Monday, April 23, 2012

Поста у исламу: статут, своје врлине,

Поста у исламу: статут, своје врлине,


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

ОДГОВОР: Статут Рамазан је пост један од стубова од стубова ислама, а такође је једна од његових обавеза.
Аллаху теала, каже:
يا ايها الذين امنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون اياما معدودات فمن كان منكم مريضا او على سفر فعدة من ايام اخر وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين فمن تطوع خيرا فهو خير له وان تصوموا خير لكم ان كنتم تعلمون شهر رمضان الذي انزل فيه القران هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان فمن شهد منكم الشهر فليصمه ومن كان مريضا او على سفر فعدة من ايام اخر يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون
"О ви који верујете, поста обавезно на вас, као што је прописано за оне који су пред вама, тако да можете постати побожан. (То је) у одређеном броју дана. Дакле, ако неко од вас болестан или у транзиту (а затим је поломио), затим (вајиблах га брзо) као дан оставио неки дан. И обавезно за озбиљне људе који га воде (ако не брзо) откуп, (да) се хранити сиромашног човека. Свака особа која цини добро спонтано, онда је то боље за њега. И брзо је боље за вас уколико сте само знали.(Неколико дана је наведен) месец Рамазана, месец у којем доле (почетак) ал Кур-као смернице за човечанство и објашњења на трагове и диференцијације између хак (и лажи).Дакле, ко год од вас је присутан (у земљи у којој је живео) у месецу, и свако болесна или у транзиту (а затим је поломио), затим (вајиблах га брзо), као дан је оставио иза себе, на осталим данима. Аллах жели олакшати за вас, и не жели тешкоћа за вас. И ти ћеш прославити Бога за његовим вођством које сте добили, да будете захвални "[Ел-Бекаре: 183-185].
Он је испричао из Умара ибн 'анхума, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
بني الاسلام على خمس, شهادة ان لا اله الا الله وان محمدا رسول الله, و اقام الصلاة, وايتاء الزكاة, وحج البيت, و صوم رمضان.
"Ислам се заснива на пет принципа, који сведоче да ни Бог има право да буде исправно светиња осим Бога и Мухаммед је Аллахов Посланик, успоставити редовну молитву, издате милостињу, ходочашћа у Представничком дому и постом током Рамазана." [1]
А људи су се сложили о обавези поста рамазана, и он је један од стубова ислама стубова религије познат са сигурношћу.Свако ко негира своју дужност, онда је веровали или од ислама [2].
2. Првенство Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من صام رمضان ايمانا واحتسابا غفر له ماتقدم من ذنبه.
"Свако ко пости Рамазан са вером и надом за награду, несумњиво његови греси који су прошли ће бити опроштено." [3]
Такође испричао од Ебу Хурејре да је Посланик Аллаха анху саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао: "Аллах Свемогући берфиман:
كل عمل ابن ادم له الا الصيام فانه لي وانا اجزى به, والصيام جنة, فاذا كان يوم صوم احدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فاذا شاتمه احد او قاتله فليقل اني صايم, مرتين, والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصايم اطيب عند الله يوم القيامة من ريح المسك. وللصايم فرحتان يفرحهما: اذا افطر فرح بفطره, واذا لقي ربه فرح بصومه.
"Сваких добротворних деца Адамова су за њега само осим поста, пост где је за мене и ја ћу га наградити Пост је штит, ако је на дан једног од вас на брз, онда нека кажу прљаве речи. , чинећи буку и не ради ништа превише Глупи људи И ако неко менцациниа или нападнути, онда нека кажу. "Ево, ја сам постио." -Деми-Рабб дупло живот Мухамеда у руци, прави мирис уста поста особе је мирисна у очима Аллаха на Судњи дан са мирисом нафте кастури За наште лица постоје два забавно, ако се разбије брзо., Он бербуканиа задовољни и ако је и упознао своју Господу срећан са својом поста '". [4]
Сахл Бин Са'ад такође Аллаха анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
ان في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصايمون يوم القيامة لايدخل منه احد غيرهم يقال: اين الصايمون? فيقومون لا يدخل منه احد غيرهم, فاذا دخلوا اغلق فلم يدخل منه احد.
"Заиста у Џеннету постоје врата која се зове АР-Рајан. Од врата људи који брзо ће ући на Судњи дан један дан, нико ко је прошао кроз врата него што јесу. Он је рекао да им, "Који је од људи који су постили?" Онда су устали (да уђе), не постоји нико ко је прошао кроз врата него они, кад су ушли, врата била затворена и ништа их чини поред. " [5]
3. Због обавезног поста Рамазана Преглед Хилал (Месец) Приповедач Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
صوموا لرويته وافطروا لرويته, فان غمي عليكم الشهر فعدوا ثلاثين.
"Брз као што сте видели га (Месец) и једите као да сте га видели у сваком случају. И ако месец је скривен од погледа вас, онда рачунају месеца (Рамадхан) до 30 дана "[6].
4. Дефинисане кроз оно месец? Рамадан се подесити да бисте видели Нев Моон (Месец), иако је само један поглед веровати особи да испуни број или 30-дневни месец Рамадхан. Он је испричао од ибн 'Умара анху, је рекао: "Људи покушавају да види младог Месеца, а онда сам рекао Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем да сам га видео, онда је постио и наредио људима да посте." [7]. Ако Месец не може видети због нт_партлицлоуди или другог, онда месец Рамадхан испунио бројеве до 30 дана, на основу хадиса од Ебу Хурејре да има прошлост.
Што за месец Схаввал, није дефинисано осим сведочења двоје људи. Он је испричао од 'Абд ибн Заид ибн ел-Кахтхтаб, да је беркхутбах на дан у питању то брзо да се њом, и рече: "Знам да сам била са асхаби Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, и ја сам их питао, онда су ми рекли да је Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао:
صوموا لرويته وافطروا لرويته, وانسكوا لها, فان غمى عليكم فاتموا ثلاثين يوما, فان شهد شاهدان مسلمان فصوموا وافطروا.
"Брз као што сте видели га (Месец) и једите као што сте видели све, као и видети берибадахлах Ако Месец је скривен од погледа вас, онда генапканлах до 30 дана.. И ако постоје два муслимана који сведоче (да бисте видели месец), брзо и једу те '"[8].
Испричана из гувернера Меку ал Харис бин Хатибз, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи савс То је нас задатак да клањају према нашем мишљењу Муном. Ако не можемо да га виде и да сведочи о два мушкарца који су проверене (да су га видели), онда наша богослужења се заснива на сведочењу обојица ". [9]
У свом пословица која каже: "И ако постоје двоје људи који су сведочили (види Месец), пост и једу те" из хадиса од 'Абд бин Заид. И његова говорећи: "Ако не можемо да га види (Месец) и сведочио је о два мушкарца који су проверене (да су га видели), онда наша богослужења се на основу њиховог сведочења." У хадиса о ал-Харис, давали утисак да тамо треба да буде постављен и разбити ваш брзо (улазак Схаввал) са сведочењем једне особе, осим одређивање јутарње време, јер тамо су аргументи који то дозвољавају (сведочење једне особе), а не разбијање постоји аргумент да менунуккан то, онда он остаје у правном порекла (тј. имају сведочанство двојице људи који поверења). У том крају књиге Тухфатул пенукилан Ахвадзи (ИИИ/373-374), са неколико измена.
Пажња: Свако ко је видео само нову месец, онда нека га брзо и осталим људима како посте. Па није он распасти они разбију, на основу историје Абу Хураирах да Посланик саллаллаху Аллаха алаиахи анху селлем је рекао:
الصوم يوم تصومون والفطر يوم تفطرون, والاضحى يوم تضحون.
"Време је дан поста у коме су сви брзи, време да се пробије ('Бајрам Бајрам) је дан сте све поломио, а дан" Еид ал-Адха је дан када сте жртвовати ". [10]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Коме је пост прописано?


По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Учењаци су се сложили да је пост обавезан по једног Муслимана који разуме, балигх, здрава и уживо (не путници), а за жене да се нека чиста од менструације и порођаја [1].
Што се тиче поста није обавезно за оне који нису рационални и не балигх, онда на основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
رفع القلم عن ثلاثة: عن المجنون حتى يفيق, وعن النايم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم.
"То је подигао оловку на три групе: од лудака све док није схватио, из кревета док је она пробудила, и од детета до балигх он." [2]
Што се тиче поста није обавезно за болесне и путнике, а затим на речи Аллаха, узвишен:
ومن كان مريضا او على سفر فعدة من ايام اخر
"... И ко болестан или на путу (а затим је поломио), затим (вајиблах га брзо), као дан је оставио иза себе, на осталим данима ... "[Ал Ахирет-РАХ: 185]
Ако су људи болесни и путник је и даље брз, тада је био неадекватан, јер сломити њихов допуштеност је облик рељефа (рукхса), и ако они настављају да спроводе обавезни, онда је добро.
6. Који Почетна За оне преко, ломљење или брзо? Ако су људи болесни и путници немају потешкоћа у посту, постио више маинстреам, а ако је било тешко да брзо, онда разбије своје више мејнстрим.
Он је испричао Са'еед из Абу Ал-Кхудри Аллах анху, рекао: "Отишли ​​смо у рат са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То току мјесеца Рамазана, међу нама постоји брз и постоји пауза.Они који су постили не откаже паузу, а обрнуто не осуђује брзо паузу. Они су гледали једни на друге, за људе који имају моћ, боље за њега да посте. А за оне који се осећају слаби, онда разбије брзо је боља "[3].
Што се тиче поста није обавезно на женске менструације и порођаја, а на основу хадиса Абу Са'еед Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اليس اذا حاضت لم تصل ولم تصم? فذلك نقصان دينها.
"Зар они (жене) менструације ако нису молили, а не поста? То је оно што недостаје у смислу религије "[4].
Ако су жене менструацију и порођај и даље пијем, онда му није довољно брзо они (не важи брзо), јер пост је један од услова менструације и порођај светом, и обавезно за њих да брзо менгкадха '.
Он је испричао од 'Аиша анхума Аллаха, рекао је он, "Једном у док смо да менструацију у време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, ми је наређено да менгкадха" Фаст и није нам било наложено да менгкадха' Молитва. "[5]
7. Шта мора бити урађено од стране старца и старице која Старац Слаба Такође Болесна Одсуство надам Рецовер Ко није у стању да брзо због старости или семисалниа, а затим дозволио му да се пробије и хранити лошу особу сваки дан од дана је оставио иза себе, према речи Божијој:
وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين
"... А мора за озбиљним људима који га воде (ако не брзо) откуп, (да) се хранити сиромашног човека ...." [Ел-Бекаре: 184]
Године испричао је од 'Ата', који је чуо ибн 'Абас прочитао стих, онда ибн' Абас је рекао, "То не мансукх (избрисана надлежност), што је мушкарци и жене који су старији, где су они у стању да посте, онда нахрани сиромашне сваки дан од дана који дитинггаланниа "[6].
8. Труднице и дојиље Жене које су трудне и дојиље, ако су у стању да брзо, или забринути за своју децу када им се поста, требало би да буде за обоје за разбијање и обавезан откуп за њих, али они нису обавезни да менгкадха '. Он је испричао од ибн 'Аббас Радхииалаху анхума, да је рекао, "с обзиром на олакшање људима који су стара и немоћна старица у њој, били су у стању да брзо не брзо, ако желе да и хране сиромашне сваки дан и не постоји обавеза што се 'за оба. Затим закон поништен од стране стиху:
فمن شهد منكم الشهر فليصمه
"Они од вас који су присутни у том месецу (Рама-Дхан), онда нека га брзо." [Ел-Бекаре: 185]
А је одређен за стара и немоћна старица, ако они нису у стању да посте. Такође, за жене које су трудне и дојиље, ако се бринете, онда они не би требало да брзо и треба хранити лошу особу сваки дан "[7].
Такође испричао од ибн 'Аббас анхума Аллаха, он је рекао: "Ако трудница брине о њој, као и страх од жена које доје своју децу у време Рамазана, онда би требало да буде за обоје да се пробије, а затим хране сиромашнима сваки дан од дана отишао и без обавезе на њима менгкадха "Фаст" [8].
Од Нафи То анху Аллаха, он је рекао: "Једна од кћери ибн 'Умара анху постао један од супруге мушкараца Кураисх, и у време Рамазана је била трудна, онда је жедан, онда ибн' Омер наредио му да разбије и храни сиромашан сваки дан (лево) "[9].
9. Величина обавезног хране произведене Енес бин Малик је испричао из Аллах анху, да је био у стању да поједе за годину дана (30 дана у месецу Рамазана-суздржан.), Тако да ће направити велику чинију каше и позове 30 људи били су сиромашни да их све пуно [10].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Стубови, стубови поста, шест ствари брзо



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

10. Стубови, стубови поста Намера На основу речи Божије:
وما امروا الا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء
"Иако они нису наредили, осим да обожавају Аллаха са послушности Њему унутра чисти (покретање) праву вјеру ..." [Ел-Баииинах: 5]
Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:
انما الاعمال بالنيات, وانما لكل امري ما نوى.
"Заиста, дела са намером да и сваки човек добија награду за своја дела у складу са својим намерама." [1]
А намера треба спровести пре зоре на сваке ноћи Рамазана.То је због хадиса Аллаховог анхума Хафсах, рекла је она, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من لم يجمع الصيام قبل الفجر فلا صيام له.
"Ко не намерава да посте пре зоре, онда не постоји брзо за њега." [2]
Б. Уздржати се од свих ствари које разбијају поста, од зоре до заласка сунца Аллаху теала, каже:
فالان باشروهن وابتغوا ما كتب الله لكم وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الابيض من الخيط الاسود من الفجر ثم اتموا الصيام الى الليل
"... А сада са њима и траже оно што је Аллах је одредио за вас и једу и пију док вам јасно (разлика) између беле и црне нит нит зоре. Онда завршите брзо доћи до () вечерас ... "[Ел-Бекаре: 187]
11. Постоји шест Ствари које поништити брзо б. Једење и пијење намерно Ако неко једе или пије у држави не заборавимо, он није обавезан менгкадха 'и плати испаштањем, на основу историје Абу Хураира Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من نسي وهو صايم فاكل او شرب, فليتم صومه, فانما اطعمه الله وسقاه.
"Они који заборављају да је постио, а затим је јео или пио, онда нека усавршите свој пост, јер Аллах је хранио и напоји га." [3]
Ц. Повраћање намерно У међувремену, ако не намерно, онда то није обавезно менгкадха 'посту и плаћања испаштањем. Он је испричао из Абу ху-раирах З, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ذرعه القيء فليس عليه قضاء ومن استقاء عمدا فليقض.
"Они који бацају се случајно, онда он није у обавези менгкадха То поста, а они који намерно повраћао, онда је обавезно за њега менгкадха '". [4]
Д, Е. Менструација и одлучујући Иако се ово десило у последњој секунди (дан пре него разбијање брзо), у складу са консензусом (ијма ') од учењака.
Ф. Спарити се А уз то испаштање је потребно у наредном хадису: Ебу Хурејре Анхуа од Аллаха, он је рекао: "Када смо седели са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То, дошао човек и рече:" О Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То ме је упропастио. " Он је питао: 'Шта сте уништили?' Он је одговорио: "Имао сам секс са женом док сам био у стању поста Рамазана" Он је питао. "Да ли сте у стању да ослободи роб? ' "Не", одговорио је он. Онда је поново упитао: 'Да ли сте у стању да брзо два узастопна месеца? " Он је одговорио, 'Но'Он је питао: 'А да ли сте у стању да нахрани 60 сиромашне људе?' Он је одговорио, 'Но' Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс ћути, а када смо у таквим околностима, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је добио корпу затвора арак * у датумима, а затим рекао: "Где су људи питају о ' Човек је одговорио: 'Ја сам.' Он је рекао: 'Узми ово и берседекахлах га!' Човек је рекао, 'Да ли постоје људи који су сиромашнији него ми о Аллаху! Тако ми Аллаха, нико у породици између два места које много црног камена у Медини факир више од нас. "Онда је Посланик саллаллаху алејхи савс То се смеју док не виде очњаке, онда је он рекао, 'дајте милостињу од ваше породице једе' "[5].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Посна-адаб адаб

По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

12. Посна-адаб адаб Препоручује се за људе који посте да посматрају неки од следећих начина:
Једите Сахур Енес испричао из Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
تسحروا فان في السحور بركة.
"Једи свој сахурлах јер стварно има благослов на оброк." [1]
И бројао једе оброк, иако је само уз гутљај воде, на основу хадиса од 'Абдуллах бин Амр анхума Аллаха, рекао је он, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао:
تسحروا ولو بجرعة ماء.
"Једи свој сахурлах иако само уз гутљај воде." [2]
Менгакхиркан Суннет да једе оброк, као што је испричана из Енес, из Заид ибн Тхабит, како је рекао, "Ми никада појео оброк са Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То, након чега је одмах поставио молитве. Упитао сам: 'Колико је растојање између позив на молитву и на оброк? "Одговорио је:" [3] "О исто као што су читање 50 стихове."
Ако позив на молитву је звучало, а храна и пиће и даље у руци, онда он може да једе ни да пије, на основу хадиса Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао;
اذا سمع احدكم النداء والاناء على يده فلا يضعه حتى يقضي حاجته منه.
"Они од вас који су чули позив на молитву (Схубух) и бродови (храна) је још увек у руци, онда нека га стави пре него што је завршио једе." [4]
Б. Уздржати се од бескорисних расправа и прљавих речи, или као са стварима које су у супротности са сврхом поста
Приповедач Абу Хураира Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا كان يوم صوم احدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فاذا شاتمه احد او قاتله فليقل اني صايم.
"Ако на дан једног од вас да посте, онда нека кажу прљаве речи, правити буку и не ради ништа превише глупих људи. И ако неко менцациниа или нападнути, онда нека кажу, 'Ја сам постио.' "[5]
Такође испричао из Абу Хураирах радијације анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في ان يدع طعامه وشرابه.
"Ко год не одустане од лажног говора и уради то, онда Бог не захтева да лице напусти храну и пиће (пост)." [6]
Ц. Великодушна природа и репродуковање очитавања ал Кур- Он је испричао од ибн 'Аббаса, рекао је: "Заиста, Посланик, саллаллаху То алејхи ве селлем је био најдарежљивији у добро и он ће бити великодушан (од уобичајених дана) у месецу Рамазану, када Гаврило дошао до њега и увек долази да види Гаврило свако вече од ноћи Рамазана, док Рамадан се заврши, Посланик саллаллаху алејхи То савс изговорио ал-Кур'ан на Гаврила. А када је упознао Гаврила је више великодушан (нежно) са благим ветром који дува "[7].
Д. Жури разбијање брзо (та'-томова) Сахл бин Са'д испричана из Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر.
"Људска раса ће остати добро докле год они пожурити разбијање брзо". [8]
Е. Разбијте брзо са оним што је лако доступан да му од тих ствари у наредном хадису Он је испричао из Анас, рекао је он, "Пророк користи да разбије брзо са рутхаб (свеже датуми) пре молитве. Ако он не добије рутхаб, онда се раскида са неким тамр воћа (зреле датуме који су одавно научили) и ако не добије тамр, па је пио воду "[9].
Ф. Молите када прекид поста са молитвом садржане у наредном хадису Он је испричао из Умара ибн 'анхума, је рекао: "Ево, Посланик, саллаллаху алејхи То савс када разбијање брзо је увек да прочитате:
ذهب الظما وابتلت العروق وثبت الاجر ان شاء الله.
"Изгубивши осећај жеђи и имао влажне вене, па је успоставио награду, ако Бог да". [10]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Ствари које Допусти особу која је поста



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


13. Ствари које Допусти особу која је поста Купатило да се охлади тело Године испричао је од Ебу Бекр ибн 'Абдиррахман, из неких асхаби Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, рекао: "Видео сам Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем у Ал-арј (име села у путовање неколико дана из Медине) заливањањегова глава са водом, док је био у стању поста, због жеђи или топлоте "[1].
Б. Испирајте грло и ставио воду у нос са умереним Од Лакитх Аллах ибн Схабрах анху, рекао је он, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
وبالغ في الاستنشاق الا ان تكون صايما.
"И до истинсиак (стављање воду у нос) тако да уколико сте у стању поста". [2]
Ц. Хијамах (бербекам) Он је испричао из Аббас ибн 'анхума Аллаха, рекао је он, "да је Посланик бербекам некада је био у стању поста". [3]
Међутим, ако је био забринут бербекам димакрухкан доводи тело да постане слаба. Он је испричао из Тхабит Ал-Банани, рекао је Анас бин Малик је упитао: "Да ли мрзите бербекам за људе који су пости?" Одговорио је: "Не, осим ако подстиче организам да постане слаб." [4]
Д. Петтинг и љубе за оне који могу да се суздржи Он је испричао из 'Аиша анхума Аллаха, да ми је једном рекао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем никада љубакање и сачињавање време је поста, то је само да је он особа највише у стању да се одупре своје жеље за вама." [5]
Е. Пробудите се по доласку у државном Схубух време јунуб На основу онога што је испричао из 'Аиша и Умм Саламах анхума Аллаха, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада није пронађен зоре је васкрсао, он је у државном јунуб јер помешаног са супругом, затим његова купатила и пост [6].
Ф. Наставак поста до зоре времена Он је испричао Са'еед из Абу Ал-Кхудри Аллах анху, да је чуо Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تواصلوا, فايكم اراد ان يواصل فليواصل حتى السحر, قالوا: فانك تواصل يارسول الله, قال: لست كهييتكم, انى ابيت لي مطعم يطعمني وساق يسقيني.
"Не повезујте брзо а ко међу вама жели да то уради, онда нека га повежете свој пост до зоре времена." Тхе асхаби питали, он је одговорио "Да не можете повезати Аллахов поста саллаллаху То алејхи ве селлем?", "Моја ситуација није као ти А Аллах је поставио стражара који ће ми дати храну и пиће "[7].
Г. Берсивак, ношење парфема, уља, косе очи, сенка, капи за очи и ињекције. Основни допуштеност свега овога је да, упркос правном порекла забране (Ал-Ал-Асхлииах Бара'ах), ако је забрањено за јутарње лице Аллаха и пророк саллаллаху алејхи ве селлем То би објаснити.
وما كان ربك نسيا
"И не заборави Господар твој" [Мерјем: 64]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Пост је Суннет
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Посланика саллаллаху алејхи савс То је заговарао да посте на следећим данима: Шест дана Схаввал Он је испричао из Абу Ал-Ансари Аииуб Аллаха анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من صام رمضان ثم اتبعه ستا من شوال كان كصيام الدهر. Ко постили Рамазан, а потом постио шест дана Схаввал, онда је он тако брзо годину "[1].
б, ц. Дан 'Арафах за оне који не изврши ходочашће и као' дан Ашуру (десети дан Мухаррема) и претходног дана (девети дан). Он је испричао из Абу Катадах Аллах анху, рекао је он,
سيل رسول الله Ј عن صوم يوم عرفة, فقال: يكفر السنة الماضية والباقية. وسيل عن صوم يوم عاشوراء, فقال: يكفر السنة المضية.
"Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем је питао о посту дан" Арафах, он је одговорио: "Он је узео грехе прошле године и будућности." Он је такође питао о посту дан "Ашуру, он је одговорио:" То одузима грех- греси у последњих годину дана. '"[2]
Од Умм ал-Фадл ал-Харис бинту анхума Аллаха да постоје неки људи који су били у близини у тренутку у 'Арафах пости у завади око пророка саллаллаху алејхи ве селлем То на Дан' Арафах.Постоје неки од њих тврде да је он постио и неки други кажу да он не пости, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс одржао чашу млека, онда је он био на његовом камиле на 'Арафата, и он је пио [3].
Такође испричао из Абу Гхатхфан Тхариф бин Ал-Мури, он је рекао: "Чуо сам ибн 'Абас анхума Аллах је рекао," када је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем, посту наслова Ашуру и он залагао својим друговима да посте, рекли су,' Аллахов Посланик, Ово је заиста дан који је поштован од стране Јевреја и хришћана. "Онда је он рекао, 'Па онда, у наредној години ћемо брзо на деветом дану (тасу'а) иншаАллах." рекао је Абас ибн', 'Међутим, тек наредне године, Посланик саллаллаху алејхи савс То је преминуо. '"[4]
Д. На већини дана поста у месецу Мухаррема Од Ебу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
افضل الصيام بعد رمضان شهر الله المحرم وافضل الصلاة بعد الفريضة صلاة الليل.
"Најбоље поста после поста рамазана је пост у месецу Алаха, месец Мухаррема и најбољи молитве после обавезних молитви молитва је ноћ". [5]
Е. На већини дана поста у месецу Рамадхан Од 'Аисха Аллаха анхума, је рекао: "Никада нисам видела Мессенгер саллаллаху алејхи ве селлем То усаврши осим поста месеца Рамазана месеца, а ја га никада нисам видео пост у месецу више од месец Рамадхан." [6]
Ф. Понедељак и четвртак Усамах Ибн Зејд испричао из Аллах анхума, је рекао: "Заиста пророка саллаллаху алејхи То савс увек постио понедељком и четвртком, када је питао о томе, он је одговорио:
ان اعمال العباد تعرض يوم الاثنين والخميس.
'Заиста дела суочени слугу (од Аллаха), понедељком и четвртком.' "[7]
Г. Посна три дана сваког месеца (Хијриииах) Од 'Абдуллах бин Амр Аллаха анхума, је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То ми је рекао:
صم من كل شهر ثلاثة ايام, فان الحسنة بعشر امثالها, وذلك مثل صيام الدهر.
Наслова Пуасалах три дана сваког месеца. Права награда за својих добрих дела је било десет пута више, па је као постио све време '"[8].
И Суннета да тродневни Трећи дан, четрнаест, петнаест и. На основу историје Абу Дхарр Аллах анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
يا ابا ذر, اذا صمت من الشهر ثلاثة ايام فصم ثلاثة عشرة واربع عشرة وخمس عشرة.
"О Ебу Дхарр, уколико желите да брзо три дана у месецу, онда пуасалах тридесетог дана, четрнаест и петнаест година." [9]
х. Дан и сломити њихов свакодневни брзо (пост пророка Алаихиссаллам Давуд) То се односи од 'Абдуллах бин Амр Аллаха анхума, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
احب الصيام الى الله صيام داود كان يصوم يوما ويفطر يوما.
"Пост је најомиљенији од Бога је пост пророка Давуд, је постио дан и разбије свој дан". [10]
ја. Девети дан у месецу Дхул Хијјах Хунаидах Бин Кхалид испричана из, од његове супруге, од неких жена пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, рекао је он, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем постили на деветом дана Дхул Хијјах, дан од 'Ашуру, три дана сваког мјесеца, првог понедељка у месец и четвртак "[11].
14. Дани поста је забрањено за њега Два дана ('Фитер Бајрам и "Бајрам ал-Адха) Од Абу 'Убаид и ослобођен роб Ибн Азхар, рекао је он, "ја слави' ид са 'Умара бин ал Катхтхаб анху Аллаха, онда он (' Омер) је рекао: 'Ово је дводневни Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем забранио да се брзо за њега, дан када се разбије брзо и пре неки дан, дан када узимате жртвених животиња "[12].
Б. Тасирик дана * Од Ебу Муррах и ослобођен роб Умм Хани ', који је био са' Абдуллах бин Амр дошао да Аллах анхума Амр ибн ел-'Ас, а затим га служе храну за њих обоје, говорећи: "Једите!" Он је одговорио, " ја сам постио "Амр рекао:" Једи, заправо ово је дан да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао нам је и рекао нам да не прекине свој пост "Малик је рекао:" То је био дан Тасирик... "[13]
А наратор из 'Аисха и Умара ибн' анхум, обојица су рекла: "Није дозвољено да посте ових дана тасирик, осим оних који нису били жртвени животиње (у Мином када ходочашће)." [14]
Ц. Само поста у петак Он је испричао из Абу Хураирах, он је рекао: "Чуо сам да је Посланик алејхи Схаллаху савс рекао:
لا تصومن احدكم يوم الجمعة الا يوما قبله او بعده.
'Нека нико од вас постио у петак, али је постио дан пре или после.' "[15]
Д. Само поста у суботу На основу историје 'Абдуллах ибн-као Сулами Буср Аллаху анху, од своје сестре, ал Аллах Схамма анхума да је Посланик саллаллаху алејхи ве природа То је рекао:
لا تصوموا يوم السبت الا فيما افترض عليكم, و ان لم يجد احدكم الا لحاء عنب او عود شجرة فليمضغها.
"Не брзо суботом, осим ако је прописано за вас. Ако неко од вас не добијете (храна за разбијање), осим коже грожђа или гранчица, онда нека га жваће "[16].
Е. Друга половина месеца Рамадхан за оне који немају навику да посте Он је испричао да је из Абу Хураирах Аллахов Посланик саллаллаху анху Аллах То алејхи ве селлем је рекао:
اذا انتصف شعبان فلا تصوموا.
"Ако је до средине месеца Рамадхан, онда не треба брзо". [17]
Аллах такође из Абу Хураирах анху, наратор да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا يتقدمن احدكم رمضان بصوم يوم او يومين الا ان يكون رجل كان يصوم صومه فليصم ذلك اليوم.
"Немојте никада од вас уочи Рамазана постом један или два дана раније, осим ако особа ради на уобичајену праксу поста, нека га брзо на тај дан". [18]
Ф. Поста на дан сумње Од 'Аммар бин Иасир Аллах анху, је рекао: "Ко постили на сумњив начин он је послушао Абул Касим (пророка саллаллаху алејхи То савс)". [19]
Г. Пост заувек, иако је сломио у раним данима забрањено да посте. То се односи од 'Абдуллах бин Амр Аллаха анхума, је рекао: "Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
يا عبد الله بن عمرو! انك لتصوم الدهر وتقوم الليل, وانك اذا فعلت ذلك هجمت له العين ونهكت, لا صام من صام الابد.
"О 'Абдуллах бин Амр, прави вам је увек брза у току дана (заувек) и устајем ноћу. Ако наставите да то урадите, онда сте направили ваше очи упале и мучење себе. Не пост је пост за народ заувек "[20].
Такође испричао из Абу Катадах, да постоји човек је дошао Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао, питао: "О Аллахов Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем како ли брзо?" Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем је био љут на речима и када ' Омер га је видео, он је рекао: "Имамо задовољство Аллаха као нашег Господа и ислама као религије и нашег Мухамеда као нашег Посланика. Ми тражимо уточиште са Аллаха од Његовог беса и гнева Његовог Посланика. "Он стално понавља ове речи Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем стоп љути, онда упитао:" О Аллахов Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем шта о посту особи заувек? " Он је рекао:
لا صام ولا افطر.
"Он није брз и не пукне." [21]
15. Забрана поста за жену ако јој муж има (код куће), осим уз дозволу На основу историје Абу Хураира Аллах анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تصم المراة وبعلها شاهد الا باذنه.
"То није дозвољено да посте на жену када је њен муж у кући, осим са својим дозволе." [22]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______
И'тикаф



По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи


Да ли и'тикаф последњих десет дана рамазана је суннет да се препоручује, у циљу добијања и тражења Лаилат Ал-Кадр доброту.
Аллаху теала, каже:
انا انزلناه في ليلة القدر وما ادراك ما ليلة القدرليلة القدر خير من الف شهرتنزل الملايكة والروح فيها باذن ربهم من كل امر سلام هي حتى مطلع الفجر
"Заиста, били смо доле (ал-Кур) у ноћи славе. И знате шта Ноћ моћи? Ноћ Повер је боља од хиљаду мјесеци. Ноћу она падне Ангел и анђео Гаврило са својим Господ дозвољава да регулише све послове. Те ноћи (пуног) благостања до зоре "[Ел-Кадр: 1-5].
Он је испричао од 'Аиша анхума Аллаха, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс бери'тикаф последњих десет дана Рамазана, а он је рекао:
تحروا ليلة القدر في العشر الاواخر من رمضان.
"Сеек Лаилат Ал-Кадр је у последњих десет ноћи рамазана." [1]
Такође, од 'Аа'исхах испричао да је Посланик анхума Аллах саллаллаху алејхи То савс рекао:
تحروا ليلة القدر في الوتر من العشر الاواخر من رمضان.
"Сеек Лаилат Ал-Кадр у непарним ноћима задњих десет ноћи рамазана." [22]
Посланика саллаллаху алејхи савс То је заговарао људи да бисте се пребацили ноћења Лаилат Ал Кадр. Приповедач Абу Хураира Аллах анху, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
من قام ليلة القدر ايمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
"Ко Лаилат Ал Кадр ноћ молитва вере и наде, јер су га награди, она ће се опростити грехе своје прошлости." [3]
И'тикаф треба да се уради у џамији, на речи Божијој:
ولا تباشروهن وانتم عاكفون في المساجد
"... (Али), они не мешају у њој, да ли сте бери'тикаф у дзамији ... "[Ел-Бекаре: 187]
Такође, зато што Посланика саллаллаху алејхи То савс бери'тикаф увек у њему.
И'тикаф Суннет за лице да се баве било ком облику послушности Богу, као што су молитве, читање Ал-Кур-, да каже крунице и тахмид и тахлил и такбир и беристигхфар, прочитајте благослове на Посланика, моли, учење и други.
И димакрухкан за њих да се односи са стварима које нису корисне, или чин или реч. Тако је рефрен говори јер је сматрао да је као један вид приступа Богу.
Бери'тикаф дозвољено да се људи из места, јер постоји хитна потреба, она је такође дозвољено за њих да чешља своје косе и бријање, сече нокте и очистите тело. И'тикаф неко ће бити ништав ако је неумесно и'тикафниа без непосредне потребе и ако је имао сексуални однос.
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______ Фуснота [1]. Сахеех: [Мукхтасар Схахиих ал-Бухари (бр. 987)], Схахиих ал-Бухари (масти Хул-Бар) (ИВ/259, ни 2020.), Сунан ат-Тирмизи (ИИ/144, не 789.). [2]. Договорено: Бухари Схахиих (Фат-Хул Бар ИВ/259, ни 2017.), Муслиманског Схахиих (ИИ/628, ни 1169.). [3]. Договорено: Бухари (Схахиих. Масти-Хул Бар ИВ/255, без 2014), Муслим (Схахиих. И/523, не 760), Сунан Абу Давуд (. ИВ/146, без 1359), Сунан- НАСА-И (ИВ/157). [4]. Фикхус Суннет (И/404) са променом.
извор: хттп://алманхај.ор.ид/ 

No comments:

Post a Comment