Friday, July 13, 2012

Табарруј У завојем; Аллах Узвишени каже:. قل من حرم زينة الله التي اخرج لعباده والطيبات من الرزق .. "Реци:" Ко је не дај Боже накит његове која је издата за своје службенике, а (који је поново да забрани) добра опскрба "Реци:" Све у свему то (под условом) за оне који верују у живот света , (њима ионако) на Судњем дану "[Ал-А'рааф: 32]


Табарруј У завојем; Аллах Узвишени каже:.
قل من حرم زينة الله التي اخرج لعباده والطيبات من الرزق ..

"Реци:" Ко је не дај Боже накит његове која је издата за своје службенике, а (који је поново да забрани) добра опскрба "Реци:" Све у свему то (под условом) за оне који верују у живот света , (њима ионако) на Судњем дану "[Ал-А'рааф: 32]

.

Табарруј, шминка АЛА Незнање савременој жени

По
Свештеник Абдуллах бин ал-Бутхони Таслим, мр


Табарруј у хаљини
Као информације које смо горе поменули, да вео за жене дисиариатканниа циљ је да покрије накит и лепоту када су ван куће или у присуству људи који нису муж или махрам.

Дакле, нема сумње, жене које се излазак носи одећу или вео украшена везом, чипка, резбарије, мотива и слично, то је јасно облик табарруј, јер одећа / Накит и велови открива лепоту коју треба сакрити.

Дакле, упркос велом одеће или тканином која је лабава и танка, али када украшени украсима који привлаче пажњу или да прецизно моделирање укупан изглед жена које га носе су укључени табарруј јасно.

? Онда ако се питате жену који је додао вез, чипка, резбарије, а сличан мотив на спољашњем одећу, за коју сврху, онда, наравно, он би рекао: тако лепа, за декорацију, тако цоол, и друге сличне фразе.

Дакле, са овим је јасно да је сврха додавања вез, чипка, резбарије и мотива у женску одећу су за украс и лепоту, док Исламска Схари'а како за жене да се прикрије и не им покаже лепоту накита и да осим њиховог супруга или махрам.

Чак и ако мислимо на разумевању језика, налазимо у Великој индонежанског Речнику (КББИ мрежи) да мотив / чипка / вез се такође назива као украс.

Одећа и мараме као што је поменута од стране научника из прошлости до данас, заједно са оштрим саопштењем би кехараманниа.

Имам АДХ-Дзахаби рекао [1]: "Укључујући радови (лоше) мењадикн псовао жену (удаљити од благодати Аллахове теала Субханаху ва) показује накит, злато и бисер (користи) на задњој масци његовом лицу, носи парфем са мошуса или парфема, када је изашао (кућа), носи одећу која су боје боје (брисање), и свилене хаљине Укратко, у пратњи једног продужетка одеће, издужује и шири рукава, и друге почасти када се (кућа). Ту спадају табарруј мрзе Аллаха и гњева његова кривца у свету и у даљем тексту. Због овог дела, које је углавном урадио жена, тако Расулулах саллаллаху алејхи То савс рекао о њима: "Видео сам Пакао, видела сам већину њених становника су биле жене" [2]

Имам АДХ-Ноте Дзахаби говор, како је он прави табарруј дело извршено од стране многих жена које су укључене јер чини већину њих, укључујући становнике пакла [3], на'уудзу дзаалик биллахи мин.

Имам Ебул Фадл ал Алуси је рекао: "Знаш, у ствари мислим да постоји нешто што је забрањено, укључујући накит женске да буде откривен, накит се носи већина жена које су навикли да живе у луксузу у наше време о спољној њихове одеће и њихово коришћење као хидзабу када из куће. То је саткана од тканине поклопца (тканина) од свиле шарене, има резбарење (везене / везени у боји), злато и сребро заслепљивања. Погледао сам да муж и старатеља који омогућавају њихове супруге да напусти кућу са накитом, тако да се ради на прикупљању мушкараца који их не махрам са накитом, укључујући (представа) слабости љубоморе (у мужева и њихове неговатеље), и то је штета је равномерно шири "[4]

Фатва одбор даимах (збирка стручног научници фатву) у Саудијској Арабији, којим председава Шејк То Абдл То Алу Азизи Ал-Схаикх и шеик Салех Члан број: ал Фаузан, шеик Абу Бекр Заид и Шеик Абдулах бин Гудаииан. Фатва бр. 21 352, од 9/3/1421 Х, садржина је следећа: "'Абаиах (заграда кошуља / Радничка) која је прописана за жене је хиџаб који је упознала свог циља исламског закона (у ментапкан одеће за жене), који је покривен (накит и лепота ) жене са савршено и задржати (жене) од клевете. На основу тога, 'Жене су му испуњени абаиах својства (захтеви) следеће: ... четврти: "абаиах није дат украса који привлаче пажњу. Дакле, 'абаиах треба да буде обицан од слике, накит (ситнице), писања (везене / вез) и симбола "[5]

Шејх Мухаммед ибн Салих ел-'Утхаимеен представљен му следеће питање:
"Недавно се појавила међу женама (модел) 'абаиах (спољни одећа / Одећа заграда) су уске и руке око њега (тачкаста), вез вез или других декорација. Ту су и неки 'абаиах рука крај део жена које су врло танке, Који савет Схаикх о том питању у? "

Он одговара:
"Имамо важну правило (у овом случају), (законско порекло) у одећи, храна, пића, и (свих ствари везаних за) му'амалах је дозвољено / дозвољено и Халал. Свако ко не буде менгхарамканниа уколико не постоји доказ који показује кехараманниа.

Дакле, ако ово правило што смо видели, иу складу је са аргументима из Кур'ана и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Аллах Узвишени каже:

هو الذي خلق لكم ما في الارض جميعا

"Он је Аллах, који је направио све за тебе на земљи" [Ел-Бекаре: 29].

И Његова реч:

قل من حرم زينة الله التي اخرج لعباده والطيبات من الرزق

"Реци:" Ко је не дај Боже накит његове која је издата за своје службенике, а (који је поново да забрани) добра опскрба "Реци:" Све у свему то (под условом) за оне који верују у живот света , (њима ионако) на Судњем дану "[Ал-А'рааф: 32]
.
Дакле, све што није забрањено од Бога у овим стварима значи да је Халал. Ово је (правно) дом (у овом броју), осим ако не постоји аргумент који Схари'а менгхарамканниа у, као што је нелегитимно коришћење злата и свиле за мушкарце, осим у случају искључена, нелегитимног исбал (растезања тканине преко скочног зглоба) на рукавице, панталоне , огртач и одећа за мушкарце, и друге.

Дакле, ако се овај принцип применити на проблем, наиме (законску употребу) 'абаиах (модела) недавно је, онда кажемо да је (законски) из одеће (жене) су дозвољени, али ако одећа привуче пажњу или (позван) клевету, јер су везени украси који скрећу пажњу (гледаоцу), онда ми то забрањују, не због саме одеће, али зато што су одећа изазвати фитнах "[6]

На другом месту он каже: "Коришћење 'абаиах одећа (заграде) извезеним табарруј размотрити укључују (појавио) и накит забрањено за жене, као реч Аллаха Свемогућег:

والقواعد من النساء اللاتي لا يرجون نكاحا فليس عليهن جناح ان يضعن ثيابهن غير متبرجات بزينة

"И старе жене који су суспендовани (од менструације и да садржи) није желела да се уда (опет), онда нема греха за њих да скине одећу (спољни) оне без (намерна) да покаже накит" [ан-нуур: 60 ]

Уколико објашњење овог става примењују се на старије жене је нарочито за младе жене "[7]
.
Шејх Ебу Малик ибн као Камал-Сејјид Салим је рекао: "Оно што је јасно је да одећа женска одећа је да јој је накит направљен од разнобојних материјала или резбарени (везене / везени у боји) злата и сребра који привлаче пажњу и засенити" [ 8].

Затим, морамо да овде подсетим, да је на основу описа горе, укључујући табарруј забрањено за жене, који је превозио или ношење неке њене опреме, као што су ташне, новчаници, ципеле, сандале, чарапе, итд, ако је опрема има облик, структура или украс који привлачи пажњу, тако да обухвата жена накит који мора да буде сакривен.

Шејх Мухаммед ибн Салих ел-'Утхаимеен рекао: "ношењем обуће (право) Хигх (за жене) није дозвољено, ако је из навике (жене), доводи до табарруј делу, изгледа (накит) и да пажњу привлачним жене ( мушкарци), јер Аллах Узвишени каже:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى

"А да ли ви (жене) бертабарруј (често из куће са китњастим и акт) Лике а (Цустом) жена незнања који су некада" [Ал-Ахзааб: 33]

Дакле, било шта што доводи жене до чина табарруј, изгледа (накит) и показати јој разлику између жене из других жена у смислу улепшавања (само), онда то не би требало да буде прописана и за жене "[9]

Укључује Ладиес Ватцх боје?
Шејх ел-Албани је рекао: "Знајте да накит није укључена уопште, ако је носио женску одећу боју осим беле или црне, као спекулације погрешно држе неке јаке жене (са исламском закону), то је због два разлога:

- Прво: речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "Парфем је сјајна жена и тихи мирис боје" [10]

- Друго: акт жена у ери Асхаба Аллаховог анхум ... шеик Ал-Албани онда цитирајући неке од историје која објашњава да су жене носе црвене одеће, чак и међу њима и жене пророка саллаллаху То алејхи ве селлем ... "[11] .

Од шеик Ал-Албани објашњење горе, ако га комбинујете са другим изрека учењака, од којих су неки горе био наш нукилкан, можемо закључити да је боја одеће жена не укључује накит не треба да буде откривен, под условом да боја није светла и упадљиво да је привукла пажњу мушкараца који су га видели. Дакле, шеик Ал-Албани сам испоруку његову изјаву горе у дискусији о условима женској одећи, у складу са Схари'а, која је други услов: одећа нису накит (за жене које их носе) на супстанце [12]

Зато жене треба да носе одећу боје осим црно, као што су тамно плава, тамно зелено, браон и друге боје нису светле и неукусан.

Међутим, већина научника тврди да црна боја за одећу жена је више важно, јер више жена да покрију накит и лепоту.

Шејх Ебу Малик ибн као Камал-Сејјид Салим је рекао: "То је одећа (боја) црна је више мејнстрим одећа за жене и поклопац (само) то. Ово је пророк у жене облаче саллаллаху алејхи ве селлем То, како је поменуто у хадису (историја) 'Аисха када Сафван Аллах Аллах анхума анхума тестера (из даљине), наведено у хадису: "... Сафван тестере (нешто) црна ( Они су) они који су спавали ('Аиша анхума Аллах) ". А у хадиса (историја) 'Аисха друге анхума Аллаха, он је рекао да жена од Ансаар Аллах анхума из куће (са црним велом), као да на врху главе нема врана [13].

Сумњам (конфузија / пенгкабуран) о проблему украс на женској одећи
Постоје неки неизвестан (конфузија) се користи као регулатор који омогућава неке од украса у облику вез, чипка, и другим мотивима у женској одећи, укључујући:

ОДГОВОР: Прва сумњива:
Умм Калид Калид бинту хадис Аллаховог анха садржана у Ал-Сахеех Бухарије свештеника [14], да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем, био је допремљен њему мало црна хаљина је по узору зелена или жута, из земље Хабасхах, Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ва савс хаљина је Ум Халида анха Аллаха и рекао: "О Ум Калид, ова хаљина санаах (добра)".

Одговор на ово сумњиво:
Исправно разумевање стихова из Курана и хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То мора да буде враћен учењака из Салаф и свештеника који су следили њихова упутства.

Ако мислимо на опису имам Ибн Хајар Ал-'Аскалани [15], нисмо пронашли сугерише уламапун, а камоли постулат са овог хадиса да би одећа украшена мотивима за жене када је изашао из куће. Испоставило се да је Ум Калид анхума Аллах носио у то време још били мали, чак иу једном историји овог хадиса, Ум Калид анха Аллах Христос је рекао: "(тада) сам била млада девојка ...". Касније у историји под условом да је гардероба мала црна хаљина.

Као што смо заједно разумемо да су жене које су малолетници смеју да носе одећу овако, за разлику од жена које су одрасли.

2. Друго сумњиво:
Атсар садржана у Сахеех ал-Бухари [16] из ибн 'АТА То Аби Рабах тхавафниа причи о' Аисха Аллах анхума Ка'бах. 'Ата каже: "Она (' Аиша анхума Аллах, супруга Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем) је у малом шатору (где је живео неко време у Меки), која има поклопац, не постоји препрека између нас и њега осим Аллах анхума поклопцем она. И видех 'Аиша је носила муваррадан анхума Аллаха (у боји ружа / црвени) ".

Неки од оних који тврди ова прича са превођењем наслова затвора Атха речи изнад са следећим уводнику: видела сам 'Аиша анхума Аллах носи црвену хаљину са ружом обрасцу.

Одговор на ово сумњиво:
Као први хадиса да га разумеју исправно онда треба да се врати на објашњењу научника који објашњавају значење овог хадиса.

Имам Ибн Хајар ал 'Аскалани [17] објашњава значење речи' Атха "на врху у" Росе хаљину боје хаљина ", која је у црвеној боји.

Имам Ибн Хајар такође објаснио да 'Ата' види 'Аиша Аллах анхума носе ову одећу зато што је' Атха 'и даље мали, као што је поменуто у историји имама То Абдур Раззак ал Сан'ани да је' Ата 'каже: "(Време да) сам био клинац ". Он је такође објаснио да постоји 'Атха "Види могућност случајне.

На основу ових информација, јасно је да ова прича није могла да се користи као аргумент за људе који дозвољавају одећа украшена мотивима за жене, када из куће, из следећих разлога:

- 'Аиша Аллах анхума носе ове одећу у шатору где је живео неко време, а не изван куће.

- У одећа је носио црвене руже, а не шаре, чак и ако се каже порастао шаре хаљину као да може да се користи у затвореном простору, а не напољу.

- 'Атха' види 'Аиша Аллах анхума носе ове одећу у стању' Ата 'Мртва мали и незрео, то је свакако могуће.

- Постоји 'Атха' Поглед могућност, узгред, као Ибн Хајар свештеника опису горе.

3. Трећи сумњиво:
Наводећи неке од оних који дозвољавају декорације у облику вез, чипка, и друге мотиве носе женске ту хаљину као да су честе у нашој земљи тако да по то 'урф (Цустом) локалне заједнице, док је обучена у црно / тамне боје и обицан уместо привуче пажњу у неким заједницама у Индонезији. Учењаци рекао владајућа макрух ако ми мениелисихи То урф (обичај) заједница.

Одговор на ово сумњиво:
Тачно је да су исламске религије у обзир у 'урф (Царина) заједнице, али на питањима која ограничења нису описане у детаље у Шеријата. Укључујући и укључивање важних термина 'урф у Схари'а је да "није аутентичан урф мениелисихи аргументи у Схари'а [18]

То је прилично сумњиво, о спору саме по себи, јер аргументи које смо горе Схари'а описују јасно и одлучно забрањује женску одећу украшену вез, чипка, и другим мотивима.

Штавише, био поздрав / сумњиво на нас безусловно прихвате онда захтева да ми омогућите да сви одећа чисти и мениелисихи Схари'а, једноставно зато што су одећа носи и много жена у нашем друштву, као што су мини одеће су широко распрострањена у друштво.

Чак и са тим људима може рећи болехниа не носе хиџаб уопште, јер се показало да жене нису скривена у јавности више од вела, онда је ово дефинитивно прави грешка.

Савети и затварачи
Муслиманка која има дар од Аллаха Свемогућег вођством да чврсто држе ове религије, нека се поносимо у трчању на шеријатском законе његове. Јер да ће она достићи крајњу славу и срећу у свету и Судњи дан, а све то много славније и важније од свих земаљских задовољстава које се прикупљају од стране људи.

Аллах Узвишени каже:

قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا هو خير مما يجمعون

"Реци:" Са благодати Божије и Његове милости, нека им (верници) радост (гордост), благодат Аллаха и Његове милости је боље него ништа (земаљски луксуз) (прикупљених од стране људи) "[Иуунус: 58]
.
"Божији дар" у овом стиху се тумачи од стране коментатора вери научника затвора у њега ", док" Милост Божија "се тумачи као" ал-Кур'ан "[19].

У другом стиху Аллах каже Јалаа Јалаалух:

ولله العزة ولرسوله وللمومنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"И слава (чињеница) да припада само Аллаху, Његова Посланика и имовина припада онима који верују, али лицемјери не знају" [Ал-Мунаафикун: 8]

У познатим речима Аллаха анху Умара бин Хаттаба рекао: "Раније смо били највише презирали, онда је Аллах Узвишени нам прославити са исламске религије, затим, ако тражимо славу од религије осим ислама, сигурно је Аллах Узвишени ће нас учинити презира "[20]

Аллах Узвишени чине овај рад користан и као савет за муслиманских жена да се врате у правом сјају покретањем упутства Јалаа Јалаалух Бога и Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То у религије ислама.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد واله وصحبه اجمعين, واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين

Кендари, 7 Сха'бан 1433 В
Абдуллах бин Ал-Таслим Бутхони





Табарруј, шминка. Ала незнање савременим женама

.

По
Свештеник Абдуллах бин ал-Бутхони Таслим, мр


Термин "хиџаб сленг", "хиџаб мода" или "вео кул" ... сигурно није страно наших ушију, јер су имена веома популаран и међу муслиманским женама нгетренд. У ствари, већина њих се осећају поносни да носе хиџаб и мислим да је овај модел више одговара околностима данашњице. Иронично, неки од њих заправо преузме вео у складу са Схари'а је стара, крут и није у складу са духом времена.

У ствари, не Аллаху теала је Субханаху ВА менсиариаткан закони у ислам преко ко зна све ствари заједно за добро својим слугама и Он је менсиариаткан за њихов верски закони су врло погодна да се њихово стање у сваком тренутку и на месту ? Аллах Узвишени каже:

الا يعلم من خلق وهو اللطيف الخبير

"Зар није Бог који је створио (универзум и његов садржај) свезнање (све)? И Он је Суптилно, Онај који зна "[Ал-Мулк: 14]

И није Бог Свемогући Јалаа Јалаалух Његово савршено знање, тако да нико није поштеђен кебаиканпун његовог знања и не постоји нико прописана кеутамаанпун који Га заборави на своју веру?

Најсветија од Аллаха рекао је:

لا يضل ربي ولا ينسى

"Мој Рабб (Аллаху Свемогући) неће бити погрешно, а не (и) да заборави" [Та-ха: 52].

У другом стиху, Он Јалаа Јалаалух је рекао:

وما كان ربك نسيا

"И Господ ваш (Аллаху теала Субханаху ВА) се не може заборавити" [Мерјем: 64].

И велика је Аллах који је рекао:

ان الله يامر بالعدل والاحسان وايتاء ذي القربى وينهى عن الفحشاء والمنكر والبغي يعظكم لعلكم تذكرون

"Заиста, Аллах наредио (вама), да будемо фер и чините добро, дајући Рођаци, и не дај Боже на непристојност, кемунгкаран и непријатељство. Он вас учи, да ви пазите "[ан-Нахл: 90].

Овај племенити ајет показује да су сви случајеви забрањено Свемогући Бог у Исламу би довело до пропадања и оштећења, као иу свим стварима које је он командовао мора узети добро и благостање [1]

Нека Аллах смилује свећеничких Иззуддин То Абдул 'Азиз бин То Абдис Салам описао лепоту ислама у свом говору: "... Онда је Аллах теала Субханаху ВА командовао слуге Своје кроз Његову Мессенгер саллаллаху Орал 'алејхи ве селлем са свима добро и благостање, као и забрану их од сваког греха и непријатељства ...

Слично Јалаа Јалаалух Рекао им је да зграби све добро (да) задовољава (команде) и покоравајући Му се, и клоне од сваког зла (са) грешника и неце га, као доброте и милости (од њега) да их, зато што је све богати (и не треба) да послушност и богослужења.

Свемогући и Он им је рекао (у исламу) ствари које доносе све доброту и упутства за њих да раде и ствари које доносе све ружноће и первертираност за њих да остану далеко.

И Он Субханаху ВА теала им је рекао да Схаитан је непријатељ са њима, тако да су непријатељски и не покоравају. Он је тада направио све Јалаалух Јалаа добро у свету и у даљем тексту само се постиже послушност команду (Хис) и далеко од неморалних дела (да) га "[2]

Између Сиар'и И хиџаба Јилбаб Галији
На основу наведеног, онда сваки муслиман који вјерује у Аллаха Субханаху ва теала и Његове истинске религије морају да верују да су сви правила Аллаха у исламу Јалаа Јалаалух сет одеће и накита за муслиманке је да се у корист / Веллнесс и брига за светиње себе и своју част.

Поглед на примеру пенсиариатан Јилбаб (хаљину потпуно покрива све голотиње [3]) за жене када су ван куће и хидзабу / вео да заштити жене од погледа мушкараца који нису махрам. Обе су веома племенити циљеви, а то је добра и чистоте за жене.

Јалаа Јалаалух Аллах је рекао:

يا ايها النبي قل لازواجك وبناتك ونساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك ادنى ان يعرفن فلا يوذين وكان الله غفورا رحيما

"О пророк, кажу да ваше жене, ваше кћери и супруге верницима да их прошире свој хидзаб мараме око њихових тела. То је тако да је лакше да буду признате, тако да се не малтретирају / нашкодило. А Аллах је често прашта, Самилосног "[Ал-Ахзааб: 59]

У овом стиху Аллах објашњава обавеза ношења вела за жене, а мудрост овог шеријатског закона, наиме: "тако да је лакше да буду признате, тако да не могу бити смета / боли".

Шејх Абд ал-Са'ди рекао: "Ово сугерише да ће поремећај (за жену народа зла) настају ако жена не носи хиџаб (који према Схари'а). То је зато што ако жена не носи хиџаб, можда људи ће мислити да није жена која 'Афифах (очувао своју част), тако да људи који имају болест (импотенција) у хатииа ће узнемирити и повредити жену, или чак понижавајући / злоупотребљава га ... Дакле да носе хиџаб (који према Схари'а) ће спречити (почетак) жеље (сиромашних) у женску само од људи који имају лоше намере "[4]

У другом ајету, Аллах Узвишени каже:

واذا سالتموهن متاعا فاسالوهن من وراء حجاب ذلكم اطهر لقلوبكم وقلوبهن

"А кад питаш нешто (потребе) за њих (супруге Посланика), а затим тражити од иза вела. Овакав начин да је чистије и за вашим срцима њиховим срцима "[Ал-Ахзааб: 53]

Шејх Мухаммед ибн Ибрахим ал-Шејх алу рекао: "(У овом стиху) је Аллах квалификује хиџаб / Вео као светост срцима верника, мушкараца и жена, јер људско око, ако не видим (нешто што позивате пожуду, јер несметан хиџаб / Веил), онда његово срце не желе (лоше). Дакле, у овом стању била би светији људско срце, тако да (прилика) је појава фитнах (штета) био је већи, јер хидзаб / вео потпуно спречити (инциденца) жеље (лоше) од људи који имају болест (у) његово срце "[5]

Баш као што ми морамо веровати да ће све одредбе Закона о мениелисихи Аллаха изазвати различите штете и лош за жене, па чак и муслимане у целини.

Дакле, Аллаху теала Субханаху ВА строго забрањује акте табарруј (открива лепоту и накит кад изван куће [6]) за жене и мениерупаканниа са својим акцијама у дане незнања. Аллах Узвишени каже:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى

"И нека си (О Послаников супруге) остану у својим кућама и не можете бертабарруј (често из куће и са китњастим акта) као једног (Цустом) жена незнања који су некада" [Ал-Ахзааб: 33].

Значење табарруј И Пењабаранниа
Табарруј буквално значи накит шоу за странце (Нон-махрам). [7]

Имам пепео-Сиаукани рекао: "у-табарруј био са женом која приказује један део накита и лепоту која је (наводно) неопходна да прикрије, да може да изазове пожуду (жељу) мушкараца" [8]

Шејх То Абдур Рахман као-Са'ди када тумачи стих, он је рекао: "значење овог стиха: Да ли (о женама) су често ван куће са раскошном или носе мирис, као што је био обичај жена које раније незнања, они не имају знање (религије) и веру. Све ово у циљу спречавања погоршања (за жене) и њиховим последицама ". [9]

Шејх Ебу Бекр Заид је рекао: "Када Аллах Узвишени наредио женама да остану у својим домовима па их је Аллах Свемогући забранио од (чин) Незнање табарруј жена, (тј) често су ван куће или из куће са китњаст, носе мириси, открио лице лепоте и накит, као и који показује да је Бог заповедио им да се сакрије.

Табарруј (језик) је преузета из (реч) ал Бурј (звезда, нешто светло и видљив), између (значење) да је сувишна у емисији накита и лепоте, као и главу, лице, врат, груди, руке, ноге и друго тело, или откривају додатни накит.

То је зато што често (жене) од куће или ван на емисији (накит и лепота они) неће изазвати фитнах и велика корупција (за себе и друштво) "[10]

Из горе можемо закључити да је превод значења табарруј обухвата два термина, и то:

ОДГОВОР: Најчешће жена из куће, јер је то узрок клевете и штете. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "Гле, зена је голотиња, онда када је изашао (кућа) ће пратити Схаитан (менгхиасаиниа да суђење за мушкарце), и кеадааниа најближи Господу своме (Аллаху Свемогући) када је је био у својој кући ". [11]

Имам Ал-Куртуби, када тумачи стих, он је рекао: "Значење овог ајета је команда (за жене) да испуне своје домове. Иако (оригинални) се однесува на жене пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То, али значење (жене), али су они (и) укључени у реду. Овај случај не постоји доказ да су специјалне (обухвата) све жене. У ствари (аргументи у) пуном исламском праву (команда) за жене да испуне своје домове и да не напуштају куће осим у хитним случајевима (приморан) "[12]

Шејх То Абдул 'Азиз Бин Баз, рекао: "Аллах Субханаху ВА теала наредио жени да остане код куће и не напусти кућу, осим за захтевом да допустиво (дозвољено преформанце ислам) да испуњава прописане адаб-адаб (у исламу). То је већ именован (чин) је насеље жене у свом дому са "караар" (стална, стабилна, мирна), то подразумева веома висок и племенито. Због овог души ће бити мирни, његово срце бити мирно и простран грудни кош. Дакле, са из куће ће изазвати кегунцанган душу, превирања и ускост грудима његово срце, и да га изнесу на околности које изазивају би лоше за њега "[13]

Другде, он је рекао: "Аллах Узвишени наредио женама да испуне своје домове, јер су из куће је често узрок (инциденца) клевета. И заиста су аргументи Схари'а шоу болехниа их из куће, ако постоји потреба (која према Схари'а), коју носи хиџаб (десно) и избегавајте да носите накит, али је њихова упорност у кући (правно) код куће и то је боље за њих, као и даље од клевета "[14]

Шејх Мухамед ал Албани Насхируддин је рекао: "(Закон) је дошао из жене не би требало да буде из њихових кућа уколико постоји потреба (у складу са Схари'а), како се наводи у хадиса (историја) имам ал-Бухари (бр. 4517), када низ речи Аллаха Свемогућег:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى

"И нека си (О Послаников супруге) остану у својим кућама и не можете бертабарруј (често из куће и са китњастим акта) као (Цустом) незнања жена који су некада" [Ал-Ахзааб: 33]

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста Аллах вам дозвољено (жене) да изађу (кући) ако је (било) потребно (што је дозвољено у Схари'а)" [15]

Чак и упорност жена у кући 'азииматун сиар'иииах (законско порекло потврђује у исламском закону), тако да је њихова вештина из куће је рукхсхах (одрицања) су дозвољена само у хитним случајевима или ако постоји потреба. Отуда, Аллах Субханаху ВА теала у три стиховима Курана [16] атрибута / Доцк куће су жене, када је јасно да се куће у којима живе у власништву мужа или старатеља, све то показује који је увек живео код куће и држава која је погодна и одговарајућа за њих. [17]

2. Од куће до открити лепоту и накита који треба да буду сакривене у присуству људи који нису махрам ..

Шејх То Абдул 'Азиз Бин Баз, рекао: "Аллаху теала Субханаху ВА наредио женама да испуне своје домове, а забрањено им у томе табарруј (АЛА) јахилиииах, накита и лепота која се открива, као што су глава, лице, врат, груди , руке, ноге, и накит (лепа жена) више, јер ће то (води), клевете и штете, и да позове људе да се понашају узрока (који води) прељуби ... ". [18]

Аллах Узвишени наредио женама да сакрију свој накит и лепоту у његовим речима:

ولا يضربن بارجلهن ليعلم ما يخفين من زينتهن

"И не оне (жене) ударао ногама, тако да људи знају да сакрије накит." [-Нуур: 31]
.
Накит је забрањено да буде откривен у овом ставу обухвата све врсте накита, било у облику својих удова и додатних драгуље које красе њихов физички.

Шејх То Абдул 'Азиз Бин Баз, рекао: "Пазите да су жене забрањено да се открије нешто што је фаворизован од стране мушкараца жене и позвао ју је да га видим, било да је накит / Лепота порекла (њихови удови) или накит који се може комерцијализовати (Додатни камење које красе њихов физички), то је све што се додаје на побољшање физичке и жена украшавају себе "[19].

Лоуд претње и ружноћи табарруј
Од Абдуллах бин Амр ибн ел-`анху Аллах да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Неће бити на крају мог уммета (касније) оклопљен жена (али) накед, на врху њихове главе (без накит), као грба камиле, јер их лакнатлах (заиста) су проклет (далеко од благодати Аллахове теала Субханаху ва) ".

Поред тога постоји још један хадис: "Они неће ићи на небо и не могу мирис (мирис) га, али заиста могу да осетим мирис мирис из даљине тако и тако" [20]

У овом хадису постоји опасност да тешко да се покаже да акт табарруј укључујући велики грех, велики грех је све грех кажњава Бог у пакао, гнев, проклињу га, његова судбина, или ометају на небу. Дакле, сви муслимани слажу табарруј прогласила нелегитимним, као објашњење имама Асх-Сан'ани [21].

Имама ал-Кади 'ал-Иахсхуби Ииадх табарруј ставити у акцију мноштво грехова на основу наведеног хадиса, у својој књизи "Ал-Му'лим сиарху схахиихи муслиманског" (1/243).

Претње и друге мане табарруј поменуте у сахеех аргумената су следећи [22]:

ОДГОВОР: Табарруј Незнање је суннет, као у речи Божијој:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى

"И нека си (О Послаников супруге) остану у својим кућама и не можете бертабарруј (често из куће и са китњастим акта) као једног (Цустом) жена незнања који су некада" [Ал-Ахзааб: 33].

2. Табарруј диганденгакан са забушавати, блуд, крађе и друге велике грехе, тако да је Посланика саллаллаху алејхи савс То је један од услова за мембаи'ат муслиманских жена остављајући табарруј. Од Абдуллах бин Амр ибн ел-`анху Аллаху, он је рекао: Умаимах бинту Рукаиках дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То да мембаи'ат хе саллаллаху алејхи ве селлем 'на религије ислама. Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Ја вас мембаи'ат горе (основни) нисте дружење Бога са нечим, не краде, не чини прељубу, не убијају своју децу, зар не леже између две ручни и стопала, не жале леш, и учинио табарруј (често из куће и са китњастим акта) као једног (Цустом) незнања жена који су некада "[23]

3. Тешко кебинасан претњу жена које раде табарруј. Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Постоје три класе људских бића која не вас питам о њима (јер ће имати уништавање): лице који су напустили цркву (муслимани) и бунтовни у свом свештенику (владар / влада), а затим погинуо у држави , роб девојчица или дечак који је побегао (од послодавца) и онда је умро (у том стању), и жена која (када) њен муж није био код куће (држава) је платио назад потребе његовог света (свој живот), затим је то учинио табарруј после тога, онда их не питају о томе "[24]

4. Имам АДХ-Дзахаби маке табарруј дела које су починили женама, укључујући и многе који чине већину, јер су међу становницима пакла [25], на'уудзу дзаалик биллахи мин. Његов говор ћемо нукил у потпуности у овом раду, иншаАллах.

Шејх Мухаммед ибн Ибрахим ал-Шејх алу [26] наведете зла дела табарруј заснован на предлог контроле у ​​Кур'ану и Суннет Посланика саллаллаху у То алејхи ве селлем, укључујући следеће:

- Табарруј је неморално да се Аллаха и Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, као и аргумената које смо поменули.

- Табарруј ће донети гнев и удаљити од благодати Божије, као и речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем: "Неће бити на крају мог уммета (касније) одевених жена (али) голих, на врху њихове главе (без накит) попут грба камиле у , лакнатлах их зато што (заиста) су проклет (далеко од благодати Аллахове теала Субханаху ва) "[27].

- Табарруј укључујући природу женских становника пакла, као и речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем: "Постоје две групе, укључујући и становнике пакла да ја их нисам видела: (прва) особа која држи бич као стоку, (користи) да победи / мучењу људи, (друга) Жене које се облаче (али) голи ... "[28]

- Табарруј је тама и тама на Судњем Дану. Шејх Мухаммед ибн Ибрахим ал-Шејх алу овде тврди са слабом хадису, али њен смисао је истина.

- Табарруј је фахисиах дела (зао). Јер жена је голотиња, а затим открије голотињу и непристојност укључујући гњева Божијег, који им говори гнусне акте Сиаитханлах. Аллаху теала Субханаху ВА каже:

انما يامركم بالسوء والفحشاء وان تقولوا على الله ما لا تعلمون

"Заиста, сатана може да јури само ти је рекао да уради лоше (сви грешници) и окрутно, и кажу да о Аллаху оно што ви не знате" [Ел-Бекаре: 169].

- Табарруј је суннет од ђавола. Јер он трудио да отвори и изложи своје голотиње хидзабу, онда табарруј су главна мета (преваре) Сотона. Јалаа Јалаалух Аллах је рекао:

يا بني ادم لا يفتننكم الشيطان كما اخرج ابويكم من الجنة ينزع عنهما لباسهما ليريهما سواتهما

"Син Адаму, да нећеш бити преварени од Сотоне, као што је издао како мајку да је твој отац (Адам и Ева) са неба, он је одузета јој одећу да покажу да су обоје" приватни делови "[Ал-А'рааф: 27]

- Табарруј је метод обмањивања Јевреја. Јер они имају велику улогу у настојању да уништи људски живот путем клевета и показати лепоту жена, и они су врло искусни у овој области. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "Не бој се (клевета) света, и страх да је (клевета) жена, јер заправо прва увреда које су погодиле Израелци је о жени" [29].





Обрасци табарруј

.

По
Свештеник Абдуллах бин ал-Бутхони Таслим, мр


Обрасци табарруј [1]
ОДГОВОР: Табарруј укључују: ношења мараме не покрива и покрива цело женско тело, као што је хидзаб је изведена из оба рамена, а не од врха главе. [2] Ово је у супротности са значењем те речи Аллаховом теала Субханаху ва:

يدنين عليهن من جلابيبهن

"Они треба да прошире своје велове по целом телу" [Ал-Ахзааб: 59].

Због вела јер ће формирати / одштампате горњи део тела жене и то је јасно у супротности са исламском шеријатском хидзабу одговарајуће.

2. Табарруј су: ношење хиџаба / хаљине су пресекли два дела, један да покрије горњи део тела и други на дну. Ово је очигледно у супротности са изјавама научника који објашњавају да је хидзаб одеће која покрива цело њено тело, од врха до дна, тако да не чине део тела жена које их носе.

3. Табарруј укључују: носио хидзаб је постао накит за жене које га носе.

Мудрост носи хидзаб је прописан за жене, када из куће је да покрије лепота и накит од погледа мушкараца који нису махрам, који је рекао:

ولا يبدين زينتهن الا لبعولتهن او ابايهن ...

"И они (верујући жене) покаже свој украс осим својим мужевима или њихових очева ..." [-нуур: 31].

Шејх Мухамед ал Албани Насхируддин рекао: "Циљ је наређено (да носе) вео (за жене) је да покрије накит, нема смисла ако вео (он га користи) до накита (за њу). То, као што можете видети, веома јасно, а не бледе "[3]

Укључена у ово 'Шал хангинг оут "или" хиџаб мода "који је у широкој употреби од стране муслиманских жена у овом добу, које је украшено чипке, везу, украса и боја које су јасно и веома занимљиво је вео носи као накит за њу.

ИншаАллах, ова дискусија ће прегледати аутори детаљ у следећој дискусији у овом раду.

4. Табарруј укључују: носи вео и танак или транспарентан одећу.
Шејх Мухамед ал Албани Насхируддин рекао: "Што се тиче танке хаљине да ће учинити више и више жена (изгледа) лепо и заводљиво. У овом случају, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Неће бити на крају мог уммета (касније) оклопљен жене (али) накед, на врху њихове главе (без накит) попут грба неког камиље их лакнатлах зато што (заиста) су Дамнед (далеко од благодати Аллахове теала Субханаху ва) ".

Поред тога постоји још један хадис: "Они неће ићи на небо и не могу мирис (мирис) га, али заиста могу да осетим мирис мирис из даљине тако и тако" [4]

Имам ибн 'Абд ал-Барр је рекао: "Сврха Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем (хадис) су жене које носе одећу (од) танког материјала који је транспарентан и не покрива (у потпуности), а затим су назвали хаљину, али заправо они су голи "[5]

У атсар приповедач Имам Малик у "Ал-Муватта '" (2/913) и Мухаммеда бин Са'ад у "атх-Тхабакаатул Кубра" (8/72), из Умм То Алкамах рекао: "Ја нисам видео Хафсах бинту То Абдур Рахман бин Ебу Бекр да видим 'Аиша анхума Аллах носи танак вео (па) представља своје чело, а затим' Аиша Аллах анхума поцепао вео, и рекао: "Да ли не знаш реч Божија откривено Њим у Сура- нуур ". Онда 'Аиша питали Аллах анхума други вео и ставио га ".

5.. Табарруј су: ношење хиџаба / одећа приказом (облик) од тела, док је танка тканина, као велом / уске одеће коју носе многе жене данас, тако да јасно дефинише свој став и екстремитета.

Шејх Мухамед ал Албани Насхируддин рекао: "Пошто сврха носи хидзаб не појави клевета, која се једино може остварити (ношења) мараму и не губе чврсто. Вео / тесна одећа, иако кожа ће покрити али њен положај и описао га је у очима мушкараца. То ће дефинитивно довести до оштећења (фитнах) и окидач, јер је (жена) мора (носи) / вео лабаву одећу "[6]

Укључено у овом забране да носе хиџаб / одећа од флексибилног материјала (тканине пад), тако да пратите облине жена које их носе, као што се види у неким врстама одеће носе жене у ово доба [7]

У пресудио Лајнах даимах бр. 21 352, од 9/3/1421 Х, о условима одећа / хиџаб сиар'и за жене, помиње се међу њима треба да се облаче / вео (каиннниа) дебљине (па) није показао унутра, и хаљина / вео (тканина) није приложен (тело) [8]

Што се тиче аргумента да показује ово је хадис наратор од пратилаца племенит, Осама бин Заид саллаллаху То алејхи ве селлем, рекао: "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем кибтхииах стави на одећу за мене (из Египта) је дебео, то је поклон одећу од Дихиах ал Калби Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То. Онда га облаче дајем мојој жени, Посланик саллаллаху алејхи савс То ми је рекао: "Зашто не носите одећу те кибтхииах". Рекао сам: "Ја сам то рекао мојој жени". Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Реците своју жену да носи доњи веш испод одеће кибтхииах, јер стварно бојим се одећа ће формирати положај костију (тело)" [9].

У овом хадису је један важан фаидах, наиме, да кибтхииах одећа одећа су само дебеле, али чак и тако пророка саллаллаху алејхи То савс менгенаканиа наредио женама да носе одећу у други, тако да је њен облик тела није видљива, посебно ако се одећа од тканине флексибилног материјала (пад), тако да пратите облине жена које их носе.

Имам Ибн Са'д приповеда се атсар од Хисхам бин То Урва да када Ал-аз-Зубаир Бин Мундхир дошао из 'Ираку, он је послао на хаљину мајке, Асма бинт Ебу Бекр То анхума Аллаха, у том тренутку Асма Аллах То анхума у слепе очи. Онда Асма Аллах То анхума додир одећа руком, онда је рекао: "ЦИХ! Врати му одећу ". Ал-Мундхир осећају тежак са овим одбијањем, и рече својој мајци: О мојој мајци, то није заиста носе танке! Онда Асма То анхума Аллах је рекао: "Иако је одећа није танак, али облик (тело људи који га користе" [10].

6. Табарруј спадају: жене које су изасле носи парфем.
Од Ебу Муса ел-Асх'ари да је Посланик Аллаха анху саллаллаху алејхи ве селлем То бетрсабда: "Жена, ко год она била, ако је (од до) носи парфем, а затим прелази да мушкарци миришу на мирис она је прељубница "[11].

Чак иу другом хадиса [12], Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао забрана се односи и на жене које изађу носи парфем да се моле у ​​џамији, онда наравно забрана је још теже за жене које изађу на тржиште , продавнице и друга места.

Дакле, имам Ал-Хаитами потврдио да је од његове куће жену носећи парфема и ВЦ, ово укључује велики грех, чак и ако дозвољену од стране њихових мужева [13]

Имам Ибн-Каииим рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио женама да напусте кућу или носи додирне парфем јер заиста је средство (узрок) да привуку мушку пажњу на њу. Због мирисне мирис, њен накит, њену држање и њене лепоте приказан је позвати (жеља мушке) са њим. Дакле, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем је наредио жену када изађе из куће (да се моле у ​​џамији) како да не носе парфеме, стоји (у редове) на полеђини заједницу људи, а не величају (као што је наређено да мушкараца) када постоји нешто у молитви, али (она је наређено да) аплаудирају (када постоји нешто у молитви). Све ово да би се затворили пут и спречили оштећења (Фитна) "[14].

7. Табарруј спадају: жене које носе одећу која личе на мушке одеће.
Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео мушкарце који носе женску одећу, а жене које носе мушке одеће" [15]

Од Абдуллах бин Аббас То Аллах анху рекао: "Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео мушкарце који воле жене и жене које личе на људе" [16]

Оба горе хадиса јасно показује да личи нелегитимно мушкарца, жене и обратно, како у одећу и друге ствари [17]

Дакле, уцењаци су Салаф забрањује женама које носе посебну одећу за мушкарце. Од Ибн Аби Мулаиках да је 'Аиша анхума Аллах је постављено питање о женама које носе сандале (нарочито за мушкарце), онда је он одговорио: "Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео жене које личе на човека" [18]

Имам Ахмед бин Хамбал је питали о робињи која ставља на специјалним рукавицама за мушкарце, а затим рекао: "Не могу да јој стави на одећу (модела) од мушкараца, он не треба мениерупаканниа са мушкарцима" [19]

Укључујући и оне забрањене од стране научника у овом случају је жена која носи патике мушки модел, који носи јакну и панталоне мушки модел [20]

Такође треба подсетити овде, да забрана женама које воле мушкарце и обрнуто је апсолутно истина свуда, унутра и споља, јер је забрањено на суштину, а не само зато што је показао гениталије [21].

8. Табарруј спадају: жене које носе одећу сиухрах, одећа модел разликује од женске одеће у целини, са циљем поноса и популарности [22].

Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "Они који носе одећу у свету сиухрах Бог ће га ставити на дан Васкрсења понижавања одеће (касније), а затим га укључити у пакао" [23]

Жене које најчешће спадају у ове неправилности, због односа оних који увек желе да изгледају превише атрактивне и желе да изгледају посебно и другачије од осталих. Стога, они дају велику пажњу на накит и шминке како би изгледали лепо.

Колико видимо жене које нису оклевали да жртвују цену, време и велики труд само да красе и улепшавају моделе одеће, тако да ће изгледати другачије код одеће друге жене које носе. Дакле, са тим је постао познат, па чак и одећу модела у тренутном тренду међу женама и позвао жена која зна моду данашњице.

Ове акције укључују табарруј јер жене које носе одећу и накит те да покаже лепоту која би требало да буде сакривен.

Ова забрана се односи и апсолутно, унутар и ван куће, јер је забрањено на супстанце [24].




Масјидул Храм (Масјид у Дому) Значај и функција

.


Кућа је једна од највећих благослова Алаха Свемогућег за сваког муслимана. Аллах Узвишени је упозорио на величину овог укусног и функцију важности за њене становнике. Душе и срца њихова ће се осећати смирен кад сам био у њему. Кућа ће бити место да се опустите, затворите гениталије, и место за покретање разних активности које су корисне, за свет и у даљем тексту.

Аллах Узвишени је упозорио количину укусну куће за људе са реч.

والله جعل لكم من بيوتكم سكنا

"Бог је дао вама и ваше куће као место за живот" [ан-Нахл/16: 80]

Укључујући знак захвалности Аллах Свемогући за благослова ове боје куће, Свемогући Бог треба да се поштују у њему да га направи као место богослужења дхикр и суннет молитве и друге одан. Не обрнуто, па чак и неморално бити центар Аллаха Свемогућег, напуњеног са разним уређајима који људи занемарује да Му се поклонимо.

Међу факторима који подржавају породице да се поклоне, направио посебан простор за богослужења за целу домаћинству, као место где раде дхикр и Суннета молитве. Једно место су користили да уживају бермунајат са својим Господом, Аллах Свемогући Дхул Јалали Уал Икрам.

МАКЕ џамије у ДОМУ и МУСТАХАБ
Шта се подразумева под Масјидул строфе као што је дато у наслову овог рада заснива се на објашњење да су научници место или соба која је одана и посвећена власник куће као место за добровољне молитве и друге обожавање-ибдах нафилах [1]

Како заправо чини закон Масјидул храм у кући за муслиман? Креирање посебно место у кући као место за покретање добровољну молитву и рад-практичну друге верске обичаје мустахаб (препоручује се). У научници су говорили о овој дискусији у књигама хадиса фикху и њиховог рада.

Умм Хумаид анхума од Аллаха, супруга Аллаховог Хумаид ал Са'иди анху, да је Посланика саллаллаху мендатангги То алејхи ве селлем и рекао: "О Аллахов Посланиче, ја стварно волим молитву (у заједници) са вама". Он је рекао, "Ја већ знам да волим молио са мном, (али) молитве у џамији куће (где је већина у-црвеном бојом) је бољи од намаза у просторији, вашим молитвама у вашој соби је бољи од намаза у кући, ваше молитве у вашој кући је боље уместо молитве у џамији ваши људи, ваши молитве у џамији је бољи од ваших људи у масјидку схаламу је Послаников (џамија) ". Умм Хумаид даље захтев поднет џамију (место молитве) на крају куће и најтамније. Тамо је направио своје молитве Богу (видети смрт долази) [2]

Командант верницима у хадису, Имам Мухаммед ибн Исмаила ал-Бухари у књизи схахихниа рахимахуллах наводи: ". Део џамија и кућа молитве у Ал-Бара бин Азиб анху Аллаха у џамији према родном заједницу"

У вези са његовом функцијом као место обожавања, онда мора узети у обзир аспекти чистоће и мирис. [3] Поред тога, с обзиром на позитивне функције у неговању и васпитавању деце и улити исламских вредности узвишено у наредним генерацијама.

Није нужно РООМ или собу СПЕЦИЈАЛНИ
Постоје два облика Масјидул храма у прошлости, како се наводи у неколико текстова и атсар следећи;

1, Образац посебној просторији у кући
Први облик се заснива на историји Аллаха анхума Умм Хумаид је раније рекао, да је дошао Посланику и рекао: "О Аллахов Посланиче, ја стварно волим молитву (у заједници) са вама". Он је рекао, "Ја већ знам да волим молио са мном, (али) молитве у већини места у кући је бољи од намаза у соби .... Умм Хумаид даље захтев поднет џамију (место молитве) на крају куће и најтамније. Тамо је направио своје молитве да види Бога (смрт доћи). [4]

2.Темпат специјализовани у једном углу собе
Ако је мање могуће да муслиман да одржи посебну собу као храм на месту Масјидул Сунном молитвама и другим одан нафилах, није битно да ли је то само одређује одређени углу собе који се може користити за такве сврхе. Она се заснива на хадиса Абу Хураирах да човек Аллаха анху и Ансар молио пророк дошао (јој) да молимо ставите ред на џамије у месту је дао своју кућу за молитве. То је учињено након што је претрпео и слепило Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс поштује. [5]

У ал-Муснад, имам Ахмед приповеда из рахимахуллах То анху Итбан Аллах ибн Малик, рекао је: "О Аллахов Посланиче, поплава је био мој начин да посете џамију у селу (за обавезне молитве). Желим да дођете и онда моле на једном месту (касније) да би као џамија (Масјидул строфа) ". Посланик је одговорио: "У реду". Следећег дана, Посланик је отишао Ебу Бекру и замолио га да га прате. Приликом уласка (у Итбан кућа '), Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Где желиш?" Тако сам (' Итбан) указао на углу своје куће. Затим Посланик устао и молили (тамо). И ми смо стали иза њега. Молио два рекјата раде са нама ". [6]

У историји Бухари, "Пророк саллаллаху алејхи То савс затражио дозволу (идите кући), онда сам га позивам (го). Он није сести да каже: "Где хоћеш да се моле у ​​вашој кући?". Онда је ('Итбан) одредити место које је он желео Посланик молио на њега "[7] ..

ОБАВЕШТЕЊЕ, сви имају КУЋА БАИТ Масјидул
Генерација Салаф и асхаби Посланика Таби'ин, они су у висини врха у богослужења, да се посвете Богу Свемогућем, и концентрација достиже загробном животу. Суннет је толико обожавају да раде, док је ноћу, да попуните стоји, наклон и прострације веома дуго. Њихова послушност је веома велика. Међу факторима који их подржавају ту сврху је Масјидул храм, у својим домовима.

Очигледно они већ имају Масјидул храм у својим домовима. Она се заснива на изјави Аллаховог пријатеља Абдулаха бин Мас'уд анху следи:

ما منكم الا وله مسجد في بيته

"Сваки од вас је имао џамију у свом дому" [8]

То је због велике концентрације Хоусе, који је упознао најдубље кутке њиховим срцима. Упркос својим скромним домовима и нису распрострањени, они и даље специјализују место њиховог дома као место за покретање добровољне одан и нафилах. Они су прошли ноћ у њој у стању стоји, наклон и земне поклоне, очекују милост Аллаха Свемогућег и страх од казне, подсећајући их од њихових животних циљева, а следећег села. Чак и неки од њих, као што је Абу ал-Кхусианни Тса'лабах Аллах Масјидул анху умро у храму у стању предају.

ПРЕДНОСТИ Масјидул Баит
Постојање храма Масјидул донети широк спектар користи и позитиван утицај на самој породици. То је оно што мотивише генерације Салаф у специјализованим мјестима за то. Међу предностима

• Као место за јачање односа са Богом Свемогућим
• Као место да негује душу да буду искрени у разговор и раде. Због обожавање се врши далеко од људског гледишта која ће донети више искрен.
• Као место молитве за породице.
• Као место коучинг децу да буду побожни, вредни у богослужењу.
• Као покретачка снага да се поклони и подсети га.
• Окрените Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То
• За медије цементирана породичних односа.
• Као место за обавезних намаза који имају удзур

Добровољно молитве БАИТ У Масјидул
Фард молитва је постала једна од најважнијих обавеза за сваког муслимана и Муслимах. А посебно за мушкарце, Схари'а је утврдио да спровођење обавезних намаза у џемату у џамији. Нафилах молитва, Посланик, саллаллаху алејхи То савс подстицати њихову примену у дому.

Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао.

عليكم بالصلاة في بيو تكم فان خير صلاة المرءفي بيته الا المكتو بة

"Молитва сте у вашем дому. То је најбоље од нечије молитве (урађено) у кући, осим за обавезну молитву "[9]

У другом хадису, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао.

اذا قضى احد كم الصلاة في مسجده فليجعل لبيته نصيبا من صلاته فان الله جاعل في بيته من صلاته خيرا

"Када сте завршили један од молитве у џамији, онда он треба да молитви код куће. Сигурно Аллах ће учинити добро у својој кући кроз његову молитву (која се обавља код куће) ". [10]

Пророка саллаллаху алејхи То савс је упитао пријатељу Хизам Аллах ибн Хаким анху се односи на место молитве, било код куће или у џамији. Иако је његова кућа је веома близу џамије, он је саллаллаху алејхи То савс одговорио речима:

ولان اصلي في بيتي احبء الي من ان اصلي في مسجد الا المكتوبة

"Молим се у мојој кући је више него мом укусу молитви у џамији, осим за обавезне молитве" [11]

Акценат обавезних молитви у џамији у џемату за мушкарце ће се све више очигледна кроз савет пријатеља Абдулаха бин Мас'уд Аллах анху следећим драгоцен. Он је рекао: "Они од вас који желе да се забавите Бога сутра сусрет у муслиманске државе, треба да задрже пет дневних молитви које су потребне када је позвана да га покренете.

Заиста се моле пет пута укључују ходање смернице, и заиста је Аллах је поставила широк спектар пута вођством. Свака од вас има џамију у свом дому. Ако се молите (пет пута) у џамији у својој кући као мутакхоллиф (људи који нису навикли да долазе у џамију да се моле у ​​џемату) који воле да покренете молитве (фард) у својој кући (сам), не значи да морате да оставите упутства пророка саллаллаху То алејхи савс ви, а ако оставите упутства пророка саллаллаху алејхи ве селлем То вас, сигурно ћете изгубити.

Видео сам да нису навикли на џамију (за молитве у заједници) је лицемер који је толерисао кенифаканниа. Једном сам видела неко спроводи двоје људи да стоје у редовима молитве (обавезно) "[13]

Помиње у Ибни Абидин Хасиииах (2/441), "... Заиста саветује човека да се специјализују у једном месту у својој кући као место молитве мегерјакан нафилах. Адапаун Фард молитве и И'тикаф, разумљиво је само ради у џамији ".

Тако доброта и благослов од Аллаха Свемогућег ће доћи кући са сјајем богослужења и сећање, тако да кућа није сјајна тамна као гроб. Пророка саллаллаху алејхи То савс рекао.

اجعلوا من صلاتكم في بيوتكم ولا تتخذوها قبورا

Рад на неке од ваших молитви у својим кућама. Немојте да изгледа кућа налик на гробљу "[Договорени алаих]

НАФИЛАХ молитва (добровољно) збор БАИТ У Масјидул
Прописане за муслиманске молитве за добровољно у заједници са члановима његове породице, чак мустахаб закона. Предности као тренинг за породицу био је евидентан. Међутим, то не би требало да је као навику и рутину.

Шејх ал-Ислам ибн Таимиииах можда Аллах помилуј кажу, "окупили су се у управљању добровољног молитве у заједници, укључујући и случај се не препоручује за навике .." [13]

Имам ал-Бухари испричао Анас ибн Малик од рахимахуллах Аллах анху: "Ја и сироче, који је био у кући никада молити иза Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, док је моја мајка и Ум Сулаим иза нас". [14]

Имам ал-Бухари рахимахуллах закључују поглавље наслове у књизи са насловом поглавља схалатул Схахихниа навафили јама'атан. (Поглавље се врши добровољно молитву у заједници).

КЊИГА пружа у МАЈИДУЛ рукописа и мамаца
Сврха дисиариатканниа Масјидул одржана у храму куће као место за праксу је добровољно и нафилах, дхикр, и читање Курана.

У том циљу, ове ствари треба да се обезбеди да ће га подржати као Мусхаф Ал-Кур'ан који треба да одговара броју чланова породице, заједно са верским књигама и књига дхикр.

Такође је потребно да научи децу и старије људе научио да чита Куран, Хадис, судска пракса и законе цивилизованог исламске адаб.

Зашто су неки заборавили?
Међутим, зашто је заборављен случај? Иако зграда широм градите кућу, садржи много боравак, спаваћа соба, (где) у породичној ручавање, дневну собу, место да зарађују за живот (продавнице), који се понекад украшени породичну собу са телевизором и осталим уређајима за забаву, где породица опуштена, собе купатило, рибњак, место да остваре, понекад постоји и базен у кући. Или чак и неке собе у закуп неком другом. Где посебна просторија за обожавање у кући? Зашто не могу обезбедити посебно место где породице обожавају активности ће радити на томе?

Пажња и оријентације (неки) људи су се променили. Како свет постаје главни ударац, а већина случајева укључује и душу, онда кућа је препуна запостављајући ствари Свемогући Бог и у даљем тексту.

Хајде да укључите један од Суннета саллаллаху алејхи ве селлем То је у нашим домовима. А Аллах је извор снаге

(Преузето од Абу Минхал од Масајидул Буиут и Ахкамуха ВА Адабуха (Гхурфатусх молио ФИЛ Баити Суннатун Гхаибах) ДР Калид бин Али Ал-Анбари, Дарул Атсариииах, Јордану Аман.)

[Копирано у Ас-Сунном магазина КСВ/1432/2011М 04-05/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-858197 Фак 0271-858196]






извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment