Wednesday, July 4, 2012

Анђели Саи "Аамиин" Када завршите читање имама Ал Фаатихах


Анђели Саи "Аамиин" Када завршите читање имама Ал Фаатихах



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Постоји толико много текстова који показују да су анђели кажу "аамиин" када свештеник завршио читање Ал-Фаатихах.

Међу доказима који показују да је:

ОДГОВОР: Ал имам ал-Бухари испричао из Абу Хураира Аллах анху, рекао: "Заиста пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا قال الامام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا: امين, فانه من وافق قوله قول الملايكة غفر له ما تقدم من ذنبه ".

"Ако свештеник чита: غير المغضوب عليهم ولا الضالين, онда изговарати на 'аамиин'. Јер ко год се поклапа речи (по потреби) са поздрав од анђела, онда његови греси ће бити опроштени прошлост '" [1]

2. Аш-Сиаикхани испричао из Абу Хураира Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

اذا قال احدكم امين وقالت الملايكة في السماء امين, فوافقت احداهما الاخرى غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ако једна од кажете 'аамиин", а затим ангелима на небесима изрека "аамиин', а затим један прави оним што други кажу, [2] је прошло греси ће бити опроштени." [3]

Неке ствари можемо да разумемо из хадиса да је анђели кажу "аамиин" на крају читања Ал-Фаатихах свештеника, и значење речи امين (аамиин) је: ". Милостиво Боже,"

Ал-хафиз Ибн Хајар је рекао: "И лафазх امين укључујући Исим фицил, као лафазх صه, чији смисао је 'схут уп!' Значење امين (аамиин) према већини учењака је:." Боже, милости ", а такође постоје не тврде тако, то је само да се све враћа у том смислу "[4].

Ал имам ал-Бухари од 'Ата испричао' која реч امين је молитва. [5]

Јер је познато да је анђели сиафа'ат људима који се моле на крају читања Ал-Фаатихах свештеника, рекао је анђео рекао: 'Аамиин, "чије значење је:". Боже, милостиво их траже "

Његовом милошћу, Аллах би нас све, укључујући њихове класе, аамиин. Алах Ко Махахидуп Махабердири сами поново.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]



Благослови на анђела за повезивање људи Схафф



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу онима који су пронашли срећу са благословом на Аллаха и Његових анђела њима су они који увек повезују Схафф, они неће дозволити вакуум у Схафф.

Међу доказима који показују да је:

ОДГОВОР: Имам (тј. Ахмед, Ибн Мајах, Ибн Кхузаимах, и Ибн ал-Хаким Хиббан) испричана из 'Аиша анхума Аллаха, он је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Заиста Аллах и анђели су увек берсхалават људима који су повезали-Схафф Схафф '." [1]

Ал-Имам Ибн Кхузаимах обезбеди поглавље са насловом овог хадиса: [2] "Глава Схалават помену Бог и Његови анђели на Схафф Повезивање људи."

Иако имам Ибн Хиббан обезбеди поглавља са насловима у овом хадису: "Божија Милост Петиција جل وعلا и опроштај од Анђела за Схафф Цоннецтинг Пеопле су Раскинута." [3]

2. Имам Ибн Кхузаимах испричао из Азиб ал-БАРА То бин То анхума Аллаха, он је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи савс То је за сваку Схафф из једног угла до другог угла. Он протрља рамена или груди сваког нашег груди говорећи:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

"Да ли се слажете са другима, јер ако је тако, онда будите опрезни да би било у супротности. '"

Он је такође саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الاول.

"Заиста, Аллах и анђели су увек берсхалават људима који повезују Схафф Схафф водећи." [4]

Имам Ибн Кхузаимах дати поглавље у својој књизи под насловом: ". Поглавље о Схалават Бога и анђеле на повезивање људи Схафф Схафф-пол" [5]

Асхаба Аллаховог анхум некада веома упорна у попуњавања упражњено Схафф. У историји шоу ствари су:

Прво, ал имам ал-Бухари од испричао Анас Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

اقيموا صفوفكم فاني اراكم من ورايي ظهري.

"Маке-стрејт Схафф Схафф ти, јер сам вас видела иза леђа."

"И један од нас увек ставља раменима на раменима једног пријатеља који је на његовој страни, а ноге на ногу свог пријатеља." [6]

Друго, ал имам Ебу Давуд наратор из-Ну'ман бин Баширом анхума Аллаха, он је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс суочава људе са својим лицем, а затим рекао:

اقيموا صفوفكم.

"Маке-стрејт Схафф Схафф сте" (Спокен три пута). [7]

Онда је рекао:

والله لتقيمن صفوفكم او ليخالفن بين قلوبكم.

'Тако ми Аллаха, да равно-Схафф Схафф Бог ће вас учинити или упозорење ти (заједнички) не слажем. "

Он је рекао: ". Видео сам некога ко притисне раме уз раме на оближњем пријатеља, колено на колено, зглоб и до зглоба" [8]

Шејх Мухамед Ал-Хакк Сиамсул То Азхим Абад је рекао: "У хадиси су аргументи који указују на значај алигн-Схафф Схафф у молитви. И то је део савршенства у молитви, без назад или напред више од било ког другог у Схафф, запечаћене рамена до рамена, колена пресованих заједно са коленима, зглобовима и учвршћене на глежњева. Али, нажалост, Суннет је напустио данас, а ако се ради Суннет, онда многи људи ће бежати као дивљег магарца. Иннаа лиллаахи иннаа илаихи рааји'уун ВА "[9].

Аллах теала Субханаху ВА нас не би међу онима који су вољни да се повеже Схафф, међутим, Аллах теала Субханаху ВА Његовом милошћу чине све нас, укључујући људе који су увек повезати-Схафф Схафф у молитви да Бог и Његови анђели су увек берсхалават за све нас.

Иаа Аамиин Раббал То ааламиин.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]
_______



Благослови на Анђела лица која су у наредном праву када Схафф Молитва


По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу људима који су срећни са анђелима својим благословом о људима који су на правом имама у молитви. Међу доказима који показује ово је хадис од Имама наратор (тј. Ебу Давуд, Ибн Хиббан и Ибн Мајах) од 'анхума Аа'исхах Аллаха, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават да (они) који су у Схафф Схафф праву '". [1]

Ал-Имам Ибн Мајах обезбеди поглавље са насловом овог хадиса: [2] "Право Следећи Поглавље Схафф врлине."

Ал имам Ибн Хиббан такође обезбеђује поглавље о овом хадису са насловом: ". Милост Милост Бога и молитве Жалбено Ангелс За некога Имплементирати Схафф одмах поред" [3]

У асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је увек жељан да буде у Схафф () са десне стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То када се моли.

Имам Муслим преноси од испричао Азиб ал-БАРА То бин То Аллах анху, је рекао:

كنا اذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم احببنا ان نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"Ако смо молили иза Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, заиста смо желели да буде у десној руци, где ће се суочити на нашем лицу." [4]

Ал имам Невеви у хадису обезбеди поглавље са насловом: ". Поглавље Диањурканниа молитва имама одмах поред" [5]

Ал-Мулла То Али ал-Схаикх Кари цитира Ибн Малик, који је дао та'лик (Коментара) у хадису је рекао: "Овај хадис указује. Право славу Схафф" [6]

Аллах теала Субханаху ВА дати олакшање за све нас да се увек моле са десне стране свештеника. Заиста Аллах је чује и Махаменгабулкан захтев.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]




Решење Ангелс за људе са Бити Испред Молитва Схафф


По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу онима који су имали среће са анђелима својим благословом о људима који се налазе на предњој страни Сафф у молитви, она бити на Схафф прво, друго или друга предња Схафф.

Што се тиче аргумента да показује да је анђели берсхалават онима који постоје у првој Схафф када се молитва је хадис наратор је имам Ибн ел-Схахиихниа Хиббан у књизи, он је наратор са Ал-Барра То анху Аллаха, он је рекао: "Посланик Аллаха 'алејхи ве селлем рекао:

ان الله وملايكته يصلون على الصف الاول.

"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават да (они) који су на првом Схафф '." [1]

Ал-Мулла 'Али ел-Кари када објашњавајући речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем: "Заиста, Аллах и Мала-берсхалават његов појас", рекао је: "То је пад од љубави према Богу, молитва за Божију помоћ је увек за њега и друге захтеве од стране анђела за њега "[2].

Имам Ибн Хиббан обезбеди поглавље са насловом овог хадиса: [3] "објашњење о милости Божјој и његова примена جل وعلا милосрђе анђела молитве за људе у Првом Схафф."

Што се тиче аргумента о анђела за благослова о људима који постоје на другом Схафф у молитви са онима који постоје у првој Схафф је хадис наратор је Имам Ахмед, Абу Умамах Аллаха То анху, рекао: "Посланик Аллаха алејхи ве селлем рекао: "Заиста Аллаху и анђеле берсхалават онима који постоје у првој Схафф (у молитви)" Онда пријатељ је рекао:. "! и онима који постоје у другој Схафф, Аллахов Посланик '[ 4] и пророк саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Заиста Аллаху и анђеле берсхалават људима који су на првом Схафф (у молитви)" Онда пријатељ је рекао:. "И други Схафф, Аллахов Посланиче! 'Онда Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: 'А да (људи који су) у другој Схафф' "[5].

Овај хадис указује да је Аллах Субханаху ВА теала и Његов Анђели берсхалават да људи који су на другом Схафф у молитви, али уз објашњење да су људи који се налазе на првом Схафф више маинстреам него што јесу, јер су Посланика саллаллаху алејхи То ВА савс поновио благослове на Аллаха и анђелима његовим људима који се налазе на првом Схафф два пута. Унутар петље, као што је откривено је Шејх Ахмед ибн 'ал Банна Абдиррахман-да постоји врлина која је више за оне који су на првом Схафф, а врлина је врлина је удвостручена у поређењу са другом Схафф, јер је особа која је оставила Схафф прво треба увек бити на опрезу да се осећају ускраћени, па се не уклапа у друге Схафф, све док он није изопштен из ових великих врлина. [6]

Што се тиче аргумента да показује да Анђели берсхалават за људе који су на-Схафф Схафф је молитва лидер у хадису приповедач Имама два (тј. Ебу Давуд и Ибн Кхузаимах) из ал-БАРА То бин То Азиб анхума Аллаха, он је рекао: : "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على الصفوف الاول.

"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават да (они) који су на-Схафф Схафф оштрица '". [7]

Имам Ибн Кхузаимах да овај хадис у поглављу о Схахиихниа са насловом: ". Главе Схалават О Аллаху и Његовим анђелима Схафф Схафф-полним" [8]

У историји једног имама-НАСА-И, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الله وملايكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Заиста Аллах и Његови анђели берсхалават да (они) који су на-Схафф Схафф први план." [9]

У закључку, да је Аллах Субханаху ВА теала и Његов Анђели берсхалават људима који се налазе на првом Схафф у молитви, људи који су на другом Схафф, а људи који су на-Схафф Схафф Форефронт. Али благослови на људи који се налазе на првом Схафф много више него маинстреам-Схафф Схафф друге.

Дакле, постоји чак и један извештај који открива примат од људи који су на првом Схафф у молитви, у којој се приповедач Ал-Имам Бухари од Ебу Хураира Аллах анху, рекао: "Заиста, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الاول ثم لم يجدوا الا ان يستهموا عليه لاستهموا.

"Ако су људи свесни (награда) која је на први позив на молитву и Сафф, онда они неће га добити, осим да се направи [10], они би урадили на лутрији '". [11]

Аллах да нас све укључујући и људе који су увек били први Схафф са својим врлинама. Боже милостиво, иаа иаа Хаииу Каииуум.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]



Владајућа Анђео Ваитинг људима који седе Праиер



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу људима који су срећни са захтевом за помиловање и молите анђела је слуга који је сједио у џамији на молитви у стању чекања за вудоо '.

Имам Муслим преноси од Ебу испричао Хураира Аллах анху, прави Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:

احدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملايكة: اللهم اغفر له اللهم ارحمه ".

"То није једна од вас седи чекајући молитву, док је он у стању чистоте, али Анђели ће мендо'аканниа: 'О Аллаху, опрости му. Боже, да га брине "" [1].

Имам Ибн Кхузаимах такође испричао Овај хадис у књизи под насловом Схахиихниа и то: "Врлина Поглавље Седење на чекању у џамији у оквиру молитве, а одлучујући Ангел Схалават га, јер не узнемиравај друге и дуго Вудху'ниа није јасно." [ 2]

Аллаху екбер! То је хуманитарна организација која је веома лако урадити, али награде су огромне. Неко седи у стању чекања вудоо 'за молитве, па као да је био у молитви и анђеле мендо'аканниа тако да он добија опроштај од Аллаха теала Субханаху ва и Његове љубави.

О Аллаху, да нас не ометају, наша браћа, наша деца су такође веома племенитог добротворне сврхе и пуна благослова. Љубазно, Господе Свемоћни више узвишено.

Уцењаци нама Салаф веома одлучни да урадите веома племенито добротворне сврхе, а између емисији као што је приповедач Имам Ибн ал-Мубарак, од ибн 'АТА' како-са-Иб, он је рекао: "Дошли смо до Абу 'Абдиррахман Сулами-као-она је 'Абдуллах бин Хубаиб-смрт чека у џамији. Онда смо рекли: 'Било би лепо ако сте преместили у кревету, јер аутсар (удобнија).' "

Хусаин ал-један-наратор је рекао, "Аутсар значење је више удобан."

Он је рекао: "Тако и тако се односи на мене, у ствари пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:

لا يزال احدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Увек неко од вас добили награду све док је молио у џамији где је молио за чекајући молитви. '" [3]

У историји Ибн Са'ад каже: "Анђели рекао: 'О Аллаху, опрости му. Боже, да га брине "."

Он је (као Абу 'Абдиррахман-Сулами) је рекао: ". Желим да умрем кад сам био у џамији" [4]

Боже, помилуј слуге свог, и учини нас као људи који су преузели пут. Љубазно, Боже, о Јанг Махахидуп Махабердири поседујете поново.

Још једна врлина које се добијају од оних који седе чекајући молитва-по основу Аллаха, Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То дао глад вест да су људи који се молио у време молитве и икамат, сигурно својом молитве неће бити одбијен. Имам (имам Ахмед, Ибн Кхузаимах имам, имам и имам Ибн Хиббан Дхи-иа-Удин ал Макдиси) анху испричао Анас од Аллаха, он је рекао: "Расулулах саллаллаху алејхи То савс рекао:

ان الدعاء لا يرد بين الاذان والاقامة, فادعوا.

'Заиста молитва (који је понудио) у позив на молитву и икамат никада неће бити одбијена, јер бердо'алах.' "[5]

Имам Ибн Кхузаимах креирате поглавља у овом хадису са насловом: "Поглавље Диањурканниа Између Адхан и Икамат моле са надом да молитве не сме одбијен."

Боже, да молитву као свој велики дар за нас. Све наше захтеве милостиво, Господе над војскама.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]


Анђео милости петиције за људе који спавају у државном Холи Нигхт (То је девојка ')



По
Др Шеик бин Фадл пре Божанска Света


Међу људима који су срећни са молитвом анђела су људи који су спавали ноћ у стању чистоће. Међу доказима који показују да је:

ОДГОВОР: Ал имам атх-Тхабрани испричана из Аббас ибн 'анхума Аллаха да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:

طهروا هذه الاجساد طهركم الله, فانه ليس من عبد يبيت طاهرا الا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل الا قال: اللهم اغفر لعبدك فانه بات طاهرا.

"Обележавању ваша тела, Бог посвећујем, јер слуга не спавао ноћ у стању чистоте, али анђео ће бити с њим у сии'аар [1], а не једно време је он окрене, али анђели ће рећи : 'О Аллаху, опрости ваш слуга, јер је спавао претходне ноћи у стању чистоће.' "[2]

2. Ал имам Ибн Хиббан од испричао Умара ибн 'анума, он је рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ الا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فانه بات طاهرا.

"Они који спавају у кедаан светима, онда Анђели ће бити са њим у одећи и не анђео, али он се пробудио помолио:. 'О Аллаху, опрости твој слуга је тако и зато што је спавао у стању чистоће.'" [3]

Имам Ибн Хиббан почети са насловом овог хадиса: "Анђела милосрђа апликације за људе који спавају у држави Светог ноћи када је Ваке Уп".

Међу једињења која се може научити из претходног хадиса је:

Прво: Анђели ће бити с њим у његовој одећи. То је био најбољи пријатељ и најплеменитији, ако одговори на људе који спавају у светој кедаан само то, онда би био довољан.

Друго: анђео послат од Аллаха теала Субханаху ва за опроштај молећи га сваки пут окренуо ноћу и када се пробудио из свог сна.

Аллаху екбер! Добротворна организација која је веома лако урадити, али награда је огромна!

И не само то, постоји још један извештај који показује врлину оних који су спавали ноћ у стању чистоће. Тако да је наратор по два имама, Имам Ахмед и Ебу Давуд од имама Му'адх бин Јабал Асхаба Аллаховог анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسال الله خيرا من الدنيا والاخرة الا اعطاه اياه.

"Није муслиман, провео ноћ у стању дхикр Алаха и у стању чистоте, онда се пробуди [4] у једној ноћи и молио за добро света, односно у даљем тексту: изјаснио се Богу, али Аллах ће дати свој захтев". [5]

Може се разумети из хадиса да спавање у стању чистоте су међу узроцима молитви је одобрен од Аллаха теала Субханаху ва, јер пепео-Схаадикул Масхдуук (праведан и оправдан) који говори са откривења, да је наш племенити Посланик, саллаллаху 'алејхи ве селлем је рекао да људи који спавају у стању чистоте и дхикр онда је устао и молио добар света или у даљем тексту онда је Аллах теала Субханаху ВА ће одобрити захтев.

Аллах теала је драго да нам се све спадају у ову групу. Љубазно, Господе Свемоћни више узвишено.

[Копирано из књиге Ман Тусхаллии То алаихимул Малаа икату ВА-Ман Тал'анухум, аутор др Шеик бин Фадл пре Божанска Божанство, Издавач идарах Турјуман ал Ислами, Пакистана, први пут објављено 1420 В - 2000 АД, у индонежанском Титле: људи у До'ака анђела и Бени Преводиоци Сарбени]



Дефиниција оставке


По
Др То Абдуллах бин Омер То АД-Думаији


ОДГОВОР: Разумевање Лугхави (У Бахаса).
Реч "التوكل" потиче од речи "وكل". Он је рекао,
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" значи предају Њему [1] Такође, ". وكل اليه الامر وكلا ووكولا" што значи да се предају и напусте га. [2]

Као што је добро ", رجل وكل ووكلة" као реч "хумазах" и "тукалатун" што значи слабу особу која представља свој посао неком другом у исто време ослања на њега [3] Ал Азхари је рекао:.

رجل وكلة اذا كان يكل امره الى الناس

"Неко зове" Вукалатун, "ако је он дао посао неком другом." [4]

А фраза "وفرس واكل" значи ослањајући се на возача у скоку и захтева ударац.

А реч "الوكيل" бервазан фа'иил маф'ул значење, то јест, они којима је поверено са пословима пословног власника. Ал Азхари рекао, "под називом 'وكيل', јер је добио власник предузећа (представља) овлашћење да му да заврши свој посао и он се назива [5] 'موكول اليه'"

Неки од њих тумаче реч "الوكيل" као "الكافل" односно да гарантује. Рагхиб каже, "реч 'الواكيل' генерално, јер свака мора вакиил кафиил, али не сваки вакиил га као кафиил." [6]

Реч "التوكيل" значи, ако се ослањају на друге и можете га направити као представник за себе.

Реч "توكل" бервазан "تفعل" од речи "الوكلة" или "وكلة" што значи емисију и неспособност да се ослањају на друге [7]. И исимниа је [8] "التكلان".

Ибн-Атхир је рекао, "каже 'توكل بالامر', ако примена материје покривен. 'وكلت امري الى فلان', то значи да Наслонио сам му одједном су се склонили у аферу. Такође делегати сама материја [9]. А понекад и заједно.

Ар-Рагхиб ал Асхфахани рекао, "реч 'التوكل рече две стране. Он каже, 'توكلت لفلان', што значи да серахи моћ са њим. И то је такође рекао, 'وكلته فتوكل لي "што значи оставити ствари сам му, тако да ме представља. А реч "توكلت عليه" мршав значи ја на њега "[10].

На основу горенаведеног, што се подразумева под речју الوكالة је двострук:

Прво: التوكيل, која представља и представљен.

Друго: التوكل што значи да ради задатак на основу заступљености датом од стране даваоца права [11].

Тако да су неки од значења те речи. И даље постоје неки други смисао, а овде ја намерно не кажем зато што није постојала веза са оним што је овде намењено.

Б. Дефиниција термина.
Смисао трајања "توكل" (таваккул), а затим се посматра из позиције која открива једну од стања јетре су тешко погодити на одређене границе. Дакле, било је много тумачења учењака у различитим облицима. Од чега нема их тумаче, а ту се обично тумачи помоћу узрока и фактора, или вредност или део њеног значења, као што је то обичај у Салаф у њиховој интерпретацији.

Међу узроцима та разлика је оно стање срца и дела, то је веома тешко погодити са сигурношћу и откривања (ограничење) на речима. Дакле, на овој оставци. Ал-Газали је рекао: "... Није јасно у погледу значења и тежак у смислу милосрђа." [12]

Пошто они не баве овим појмовима са суштинску смислу те речи, али су за циљ само да се објасни значај ових критеријума или одрже стање особе која каже или чак до слушаоца мада, или других узрока.
Дакле, појава и њиховог тумачења лахирииахниа изгледа као да постоји разлика и промена, које у суштини састоји од неколико делова општег значења саме речи или оставке распрострањености, утицаја и вредности.

Међу најважније од тумачења које су:

ОДГОВОР: Абас ибн 'анхума Аллах каже: "То је, у потпуности веровати у Бога [13]".

2. Имам Ахмед је рекао, "оставка значи да одлуче претрагу са очај бића [14]."

А он је рекао, "реч оставка значи покорност Аллаху Свемогућег Тсануху послове, као и веровати потпуно Њему". [15]

3. 'Абдуллах ибн Давуд ел-Кхураиби [16] каже: "Видио сам оставку као хуснузхан (или предрасуда) ка Богу". [17]

4. Сиакик бин Ибрахима [18] рекао, "оставка значи мир на оно што је обећано од стране Свемогући Бог". [19]

5.. Ал-Хасан је упитан о оставке, он је одговорио: "То је, задовољство у Свемоћног Бога"

6. Када су упитани о оставци, 'Алија ибн Ахмед Ал-Бусиањи [20] каже, "Бреакинг далеко од моћи и снаге и моћи и снаге људи попут вас." [21]

7. Ибн Јаузи рахимахуллах рекао неке од њих ", односно покорности Богу пословима, као облик пуним поверењем у свом добром управљању". [22]

8. Рајаб ибн ал-Ханбали рекао: "То је, актуелни ослањање срца до Свемогући Бог за добијање користи од послова и одбио да нашкоди цео свет и у даљем тексту." [23]

9. Ал-хафиз Ибн Хајар је рекао: "Неки кажу: 'То је, окрените ставове разних узрока после припрема за'". [24]

10. То Шејх Абдуллах бин Мухамед бин Абд ал-То Ваххаб рекао: "То је акт слуге одмарао своје пословање Само Аллах, који нема партнера са њим у свим пословима, обе верских послова и световне послове." [25]

11. Можда најближа дефиниција која може да комбинује разне делове горе је рећи, "То је стање срца која долази из познавања Бога, вера у Његово јединство у стварању, контроли, дајући штету и корист, и одбијају да дају. Оно што Он хоће, а шта ће се десити није пожељна, она никада неће десити. Дакле, не постоји потреба да се ослони на њега одједном све да му се предају одједном да се осећају смирено и самопоуздања у контакту са њим. Такође верују у целости о адекватности постојећих у њему за оно што се ослони на Њега "[26].

[Преписан из књиге Ат-таваккул То алаллаахи Та'аалаа, аутор др 'Абдуллах бин Омер То АД-Думаији, Индонезија РАЗУМЕЛИ оставку ослања Едитион сви послови Аллаху Свемогући, преводилац М. Абдул Гхаффар Е.М. Читач Издавачи ибн Катхир, Раби ал аввал 1426Х априла 2005М]



Природа оставке



По
Др То Абдуллах бин Омер То АД-Думаији


Као што смо раније изјавили да је оставка стање које проистичу из сета, где природа оставке неће бити савршена, осим за њега. Дакле, Ибн-Каииим рекао, "То је тврдио да велики део човечанства је потпуно тумаче оставку као поверење и да га као сопствени оставке природе. А има и оних који га тумаче као предају. Други су га тумачити као предају. Тако се може видети да је положај оставке јесте да уједини целу ствар ". [1]

Неки научници тумаче оставка је именован као један, два или три од ових послова. Ибн ал-Каииим и назовите га по неколико степени [2], као што следи:

ОДГОВОР: Знајте Господа и Његови атрибути, било способност, ауторитет, довољност, крај свих ствари у његовом науке, његова појава његове воље, веровање у довољности његовом заштитом, а савршенство извршења онога што је додељен му, и да нема створење може да заузме ову позицију. [3]

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао, "ма'рифат (знање) ово је први ниво, где слуга ставио ногу у (позиција), оставке". [4]

Он такође наводи фразу Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах смилује, да је: "Дакле, оставка не би била истина и да је тешко замислити да би се могло урадити филозофа или Кадарииах групе (групе које одбацују атрибуте Бога), који каже да у природи постоји Бог власти нешто што не може или хоће из класе Јахмииах који негира карактер Свемогући Бог. А оставка се не иде право, осим из АХЛ-ул-Итхбат Ахлус (Суннет) "[5].

Ибн-Каииим рекао: "Они су били, да су филозофи и саксонски Кадарииах Хеарт Бреакер за улицу, сама срце са Творцем и љубави према Аллаху ва Субханаху Та'ла срца". [6]

Како су могли да се замисли то, наиме, оставка Аллаху теала Субханаху ва, док они поричу знање Аллахово теала Субханаху УА малим стварима, као и одбијању да га својстава ал фицил ал- икхтииарииах (воља дела), воља Божија, и воље.

2. Одређивање узрока, одржавање и спровођење.
То је, оставка једног службеника неће бити праве и истините, осим да утврди узроке, јер је оставка била узрок најмоћнији у кривца да испоручи до њега. Већина мистика схвате да утврђивање узрока који може да запрља оставку и пенафианниа (пениадаанниа) је савршен оставка.

У том случају, они имају неке прилично добро познати мишљење, дискусија ће бити представљен као одговору на њега и даље, ако Бог да. Али, то подразумева савршенство оставке се не заснива на тим узроцима и зависила њега, као и престанак њеног срца, као што ће бити касније детаљно дијеласскан.

Дакле, оставка неће бити савршена, осим елиминисањем узрока срчаног и уд зависности од њега, па понекад је одсечен од њега и наставио са њим понекад. Само је Аллах теала Субханаху ВА зна боље [7].

3. Јачање срце на основу монотеизма.
Оставка се не сматра истински слуга таухидниа суди коректно у сваком случају. У ствари, суштина оставке да постоји јединство у јетри. Дакле, докле год то остаје у мом срцу постоје везе на Схирк, онда таваккалниа сматра неисправан. Колико чистота монотеизма, колико је такође тачно оценио оставка. [8]

4. Одмор срце Аллаху теала Субханаху ва и осећају мирни и спокојни, потпуно поверење и његовом менаџменту, као што је предложено од стране неких интелектуалаца: "Људи који су једини поверење је као беба, не знајући шта би могао да направи заштиту , осим груди мајке. Таква су тада једини поверење људи, у којој он не може узети уточиште, осим Господу своме миру "[9].

Дакле, Ибн-Каииим можда Аллах помилуј кажу, "оставка је смисао везан за две основе: поверење и ослонити. Ово је суштина: اياك نعبد واياك نستعين ". Само ја те обожавам и тебе само да питам за помоћ '" [10] [11]

5.. Љубазно мислио да Свемогући Бог.
Она је интерпретирана од стране неких људи који су први пут разговарали о томе. Ово је један од стубова оставке, што оставка не може описати, осим људи који берхуснузхан (љубазно мислио) да Аллаху теала Субханаху ва.

Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао: "Истина је да је Бог узео своју хуснузхан искључиво поверења у Њега, јер оставка је било незамисливо да они који служе као мета сумње и ту је оставку на делу неочекивани. Само Бог зна најбоље "[12].

Стога, Аллах Узвишени је рекао у једном кудси хадиса: "Ја зависе од слугу својих предрасуда против мене." [13]

Три дана пред смрт, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је рекао:

لا يموتن احدكم الا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Не дозволите да неко од вас умре, али је био у стању врсте мислио да Свемогући Бог". [14]

6. Срце се преда Њему и извући сву фактор који води до њега и одсече све перинтангниа.
Ово је одличан вид покорности Аллаху теала Субханаху ва, тако да она никада неће, али оно што се жели Аллаха, не волимо, али оно што је волео, није мрзео, мрзео, осим што Њега, и не раде или остави, сем што је заповедио да то уради или остави.

А ово је реализација смислу 'убудииах (службеност) је савршен да Аллаха теала. И то је значење хадиса од повереника (Аллаха), у којем наводи:

... وما يزال عبدي يتقرب الي بالنوافل حتى احبه, فاذا احببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وان سالني لاعطينه, ولين استعاذني لاعيذنه ...

"... И мој слуга увек ближи мом Сунном праксе са праксом, тако да га волим. И ако сам га волео, онда ћу бити особе које је он користио да чује, очи да је он користио да изгледају, оружје које је користио за напад, и да је искористио своје ноге да хода. А ако ме питате ја ћу га дати, а ако мене питате заштиту да би се заштитио сам дефинитивно ће ... "[15]

7. Само предаја. [16]
Ово се тумачи Имам Ахмед и други. Ибн-Каииим је рекао: "предају о духу, материји, као и природе оставке. Наиме, став предаје Богу све послове, па га ставити на њега с надом, без присиле и захтевима "[17].

Тако, просечна одред одједном се повукао са власти и снаге и достављање свих послова само да Пенгуасанниа [18] Крепки, узвишено поново. У молитвама, пророк Схаллалаху То алејхи ве селлем изговорио:

اللهم اسلمت وجهي اليك, وفوضت امري اليك.

"О Аллаху, ја пошаљем своје лице према Вама и ја пасрахкан своју фирму за вас". [19]

А о верницима из реда породици фараона, рекао је он у речи Аллаха, узвишен:

وافوض امري الى الله ان الله بصير بالعباد

"... И ја пошаљем своје аферу Аллаху. Заиста Аллах је видјелац његове слуге "[Ел-Му'мин: 44].

Наставак са одредбом награда за оставке, у којој је рекао:

فوقاه الله سييات ما مكروا

"Тако је Бог сачувати од зла свог лукавства ..." [Ел-Му'мин: 45]
.
Ибн Јарир Табари испричао са као-Сиа'аби санадниа, рекао је он, "Сиатир [20] Ибн Сахл једном седео близу Масрук, онда Сиатир рећи, можеш ли ми рећи шта сте чули од Ибн Мас'уд, тако да ћу оправдавају ви или ја који ће вам рећи да ћете оправдати себе? Масрук тада рекао, "Но Али, ви сте информисани да ћу вас оправдати "Онда је он рекао:" Чуо сам Ибн Мас'уд рекао, "Сигурно највеће стих у ал-Кур-ради: Тафвиидхан [21] (подношење. само), то јест, "И ко једини поверење у Аллах Аллах ће бити довољна (треба) да га". [22] Масрук рекао, 'У праву си.' "[23]

8. Ридха.
Ибн-Каииим рекао, "Ридха био резултат оставке. А они који га тумаче [24], тако да интерпретира уз велику вредност и користи. Дакле, ако је једини поверења га потпуно, он је несумњиво ће бити задовољан са оним што је учињено од стране странке дипасрахиниа "[25].

Шејх ал-Ислам је рекао да благослов и сурроунд шта је предодређен оставку (што оставка пре инцидента, а задовољство након догађаја) [26].

Дакле, људи који једини поверење у Бога пред чин и задовољство у ономе што је наведено за њега после акта, што значи да је учињено "убудииах или смисао. [27]

А Аллах теала Субханаху ВА мора да помири два у његовим речима:

ولو انهم رضوا ما اتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيوتينا الله من فضله ورسوله انا الى الله راغبون

"Уколико су заиста задовољни са оним што је дао Аллаха и Његовог Посланика њима, и рече:" Аллах је довољан за нас, Бог ће нам дати неке његове доброту, и тако (такође) Његова Мессенгер, сигурно смо оне који се надају у Бога, '(тако да би било боље за њих) "[На-Тавбах: 59]..

Као што Пророк саллаллаху алејхи ве селлем То такође морати да се помире између њих у молитви коју је подучавао Истикхарах својим друговима, како је такође предаје писмо из Ал-Кур-на њих, где на почетку молитве, хе је рекао:

اللهم اني استخيرك بعلمك, واستقدرك بقدرتك, واسالك من فضلك العظيم

"Алах Да, заиста молим те да води своју науку, изјаснио се са снагом закона Твојих, и молим Твоја милост је велика."

А ово је оставка и тафвидх (предаја). Онда га је затворена од стране тражећи молитве на задовољства га поздрављали:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم ارضني به

"Успоставити добар према мени добро где год да буде, онда су људи који чине сам задовољан са овом одредбом". [28]

А међу молитвама које се молио у својој молитви гласи: "... واسالك الرضا بعد القضاء" (". ... И молим задовољство након што се '(решавање))" [29]

Шејх ал-ислам Ибн Тејмијје је рекао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем вас питао после задовољство што се", јер тада између природе задовољства пре, јер у ствари то је одлука да му је драго ако га добију, јер све што ће тералисаси ридхаан после тога. "[ 30]

Тако осам нивоа, од којих су део узрока и зглобови од оставке, а постоји и део вредности и утицаја, а неки од њих су део свог значења. Свако ко га усавршио значи да је усавршио станицу оставке одједном га утврди. А ако ни један од њих, значи умањила своје вредности таваккалниа одговарајуће недостатке. А Аллах најбоље зна.

[Преписан из књиге Ат-таваккул То алаллаахи Та'аалаа, аутор др 'Абдуллах бин Омер То АД-Думаији, Индонезија РАЗУМЕЛИ оставку ослања Едитион сви послови Аллаху Свемогући, преводилац М. Абдул Гхаффар Е.М. Читач Издавачи ибн Катхир, Раби ал аввал 1426 В - април 2005 М]






извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment