Monday, July 2, 2012

Тајна Иза имена Божијег, АС-Салам, вери, према Ахлус-суннета Вал-Јама'ах може да расте и може бити смањен. Међу факторима који повећавају веру муслиман, је да научите имена и атрибути Аллаху ва Субханаху теала је племенита


Тајна Иза имена Божијег, АС-Салам, вери, према Ахлус-суннета Вал-Јама'ах може да расте и може бити смањен. Међу факторима који повећавају веру муслиман, је да научите имена и атрибути Аллаху ва Субханаху теала је племенита




Вера, према Ахлус-суннета Вал-Јама'ах може да расте и може бити смањен. Међу факторима који повећавају веру муслиман, је да научите имена и атрибути Аллаху ва Субханаху теала је племенито.

Шејх То Абдурраззак То бин Абдул Мухсин ел-'Аббад-Хафизхахуллах, рекао: "Заиста знају имена и атрибута Аллаха теала Субханаху ва помиње у Кур` ан и хадис, и ствари које показују савршенство Аллаху теала Субханаху ва са свих страна је најузвишенији наука капија које можете додати на веру "[1].

У овом одељку, позивамо читаоце да истражују значење као-Салам, који је један од имена Аллаха теала Субханаху ва је племенито. Име је наведен у Ал-Кур `ан и хадис, као и изрека учењака.

Имена Божјег СВТ НА АС-Салам Ал-Кур'ан
Аллаху теала, каже Субханаху УА.

هو الله الذى لا اله الا هو الملك القدوس السلم المو من المهيمن العز يز الجبا ر التكبر سبحن الله عما يشر كون

"Он је Аллах, нема бога осим Њега који је Хак. Маха раја, прославља Махасејахтера (као-салам), одржали сигурност, безбедност Одржавалац, Крепки, Свемогући, који има сву славу. Слава Аллаху од онога што они повезују "[ал-Хасир/59: 23]

Име Бога, КАО НЕКА-у хадису

عن عبد الله قال: كنا اذا كنا مع النبي في الصلاة قلنا السلام على الله من عباده السلام على فلان وفلان فقال النبي لا تقولوا السلام على الله فان الله هو السلام ولكن قولوا التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك ايها النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين

"Абдулах (Бин Мас'уд) Аллаха То анху рекао: У прошлости, ако се молимо са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То, кажемо:" Ас-салам (безбедност) за Аллаха од робова Његових, и као-поздрав тако и тако и тако и тако ", тако да је Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Немојте рећи Као-Салам у Аллаха, јер Аллах је као-Салам, али кажу: "У-Тахииат (честитке), јасен-Схалават ( обожавање) и АТХ-Тхаииибат (похвала) Богу Салам (безбедност). и благодати Божије, и благослов на вас, о пророку. и мира на нас, и слуге Божије праведник '. " [Бухари].

عن ثوبان قال: كان رسول الله اذا انصرف من صلاته استغفر ثلاثا وقال اللهم انت السلام ومنك السلام تباركت الجلال والاكرام ذا

"Од Тсаубан Аллах То анху, рекао:" Раније, када је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем је дошао из своје молитве, он беристигхфар три пута, и рекао: 'Боже, ви сте као-Салам, и твоје спасење, Ти Свевишњега, који има величину и славу '"[Пријављено од стране муслимана.].

Значење као-Салам
Као-Салам, што значи буквално као-Саламах. То је спашена од срамоте и недостатке. [2]

Имам Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј рекао: "Као-Салам, значење, преживели од свих срамота и недостатке, као савршенство у суштини, природа и дела његових (Бог)" [3]

Имам пепео-Сиаукани рахимахуллах рекао: "Као-Салам, значење, преживели свих недостатака и срамота".

Рахимахуллах имам Ибн-Каииим рекао: "Пошто-Салам је једно од имена Аллаха Субханаху ва теала, је Исим масхдар, као што је Ал-Калам и Ал-АТА ', што значи честитке. Зато је Аллах теала Субханаху ВА има право да га носите више од других од Њега, јер Он (Аллах Субханаху ВА теала) чувају од сваког квара и срамота, или прекора недостатка. Он Субханаху ВА теала има апсолутну перфекцију у сваком погледу. Његово савршенство је неопходност његове суштине. Он Субханаху ВА теала није осим Савршено.

Постоји изрека: поздраве слугама својим на небу, према стиху.

سلم قو لا من رب رحيم

"(Да се ​​каже):" Здраво, "као поздрав Господа Самилосног" [Иасин/36: 58].

Постоје такође тумаче, као преживели његовог кезхалиман [4], и то је мишљење већине учењака ... [5]

Као-Салам, укључујући и безбедност његових дела на сујете, кезхалиман, преваре, и укључује безбедност својих особина сличности са особинама бића, а обухвата савршенство његове суштине из сваког недостатка и стида, и обухвата спасење од Његових имена сваког прекора ".

Алахово име, као-Салам, укључујући и утврђивање свих савршенства за њега и уклањање свих његових недостатака. Ово је садржај смислу Вал-хамду лиллахи Субхналлах "(Слава Аллаху и свим Хвала Аллаху). А име Аллаха, као-Салам, садржи пенгесаан за њега у улухииах (обожавање и прослављање). А ово је садржај смислу Ла илаха илла Аллах Акбар валлаху (нема право да буде обожаван од стране хак осим Аллаха, а Он је највише Велики). Отуда име Бога, као-Салам ал-Бакииату прикупља пепела-Схалихат (све добре име Аллаха и Његовог славног природе), са којом се Узвишени Аллах хвале.

Међу детаљније објашњење онога што је горе поменуто, да је Ал-Хаииу (увек живо), који се спасао од смрти, поспаност, сна и промене. Он је Ал-Кадир (Свемогући), који је преживео своја овлаштења од умора, умор, примедбе и слабости. Он је Ал-Алим (свезнајући), који је преживео своје знање незнања о нечему иако је за горушичино.

Дакле, све његове особине су у самом врху скале. Његова добра задовољство преживели гнев, Његови нежности преживели освете, жеља преживјелих његове мржње, његова моћ је спашена од слабости, његово ће преживети мениелисихиниа, Његова Реч је сигурна од лажи и кезхалиман, чак и савршен Његове реченице у складу са правди и праведности, и Његовом обећању у пениелисихан преживео ... "[6]

ИМЕ БОГА, АС-честитке са алаикум САД-а захвалну То Саламу
Значење као-Салам у знак поздрава као-Саламу То алаикум, постоје два. Прво, (надамо се) име Божијих благослова излио као-Салам вама. Стога, није дозвољено да дају поздраве онима који не верују у народу књиге. Јер као-Салам је једно од имена Аллаха теала Субханаху ва. Дакле, не треба тражити благослов за народе у име Аллаха теала је Субханаху УА. Друго, безбедност се примењује када се поздрављамо.

Оба значења су подједнако истините. То јест, свако ко се моли Аллаху теала Субханаху ва са именима његова добра, јер је тражио у сваком захтеву и бертавассул да му име Аллаха, у складу са његовом захтеву. Ако је ово јасно, онда када неко пита за спасење (АС-Салаамах) који је важан део његовог живота, он је позвао име Алаха "Као-Салам".

Дакле, говорећи као-Саламу То алаикум укључују име Аллаха, АС-Салам, и замоли његовог спасења.

Ако је ово јасно, а затим отворио вео мудрости (тајна), што се тиче изговор муслиман састао се са другим муслиманима, не молитвом или другог говора. Јер, свака раса има свој поздрав, као "добро јутро", "можете дуго живети", и други. Затим је Аллах теала Субханаху ВА Муслиманима менсиариаткан усред својих честиткама говорећи "као-саламу'алаикум". Говор је важнија од свих честитки од стране људи уопште. Због израз као-саламу'алаикум обухватају и безбедносну прекретницу живота и среће. Ово је срж ствари. Због људске наде подељена. да је сигуран од зла и то је добро. И преживели зла има предност над то је добро.

Тако је на небу, јер небо је Дарусалам, где је безбедност свих стида, ружноћу и неисправан, чак преживелих сваком случају што умањује уживање у животу. Дакле, честитке народа рају је Шаламуна, а Аллах теала Субханаху ВА честитке кажу да им "Ас-Салам". Слично томе, анђели долазе да их од сваке врата говорећи:

سلم عليكم بما صبريم فنغم عقبى الدار

"Добра од вас за стрпљење мир", онда би поставили крај ње задовољства "[Ал-Ра'д / 13:24)]

Шејх Мухаммед ибн Саалих ал 'Утхаимеен рахимауллах рекао: "Као-Салам, молитва смисла да траже сигурност било ког поремећаја. Ако кажете да неко "као-саламу'алаика", то значи да си молио Богу за њега да Аллаху теала Субханаху ва чувају га од ометања, лудило, (зло) народ, непослушност и обољења јетре, као и из Ватра. Ово је заједнички лафазх, а њено значење је муслиманска молитва за спасење свих поремећаја "[9].

ЗАКЉУЧЦИ И ФАИДАХ
ОДГОВОР: Одређивање име Бога морају бити у складу са теореме Ал-Кур `и схахиих Хадиитс, а у складу са разумевањем Ахлус-Суннета научника.

2. Созерцавам и разумеју име Аллаха теала Субханаху ва је главни фактор који може допринети вери муслиман Аллаху ва Субханаху теала.

3. Међу Аллаха од 99 астме 'ал-хусна је као-Салам. Дакле, морамо да га дефинишемо.

4. Дозвољено да именује Абдуссалам детета. Јер као-Салам је име Бога. Ибн Кутаиба рахимахуллах рекао: "У име Аллаха теала Субханаху ва је као-Салам, и стога особа зове 'Абдуссалам, као и (име)' Абдуллаха '.

5.. Као-Салам, име Аллаха теала Субханаху ва да нам је заповеђено да се молимо са њим, као што Аллах каже:

"А да Аллах Ал-Асма 'ал Хусна, онда се моле Богу с њим" [Ал-А'раф / 7:180]

6. Значење као-Салам, који је сачуван (Освећеног) из било срамота, инвалидности и природу недостатака. Аллаху теала Субханаху ВА Слава свих ствари које умањује савршеност Његове природе, а из сличности својих створења, и његових савезника који су се такмичити у свим аспектима [11].

7. Муслиман је дужан да траже спасење само Аллаху ва Субханаху теала. Дакле, спасење долази једино од Њега. [12] И забрањено му је да тражи спасења осим Аллаха теала Субханаху ва, како у анђела блиски Аллаху ва Субханаху теала, пророк послат, старатељ или киаи или Хабиб или мајстор, или других створења.

8. Дхикр подучавао Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То није само у усне читања. Дхикр мора да размисли своје значење, и самим тим остварује у свакодневном животу. Неко ко разуме име Аллаха, АС-Салам, а чине га као сећању и молитви као што је предавао од стране Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, онда ће увек очисти Аллаха у улухииах (обожавање), рубубииах и назив и природу његових савезника, као и ствари које нису достојне Њега. И то је пут од пророка и апостола, како Аллах каже:

"Слава Раббму, силни Господар природе они кажу и честитке за добробит апостола.. И Хвала Аллаху Господару свих природе" [асх-Схаффат/37 :180-182].

Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах може Аллах помилује горе стих каже: "Аллаху теала Субханаху ВА се чисти од онога што је окарактерисан од стране људи који одступају од учења апостола, и Аллах теала Субханаху ВА честитао апостоле , јер су њихове речи честитке и недостатак стида ..., онда Ахлус-Суннет Вал-Јама'ах не одступају од учења апостола, јер је схиратхал Мустаким "[13].

9. Какав диван учења ислама, и како драгоцени трагови Мессенгер саллаллаху алејхи савс То је предавао поздраве. Примедба која је безбедност једне муслиманске молитве за братом. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا تدخلون الجنة حتى تومنوا ولا تومنوا حتى تحابوا اولا ادلكم على شيء اذا فعلتموه تحاببتم افشوا السلام بينكم

"Није можете отићи на небо док не верујете, а ви не верујете док не волимо једни друге Зар не желиш да покаже нешто.? Ако га изврши, онда волите једни друге. То распршити поздрав међу вама". [Пријављено Муслим]

10. Ас-Салам, био је-Саламах (спасење), који је камен темељац људског живота у свету и на ахирету. Мај Бог нам увек даје спасење света и на ахирету.

[Копирано у Ас-Сунном магазине иссуе 04/Тахун КСИИ/1429Х/2008М. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, Адреса ЈЛ. Соло-соло Пуводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183, тел. 0271-761016]






Превод значења Аллаху ва Азза Јалла Име ал-Карим




По
Али Син феат Мусри Семјан


Ал-Карим Значење ПРЕГЛЕД ЈЕЗИКА
Ево неких објашњења учењака арапске експерт за Ал-Карим значења:

Ибн Фарис је рекао да порекло речи (именица рахимахуллах каром облик речи ал-Карима) приказује два значења, од којих је слава [1].

Ибн Кутаиба рахимахуллах рекао, "Ал-Карим значи прашта је Аллах Узвишени је ал-Карима, који опрашта грехе својих слугу који верују." [2].

Ал Азхари рахимахуллах га тумачи: "један-Карим ал-тих атрибута Свемогући Бог и Његово име То значи, да је суштина која је веома много имати добре, веома сирокогруди, давалац задовољства и врлине.". Ал-Карим је име које обухвата сви атрибути су похвалу. Аллах Узвишени је ал-Карима (Врховни Величанство) је врло похвално од свих перпуатан њега [3].

Ибн Манзхур рахимахуллах објашњава: "Ал-Карим је један од атрибута Бога Свемогућег и Његовог имена је онај који је веома много имати поново добар, веома великодушан поклонодавцу давању њега неисцрпна Он је Суштина најплеменитији... апсолутна Ал-Карим. је назив покрива све доброти, слава и врлина Овај назив такође прикупљати све је за похвалу.. је Аллах Свемогући има име ал-Карим (Врховни Величанство) која је веома похвално у свим перпуатан Њега, Господа који има ' Поштована и племенити престо "[4].

Превод значења за име Бога ал-Карим
Ако гледамо на име Ал-Карим ал-Кур'ан, име Аллаха Свемогућег Овај славни понавља два пута. Прво, у писму ан-Намл/27: 40:

فلما راه مستقرا عنده قال هذا من فضل ربي ليبلوني ااشكر ام اكفر ومن شكر فانما يشكر لنفسه ومن كفر فان ربي غني كريم

"А кад Соломун видео је постављен пред њега, он је рекао:" Ово укључује дар мог Господа да ме тестирати да ли сам захвалан или негирајући (би га корист). А ко је захвалан за ствари, он је захвалан за (добро), своје и ко је незахвалан, онда сигурно мој Господ је богат, Већина поштовани ".

Друго место, у писму ал-Инфитхар/82: 6: Аллах Узвишени каже:

يا ايها الانسان ما غرك بربك الكريم

"О човече, шта је вас преварио (непослушност) против Раббму милостивом".

У писму горе-Намл стих, Аллах Узвишени говори о Саломонових речима, када је видео Алаихиссалам форму испред палате краљице краљице од сабе. Свемогућег Бога дар је цењена од Соломона да тестирате своју захвалност Аллаху Свемогући за све благослове дате за њега. Затим, текст закључује са два имена Алаха Свемогућег је славни Ал-Гани (Рицх маха) и ал-Карим (Славе). Оба имена су врло близу почетне контексту стиха. Свако ко би био захвалан, тај став неће додати на богатства Аллаха Свемогућег Аллаха као што је богата. Насупрот томе, они који не желе да буду захвални неће смањити богатство Аллах Свемогући. Слично томе, они који ће жети награде од Гратефул ал-Карим (благотворним) издашно награђени. А ко је незахвалан, Аллах Свемогући дати увек је храна за преживљавање да их задржи. Ово је као што је наведено у Речи Божијој:

ان تكفروا فان الله غني عنكم ولا يرضى لعباده الكفر وان تشكروا يرضه لكم

"Ако тада не верују Заиста Аллах је богат од вас (не вас треба) и он није био задовољан са неверицом за Његовим робовима, а ако сте захвални, сигурно је задовољан захвалности Богу за вас" [аз-Зумар/39: 7]

Ко захвалан, заиста његова захвалност за (добро) његов сопствени. А ко ће одбити (не хвала), Узвишени Аллах, највише поштовани Маха-Каиа. Узвишени Аллах даје не захтевају створење али због Свемогући Бог има име ал-Карим (благотворним).

Што се тиче стиха ал Инфитхар писмо, тражећи Аллах Свемогући човеку, оно што их чини заблуди да послушао Бога Свемогућег. У ствари, Аллаху Свемогући увек посвећује много благослов и милост за њих. Зато што је Бог милостив према свим људима. Тако да није разумно људско сила, јер Аллах ал-Карима (великодушно) од њих.

Ал-Карим је племенито у сваком погледу, много давања и доброта, да ли захтева или не. Име ал-Карим показао савршенство у славу Бога Свемогућег и сву суштину и природу својих активности:

ОДГОВОР: Аллах Узвишени у својој суштини. Не постоји најмања грешка у суштини Аллаха Свемогућег. Заиста Суштина Аллаха Свемогуцег к Индах.

2. Аллах Узвишени у свим његовим атрибутима. Без обзира на ружну природу Бога к. Сигурно Божија природа је веома савршен у свим својим значењима.

3. Аллах Узвишени је такође узвишено у свему што ради. Не постоји дефект у чину Бога Свемогућег. Сигурно дела Аллах Свемогући је пун разних лекција.

Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах може Аллах помилуј кажу, "име Аллаха Ал-Карим обухвата значење великодушности, као и смисао славу и величанство, као и да обезбеди значајну мекоћу и љубазност" [5].

Рахимахуллах имам Ибн-Каииим рекао: "Глобално, значење ал-Карим је онај који воли да даје много добар са веома једноставан и лак Његов противник, шкрт човек који је издао веома тежак и ретке врлину." [6].

Међу значења ал-Карим, Аллах Узвишеног да учини добро свим створењима без обавезе да морају да ураде. Сва доброта Свемогућег Бога дао створење је чисто за Његову милост према створењима.

Затим, као (огледало) каром Његова природа, Свемогући Бог опрости нешто што мора да се препусти десно од њега. Свемогући Бог опрости грехе слуге који су млитав у испуњавању обавеза према Богу. Због Алахово име Ал-Карим руку под руку са именом Аллаха Ал-Афувв Давалац (сорри), како наводи речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То следи:

عن عايشة قالت قلت يا رسول الله ارايت ان علمت اي ليلة ليلة القدر ما اقول فيها قال قولي اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعف عني

Од 'Аисха радхиаллаху То анха, рекла је: "О Аллахов Посланиче, шта мислиш, ако икада знао сам ноћ Лаилат Ал-Кадр, шта да кажем?" Он је рекао: "Реци: О Аллаху, заиста си прашта, најплеменитији, Ти волиш праштање, тако да опрости". [ХР. на-Тирмизи 5/534, и класификовано као сахеех Ал-Албани]

Поред тога, ако лице покајемо за своје грешке, Аллах Свемогући да уклони грех и замените га са добрим грешке. Аллах Узвишени каже:

الا من تاب وامن وعمل عملا صالحا فاوليك يبدل الله سيياتهم حسنات وكان الله غفورا رحيما

"Осим оних који се покају, верују и чините добро, злочине су замењени Бога добротом А Узвишени Аллах прашта, Милостиви." [Ал-Фуркан/25: 70]

Исто тако, као огледало његове каром, Аллаху Свемогући увек даје, никада није престао да га дају. Аллах Узвишени каже:

الم تروا ان الله سخر لكم ما في السماوات وما في الارض واسبغ عليكم نعمه ظاهرة وباطنة

"Зар не видите да Аллах подвргнут то иоур (употребе) све ствари на небу и на земљи, као и усавршавања Његових боунтиес и невидљивог" [Лукман/31: 20]

Слично, као облик каром Његов Узвишени Аллах корист од првог јер чак и без њих тражи. Аллах Узвишени каже:

وكاين من دابة لا تحمل رزقها الله يرزقها واياكم وهو السميع العليم

"А колико животиње које не доносе своје резкиниа Бог који даје храна за преживљавање њему и вама, и Он је слуха, Знајући.". [Ал 'Анкабут/29: 60]

Као огледало његових других природних каром, Аллах Узвишени је дао низ незаинтересовану доброте без очекивања, јер Бог Свемогући је апсолутно милостиви. Аллах Узвишени каже:

ما اريد منهم من رزق وما اريد ان (57) يطعمون ان الله هو الرزاق ذو القوة المتين
 
"Не желим никакву храна за преживљавање од њих и ја нисам вољан да ми је дао да једу Аллах Свемогући Давалац издржавање је онај који има моћ поново веома јак.". [Адз-Дзарииат/51 :57-58]

Такође укључена у смислу ал-Карим, Аллах Узвишени наредио својим слугама да га призивају, и обећао да ће дозволити њихов захтев. Чак им проповедају о давању осим захтева. Уместо тога, бити љут на људе који не моле Му. Зато што је Бог милостив. Аллах Узвишени каже:

وقال ربكم ادعوني استجب لكم ان الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

"И Раббму рекао:" Молите се мени, ја ћу вам одговорити. Они који похвалити поклониш ми ући Хелл бедан у држави "[Гхафир/40: 60].

Дакле, у основи, дефинисање назива Ал-Карим има све врсте доброте и славе и врлине [7].

Свемогући Бог зове Ал-Кур'ан Име АЛ-Карим
Аллах Узвишени каже да је Свети Кур'ан Ал-Карим је књига која каламуллах (племенито). Аллах Узвишени каже:

انه لقران كريم

"Заиста овај Кур'ан је веома племенит пролаз" [Ал-Ваки'ах / 56:77]

Описан од стране научника, разлог за ал-Кур'ан је каламуллах (речи Свемогући Аллах), садрже толико доброту. Унутра су трагове да праве, јасне информације, корисно знање и мудрост да многи [8]. Све добро уверио покретањем садржај Курана.

Имам Ибн-Каииим можда Аллах смилује, "Алах Узвишени каже Ал-Кур'ан особина са нечим што показује лепоту, обиље доброте и величанства користи као добро, јер ал-Карим је нешто што је препун добре погодности па много славније.. И ал- Кур `сама, гледано са свих страна је најбољи и највише Афдхал Дакле, Аллаху Свемогући сам окарактерише природу Ал Карам (слава) и карактеришу Калам и 'свој трон са тоне својства као добро.. и обезбедити особине су нешто што много доброте и леп облик ... "

Ал Азхари рахимахуллах рекао, "Ал-Карим ал-Кур'ан назван због свог садржаја различитих праваца, објашњења, знања и мудрости" [9].

Ал-Кур'ан доноси Ова славна славним ангелима је Гаврило Алаихиссалам ипак, према речима Аллаха Свемогућег

انه لقول رسول كريم

"Без сумње то је заиста реч (Божија доноси) племенита гласник (Гаврило)" [ат-Таквир/81: 19].

Онда племенити Кур'ан ал је поднет од стране славне анђела на апостола који су племенити, пророка Мухамеда саллаллаху алејхи То савс. Аллах Узвишени каже:

انه لقول رسول كريم

"Заиста, Кур'ан је заиста откровење (Бог се открио) Посланик драгоцена .." [Ал-Хакках/69: 40]

На основу наведеног стиха, Посланик, саллаллаху алејхи савс То се зове Мессенгер карим (племенити), јер Посланика саллаллаху алејхи савс То је племенит дух, носећи драгоцену књигу, позива људе да племените ствари, како у погледу веровања и праксе .

Слично томе, "Престо од Аллаха Свемогућег је племенито створење. Аллах Узвишени каже:

فتعالى الله الملك الحق لا اله الا هو رب العرش الكريم

"Тада Узвишени Бог, краљ истине: не постоји Бог, али Он, Господ (који је) 'престо је величанствено.". [Ал-Мукминун/23: 116]

Зато што 'престо је створење највећи и највише високо изнад свих створења. Сва слава створења је пронађен на дар Свемогући Бог најплеменитији. То ће показати славу створење у очима Алаха, него других створења.

Небо је испуњено разним врстама задовољства, све благослови садржане у њој превазилази све што је у свету. Под условом да за људе који имају племениту природу. Аллах Узвишени каже:

ان تجتنبوا كباير ما تنهون عنه نكفر عنكم سيياتكم وندخلكم مدخلا كريما

"Ако избегавате велике грехе међу грехе забрањених радите, ми ћемо уклонити недостатке (мали греси) и признати вас на место славе (рај)". [-Ниса '/ 4:31]

НЕКЕ ЛЕКЦИЈЕ НАМ МОГУ ДА КРОЗ ИМЕ Свемогући Бог ал-Карим
Даље, овде су неке лекције можемо узети из познавања и разумевања значења име Узвишеног Аллаха Ал-Карим. Овај случај је прави циљ за разумевање док муслиманска имена Аллаха Свемогућег. Ал-Карим име да буде заиста позитиван утицај на побољшање и поправку вере и морала једног муслиманског богослужења у њиховим свакодневним животима. Разумевањем значење имена Узвишеног Аллаха Ал-Карим ће се култивисати племените квалитете у себи муслимана, укључујући:

ОДГОВОР: Усадити врлину у себи муслимана, јер Аллах воли оне који узвишену и племениту природу.

Имам Ибн Коииим рахимахуллах рекао: "Бити најомиљенији од Свемогућег Аллаха је онај који се украшавају са природом која је разрада од атрибута Бога Свемогућег. Свемогући Аллах Свемогући гробних Он је волео људе који имају основу својих службеника "[10].

2. Уграђивање је бесмислен природу сопства муслиманске. Због неких значења ал-Карим је Најплеменитији подухват. Заиста Аллах Узвишени воли оне који су веома дарежљиви. А Аллах Узвишени мрзи људе који су шкрти. Аллах Узвишени каже:

ها انتم هولاء تدعون لتنفقوا في سبيل الله فمنكم من يبخل ومن يبخل فانما يبخل عن نفسه والله الغني وانتم الفقراء وان تتولوا يستبدل قوما غيركم ثم لا يكونوا امثالكم

"Запамтите, ви сте људи који су били позвани да проведу (ваша богатство) на Аллаховом путу и ​​медју вама постоји шкрт, шкрт и ко је он заиста само шкртарити са собом.. И Бог Ко је богат, а ви сте један- људи који су спремни (за њега), а ако ви се окренете Он ће променити (ви) са другим људима, и они неће као ти су ". [Мухаммад/47: 38]

3. Подстакне осећај љубави у лице муслиманске Аллаху Свемогући. Јер Аллах Узвишени је Свемилостиви. Аллах Узвишени му даје задовољство без ограничења и без њих тражи.

4. Обавезно у част Аллахове Књиге Свемогући, ал-Карим Кур'анул. Јер, Ал-Кур'ан је реч Аллах Свемогући је племенит, који се добија посредством славног анђела на племенитом Посланику.

5.. Обавезно да величају анђела Свемогући Бог, кога анђео Габријел. Онај који га је мрзео, онда је он Аллахов непријатељ Свемогућег. Аллах Узвишени каже:

من كان عدوا لله وملايكته ورسله وجبريل وميكال فان الله عدو للكافرين

"Ко је непријатељ Аллаху, Његови анђели, Његове посланике, Габријел и Мајкл, онда сигурно Алах је непријатељ неверницима". [Ел-Бекаре / 2:98]

6. Неопходност да воле Аллаховог Посланика Свемогући. Ко мрзи један од њих, онда је он Аллахов непријатељ Свемогућег, у складу са садржајем претходног става.

7. Суседне својства расту као части и гости, као што је препоручено од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.

8. Расте као праштања природе, јер Аллах Узвишени воли природу праштање.

9. Охрабрује нас да се увек молити Аллаха Свемогућег. Јер Аллах Узвишени милостив према својим слугама. Узвишени Аллах враћања стидљиви слуга руке подигао у молитви да буде празна. Због Алахово име Ал-Карим заједно са именом Узвишеног Аллаха ал Хаииииу према речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То следи:

ان الله حيي كريم يستحيي اذا رفع الرجل اليه يديه ان يردهما صفرا خايبتين.

"Заиста Аллах Већина поштовани Срамота, срамота је Бог, ако је неко подигао своје руке да вратите да буде празан опет губитници". [ХР. Ебу Давуд и Тирмизи-у, класификовано као сахеех од ал-Албани]

Аллах Узвишени нас чине више племенити људи који су великодушни. И да нас који воле све ствари племенита, добро облику вере, реч и дело и дело. А Аллах најбоље зна.

[Копирано у Ас-Сунном магазине иссуе 10/Тахун КСИИ/1430Х/2009М. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, Адреса ЈЛ. Соло-соло Пуводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183, тел. 0271-761016]







Смернице само Аллаху теала Субханаху уа Овнед



По
Ебу НИДА `Цхомсаха Софван


Аллаху теала Субханаху ВА каже:

انك لا تهدي من الله احببت ولكن يهدي من يشاء وهو اعلم بالمهتدين 8:56

"Гле, ти (Мухамед) неће бити у могућности да дају смернице (смернице) за особу коју волите, а Аллах даје савете онима кога хоће, и Аллах зна оне који су спремни да прихвате упутства". [Ал Касхасх/28: 56]

Због пада овог става који се односи на смрти Абу Талиб је остао у државном религијом Абдул Мутталиб (многобожачка). Ово је као што је приказано у хадиса испричао у Сахеех Бухари и Муслим, од Ибн ал Мусаииаб, да је његов отац (Ал Мусаииаб) је рекао: 'Када је Ебу Талиб је умрети, Посланик саллаллаху алејхи ве То сллам пожурио преко. А онда, 'Абдуллах бин Ебу Јахл и Абу Умаииад бити на његовој страни. Он саллаллаху алејхи То савс му рече: "О, мој ујак. Реци ла илаха илла Аллах, казну могу да направим молбу за вас пред Богом ". Међутим, 'Абдуллах бин Ебу Јахл и Абу Умаииад цхимед у говорећи: "Да ли (Ебу Талиба) мрзе вјеру Абдул Мутталиб'. Онда је Посланик саллаллаху алејхи савс То је поновио своју изреку више. Али обојица су да понове своје речи. Дакле, коначна реч, да он и даље остаје на врху Абдул Мутталиб и религије оклевају да кажу Ла илаха илла Аллаха. Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста, да тражим опроштај за вас, јер сам није био забрањен." Затим је Аллах открио речи:

ما كان للنبي والذين امنوا ان يستغفروا للمشركين ولو كانوا اولي قربى من بعد ما تبين لهم انهم اصحاب الجحيم 9:113

"Нити је монтажа за Посланика и оних који верују да замоле за опроштај (од Аллаха) за идолопоклоници идолопоклоницима, иако је кин (она), након што им очигледно да су идолопоклоници су становници пакла" . [На Тавбах / 9: 113]

Што се тиче Ебу Талиб, Аллах каже:

انك لا تهدي من احببت ولكن الله يهدي من يشاء

"Сигурно нећете бити у могућности да дају смернице за особу коју волите, а Аллах даје смернице за оне са којима се жели". [Ал Касхасх/28: 56].

Речи Аллаху теала Субханаху ва и хадиса пророка саллаллаху алејхи То савс изнад, може бити неке користи и научене лекције, као што ћемо споменути следеће.

Прво: У књизи Фатхул Мајид, Шејх Абдуррахман ибн Асх-Шејх Хасан алу цитирајући ријечи Ибн Катхеер, можда Аллах смилује на тумачењу овог стиха: "Алах Субханаху ВА теала рекао својим апостолима:" Гле, ти, Мухамед, неће моћи да дају смернице за људе који волите ", то јест, (да дају смернице или упутства) да ниједан од Вашег бизниса. Међутим, ваша дужност је само да пренесе, и Бог ће дати смернице које хоће. Он је био тај који има дубоку мудрост и иду против ритму. Ово је у складу са садржајем речи Аллаха што значи: 'То није ваша дужност да их добију упутства, али је Аллах Ко даје смернице (давање Тауфик) коме је воља. (Ел Бекаре: 272). Дакле, реч је: А већина људи неће веровати, чак и ако заиста то желите. (Јусуф: 103) ".

У књизи Схарх На Тамхид Ли Китабит таухид, шеик Салих бин То Абдул 'Азиз Алу асх Схаикх је рекао:' Води дао Аллаховог Посланика није у власништву Схллаллаху То алејхи ве селлем Тауфик овде смернице, инспирација и посебна помоћ. Ова упутства се назива од стране научника као смернице у Вал Тауфик инспирације. То је, Аллаха теала Субханаху В у срцу слуге направљен специјално за практичност добијају часове, рељеф који није лако дати онима у другима. Дакле, ово Тауфик навођење, посебно дата од Бога да оне са којима се воља, и утичу особа ће добити упутства и покушао да га зграби. Дакле, овај пут води у нечијем срцу није задатак пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. За слузи срце је у рукама Бога, који га отражено назад по Његовој вољи. Тако да човек је волео највише међутим, није могао да га претворите у Муслимана, који би добили смернице ".

Иако Ебу Талиба је релативна Посланика су широко приписује њему, али није могао да му дам смернице снаге.

Други тип вођења, који се односе на робљем мукаллаф, односно смернице дилалах оглас ВАЛ ирсиад (пружи објашњења и упутства). Бог подесите тип вођења подешен на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То посебно, сви пророци и апостоли, и сваки проповедник који позива људска бића Богу. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

انما انت منذر ولكل قوم هاد

"Гле, ти (Мухамед) је само Варнер, и за сваку постоји онај који даје смернице." [Ар Ра'д / 13: 7].

А Аллах каже о пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То,

وانك لتهدي الى صراط مستقيم صراط الله

"И заиста ти (Мухамед) је заиста даје смернице на правом путу, (нпр.) на Аллаховом путу." [АСИ Сиура/42: 52-53]

Што значи "да вам дају смернице" овде је, да даје упутства и смернице на правом путу са различитих инструкција и упутстава, подржан од стране бројних чуда и доказа који показује искреност и истину о Њему као давалац савета и упутстава.

Шејх Мухаммед Хамид ал Факи наводи се у фусноти у књизи Фатхул Мајид: "Реч вођења, користи се за уметање упутства у смислу јетре, променом лук невјерства, куфра и прекорачења, за вођењем, вере и послушности, и да је усправна, чврста на Аллаховом путу. Таква упутства, посебно у власништву само Аллаха, јер Он је влада срца бацање и окретање, и дати смернице или да изгубљено пут кога Он хоће. Ко су инструкције дате од Бога, онда ништа не може да завара. И ко се дали завести Бог, онда нико не може дати кључ.

На основу овог стиха у виду да такве инструкције нису садржани у себи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, много мање људи од њега. Људи који тврде да овај приручник, као што су Суфија и слично који тврде да би могли да уђу у срца својих ученика, да се зна њен садржај, као и у контроли и он жели, онда је то лаж и пениесаткан. Људи који верују тврдње као што је овај, то значи да он сматра Аллаха и Његовог Посланика погрешних лажи.

Траг у науци, аргумент опис Курана и других на путу спасења и среће, онда су слуге у стању да обавља ова упутства, као што је предвиђено у себи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем у Аллахову ријеч Субханаху ва теала, који значи: "И заиста, заиста дају смернице на правом путу". [Јасен-СХура: 52].

Бог је потребно научницима да изврши овај задатак, односно да обезбеди смернице путем судског налога на љубазности и забрањују зло на правом Аллаховом путу. Али већина људи не може да направи разлику између ова два типа инструкција. Делимична крст линија и неки други напустили привремене мере забране неправедни љубазност, цепидлачење са стихом: "Ти (Мухамед) неће бити у стању да даје упутства са особом коју волите". Таква је лудост и грешка ".

Друго: Што се тиче тумачења писмо на Тавбах стих 113, шеик Абдурахман бин Хасан Асх Схаикх алу-је рекао: 'То је, замолите опроштај за мушрицима, Посланик се не исплати. Ово је реченица која изгледа Кхабар (Невс), која подразумева забрану. Овај став се бави догађајима доле Абу Талиб, како истичу из хадиса у којем се наводи лафазх анзала фа казну (а затим је Аллах открио) после фразе ла пророка поздравне астагхфиранна Ма Лака Лам унха То анху "(заиста, да тражим опроштај за вас све док није забрањено ) који наговештава наставак.

У Каулул Муфид ал 'Ала Китабут таухид, Шејх Мухамед бин Саалих Ал' Утхаимеен рекао је: МА Кана или фраза ла ианбагхи семисалниа и, ако дође у Курану, који је, поменуте ствари су забрањене (одбијен) да забрани оштре . На пример, реч Аллаху теала Субханаху ва "нису достојни Бога имао сина, Слава Му" (Мерјем: 35). Исто тако речи ", а не достојан да узме Свемилостиви (да) децу" (Мерјем: 92). Његове речи и "Немогуће је да се месец и сунце малампун не може да претходи дан. И једни у орбиту "(Јасин: 40). И речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "Заиста, Аллах не спава, и за непрописно га да спава". [Пријављено од стране муслиманске].

Тада реч "траже опрост (од Аллаха) за неверницима", то јест, они (забрањена) за опроштај за мушрицима.

Иако реч "иако су се мушрицима 'рођацима, који је, иако се мушрицима су блиски рођаци сами. Зато, када је Посланик саллаллаху алејхи савс То гостовање Умрах а затим пролази гроб своје мајке, он је саллаллаху алејхи ве То салламк тражити дозволу да тражи опроштај од Бога за њега својој мајци, али Бог не дозвољава. Онда саллаллаху алејхи То савс питали дозволе верску посету гробовима своје мајке, и Бог дозволио. Тако је мензиарахиниа да лекције.

Не дај Боже он саллаллаху алејхи савс То ће затражити опроштај за мушрицима, јер многобожачка религија нема право да тражи помиловање. Ако молите Бога да уради нешто што није изводљиво за Њега, онда је то кршење молитве.

У осталим деловима Схаикх То Утхаимеен рекао: 'А, укључујући лажну случај неког људског говора, који се зове пагански фигуре који су умрли са покојника (који је сигурно Бог благослови). Помињање што су противправно, јер супротно Аллаху ва Субханаху теала. Слично томе, забрањено да покаже жаљење због смрти путем жалости или на други начин, као људи вере треба да се осећају задовољни њихове смрти. Чак и ако људи верују да има способност и снагу, он ће се борити невјернике како би религија припада Аллаху у потпуности.

Шејх Салих бин Абдулазиз алу асх Схаикх је рекао, "Ако смо научили фраза" ма кана '(не треба), долазе у Кур'ану са значењем ово (што значи забрану И ОДРИЦАЊА), то се назива овде (у ставу 113 писама Тавбах) је забрана. Та забрана тражио опроштај за било кога од идолопоклоницима. Дакле, ако је Бог забранио апостоли, пророци и светитељи, и поред оних из редова праведних људи; их забранити док је још жив то аск опроштај од Бога неверницима, онда ове емисије, чак и ако се сматра да су могли то аск опроштај у њиховим животима Барзакх у природи, они сигурно не желе да траже опроштај за мушрицима, и неће желети да питам Бога за људе који долазе на њих када су мртви-то-да питам за посредовање, заступање игхатсах, или другим актима обожавања. А Аллах најбоље зна. "

Треће: Веома важно питање, наиме, о тумачењу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То "Саи ла илаха илла Аллах", који се разликује од схваћено од оних који тврде знање.

Шејх Мухаммед Хамид ал Факи рекао: Многи људи тврде да знањем, али не разуме значење фразе "Ла илаха илла Аллах", тако да сваки човек који је говорио речи, ислам се сматра, иако је очигледно то куфр. На пример, обожавање гробова, људима који су умрли, идолима, које јасно оправдава забрањено религију, одлучивање случај на основу осим Аллаха је открио, и направили монаси или свештеници као господара осим Аллаха. Ако они имају срце да разуме ту реченицу, они сигурно знају значење ла илаха илла Аллах је невин богослужења да осим Аллаха, и испуњавају право да склапа споразум са Богом у молитви. Ово је означен речју Божјом "Они који куфр против зла и верује у Аллаха, а затим је лепи, са веома јаким конопцем" [Ал Бекаре: 256] "
.
Пророка саллаллаху То алејхи сопствени захтев С поштовањем, Кхаваариј многе молитве, поста, читајући Кур'ан, а на основу ла илаха илла Аллах, међутим, рекао да су неверници, много губитка религије као стрелом из свог лука. Он је рекао, "Ако сретнем са њима, сигурно ћу борити са разорног рата." То се помиње у Асх Схахихаин.

Ако само кажете ла илаха илла Аллах је довољно, сигурно неће десити са ратом између пагана Мессенгер н. Се нису идолопоклоници у то време схватили фразу ла илаха илла Аллах, чак и изван свог разумевања људи који су тврдили знања у данашње време? Али Бог је затворио своје срце, тако да они не разумеју.

Према Схаикх Мухаммад ибн Саалих ал 'Утхаимеен, да су речи Схаикх Мухаммеда ибн Абдул Ваххаб (односно, другачији од оног који разумеју људи који тврде да знање) о овом трећем месту, као да је мислио на тумачењу експертског знања о значењу фразе калам ла илаха Илла Аллах да они (Калам научници) кажу, да је Ал-илах (казна) је онај који има моћ да уради икхтира '(да се створи нешто без претходног пример), и нико није у стању да обавља икхтира', али само Бог . Ово је тумачење сујете.

Истина је, да ништа није у стању да уради икхтира 'осим Бога, али то није прави значењу фразе ла илаха илла Аллах. Њен смисао је истина, нема бога осим Аллаха има право да буде светиња. Јер, ако кажете Ла илаха илла Аллах значи нико не може приуштити да уради икхтира `осим Аллаха, и идолопоклоници који су некада борили преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, такође су жене, деца и њихова имовина да му дозволи заробљеништву и предузети, постао муслиман.

Дакле, по речима Схаикх Захир Мухамед бин Абдул Ваххаб рахимахуллах показује да (они који тврде да знање) су научници који тумаче реч фразе ла илаха илла Аллах са Тавхид рубубииах, па су људи који обожавају Аллаха и повереници, али храбрих рекао: 'Ми кажемо ла илаха илла Аллаха.' "

Мараји ':
ОДГОВОР: Мајид Фатхул књига Схарх На Тавхеед, од Схаикх Абдурахман ибн Хасан асх Схаикх Алу.
2. Каулул Муфид Ал 'Ала Је књигу на Тавхеед, по Шејх Мухаммед ибн Саалих ал' Утхаимеен.
3. У књизи На Тамхид Ли Схарх Тавхид Алладзи Хаккуллахи хува То Алал наслова Ибад, по Схаикх Салих бин Абдулазиз Алу асх Схаикх.

[Копира из магазина издању Као-Сунном Фондације објављен 05/Тахун ИКС/1426Х/2005М Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гондангрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 08121533647, 08157579296]


Ал Гханиииу, Аллах је богат




Аллах Узвишени каже:

يا ايها الناس انتم الفقراء الى الله والله هو الغني الحميد

О људи! Ви сте ти који треба Бога, а Бог Свемогући је онај који је богат (не треба ништа), Врховни похвалу. [Фатхир/35: 15]

Аллах Узвишени каже:

وانه هو اغنى واقنى

И заиста, онај који даје богатство и адекватност [ан-Најм/53: 48]

Узвишени Аллах Свемогући обдарен његове суштине, која има апсолутну богатство и савршену са свих страна и ставова због савршенству његове суштине и Његових атрибута се не додирује недостатка било ком правцу. Није могуће, осим од Аллаха Свемогућег је онај који је богат и због природе маха-богати (богати) су распрострањени у својој суштини. Као што је Аллах Узвишени Створитељ Врховни, Давалац издржавање, и Свемилостиви, и који дарује доброту, Бог Свемогући Врховни је такође богат, не треба све створења са било које стране. Његова створења су хтели да га је потребно у свим условима. Они не могу искључити са изливањем доброте, великодушности, и брига подешавања, како опште и специфичне у тренутку ипак.

Међу богатство Његовог савршенства форме;

ОДГОВОР: Заиста цела ризница од неба и земље је у Његовим рукама, и његова дарежљивост према створењима изађе непрекидно током ноћи и дана, а руке увек дати у било ком тренутку.

2. Свемогући Бог позива своје слуге само га питајте у свим временима и околностима, и обећао да ће дати своје захтеве, и наредио им да Га обожавају и обећао да ће прихватити дела и наградити их. Заиста је Аллах Свемогући има чланове све што траже и свему што желите и оно што дочара снове.

3. Ако ако целокупно становништво неба и земље, да су најраније да најновији окупило се у пољу, онда се сваки поднео свој захтев, онда је Аллах Свемогући дати све њихове захтеве, онда све то не умањује оно што да је имао осим Свевишњег као игла умочен у океану.

4. Његов облик богатства је веома велика и не може се мерити и не може се описати, оно што је проширио на Свемогућег да буду становници Џанах-укусну деликатности да није сломљена и његови поклони су разноврсни, као и задовољство- Разноврсне задовољства које никада нису видели од ока, никада није чуо за уши и никада тербесит у људском срцу.

Бог је богата у својој суштини, јесте недовољна (потреба) свих створења. Аллаху Свемогући задовољава потребе својих службеника са храном издржавање којем Аллах Узвишени је проширио се и повећати разноврсност задовољстава за оне који се не рачунају ни нумерисана, као и да омогући средства која воде ка стицању богатства.

5.. И конкретнији од тога, Бог Свемогући слуге да обогатите свој избор са обиљем ма'рифах (знање), Раббани наука и природу суштина вере у својим срцима, тако да срце-ум само они зависе од Њега и не зависе осим Њега. Ово је највећа богатство и стварно богатство, према речима пророка саллаллаху алејхи ва То салалм:

ليس الغنى عن كشرة العرض انما الغنى غنى النفس

Богатство није због обиља ствари, али истинито богатство је богатство јетре [хр. ал-Бухари, бр. 6446, муслиманска бр. 1051]

У срцу је богат (добро осећају искључено) са Аллахом Свемогућим, и његово познавање природе-природа вере, он ће имати довољно са издржавање од њега и прихватите га искрено (је кана'ах) и бити срећни са оним што је Свемогући Бог му дао, а онда службеник који је дошао до овог степена, она неће осећати љубоморан (богатство) од краљева и носилаца власти. То је зато што је стекао богатство које он није ни очекивао је замењен другим, богатство које је његово срце на лакоћом, чинећи свој духовни осећај мира и узрок његове душе је срећан са њом.

Молимо Аллаха Свемогући може обогатити наша срца са вођством, а природа светлости и ма'рифах кана'ах, као и шири ширину његових поклона и халал хране за све нас. А Аллах најбоље зна.

(Преузето из Фатхур Рахим ал-Маликил "Аллам Фи То Илмил То Акаиди Таухиди Уат ВАЛ ВАЛ Акхлаки Мустамбатхати минал Ахками ал Кур` Ани, ЦЕТ ИИИ., Че. 1424Х, стр 52-53.)

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСИИИ/1430/2009М 06-07/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858197]




Рабб, маха има Рубубиииах




По
Ахмас свештеника Фаиз То Асифуддин



Једна од најлепших имена Аллаха је име Господа [1]. То је, Свемогући има рубубииах својства.

Многи хадис који доказује да је Господ је један од имена Божјег [2] Међу хадиса Амр бин То Абасах да је чуо Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

اقرب ما يكون الرب من العبد في جوف الليل الاخر فان استطعت ان تكون ممن يذكر الله في تلك الساعة فكن. رواه الترمذي

"На крају АР-Рабб својим слугама је дубина од ноћи (део) последњег Дакле, ако сте у могућности, требало би помињање Бога у то време.". [3]

Везано за ово је хадис марфу "(подиже Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То), који је достављен од стране ибн 'Аббаса. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

الا واني نهيت ان اقرا القران راكعا او ساجدا فاما الركوع فعظموا فيه الرب عز وجل واما السجود فاجتهدوا في الدعاء فقمن ان يستجاب لكم. رواه مسلم

"Ево, заиста сам забрањено да прочитате Ал-Кур` ан у време клања или прострације Што се тиче клањања, затим увеличати у њему (име). К АР-Рабб Што се тиче лука, онда заиста је значило у молитви. Јер (у то време ) вреди ваша молитва се даје ". [4]

Рабб властити смисао, маха Креирање, маха је, маха маха Постави све послове и Мурабби (ментарбииах, хранитељство) Његова створења [5]. Својини је природа имена Рабб рубубииах. То значи да Бог ствара, поседовање, а ментарбииах организовати и одржавати сва створења.

Када тумачећи реч رب العالمين у Сура Ал-Фатихах, Шејх Абдур-Рахман То бин Насир-Као Са'ди рахимахуллах (1307 -1376 Х) описује следеће објашњење:

"АР-Раббу значи Мурабби (супервизори, старатељи, и наставници) у целом универзуму, тако што их ствара, пружајући различите опреме за њих и пружају разне велике уживање за оне који воле када се изгуби, онда је мало вероватно да може да преживи. Због тога, корист од онога што зараде, није ништа друго него од Бога ".

У међувремену тарбииах (одржавање и образовање) је Аллах Својим створењима Постоје две врсте, наиме тарбииах тарбииах општих и специфичних.

Тарбииах уопште, формирање и одржавање врши се од Бога Његовим створењима, стварањем, испоруком срећу, и водити их (укључујући вођством инстинкт, Пен.) Према свим озбиљним бенефиције које за њих да опстане у свету.

Док је специјална тарбииах, тарбииах даје посебно Његовим светима. Бог негују и одржавају свој ментарбииах са вером. Тауфик дати им да верују. Направите им све већу савршенство од себе и добили ослободити од свих блокова и препрека које могу да их спрече вере.

Дакле, у суштини, је Божија специјална тарбииах тарбииах у Тауфик за све добро и за одржавање свих зла [6].

Тако, у ствари АР-Рабб име подразумева врло велики. Због току кроз живот бића и свестрану развој њиховог аранжмана, није независан о природи Бога рубубииах; особине потиче од имена Господа. Слично томе, Бог слуге су опрезни, они не постану они који раде у праву осим за његовим вођством и Тауфик и специјална тарбииах Бог. Аллах Узвишени је ментарбииах, негују и одржавају их посебно. И да ли је у тесној вези са именом Бога; АР-Рабб.

Дакле, ако неко заиста у смислу Рабб, као једног од имена Божијег је Хусна (лепа), он ће бити савршен у прослави, част и негују сваки благослов Бога мениинтаи к. Он ће такође бити срамота ако не и послушан Богу, или ако га прељубнички.

Тако славно име АР-Рабб, па помиње име Господа у молитви, да један важан фактор за доделу молитве. Као што је назначено у следећој хадиса:

عن ابي هريرة قال قال رسول الله: ايها الناس ان الله طيب لا يقبل الا طيبا وان الله امر المومنين بما امر به المرسلين فقال: (يا ايها الرسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا اني بما تعملون عليم) وقال: (يا ايها الذين امنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم). ثم ذكر الرجل يطيل السفر اشعث اغبر يمد يديه الى السماء يا رب يا رب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فانى يستجاب لذلك. رواه مسلم.

Од Ебу Хураирах, он је рекао: Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:. "О људи, Аллах је добар Он није прихватио, али добро и Аллах наредио вернике на оно што је Аллах наредио апостолима. . њега и Аллах каже (да апостолима значење): 'О апостоли, једе од добре хране и урадите то схаалих добротворна Ево, ја сам добро упознат са оним што радите. "Ал-Му-КС 'минун/23 стих 51 - а Аллах такође каже (вернима значења): "О ви који верујете, једу по вама добре хране коју смо дали као среће да вас', Сурат ал-Бекаре / 2. Параграф 172 - Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао о некоме ко је у путовању дуго, њену косу разбарушен, прашњав ноге, увек заглави из руке ка небу (жалба Богу, док називајући :), 'иа Рабб, иа Рабб , "али храна је харам, његова пиће незаконито, његова одећа и незаконито дибесакан са харам хране. Па како је могуће да ће се чути?" [7]

Имам Ибн ел-Рајаб Ханбали рахимахуллах (736-795 В) објасни да завршни део горњег хадиса обезбедити сигнале о цивилизованим манирима и молите о факторима који су довели до додјелу молитве. Он је навео да су фактори који су довели до додјелу молитве у овом хадису постоје четири.

Осим тога, он је поменуо једног по једног фактора га поменуо до последњег фактора, наиме: Четврто: оплакивање да Свемогући Бог са поновљеног помињањем рубубииах Бога (тј. понавља свој позив Богу по имену:. Господ То је позив: Да Рабб, иа Рабб). Ово је један од највећих фактора за доделу молитве наде.

Свака особа размишља молитве оних у Ал Кур `аан нисацаиа и он ће наћи да је већина од молитава је отворен под именом: Господе. На пример, молитва у Аллахову ријеч Субханаху ва теала:
 
"Наш Господе, дај нам добро на овом свету и добра на ахирету, и спаси нас од муке пакла" [Ел-Бекаре / 2:201].

Такође у својој речи:

"Наш Господе, не наше законе, ако смо заборавили или криви Наш Господ, не намеће нам велики терет као што си наметнути људима који су пред нама.. Господ наш, Ти си наша снага да оно што је нисмо могли да га носи ". [Ел-Бекаре / 2:286].

Такође у свом фрман:

"Наш Господе, зар не би наша срца је перверзија након што сте нас водио". [Али Имран / 3:8].

А постоје и многи други примери у Ал-Кур `[8].

Дакле, молите се Богу са именом Господње је један од највећих фактора за доделу молитве. Дакле, име Господње има веома значајну улогу. Сваки муслиман мора и треба да схвате, цене и извршава последица овог великог имена.

Рубубииах Бог односи на цонноте посебну тарбииах Бога за повереника (омиљена слуга)-Његова, Шејх То Абдур-Рахман бин Насир Као-Са'ди рахимахуллах рекао: "Изгледа да од значења ово није тајна, зашто већина молитава пророка су увек са изговором Рабб. За све садржаја њихове пријаве за упис у одређеном рубубииах Бога (који је, увек питају да добију посебну бригу Божију у виду спасавања и спасење света и у даљем тексту пера.). Тада реч Божија: رب العالمين показују како је Бог Свемогући у креирање, управљање и корист. Такође, показује како су Перфецт богатство Божије, као и колики је потребан цео универзум Богу, све погледа из свих страна. "

Рабб мало објашњење значења горе, муслимани морају да схвате колика је Бог Свемогући, Створитељ је Господ Бог који једини има право да буде обожаван. Не постоји Бог који има право да буде светиња, осим Њега. Не постоји Створитељ, али га на миру. Нема партнер за Њега, како у стварању и у права на богослужења.

Дакле, људи треба само да Га обожавају, а сама га не повезују са било шта. Срећно и не питајте не пронађе решење, али само њему сами. Јер је Он Господ Универзума.

Мараји `:
ОДГОВОР: Ал-Ал-Фи кава'ид Мутсла Схифатиллах Асма'ихи ва ал-Хусна, Шејх Мухаммед ибн Саалих ал 'Утсаимиин. Верификација ва Такхриј: Асхраф бин Абдул Максхуд бин Абдур-Рахима То, као Мактабах-Суннет, ЦЕТ. Ја Х/1990 1411 М
2. Иказх ал Химам; Мунтака `мин Ал-Јами 'ал' УЛУМ ва ал-Хикам од Ибн Рајаб, Шеик је рад Салиим бин 'ид ал Хилали, Дар ал-Јаузи Ибни, ЦЕТ. ВИИ 1425 Мухарам Х.
3. Схарх Сахеех муслиман, Невеви, тахкик: Халил Сииха Ма'мун, Дар ал-ма'рифах, Бејрут, ЦЕТ. ИИИ 1417 Х/1996 М
4. Сахеех Сунан на-Тирмизи, Шејх ел-Албани, ал Ма'ариф Мактабах, Ријад, ЦЕТ. И нове публикације, 1420 Х/2000 М.
5.. Схарх ал 'Акеедах ал Васитхииах, Шеик Салих бин Фаузан ал Фаузан, Мактабах ал Ма'ариф, ЦЕТ. ВИ Тх. 1413 Х/1993 М
6. Тсалатсах Схарх Ал-усул, Шејх Мухаммед ибн Саалих ал 'Утхаимеен, и'дад: Насир бин Фахд бин Ибрахим ал-Сулаиман, АТС Дар-Лин-Насир Тсураииа, ЦЕТ. ИИИ, Че. 1417 Х/1997 М
7. Таисирул интернет-Рахман Каримир Тафсири Цаламине Маннан, Шејх Абдур-Рахман То бин Насир-Као Са'ди.

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСИ/1429Х/2008М 12/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-761016]


Вера судбина доноси успех свету - Ахирет




По
Ахмас свештеник Фаиз Бин Асифуддин



Многи људи погрешно разуме судбини. Као резултат тога многе грешке настају због тога. Постоје два екстремна кампови супротном правцу и да су подједнако погрешна у овом случају. Једна фракција се одупре судбину. Они су Кадарииах и Му'тазилах и његови следбеници. Док друга фракција постављена на погрешном судбини. Они су група Јабрииах и његови следбеници. Само групе које су у средишту две стране да је исправна група. Ова група је оригинално група муслимана који разумеју пропорционално судбину и менгиманиниа, према закону Ал Кур `и Суннета као разуме Салафусх Салиха.

Верују у судбину, добро или лоше, је обавезна, јер је један од шест стубова вере. Веома је иронично ако неко верује у Аллаха теала Субханаху ва, али он сумња чак и кршење против судбине, иако не потпуно. Неко ко не верује у судбину и поричу га, па не вероваху.

У вези са случају одбијања овог судбине, Јахја бин Иа'мар, таби'и, говори свој извештај Абдуллах ибн Умара То анху о Ма'бад ал Јухани, лик који је први вукао Му'тазилах становницима Басре у одбацивању судбине. Онда Абдуллах бин Омера То анху рекао: "Уколико испуњавате ове људе, реците им да сам био невин својој класи и они одвојени од голонганку". (Затим је Ибн Омер је рекао):

والذى يحلف به عبد الله بن عمر, لو ان لاحدهم مثل احد ذهبا فانفقه, ما قبله الله منه, حتى يومن بالقدر. ثم استدل بقول النبي صلى الله عليه وسلم, و فيه:
الايمان ان تومن بالله وملايكته وكتبه ورسله واليوم الاخر وتومن بالقدر خيره وشره. رواه مسلم

"Тако ми Аллаха, по имену Абдуллах ибн Омер заклео, чак и ако постоји неко међу њима је златно брдо Ухуд, и он инфаккан, Аллах га неће прихватити пре него што је веровао да своју судбину". Штавише, тврди он са речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То дуго између.

"Вера је када верујеш у Аллаха, Његовим анђелима, да њиховим књигама, са апостолима, у Судњи дан, а ако верујете у судбину, добро или лоше" [Пријављено од стране муслимана у кратком] [1]

Абдур Рахман Шеик Хасан Бин асх Схаикх Аалу, објашњава: "У претходном хадису постоји објашњење, да је вера у судбину је једна од шест стубова вере. Ко не верује у судбину, добро или лоше, то значи да је остало од стубова религије и негирају. Статус ове особе као помиње Аллах у Својој Речи:

افتومنون ببعض الكتاب وتكفرون ببعض

"Верујете ли у књизи и не верују у делу Ал остали". [Ал Бекаре: 85] [2].

عن ابن الديلمي قال: اتيت ابي بن كعب فقلت له: وقع في نفسي شيء من القدر فحدثني بشيء لعل الله ان يذهبه من قلبي. قال: لو ان الله عذب اهل سماواته واهل ارضه عذبهم وهو غير ظالم لهم ولو رحمهم كانت رحمته خيرا لهم من اعمالهم, ولو انفقت مثل احد ذهبا في سبيل الله ما قبله الله منك حتى تومن بالقدر, وتعلم ان ما اصابك لم يكن ليخطيك وان ما اخطاك لم يكن ليصيبك, ولو مت على غير هذا لدخلت النار. قال: ثم اتيت عبد الله بن مسعود فقال مثل ذلك. قال: ثم اتيت حذيفة بن اليمان فقال مثل ذلك. قال: ثم اتيت زيد بن ثابت فحدثني عن النبي صلى الله عليه وسلم مثل ذلك. اخرجه ابو داود.

"Од Ибн ад Даилами (таби'и), рекао је: Дошао сам да Убаи ибн Ка'б, а онда сам му рекао: 'У мом месту судбине без болести Реци ми нешто по којем Аллах ће уклонити сумње у. у мом срцу '.
Убаи одговорио: "Чак и ако Бог казнио све становнике небеса и становници Земље, онда их не казни за уздизање преступника до њих. А чак и ако га је Аллах дао милост да их све, Божија милост је много бољи од свих својих дела.
Ако беринфак са златом планине Ухуд на Аллаховом путу, Аллах неће прихватити инфакму пре него што верују у судбину, и схватити да је оно што погодио нећете дефинитивно ће вам недостајати, а оно што је пропустио од вас сигурно неће десити вама.
Ако мртви не заснива на вери у судбину овога, ти ћеш ићи у пакао ".

Даилами ибн оглас даље каже: Онда сам дошао Абдуллах бин Мас'уд, рекао је такве речи белиаупун Убаи Ибн Ка'б. Ибн оглас Даилами рекао: Онда сам дошао да Худхаифах ибн ал Јемена, што је рекао речи белиаупун Убаи. Ибн оглас Даилами рекао: Онда сам дошао до Заид ибн Тхабит, белиаупун ми донети Хадис пророка саллаллаху алејхи ве селлем То о њој одговара са речима Убаи [Издаје хадису Ебу Давуд] [3]..

Абдур Рахман Шеик Хасан Бин асх Схаикх Аалу, донети неку другу историју подудара опомиње горе наведени хадис, међу којима је приповедач Муслимана и других. Т и на крају он закључује: "Све Овај хадис и других хадиса су слични, који садржи претњу тешко за било кога ко не верује у судбину. Хадиси смечер такође ићи против судбином Му'тазилах одвратан и других група. У међувремену, међу исповедани Му'тазилах разумевању, наводи се, да почини грех учинилац ће пребивати у паклу. У ствари, њихово веровање да не постоји судбина, један је од главних греха и непослушности највећи. Тако је, на основу исповест мутеватир је обавезна да верују у судбину која је довела свој доказ доле, они заправо су се казни за вечност у паклу ако није покајала. То је логична последица њиховог погрешног разумевања. Они се испоставило да се супротставе аргументе ал мутеватир Кур'ана и Суннета, који захтева веру у судбину, а аргументи који одбацују вечне мутеватир људе бертаухид велики грех у паклу ". [4]

قال عبادة بن الصامت لابنه يا بني انك لن تجد طعم حقيقة الايمان حتى تعلم ان ما اصابك لم يكن ليخطيك وما اخطاك لم يكن ليصيبك; سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "ان اول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا اكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة "
يا بني اني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: "من مات على غير هذا فليس مني" اخرجه ابو داود

"Убадах бин Самит је рекао свом сину:" О мој сине, не стварно добити осећај о природи вере пре него што схвате да оно што погодио нећете дефинитивно ће вам недостајати, и оно што је пропустио од вас сигурно неће десити вама. Н Чуо сам Посланик је рекао: "Заиста, прво што је Аллах створио је оловка (Ал-Калам). А Бог му рече: 'Врите'. Пена је рекао, "Да рабин, шта треба да пишем" Бог је рекао: "Запишите све одредбе о судбини свих ствари, све док на Судњи дан".? "
(Убадах наставио своје речи :) О сине мој, у ствари, чуо сам Мессенгер саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Ко не умре на основу (верују у судбину), онда он никада није био укључен голонганку" [Ебу Давуд] [5].

Али, вера и судбина скуп Аллах такође треба да буде тачно, па не спадају у разумевању Јабрииах.

Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах рахимахуллах објаснио: Вера у судбину обухвата ранг веру. Рангирање свака укључује две врсте вере.

Први: Вера у Свемогућег Аллаха Субханаху ва теала само зна шта је урађено од стране свих бића, са знањем да је азали и вечни [6] Аллах зна све околности маклукНиа, како се односи на послушност, непослушност, неморала, срећу-. Срећно и Доом Доом-их. Онда је Бог написао судбину свих бића у лавх Махфуз ".

Штавише Шејх ал Ислам рахимахуллах доведу своје аргументе. Међу њима следеће хадиса а:

ان اول ما خلق الله القلم فقال له اكتب قال رب وماذا اكتب قال اكتب مقادير كل شيء حتى تقوم الساعة

"Сигурно прва ствар је Аллах створио је оловка (Ал-Калам) Тада Бог рече. 'Врите' Пена је рекао," Да рабин, шта треба да пишем? '. Бог је рекао: "Запишите све одредбе о судбини свих ствари до судњег дана ". [Ебу Давуд]. [7]

Такође, реч Аллах ва Субханаху теала.

الم تعلم ان الله يعلم ما فى السماء والارض, ان ذلك فى كتاب, ان ذلك على الله يسير

"Зар не знаш да Аллах зна шта је на небесима и на земљи, као да је написано у књизи (лавх Махфуз) Заиста који је врло лако за Аллаха.?". [Ал-Хаџ: 70].

ما اصاب من مصيبة فى الارض ولا فى انفسكم الا فى كتاب من قبل ان نبراها, ان ذلك على الله يسير

". Не несрећа која је задесила на земљи, ни у себи, али је написано у књизи (лавх Махфуз) пре него што смо га донети Заиста да је лако за Аллаха." [Ел-Хадид: 22]

Шејх ал Ислам рахимахуллах поред наставио да објасни:

Друго, верујемо у вољом и снагом Бога који мора одржати и покрива све. То је, имати веру да ће без обзира Бог хоће да се деси, а шта није Божија жеља, то не би десило. Такође верују да не постоји сваки покрет на небесима и на земљи, нити ће и даље ништа, осим ако постоји воља Божија. Не постоји ништа што може да дође у региону његовој моћи, ако Бог није хтео. Аллах Узвишени је такође пресудио против свега, како постојеће и непостојеће. Тада нико створење на земљи и на небу, него Бог који је створио. Не постоји Створитељ, али Бог и Господ не постоји поред њега [8].

Објашњења могу Аллах смилује Схаикх ал-Ислам, у ствари, може се закључити, да се разумеју и верују у судбину, као што тврде научници Ахлу Суннет ВАЛ Јама'ах, мора да садржи веровање у четири случаја.

Први и други случајеви се закључити из речи у првом делу Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах је. Док је трећи и четврти случајева може закључити из речи његовог другог дела. Четири случаја су следеће објашњење.

Први: Вера у знању Божијем обухвата свих времена и места. То је, мора да верује да Аллах зна све ствари, где иу било које време, било постојећи или не постојећи. Укључује знајући пербуаан дела на бића, било да је послушност послушност или непослушност-непослушност. Тако и о Гоод Луцк, смрти и других.

Друго: У исто време мора да има веру да је Бог записује све што је знао у лавх Махфуз као судбина одлучности. Судбина одлучност долази педесет хиљада година пре него што је Бог створио небо и земља-небо.

عن عبد الله بن عمرو بن العاص قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول كتب الله مقادير الخلايق قبل ان يخلق السماوات والارض بخمسين الف سنة قال وعرشه على الماء. رواه مسلم

"Од Абдуллах ибн Амр ибн ал 'Као, он је рекао: Чуо сам Ресулуллах САВ је рекао:" Бог је написао све одредбе судбину свих бића пре створи Бог небо и земљу, небо са удаљености од педесет хиљада година, "Рекао је:". Док 'арсиНиа изнад воде ". [Пријављено Муслим] [9].

Треће: Имајући веру у вољи (масии'ах) Аллаха. Шта год Бог хоће, сигурно десити, а оно што Бог не жели, свакако није случај.

Четврто: Верујући да Бог ствара. То јест, оно што Бог жели оба објекта и кретања тела, онда је Бог везан за креирање и држите га.

Четврти случај диимани изнад треба и схватити као јединствени ентитет који не може бити осим поделила, јер су све четири нису у сукобу једни са другима.

Разумевање судбини наведених проблема, је у ствари најважније последице у разумевању и вери у првих стубова вере су истините, да је вера у Бога који укључује веру у рубубииах Асма То ва Схифат и УлухииахНиа. Ако је тачно да се нечије вере рубубииах Асма То ва Схифат и Улухииах Богу, истинску, у смислу доброј намери у складу са схватањем Салафусх Салих, такође ће несумњиво истина вере у судбину. Јер вера у судбину тесно је повезано са проблемом рубубииах Асма То ва Схифат и Улухииах Аллаху ва Субханаху теала.

Вере у судбину је истина, не елиминише напор особе да обављају одређене радње како би се успешно постићи нешто или да се избегне штета. Заиста, ово је једна од локације, да ли или не неко разуме судбину. Пошто ови напори су укључени као упућени у исламу и да се спроводи.

عن علي رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم انه كان في جنازة فاخذ عودا ينكت في الارض فقال ما منكم من احد الا وقد كتب مقعده من النار او من الجنة قالوا يا رسول الله افلا نتكل قال اعملوا فكل ميسر (فاما من اعطى واتقى وصدق بالحسنى .. الاية) متفق عليه

Од Алија Аллах То анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, да је био у пратњи тело особе Н до гробља, онда је узео Стицк Н, ударајући га у односу на земљу. Онда саллаллаху алејхи То савс рекао: "Нико од вас, осим ако није задужио место, без обзира да ли у паклу или у рају". У асхаби питали: Он је одговорио: "О Аллахов Посланиче, па ако ми не зависе (о судбини) то?": "(Не), Закон, јер сваки ће бити лако (за судбину декретираног за њега)," Онда је он саллаллаху ' прочитајте сурас алејхи ве селлем ал Лаил стих 5-10 "[хадиса муттафак То алаих].. [11]

У наведеном хадису, након пријема објашњење пророка саллаллаху То алејхи ве селлем је усвајање неког лица, што је касније постао становници неба или пожара, и прогласио за асхаби Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем: "О Аллахов Богу, није ми не буде боље сачекати судбина и не морате да урадите ништа о томе "Посланика саллаллаху алејхи савс То је одмах одбаците своје изјаве и објаснио:" Не! Али ви и даље треба да урадите, јер свака од њих ће бити олакшан за судбину декретираног за њега ".

Тако је вера у судбину је истина, зар не ометају нечије напоре и креативност. Чак и додатно ојачава десни креативност и правац. Веома опасно лице које безобзирно занемарују питање судбине, или превише идеја о томе као да је од Му'тазилах и његових следбеника. Исто тако, веома опасно вера у судбину према Јабрииах стил. Јер све то значи вођење веома гадан оптужбу против Аллаха теала Субханаху ва.

Пророка саллаллаху алејхи То савс као лидер трке, а затим својим друговима и следеће две генерације као најбоље генерације муслимана је узоран у сваком погледу. Они су забележена у историји злата, са златним мастилом, као генерацији која верује у судбину истински и као генерације упорне борбе за Мардхатиллах урадити, нико не седи беспослен. Постоји ли бољи узори од њих?

Са вером у судбину и других стубова вере су тачне према разумевању Салафусх Салиха, тада ће Бог отворити врата његову помоћ. Срећа света и у даљем тексту ће се постићи, и пад цивилизације биће елиминисан. Би-ВА идзниллах Тауфиких.

Мараји `:
ОДГОВОР: Ал Куран Ал-Карим и превод.
2. Фатхул Бари Схарх Сахих Бухари. Тасх-ух тахкик ВА асх Схаикх Абдул Азиз Бин Баз Абдиллах Бин, Мухамед Абдул Баки Фу'ад тарким-Исираф УА То Ала Тхаб'ихи: Мухиббуддин Ал Кхатхиб. Имам Мухамед бин Јами'атул Су'уд Ал Исламииах, Ријад.
3. Навави је Схарх Сахеех муслиман, Халил такхриј Сииха Ма'мун, Даар Ал ма'рифах, ЦЕТ. ВИИ, Че. 1421Х/2000 М., Бејрут, Либан.
4. Сахеех Сунан Еби Давуд, Шејх Мухамед ал Албани Насхируддин, Мактабатул Ма'ариф, Ријад, ЦЕТ. ИИ, нове публикације - 1421 Х/2000 М
5.. Сахеех Сунан на Тирмизи, шеик Ал Албани, Мактабатул Ма'ариф, Ријад, ЦЕТ. Ја, нове публикације - 1420 Х/2000 М
6. Књига у Фатхул Схарх Тавхид Мајид и Шејх Абдур Рахман бин Хасан Аалу Шејх пепела. Мураја'ах Хавасиихи: шеик Абдул Азиз Бин Баз Абдиллах бин. Идааратул Масајид Вал Масиари 'ал Кхаирииах, Ријад, из Дар Салам Мактабах као издавачу, Ријад, ЦЕТ. Ја, М., 1413 Х/1992
7. Схарх Ал-Ал Акеедах Васитхииах, Шеик Салих бин Фаузан Ал Фаузан, Мактабатул Ма'ариф, Ријад, ЦЕТ. ВИ 1413 Х/1993 М И други.

[Копирано у Ас-Сунном магазине иссуе 09/Тахун ИКС/1426Х/2005М. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, Адреса ЈЛ. Соло-соло Пуводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183, тел. 0271-761016]






извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment