нечистоће остаци тела за годину дана. [18] Ово је најочигледнији од користи поста и баракахниа у свету и у даљем тексту поста је потребно од Аллаха да муслиманске месец од годината. Он је пост Рамазана је то благословио.

Пети благослов, магнитуда од врлине добрих дела учињена у овом месецу, а износ од мотивације Мессенгер Аллаха То алејхи ве селлем да подстакне муслимане врши добра дела у овом месецу. Међу добрим делима су следећи:

Прво: Кииаамул Лаил
Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс дао мотивацију да својим друговима () за успостављање кииаам Рамадхаан ноћ Рамазана (молитва) без да их говорим силом. Тако он саллаллаху алејхи То савс рекао:

من قام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

'Они који успоставити редовне вечери молитву у Рамазану са вером и надом на награду (од Аллаха), сигурно су његови греси опроштени прошлости.' "

Онда после пророка саллаллаху алејхи То савс умро мада, служба се наставља. И наставио се током калифата Абу Бекр Ал Сиддик и почетка калифата на 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху. [19] Посланика саллаллаху алејхи То савс никада Теравију са пријатељима Аллаха анхум њега, онда је напустио због страха да муслимани сматрају обавезне молитве. Онда 'Омер бин ел-Хаттаб је иницијативу да се окупе људи у џамијама моле Теравију. [20] И алхамдулиллаах, обред (сии'ар), јер и даље наставља до данашњег дана. Посланика саллаллаху алејхи савс То схватамо веома озбиљно и био активан у обожавању и молитвом на десет синоћ (ал 'асирул аваакхир) Рамазана.

عن عايشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم اذا دخل العشر احيا الليل وايقظ اهله وشد الميزر.

"Од 'Аиша анхума Аллах рекао:' Аллахов Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем, приликом уласка десет дана (последњи у месецу Рамазана), он је окренуо ноћи пробуди своју породицу и затегните тканину. '" [21] [22]

Друго: Аш-Садаках.
Имам ал-Бухари и Муслим од испричао То тема 'Ибн Аллаха нахума Абас, је рекао:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان اجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فاذا لقيه جبريل كان اجود بالخير من الريح المرسلة.

"Пророк саллаллаху алејхи савс То је био најдарежљивији у своју корист. И опет, када је више великодушан у Рамазану када Габријел упознали. Дакле, када Габријел га упознао, то је кад саллаллаху алејхи савс То је више великодушан у доброти од ветрова који дувају. "

Лекција да се научи из овог хадиса је да се размножавају препоручену милосрђа и милостињу, чак и више у благословеној месеца Рамазана ово.

Треће: Тилаавах ал Кур аанил-Карим.
За репродукцију тилаавах Суннет ал Кур-(читај ал Кур-ан) у месецу Рамазана. У овој Ал-Кур'ан је откривена. Посланика саллаллаху алејхи То савс увек понављајући читање ал Кур хапаланниа њом Гаврила, једну у сваком Рамазану. Као што је наведено у хадиса од Аббас ибн 'анхума Аллаха. У хадису се наводи:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القران.

"Гаврило упознао сваку ноћ током рамазана да постави. Када је Посланик саллаллаху алејхи савс То показују читања Ал-Куран напамет да јој Гаврилу "[23].

Салафусх анхум репродуковање читања Аллаха Салих ел-Бухари у својим молитвама и у другим приликама. [24]

Четврто: Ал И'тикааф.
И'тикааф ћути у џамију да клањају у ред такарруб (ближе) Аллаху теала. Посланика саллаллаху алејхи То савс клима-и'тикаф последњих десет дана Рамазана. У хадиса о "Аа'исхах Радхииаллахуа анхума поменути:

ان النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الاواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف ازواجه من بعده.

"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс клима-и'тикаф последњих десет дана Рамазана, (ова пракса наставља да уради уздржана) док Аллах мевафатканниа. Затим његове жене наставила своју милостињу после његове смрти и'тикаф "[25].

Нема сумње да ће помоћи учиниоцу да се концентришете и'тикаф да обожавају Бога и бертакарруб Јалла УА То Алаа. Још толико времена на време се прославио, као што је Рамазан или последњих десет дана Рамазана.

Пето: Ал 'Умрах
Теорема која показује врлину вршења Оут 'Умрах у току Рамазана је речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао Ансар жену која није могла да изврши ходочашће са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То:

فاذا جاء رمضان فاعتمري فان عمرة فيه تعدل حجة.

"Када дође Рамазан, затим лаксанаканлах То умрах сте; 'Умрах у Рамазану је еквивалент вредности за Хаји".

У другом извештају је изјавио: "('. Умрах у Рамазана) може да замени или раселе Хаџ хаџ са мном" [26] То јест, вредност награду "умрахниа Ансар женама на једнаку вредност награду авио-Хадз, уместо' Умрах може да замени правни положај је обавезна Хаџ , тако да она може прекинути закон је обавезан Хаџ, није случај. [27]

Шести благослов, да благослов, благослов Рамазана је много великих догађаја који се дешавају у племенитим Нан овог месеца. И заиста од многих важних догађаја који су се десили у овом месецу благословио, догађаји из највише феноменалан и веома користан човечанству да су догађаји у паду Ал-Кур'ан ал-Карим.

Као што је Аллах теала:

شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"Месец Рамазана, месец у којем доле (почетак) ал Кур-као смернице за човечанство и објашњења на трагове и разлика (између права и лажно) ..." [Ел-Бекаре: 185]

У међувремену, између осталих појавних догађаја који су пуни користи, су следећи:

Прво, битка Бадр Кубра, који се зове као иаумул Фуркаан диференцијатор (дан).

На тај дан Господ раздвоји и разлику између истине и баатил. Дакле, када је, мањине који верују победу над невјерника групе која је далеко супериорнији у погледу количине трупа и залиха. Овај инцидент догодио се у другој години Хијриииах.

Друго, Футух Макках
Заиста, Аллах је дао велику милост на верници од Футух (освајање) овог благословио. Људи хрле у ислам, онда постати Мека за Даарул ислам (исламска земља), пошто је претходно постао центар идолопоклоници забушавати. Овај инцидент десио на снагу осмог дана АХ.

Треће, рат у години 584 Х. Хитхтхин
У овој бици крсташи претрпела пораз. Салахуддин ел-Аиуби и освојили велике победе, а затим вратите права муслимана и повраћај Баитул Макдис.

Четврто, рат "Ен Јалуут
Ово је жестока битка која се завршила победом за муслимане у Тартар трупе. Ова битка догодила у 658 Хијриииах.

Након што смо описали глобални опсег примату привилегију Рамазана, као и многе благослове садржане у овом племенитом мјесецу, онда никакав напор ако молим за своје муслиманске браће и сестара, тако да они наставе да пију разне врлине, и могао постигли благослове да примена наредби Аллаха теала и прати суннета Његовог Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, и асхаби Аллаховог анхум је племенит, а претходници овог уммета су изабрани, као и напори да стекну разне бенефиције које су у даљем тексту као и световна, као и широк спектар доброте.

[Преписан из књиге На Табарук Анваа'уху ва Ахкаамуху, Титле Индонезије у пракси и време је благословена, Аутор Др Насир бин То Абдиррахман Бин Мухамед ал Јуда'и, Издавачи Притисните ибн Катхир]



Сметње благослов Сахур



По
Др Насир бин То Абдиррахман Бин Мухамед ал Јуда'и


ДЕФИНИЦИЈА
(السحور), је мемфат-хахкан виђен за нешто што се користи берсахур [1] у облику хране или пића, и са мендхаммахкан, наиме као Масдар (порекло речи), а такође глагола као што су [2].

Ибн-Атхир рекао, "Шта се више приповеда по менфатхахкан, неки су тврдили:" Истина је да због менфат дидхуммахкан-хахкан је за храну, благослова, награде, и одговора акција, а не хране '". [3]

ВРЕМЕ
Назван Сахур, као спроведена на Сахур, док је као-Сахир је крај ноћи пред Схубух, треба рећи, он је из коначне трећини ноћи до зоре, [4] намера је да крај оброка за некога ко се брзо расте Давн.

Као што Аллах ва Субханаху теала:

وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الابيض من الخيط الاسود من الفجر

"... И једе и пије док бела нит је јасно да вама из црне тхреад [5] од зоре ..." [Ел-Бекаре: 187]

Суннет да менгакхиркан Сахур зоре ако није бојао, историја ал-Бухари и Муслим од Анас Аллаха од Заид бин Харис анху Аллах анху, рекао: ". Ми берсахур са пророком саллаллаху То алејхи ве селлем онда смо поставили молитву", рекао сам: " Колико дуго између два "Рекао је:". Педесет стих "[6]

Имам ал Багхави рекао: "Учењаци указују менгакхиркан зору оброк." [7]

ПРАВНИ
Зора је закон мустахаб (Суннет) за људе који брзо јер је Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао:

"تسحروا فان في السحور! بركة."

"Берсахурлах вас јер је благослов у берсахур". [8]

И у другом нарације он саллаллаху алејхи То савс рекао:

"فصل ما بين صيامنا وصيام اهل الكتاب, اكلة السحر."

"Разликовање нашем посту са својом поста је да једете Сахур ахлул књигу". [9]

Стога, исхрана средство има мениелисихи ахлул Сахур књигу.

Имам Невеви каже: "То је, сепаратора и разлика између нашег поста је оброк са својим брзим, јер не берсахур смо охрабрени да берсахур". [10]

Сметње Сахур може бити нешто да једу бар неко, било да је храна или пиће. [11]

Примат од зоре и КЕБЕРКАХАННИА
Испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да је он саллаллаху алејхи То савс рекао:

"تسحروا فان في السحور! بركة."

"Берсахурлах, јер у њему постоји Сахур оброк благослов". [12]

А наратор из Ал-'анху Ирбадх Аллах ибн Сарииах [13], он је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи савс То је неко позвати да једу Сахур како је рекао:

"هلم الى الغداء المبارك."
"Дођи да једе храну која је благословен". [14]

Сахур оброк има благослове света и Судњи дан, имам Невеви је рекао, када објашњава рахимахуллах Сахур благослов "благослов на оброк који се налази Сахур веома јасно, јер се припремају за брзо и узбуђен за њега и добијете жељу да повећа озбиљност поста, због својих тешкоћа . за људе који берсахур "Она каже:" Сигурно да садржи пробудио, одан и молитве у то време, где време је време пада анђела, молитви и траже опроштај, прихватања, и могућност да о томе узимајући вуду 'и моле или задржите наставио будан дхикр и молитве, молитве или да се припреми за молитву зоре до зоре "[15].

Истина, која укључује све благослове које и друге ствари у Сахур користи, како световну и даље у тексту, као и да једе Сахур обухвата храну и пиће, док је глагол التسحر.

У књизи масти-Хул Бар, Ибн Хајјар рекао: "(мишљење) најбољи је, да благослов јела Сахур могу се добити на много начина, то је да прате Суннет и Ахл-ул крши књигу, побожном Аллаху Субханаху ва теала да служи, додавање дух милосрђа и да спречи лоше манире изазване глади, био је узрок доброчинства коме захтев у то време, или се заједно са њим да једе, што дхикр, моли понекад молитва је одобрена, поправите намеру поста за оне који мелалаиканниа пред спавање, Ибн Дакикил То еед [16] рекао, 'Овај благослов се такође односи на ствари у даљем тексту као спровођењем суннета, он ће бити награђен и повећана Суннет (урађено), тако да може да се примени на ствари овога света, као што су снага тела и олакшава да посте без икакве опасности за њега, који је поста '"[17].

Међу врлинама које су у спрези да једу Сахур Аллаха и анђелима његовим ће берсхалават за људе који једу Сахур, не пориче да је велика врлина.

Ебу Саид ал-Кхудри Аллах анху је испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да је он рекао:

"السحور اكله بركة, فلا تدعوه ولو ان يجرع احدكم جرعة من ماء, فان الله وملايكته يصلون على المتسحرين."

"Исхрана је благослов Сахур, не можете га оставити, чак и само гутљај воде, јер Аллах Субханаху ВА теала и Његов Анђели берсхалават за људе који берсахур". [18]

Дакле, што се подразумева за муслимана да следе Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То у његовим поступцима по овом питању, да добију одрживости каханниа и његове врлине и предности у свету и у даљем тексту.

[Преписан из књиге На Табарук Анваа'уху ва Ахкаамуху, Титле Индонезије у пракси и време је благословена, Аутор Др Насир бин То Абдиррахман Бин Мухамед ал Јуда'и, Издавачи Притисните ибн Катхир]



Анђели Схалават За људе који јести Сахур



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу људима који су срећни са благословом о анђелима су људи који једу један оброк, а међу аргументима који показују то су:

ОДГОВОР: Два имам, имам Ибн Хиббан и имам атх-Тхабрани испричао из Умара ибн 'анхума, је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على المتسحرين.

"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават да људи који једу оброк '." [1]

Имам Ибн Хиббан обезбеди поглавље са насловом овог хадиса: [2] "милост Аллаха теала Субханаху ва и анђеле захтев праштања особа које конзумирају Сахур."

2. Имам Ахмед од Ебу испричао Са'еед ал Кхудри Аллах анху, рекао: "Посланик Аллаха је рекао:

"السحور اكله بركة فلا تدعوه ولو ان يجرع احدكم جرعة من ماء, فان الله وملايكته يصلون على المتسحرين."

'Сметње храна оброк је пун благослов, нећеш оставити, чак и ако је један од само узмете гутљај воде, Аллаха и Његових анђела берсхалават да људи који једу оброк.' "[3]

У овом хадису је поука која је јасна, односно да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем, била веома одлуцна да се његов народ срећан са Божјим благословом на جل وعلا њих до и захтев за опроштај за њих од анђела са оброком, јер оброк. То произилази из речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем: ". Дакле, не можете га оставити чак и ако је један од само узмете гутљај воде" То значи: "Не остављајте га, па иако не дозволити један од вас, али само попио мало воде (само ) са циљем оброка, попити с њим ". [4]

Шејх Ахмадово То Абд ал-Банна да коментар за ову хадису је рекао: "Аллах Схалават им је Његова љубав према њима, док су Ма-ангел благослови на њима је молба за опроштај за њих, онда свако ко није оброк, он несметан од благодати Аллаха Свемогућег и анђеле милосрђа петиције за њих у том тренутку ". [5]

Боже, немој да нас људи који су спријечен ловинг иоу и људе који су блокирани захтев од анђела за наш опроштај. Махаменденгаркан милостиво молитве, Господе.

Ако је од Аллаха теала и благослова на анђела за људе који су сами једу један оброк, како онда се човек усавршава свој пост јер Аллах Свемогући? Једно створење је потпуно у стању да предвиди у свету. Тачно је оно што је речено по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То када је објавио да:

"قال الله: كل عمل ابن ادم له الا الصوم, فانه لي وانا اجزي به."

"Рекао је: '. Свако људско биће је за њега, осим у добротворне сврхе поста, јер пост је за мене и ја сам био тај који јој је одмах вратити'" [6]

И још много тога што указује хадис да је Посланик саллаллаху алејхи савс То охрабрује људе извођење оброк, међу којима су:

ОДГОВОР: Имам Муслим преноси од испричао 'Амр ибн ел-`анху Аллаха, заиста пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

"فصل ما بين صيامنا وصيام اهل الكتاب اكلة السحر."

"Разлика између нашег поста и поста на људе из књиге једе један оброк." [7]

2. Аш-Сиаикхани анху испричао Анас од Аллаха, он је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

"تسحروا فان في السحور بركة."

'Једите сахурлах вас, јер у зору оброка тамо благослов.' "[8]

3. Имам ал-НАСА-сам испричао са Ал-Ирбадх Аллах ибн Сарииах анху, рекао: "Чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи савс То је затражено да зору оброк у току Рамазана, рекао је: 'Хајде да једемо пуно са благословом "" [9].

Уцењаци Салаф су веома забринут једе један оброк, а међу аргументима који показују то је оно што се приповеда од имама ад Дарими Абу Каис, бивше робове Амр ибн ел-`анху Аллаху, он је рекао:" Амр ибн ел- "Пепео је наредио оброк да храну за њега, али није прецизирао на храну, онда кажемо: 'Ви сте нам рекли (да храну за оброк), али не прецизира храну."

Он је рекао: "Заправо нисам вам кажем да је храна као што сам желео, али сам чуо Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

"فصل ما بين صيامنا وصيام اهل الكتاب اكلة السحر."

"Разлика између нашег поста и поста књиге је на оброк једе. '" [10]

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанско Божанство, у индонежанском Наслов: Људи у До'ака анђела и Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]



Ни трага од богатства славе, савети није понижавање сиромаштва



По
Свештеник Абу Минхал, ЛЦ


فاما الانسان اذا ما ابتلاه ربه فاكرمه ونعمه فيقول ربي اكرمن واما اذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي اهانن

Што се тиче човека када му је Господ га тестирају, и прослави га и дао му задовољство, онда ће рећи: "Господ мој има мемулиаканку". Али када је његов Господар (Аллах) теста, а затим ограничава његову одредбу (што живе у сиромаштву), онда је рекао: "менгхинаканку мој Господ." Наравно да не (толико), ... [ал-Фајр/89 :15-16]

ПАРАГРАФ ОПИС:
Задовољстава света постају велики снимања људи који не верују у Свемогућег Аллаха и Дан Васкрсења (и невјерници). Они се боре дан и ноћ само зарад световног успеха. Обиље богатства по њиховом мишљењу је знак славе живота и извор достојанства. И обрнуто, недостатак материје, сиромаштва и тешког економског живота у њиховим очима назнаку понижења, још једном, у материјалистичком погледу оних који се обично назива маддиииун (множина од Мадди) у арапском језику.

ЈЕДАН ОД РОЂЕЊА људске природе и паганске
На основу тога, неки научници рекао да кроз горе стиха, Аллах Свемогући да проповеда једна од карактеристика кафира и мушрицима приликом пријема обиље богатства и материјалне оскудице када су економске тешкоће и угњетени [1] Неки други научници. Кажу да је то урођена особина свако људско биће које потиче из природе Јахл (незнање, непознавање природе проблема) и зхулм (кезхалиман) [2].

Аллах Узвишени каже:

فاما الانسان اذا ما ابتلاه ربه فاكرمه ونعمه فيقول ربي اكرمن

Што се тиче човека када му је Господ га тестирају, и прослави га и дао му задовољство, онда ће рећи: "Господ мој има мемулиаканку".

У овом ајету, Аллах Узвишени негира да људи који имају уверења, ако с обзиром на ширину пружање био знак даровање Аллахове славе за себе к. У ствари, није тако. Међутим, тест и суђење за њих од Аллаха Свемогућег, [3] и откривају да ли је он или пацијент жали, да ли бити захвални или одбити лаким процесом. [4] То је као реч Алаха Свемогућег:

ايحسبون انما نمدهم به من مال وبنين نسارع لهم في الخيرات بل لا يشعرون

Да ли они мисле да је богатство и деца које пружамо им (што значи да), ми смо пожурити да дају добре ствари са њима? Не, заправо не схватају [ал-Мукминун/23 :55-56]

Насупрот следећем стиху:

واما اذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي اهانن

Али када је његов Господар (Аллах) теста, а затим ограничава његову одредбу (што живе у сиромаштву), онда је рекао: "Господ мој менгхинаканку"

Када је Аллах Узвишени сузити храна за преживљавање људског тестирања, већина људи претпостављају да је облик понизења да је добио.

Имам Ал-Куртуби је потврдио један од особине рахимахуллах невјерника, "слава и срамота у очима народима по обиму имовине у власништву лица" [5].

Богатство не слути на СЛАВЕ, недостатак понижење не слути
Аллаху Свемогући никада направио богатство и недостатке који укључују стање особе као облику процене или скромном чин у славу Аллаха Свемогућег. Међутим, то је сва суђења и невоље да је Аллах Узвишени дао човечанству које се не може одвојити од његове судбине и кодхо.

Обратите пажњу на реч Аллах Свемогући следећи:

قل ان ربي يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر ولكن اكثر الناس لا يعلمون

Реци: "Заиста је мој Господ увеличава одредбу за кога Он хоће и уска (за кога хоће), али већина људи не знају [Саба/34: 36].

Узвишени Аллах даје богатство онима који Га љубе Свемогући и људи који га не воле Алмигхти, сужавање опскрба од Свемоћног га волели и они који га не воле Свемогући. Одредбе Аллаха, постоји више савршене узвишена мудрост непознато осим Њега. Међутим, већина људи то не схватају.

Док реч Узвишеног Аллаха: (كلا) је облик речи реплику да објасни ту реалност не свиђа вам кажем, а не као људско изгледима генерално. Побијање онима који мери све од материјала. У тим речима постоји заблуда поравнали елементе на врху, и да администрација и одржавање одредба није повезана са гајењем за некога или га вређају. Међутим, све је то тест од Аллаха свом момку к. [6]

Имам Ибн Катхеер, може Аллах помилуј рећи: "Није то као што је очекивао. За разлику од првог гледишта, мало је вероватно да други поглед. (Узрок) од Аллаха Свемогућег да дају богатство за оне који воле Аллаха Свемогући и Узвишени Аллах не воли, уски богатство на оне који воле Аллах Свемогући и да је Он Свемогући љубав. Основ овог издања је покорност Аллаху у два случаја, ако је великом богатству, К би требало да буде захвалан Аллаху за благослове које, када недостаје, треба да буде стрпљив ". [7]

Шејх Абдур Рахман То као-Са'ди рахимахуллах објашњава, "богатство и сиромаштво, и ограничена ширина одредбе је тест од Аллаха Свемогућег и испита да тестирате своје слуге, да се зна да свако ко је захвалан и будите стрпљиви, онда је Аллах Азза узвишен ће одговорити са великом награде. Онај ко није случај (или не захвални пацијент), она ће бити награђени са болном казном "[8].

У међувремену, Схаикх То Атхиииах рахимахуллах Салим је такође рекао: "Узвишени Аллах објашњава да је Он Свемогући и даје отпор (поклон) као тест слуге" [9].

Обратите пажњу на реч Аллах Свемогући следећи:

كل نفس ذايقة الموت ونبلوكم بالشر والخير فتنة والينا ترجعون

Свака душа ће смрт окусити. Ми ћемо вас тестирати са злом и добар као суђењу (у истини). И само за Вас смо назад [Ал-Анбииа/21: 35].

И такође ријеч Аллах Свемогући:

واعلموا انما اموالكم واولادكم فتنة وان الله عنده اجر عظيم

И знам да своје имање и ваша деца је само тест и Алах-Ло на великој награди [Ал-Анфал / 8:28]

Као људско тестирање од стране катастрофе (ствари које су непријатне), Аллах Узвишени је такође тестирао људе са задовољством.

Значај само-преиспитивање
Верник када добија задовољство Аллаха Свемогућег у виду богатства, он ће бити захвалан за Господа свога, и он је погледао у њега чисто изливе великодушности и доброти Аллаха против њега, а не облик славе да је Аллах дао онима који су се квалификовали. И обрнуто, ако се економске тешкоће доживели суђења, Фортуна превуците, верник ће бити стрпљиви и очекују награду од Аллаха Свемогућег рекао, само интроспекцију, овај инцидент није ништа друго за моје грехе. Аллах Узвишени се не вређају и прогањају као ја.

У овим стиховима садржи два појма на значају лица да добију обавештење када поплава економске издржавање или потлачене. На пример, рекао: "Зашто је Аллах Узвишени је дао богато храна за преживљавање? Шта се жели од мене? Сигурно да треба да будемо захвални Њему. Зашто је Аллах Узвишени ме тестира са недостатком богатства и болести? Заиста Аллах Узвишени жели да будем стрпљив.

Дакле, нека увек да гледају унутра у два услова. Такав став ће задржати лоше људе од ове две особине, незнања и неправде. За обиље богатства и ограниченог одредбе јавља на мудрости и правде Аллаха Свемогућег [10]. Људи и даље морају Аллаху Свемогући у оба услова. [11]

Лекције из стихови:
- Поглед из паганског материјализма
- Поглед на материјализма долази из хуббун Дун-иа (љубав према свету)
- Поглед на материјализма није нов споља, јер овај поглед је већ уведена у срцима идолопоклоницима на Кураисх од 14. века.
- Аллах Узвишени је благослови мрзим куфр и куфра
- Аллах Свемогући о љубави чин захвалности
- Важност интроспекције у свим околностима.
- Истражите значај ислама јер ће увести природу истине и целе материје. А Аллах најбоље зна.

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]




Не Читање озбиљну сајт Ал-Кур'ан



По
Ал-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас



عن ابي هريرة ان رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: لا تجعلوا بيوتكم مقابر, ان الشيطان ينفر من البيت الذي تقرا فيه سورة البقرة

Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Немојте учинити ваш изглед кућа налик на гробљу, јер заиста сатана може да јуримо ће побећи од куће који је прочитао писмо Ел-Бекаре у њој."

ТАКХРИЈ ХАДИТС
Ово се приповеда ла:
ОДГОВОР: Имам Муслим у свом Схахиих (бр. 780).
2. Имам на-Тирмизи у свом Сунан (бр. 2877), и он менсхахихканниа.

Схарх ХАДИТС
Овај хадис јасно објаснио да је гробље у складу са исламским законом није место за читање Ал-Кур'ан. Ставите да прочитате Ал-Кур'ан је код куће или у џамији. Исламски закон строго забрањује да изгледа кућа налик на гробље, ми смо охрабрени да прочитате Ал-Кур'ан и Суннет обављају молитве у кући.

Јумхур Салаф као што имама Абу Ханифах рахимахуллах, Имам Малик, Аллах може имати милости, и други свештеници забранили читања Ал-Кур'ан на гробу. Следећи одломак њихово мишљење.

Имам Ахмед рахимахуллах тврди да чита Куран на гробу не би требало да буде. Ово мишљење је одржао Имам Ебу Давуд рахимахуллах у књизи Имама Ахмада Масаил. Имам Ебу рахимахуллах Дауд је рекао, "Чуо сам имама Ахмад, можда Аллах смилује, када је питао о ал-Кур'ан чита у гробу? Он је одговорио, "То не би требало да буде."

Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј рећи: "Од самог имама Схафи'и рахимахуллах нема ни речи о овом питању. То показује да је (види Ал-Кур'ан у гробу), по њему је јерес. Рахимахуллах Малик је рекао, "Но нашао сам таби'ин другове који су то радили!" [1]

То мора узети у обзир од стране муслимана није дозвољено да клањају у гробу са молитвама, моли, клања животиња, или прочитајте бернадзар Ал-Кур'ан и богослужења. Ниједан од правног описа пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и његових пратиоца који је предложио раде богослужење на гробу. Насупрот томе, постоји јака претња за људе који обожавају на гробове праведника, да ли је светац или пророк, много мање (ако богомоља да чини) не (гроб) од праведника [2].

Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи савс То је издао оштру претњу људима који чине гроб као место обожавања. Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао:

لعن الله اليهود والنصارى اتخذوا قبور انبيايهم مساجد

Аллах проклео Јевреји и хришћани (зато) су направили гробове својих Пророка као масјис (богомоља). [3]

Све исти гроб, нико од светог гроба и благослове. Из овога можемо да знамо да људи који намерно иду на одређени гроб траже карамат и благослове, он је пао у јерес актом или забушавати. У исламу, није оправдано да се намерно ради Сафар (путовање) у контексту ходочашћа на гробовима појединих (верског реда), као што су гробнице светаца, верских научници, Хабиб и другима са намером да тражи свето и благословено и да обожавају тамо. Таква акција је забрањена и није дозвољено у исламу. Ово укључује и иновације могу бити изговор који је довео до починиоци забушавати.

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا تشد الرحال الا الى ثلاثة مساجد: مسجدي هذا, والمسجد الحرام, والمسجد الاقصى

Не треба сматрати Сафар (путовање у сврху обожавања), осим у три џамије, наиме масјидку ово (у Посланикова џамија), Велика џамија, брана Акса џамије [4].

Адаб гроб ходочашће, муслиман Ходочашће на гробље се охрабрују муслимане да кажем здраво и молим да се њихови греси опроштени и доделио милост од Аллаха теала Субханаху ва.

Између осталих погодности садржане у горе наведеном хадису ("Немојте учинити ваш изглед кућа налик на гробљу ..."), та особа не би требало да буде сахрањен у својој кући. Сахрањен је у гробљу муслимана. Јер ако је сахрањен у свом дому, биће следеће:

ОДГОВОР: А средства која би могла довести до забушавати и

2. Кућа је била прилика за угледни,

3. Несметан од молитве муслимана који моли за опроштај за оних Муслимана који су погинули на свом ходочашћу у гробу,

4. Наследници ће бити тешко, чинећи их досадно и несрећан, и ако желе да продају кућу, онда нема цену (јефтин).

5.. И да се одржи и на гравесиде вреве, шали, није корисно, и незаконито поступа супротно Шеријату. Иако пророка саллаллаху алејхи То савс рекао: "сахранити ходочашће, јер ће вас сетити ахирету." [5]

Валлааху Схавааб Бисх најбоље зна.

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]



Поздрављају месеца Рамазана Уз Таква и истинском покајању



Шејх Бин Баз савет рахимахуллах [1]
Добродошли Рамазан са верни и истинити покајање

Месеци па смо дуго за његов долазак ће ускоро доћи. Да, месец Рамазана, месец, благословио месец који има многе врлине. Као муслиман, наравно, почели смо припреме у знак сећања на велику собу. Требали смо почели да се припремимо како би се повећала ово посебан тренутак да се унапреди и припреми себи кеидупан даљем тексту. Ми сигурно не желите ове драгоцене тренутке промаћи. Како да изгубе и то би повредио, ако до њега дође. Пошто не можемо да обавезно испунити следећи Рамадхан жив. Колико људи који живе око нас у месецу рамазана прошле године, али сада не постоји више, нема више шансе да се побољша и они репродукују одредбе у даљем тексту. Уместо да чека годину дана, месец Рамазана је само неколико дана није било нужно наш домет. Да, Боже, само ми молим Те, пањангканлах наше доба тако да може да вас обожавају у месецу Рамазана.

Што се тиче рамазана, ми представљамо наше читаоце савет презентовала шеик Абдул Азиз бин БАЗ бин Абдиллах бин Абдиррахман рахимахуллах. Његов савет је да каже када је рахимахуллах тразили пре доласка Рамазана. На крају, надамо се да ови савети бити од користи за нас посебно и муслимана уопште. Овде је савет да рахимахуллах.
_______________________________________________________________________

Мој савет свим муслиманима, нека увек посвећени Аллаху Свемогући. Нека поздрављају долазак месеца (Рамазана) је заиста велика са покају од сваког греха. Нека га поздрави са покушавају да разумеју своју религију и проучава законе који се односе на посту и кииамул Лаил ноћ (молитва) их. На основу речи пророка Схаллаллаху'алаихи селлем:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

Ко жели и од стране Свемогућег Аллаха, онда Он Свемогући му даје разумевање Деен [2]

Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:

اذا دخل رمضان فتحت ابواب الجنة وغلقت ابواب جهنم وسلسلت الشياطين

Када дође Рамазан, врата раја су отворена и врата пакла су затворене и ђаволи ланцима [3]

Такође, на основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

اذا كان اول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت ابواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت ابواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير اقبل ويا باغي الشر اقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

Ако прва ноћ Рамазана долази, ђаволи и безобразан Ђин окован, врата пакла су затворене нико отворена, врата раја су отворена, нико није затворен. Затим, ту су анђели зове, "О траже доброте, лице (да Аллах Свемогући да се повећа поштовање)! О 'су починиоци зла, престати Заиста је Аллах Свемогући има много робова који су ослобођени од муке пакла ватре. То се дешава! Сваке ноћи (Рамадан) [4]

Посланик савс је рекао Схаллаллаху'алаихи:

من صام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

Свако лице поста због вере смисла и очекује награду од Аллаха Свемогућег, који је донео неопростив грех. Ко је ноћ молећи се за осећај вере и очекује награду од Аллаха Свемогућег, онда су му греси опроштени су прошлост. Ко је ноћ молио у ноћи између Ал-Кадр од смисла вере и очекује награду од Аллаха Свемогућег, затим његови греси су опроштени прошлости [5].

Посланика саллаллаху алејхи То савс је рекао:

قال الله كل عمل ابن ادم له الا الصيام فانه لي وانا اجزي به والصيام جنة واذا كان يوم صوم احدكم فلا يرفث ولا يصخب فان سابه احد او قاتله فليقل اني امرو صايم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصايم اطيب عند الله من ريح المسك للصايم فرحتان يفرحهما اذا افطر فرح واذا لقي ربه فرح بصومه

Аллах Узвишени каже: "Сви су добри делима Адама Бани је његово, осим поста Пошто је мој пост и која је дала одговор. Пост је штит. Ако неки од вас су брзо трчање, онда нека кажу гадно. Ако и виче му је добацио лице или борбе, онда нека кажу ". сам брзо трчање." До душе Мухамеда у руци, стварно задах да се људи брзо трчање је више од мошуса мирисна уља на страни Аллаха Свемогућег. Људи који раде брзо има два срећан (да), ако он прекине, он је срећан и када се састао са својим Господом, он је задовољан својим брзим сервисом [6].

Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في ان يدع طعامه وشرابه

Људи који не остављају лажне речима и делима лаж, онда је Аллах Узвишени није имала потребу за постом човека. [7]

Тако да ћу, за све муслимане, нека увек посвећена кепад Узвишеног Аллаха и траже да задрже свој пост од свих неморалних дела. Нека искрени у томе добро и раде разне тркачке доброте као берсхадаках, помножите очитавања интензитета Курана, бројаницама и тахлил и Тахмид и такбир и истигфар. Због месеца (Рамазана) је месец Ал-Кур'ан:

شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(Неколико дана утврђено је) месец Рамазана, месец у којем доле (почетак) Ал-Кур'ан као водич за људе и објашњења упутствима, и диференцијатор (између права и лажи). [Ел-Бекаре / 2:185]

Дакле, у време дисиари'аткан за Муслимане, мушкарце и жене за озбиљног читања Ал-Кур'ан, када су дан и ноћ. Сваки од слова вреди доброту и доброту награђени са десет пута, како проповеда Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем То. (Семангаат чинити добро у томе) морају бити у пратњи духу да остану далеко од свих облика зла и неморална дела, (такође мора бити праћено великом страшћу за) саветују једни друге са истином, командовао добро и забрањују злоупотребе.

Рамазан је месец множи (вредности) добре ствари у њему, као и лоше одговоре. Дакле, муслиман је дужан да сваки напор у испуњавању обавезе Аллах Свемогући и напуните га далеко од свих да је Аллах Свемогући забрањивали. И нека његова пажња (на обавезе и забране-уздржана) у месецу Рамазану додатно побољшана. Дисиари'аткан и за муслимана да искрено спроведе разне добре ствари, као што су берсхадаках, посети болесне, достави органу (гроб), повежите силатуррахми уже, чита Куран, прочитајте молитвене перле, тахлил, Тахмид, истигфар , молитва и разне друге доброта. Он (уради то, јер-уздржана) се надају да ће постићи награду од Аллаха Свемогућег и због страха од казне. Ми преклињати Узвишени Аллах, Аллах Свемогући дати свој Тауфик свим муслиманима свом добром задовољства. Такође смо га питати за нашу дуговечност тако да могу да спроведе брзо и кииамул Лаил (ноћ или молитва теравих-уздржана) на основу вере и жеље да се постигне своју награду. Као што смо такође апелујемо на Свемогућег Аллаха, Аллах Узвишени нам дајте све муслимане и разумевање ове религије, кеистикамахан и избегавајте све што може сносити гнев и казну од Аллаха Свемогућег. Ми преклињати Узвишени Аллах, Аллах Свемогући дати свој Тауфик на владара Муслмин; Аллах Свемогући наставити да дају смернице за њих, да их побољша и да их примењују Тауфик Серијат-Серијат ' у Аллаха Свемогућег у свим аспектима живота, као отелотворење речи Аллаха Свемогућег а:

وان احكم بينهم بما انزل الله

Ви треба судити по ономе што између њих је Аллах открио [Ал-Маидах / 5:49]

Његове речи такође:

افحكم الجاهلية يبغون ومن احسن من الله حكما لقوم يوقنون

Непознавање закона је да ли жели, и (правни) који је бољи од (законом) од Аллаха за оне који верују? [Ал-Маидах / 5:50]

Његове речи такође:

فلا وربك لا يومنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في انفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Дакле, ради Раббму, они (у суштини) не верујем док не чине вам судити у предмету који се разликују, онда они не осећају у својим срцима нешто што приговора на одлуку да се дају и примају у потпуности. [-Ниса '/ 4:65]

Његове речи такође:

يا ايها الذين امنوا اطيعوا الله واطيعوا الرسول واولي الامر منكم فان تنازعتم في شيء فردوه الى الله والرسول ان كنتم تومنون بالله واليوم الاخر ذلك خير واحسن تاويلا

О ви који верујете, Покоравајте се Аллаху и покоравајте се Посланику (ИТ), као и улил Амри међу вама. Онда ако се разликују на било шта, то се односи на Аллаха (ал-Кур'ан) и Његовог Посланика (Суннет), ако заиста верујете у Аллаха и последњи дан. таква да (најповољнији) и боље на крају. [-Ниса '/ 4:59]

Његове речи такође:

قل اطيعوا الله واطيعوا الرسول

Реци: "Послушност Аллаху и покоравајте се Посланику". [Ан-Нур/24: 54]

Његове речи такође:

وما اتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله ان الله شديد العقاب

Шта Мессенгер вама, а затим га прихватите, а оно што те је забрањено, онда остави. И страх Аллаха. Заиста Аллах је озбиљна у закону. [Хасир/59: 7]

То је дужност муслимана су такође неке од њихових лидера. Владари и научника (такође) мора бити посвећена Аллаху Свемогући и узвисен ваа, предмет Његовог серијатског и применити га у свом животу. Због серијатског од Аллаха (ћемо постићи) доброте, усмеравање, коначни резултати су за похвалу, задовољство Узвишеног Аллаха, истина и то Серијат (можемо) избегли кезхалиман акцију.

Ми преклињати Узвишени Аллах, може дати упутства, намере и добрим делима.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]



У гробљу уочи Рамазанског сезоне



Светих гробова оних који су позивали градоначелника, у одређеним данима или месецима, биће посећена од стране људи из различитих области, укључујући и уочи Рамазана. Џамије на Аллаха бити мање гужве када се сезона у питању. Атмосфера у окружењу земљишта био је још један гробље, дању или ноћу, мистично. Постоје тадаррус Ал-Кур'ан, постоји надгробни споменик трљање, тамо се певање молитава и постоје сузе. Све је било да спуштају бертабаррук (нгалапберках) сиафа'ат траже и траже благостање. Неки се вероватно моли да људи који су сахрањени за стотинама година. Али ако су позвани да поред Аллаха клањају они су га одбацили. Они сматрају да су мртви људи су Василах (посредници) на Аллаха Свемогућег. Као разлози за идолопоклоницима наведених у првом арапске речи Аллаху ва Субханаху теала:

والذين اتخذوا من دونه اولياء ما نعبدهم الا ليقربونا الى الله زلفى

Људи који су направили осим Аллаха као чувар (рецимо), "Ми их не обожавају, али само за нас да се приближимо Аллаху блиским-дектаниа [Аз-Зумар/39: 3].

Мада могу постојати и други који теже да обожавају Аллах кекхусиу'ан у гробу, јер он сматра као место које је близу смрти. Онда је претворена у џамију гробљу. Осим тога, објекат је такође не мање величанствено џамија.

Атмосфера на гробљу, што кубаран сигурно посматрати као свето атмосфери, пун поштовања и скромности ". Ако џамије Аллахови, људи и даље могу шале, смеју, разговарају на дужину да нема пушења, а можда и борба, а затим тло-ово свето гробље, људи нису смели да ураде ништа, јер су , бити проклет.

Животна средина у секитарниапун могао претворити у таквом тибан тржишту. Људи продају све за потребе ходочасника, она ће се продавати. Чак и ако људи желе да продају сирове воде, или обичан камен, уобицајено хабање или цепање тканине, могу да се продају са великом продајне цене. Првобитно упаковане и продаје са посебним језиком зачина да убеди чак и лаж, на пример, да је роба светиња, може да лечи болести и може да олакша добила партнера и тако даље.

Рамадхан је благословен месец, месец појачање награда. Могуће како би се поздрављају присуство овог светог месеца Рамазана, многи муслимани који сматрају ходочашћа на гроб првог, тако Афдхал. И више савршеном реду, тако да дизиарахи гроб је гроб оних који се сматрају чувари, мада се морају предузети да оштећују трошкова, снагу и ум, јер је растојање које понекад у стотинама и можда хиљаде километара. Иако сиромашна, већ зато што је толико жељан да лови благослов иако је само привид, они и даље гурају себе. Штавише, ентузијазам је био подстакнут паметних људи у свом селу. . Захтев сиадду рихал (и прибегавају озбиљна путовања) на место где има много мисли фадхилах фадхилах-велики, као и на гробовима светих.

Иако пророка саллаллаху алејхи То савс, мајсторске све муслимане света, је јасно рекао:

لاتشد الرحال الا الى ثلاثة مساجد: مسجد الحرام, ومسجدي هذا, والمسجد الاقصى. رواه ابو داود

Није било дозвољено да прибегну путовање дисангаткан осим три џамије: Света џамије, Масјидку (на Посланикова џамија) и Акса џамија. [ХР. Ебу Давуд] [1]

Међутим, због незнања и ставова гхулув (вишак) против оних који се сматрају чувари, а камоли мртвих сматрају да живи у гробу као свог земаљског живота, они су коначно становнике гроба као Василах (посредника) који их повезују са Аллахом К. Где год ће бити сахрањен после, иако не постоје докази осим што је рекао и он је рекао, да је гробница светима ", тако и тако.

Гхулув врста став је разлог зашто људи пасти у богослужења да осим Аллаха Свемогућег. Зато је Аллах Узвишени каже:

قل يا اهل الكتاب لا تغلوا في دينكم غير الحق ولا تتبعوا اهواء قوم قد ضلوا من قبل واضلوا كثيرا وضلوا عن سواء السبيل

Саи (Мухамед), "О људи на књигу! Немојте се претерано на начин који не праве у религије и не покоравају жељама (жеље) људи који су изгубили и од тада је обмануо многе (људске). И они сама удаљила од правог пута [Ал-Маидах / 5:77].

Тако, у појединим месецима гробовима људи претворио у богомољу, па чак и изграђена као џамија. Па како ти проблеми управо према исламским наочаре?

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]
_______
Фуснота
[1]. Погледајте Сахеех Сунан Аби Давуд, Тхе Схаикх ал-Албани је рад рахимахуллах и Китаб ал Манасик, Поглавље 98, И/568, нема. 2033




извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment