Friday, April 6, 2012

Новац Кључна Резеки

Новац Кључна Резеки
По Устадз др Мухамед Арифин Бадри мр


УВОД Слава припада само Аллаху теала. Молитве и поздрави могу увек да се поверити алејхи пророка Мухамеда саллаллаху То селлем породица и пријатељи. Амен
Зато богате?, Који је одбио. Једите добро, кувајте без много напора. Насељавају вилу као замка без чекања много година. Луксузни аутомобили постројени испред куће. Контакт очима кул увек запањени вашем срцу. А прилично добро изгледају девојке увек сањам прилику да буде ваш пратилац живота.
То је лепо, то је ова врста живота. Мислим да је волео да добијем прилику да је остваре. Зар то није мој брат?
Новац Филц ЖИВОТ БЕЗ ТАМНИ На прелепом сна ако имате обиље новца и злата које акумулирају као планина. Дакле, чак и ако нисте превише далеко од реалности у сну, али морате схватити да је новац кључ за реализацију многих горе. Непријатељи постају пријатељи, тешко је да буде лако и брзо прилепе Јолли мрзовољан. Све то захваљујући доказаног квалитета израде послови да се осећају глатко.
Наравно, када су многи људи данас је покренут након новац. Слееп због новца, устанем због новца (готовина), у вези јер је новац, па чак и непријатељски расположени, јер новца.
Новац је стварно овладао људску расу. У мери у којој све пословне и задовољство је благ, без новца у руци. Пошто је новац толико утицај на људски живот до те мере да постоји претпоставка да постоји само један Бог фаворизује прљаву добит (новац).
Ви не верујете? Покушајте да се сетите, како често изговарају речи: "Ако сам имао срећу онда бих ја урадио тако и тако?". И био је у стању да погоди, мислиш на "издржавање" је новац. Зар то није мој брат?
Различит од непроцењивог значаја било укусно здравља, потомства, и друге здравог разума за ваш укус када лосим торба је спласнула. Ја сам био толико благ, док не осетите као човек од најсиромашнијих на свету и терсусах.
Можете заборавити ако је то тачно у овом свету има превише људи који теже да буду попут вас. Они осећају да сте најсрећнији човек на свету. Зато што је за пословање фаворизује увек себе упореди са другим људима испод тебе и не обратно. На овај начин можете схватити колико је благослов од Бога да је у вама.
واتاكم من كل ما سالتموه وان تعدوا نعمت الله لا تحصوها ان الانسان لظلوم كفار
"И Он је дао вас (вашим потребама) свега што иштете за њега. И ако ви бројати наклоност Аллаха, не можете их пребројати. Гле, човек, тако неправедан и тако негира (Аллахов благослов) "[Ибрахим: 34]
Беда изазвана СОПСТВЕНИ Брате знаш да острвски начин размишљања и уски поглед на значење ове врсте погодности је ваш извор бола за то. Ниеиак не спавају, лошу храну, тело осећа бол и послови чинило да се смањи. Иако то није истина свих патњи треба задесити твој живот. Ако сте свесни природе корист Бога. Све ово се десило зато што осећате много задовољства.
Када сте суочени са јело од пиринча, соје, поврћа и чашу воде, можете осећати тужно. Ви сумњате да сте добили услугу, ако можете да једете велики оброк од меса, уз различите начине да га кува, и долази са мноштвом других менија. Као резултат тога не можете да осетите како је лепо ковано јела и поврћа.
Бол се осећате више комплетан, јер од тога колико благослов од Бога да мислите је катастрофа, мислите сами достојан да прими више хране него што прима у овом тренутку.
Као резултат тог размишљања које стално однели атмосферске амбиција, и патње због стално тежи да оствари своје снове изван ваших могућности.
"Ако сте имали два поседа долини, несумњиво сте нестрпљиви да добију трећи. И нико није у стању да заустави амбиције прикупљања средстава осим земљишта (смрт). Бог прихвата покајање и оне који се врате Њему [Договорени алаих]
Амбиција да багера овом свету чини више јадно и живот је јалова. Срећа да када се такође чувају иза имовине даље од своје руке.
"Ко су послови на ахирету је у центру пажње, Бог ставио своје богатство за себе, његов посао је велика, а опскрба света ће бити на терену. Док у центру пажње је пословни свет, Бог ставио сиромаштва у својим капцима, свој посао и резкиниа разбацани у уском "[хр Тирмидзи и другима]
Можете заборавити да све што ти је Бог дао је најбоље за вас.
ولو بسط الله الرزق لعباده لبغوا في الارض ولكن ينزل بقدر ما يشاء انه بعباده خبير بصير
"А ако је Аллах увећава за пружање Његових робова они би морали да прелазе границе земље, али је Аллах открио Своју одредбу у складу са величином жели .. Сигурно Он зна (држава) Његових слугу, видовњак. " [Како-СХура: 27]
Размишљање да је тако ситан и тако узак ИАГ срце, извор гнева Божијег јесен и прекоревао га.
واذ تاذن ربكم لين شكرتم لازيدنكم ولين كفرتم ان عذابي لشديد
"И (сетите се добро), када Господ прогласио:" Осим будете захвални, Ја бих додао (респондената) к вама, и ако ви порицати (мој прилог), затим пропаст мог веома болно ". [Ибрахим: 7]
Пазите на мог брата! Бог је обећао да додате и множите Његове благослове ако препознају благослове и буди захвалан. Али, насупрот томе, ако негирају наклоност Аллаха, или чак презиру, Бог је обезбедио за вас болно казну.
Гле, истина Божија претња није ограничена у овом ставу ће се десити у свету или у даљем тексту. То је знак да су оба подједнако вероватно да се догоди вама. Божија казна могла да вам се догодило у свету и на ахирету. У свету, фаворизује њена привлачност и замењен са болом, и на ахирету је свакако болна патња чека пакла.
تعس عبد الدينار وعبد الدرهم وعبد الخميصة ان اعطي رضي وان لم يعط سخط تعس وانتكس واذا شيك فلا انتقش
"Надам се беда увек удари култ динара, дирхам и свилене кошуље (култ благо, перо). Када је добио је био срећан, а ако не даје, она постаје омражен. Нека она буде јадно и бедно више (као што пада низ степенице). И када је био трн не може спремни да му помогнете да извадим трн из њега "[Бухари]
Благословен НАЈВИШЕ Мој брат! Живе срећно у овом свету и рај на ахирету, сигурно је твој циљ. И наравно, свака тежња да постане реалност треба да се боре. А знамо да постоје три главна тастера за постизање среће у животу у свету.
Увек су се предали и су задовољни поделом свим Божијим.
عجبا لامر المومن ان امره كله خير وليس ذاك لاحد الا للمومن ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له وان اصابته ضراء صبر فكان خيرا له
"Невероватно је како се послови од верника, у ствари, његови послови добро, и није у власништву, већ од стране оних који верују. Када је заменио задовољство, он је био захвалан, онда је то забавно да буде добро за њега. А кад је невоља, он је био стрпљив, затим бол је добро за њега "[Пријављено Муслим]
Схватате колико добијате Божије благослове.
"Ко је ујутро да се осећају безбедно у својој кући, здраво тело, а немају довољно хране за тај дан, онда као да свет и све у њој је припадао њему" [На Тирмидзи-БА]
Објекат није мерило Божијег милосрђа према вама.
Мој брат! Да ли имате погрешну перцепцију о животу у свету, заједно са стварном свету то не значи ништа пред Богом. Дакле, не можете хипотеком свом животу срећа у свету и поред богатства са светске је недодирљив.
"Заиста је Аллах Узвишени је делио свој морал као Бога и поклонио свој живот. А Аллах даје богатство за оне који је волео као и онима који га мрзи. Док Бог не подари веру осим онима које воли. Дакле, ако човек воли Бога, Бог мора имати веру подарио му "[хр. Бухари у Ал-Ал адаб симплекса и Ат-Тхабрани]
Мој брат! Применом ове три ствари у вашем животу, са дозволом Бога, ви сте особа која је увек срећна у свијету и на ахирету.
ЦЛОСИНГ Надамо се да ово кратко излагање може да вас ослободи окова новца која је потиснута у овом добу људског живота. А са све три можете да се вратите на благодати и милости Аллаха теала, у свету у даљем тексту. Надамо се да ово кратко излагање корисно за вас, и можете да обришете процену блага света у целини, а посебно новац. Аллахов То бисхсхаваб природа.
[Копира из муслиманске Предузетничког магазина, волумен 21 Иссуе 2/Октобер 2011. Редакција адреса Источни Тимор Ганг Д 9 км Јалан 6.5 Калиуранг Јогјакарта, Телефон Канцеларија 8378008 0274, 0815 Уводник 0448 6585. Издавач Предузетничког Фондације за развој муслиманске Јакарта]



Продаја и Куповина књига (1)


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Дефиниција купопродаји Ал буиу "је множина од баи'у и дијамак због многих врста.
Док баи'у који преносе власништво некоме по цени. Као такав баи'и сиира је примио. И свака од њих се користи да именује друге.
Пенсиари'атан Продаја и Куповина Аллаху теала, каже:
واحل الله البيع وحرم الربا
"А Аллах има трговину и забрањено камату." [Ел-Бекаре: 275]
Такође је рекао:
يا ايها الذين امنوا لا تاكلوا اموالكم بينكم بالباطل الا ان تكون تجارة عن تراض منكم
"О ви који верујете, не једу имовину сваке друге суседа са лажним начин, осим путем трговине се примењује на консензуса међу вама." [-Ниса ': 29)]
Хаким бин Хизам Аллаха То анху да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا.
"Ал Баиии'ан (продавци и купци) имају право кхииар (одлуче да наставе продају или откаже га) док нису подељена." [1]
Муслимани имају беријма 'ће болехниа куповине и продаје, и мудрост такође захтева продају и куповину, јер је основна потреба људских бића зависи углавном од онога што је у власништву неког другог (али) понекад особа га не дају, тако да је у куповини и продаји пенсиари'атан Василах ( посредници) да стигну на одредиште без компликованог. [2]
Упутства Рад Од Микдам анху да је Посланик Аллаха саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
ما اكل احد طعاما قط خيرا من ان ياكل من عمل يده وان نبي الله داود К كان ياكل من عمل يده.
"То није неко други једе мало боље него што троши свој посао, за себе сигурно Набииуллаах, Давуд Алиахиссаллам први оброк резултата његова." [3]
И из Абу Хураирах да је он рекао, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
لان يحتطب احدكم حزمة على ظهره خير له من ان يسال احدا فيعطيه او يمنعه.
"Заиста, један од вас окупи да је свежањ дрва на леђима кука (за продају) је боље за њега него у просјачење другима, било дато или одбијен. '" [4]
Богатство за опрез Од Муадх бин То Абдиллах бин Кхубаиб, од свог оца, од његовог стрица анхум Аллаха, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا باس بالغنى لمن اتقى والصحة لمن اتقى خير من الغنى وطيب النفس من النعيم.
"Без обзира на богатство праведника и за оне који се плаше здравље боље од богатства, а живот је добра, укључујући и добро. '". [5]
Једноставно сугестије Живот Ин Сеарцх Џабир бин То Абдиллах Аллах анхума, рекао је он, "саллаллаху алејхи Мессенгер савс рекао:
ايها الناس اتقوا الله واجملوا في الطلب, فان نفسا لن تموت حتى تستوفي رزقها, وان ابطا عنها فاتقوا الله واجملوا في الطلب خذوا ما حل ودعوا ما حرم.
"О људи, Бојте се Аллаха и урадити добро у просјачења, за душу сигурно неће умрети тако испуњен ризкиниа успорити долазак мада, тако да страх Аллаха и раде добро у просјачење. Узмите законито и остави Харам "[6].
Претња Промптс Доинг Поштен и лагање Хаким бин Хизам Аллаха То анху да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
البيعان بالخيار ما لم يتفرقا, او قال: حتى يتفرقا, فان صدقا وبينا بورك لهما في بيعهما, وان كتما وكذبا محقت بركة بيعهما.
"Продавац и купац има право за обоје нису раздвојени кхииар (или је рекао," До рекли збогом "), ако су искрено делују и објасни (стање својих роба), она ће бити блажен у продаји и купио га, (али) ако прикривање и лаж, онда продаја ће бити избрисан благослов куповину "[7].
Од 'Укбах То бин Амира, рекао је: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
المسلم اخو المسلم لا يحل لمسلم باع من اخيه بيعا فيه عيب الا بينه له.
"Муслиман је брат другом муслиманима Није дозвољено муслиману да продају робу на свог брата да је срамота ако му објаснио је он." [8]
Промптс Попуштала и Милостиви У купопродаји Џабир бин То Абдиллах Рдхииаллаху То анхум да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
رحم الله رجلا سمحا اذا باع واذا اشترى واذا اقتضى.
"Нека Бог смилуј се на некога ко је великодушан када да прода, када да купите и када је захтевао" [9]
Давање примат у Народном Темпо Диффицулти плаћање дуга Од Ебу Хураирах од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
كان تاجر يداين الناس, فاذا راى معسرا قال لفتيانه: تجاوزوا عنه لعل الله ان يتجاوز عنا, فتجاوز الله عنه.
"Било је трговац који често дао кредите људима, када он види људе који имају потешкоћа да плаћају своје дугове (му'-сер) и рече својим слугама: 'Опрости му, Аллах опростити (грешке) нас." Дакле, Аллах ће опростити (опростити) своје грешке ". [10]
Забрана варљив Од Ебу Хураирах, он је рекао:
مر رسول الله صلى الله عليه وسلم برجل يبيع طعاما, فادخل يده فيه فاذا هو مغشوش فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ليس منا من غش.
"Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем прошло неко продаје храну, онда је он стави руку у њега, испада да је вара, па пророка саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Људи који варају (вара) није из наше групе. "" [11 ]
Промптс Берпаги-јутра Претрага Ризки Од ел-Гхамиди Схакхр Аллах То анху, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
اللهم بارك لامتي في بكورها.
'О Аллаху, благослови мој народ ујутру.' "[12]
Решење Када Тржишта Иди Од Салим ибн 'Абдиллах бин То Омера, од свог оца, од његовог деде анхум Аллаха, он је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ва салалм То је рекао:" Ко прочита када је ушао на тржиште:
لا اله الا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد يحيي ويميت, وهو حي لا يموت بيده الخير كله, وهو على كل شيء قدير.
"Не постоји Бог има право да буде светиња, осим Аллаха, ни сама тачно партнера за Њега, Његово царство и сва слава припада Њему, Он је укључивање и искључивање, он Махахидуп и не умре, сва доброта је у Његовим рукама , и Он има власт над свим стварима. "
Аллах ће написати један милион добро за њега и вађење милион грешке и да ће изградити кућу за њега на небу "[13].
Аллах је купопродаји Правни порекло је дозвољено да продају нешто и на неки начин током куповине и продаје врши се путем међусобног консензуса између продавца и купца, а није забрањено по Серијат.
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______
Продаја и Куповина књига (2) Четвртак, мај 3, 2007 8:49:27 АМ
ПРОДАЈА Купите књигу
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Различити типови Продаја Куповина забрањену Сиари'ат ОДГОВОР: Баи'ул Гхарар То је све што она садржи елементе купопродаје јахалах (непознаница) или елемент среће или коцкање јаме.
Од Ебу Хураирах да је он рекао:
نهى رسول اللهصلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио баи'ул баи'ул хасхаат и гхарар (продаја ставке које не елемент преваре)" [14]
Ал имам Невеви наводи се у Схарх муслиманске рахимахуллах (Кс / 156), "забрана гхарар баи'ул је велики принцип од принципа куповине и продаје књиге, јер да имам муслиман мендахулуканниа иду у њу, јер су проблеми толико многи нису ограничени на, као што баи'ул аабик (продавати робове који су побегли од свог господара), баи'ул ма'дум (продаје нешто што не постоји), баи'ул мајхул (продаје нешто што није очигледно), продају робу која се не може дати купцу, су власничка права да продају нешто што продавац није савршен, продају рибу у води много, продаје млеко које још увек био у џепу, који се још увек продаје фетус у утроби своје мајке, да прода комад хране без јасног дози, продао парче одеће из колекције много одеће ( без потребе да одредите ово), продаје козу из колекције многих коза (без дефинисати га), и слично, свих ових закона је лаж да га прода, јер обухвата гхарар без намере. "
Он је рекао, "Ако постоји намера да се уради гхарар позива и не може да га покрије осим масиакках (како Хеави / тврдо) и облик гхарарниа тривијално, онда треба да прода. Зато муслимани (научници) пристали да буду болехниа продају памук огртач попуњава време док га не попуните и видите да ли филер материјал продаје се засебно онда не би требало да буде. "
Осим тога, он је рекао: "Знајте да баи'ул муламасах, баи'ул мунабадзах, баи'ул хаблил хабалах, баи'ул хасхаат, 'асбул Турковиц и разне продаја и куповина као што су специјална својим текстовима, све то чини забрана гхарар баи'ул, али помиње у изолацији и забрањено јер је врста чувеног трговачког Јахилиииах. Валлааху најбоље зна "(Укратко)..
Баи'ул Муламасах и Мунабадзах Од Ебу Хураирах, он је рекао:
نهي عن بيعتين الملامسة والمنابذة, اما الملامسة, فان يلمس كل واحد منهما ثوب صاحبه بغير تامل, والمنابذة ان ينبذ كل واحد منهما ثوبه الى الاخر ولم ينظر واحد منهما الى ثوب صاحبه.
"Два облика куповине и продаје је забрањено; муламасах и мунабадзах. Муламасах односно (узгред) било који од продаваца и купаца одеће додирују свог пријатеља без обавештења / одјављивање (постоји грешка на њега или не). Док мунабадзах односно (узгред) било од продавца и купца баца своју одећу за друге, а један од њих не виде одећу његов брат "[15]
Из Абу Са'ид ал Кхудри Аллах То анху рекао:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن لبستين وعن بيعتين, نهى عن الملامسة والمنابذة في البيع, والملامسة لمس الرجل ثوب الاخر بيده بالليل او بالنهار ولا يقلبه الا بذلك, والمنابذة ان ينبذ الرجل الى الرجل بثوبه وينبذ الاخر ثوبه ويكون ذلك بيعهما عن غير نظر ولا تراض.
"Пророк саллаллаху алејхи савс То нас је забрањено да продаје два облика и две различите врсте одеће, он је забрањено муламасах и мунабадзах у куповини и продаји. И муламасах је неко додирује лице туђом руком одећу у ноћи или дана, а он је окренуо осим додирује га. Док мунабадзах се неко баца своју одећу на другу особу, а неко други је бацао своју одећу за њега, а то је како су и куповине и продаје без гледања и једни без других, као да им се допало "[16]
Баи'ул Хабалил Хабалах Од анхума Умара ибн '', рекао је:
كان اهل الجاهلية يتبايعون لحوم الجزور الى حبل الحبلة قال وحبل الحبلة ان تنتج الناقة ما في بطنها ثم تحمل التي نتجت فنهاهم النبي صلى الله عليه وسلم عن ذلك.
"То је Ахл-ул-Јахилиииах једни другима да продајемо месо камиља хабалул хабалах. И хабалул хабалах је да камила је трудна и роди, а затим његов син, Посланик саллаллаху алејхи савс То је забранио "[17].
Баи'ул Хасхаат Од Ебу Хураирах, он је рекао:
نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن بيع الحصاة وعن بيع الغرر
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио гхарар баи'ул хасхаат и баи'ул". [18]
Ал имам Невеви наводи се у Схарх Схахиих рахимахуллах Муслимани (Кс/156), "баи'ул хасхаат, онда постоје три тумачења на њу:
Прво: (То је) говорећи: "Ја вам прода одећу од ових су изложени ономе што сам баца каменчиће", или "Ја продаје ову земљу да вас одавде до те мере да сам бацао каменчиће."
Друго: (То је) говорећи: "Ја вам продати под условом да имате кхииар док сам га бацио са шљунком."
Треће: (То је) и (продавац и купац) чини врста баци саму шљунак као продаје и куповине, што каже он, (Доне) "Ако бациш камен ове одеће које је купио по цени толико од вас.".
'Асбул Турковиц [19] Од Умара ибн 'анхума, је рекао:
نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن عسب الفحل.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс забранио 'асбул Турковиц". [20]
2. Лаиса Баи'у МПУ То Индаху (купопродаји робе Не у продавца) ? Хаким бин Хизам Аллаха То анху, рекао је он, "рекао сам, 'Аллахов Посланик, неко ме је питао да прода, али не морам, ако сам га продамо" Он је одговорио:
لا تبع ما ليس عندك.
"Да ли продајете неку ставку коју немате. '" [21]
3. Купите Продајте примљене робе није Од ибн 'Аббаса, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يقبضه.
"Ко год је купио храну, онда нека га прода назад док га је примио први."
Аббас ибн 'Аллахов То анху рекао: "Мислим да све своје позиције као храну." [22]
Од Тхавус, од Омера ибн ', рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ابتاع طعاما فلا يبعه حتى يكتاله.
"" Они који купују храну, онда он не би требало да га прода док га је добио. '"
Рекао сам ибн 'Аббаса: "Зашто?" Он је одговорио, [23] "Зар не видиш да се тргује са златом, док храна задрлана (на чекању)."
4. Продаја и Куповина Трансакције о продаји и куповини трансакција брата Од Омера ибн 'да је Посланик Аллаха анхума То алејхи ве селлем рекао:
لا يبيع بعضكم على بيع بعض.
"Да ли неки од вас момака да купују и продају преко куповине и продаје другима." [24]
Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا يسم المسلم على سوم اخيه.
"Немојте бити муслиман да понудите (ставка) се тренутно нуди својим братом." [25]
5.. Баи'ул То ИНАХ То је да прода нешто некоме по цени од темпа и он је предат купцу, онда пре него што је примио уплату вратио купио (од купца) на готовинској цени је мање (јефтиније) од цене темпом.
Од Умара ибн 'анхума да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا تبايعتم بالعينة واخذتم اذناب البقر ورضيتم بالزرع وتركتم الجهاد سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا الى دينكم.
"Ако је куповина и продаја путем" ИНАХ, а желите да задржите на реповима • говеда, и задовољни са фарми, а ви оставите обавезу џихада, (без сумње) Аллах ће нанети понижење на вас. Није срамота га је извукао, али када се вратите на своје вјере "[26].
6. Купи Како да прода Темпо пораста цена са (Продаја и Куповина кредит) Данас је проширио куповином и продајом повећати цене због познатијег баи'ут таксхиитх (јаул кредитна куповина). Облик ове куповине и продаје, као што је саветовао, да прода робу да ће бити одобрен са додатном ценом у време повратка. Као пример ставке у готовини за хиљаду, а затим продате на кредит за две стотине хиљада, укључујући и продају такве продаје је забрањено.
Ебу Хурејре а'нху од Аллаха, он је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
من باع بيعتين في بيعة فله اوكسهما او الربا.
"Ко год продаје две трансакције у једној трансакцији, затим губитак или зеленашење са њим." [27]
Роба се продају нису дозвољени: ОДГОВОР: Вино (опојна пића) Од 'Аисха ахума Аллаха, он је рекао:
لما نزلت ايات سورة البقرة عن اخرها خرج النبي صلى الله عليه وسلم فقال حرمت التجارة في الخمر.
"Када идемо доле стихове сури Ел-Бекаре ...., Посланик, саллаллаху алејхи То савс изашао како је рекао," вино трговина је забрањено '". [28]
2. Труповима, свињске и статуама Џабир бин То Абдиллах Аллах анхума, је чуо Посланика саллаллаху алејхи савс То је рекао када је био у Мекки на 'Амул Фатх (отварање у граду Меки):
ان الله ورسوله حرم بيع الخمر والميتة والخنزير والاصنام, فقيل يا رسول الله ارايت شحوم الميتة فانها يطلى بها السفن ويدهن بها الجلود ويستصبح بها الناس فقال لا هو حرام ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم عند ذلك قاتل الله اليهود ان الله لما حرم شحومها جملوه ثم باعوه فاكلوا ثمنه.
"Заиста Аллах и Његова Посланика су забрањене Тхе вина продају, лешева, свињско и скулптуру." Онда је неко пита: "О Аллахов Посланиче, шта мислиш од (продаје) полутки масти, у ствари, имао је обичај да бојите брод, подмажите кожу и људи користе за осветљење? "он је одговорио," То не би требало да буде, да је нечист. "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем је тада рекао," Аллах борбу против Јевреја, када је, у ствари, не дај Боже масти (животињских), били су истопљени и затим прода и узме новац "[29].
3. Пас Абу Ал-Ансари Мас'уд Аллаха То анху:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن ثمن الكلب ومهر البغي وحلوان الكاهن.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забрањено да продају паса, махрул багхии (добит од прељубе / проституције) и хулванул каахин (плата шаманским праксе)". [30]
4. Сликарство (слика-слика) Дух је Од Саид ибн Абул Хасана, рекао је он, "Ја сам био на месту ибн 'Аббас анхума Аллаха, изненада неко дошао на њега као он питао,' О ибн 'Абас, ја сам особа која је мој приход из моје руке заната, ау ствари сам направити слику ове слике. "Дакле ибн 'Абас је рекао," Ја нећу да вам кажем осим онога што сам чуо од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Чуо сам га како говори:
من صور صورة فان الله معذبه حتى ينفخ فيها الروح وليس بنافخ فيها ابدا.
"Они који су нацртали слику (анимација), онда сигурно Аллах ће тако менгадзабниа да дише живот у њему (слике), и он неће моћи да заувек разнети душу."
Онда та особа такође доживљава тежак кратак дах и његово лице блед. (Ибн 'Абас) је рекао: "Тешко вама, осим ако сте вољни да треба да га направи, онда нацртате дрво, (жреб) ништа што нема душу" [31].
5.. Пре зрелог воћа Енес бин Малик Аллаха То анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То:
انه نهى عن بيع الثمرة حتى يبدو صلاحها وعن النخل حتى يزهو, قيل وما يزهو? قال: يحمار او يصفار.
"То је забрањивали продају воће пре него што сазрева, и датуми да је у боји." Онда је неко пита, "Шта мислиш боју?" Одговорио је: "(Горе), црвене или жуте." [32]
Такође испричао од њега, "да је Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, забранили продају воће сазри. Онда је питао, 'Шта је то зрела' Он је одговорио, '. До зајапурен "Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
ارايت اذا منع الله الثمرة بم ياخذ احدكم مال اخيه.
"Шта мислите, ако Бог држи воће (не може се бере), затим шта значи неко од вас да благо свога брата. '" [33]
6. Пре семена пољопривредног очврсне (Старо) Од Омера ибн ',
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن بيع النخل حتى يزهو وعن السنبل حتى يبيض ويامن العاهة نهى البايع والمشتري.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забрањивали продају датуме до ма-Танг, и (забрањује продаја) од зрна до каљених (зрела) [34], и сигурно од штеточина. Он забрањује продаваца и купаца "[35].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______
Р и Б

По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Дефиниција Риба Ар-Риба-Исим максхур-узети од речи рабаа - иарбуу, тако да АР-написано алиф рибаа (الربا).
Ар-Риба оригинално значење је АЗ-зииадах (повећање) иу суштину самог ствари, као реч Аллаха, узвишен:
اهتزت وربت
"... Уживо и субурлах земља ..." [Ел-Хаџ: 5]
И такође могу (инкрементирање га) десио се у размени као један новчић са два Дирхам.
Зеленаштва закони Риба је харам према Светом писму, као и Суннет-ијма 'људи.
Аллаху теала, каже:
يا ايها الذين امنوا اتقوا الله وذروا ما بقي من الربا ان كنتم مومنين فان لم تفعلوا فاذنوا بحرب من الله ورسوله وان تبتم فلكم رءوس اموالكم لا تظلمون ولا تظلمون
"О ви који верујете, Бојте се Аллаха и да оно што је остало од зеленаштва (који се не прикупљају) ако сте ви верници. Дакле, ако не урадите (рата), онда знајте да ће Аллаха и Његовог Посланика вас бори. А ако се покају (од узимајући камату), онда сортирано благо ваше, ви не прогони и не (и) буду прогоњени "[Ел-Бекаре: 278-279].
Он је рекао:
الذين ياكلون الربا لا يقومون الا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس
". Људи који једу (да) зеленаштво не може да стоји, али стоји као један кога опседнут Сатаном због (притисак) лудила" [Ел-Бекаре: 275]
Аллах такође каже:
يمحق الله الربا ويربي الصدقات
"Бог је уништио камату и оплодити у добротворне сврхе." [Ел-Бекаре: 276] [1]
Од Ебу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اجتنبوا السبع الموبقات, قالوا: يا رسول الله وما هن? قال: الشرك بالله والسحر وقتل النفس التي حرم الله الا بالحق واكل الربا واكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات الغافلات المومنات.
"Останите далеко од вас седам (предмета) и да уништи." Су асхаби питали: "Шта је то, Аллахов Посланиче?" Одговорио је: "Схирк у Аллаха, магију, убијају душу коју Аллах је учинио незаконито, осим путем истине, одузима риба, троши на имовину деца без родитеља, побегао са ратишта, и мени-Дух поново очистите свете жене које верују (у прељуби) "[2].
Од анху Џабир Аллах ', рекао је
لعن رسول الله Ј اكل الربا وموكله وكاتبه وشاهديه وقال: هم سواء.
"Пророк саллаллаху алејхи То савс проклео људе који прождире камату, оне који их представљају и пенцататниа и два сведока. Он је рекао: "Сви су они исти". [3]
И од Ибн Мас'уд а'нху Аллаха, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
الربا ثلاثة وسبعون بابا ايسرها ان ينكح الرجل امه.
"Риба има седамдесет троје врата (грех), и најлакши (грех) то је као човек који се оженио своју мајку." [4]
Од 'Абдуллаха бин Ханзалах, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
درهم ربا ياكله الرجل وهو يعلم اشد من ستة وثلاثين زنية.
"Један дирхам (богатство) од риба се једе неко зна (то је риба) је моћнији од тридесет шест прељубе." [5]
Од Ибн Мас'уд, Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
ما احد اكثر من الربا الا كان عاقبة امره الى قلة.
"То није неко репродукује (има) Риба осим ако су последице његових дела је (слободно ће бити) мало." [6]
Разних врста Риба Постоје две врсте риба а: Риба Риба и фадхл наси'ах.
Додатни зеленаштво је потребно предузети наси'ах од стране повериоца (АД-ДА-у) од дужника (ал-мадиин) у замену за Темпо (дата).
Риба је забрањена (предлог типа) Писма, као и Суннет-ијма 'људи.
Зеленаштво фадхл новац купује и продаје са новцем или хране на храну без побољшања.
Риба је забрањено аргументом типа као-Сунном и ијма 'јер је зеленаштво наси'ах Василах.
Које програме Риба Забрањени јој Риба не долази ако Ал асхнафус Ситта (шест типова) спомиње у хадису.
Од бин Ал-Самит Убадах рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح مثلا بمثل سواء بسواء يدا بيد, فاذا اختلفت هذه الاصناف فبيعوا كيف شيتم اذا كان يدا بيد.
"Злато за злато, сребро за сребро, пшеница од пшенице, са сиа'ир сиа'ир, датуми по датумима, соли по соли (да продаје) са истим ваге, тачно и директно предат (у готовини). (Али) ако различите врсте онда продати свој дом произвољно тамо се предају '"[7].
Уколико шест врста се продају по именима као што су злато или злата са датумима са датумима, затим изведена тафадхул харам (друго претеривање) и такође се врши на начин забрањен наси'ах (у току преноса пријема), и треба да постоји једнакост у тежини или мери и не морате да гледате (квалитет) на добре и лоше, и треба да буде такабудх (хандовер) у скупштини.
Из Абу Са'ид ал Кхудри Аллах То анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تبيعوا الذهب بالذهب الا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا الورق بالورق الا مثلا بمثل ولا تشفوا بعضها على بعض ولا تبيعوا منها غايبا بناجز.
"Немојте продавати злато за злато осим са истим размерама и не бити предност над другим делом. Немој продавати сребро за сребрне осим са истим размерама и не бити предност у односу на други део и не продају се ствари невиђено (не у комори) са ставкама које су присутне (у скупштини) "[8].
Од 'Умар ибн ал Кхаттаб Аллах То анху, је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
الذهب بالذهب ربا الا هاء وهاء والبر بالبر ربا الا هاء وهاء والشعير بالشعير ربا الا هاء وهاء والتمر بالتمر ربا الا هاء وهاء.
"Злато је злато зеленаштво осим непосредне предаје, зрно по зрно зеленаштва осим непосредне предаје и сиа'ир са сиа'ир зеленаштва осим непосредне предаје датуми и датуме са каматом, осим ако одмах предају." [9]
Од Ебу Са'ид, рекао је он, "У време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем ми се никада не даје датуму јаме '(ИЕ) мешавину датума (између доброг и лошег), онда смо продали два Сха' са Сха". Вести дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То онда је рекао:
لا صاعي تمر بصاع ولا صاعي حنطة بصاع ولا درهم بدرهمين.
"Немојте продавати у две Сха 'од датума са Сха" и такође не продају две Сха То пшеницу са Сха "и не, такође једна Дирхам новчић са два". [10]
А ако су шест врсте се продају са другим типовима као што су злато (продато) са сребром или пшенице са тафадхул сиа'ир затим се предао, у зависности од савета јер пророка саллаллаху То алејхи ве селлем у хадиса о "Убадах већ поменуто: '( Али) ако различитих врста, тако да ће се продавати по докле год постоји прихватање. "
А и зато што је реч саллаллаху алејхи То савс у хадиса као 'Убадах садржаног у приповедач хадиса Ебу Давуд и други:
ولا باس ببيع الذهب بالفضة, والفضة اكثرهما, يدا بيد, اما نسيية فلا, ولا باس ببيع البر بالشعير, والشعير اكثرهما يدا بيد, واما نسيية فلا.
"То је у реду да продају злато са сребром у сребру више (ако) директно предају као начин за наси'ах (у току преноса пријема), онда би требало да буде. А зашто не продају пшеницу на сиа'ир износ сиа'ир више (ако) директно примопредаје, док наси'ах начин не би требало "[11].
А ако су шест врсте се продају по врсти и 'иллат (јер) мениелисихиниа, као што су злато и сребро са резервом, онда је добро да наси'ах тафадхул.
Од 'Аисха Аллах анхума:

ان النبي صلى الله عليه وسلم اشترى طعاما من يهودي الى اجل ورهنه درعه.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс купити храна из Јеврејина са (плаћање) датум, његов оклоп и хипотеку на њега." [12]
Ал-Амир ал-Салам Сан'ани наводи се у Субулус (ИИИ/38), "Знајте да су научници договорили зеленаштво болехниа продају робу са другом робом која зеленаштво није иста врста као још један начин одложено и претеривања, као што су продаја злата за пшеницу, сребро и други са сиа'ир од мешовите робе "(Доне)..
Такође, не може да прода рутхаб (влажне датуми) са сувим датумима, осим за Ахл-ул-'Араиа, оне су сиромашне особе које немају дрво палмино, онда би требало да купују од власника рутхаб палми они једу са дрвета проценом (мерење) тамр (сушено датуми).
Од 'Абдуллах бин Омер То анхума:

ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن المزابنة, والمزابنة بيع الثمر بالتمر كيلا وبيع الكرم بالزبيب كيلا.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс забранио музабанах (да) продаје датуме тамр са влажним (сувим датумима) са стопом и продају вино, грожђе да осушите мокар дозу". [13]
Заид ибн Тхабит од Аллах анху:
ان رسول الله صلى الله عليه وسلم رخص لصاحب العرية ان يبيعها بخرصها من التمر
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс арииах дати олакшање за власника (власник палма) за продају мокре датуме проценом (мерење) са тамр (сушено датуми)". [14]
Пророка саллаллаху алејхи савс То је забрањено да прода рутхаб са тамр ланаран рутхаб када се осуши ће смањити проценат, колико помиње Са'ид ибн Аби Ваккасх.
Са'ид ибн Еби Ваккасх Аллаха анху:
ان النبي Ј سيل عن بيع الرطب بالتمر فقال اينقص الرطب اذا يبس? قالوا: نعم فنهى عن ذلك.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс био упитан о продаји рутхаб са тамр, онда је он рекао: 'Зар не би рутхаб ће се смањити када се осуши" Они су рекли:' Да. 'Тако је то забранио. "[15] . Такође не могу да продају артикала са сличном зеленаштва, а други заједнички са једне или друге врсте.
Од Фадхалах бин То Убаид а'нху Аллаха, он је рекао, "Ја сам купио огрлицу на дан Кхаибар за дванаест динара, на огрлицу од злата и бисера тамо. Онда сам уклонио бисере. Одједном сам му открила да више од дванаест динара. Онда сам рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
لا تباع حتى تفصل.
'Да ли продајете, тако да их раздвојите (злато са бисерном).' "[16]

[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment