Saturday, April 14, 2012

У излазне тачке Дајјал, Дајјал неће ући Мекки и Мадинах

У излазне тачке Дајјал, Дајјал неће ући Мекки и Мадинах

ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

5.. У излазне тачке АнтихристаДајјал ће изаћи на истоку, од Кхурасан [1], од Јеврејске квартал Асхбахан [2], онда је лутао над земљом, нико други напустили земљу, осим Мекке и Мадинах, он неће моћи да уђу јер су анђели га чували.
Фатима бинт Каис у претходном хадису објаснио да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао о Дајјал:
الا انه في بحر الشام, او بحر اليمن, لا, بل من قبل المشرق ما هو, من قبل المشرق ما هو (واوما بيده الى المشرق).
"Знате прави га (Дајјал) је у море превара, или Јемену море. Ох не, чак и (оно ће доћи) са истока. Од истока "(И он предложио руком ка истоку). [3]
Он је испричао из Абу Бакр Ал-Сиддик Аллах анху, рекао је он, "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс хадис испричао нам је рекао:
الدجال يخرج من ارض بالمشرق; يقال لها: خراسان.
"Дајјал ће доћи из земље на истоку зове Кхурасан. '" [4]
А Аллах анху испричао из Анас, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
يخرج الدجال من يهودية اصبهان معه سبعون الفا من اليهود.
Дајјал ће доћи из јеврејског Асхбахан квартал, са седамдесет хиљада Јевреја "[5].
Ибн Хајар је рекао: "Што се тиче места где Антихрист ће изаћи?Дакле, он је изашао на истоку сигурно "[6].
Ибн Катхир је рекао: "Дакле, први пут је изашла из Асхбахан, из села по имену Ал-Иахуудиииах". [7]
6. Дајјал неће ући Мекки и МадинахАнатема за Антихриста да уђе Меке и Медине, када је био ван на крају времена на основу аутентичних хадиса који га објашњава. Што се тиче других земаља, онда сигурно Антихрист ће ући један по један.
Описано у хадиса Аллаховог Фатиме бинт Каис анхума, да Дајјал рекао, "Онда ја могу да изађем. Ја ћу ходати земљу, онда нећу било напусте село, али сам га зауставио у времену и четрдесет ноћи, осим Мекке и Тхаибах (Медина Ал-Мунаварах), и анатема за мене, сваки пут када желим да се у једну од њих,онда Анђели ће менгхадангку са исуканим мачем који ме спрече да уђу иу сваком ходнику постоје анђели који брину о томе "[8].
А је фиксиран (у историји) који Дајјал неће ући у џамију четири: Велики џамија, џамија у Медини, АТХ-Тхуур џамија и џамија Акса.
Имам Ахмед ибн Аби приповеда из Јунадах Умаииад ал Азди, рекао је он, "ја и неко из редова Ансар отишао до једног од асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, онда кажу:" Реците нам шта сте чули од Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем који је прича о антихристу ... (тада је рекао да је хадис, и рекао), "Сигурно је да ћу остати на земљи за четрдесет дана, у време она ће постићи било какав извор воде и неће постићи четири џамије: Џамија харам, Масјид Медина, АТХ-Тхуур Масјид, и Масјид Ал-Акса "[9].
Као што је садржано у историји ал-Бухари и Муслим [10] да је Посланик саллаллаху алејхи То савс угледао човека са коврџавом косом, слеп очима, ставио обе руке на раменима човека да изврши Таваф, затим питао о томе? Они (анђели) одговорио: "Заиста он је Масихуд Дајјал." Овај хадис се може одговорити са констатацијом да Дајјал забрана иде у Мека и Медина само дешава када је он ван на крају времена, валлаху најбоље зна [11].
7. Следбеници АнтихристаСледбеници Антихриста је највише Јевреја, 'Ајам, Турчин народи, и људи свих раса и класа, већина од њих су Арапи жене из села, као добро.
Имам Муслим преноси од испричао Анас можда Аллах смилује Аллаха ибн Малика анху да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
يتبع الدجال من يهود اصبهان, سبعون الفا, عليهم الطيالسة.
"Јевреји ће пратити Дајјал Асхбахан да чак седамдесет хиљада, носећи своје одоре и дебеле линије." [12]
Иако историја Имама Ахмада:
سبعون الفا عليهم التجان.
"Осамдесет хиљада људи, носе шешире рата". [13]
А у хадису од Ебу Бекра наратор Аллах анху претходне:
يتبعه اقوام كان وجوههم المجان المطرقة.
"Дајјал ће уследити неколико људи, њихова лица као штит обложеним кожом." [14]
Рахимахуллах Ибн Катхир рекао: "Чини-валлааху зна најбоље-да је нација сарадници Турчин је антихрист". [15]
Ми кажемо: Слично народа "Ајам, јер су њихове особине описане у хадиса Абу Хураирах Аллах анху:لا تقوم الساعة حتى تقاتلوا خوزا وكرمان من الاعاجم, حمر الوجوه, فطس الانوف, صغار الاعين, كان وجوههم المجان المطرقة, نعالهم الشعر.
"То неће подизању Судњи дан све док се бори против Кхуз и Карман из 'Ајам, њихова лица црвене, прћаст нос, уским очима, њихова лица су као штит обложеним кожом, као и сандалама, они су сандале направљене од перја". [16]
Што се тиче изјаве да је већина њихових следбеника из редова Арапа због незнања имао обавијен их у ствари, такође, базира на речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадиса Абу Умамах дуго:
وان من فتنته - اي: الدجال - ان يقول للاعرابي: ارايت ان بعثت لك اباك وامك; اتشهد اني ربك? فيقول: نعم. فيتمثل له شيطانان في صورة ابيه وامه, فيقولان: يا بني! اتبعه; فانه ربك.
"И међу фитнахниа-Дајјал-на клевете да је он рекао на арапском селу, 'Шта мислиш ако подигне оца и мајку за вас, да ли желите да посведочи да сам твој Господар?' Рекао је:" Да "онда. Два Сатана претвара у оца и мајке, и од њих је рекао, 'О сине мој! Пратите га, јер је твој Господ '"[17].
Што се тиче жена, онда се њихова ситуација је тежа од државе од арапских села због њиховог брзог таби'ат утицајем незнања и који их окружују. Описано у хадиса испричао из 'Умара анхума, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
ينزل الدجال في هذه السبخة بمرقناة, فيكون اكثر من يخرج اليه النساء, حتى ان الرجل يرجع الى حميمه والى امه وابنته واخته وعمته فيوثقها رباطا; مخافة ان تخرج اليه.
"Дајјал ће сићи ​​на влажном терену у овој Мирканах, онда највише одлазећи особа са њим је био жена, па да се вратимо на закону, његова мајка, син ћерка, сестра и тетка, и он је ојачао своје срце од јер су забринути са њим '"[19].
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]\

 
Ово је Дајјал невероватност Сунце

ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

10. Ово је Дајјал невероватност СунцеПретходно описано низ невероватност које прате Дајјал у дискусији клевете ради. Све ово фабулосити је нешто стварно, не неке имагинарне или превара, јер се сматра од стране неких научника.
Ибн Катхир је рахимахуллах цитира Ибн Хазм такође атх-Тхахави, како од њих је рекао да пратећи Дајјал није битно.
Слично томе, који је цитирао из Абу Али Ал-Јуба-у [1] фигуре Му'тазилах фразу: "То је прикладно да је суштина, па невероватност од вештица нису сличне невероватност на Посланика." [2]
После су дошли до Шеик Рашид Рида, он негира да је Антихрист има невероватност. Он је рекао да је у супротности са законима о његовим створењима. Он је рекао када коментаришући хадиса од Дајјал, "нешто што се обелодане у којој ривала највеће чудо које је Бог дао Улул То Азми од Апостола, или чак да их превазилазе, а самим тим сматра као двосмислености, као што је рекао неки калам научника. Док је већина учењака хадиса сматрају да обухвата јерес међу њима (Ахл-ул-Кантрида), разуме чудо да Бог није дао осим да се користи као доказ за његово биће у складу са одредбама Његове милости који претходи Његов бес. Дакле, како би Бог дао да невероватност највећи да обезбеди највећу суђења за групе (муслимани) међу својим слугама! Због тих нарација је објаснио да је заокружено земљу за само четрдесет дана осим Мекке и Мадинах .... "
Уп ин тхе фразе: "Заиста, све се приписује му невероватност је нешто у супротности са законима о његовим створењима, и остао у текстовима ал Кур-да закони неће бити промењена и измењена, као што ових нарација мудхтхариб ( трести) сударају једни са другима опет, тако да не заслужују да буду на текстовима пенгкхусус катх'и камоли што противник "[3].
Он појачава контрадикторност између различитих хадиса о Дајјал да у неким верзијама, као што је описано да има брдо хлеба Дајјал је такође реке воде и мед, он такође има Хеавен Хелл ... и други. Ово је очигледно у супротности са хадиса у ал-Схахиихаин, од бин Ал-Мугхирах Сиу'бах, рекао је он, "нико није питао Посланика Ј као питање које сам предложио, а у ствари он ми је рекао:
ما يضرك منه? قلت: لانهم يقولون: ان معه جبل خبز, ونهر ماء. قال: بل هو اهون على الله من ذلك.
"Оно што може лоше?" Одговорио сам: "Јер они су рекли да он има брдо хлеба, и речних вода." Рекао је: "У ствари је лакше за Аллаха од свега. (Тј, уместо што стихове обмањивања Муслиманима) "[4].
А међу онима који поричу страховитост Антихриста је у власништву Убаииах Абу '. Он каже у свом коментару хадиса о различитим размотрите их, "Оно што много људи ће се суочити велики клевете и много о томе! Он укључује и искључује лица пред много људи и (његове речи), могу се чути од човека, онда Бог баци слуге Своје у пламену као што је изложено фитнахниа Хелл! Заиста Аллаха, Милостивог Махалембут против његових слугу, а не пружа велику суђења онима који не може бити у стању да се суочи осим оних обдарена савршеном вјером одлучности и снаге као 'Акеедах је веома снажан, и Реал Антихрист лакше за Бога, а не само дајући моћ над Његовим створењима, и дао му више опасним оружјем дестабилизује наслова акеедах и веру у срцу човека у свемиру "[5].
11. За оне негирања може сажети извештаје са неким од овихПрво: У ствари разне хадис који описује невероватност Дајјал (خوارق الدجال) је још аутентична, не може се такође негирао дитаквил и субјективни сличности, постоји идхтхираб (шок) у њему, такође није контрадикторност измедју хадиса.
Док су аргументи од стране Рашид Рида да хадис ел-Му-гхирах испричао у Ал-Схахиихаин супротности хадиса који о Дајјал, онда се може одговорити са констатацијом да значење пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, "بل هو اهون على الله من ذلك (чак и лакше него ових Богом) "је да је лакше него за Бога келуарбиасаанниа је да завара верници и дају сумњу у својим срцима, цак је и да се повећа веру верника и додајте Питање за људе који су имплантиране у својој болести срца, то је као да кажеш некоме ко је убио Дајјал, "Ја сам више уверен о кедустаанму данас.", па је Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, "чак и лакше него за Бога Таква "не значи да он није имао такве ствари уопште, али њен смисао је да је лакше за Бога него да направе нешто као доказ његове истине, нарочито Бог је направио јасан знак лажи које се може прочитати кекуфуранниа сваки добар муслиман ко може да чита или не, као додатни доказ за особу да разговарате са њим [6], као што је објашњено у дискусији својих својстава.
Друго: Ако прихватимо Захир Хадис су речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем га упознао пре откровења пророка саллаллаху То алејхи ве селлем о свим врстама аргумената келуарбиасаанниа на Ал-Мугхирах речи Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем: "Зато што рекао је, у ствари има ... ", рекао је Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем:" Сигурно имате да кажете о томе и да (Дајјал) ". Онда је дошао откровење после тога да се објашњава све врсте невероватност који је у власништву Антихриста, онда не постоји контрадикција између хадиса о ал-Мугхирах са хадиса о Дајјал другима. "
Треће: У ствари, све врсте фабулосити који је у власништву Антихриста је прави, није имагинарна нити је превара, и све врсте страховитост томе је нешто што је Бог одлучио да суђење за клевету и слуге, док је Антихрист једноставно није могуће да личи на стање Посланика, јер не постоји историја која објашњава да је био примљен као пророка када је покреће низ у луарбиасаан при руци да човека. Чак и ослобађање од свих току навику када је примљен као бога ". [7]
Четврто: У ствари став Рашид Рида, који је сматрао немогућим да Антихрист обилазити око света широм света за само четрдесет дана осим Мекке и Мадинах није била заснована на предлогу. Чак и аргумент да постоји да објасни нешто супротно ономе што је рекао. Зато што је описано у муслиманској историји да је већина дане Антихриста осећали као године, делимично се осећа као месец, други као што су недељу дана ... Као што је већ описано.
Пето: У ствари, све врсте фабулосити која се даје на Антихриста није у супротности са законима у природи. Јер, ако схватимо речи Рашид Рида у зхахирниа сигурно ћемо отказати све врсте чуда Пророка због сукоба са законом у природи.Дакле, све врсте се каже да је Посланику да нису све врсте келуарбиасаанниа је у супротности са законима можемо такође кажу да све фабулосити која се даје Антихриста на основу тога што то представља клевету, суђења и испитивања
Шесто: Ако прихватимо претпоставку да све врсте фабулосити који је у власништву Антихриста у сукобу са законима ове природе, онда кажемо да су дани ослобађања Антихриста је изузетан пут, и када велики догађаји ће се десити што подразумијева уништење универзума, уништавање света идоомсдаи близини. А ако он долази од када време клевету Бог зели, онда то није тачно рећи: "Заиста Аллаху свом момку Махалембут (тако да не заслужује) да им пружити све клевете на невероватност да повери њему (Дајјал), за заиста Хе Махалембут и свезнајући. Али са Својој мудрости дао је свом момку суђења, јер Аллах је дао пре упозоравајући их на то. "
Након помена овај кратак одговор, да би заслужили да смо цитирајући неколико фраза учењака који дефинишу страховитост Антихриста. Заиста се у суштини дешава, да је Бог такође као суђењу за клевету његових слугу.
Ал-Кади То Ииадх рахимахуллах је рекао, "хадиси приповедач Муслимана је такође доказ за остале школе у ​​утврђивању постојања истине (Антихрист). Заиста он је у суштини људске, Бог је дао тест да својим слугама кроз све што је Бог поставио, да буде способност да оживи људе убио, и чини се све врсте глитзи свет плодности и са њим, Рај и пакао, две притоке, сви депозити на земљи који су уследили, команда на небу падала киша тако да је удари дажд, и наредио земљи да расте као биљка која ниче, све се дешава на моћ Свемогући Бог и Његовој вољи. Онда је Аллах ослабити након тога, онда он није у стању да се убије другу особу, и Бог је отказао свој посао, после тога 'Иса Алаихиссаллам да га убије, и Бог подесите веру верника.
Ово је школа свих уцењаци Суннету Ахлус и Хадиса, фикху научници и мислиоци, за разлику од оних који негирају њено постојање и као мембатхилкан на Кхаријитес и Јахмиииах, делом Му'тазилитес ... и другима који ће потврдити своје постојање, али се све врсте келуарбиасаанниа је потпуно имагинарна него реална, а они мислили, ако је то заиста истина, онда то не може довести до постојања чуда сопствених Посланикове уверења.
Ово је грешка од свих њих, јер он (Дајјал) нису тврдили да буде пророк, онда оно што је прати доказ истине (за оно што се зове за), он је само тврдио да је Бог, осим да је у његовом сопственом признању постоји нешто који га је негирао, сама ситуација, (ИЕ) доказ да му се десило, као што су недостатке који постоје у себи, елиминише слабости у срамоте у очима, и елиминише слабости у писмене доказе о неверству између очију.
Постојање овог доказа и друге чини лице не варајте се, осим оних који желе да покрију све ниже потребе кефакиранниа и због покрије глад, или ограничена само Амит-амит због страха од раде лоше ствари, јер је веома клеветнички Велики, који чини срце је запањен и збуњен ум, али да је ходао по земљи у алармантном брзином, он неће бити ћути како да обезбеди могућности за сиромашне људе да посматрају ситуацију и докази су показали и недостаци, на крају многи људи оправдавају у овом стању.
И због тога што је био Послаников упозорење (на целу заједнице) од фитнахниа и кебатхиланниа доказа.
Што се тиче оних који су обезбедили Тауфик од Бога, онда сигурно никада неће бити поколебани, нити ће икада бити преварени од стране све што је донео. Као што смо објаснили о доказ лежи, као и знање о томе који су описани. Зато људи који су убијени и оживљавање говорећи: "То није било нешто расте у мени, осим веровању (које сте Дајјал)". [8]
И Ал-Хафиз ибн Катхир рахимахуллах рекао: "Заиста, Дајјал је тест који је Бог дао својим слугама са свим страховитост тога може да се сведок у његово време, као што је објаснио да особа која је одговорио на његов позив, онда Антихрист ће наложити небо киши, тако да сиђе кишу, и земља би да расте као биљка која ниче све врсте биљака се једу од њих, као и њиховим домаћим животињама, фарме животиња онда ће поново добити масти. Док они који нису одговорили његов позив и одбацити га несумњиво ће се разбити суше, глад, сиромаштво, смрт стоке и најмање благо, душе и воћа смањена. Он ће бити праћено депоновањем земље попут пчелињег лидера праћен својим трупама, он ће убити младе и хидупканниа, ово нису измишљени, већ стварни, као тест који је Бог дао својим слугама на крају времена. То ће бити много људи који су се изгубили, тако да ће и многи људи који ходају на смернице, дакле, људи који сумњају биће невјерници, а људи који сматрају да је њихова вера ће расти "[9].
Ал-хафиз Ибн Хајар је рекао, "И на унутрашњој антихриста и свих невероватност да није имао прави доказ за људе који мисле, јер има изузетне способности (само да га користи) које утичу на људе, као и видљиве мане слепе очи, а ако је признао да је њихов бог, ружна, ружна ситуација људи који виде људе разумевања, он би знао да је он (Дајјал) никада неће бити савршена стварање других, да га промените, да га улепша , као и он није могао да одбије недостатака у њему, онда бар он рекао: "О, човек који себе тврдио као творац неба и земље!Довршите рупаму, Трим и уклоните све их је срамота о томе, и ако мислите да Бог не може да створи нешто у њему, а затим уклоните све што је писано између његових очију! "[10]
А ибн 'Араби рахимахуллах [11] рекао: "Све очигледна невероватност у рукама антихриста у виду способност да заспемо доле, пружајући плодност онима који предају (реч) је, сувише сува за особу која га је негирао, чувања земљу која га прати, Рај, Пакао , а реке које је имао, све је тест који Бог даје, такође је тест за оне који оклевају да умре, али они који верују да ће преживети, то је случај застрашујућа, јер то је оно што Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао:
لا فتنة اعظم من فتنة الدجال.
'Нема већа клеветају од клевете Антихриста.' "[12]
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]_______
Заштитите се од клевете Дајјал

ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

12. Заштитите се од клевете ДајјалПророка саллаллаху То алејхи ве селлем је дао упутства свом народу са нечим да их спречимо да све клевете Антихриста, он је напустио свој народ са врло јасан начин живота, ноћног као дан, неће бити никога ко одступа од њега, али он ће се повредити. Тако он саллаллаху алејхи савс То није добро напустити људи леадетх осим њега, тако да никада не напусти ружноћи осим да упозори људе да га напусте, а међу стварима које му је опрез фитнахниа јер је он био расипан клевету са којима се ови људи до оснивања Суда. Раније сваки Посланик је упозорио свој народ да ће Антихрист бити слеп очима, док пророка Мухамеда саллаллаху То алејхи ве селлем је посебно наложено да обезбеди више упозорење, а Свемогући Бог има много тога да објасни о својствима Антихриста њему тако да су његови људи увек опрезни опрезни. У ствари, он ће изаћи на те људе, јер је он био последњи раса и Мухаммед саллаллаху алејхи савс То је печат од пророка.
Ево неке смернице даје пророк свом народу који је преживео ову велику клевете, без обзира где смо увек молити Бога да обезбеди сигурност и штите нас од њега.
Подржи религију ислама и мемперсењати се са вером, знајући имена Бога и своје квалитете који су племенити не постоји ништа у њој удруживања. Тада ће знати да Антихрист је човек који је јели и пили, а да је Аллах Узвишени прочишћена од свега тога. Заиста Дајјал слепа ока, док Бог није слеп. Заиста, не би нико ко може да види своју Господа док не умре, а Дајјал ће се видети од човека када је изашао, како верника и неверника.
Б. Позвати на заштиту Дајјал Фитна, посебно у молитви. Хадис је испричао нешто од тога.
Међу њима су у вези од пепела и Сиаикхани-ан-НАСА-ја, као 'Аисха, супруге Аллаховог Посланика и анхума да је Посланик саллаллаху алејхи То савс молио у својој молитви са молитвом:
اللهم اني اعوذ بك من عذاب القبر, واعوذ بك من فتنة المسيح الدجال ...
"О Аллаху, тражим уточиште у Тебе од казне у гробу, и сам потражи уточиште у Тебе од фитнах Ал-масих ад Дајјал [1] ....
Приповедач Бухари рахимахуллах, од Мус'аб [2], рекао је он, "Са'д је наредио пет ствари и помиње пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, да је наредио ... (између осталих):
واعوذبك من فتنة الدنيا. (يعنى: من فتنة الدجال)
"И тражим уточиште у Тебе од фитнах света '(тј. од клевете Дајјал).". [3]
Интерпрет свет са знаком да је Антихрист Дајјал клеветнички увреда је максимум који се догодио у свету "[4].
Имам Муслим преноси од Ебу испричао Хураирах можда Аллах смилује Аллаха анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا تشهد احدكم; فليستعذ بالله من اربع; يقول: اللهم انى اعوذ بك من عذاب جهنم, ومن عذاب القبر, ومن فتنة المحيا والممات, ومن شر فتنة المسيح الدجال.
"Ако неко од вас бертасиаххуд, онда потражи уточиште у Аллаха од четири ствари, говорећи: 'О Аллаху, тражим уточиште у Тебе од казне пакла, кажњавање гроба, живот и смрт увреда и клевета од зла Дајјал." [ 5]
Ал имам Тхавус рахимахуллах [6] је наредио свом сину да понови молитву, ако он није читао ову молитву у молитви. [7]
То је теорема која показује дух Салаф у васпитавању своје деце да ову велику молитву.
Као-Сафарини рахимахуллах је рекао: "Међу стварима које су одговарајуће за сваки побожни је он требало да шире хадиса о Дајјал код деце, жена и мушкараца ... а је известио да је међу знацима пражњења (Дајјал) је да заборавимо поменути у проповедаонице "[8].
Док је говорио, "Нарочито у нашем времену, где има много клевете и суђења, док сии'ар-сии'ар ислам има много тога да нестану, суннет сматра да јерес јереси док Серијат следи. Лаа хаула валаа куввата биллаах Илла "[9].
Ц. Памтите неколико стихова из Сурат ал-Кахф. Пророка саллаллаху алејхи То савс је наредио да чита почетак Сурат ал Кахф да се суочи са Антихриста, ау неким верзијама закључним стиховима писма, односно читања од десет стихова од почетка или краја.
Међу ахаадеетх које описују оно што је наратор је муслиман из хадиса-рахимахуллах Наввас Бин Сам'ан дуго ... (у којој постоје речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То):
من ادركه منكم, فليقرا عليه فواتح سورة الكهف.
"Они од вас га је срео, а затим му рецитовати почетак Сурат ал Кахф". [10]
Имам Муслим испричао рахимахуллах такође Абуд Дарда То Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من حفظ عشر ايات من اول سورة الكهف; عصم من الدجال.
"Ко напамет десет стихове Сурат ал Кахф почетку, онда ће бити чуван од Дајјал."
Тачка фитнахниа.
Рахимахуллах муслиман рекао: "Сиу'бах рекао, 'На недавном писму ал-Кахф,' ал Хамам рекао:" Од почетка Сурат ал-Кахф. '"[11]
-Невеви рахимахуллах је рекао: "Ове ствари су чудеса и знамења Божија која је на почетку свог писма. Дакле, ко размишља ствари, сигурно неће бити изложени Дајјал клевету, као и на крају, да је реч о Аллаху ва Субханаху теала:
افحسب الذين كفروا ان يتخذوا
"Дакле, ако они који мисле да они не верују (да) се ..." [Ел-Кахф: 102] "[12]
Ово су међу функцијама словом ал Кахф. Он је испричао ахаадеетх које подстичу да читају, нарочито у петак.
Ал-Хаким испричао рахимахуллах Абу Са'ид ал Кхудри анху да је Посланик саллаллаху Аллах То алејхи ве селлем рекао:
ان من قرا سورة الكهف يوم الجمعة; اضاء له من النور ما بين الجمعتين.
"Они који су прочитали писмо ал Кахф у петак, он ће несумњиво бити осветљен светлом на два петка". [13]
Нема сумње да је писмо ал-Кахф има сјајну позицију, јер у њему постоје стихови који су веома спектакуларан, као Кахф Асххабул приче, прича о Мојсију и Кхидр, прича Дхул Карнаин и активности да се изгради зид поклопац-јуј Иа 'и Ма'-јуј, поставите на дан Васкрса, трубе дува, и објашњење оних који су изгубили своја дела, они су ти који мисле да су у упутству када су људи који су у заблуди и незнању.
Онда мора да буде за сваког муслимана да се узбуђени читања овог писма, напамет, и поновио их, посебно на његовог најбољег дана на коме сунце изађе, односно петка.
Д. И побегла од Дајјал, а посебно се настанио у Меку или Медину. Раније је описао да Дајјал неће ући у два забрањене терену. Дакле, када муслиман Антихрист пустити од њега, такође је неизвестан због разних ствари ван оквира велики је Бог дао да му за клевету за људе. Дајјал ће доћи до некога ко верује у његовом срцу постоји вера, али на крају он ће пратити Антихриста. Само да ми Аллах га замолим да нас заштити и надамо се сви муслиминх од фитнахниа.
Имам Ахмед, Ебу Давуд, и ал-Хаким испричана из Абу рахимахуллахДахма 'рахимахуллах [14], како је рекао, "Чуо сам' Имраан Ибн Хусеин Аллаха анху испричао је Хадис, рекао је он, 'Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
من سمع بالدجال; فلينا عنه, فو الله ان الرجل لياتيه وهو يحسب انه مومن, فيتبعه مما يبعث به من الشبهات, او لما يبعث به من الشبهات.
"Ко чује за долазак Антихриста, онда нека га извући из ње. У име Алаха, неко је дошао на њега када он сматра да је верник, а затим га пратио због пратећи сумњиво, сумњиво, или када везан за њих '"[15].
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]
Помињање Дајјал у Ал Кур-


ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

13. Помињање Дајјал у Ал-Кур-Учењаци се питате о мудрости антихриста се не помиње експлицитно у Кур'ану ал фитнахниа мада веома великом.Слично томе, Послаников упозорења против њега (у ал-Кур), такође налаже да преклињали заштиту фитнахниа у молитви.Они реагују са неким одговорима обухватају:
Заиста Дајјал лафазх الايات обелодањено у материци (знаци) се помиње у речи Аллаха, узвишен:
يوم ياتي بعض ايات ربك لا ينفع نفسا ايمانها لم تكن امنت من قبل او كسبت في ايمانها خيرا
"... на дан доласка знакова Господар твој није корисно било више вера у некога ко није веровао пре тога, или (не) покушава да уради са својом вером добро је ... "[Ел-Ан'ам: 158]
Знаци у питању је Антихрист, диже сунце са запада, и животиње.Све је обелодањено у тумачењу овог стиха.
Имам Муслим и Тирмизи-у испричао из رحمهما الله Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
ثلاث اذا خرجن لا ينفع نفسا ايمانها لم تكن امنت من قبل او كسبت في ايمانها خيرا: طلوع الشمس من مغربها, والدجال, ودابة الارض.
"Постоје три ствари које, ако изађе, она више није корисно лицу вере који нису веровали пре тога или не (још) покушали да чинимо добро по својој вери: излазеће сунце са запада, Антихриста, и зверима земаљским. '" [1]
Б. Заиста Ал-Кур'ан да се односи на пад пророка Исе То Алихиссаллам, и Посланика 'који ће убити Дајјал Исалах. Тако каже Худа Масиихул довољно, тако да нема потребе да помињемо Масихудх Дхалаа био. А навике су Арапи једноставно осећају навођењем супротан један без помињања другог.
Ц. Гле, он (Дајјал) спомиње у Својој Речи:
لخلق السماوات والارض اكبر من خلق الناس ولكن اكثر الناس لا يعلمون
"Заиста стварање небеса и Земље је већа од стварања људска воља, али већина људи не верују." [Ел-Му'мин: 57]
Заиста је човек овде је Антихрист, овај став обухвата откривање свих компоненти за дела ње.
Абул То Алииах рахимахуллах [2] рече: "Његово значење је већи од стварања јеврејске Дајјал приликом страшно." [3]
Рахимахуллах Ибн Хајар је рекао: "А ово, ако је остао најбољи одговор, укључујући одговорности пророка саллаллаху алејхи ве селлем То да објасним, валлааху најбоље зна." [4]
Д. Заиста Кур'ан Ал-Дајјал се не помиње експлицитно као пелецехен против њега, јер он је признао као бог, али он је човек, у коме држава није у супротности са славе Господње, славу, савршенство, и његов кесуциаан свих недостатака, јер је веома скромна Аллах је веома мала и стога не заслужују да буду поменути (у ал-Кур). Међутим, Посланик је дао упозорење о доласку, објаснио је опасности фитнахниа, као што је описано.Заиста свака Посланик дао упозорење (изглед) и дати упозорење против фитнахниа.
Ако нема приговора (да фраза га) са изјавом да је Ал-Кур-већ поменутог фараона када је примљен као бога који се обожава, онда одговор је да проблем фараону је прошло и завршено, он се помиње као поука за људе Што се тиче питања антихриста, онда сигурно да ће се догодити на крају времена. Не помиње ово у Ал-Кур-као суђењу за човечанство, али њеног признавања као бога јасније, тако да не треба дати пажњу јер Антихрист је веома видљиви кебатхиланниа недостаци, очигледно ружноћи и ловлинесс јасније него признање да је у серуканниа. Дакле, Бог није га изрази (у Ал-Кур-), јер Аллах Узвишени зна његове слуге, који верују да ово није нејасан за њих, и не додај у њима осим смислу вере и достави Аллаха и Његовог Посланика Његов, као што је речено од стране младића који је убијен од стране Антихриста, "Тако ми Аллаха, ја сам био више убеђен да је данас да сте Антихрист". [5]
Понекад ствари се не помиње јер је нејасно, као што Пророк саллаллаху алејхи ве селлем То када терминално болесни не пишу писма које ће заменити Абу Бакр Аллах анху, јер је већ јасно. То је зато положај великог Ебу Бекру на страни Асхаба Аллаховог анхума, због чега пророка саллаллаху алејхи То савс рекао:
يابى الله والمومنون الا ابا بكر.
"Бог и људи који су вољни да верују, осим Ебу Бекру." [6]
Ибн Хајар рахимахуллах открива да је питање у вези са очигледно одсуство било каквог помињања Дајјал у Ал-Кур-увек постоји, јер Узвишени Аллах каже Иа'-јуј јуј и Ма'-у ал-Кур, док је увреда они су близу клевете Антихрист "[7].
Дакле, мислимо први одговор је ближе, валлааху најбоље зна.Онда Антихрист је откривена у садржају неких стихова у Ал-Кур'ан и Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је био онај који је дужан да објасни општост става (и морао је да га објасни).
14. Бинасаниа ДајјалДајјал ће умрети од руке ал-масих То Исе ибн Мерјем Алаихиссаллам, као што је приказано сахеех ахаадеетх. То је да ће Дајјал лутају широм површине земље, осим Меку и Медину, његови следбеници су бројни, фитнахниа темељно и није било преживелих из ње осим мало од верника, у тренутку када је сишао Иса Посланикове То ибн Мерјем Алаихиссаллам на источној кули у Дамаск, док су слуге Божије које верници окупили око њега док је он ходао са њима ка Антихриста. Дајјал се суочава Баитул Макдис када Послаников То Иса доле, Тада пророк Исаија То га наћи на вратима Лудд. Када Дајјал га виде, онда ће се топи попут соли се раствара. Онда 'Иса Алаихиссаллам рече: "Ево, имам један те ударио, нећете побећи од мене, коначно" добила Исуса и да га убије са копљем и његови следбеници су поражени, тако да људи који верују да наставе и убијају дрвеће и камење је рекао, " О муслимани! О робови Аллаха! Ово је Јевреј иза мене, дођи овде, да га убије "Уколико Гхаркад јер је дрво од Јевреја". [8]
Овом приликом ћемо описати неке од хадиса који описује разарање Антихриста и његових следбеника
Имам Муслим испричао рахимахуллах о 'Абдуллах бин Амр анхума Аллаха, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
يخرج الدجال في امتي ... (فذكر الحديث, وفيه :) فيبعث الله عيسى بن مريم كانه عروة بن مسعود, فيطلبه, فيهلكه.
Дајјал ће се појавити у мојој заједници ... (и онда је рекао да је хадис, и њу :) и онда је Аллах послао 'Иса ибн Мерјем, као да је био' Урва Ибн Мас'уд, онда тражи и уништи га '"[9].
Имам Ахмед и Тирмизи-у испричао из Мајма То Ибн ал-Ансари Јарииах Аллах анху, је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
يقتل ابن مريم الدجال بباب لد.
'Ибн Мерјем ће убити Дајјал на вратима Лудд "[10].
Имам Муслим наратор из-рахимахуллах Наввас Аллах ибн Сам'ан анху, наратор који дужина Антихриста ... и у њему постоји прича о паду пророка То Иса и убијање Дајјал, а у њему постоје речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем: "невјерника који је мирисао његов дах ће умрети, а његов дах је мирисао мирис може да се колико његових ставова. Онда је погледао, па да га добије на вратима Лудд, и он га је убио "[11].
Имам Ахмед испричао од Џабир ибн рахимахуллах То Абдиллах анхума Аллаха, да је он рекао, "Дајјал ће настати када се религија и наука се не разматрају (религија) је напуштен ..." (тада је рекао да је хадис, и у њему постоји изрека :) "ОндаПослаников То Иса Ибн Мерјем доле, онда је викао у освит времена, он је рекао, 'О човече, шта вас спречава да се баве лажова из овог лош поново "Они су рекли," Ово је човек Јинн.? "Коначно су сви они нестали. Одједном су се састали Иса Посланикове То ибн Мерјем, затим Алаихиссаллам икамах молитвени поновио. Рече му: 'Иди до ње нам свештеничка, о Руухуллаах!' Он је рекао, "Ако свештеник сте напредни, а свештеник за вас", а затим после молитве Схубух, сви су изашли да га видим (Дајјал) "Он (апостол. ) рекао је, 'Када лажов изглед (пророка То ИСА), онда ће се топи као слану топљењем у води.Затим је кренуо ка њему, и убио до дрвећа и стена је рекао, 'О Руухуллаах и они Јевреји ", онда неће оставити никога ко пође за њим (Дајјал), али га је убио." [12]
Са убиства Дајјал, Бог мелакнатниа по Посланикове То Иса, је завршио велики клевете, и Бог чува оне који верују у ружноћи и ружноћу његових следбеника за руку и Калиматуллаах Руухуллаах, 'Иса Ибн Мерјем К и његови следбеници који верују! Аллаху припада само све похвале и поклоне.
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]_______
Пад Исе Посланикове То Алаихиссаллам

ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

Пре него што говори о паду пророка Исе ибн Мерјем То Алаихиссаллам било би лепо за нас да знамо унапред које су њене особине описане у текстовима личности '.
ОДГОВОР: Природа Исе Посланикове То АлаихиссалламЊегове особине су описани у разним историји да је он био човек, стас средњи, не превише висок ни прекратка, црвено-коже и длакави, грудима области, равне косе, као да је управо изашао из купатила, има косу која превазилази ухо ушна шкољка, чешљана уредно да задовољи оба рамена.
Неки од хадиса који описује ове особине:
Између онога што се приповеда од ал-Сиаикхани Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи ва То салламберсабда:
ليلة اسري بي لقيت موسى ... (فنعته الى ان قال ولقيت عيسى :) ... (فنعته فقال :) ربعة, احمر, كانما خرج من ديماس (يعني: الحمام).
"Упознао сам Мојсију кад сам била у-Исра 'оут ... (а он каже његова до њега да кажем) и срео сам се са' Исус ... (онда менсифатиниа рећи,) Бодиед средње (није висок и није кратко), црвена, као да је из купатила '"[1].
Бухари од Ибн испричао рахимахуллах То Аббас анхума Аллаха, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
رايت عيسى وموسى وابراهيم, فاما عيسى; فاحمر جعد عريض الصدر.
Видела сам 'Исус, Мојсије и Абрахам (у ноћи Исра'), док је 'Иса је људи (који су били) црвене, коврџаве косе, и широка.' "[2]
Муслиман из Абу испричао Хураирах можда Аллах смилује Аллаха анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
لقد رايتني في الحجر وقريش تسالني ... (فذكر الحديث, وفيه :) واذا عيسى بن مريم قايم يصلي, اقرب الناس به شبها عروة ابن مسعود الثقفي.
"Ја видим да сам близу Црног камена, док Кураисх ме је питао ... (тада је рекао да је хадис, у којој постоји говорећи): Испоставило се да је 'Иса Ибн Мерјем је молио, особа која највише га подсећа је' Урва Ибн Мас'уд АТС-Тхакафи '". [3]
Док пепео-Схахиихаин од 'Абдуллах бин Омер То анхума, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اراني ليلة عند الكعبة, فرايت رجلا ادم كاحسن ما انت راء من ادم الرجال, له لمة كاحسن ما انت راء من اللمم, قد رجلها, فهي تقطر ماء, متكيا على رجلين او على عواتق رجلين, يطوف بالبيت, فسالت: من هذا? فقيل: هذا المسيح بن مريم.
"Једне ноћи сам сањао да сам у Кабе, а затим сам видео велики браон изолацијом човека, од свих људи чији је скинови су браон, његове косе до испод ушију и врло лепо сте икада видели, уредно чешљаног и капање воде, Нагнуо на раменима два народа или два народа, он је радио таваф, онда сам питао, 'Ко је он? "одговорио" Он је Месија син Мерјем.' "[4]
У историји Бухари од ибн 'Омера, он рече: "Не, тако ми Аллаха!Пророка саллаллаху алејхи савс То није рекао црвена, али је рекао (и открио у хадису у целости) "[5].
У муслиманској историји свог Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао:
فاذا رجل ادم ... (الى ان قال رجل الشعر :).
"Очигледно је био браон коже човека (браон) ... (док он не каже), његова коса уредно прочешљала". [6]
Док комбиновањем ових нарација, он је тврдио да је у неким верзијама његова црвено-коже, док историја других браон-коже, косе равно у неким верзијама историје, док на другом коврџавом косом:
Сигурно не постоји контрадикција између црвено-браон боје, јер то може бити јасно браон боје (тако да изгледа црвенкасто,-десц.). [7]
Док објашњава историју порицања Омера ибн 'на историју која је објаснила да је Посланик Иса То црвено-одрани, онда је против запамтио од стране других. Ебу Хурејре и Абас ибн 'анхума испричао да је Аллах његов Алаихиссаллам црвено-тена.
Као за већину историје да покаже да је његова коса је равна, док је у другом историјом коврџавом косом коврџавом, али се противи равно, онда можда да комбинујемо два који је имао равну косу, док је Ал-Ја'ду пенсифатанниа (у значењу је коврџава, -уздржана). значи да Ал-Ја'ду на телу, а не косе, значење чврстог тела. [8]
2. Пад у природи Исе Посланикове То АлаихиссалламНакон издавања Антихриста и штете која је чинио на земљи, Бог је послао наслова Иса Алаихиссаллам, онда ће се спустити на земљу. Он је пао на Бела кула истоку у Дамаску Схам. Он је ставио два комада одеће су обојене са ја'фаран уљем, ставите обе руке на крилима два анђела. Када је поклонио своју главу, затим њена коса је сишао, и када га је подигао, затим берјатуханлах зној као перле од бисера, није неверник је мирис његов дах, али он ће умрети, док су његови дах колико год његови погледи.
Послаников То Алаихиссаллам Иса ће сићи ​​у атх-Тхааифах ал-Мансхуурах Ахлус Суннет (ВАЛ Јамаа'ах) који су се борили у истини. Сви су се придружили у борби против Антихриста, онда ће ићи на доле када икамах молитва је поновио и помоли иза њега лидера групе.
Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј рећи: "Ово је најпознатији од места је Алаихиссаллам Довнс, бела кула на источном делу Дамаска, и ја сам видео неке књиге он заправо се дешава доле у ​​беле куле Јами џамије источно од Дамаска. Можда је то мишљење је тврдила да више ... Дамаск се не зна јер је кула на истоку од постојећег торња на страни Ал-Јами џамије у Дамаску Умави на источној страни. Ово је прецизније одговара више, јер ће ићи доле у ​​молитви успостављена, тада лидер муслимана рећи ће му: "О Руухуллаах! Го ахеад, "онда је он рекао:" Ви унапред, зато што у ствари поновили икамат вас "Док на некој историји:".. Неки од вас су лидер Још један од његових, слава да је Бог дао овом народу "[9]
Рахимахуллах ибн Катхир каже да је у његово време, наиме, у години 741 Х, муслимани обновимо торањ помоћу белог камена. Када изградња је узет из имовине хришћана који су спаљена куле налазе се на њиховом месту, можда је ово једна од пророчких знакова који су видљиви, у коме је Бог суђено да изградњу ове куле богатства од хришћана који Послаников То Иса Ибн Мерјем низ кулу, да се убијају свиње, да уништи крст, није добио признање од њих, али опције су на ислам или буду убијени, као и невјерници ових КА-Ланган другима [10].
Описано у хадиса-Наввас Сам'ан дуго бин о пуштању Дајјал и падови То Алаихиссаллам МСР, Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Када је Бог послао Месију сина Мариам, он ће ићи доле у ​​беле куле источно од Дамаска, носећи две хаљине и обојене ја'фаран ратове, стави руке на крилима два анђела. Када је поклонио своју главу, затим њена коса ће пасти, а када га покупио, он ће пасти са њега (зној) је као зрно бисера, није неверник мирис његов дах, али он ће умрети, и мирис свог даха што се тиче ока могла видети. Онда ће га потражите-изглед-Дајјал док није добио у вратима Лудд, и убио га. Следећи би заштитили Божије људе који долазе на 'Иса ибн Мерјем, и он ће обрисати своје лице и рекао им о њиховим степенима у рај "[11].
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]_______Фуснота[1]. Схахиих ал-Бухари, Књига Ахаадитсул Анбииаа "а глава Каулуллаах вадзкур ФИЛ Китааби Мариам (ВИ/476, Ал-масти-х), Схахиих Муслимана, ал Исраа Поглавље БИ Расуулиллаах саллаллаху алејхи ва ва То салалм Фардхусх Схалааваат (ИИ/232, Схарх ан-Навави).[2]. Схахиих ал-Бухари, Књига Ахаадиитсул Анбииаа "а поглавље Каулуллаах ваддзкур фајл Китааби Мариам (ВИ / 477, Ал-масти-Х).[3]. Био је племенит Асхаба Абу Мас'уд То Урва Ибн Мас'уд Бин Малик бин Му'таб АТС-Тхакафи Аллаху анху. Прешао на ислам након што Посланика саллаллаху То алихи селлем удаљен од Тха-ако, пре него што он има важну улогу у мировном Худаибиииах, он је човек који воли и поштује од стране свог народа, народ Та ако. Дакле, када их је позвао да уђе ислам, а они су убијени када су њихови стрелице га је ударио, рече му: "Јеси ли видео на вашој крви?" Он је одговорио, "То је слава да ме Бог дао, Схахадах дат мени, није у у мени осим дела који добијених мученика који је умро заједно са пророком саллаллаху То алејхи ве селлем пре него што те напусти, "онда Посланик рекао о томе," лик "Урва као пријатеља Јасин, позвао свој народ на Аллаховом путу, онда су га убили."А неки су тврдили, "Он је у Аллахову ријеч Субханаху ва теала:
وقالوا لولا نزل هذا القران على رجل من القريتين عظيم
"А они рекоше:" Зашто је Ал-Кур'ан није откривена велика једне од две земље (Мека и тха-ако) ово. "[АЗ-Зукхруф: 31]
Погледајте ал Истии'ааб фии Ма'рифатил Асххааб (ИИИ/1066-1067) тахкик 'Али ал-Бајави, ибн' Абд ал-Бар, и ал-Исхаабах ФИИ Тамииизисх Схахаабах (ИИ/477-478), Ибн Хајар и Асмаа-Исх Тајрииду Схахаабах (И/380), АДХ-Дзахаби рад.Овај хадис се налази у муслиманском Схахиих, Поглавље Дзикрул Масиих Ибни Алаихиссаллам Мариам (ИИ/237-238, Схарх-Невеви).

 
Докази у аргументу пада у 'Иса Алаихиссаллам

ПоДр Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

3. Докази у аргументу пада у 'Иса АлаихиссалламПад у 'Иса Алаихиссаллам на крају времена је фиксиран у Писму и као-Суннет су поново мутеватир аутентични, то је знак великих знакова Васкрсења.
Аргументи у паду пророка То Иса Ал-Алаихиссаллам у Кур'ану Ал-Карим.1). Реч Аллаху ва Субханаху теала:
ضرب ابن مريم مثلا اذا قومك منه يصدون الى قوله تعالى وانه لعلم للساعة
А када син Мариам ('Иса) као пример изненадни ваши људи (Кураисх) пева. До његове речи: Он је Иса је заиста знак за сат времена ... "[АЗ-Зукхруф: 57-61]
Ови стихови доле у ​​контексту говори о 'Иса Алаихиссаллам, на крају објаснио Аллахову ријеч Субханаху ва теала وانه لعلم للساعة, што значи да је његов долазак на Судњи дан је један од знакова њене пресуде, такође је подстакла је форма-ах кира(интерпункција) други وانه لعلم للساعة са Аин Писмо 'и Лам-хахкан да дифат, њено значење је знак успостављања сат. Кира-Ах као да је испричао од ибн 'Абаса, Муџахид и други свештенства тумачења свештеника. [1]
Ал имам Ахмед испричао са санадниа рахимахуллах да ибн 'Аббаса у тумацењу Аллаха анхума وانه لعلم للساعة стих, он каже: "Он је пад у' Иса ибн Мерјем Алаихиссаллам пре успостављања пресуду". [2]
Ал-Хафиз ибн Катхеер, може Аллах помилуј кажу, - [3] "аутентичан да реч (انه)-дхамирниа (заменица) Бацк то 'Иса, као уредник стиха каже о томе."
И ако далеко значење стиха је све урађено по пророку То Иса Алаихиссаллам заузврат да искључите, излечи слепе, губавац је такође још један од оних оболелих.
Поред тога што је обелодањено неких научника да дхамир у речи (وانه) на ал-Кур'ан Ал-Карим. [4]
2). Реч Аллаху ва Субханаху теала:
وقولهم انا قتلنا المسيح عيسى ابن مريم رسول الله وما قتلوه وما صلبوه ولكن شبه لهم الى قوله تعالى وان من اهل الكتاب الا ليومنن به قبل موته ويوم القيامة يكون عليهم شهيدا
"И њихов говорећи:" Убили смо Месију, "Иса син Мариам, Аллахов Посланик, 'али они су га убили не (и) распели га, али (они убити је) онај који је описао у' Иса за њихово До његове речи узвишеном: Ниједан од књиге, али ће веровати у њега ('Иса) пре своје смрти. А на дан Суда "да ће бити сведок против њих" [-Ниса '.: 157-159]
Ови стихови показују да Јевреји нису погинуо "Иса Алаихиссаллам, нити менсалибниа, али он је постављен од Бога на небу, као што је откривено у Својој Речи:
اذ قال الله يا عيسى اني متوفيك ورافعك الي
"(Запамти) када је Аллах рекао:" О 'Иса, ево, ја ћу вам испоручити крајњем ајалму и подигне вам се мени ... "[Али" Имран: 55]
Онда сигурно ти стихови такође показују да међу људима књиге тамо који верују у 'Иса Алаихиссаллам на крају времена. То се догодило када је он пао [5] пре своје смрти, као што је описано од стране сахеех ахаадеетх мутеватир поново.
Шејх ал-ислам Ибн Тејмијје је рекао у свом одговору рахимахуллах на питања ставили са њим о смрти и именовање "Иса Алаихиссаллам," Слава Аллаху, 'Исаија Алаихиссаллам још увек жив, и да је остао у хадиса пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, да рекао је:
ينزل فيكم ابن مريم حكما عدلا واماما مقسطا, فيكسر الصليب, ويقتل الخنزير, ويضع الجزية.
'Ибн Мерјем ће сићи ​​усред вас као поштене судије и лидер, онда ће сломити крст, убити свиње и уклоните јиз'иах (порези) ". [6]
Је остао у хадиса од њега да ће Исус сићи ​​на Алаихиссаллам Бела кула источно од Дамаска, у ствари, он ће убити Дајјал. Ко му је душа одвојена од његовог тела, његово тело не може бити пао са неба, а ако је укључено, онда заиста он је васкрсао из гроба.
Што се тиче речи Аллаху ва Субханаху теала:
اني متوفيك ورافعك الي ومطهرك من الذين كفروا
"... гле, ја ћу вам испоручити крајњем ајалму и подигне вам да мени, и очисти вас од невјерника "[Али" Имран: 55] ....
Ово није значило да постулат да је ово именовање је смрт, јер ако је то случај да је смрт, несумњиво То Иса К ће бити исти као и сваки други људи од вере, где је Бог узео своју душу, а онда се на небу, тако не постоји ништа посебно у његовом именовању. Слично томе, његова реч ومطهرك من الذين كفروا "Као што вам јасно од оних који не верују," и ако то значи да је његова душа је раскрстио са његовог тела, његово тело на земљи би сигурно као и остале органе од пророка.
Док је Аллах теала, каже у другом стиху:
وما قتلوه وما صلبوه ولكن شبه لهم وان الذين اختلفوا فيه لفي شك منه ما لهم به من علم الا اتباع الظن وما قتلوه يقينا بل رفعه الله اليه"... У ствари они су га убили не (и) га разапеше, али (они убити је) онај који је описао као "Иса за њих. Они који се не слажу разумео (убиство) 'Иса, заиста у недоумици око њега. Они немају уверење о томе ко је убио, осим следећег нагађања, не (и) верују да је убио је 'Иса. Али (чињеница), Бог је подигао Иса `на њега ... [-Ниса ': 157-158]
Реч Аллаха теала, بل رفعه الله اليه "Али истина Божја је подигла` Иса његовим речима, "објашњавајући да је био именован од стране агенције је и његова душа, као што је описано у сахеех хадиса да ће пад своју душу са телом као добро, јер ако именовање у питању је смрт, Аллах каже: "Није да га убију, нити га разапеше, али он је мртав."
Зато постоје међу научницима који тврде اني متوفيك "Ми мевафатканниа," значење вас држи, држи духа и баца вас. Он је рекао на арапском (توفيت الحساب واستوفيقه) значење није било да га узме.
И лафазх (التوفي) сама по себи не значи смрт душе без тела, нити смрт оба истовремено ако каринах (инструкције) друга поред.
Понекад чак и смисла сан, као што је откривено у Својој Речи:
الله يتوفى الانفس حين موتها والتي لم تمت في منامها
"Бог држи душу (лице) и када смрт (држати) душа (лице) који није умро у сну ..." [АЗ-Зумар: 42]
Његове речи:
وهو الذي يتوفاكم بالليل ويعلم ما جرحتم بالنهار
"И Он је ваше душе Ко се ноћу, и Он зна оно што радите у току дана ..." [Ел-Ан'ам: 60]
А његове речи:
حتى اذا جاء احدكم الموت توفته رسلنا
"... Тако да када смрт дође к од вас, он дивафаткан од ангел-Анђео нас ... "[Ел-Ан'ам: 61]" [7]
Разговор у овој дискусији није намењен да открије именовање 'Иса Алаихиссаллам, али само објашњавајући да је именована за тело К и духа, и заиста је данас да је данас жив на небу, и да ће пад на крају времена, и воље диимани људи Људи књиге које су постојале у то време, као што је откривено од стране Свемогућег:
وان من اهل الكتاب الا ليومنن به قبل موته
"Нико од књиге, али ће веровати у њега ('Иса) пре своје смрти ..." [-Ниса': 159]
Рахимахуллах Ибн Јарир рекао, "Ибни Басиар испричао нам је рекао," Суфиан наратор нам, из Абу Хусеин, из Са'ид бин Јубаир од ибн 'Аббаса:
وان من اهل الكتاب الا ليومنن به قبل موته
"Ниједан од књиге, али ће веровати у њега ('Иса) пре своје смрти ..." [-Ниса': 159]
Он је рекао, 'То је било пре смрти' Иса ибн Мерјем "" [8].
Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј рећи: "Ово је сахеех Санад". [9]
Затим је Ибн Јарир рекао рахимахуллах после изражавања мишљења о значењу стиха: "А најисправнији мишљење је идеја да знање ниво Појмовник" И нико међу људима књиге који не верују у 'Иса пре смрти као' Иса. "[10]
Испричана са санадниа Ал-Хасан ел-Басри рахимахуллах, да је рекао, "(значење) пре смрти као 'Иса. Тако ми Аллаха, он још увек жив у очима Аллаха, али ако он иде доле, онда сви ће поверовати у њега "[11].
Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј рећи: "Нема сумње да је рекао Ибн Јарир је тачно мишљење, јер сматрам да је неколико уређивачких ставова у успостављању признање баатил свим Јеврејима да је Исус био убијен и распет, а затим га предао на вести Хришћани су глупи. Бог је тада рекао да проблем није тако, постоји само један од његових дисерупа за њих, тако да убијају људе који су слични њему ('Иса), док они не траже истину о томе, а затим је именован за њега, и заиста, он ће ићи пред Судњи дан, како су хадиси на мутеватир га показује "[12].
Он (Ибн Катхир) је рекао да је испричао од ибн 'Аббас и друге анхума Аллаха да ибн' Абас је у Његовој Речи дхамир قبل موته вратио народу књиге, а он рече: "Истина је, ако је историја тачна, сигурно би било у супротности са овим објашњењем, али у смислу исправног и Санад је да смо управо описали "[13].
Б. Пад-премиса предлог Исе Посланикове То Алаихиссаллам У АС-Сунном ал-МУ-тхаххарахАргументи за АС-Суннета о паду као 'Иса и мутеватир Алаихиссаллам веома много, неке од којих смо ми описали, а ми ћемо овде поменути неке од њих из страха да би било предуго, међу њима:
1). Приповедач ал-Сиаикхани Абу Хураира Аллах анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
والذي نفسي بيده; ليوشكن ان ينزل فيكم ابن مريم حكما عدلا, فيكسر الصليب, ويقتل الخنزير, ويضع الحرب, ويفيض المال حتى لا يقبله احد, حتى تكون السجدة الواحدة خيرا من الدنيا وما فيها.
"За Господу да моја душа је била у његовим рукама, био је син Марије био је близу пада усред вас као фер судије, он ће сломити крст, убити свиње, зауставити рат, и да пренесе имовину, тако да нико не прихвата- јој, док је један бољи од увлачења светске луком и свега. "
Затим Ебу Хураира Аллаху анху рекао: "И погледајте ако желите.
وان من اهل الكتاب الا ليومنن به قبل موته ويوم القيامة يكون عليهم شهيدا
"Ниједан од књиге, али ће веровати у њега ('Иса) пре своје смрти. А на дан Суда "да ће бити сведок против њих." [-Ниса ': 159] "[14]
Ово је тумачење Ебу Хураира Аллах анху за стиха који из стиха је међу људима из књиге који верују да ће бити 'Иса Алаихиссаллам пре него што је умро. То се догодило када је пао на крају времена, као што је претходно описано.
2). Бухари и Муслим од Ебу испричао Хураира Аллаха такође анху, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
كيف انتم اذا انزل ابن مريم فيكم وامامكم منكم?
'Како ви као син Марије спусти, док је (лидер) ваши свештеници међу собом?' "[15]
3). Муслиман из испричао Џабир Аллах анху, је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تزال طايفة من امتي يقاتلون على الحق, ظاهرين الى يوم القيامة; قال: فينزل عيسى بن مريم, فيقول اميرهم: صل لنا. فيقول: لا; ان بعضكم على بعض امراء; تكرمة الله هذه الامة.
"Увек постоји група мог уммета који су се борили да одбране истину, они увек добити помоћ до Судњи дан." Рекао је: "Онда 'Иса Ибн Мерјем Алаихиссаллам доле, њихов лидер је рекао," молитва води нас. "Он је рекао, 'Не, стварно део вас је лидер за друге, као на славу да је Бог дао овом народу.' "[16]
4). Претходно описано Худхаифах бин асид Хадис о знаковима Апокалипсе, у којем открива:
ونزول عيسى بن مريم.
"И пад 'Иса ибн Мерјем Алаихиссаллам". [17]
5). Ал имам Ахмед од Ебу испричао Хураира Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
الانبياء اخوة لعلات, امهاتهم شتى ودينهم واحد, واني اولى الناس بعيسى بن مريم; لانه لم يكن بيني وبينه نبي, وانه نازل, فاذا رايتموه; فاعرفوه.
"Пророци су очеве браће, њихове мајке је другачија, али њихова религија је једна. Заправо сам био најповољније (близу) да се 'Иса ибн Мерјем, јер не постоји пророк у између мене и њега. И заиста, он би дошао доле, ако га види, онда се зна да га "[18]!
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]
извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment