Thursday, July 26, 2012

Закон молитве На гробу; Реч пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То: لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا اليها Немојте седети на гробове и не моли га суочава. [Муслимани (ИИ/668 бр 972.) Из Абу Мартсад Аллах анху]


Закон молитве На гробу; Реч пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То: لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا اليها Немојте седети на гробове и не моли га суочава. [Муслимани (ИИ/668 бр 972.) Из Абу Мартсад Аллах анху]


Би:
Свештеник Абдулах Заен, ЛЦ, МА [1]


"РИВАС (Вали Сонго Ходочашће Ритуал)" термин веома позната у ушима неким круговима. Изгледало је да захтевају себе да то уради, најмање једном годишње. Све уради да наплати трошкове путовања. На питање шта се тамо ради? Њихови одговори су различити. Свако ко жели да се моли, моли за промоцију, или за обдарена ризки глатке порекла и други.

За кога да питам? Постоји отворено затражио да мбах старатеља. Али, други кажу да он и даље тражи да Аллаху Свемогући, али тако брзо доделио их намерно изабрао оне које Гравес линувих 'је.

Који ће се дискутовати у наредном једноставним натписом није правно гроб ходочашће. Дакле, подразумева се суннета у исламу, ако је у складу са цивилизованим манирима наведено. Али да би се овде приметио је: закон молитве на гробу и молио се. Следи излагање може да буде корисно!

ПРВИ: моли на гробу
Молитве на гробу је харам, па чак и неки научници категорише велики грех. [2] Оваква пракса може довести до забушавати и акција да се гробље као џамије. Зато је наша вера забрањује праксу. Веома многи текстови пророка саллаллаху алејхи ве селлем То да то потврђује. Међу њима:

ОДГОВОР: Реч његовог саллаллаху алејхи ве селлем То:

لا تجلسوا على القبور ولا تصلوا اليها

Немојте седети на гробове и не моли га суочава. [Муслимани (ИИ/668 бр 972.) Из Абу Мартсад Аллах анху]

Рахимахуллах имам Невеви (Д. 676 В) закључује: "Овај хадис потврђује терларангниа моле окренути ка гробовима. Имам Схафи'и рахимахуллах рекао: 'Мрзим чин поштовања до гроба се користи као џамија. Плашећи се за њу и довести до клевету након тога људи "[3].

ал 'алламех ал Мунави рахимахуллах (Д. 1031 В) додао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем забранио молитву суочава гроб, како да подсетим народ да не славе његов гроб, или гробове светитеља од њега саллаллаху То алејхи ве селлем. Зато што можда сувишно да му се поклоним "[4].

Према првобитном закону, забрана Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То горе показују да је закон забрањивао дела су незаконита. Изјава имама Ал-Сан'ани рахимахуллах (Д. Х 1182). [5]

2. Речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:

اجعلوا في بيوتكم من صلاتكم, ولا تتخذوها قبورا

Лаксанаканлах вам неке молитве у својој кући, а ви не направите гроб. [ХР. Бухари (432 И/528-529 нема.) Од Ибн Умар анхума]

Овај хадис објашњава да кућа не би требало да испразни молитве, за куће које се не користе за молитве, нарочито молитву суннет, као гроб који није био место за молитву.

Имам ал Багхави рахимахуллах (Д. 510 В), после довођења Хадис горе, закључио: "Овај хадис указује да гробље није место да се моли." [6]

Слични закључци су такође представио Ибн Баттхал рахимахуллах (Д. 449 В) [7] и Ибн Рајаб, можда Аллах смилује (Д. 795 В). [8]

Ибн Хајар Ал-'Аскалани рахимахуллах (Д. 852 В) закључује шире. Рахимахуллах рекао је он, "Џастин није место да се поклонимо." [9]

3. Реч пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

الارض كلها مسجد الا المقبرة والحمام

Цела земља је џамија (место за молитву), изузев за гробницу и купатило. [ХР. Ахмед (КСВИИИ/312 бр 11 788.) Из Абу Са'ид Аллах анху. Санадниа сматра јака од ал-Хаким [10], ибн Таимиииах можда Аллах смилује [11] и ал-Албани [12].

Имам Ибн Кудама рахимахуллах (Д. 620 В) објаснити да земља као целина постане место молитве осим местима забрањено да се моле у ​​њему, као у гроб [13].

Слична изјава испоручује имама-Невеви, може Аллах смилује [14] и Ал-Ал-хафиз 'Ирачки рахимахуллах (Д. 806 В) [15].

4. Молитва пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

اللهم لا تجعل قبري وثنا يعبد, اشتد غضب الله على قوم اتخذوا قبور انبيايهم مساجد

О Аллаху, не да мој гроб идола који је обожавао. Аллах је љут на људе који су направили гробове њихове џамије пророци [16]

Имам ибн Абд ал-Барр рахимахуллах (Д. 463 В) је објаснио: "То се користи да се моле пред арапског народа и богослужбена идолима. Дакле пророка саллаллаху алејхи савс То је био забринут његови људи ће учинити оно што генерације пре њих. Обично, ако је смрт њиховог пророка, они ће живети око гроба, као што су радили против идола. Дакле пророка саллаллаху алејхи То савс рекао: "О Аллаху, не да мој гроб идола који је светиња", са берсхалат га окренути, клањају и обожавају га. Свемогући Аллах је љут на људе који раде управо то.

Посланика Мухаммеда саллаллаху алејхи То савс упозорио је своје другове и своје следбенике да избегне пада плен на лоше понашање у прошлости. Они се моле пред гробове пророцима и учинио мека и џамија. Као паганским делима својих идола. Ово је забушавати Акбар "[17]!

5.. Хадиси који садржи забрану да направи гробницу као џамије. Од чега пророка саллаллаху алејхи То савс:

قاتل الله اليهود; اتخذوا قبور انبيايهم مساجد

Аллах уништи Јевреје. Они су гробове својих пророка као џамија. [ХР. Бухари (437 И/531 нема.) И Муслим (И/376 бр 530.) Из Абу Хураира Аллах анху]

Имам ибн Абд ал-Барр је рекао да хадис рахимахуллах горе "садржи забрану испружен себе на гробовима пророка. Такође, преносе исти нелегитимни испружен да осим Аллаха Свемогућег. Овај хадис се може тумачити да забрану на гробовима пророка као центру молитве. Свако значење у арапском садржане у овом хадису: онда укључује забрањено акт "[18].

Пошто је донео Хадис који садржи забрану изградње џамија у гробовима, имам Ибн Мулаккин рахимахуллах (Д. 804 В) је рекао: "Овај хадис аргуменат мрзи молитву на гробу ... Ни на њему се моле, поред или окренути га. Он не прави разлику, све их мрзим (религија) "[19].


Закон молитве у озбиљан




ХИКМАХ ИЗА у гробу ТЕРЛАРАНГНИА молитве

Исламски учењаци се слажу да прибегавају молитви на гробљу је забрањено [20] Ништа није му дозвољено., А камоли да га охрабри. Они се разликују само у одређивању на 'иллах (узрок) терларангниа дела; [21]

Већина научника сматра да је разлог због гроб је идентична са нечистим. Јер земља се меша са гној људских лешева. Ту су и други научници који тврде да је разлог, јер људи страхују да ће пасти у забушавати.

Међу онима који су изабрали ово друго мишљење: Абу Бекр ел-Атсрам рахимахуллах (Д. 273) [22], ал Маварди рахимахуллах (Д. 450 В) [23], ибн Кудама рахимахуллах [24], ибн Таимиииах можда Аллах смилује (Д. 728 В) [25], као-Сујути (Д. 911 В) [26] и други.

Након објашњавајући да је главни циљ забране молитву на гробу је био јер је страховали да би резултирати у акцији да се гробље као берала, Имам Сујути њеласкан јасно да је главна сврха забране молитву на гробу је зато што људи плашили да би гроб као идола, имам као-Сујути мемеперјелас, "Ово је Зато Схари'а забрањује такве акције. И то такође урања у прошлост многи људи забушавати забушавати Акбар или испод њега.

Не ретко добијате странпутицу толико људи који понизи у тешком побожног човека, понизности и покорности "а моле их напамет. Облик обожавања које никада не, чак иу кућама Аллаха; значи џамију! ...

Ово мафсадах (зло) који је спречен од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То из извора. Док је он саллаллаху алејхи То савс забранио апсолутно моли на гробу, иако циљ није да се тражи благослов месту. Да би затворили врата или празнине која би могла потенцијално да достави штете која може да доведе до обожавања идола "[27].

Што се тиче аргумента да због забрана је због нечисте место гроба, то није исправно и није подржан од стране Писму. Рахимахуллах имам Ибн-Каииим (Д. 751 В) има широк даха у њеном објашњавању. Међу аргументима које је рахимахуллах описује:

ОДГОВОР: Цела хадис је моле на гробу садржи забрану не прави разлику између нових и гроб који је раскопан старих гробова.

2. Поставите џамију пророка саллаллаху алејхи ве селлем То се користи да буду гробнице идолопоклоницима. Пре џамија саграђена на врху њега, он је саллаллаху алејхи То савс наредио да се ископа гроб, а земља се поново спљоштена. И он није рекао да је земљиште пребачен. Чак и након трим, директно користе за молитве.

3. Пророка саллаллаху алејхи То савс проклео Јевреје и хришћане, јер су направили гробове пророцима као џамија. Јасно је схватио да забрана није због нечисте, јер ако је тако забрана није нужно специфична на гробовима пророка. Штавише, њихови гробови су светиње, а не узети у обзир да је нечист, јер Аллах забрањује да једу к тела њиховог земљи. [28]

Људи молио гроб ЗАКОНА
У општим молитвама на гробљу области био ван границе, али шта је са људима који су то учинили? Шта је владајућа један, или шта?
Ако се осврнемо на чињенице, људи који се моли на гробу подручју има разне сврхе. На основу овога, онда закон за сваки од актера, такође се разликују на основу намере.

Прво: ко се моли на гробу са циљем пружања молитве за становнике гроба.

Ово је јасно у категорију забушавати Акбар (главни), јер је понудио да се обожавање осим Аллаха Свемогућег. Аллаху теала Субханаху ВА изјавио:

وان المساجد لله فلا تدعوا مع الله احدا

Сигурно је џамије у Аллаха, онда не клањају ништа осим Аллаха. [Ал-Јинн/72: 18]

Друго: ко се моли на гробу са циљем бертабарук (призивају благослов) са одређеном гроб. Такви поступци укључују неправедне и јеретичка учења одступања од Свемогућег Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То су обе гробнице налазе у правцу кибла или не. Зато што укључује нове ковачнице у пракси богослужења.

као-Сујути рахимахуллах објашњава: "Ако човек одмаралиште на молитву или да се моли на гробу за себе у интересу и пословима, са циљем добијања благослов за њом и очекујем њене молитве су тамо одговорио, онда је то језгро опозиције на Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху То алејхи савс. (А ово) одступају од религије и шеријатског. Такође сматра да је јерес није дозвољено од стране религије, к Аллаху, као и Његова Мессенгер саллаллаху алејхи ве селлем То и свештеника који су верни муслимани да следе његова учења и Суннета "[29].

Ибн Хајар Ал-Хаитами (Д. 974 В) [30], ал Мунава [31] и АР-Руми (Д. В 1043) [32] је такође дао сличну изјаву.

Треће: Молитва на гробљу без несреће, само зато што се деси да се поклопи са укључивањем молитвеног времена. Без икакве намене бертабаррук (нгалап благослов од њега) или нуђењем обожавања осим Аллаха до Свемогући.

Око трећина од тога, научници разликују [33]. Али, снажнији је мишљење забране, јер забрана Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је општи и затворених врата састанка који потенцијално води ка забушавати. И то је мишљење већине учењака, као што је описано имам Ибн ал-Мундхир (Д. 319 В). [34]

Четири: Молитва у гробу са циљем телесне молитве.
Хадис од Ебу Хураирах Аллах анху показује да може да се уради:

ان امراة سوداء كانت تقم المسجد او شابا, ففقدها رسول الله صلى الله عليه وسلم فسال عنها او عنه, فقالوا: "مات". قال: "افلا كنتم اذنتموني". قال فكانهم صغروا امرها او امره. فقال: "دلوني على قبره!" فدلوه فصلى عليها, ثم قال: "ان هذه القبور مملوءة ظلمة على اهلها, وان الله عز وجل ينورها لهم بصلاتي عليهم"

"Речено је црнкиња користи да помете џамију или младих. Једног дана пророка Схаллалалху То алејхи ве селлем да га изгубе, тако белиаупун питајте.
"Он је мртав", рече пријатељ.
"Зашто ми ниси рекао?"
Они нису изгледало толико забринута лица. Он саллаллаху алејхи То савс рече: "Покажи ми где је његов гроб?"
После емисије, он је саллаллаху алејхи То савс молио над њом, а затим рекао: "Заиста је становници овог гробља утонуо у мрак. Сада истакните га јер сам молити Аллаха над њима ". [ХР. Бухари (438 И/551 нема.) И Муслим (ИИ/659 бр 956). Са муслиманским Едитор].

[Копирано у Ас-Сунном магазина 03/Тахун Едитион КСВ / Схабан 1432/2011М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]



Позиција молитва у исламу


По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Постоји пет обавезних молитви: пре ", АСР, Магхриб, 'Исха', и Схубух.

Енес бин Малик Аллаха анху, рече: "У ноћи Исра '(када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је уздигнут на небо) су обавезна Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То молио педесет пута. Затим смањити на пет пута. Онда је позвао, "О Мухаммед, прави одлука на мојој страни не може мењати. И заиста, ви (награда) од пет је као (награда) и педесет '"[1].

Од Талха бин То Убаидуллах Аллах анху, он нам говори да када Арапски бедуини, разбарушити косе долазе Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То и рекао: "О Аллахов Посланиче, дозволи ми молим оно што Бог тражи од мене." Он је одговорио:

الصلوات الخمس الا ان تطوع شييا.

"Молитва пет пута дневно, осим ако не желите да додате нешто из Суннета (молитву)." [2]

Позиција молитва у исламу
Од 'Абдуллах бин Омер То анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

بني الاسلام على خمس, شهادة ان لا اله الا الله وان محمدا عبده ورسوله, واقام الصلاة, وايتاء الزكاة وحج البيت, وصوم رمضان.

"Ислам је изграђен на пет (случајева): сведочење да не постоји Бог има право да буде светиња осим Аллаха и Мухаммед је Аллахов Посланик, успоставити редовну молитву, издате милостиња, ходочашће у Дому, и поста Рамазана." [3]

ОДГОВОР: Правно лице које није молите
Читав исламски уммет сложио да су они који негирају потребу за молитвом, тако он не вероваху у и од ислама. Али они се не слажу о људима који и даље верују у напушта молитву са својим законским обавезама. Спорови јер су број хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То ко позове људе који су оставили молитве као народима, без прављења разлике између оних који негирају и лењи да то уради.

Џабир анху од Аллаха, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة.

"Сигурно (граница) између забушавати и куфр некога са молитвом". [4]

Од Бураидах, рекао је: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات, فمن تركها فقد كفر.

"Споразум између нас и њих је молитва. Ко је оставио, је каафир '"[5].

Али рајих од мишљења научника ", који је овде куфр куфр није мала ствар религије. Ово је резултат компромиса између ових хадиса са неким другим традицијама, укључујући:

Од 'Убадах Аллах Ибн ал-Самит анху, је рекао: "Чуо сам Аллаховог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:

خمس صلوات كتبهن الله على العباد, من اتى بهن لم يضيع منهن شييا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد ان يدخله الجنة, ومن لم يات بهن فليس له عند الله عهد, ان شاء عذبه وان شاء غفر له.
"Пет молитве Аллаха на Његова службеника су обавезна. Ко се то и не трошити олако било дужно поштовање, онда он има уговор са Богом да га стави у небо. А ко га не уради, онда он нема завет са Богом. Ако хоће, онда је менгадзабниа. Или ако хоће, Он опрашта '"[6].

Закључујемо да је закон оставио молитва је још увек испод степен куфра и забушавати. Због пророка саллаллаху алејхи То савс дао случају да лице које не раде вољу Божију.

Док је Аллах теала Субханаху ВА каже:

ان الله لا يغفر ان يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى اثما عظيما

"Заиста Аллах неће опростити грех забушавати, а Он прашта све грехе осим (забушавати), за кога хоће. Ко је до Аллаха, онда заиста има велики грех "[-Ниса ': 48].

Од Ебу Хураира Аллах анху, је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: 'Ево први пут донео на рачун из слуга муслимана на Судњи дан је обавезна молитва. Ако га уради до перфекције (је преживео). Ако не, онда кажу: Види, ако је молио суннета? Ако је молио суннет молитва је обавезно молити Сунна је рафинирани. Онда цела пракса обавезног молитве је доведен обзир и '". [7]

Од Худхаифах Ибн ал-Иаман, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ислам ће нестати као нестанку боје избледеле у одећи. До више не знају шта пост, молитва, КУРБАН, и Садаках. Кур'ану ће бити укинута у току једне ноћи, док терсисалах ниједан стих у земљи. Остала страна мушкараца састављена од старих и немоћна. Они су рекли: 'Пронашли смо наши очеви говорио речи:. Ла илаха иллаллаах и ми то кажемо' "Схилах му рече:" Није фраза лаа илаха иллаллаах нема користи за њих, ако они не знају шта је то молитва, пост, КУРБАН, и Садаках "?

Онда Худхаифах окрену. Схилах поновио три пута. Сваки пут је такође Худхаифах окрену. На трећи пут, Худхаифах окренуо и рекао: "О Схилах, реченица која ће их спаси од пакла. Он је то поновио три пута "[8].

Б. Да би била потребна?
Молитва је обавезно за сваког муслимана који има балигх и разумно
Од "Али Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

رفع القلم عن ثلاثة: عن النايم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.

"Пена (добротворних снимање) је подигнут са три: из спавача да се пробуде, од деце до балигх, и од луд да се врати у несвести." [9]

Обавезно за родитеље да шаљу своју децу моли молитву иако није потребно, да је упознат са његовим молитвама.

Од 'Амр ибн Сиу'аиб, од свог оца, од његовог деде, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

مروا اولادكم بالصلاة وهم ابناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم ابناء عشر سنين, وفرقوا بينهم في المضاجع.

"Поучи ваша деца да се моле у ​​узрасту од седам година. А тукли су га за одлазак у узрасту од десет година. Као и њихове одвојене кревете "[10].

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]


Време-Тиме молитве



По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Џабир бин То Абдиллах Аллаху анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс Алаихиссаллам Гаврило је посетио и рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То: "Устани и моли се!" Дакле, он се молио у подне када сунце је пала. Онда је дошао Гаврило му опет кад 'АСР и рече: "Устани и моли!" Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс молио' Аср када сви сенка исте дужине као оригинални објекат. Онда је дошао Гаврило му поново као Магхриб и рекао, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс молио Магхриб када је сунце зашло "Устани и моли се.". Онда је дошао Гаврило му као "исха" и рекао: "Устани и моли!" Онда је он молио наслова Исха 'када црвени сумрак је нестао. Онда је дошао Гаврило му поново када Схубух и рекао, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс Схубух када се појавио зоре молитва, или Џабир је рекао: "Када је било јутро." "Устани и моли!"

Сутрадан Гаврило вратио Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То у подне и рекао: "Устани и моли се!" Тада му је пре молитва када сви сенка исте дужине као оригинални објекат. Онда је дошла код њега као 'АСР и рекао, онда је он молио: "Устани и моли се!"' АСР када су дуге сенке свих објеката двоструко првобитне дужине. Онда је дошла до њега када Магхриб у исто време и јуче се није променио. Онда је дошао на 'Исха' Кад ноћ је прошао средином или Јибрил рекао је треће ноћи, - и онда молио наслова Исха '. Затим Гаврило дошао Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем, када дан је био веома светао и рекао, онда је он молио Схубух тада рекао: "Устани и моли се!" "У времену између два Време је да се моли '" [1].

Ат-Тирмизи је рекао да је Мухамед (тј. Исма'ил ибн ал-Бухари) је рекао: "најизворније Историја времена за молитву је хадис од Џабир."

ОДГОВОР: Подне
Време клизања на сунцу да сенке све исте дужине као и оригиналног објекта.

2. 'Асхар
Време када се сенка све ствари једнаке дужине до оригинала до заласка сунца.

3. Магхриб
Време заласка сунца до губитка црвенкасте боје сумрака.

На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем: ". Време за Магхриб молитве црвенкасте боје, у вечерњим сатима није отишао далеко" [2]

Четири "Исха '.
Време губитка црвене сумрака до средине увече.
На основу речи пророка саллаллаху а'алаихи селлем: ". Када моле наслова Исха" До половине ноћи "

5.. Схубух
Време од зоре до сунце диже.
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

وقت صلاة الصبح من طلوع الفجر مالم تطلع الشمس.

"Време издавања зору молитве Схубух се пре изласка сунца." [4]

ОДГОВОР: Шта се подразумева под Ал-Ал-Вустха молитве (МИД)?
Аллаху теала, каже:

حافظوا على الصلوات والصلاة الوسطى وقوموا لله قانتين

"Нека све молитве (МУ), и (стражар) Вустхаа молитва. Станд за Бога (у молитвама) са смирењем "" [Ел-Бекаре: 238]..

Од "Али Аллах анху, је рекао да је на дан битке Ал-Ахзаб Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:

شغلونا عن الصلاة الوسطى صلاة العصر, ملا الله بيوتهم وقبورهم نارا.

"Они су нас окупирали из моле ал Вустха (ИЕ) моле 'АСР Аллах испуни своје домове и своје гробнице са ватром.". [5]

Б. Унапређење Суннета молитве у подне Старт време када дан није превише топло.
Џабир бин Самурах, он је рекао:

كان النبي صلى الله عليه وسلم يصلى الظهر اذا دحضت الشمس.

"Када су Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То подневну молитву, када сунце је пала (на западу)." [6]

Ц. Ако је време веома топло, Суннет Одлагање молитву до подне временске помало хладно (Преко Није Оут оф Тиме, Ед.)
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا اشتد الحر فابردوا بالصلاة, فان شدة الحر من فيح جهنم.

"Ако је дан веома топло, није се моли за време постао прилично хладан Заиста врло топло је део Јаханнам кључати.". [7]

Д Жури Сунном Молитва 'АСР
Од Анас Аллах анху а:

ان رسول الله Ј. كان يصلى العصر والشمس مرتفعة حية, فيذهب الذاهب الى العوالي فياتي العوالي والشمس مرتفعة.

"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада молити наслова АСР, док је сунце још увек висока и светао Онда је неко отишао и посетио Ал-Авали (место на углу Медине), док је сунце још увек висок.." [8]

Е. Прескакање грех Људи који моле 'АСР.
Од Умара ибн 'анхума, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Људи који прескачу моле' АСР као смањене породице и његове имовине."

Од Бураидах Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

من ترك صلاة العصر فقد حبط عمله.

"Ко напусти Праи наслова АСР, затим терхапуслах дела." [10]

Ф. Људи грех Менгакхирканниа Ка Дуск Тилл (Кад сунце ће поставити)
Од Анас Аллаху анху рекао: "Чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:


تلك صلاة المنافق, يجلس يرقب الشمس حتى اذا كانت بين قرني الشيطان قام فنقرها اربعا لا يذكر الله الا قليلا.

"То је молитва лицемера. Он је сео и посматрао сунце. Када је сунце између две рогове сотоне (време изласка и заласка сунца), устаде и брзо молио четири рекјата. Не сећа се Аллаха, али мало "[11].

Г. Магхриб молитве и Суннета нагон Димакрухкан Менгакхирканниа
Од 'Укбах бин Амира То Аллах анху, пророк мира и благослов а'алаихи савс рекао:

لا تزال امتى بخير او على الفطرة مالم يوخروا المغرب حتى تشتبك النجوم.

"Мој уммет је увек у добром или у природном стању су докле год они не моле Магхриб менгакхиркан ничу много звезда". [12]

Од Саламах Ибн ал-Аква То Аллах анху: "Када пророка саллаллаху '. Алејхи ве селлем молио Магхриб када је сунце зашло и сакрили иза завесе (није видљив)" [13]

Х. Менгакхиркан Сунном Молитва 'Исха' како год да се не оптерећују
Од 'Аисха анхума Аллаха, он је рекао: "У ноћи на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То менгакхиркан моле наслова Исха наслова, док берлалулах већину ноћи и путнике у џамији није био заспао. Затим је изашао и молио се, и рекао: "Сигурно је ово време, само нисам хтео да терет моје људе. [14]

И. Димакрухкан Слееп раније и касније Разговор није корисно.
Од Ебу Барзах Аллах анху: "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс мржње сан пред вече 'и цхат после тога." [15]

Од Анас Аллах анху, је рекао: "Једне ноћи смо чекали Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То до сред ноћи. Онда је дошао и молио се са нама, онда саветујемо. Он је рекао:

الا ان الناس قد صلوا ثم رقدوا, وانكم لم تزالوا في صلاة ما انتظرتم الصلاة.
'
Знам, заиста људи су се молили, а затим је спавао. И заиста вам и даље у молитви док чекате на молитву '"[16].

Ј Схубух убрзати Суннета Молитве у раном тајминг (Када Ипак Тамно)
Од 'Аисха анхума Аллаха, он је рекао: "То се користи да верују женама да присуствују молитве уз Посланика Аллаховог Схубух То алејхи ве селлем са својим одеће уклопљене. Онда се врате у своје домове када је завршио молитву. Нико их признати за ноћи "[17].

К. Када се неко Сматра Ипак време да се молитва?
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи ве селлем рекао:

من ادرك من الصبح ركعة قبل ان تطلع الشمس فقد ادرك الصبح, ومن ادرك ركعة من العصر قبل ان تغرب الشمس فقد ادرك العصر.

"Онај који нађе један рак'ах молитвени Схубух пре свитања, онда моли да је пронашао Схубух И ко проналази једног рак'ах Молитва 'АСР пре заласка сунца, да је пронашао моли' АСР.." [18]

Овај закон није у молитвеном Схубух специјализују и 'АСР, већ и за целу молитву.

Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

من ادرك ركعة من الصلاة فقد ادرك الصلاة.

"Онај који нађе један рак'ах молитву, онда моли је нађе" [19]

Л. Менгкадха Миссед молитве
Од Анас Радхиииаллаху анху, је рекао да је Посланик саллаллаху То Аллахова алејхи ве селлем рекао:

من نسى صلاة او نام عنها فكفارتها ان يصليها اذا ذكرها.

"Свако ко заборавио или спавао на молитви од њега, онда каффарат (откуп) је молио да ако је он имао у уму." [20]

М.Апаках Људи молитва са намерно изостављена до времена потребног Да Менгкадха што су молитве?
Ибн Хазм је рекао у Ал-рахимахуллах Мухаллаа (ИИ/235): "Заиста, Аллах теала је направио одређено време, почетак и крај, за сваки обавезну молитву. Улаз и излаз на одређено време на одређено време. Није било разлике између људи који се моле и оних који су прерано после молитвеног времена. Пошто су обе поред молитвеног времена. Прављење копије обавезе религије. Иако религија не треба да буду одвојени од Бога преко Његових Апостола усмено. Ако је обавезно за оне који чине они који намерно напусти молитву до излазне времена, онда сигурно Аллаха и Његовог Посланика, неће бити запостављени и заборављени. Нити намерно отежава тиме што не дајући објашњење о томе. "И не заборави твој Господ." (Мерјем: 64). И сваки од серијатског није из Ал-Кур'ан и Суннет је лаж. "

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]



Време-Време молитве Бан




По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи



Н. Време-Време молитве Бан
Од 'Укбах бин Амира То Аллах анху, рекао:

ثلاث ساعات كان رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهانا ان نصلي فيهن او ان نقبر فيهن موتانا: حين تطلع الشمس بازغة حتى ترتفع, وحين يقوم قايم الظهيرة حتى تميل الشمس, وحين تضيف الشمس للغروب حتى تغرب.

"Три пута Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем забранио да се молимо или сахрани наше мртве у то време:. Када је излазак и да иде горе, када је средином поподнева док сунце пала, када је сунце на западу до судопере" [1]

Пророка саллаллаху алејхи савс То је објаснио разлоге за забрану молитве у овим временима кроз његовим речима до Амр бин То Абасах: "Посао молитве Схубух. Онда стоп моле док сунце излази и расте. За сигурно као сунца, сунце је између две рогове сотоне. У то време неверници клањају сунцу. Након тога молитва, јер молитва је заправо присуствовали и сведоци. До сенке попела као висок као копље. Онда стоп моли. Од тог времена Јаханнам турбулентан. Ако слика је искошена према западу, Праи, јер молитва је заправо присуствовали и сведоци. Док се молите 'АСР. Онда стоп моле док сунце залази. Јер заиста оде на између две рогове сотоне. А када су неверници клањају сунцу "[2].

О. Искључени из ове забране одређено време и место
Што се тиче времена, када је сунце директно изнад у петак:
Доказ је изјава пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

لا يغتسل رجل يوم الجمعة فتطهر ما استطاع من طهر ويدهن من دهن او يمس من طيب بيته, ثم يخرج فلا يفرق بين اثنين, ثم يصلى ما كتب له, ثم ينصت اذا تكلم الامام, الا غفر له, ما بينه وبين الجمعة الاخرى.

"То није неко купање у петак, затим очишћење као и могуће, носите уље за косу, или носити парфем куће. Затим идите напоље и не раздвајају између двојице мушкараца, онда се моли суннет може. После тога он је ћутао када свештеник беркхутбах, али ће бити опроштено своје грехе између тог петка са сваком другом петак "[3].

Залагао Сунном молитву он и не забрани њихов најбољи, али након објављивања свештеника. Због тога, многи научници претходна, међу њима "Омер ибн ел-Хаттаб Аллаху анху, затим Ал-Имам Ахмед бин Ханбал, рекао је ослобађање свештеника да заустави молитве и речи заустављање проповед. Они су ослобађање свештеника као баријера на молитви, а не средином поподнева.

Изузетак су места, Мека, Бог може додати славу и величанственост-. Јер Аллах теала има мелебихканниа са славе и величанства. Молите не постоји димакрухкан у ранијим временима.

На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "О Банија То је Абди Манаф, да ли ви момци спрече свакога ко урадио таваф и моле у ​​Дому у било ком тренутку. И ноћ и дан "[4].

Молитве су забрањени у овим временима је суннет молитва чиста нема зашто. Понекад је дозвољено да менгкадха пропуштеним молитвама, да ли је обавезан или суннет.

Доказ се заснива на речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

من نسى صلاة فليصل اذا ذكرها لاكفرة لها الا ذلك.

"Ко год заборавио на молитви, онда нека се моли када сетио Не каффарат њему осим (молитва) је.." [5]

Молитва после вудоо 'је такође дозвољено да раде у било ком тренутку.

Докази се на основу хадиса Абу Хураира Аллах анху, у које је Послаников, саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао да Билал када Схубух "О Билала, сам нека дјела највише што очекујете (награда) које раде у исламу. Заиста сам чуо сандале су испред мене на небу "Билал је одговорио:" То није пракса да сам највише сам се надао (награда).. То једноставно није ми пречишћавање, како током вечери или поподне, али молим Суннет са њим "[6].

Такође, дозвољено тахиииатул џамије молитве.
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

اذا دخل احدكم المسجد فلا يجلس حتى يصلي ركعتين.

"Ако неко од вас уђе у џамију, онда не седне да клања два рекјата." [7]

П Сунном Молитве забрањен после изласка сунца и пре зоре Схубух молитве.
Бивших робова Иасар ибн 'Омер, рекао је он, "Ибн' Омер видио мене молим после праскозорја. Онда је рекла, "О Јашар, заиста пророка саллаллаху алејхи То савс изашао да нас сусрет кад радимо ову молитву. Онда је рекао: "Нека народ присутан од вас да кажете да није присутан. Да ли се молите након свитања, осим два рак'ах '"[8].

СЛОБОДАН МИЛОШЕВИЋ: Суннет Молитве забрањен након Икамат
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا اقيمت الصلاة فلا صلاة الا المكتوبة.

"Ако икамат молитва се изразио, онда не постоји молитва осим обавезне молитве." [9]

Р. Места забрана молитве
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

فضلت على الانبياء بست: اعطيت جوامع الكلم, ونصرت بالرعب, واحلت لي الغنايم, وجعلت لي الارض طهورا ومسجدا, وارسلت الى الخلق كافة, وختم بي النبيون.

"Ја сам претерао на пророке шест случајева: (1) сам дао кратак говор и пун значења, (2) Помогао сам са страхом (непријатељ на мене), (3) су законито к мени плен рата, (4) од земље користи као средство пречишћавање и џамија за мене, (5) сам послао да свим бићима, и (6) од пророка била затворена за мене ". [10]

Сва земља је џамија осим оних изузети у неком хадису испод:

Од Јундуб бин То Абдиллах Аллах ал Бајали анху, је рекао: "Пет дана пред Посланика саллаллаху алејхи То савс умро сам чуо саллаллаху алејхи То савс рекао:

الا وان من كان قبلكم كانوا يتخذون قبور انبيايهم وصالحيهم مساجد, الا فلا تتخذوا القبرر مساجد, انى انهاكم عن ذلك.

"Гле, заиста они пре него што донесете гробове својих пророци и праведници људи су звали џамију. Знам, не правите гроб као џамије. Заиста ми забрањују да урадите да '"[11].

Од Абу Са'ид ал Кхудри Аллах анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

الارض كلها مسجد الا المقبرة والحمام.

"Сва је земља гроб и џамија, осим у купатилу." [12]

Од Азиб ал-БАРА То бин То Аллах анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс био упитан о молитви у пендеруман камиле. Он је одговорио:

لا تصلوا في مبارك الابل فانها من الشياطين.

"Не моли у пендеруман камиле. Зато што укључује и ђавола. "

И он је тражио молитве на белаи јарца. Он је одговорио:

صلوا فيها فانها بركة.

"Молите се на њега, јер је благословен." [13]

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]



Закон Атхан, Адхан Врлина и процедуре Атхан


По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


ОДГОВОР: Атхан закон
Атхан је обавештење о доласку време молитви са посебним лафазх [1]. Статут је обавезно.

Малик од Ибн ал-Хуваиритс, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا حضرت الصلاة فليوذن لكم احدكم وليومكم اكبركم.

"Уколико је дошао (време) молитву, онда нека један од вас позива на молитву за вас И о ономе ко највише од вас довести старе ти.". [2]

Пророка саллаллаху алејхи То савс наредио да се позив на молитву, и садржи команду познат као обавезно.

Од Анас Аллах анху, да када је Посланик саллаллаху алејхи То савс са нама да се бори против једног народа, није он борити до праскозорја. Чекао је, када сам чуо позив на молитву, он их није боримо. Обрнуто, ако не чују позив на молитву, а затим их напада "[3].

Б. Врлина Атхан
Од Му'авииах Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الموذنين اطول الناس اعناقا يوم القيامة.

"Заиста, МУ-адзин је највећи дуг врат на Судњи дан." [4]

Од 'Абдуррахман ибн' Абдиллах бин То Абдиррахман Сха'сха'ах бин Аби ал-Ансари и ал-Мазини његовог оца, он је известио да је Абу Са'ид ал Кхудри му рече: "Заиста ја те видим као овце и пустињу (Инланд ). Ако сте били међу коза или гурунму, онда адзанлах керасканлах молитвама и свој глас за ову жалбу. Јер свакако није Џин, људи, и друге МУ-адзин чуо, али би за њега сведочити на Судњи дан "Ебу Са'ид наставио," Ја сам чуо од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. ". [5]

Ц. Процедуре Атхан
Од 'Абдуллах бин Заид бин Абди Раббих То, како је рекао, "када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је пристао да туче звоно, али га је мрзео јер подсећа хришћани, сањала сам сам налетео на човека ноћу. Носио зелену хаљину држи два звона. "Рекао сам му:" О Аллахов роб, да ли ви продајете звоно? "Он је питао:" Шта сте урадили са њим? "Одговорио сам, Он је рекао," Хоћеш ли кутуњуки (начин) више "смо звали молитву." ?. боље од тога ", рекох ја," Наравно ", рекао је:" Реци:

الله اكبر الله اكبر, الله اكبر الله اكبر.

اشهد ان لا اله الا الله, اشهد ان لا اله الا الله.

اشهد ان محمدا رسول الله, اشهد ان محمدا رسول الله.

حي على الصلاة, حي على الصلاة.

حي على الفلاح, حي على الفلاح.

الله اكبر الله اكبر. لا اله الا الله.

Нешто касније он је наставио: "Онда ако желите да се успостави молитву (брујати икамат) кажете:

الله اكبر الله اكبر.

اشهد ان لا اله الا الله, اشهد ان محمدا رسول الله.

حي على الصلاة, حي على الفلاح.

قد قامت الصلاة, قد قامت الصلاة.

الله اكبر الله اكبر, لا اله الا الله.

Када је ујутро дошао, отишао сам Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То и ја сам му рекао шта сам видио (у сну). Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста, ово је остварење сна, ако Бог да." Онда је наредио молитву. Билал и робови који су ослобођени од позива на молитву са Ебу Бекру лафазх (ИТ) [6].

Суннет како би се комбинују два такбир му'адзин у једном даху.

Фром 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако му'адзин кажу,' Аллаху екбер, Аллаху екбер." Онда нека један од вас каже: 'Аллаху Екбер, Аллаху Екбер "Онда, ако то саи, '. АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах" Тако је рекао,' АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах '... "[7] Овде постоји јасан знак да је мујезин комбиновање било које две такбир у једном даху. и слушалаца.. одговори као да [8].

Дисуннахканниа на-Тарјиил (понављање).
На-тарјиил су две реченице изговорио наглас Цреед два пута, после изрицања казни две вере два пута са меким гласом. [9]

Од Ебу Махдзурах, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс га је учио Адхан (пут) је, "Аллаху екбер, Аллаху екбер. АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах, АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах. АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна, Анна АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах. "Онда поновите и рећи:" АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах, АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах. АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна, Анна АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах. Хаииа То аласх Схалаах. два пута. Хаииа То Алал Фалаах. два пута. Аллаху екбер, Аллаху екбер. Ла илаха иллаллаах "[10].

На-Татсвиб (*) у првом Схубух Атхан.
Од Ебу Махдзурах, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс учио молитву, у којој постоји лафазх, "Хаииа То Алал фалаах, Хаииа То Алал фалаах. Аш-схалату Кхаирун науум доминантан, доминантан Кхаирун науум схалату Јасен "На (молитва) почетак Схубух.. (Затим наставите са) "Аллаху екбер, Аллаху екбер. Ла илаха иллаллаах "[11].

Ал-Амир ал-Салам Сан'ани наводи се у Субулус (И/120): Ибн Руслан рекао, "На-Татсвиб само Схубух дисиари'аткан на први позив на молитву. Због тога што служи да се пробуди за спавање. Друга молитва обавести функцију за унос времена и позив на молитву. "

Суннет молитва на почетку времена и приоритет да се посебно молимо за Схубух.
Џабир бин Самурах, рекао је он, "Билал молитву кад сунце је пала, а он не смањи (од најмање лафазх молитву). И није икамат Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То напоље. Ако је изашао, па је прогласила икамат када да га виде ". [12]

Од Умара ибн 'анхума, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста Билала молитва ноћу, онда једу и пију док Ибн Умм Мактум сте позив на молитву". [13]

Пророка саллаллаху алејхи савс То је објаснио мудрост стављајући молитвену Схубух свог времена са својим говорећи: "Не позив на молитву Билал блокирања је неко од вас из оброка. Зато што је заправо позив на молитву, или је рекао: позива у вечерњим часовима, тако да људи који моле од вас вечерас (опет пауза), као и да пробуди спавача од вас "[14].

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]



Чујте шта треба Атхан и изрећи Када Икамат.




По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи



Д Чујте шта треба изговорио Када Атхан и Икамат.
Суннет за оне који слушају позив на молитву и да кажем икамат изговара као муеззинс.

Од Ебу Са'ид Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако чујете позив на молитву, мујезин само да кажем како изговара." [1]

Фром 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако мујезин каже," Аллаху екбер, Аллаху екбер. "Онда нека један од вас (такође) рећи:" Аллаху Акбар, Аллаху Акбар "Онда ако мујезин да каже." АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах. "Тако је рекао, 'АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах." Онда, ако мујезин да каже,' АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна. "Тако је рекао, 'АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна.' Онда, ако мујезин да каже, 'Хаииа То аласх схалаах "Тако је рекао," Лаа хаула валаа куввата иллаа биллаах.. "Онда, ако МУ-адзин кажу,' Хаииа То Алал фалаах." Тако је рекао, "Лаа хаула валаа куввата иллаа биллаах "Онда, ако. каже мујезин, 'Аллаху екбер, Аллаху екбер." Тако је рекао,' Аллаху екбер, Аллаху екбер. "Онда, ако мујезин каже," Ла илаха иллаллаах. "Тако је рекао," Ла илаха иллаллаах, 'са срцем искрен, онда ће он ићи у рај "[2].

Ко је рекао као МУ-адзин изговарања или када мујезин каже Хаииа То алатаин ("Хаииа 'аласх схалаах" и "Хаииа' Алал фалаах"), рекао је он, "Лаа хаула валаа куввата иллаа биллаах", или комбиновати између онога што је речено од стране и хаукалах мујезин ("Лаа хаула валаа куввата иллаа биллаах."), онда он има право да уради, ако Бог да.

Ако мујезин позива на молитву и икамат завршен и слушалац мора да одговори, онда нека кажу шта је у следећој два хадиса:

Од 'Абдуллах бин Амр, је чуо Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا سمعتم الموذن فقولوا مثل ما يقول, ثم صلوا علي, فانه من صلى علي صلى الله بها عليه عشرا, ثم سلوا الله لي الوسيلة, فانها منزلة في الجنة لا تنبغى الا لعبد من عباد الله, وارجو ان اكون انا هو, فمن سال الله لي الوسيلة حلت عليه الشفاعة.

"Ако чујете да Му-адзин, онда само кажем како је говорио Онда берсхалаватлах за мене.. За оне који ме берсхалават једном, онда Аллах ће берсхалават са њим десет пута. Онда су ал-Василах Богу за мене. То је место на небу није постигнут осим слуга слугу Божијих и надам се да ми је Василах Ко ме питају Богу, онда. он заслужује сиафа'атку.. " [3]

Од Џабир, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао:

من قال عند يسمع النداء: "اللهم رب هذه الدعوة التامة, والصلاة القايمة, ات محمدا الوسيلة والفضيلة وابعثه مقاما محمودا الذي وعدته," حلت له شفاعتى يوم القيامة.

"Ко год каже да када је чуо позив на молитву, 'О Аллаху, Господ овог савршеног позива и успостављена молитва и врлина Василах Мухамед. Ставите га у славној позицији као што је обећао "Дакле, он заслужује сиафа'атку на Судњем дану." [4].

Напомена:
Суннет за муслиман у циљу ширења позив на молитву и мољења икамат. Јер молитва је добила у то време.

Од Анас Аллах анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

الدعاء لايرد بين الاذان والاقامة.

"Решење је позив на молитву и икамат није одбацио." [5]

Е. То је Суннет за Му-адзин [6]
За МУ-адзин суннета да следите следеће ствари:
ОДГОВОР: Очекујте лице Бога са адзанниа, онда нека узме плату.

Од 'Утхман ибн Еби ал `анху Аллаху, он је рекао," Ја сам рекао,' О Аллаху, учини ме свештеник за мој народ ". Он је рекао, 'Ти си један их свештеника. Пратите једна од најслабијих међу њима (чине га као бенцхмарк-ед.), И МУ-адзин рампа да не преузима никакву плату из адзанниа "[7].

2. Хадатс светитељ великих и малих
Као што је прегледао у дискусији о "ствари су Суннет вуду 'у њему."

3. Станд суочавање са Киблах
Ибн-Мундхир је рекао: "Договорено је да став када позив на молитву је суннет. Пошто позив на молитву постало више чује. И обухвата Суннет је да се суочи са киблах када позив на молитву. Због МУ-адзин Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То се користи да позове на молитву док суочавања са Кибла. "

4. Окрените главу и врат са десне стране када је рекао: "То Хаииа аласх схалаах", и да се лево као да каже: "Хаииа '. Алал фалаах"

Од Ебу Јухаифах, видио Билал благостање молитву. Рекао је: "Пратио сам уста и назад као молитве." [8]

5.. Убацивање два прста у ухо
На основу речи Аллаха Абу Јухаифах анху: "Ја видим позив на молитву је Билала и прати уста, ваљање тамо-амо. Док су два прста у ушима "[9].

6. Подизање свој глас када позивате
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "То није Џин, људи, а други да чује ваш глас-адзин али ће сведочити за њега на Судњи дан." [10]

Ф. Колико дуго је Удаљеност између Адхан и Икамат?
Између молитве и икамат треба одвојити довољно времена да се припреми да присуствује молитви. То је сврха дисиари'атканниа молитва. У супротном, лекција се губи.

Ибн Батхтхал рекао [11], "Не постоји ограничење у овом случају осим сигурност за унос времена и окупљања људи који желе да се моле."

Г. Излаз забрањен из џамије после Атхан
Од Ебу Сиа'тса ", рекао је он," Ми никада не седе у џамији, заједно са Абу Хураира Аллаха онда МУ-адзин анху је позив на молитву. Затим, ту је човек који је устао и изашао из џамије. Ебу Хураира затим га прате са очима све док није напустио џамију. Онда Ебу Хурејре је рекао: 'Ова особа је послушао Абул Касим (Мухаммед). Саллаллаху алејхи ве селлем То '"[12]

Х.Адзан и Икамат о несталој молитвама
Молитве који је заспао или заборави, онда дисиари'аткан за њега да позове и икамат.

На основу хадиса од стране Ебу Давуд наратор у причи о Успења Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и својим друговима на путу да се моли Схубух пропустили. Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс питао Билала (за молитву и икамат), затим било који позив на молитву и икамат Билал "[13].

Ако молитва је пропустио више од једне, онда позив на молитву једном икамат за сваку молитву.

На основу хадиса од Ибн Мас'уд Аллах анху, рекао: "Заиста, су многобожачка окупирали Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем рада на четири молитвама на дан битке рова До берлалулах ноћ по вољи Божијој. Затим је наредио Билала да позове на молитву, а затим. икамат последњих подневне молитве. Онда икамат и моли 'АСР Онда икамат онда моли Магхриб.. Затим икамат онда молио наслова Исха' ". [14]

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]


Молитва правних услова


По
Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Да би молитва буде валидан, неопходно је:
ОДГОВОР: Познавање приказ времена
На основу речи Божије:

ان الصلاة كانت على المومنين كتابا موقوتا

"... Заправо то је обавеза молитве је истекло за оне који верују "[-Нисса": 103]..

Неовлашћени улазак молитве обавља пре или после времена од времена осим ако не постоји за вучу.

Б. Хадатс светац велики и мали
На основу речи Божије:

ايها الذين امنوا اذا قمتم الى الصلاة فاغسلوا وجوهكم وايديكم الى المرافق وامسحوا برءوسكم وارجلكم الى الكعبين وان كنتم جنبا فاطهروا

"О ви који верујете, када се молите, а затим оперите лица и ваше руке до лактова, руб главе и (перионице) стопала до глежњева, а ако онда јунуб опрати ..." [Ел- маа-Идах: 6].

А хадис од ибн 'Омер, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا يقبل الله صلاة بغير طهور.

"Бог није добио молитву (урађено) без пречишћавања." [1]

Ц. Светости Одећа, тела, а место се користи за молитве
Аргумент за светост дисиаратканниа дреса је реч Божија:

وثيابك فطهر

"И чисто одело." [Ел-Муддатстсир: 4].

И речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

اذا جاء احدكم المسجد, فليقلب نعليه, ولينظر فيهما فان راى خبثا, فليمسحه بالارض ثم ليصل فيهما.

"Ако неко од вас ишао у џамију, нека окрене и погледајте сандала Када је видела прљава, нека га трљати са земљом.. Онда нека се моле са њим." [2]

Аргумент за светост тела је дисиаратканниа Посланика саллаллаху алејхи То савс у 'Алија. Она га је питао о мадхии и рекао:

توضا واغسل ذكرك.

"Вуду" и пере своју голотињу. " [3]

Он је рекао жени која истихадхах:

اغسلي عنك الدم وصلي.

"Оперите крв од вас и моли се." [4]

Као оправдање за своје светиње су речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао својим друговима када су бедуини мокрења у џамији:

اريقوا على بوله سجلا من ماء.

"Сирамлах урин са кашиком воде." [5]

Напомена:
Свако ко је молио а он не зна да ли је он изложен нечистим, онда његова молитва је неважећи и не сме поновити. Ако је знао када је молитва, затим ако је могуће да се елиминише он-као сандале, или нешто више него да покрије голотињу, онда треба да га скине и завршио молитву. Ако то не дозвољавају, онда је она наставила да понови своју молитву и није обавезно.

На основу хадиса Абу Са'ид: "Пророк саллаллаху алејхи То савс никада није молио и скинуо оба сандале. Зато људи су помогли скину сандале. Када завршите, он се окренуо и рекао: "Зашто си скине своје папуче? ' Они одговорише: "Видели смо га скине, па нека иде." Он је рекао: 'Заиста Јибреел дошао до мене и рекао да је на обе сандале су нечисти. Ако неко од вас ишао у џамију, нека своје папуче и окренуо да га видим. Ако је видео нечист, нека га трљати у земљу. Онда нека се моле са њим '"[6].

Д Затвори Аурат
На основу речи Божије:

يا بني ادم خذوا زينتكم عند كل مسجد

"Син Адама, носе лепе одеће у свакој (ентер) дзамији ..." [Ел-А'рааф: 31].

То је, голотиња вашег добровољно. Због тога што се користи за обилазити Кућа гола.

Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:

لا يقبل الله صلاة حايض الا بحمار.

"Аллах не прихвата молитве женама које су имале менструацију (балигх) осим подизања носила хидзаб (покривање)." [7]

Мушко гениталије између пупка и колена. Као иу хадиса од 'Амр ибн Сиу'аиб анхум Аллаха, од свог оца, од његовог деде, марфу':

ما بين السرة والركبة عورة.

"Између пупка и колена је голотиња". [8]

Од Јархад Ал-Аслами, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс прошло када сам носио тканину која изгледа подигао моју бутину. Он је рекао:

غط فخذك فان الفخذ عورة.

"Затворите своје ноге Јер прави Бутина је голотиња.." [9]

Што се тиче жена, то је голотиња његовог целог тела осим на лицу и рукама у молитви.

На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:

المراة عورة.

"Жене су голотиња". [10]

Његове речи такође:

لا يقبل الله صلاة حايض الا بحمار.

"Аллах не прихвата молитве женама које су имале менструацију (балигх) осим ношења тканина маску." [11]

Е. Суочавање са Киблах
На основу речи Аллаха, узвишен:

فول وجهك شطر المسجد الحرام وحيث ما كنتم فولوا وجوهكم شطره

"... палингканлах лице на Гранд Москуе. И где год ви (сви) су, затим ваше лице према њему палингканлах ... "[Ел-Бекаре: 150].

Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То сиромашним људима у молитви:

اذا قمت الى الصلاة فاسبع الوضوء ثم استقبل القبلة.

"Ако желите да се моли, затим бервудху'лах савршено. Онда се суочи са Кибла ... "[12]

Дозвољени (молитва) је не суочава са Кибла када су у стању страха и кад молитва је добровољно на возилу док су у транзиту.

Он је рекао:

فان خفتم فرجالا او ركبانا

"Ако сте у стању страха (опасност), затим Моли се док ходате или возите ..." [Ел-Бекаре: 239].

Омер ибн 'анхума је рекао, "Суочавање са Кибла или не суочава."

Нафи 'каже: "Мислим, не Омер ибн' анхума, али га помињем од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То". [13]

Од Умара ибн 'анхума, је рекао: "Када су Посланика саллаллаху алејхи То савс молио над возилом окренути у било ком правцу и молим Витр на њему. Међутим, он није обавезна молитва на њега "[14].

Напомена:
Ко год је покушао да пронађе правац Киблах и молио суочавање са Кибла правац по њега, како се наводи, али се испоставило погрешно, онда он не сме поновити.

Од 'Амира бин Раби'а Аллах анху, рекао: "Ми смо делили Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То на путовање на тамној ноћи и нисмо знали правац Киблах. Онда свако од нас моле према њиховом правцу. Када је било јутро, ми рећи да Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То. Онда стих сиђе:

فاينما تولوا فثم وجه الله

"... па где сте окренути постоји лице Бога ... "[Ел-Бекаре: 115]". [15]

Ф. Намера
Нека они који желе да се моле за молитвену и намеру да одлучи да жели да уради са својим срцем, као што је (намера) подневну молитву ", АСР, или Суннет молитве [16]. Дисиари'аткан не кажем зато што Посланика саллаллаху алејхи То савс никада изговорити. Ако Посланика саллаллаху алејхи То савс устао на молитву, он менгуцапан, "Аллаху екбер", а не рећи ништа пре. Раније је мелафазхкан нема намеру уопште, нити рећи: "Молим Аллаха да ову молитву, окренут према Киблах, четири рекјата, као свештеника или паству." Да не кажем, "готовину или доношења горе '..."

То су све јеретике. Нико није испричана са сахеех Санад или Да'ееф и Муснад или мурсал. Нико други лафазх. Не од једног свог пријатеља, нити је оцењен као добар по Таби'ин, односно четири имама. [17]

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]





извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment