Sunday, April 15, 2012

Лечење болести без дроге

Лечење болести без дроге


Лек је супстанца која се користи да се смањи, елиминише или излечити болести особу од болести. Лечење је позната од давнина, чак и пророци такође имају посебан начин у смислу лечења.
Исцељење болесног лица је апсолутна сила Божија, а не човекова моћ. Због болести долази од Аллаха, Аллах ће сигурно смањити лек. Посланик је рекао:
ا ن الله لم ينز ل د ا ء ا لا انز ل له شفا ء فتد ا و وا
Бог неће смањити болести, али спуштањем лек, онда траже лекарску помоћ. [ХР Ибн Мајах].
Особа која обезбеђује лекове, како савремене медицине, традиционалне медицине суннет Аллаховог Посланика савс, или друге алтернативне третмане, посредници исцељења Божије.
واذامرضت فهو يشفين
А када сам болесна, Он ме исцелио. [АСИ Сиу'ара: 80].
Када тражимо алтернативне медицине, не дозволите да ико пад за непослушност, забушавати. Али то мора бити оправдано исламског закона.
ا ن الله لم يجعل شفا ء كم فيما حر م عليكم
Заиста, Аллах не направи лек забрањена уопште за вас. [ХР.Тхабрани].
Лечење без лекова, без дроге лечења се подразумева хемијске и модерне медицине. Али са алтернативним третманима, који може бити прихваћен учења ислама. Или другим речима, може да се излечи без коришћења модерне медицине развијен у области медицине.
ОДБРАНА много важније од природних лековаУ неким болестима, понекад не треба лекове. Другим речима, може да се излечи без употребе лекова. Јер у ствари, људско тело има своје антитела или одбрану од болести. Нормално тело одбрана је боље од коришћења лекова. Неке болести су излечио сам по себи, на пример: грип (грип) и прехлада.
Да би помогли телу да се бори, бори и савлада болест, треба да буду приоритет и размотрити три ствари. Наиме: лична хигијена, пијемо доста одмора и добро једу.
Чак иу тешким болести, који имају потребу за лековима; тело сама мора да превазиђе болест. Лекови само му помогне.Лична хигијена, адекватан одмор и јести добро пиће, остаје главни приоритет. Неки од начина здравља, није и не треба да зависи од употребе дрога.
Иако живимо у областима без модерне медицине, многе ствари се може учинити да се спречи и лечење разних болести које су заједничке.
ИСЦЕЉЕЊЕ са водом [1]Ми можемо живети без дроге. Међутим, нико не може да живи без воде. Јер више од половине (57%) од нашег тела чини вода.Ако сви људи могу да користе воду као и могуће, онда број обољења и смртних случајева, нарочито деца, могу се избећи.ИншаАллах.
На пример, коришћење вода је основно, како у превенцији тако иу лечењу дијареје (пролива). У многим областима, пролив је најчешћи узрок смрти деце испод пет година. Загадјена вода прљава и често су узрок болести међулабораторијског нивоу.
Једна ствар на уму у превенцији дијареје, јесте да кувате воду пре узимања, пиће пре или прерађене хране. Ова акција је веома важно, посебно за децу. Млеко флаше и беби опрема, треба да се кува пре употребе дадулу.
Прање руку сапуном после дефекације и мокрења, пре јела и пре додиривања хране, треба превидети као добро.
Лечење водом је потребна уопште за децу оболелу од дехидрације или недостатка течности од дијареје. Обезбеђујући доста меда или соли воде за децу са дијареје, дехидратација, ако Бог да, може се спречити, поправљен и оздравио
Вода терапија, такође може да излечи неке болести. Чак и пијаћу воду колико год је то могуће у јутарњим часовима је веома добра за здравље. Колико год је то могуће овде не значи претерано. Јер стомак треба да буде у стању да је прими.Он је такође менгисараткан, да стомак је подељен на три дела, једна трећина за храну, трећина до једна трећина за пиће и ваздух.
ПРИМЕРИ превенције и лечења са водом [2]
Превенција болестиОДГОВОР: Дијареја, цревних црва, интестиналног тракта инфекција: Кувајте воду, пића и не заборавите да оперете руке2. Инфекције коже: Чести купаћи3. Повреде које могу да имају инфекцију, тетануса: Оперите рану, као и могуће са сапуном и водом
Лечење болестиОДГОВОР: Пролив, губитак телесних течности: пијењем пуно воде2. Болест са топлотом: Пијте пуно воде3. Висока топлота: Мождани удар тела хладном водом4. Благе инфекције уринарног тракта (уобичајено код жена): Пијте пуно воде5.. Кашаљ, астма, запаљење грла (бронцхитхис), запаљење плућа (пнеумонија), великог кашља: Пијте пуно воде и паре да дише Растопити слузи (понекад узима одређене лекове специјално за ову пеиакит)6. Улцерозног ране, красте импетиго и Тинеа на глави, акне: Очистите водом и сапуном7. Ране инфекције, џепови гној (абсцеси и своди): Компесовати са топлом водом8. Стифф зглобови и мишићи а: Компресија са топлом водом9. Свраб, пецкање, или стимулација коже: Нанесите са хладном водом10. Мање Бернс: потопите у хладну воду11. Бол у врату или запаљење крајника (тонзилитис): Испирајте грло топлом сланом водом12. Киселина, алкалије, прљавштина, прашина или материјала који стимулишу очи: Одмах испирајте очи са хладном водом13. Назална конгестија: Удисање испарења воде / со вода
Ако алтернатива лечење водом не може да излечи болест, одмах контактирајте особље здравствених обучених у уметности.
ИСЦЕЉЕЊЕ СА пчелињих производаУ Кур'ану Аллах Свемогући говорио је о предностима пчела.
واوحى ربك الى النحل ان اتخذي من الجبال بيوتا ومن الشجر ومما يعرشون ثم كلي من كل الثمرات فاسلكي سبل ربك ذللا يخرج من بطونها شراب مختلف الوانه فيه شفاء للناس ان في ذلك لاية لقوم يتفكرون
Значење: И Раббму открива за пчелу, "Нека гнезда у брдима, на дрвећу, а на местима које је постао човек," Онда једу из сваке (врста) од воћа и главе на путу Раббму који је омогућавао (за вас) абдомена пчела изашао пиће (мед) да разним бојама, у којима постоји исцељење човечанства Заиста у томе. заиста знак (величина Господа) за људе. којиразмишљања [-Нахл: 68.69.].
Налази се у Сахеех ал Букхари, Са'ид од Ибн Јубаир, од Ибн Аббаса да је Посланик, саллаллаху То је алејхи ве селлем рекао.
الشفاء في ثلاثة شربة عسل وشرطة محجم وكية نار وانهى امتي عن الكي
Лечење је у три случаја: пије мед, бербекам са стаклом и спаљена пожара. Али ја мој народ забрањују да се спали гвожђе. "
Мед је слатка течност складишти у саће ћелија кроз израду постројења нектар од стране медоносних пчела.
Од првог, мед је коришћен као посебан начин исхране за виталност, козметичке и опште здравље. Снимљено у време царства, као што су: Грчка, Кина и Египат. постоје модерне студије, мед има својства да убије бактерије и гљивице. У клиничким студијама, су помогла лечење опекотина, кожних ране, желуца и гастротеритис. Мед може да заустави раст бактерија, због високог садржаја шећера. Остале анти-бактеријски компонента која је формирана од водоника приоксида глукос активности ензима оксидазе. Иако оба ова укинута, она још увек садржи анти-бактеријски мед.Антибактеријска активност меда је од кључног значаја као здраве хране. Зато што мед може да смањи вероватноћу болести повезаних са бактерија и гљивица. Мед је једноставна садржај шећера, добро за виталност тела потребама. Са додатком физичких својстава меда, мед се препоручује за негу коже козметичке у породичном менију.
Мед је једна од врста намирница са састојцима који су веома добри. Компоненте које чине мед је 20% вода, 38% фруктоза, глукоза 30%, 1% сахарозе, 70% малтоза, 1% Остали шећери, бесплатно киселина 0,4%, 0,6% укупних киселина, лактоси 0,1%,0,2% пепела и 0,04% азота. Минерали као што су калијум, натријум, калцијум, магнезијум, гвожђе, бакар, манган, хлор, фосфор, сумпор и силицијум. Садржај меда у виду ензима инвертаза, гликооксидасе и дијастазе, каталазе помало киселине, порпатасе. Витамини се налазе у меду укључују: Б1, Б2. Б3, Б4, Б5, Б6 и Ц. Повољни физичке особине као што су мед и ускоситас хигросцопицити. Често може да медицински невероватну снагу медени месец.
Осим меда пчеле који је креација Бога, ту је материјал под називом Краљевски Јели. Да ли је супстанца налик мармеладу (млеко), који се лучи од стране младих пчела радилица, кроз жлезде хипотаринг као посебну храну за ларве ће бити краљице и младе ларве од потенцијалних радника.
Краљевски Јели познат као каталитичких материјала, материјал баланса у метаболичком систему. Краљевски Јели тако често означене као функционалне хране за апетита стимуланса који евоцирају, контролише телесну тежину, помо у варења ефикасности, анти депрессант и стимулативни жлезда секрецију, метаболичка хармонизације, антибиотик, повећан имунитет против болести, нормализација сексуалне функције, и возач ткива за бити здрав. Неколико случајева успешних здравствених записа решити узимањем Роиал Јели између осталог, су: алергија, ангина (срце), анорексија, анксиозност, астма, опадање косе, акне, кратак дах, бронхитис, рак, прехладе, затвор, коронарна болест срца, напади , синтетички, умор, депресија, дерматитис, менструални бол, диспепсија, аксим, грозница, главобоља, херпеса, импотенција, несаница, мучнина, бол, малметиси. Друга функција је Роиал Јели негу лепоте и побољшати изговором интелигенције.
Две трећине Краљевског Јели воде, а трећи облик састоји од чврстих материја: протеини, шећери мање масти, пепела и материјали који нису идентификовани. Нутритивне компоненте у Краљевском Јели доминантног облика протеина (38%). Састоји се од 30 амино киселина (15 битне протеини) су корисни у лечењу и формирање и функционисање репродуктивних ткива.Нутритивне компоненте колико 33 одсто шећера у облику фруктозе и глукозе. Фат компоненте чак 9% (за разлику од животињских и биљних масти) које су корисне у биолошким аспектима Краљевског Јели, као што су анти-бактеријски, анти-туморског и антиоксиданата (против слободних радикала), пречишћавање и триглесида холестерола у крви и ткива поправке. Минерална хранива компоненте чак 3 одсто, што доминира калијум и други минерали уз магнезијум, калијум, натријум, калцијум, цинк, гвожђе, бакар, манган. Садржан је витамин Б1, Б2. Б3, Б4, Б5, Б6, Б7, Б8, Б9, Б12, А, Д, К и Ц.Остале компоненте које нису идентификоване чак 11% материјала се зове Р и може се очекивати да допринесе Роиал Јели.
ИСЦЕЉЕЊЕ са Ал Сауда црномУ хадиса Абу Саламах Схахихаин, из Абу Хураирах да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
عليكم بهذ ه الحبة السود ا ء فا ن فيها شفا ء لكل د ا ء ا لا, السام, السام: المو ت
Користите ову црну семе, јер у њему постоји лек за све болести, осим отрова, отров је смрт.
Црно семе је пуно користи. Изрека Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, дроге свих врста болести, као и Аллахову ријеч Субханаху ва теала у Ал Ахкаф: 25
تدمر كل شيء بامر ربها فاصبحوا لا يرى الا مساكنهم كذلك نجزي القوم المجرمين
Значење: команда да уништи све са својим Господом, онда нема шта да се поново видети, осим (трагови), у којој живе.Тако смо наградити крив фолк.
Поента је да све може бити уништена и као са њим.
ИСЦЕЉЕЊЕ СА бербекамЈе раније описано, да бербекам Суннету Посланика. Бербекам (хијамах) крвари из телесне топлоте неке особе да се обрнути посуду на кожу, тако да кожа постаје отечен, затим изгребан оштрим предметом, тако да крв изашао.
Вредно је напоменути у бербекам опреме се користи мора да буде у асептички (стерилна), тако да не изазива болест (секундарна инфекција).
Овде су примери делова тела дибекам, преузет из књиге есеја Ат Тиббун Набави Ибн ал-Каииим.
• пембекаман у горњем делу леђа, бол у рамену и добробит једњака.• бербекам у вену руке, корисна против болести главе и њених делова, као што су: лице, зуби, уши, очи, нос и грло, то је зато што толико крви или крв оштећења, или за оба.: • Анас Аллахов То анху рекао: "То је Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То није бербекам у венама на врху њега и вратио (грба)."• садржане у Схахихаин, од њега, "То је Аллахов Посланик саллаллаху алејхи ве селлем То бербекам са три бекаман.Један у грба и два у руци вене. "• садржане у Схахихаин, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс бербекам на глави, под пазухом јој у стању ихрам. Наиме елиминисати вртоглавицу у глави њега. "• садржана у Сунан, од Ибн Мајах Али, "инспирисан Гаврила Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То да бербекам иу вена, рука и грба."• садржана у Сунан Абу Давуд и хадиса од Џабир да је Посланик саллаллаху алејхи То савс бербекам на куку да елиминише спорост Он је патио. "
ИСЦЕЉЕЊЕ СА традиционалних материјалаИскуство показује, да су традиционални лекови су многе здравствене бенефиције. Чак и сада фармацеутске компаније су почеле да користе традиционалне материјале у мешавини лекова који резултат.
Традиционални материјали су били коришћени за генерације од стране заједнице, а које се најчешће користе у домаћем животу.На пример, куркума, ђумбир, бетел лишће, цимет, каранфилић, мартина и многи други. Материјали као што су ови лако гаји као лек биљних породица (ТОГА) који је припремљен за чланове породице.
ИСЦЕЉЕЊЕ са молитвомЗаиста болесни намењена за људска настоји да пронађе лек, било савремене медицине и природни. Поред тога, она мора бити реализована, да је већина неопходна лечења је да се директно жале Богу у молитви са тавакал или предаје. Аллаху теала, каже Субханаху УА.
وقال ربكم ادعوني استجب لكم ان الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين
Значење: А Раббму рекао: "Ја Бердо'алах, Он ће ме пустити, јер вас они који хвале богослужења ће ући у пакао бедан у држави.." [Ал-Му'мин: 60]
Његова реч се такође говори апликацију када Посланик Аииуб Алаихиссаллам да се излечи од своје болести.
وايوب اذ نادى ربه اني مسني الضر وانت ارحم الراحمين فاستجبنا له فكشفنا ما به من ضر واتيناه اهله ومثلهم معهم رحمة من عندنا وذكرى للعابدين
Значење: А (запамти) Јов, када је плакао за Господа свога ", (О мој Господе), у ствари, ја сам преписана болест, а ви сте Самилосног свега милостив." Затим смо такође омогућити његову жалбу, онда ћемо елиминисати болести на њима и враћамо се својој породици, а ми њихове бројеве одустане удвостручити, као милост од нас и подсетник за све који обожавају Бога. [Ал Анбииа: 83.84]
Испричао у хадиса су такође многи уче молитве преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То када смо болесни, између осталог,
عن عثمان بن ابي العاص الثقفي انه شكا الى رسول الله صلى الله عليه وسلم وجعا يجده في جسده منذ اسلم فقال له رسول الله صلى الله عليه وسلم ضع يدك على الذي تالم من جسدك وقل باسم الله ثلاثا وقل سبع مرات اعوذ بالله وقدرته من شر ما اجد واحاذر
Од Утхман ибн Аби ал 'Јасен АТС Тхакафи, да пожалио Посланику о болу је претрпео у свом телу, јер је он примио ислам, Посланик је рекао кападаниа, "он лежао руке на болесне и прочитате Бисмиллах три пута и чита седам пута, "Ја потражи уточиште у Аллаха од злих ствари које сам наишао, а бојим се '" [Пријављено од стране Муслимана, 4/1728.].
عن عايشة رضي الله عنها ان النبي صلى الله عليه وسلم كان يعوذ بعض اهله يمسح بيده اليمنى ويقول اللهم رب الناس اذهب الباس اشفه وانت الشافي لا شفاء الا شفاوك شفاء لا يغادر سقما
Од Аисха, пророк се изјаснили да заштите своју породицу, он је водио са својом десном руком и молио: "О Аллаху, Господе Кеепер људи, елиминише беду, излечи. Ти си Онај Који је у стању да излечи. Не постоји лек, али од вас сам излечи, излечи који не оставља бол "[Муттаффакун 'алејхи]..
Ако је бол и без наде на излечење или живот, Н Мессенгер нас такође учи да се увек моли и моли.
اللهم اغفر لي وار حمني والحقني با لر فيق الاعلى
О Аллаху, опрости моје грехе, милост ме, и ја организовати састанак са вама, љубљени од Свевишњега "[Репортед би ал Бухарије 7/10, Муслимана 4/1893.].
ЦЛОСИНГЛечење без лекова је алтернативни третман који не користе модерне дроге или лекове који садрже никакве хемикалије.Такође се може назвати дрогом бесплатне третмане лечења засноване на природним и божанским третмана.
Лечење без лекова, не иде на паметних људи (шамани), користећи магију, правописа, користећи моћ алтернативне медицине паранормалне (натприродно), или друга средства која воде до забушавати. Забрањено је и забрањено.
Каииим ибн ал Јаузиах у књизи На Тиббун Набави помена, да Пророкове лечења болести, постоје три врсте. Односно: са природним лековима, дрогом и божанског комбинација оба.
Иако ови природни третмани имају многе предности у складу са доживети, али пожељно је неопходно даље студије, тако да се научно, тако да може бити прихваћен од стране читавог друштва. (Др ИРА)
Мараји:- Ал Куран Карим нул.- Ибн ал-Каииим Јаузииах. Од 1997. Метод лечења Посланика, библиотека, Лондон.- Муслиманска Хисхнул- Абдулах бин Ибрахима бин ал Јаруллах Јаруллах, 1997.Болесни и Адабниа закон. Мантик Библиотека у Лондону.- Дејвид Вернер. Од 2000. Шта радите када Ниједан лекар.Ессентиа Медица Фондација, Јогјакарта.- Мед, матични млеч и бенефиције за здравље. Без године.Национални центар за пчеларство- Сет одлуку у Кур'ану и хадиса, Саид бин Али бин ал Катхани Вахф, Дар ал-Хак, Џакарта.
[Копирано у Ас-Сунном магазина ВИИ/1420Х/1999М 02/Тахун Едитион
Лечење Коришћење Црна Сауда ', са медом и ожиљка
ЛЕЧЕЊЕ ПО Блацк Сауда '(црни кумин)

ПоАл-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас


Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Заиста у хаббатус Сауда '(црни кумин) постоји лек за све болести осим смрти".
Ибн Схихаб је рекао: "Као-Саам овде реч значи смрт, док хаббатус Сауда 'значи сиуниз" [1]
Црна Сауда 'је веома корисна. [2]
Црни кумин је веома користан за лечење различитих болести уз дозволу Аллаха.
ТРЕТМАН са медомАллаху теала, каже Субханаху УА.
"Из утробе изашао пиће пчела (мед) да разним бојама, у којима постоји исцељење за човечанство. Заиста је ово заиста Логин (од Аллаха) за људе који размишљају "[Ан-Нахл: 69]
И пророк саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Лечење је у три ствари, наиме: У пембекам ножевима, пије меда, или третман са топлом гвожђа (каии). И ја сам забрањују уммета на лечење са загрејаном (каии гвожђа) ". [3]
ТРЕТМАН СА Бекам [4]Бербекам [5] укључујући и третман подучавао Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, чак Мессенгер саллаллаху алејхи савс То никада не тестирања и пуштања крви одмазде градитеље.
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Заиста најбоље из онога што радиш за лечење болести је да се уради модрицу" [6]
Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Најбољи третман болести је да модрицу" [7]
Анђели тестамент бербекамАллаха Ибн Аббас То анху, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао: "То није анђео, прошао сам када Ми'рајкан у небо, осим они кажу," О Мухаммед, чините бербекам "[8]
Абдуллах бин Мас'уд Аллаха То анху, Посланик саллаллаху алејхи савс То је рекао када је био у Исра'кан, зар не донесе гомилу анђела, али они нас питају, "Цомманд умматму да бербекам" [9]
Време Већина Добар За бербекамПосланика саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ко жели бербекам, нека бербекам на 17,19,21 (Хијриииах месец), он ће излечити сваку болест" [10]
Аллах Ибн Аббас То анху рекао: "Заиста најбољи дан за вас да бербекам је 17 дан, 19 дана и 21 дан (месец Хијриииах)" [11]
Најбољи дан за бербекам је у понедељак, уторак и четвртак.Уместо да се избегне бербекам на среда, петак, субота и недеља "[12]
ТРЕТМАН ВОДА КОРИШЋЕЊЕ ЗамзамПосланика саллаллаху алејхи То савс је једном рекао ово о Замзам воде.
"Замзам вода је пуна благослова. Он је презасићеност хране (и лек за болести) "[13].
Посланика саллаллаху алејхи савс То је такође рекао.
"Замзам воде зависи од сврхе за пиће" [14]
Пророка саллаллаху алејхи То савс никада Замзам носе воду (на местима где вода) и гирбах (где вода из животињске коже), а он сипа меминумканниа људима који су болесни "[15]
Рахимахуллах Ибн-Каииим је рекао: "Ја сам и други су вежбали зарастање са напорима Замзам воде против неколико болести, а резултат је невероватан, успео сам да се лече многе болести, а ја сам оздравио уз дозволу Аллаха" [16]
Тражимо да је Аллах даје нам за савет омогућио коришћење третмана унутар њихове серијатског (Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То).
[Преписан из књиге решења и вирид Третирање за коришћење, и магија Према Кур'ана и Суннета, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, издавач имама Аш-Схафи'и библиотеке, шести Штампа Дзулхијјах 1426Х/Јануари 2006М]
Лечење Уз важности Кур'ана и Суннета


ПоАл-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас


Нема сумње да је исцељење по Кур'ану и са оним што се учи од стране пророка саллаллаху алејхи ве селлем То рукиах облику [1], је вредно исцељење, као и савршен противотров.
Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"Рецимо, Ал-Кур'ан је водич и противотров за све оне који верују" [Фусхсхилат: 44]
"А Ми смо послали доле из Кур'ана нешто што је постао понуђачи и милост према верницима" [Ел-Исраа: 82]
Разумевање "Ал-Куран", у ставу је сам Кур'ан. Јер Кур'ан као целина је исцелитељ, као што је горе поменуто у ставу [2]
Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"О човечанство, дошло је до вас лекције из вашег Рабб, и лек за болести (које су) у грудима, вођења и милост за вернике" [Јунус: 57]
Дакле, Кур'ан је савршена лечење целог срца лекова и физикалну медицину, као и лек за све болести у свету и у даљем тексту. Није свако је способан и има способност да исцељење од Кур'ана. Ако третман и лек од тога је добро урадити против ове болести, у основи веровања и вере, пуно прихватање, убеђење је сигурно, су испуњени услови, онда нико други није у стању да се бори против болести Кур'ана за добро.Како ове болести могу да се супротставе и одупру речи Господа неба и земље да, ако (реч-реч) низ планину, он ће опустошити планине, или ако је сишао на земљу, Он би сигурно поделити .
Дакле, не болести срца и физичке болести, већ и у Кур'ану постоји начин лечења, за исцељење, као и превенцију против лица које је благословио разумевање Божје своје књиге. А Аллах Свемогући (Моћни, Узвишени) је у Кур'ану поменута обољења јетре и неколико физичких, такође уз помињање јетре, као и физичко лечење.
На болести срца састоји од две врсте, наиме: болести сумњивих (нејасан) или сте у недоумици, и пожуде страсти или болести. Слава Аллаху, који је поменуо неколико болести јетре у детаље, заједно са неколико узрока, као и како да лече ове болести. [3]
Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"И није довољно за њих да смо послали доле да вас књига (Кур'ан), који је увежбан са њима? Заправо у Кур'ану да постоји велики благослов и лекција за оне који верују "[Ал-Анкабуут: 51]
Аллама Ибн ал-Каииим рахимахуллах предложио.
"Они који се не може излечити од Кур'ана, то значи да Бог није му олакшање. И ко се не плаћа назад по Кур'ану, Аллах му не даје довољно "[4]
О болести или физичког тела, Кур'ан је водио и показао нам да кључне тачке у лечењу и лечење, као и својим правилима.Наиме, да су правила лечења болести тела у целини садржан у Кур'ану, да постоје три бода.
1). Одржавају здравље2). Заштитите се од ствари које могу да проузрокују болести3). Уклањање елементе који пореметити тело. [5]
Ако слуга уради исцељење по Кур'ану је добра и истинита, сигурно је да ће видети веома значајан утицај на брзе зарастање.
Рахимахуллах имам Ибн-Каииим рекао: "У једном тренутку сам икада болесне, али нисам нашао лекара или лек. Онда сам покушао да лечи и излечи ми словом Ал-Фаатихах, онда сам видела највише невероватан ефекат. Ја зграби чашу воде Замзам и прочитајте њену писмо много пута ал-Фаатихах, а ја сам пио док не добијем комплетан опоравак. Затим сам наслањати на тај начин у лечењу разних болести и осећам велику корист. Онда кажем брзо људе који су се жалили на болести и многи од оних који се опорави "[6]
Слично томе, третман са рукаа (јаме 'од рукиах) Набави који аутентична историја је врло користан лек. Уз стихове и молитве су понуђене. Ако молитва је да се избегну препреке које молитва готово, онда је веома користан јер у одбијању ствари које су непопуларна и да ће постићи жељене ствари. То је један лек који је веома користан, поготово када се примењује у више наврата. И служи као молитву био против недаћа "(катастрофа), спречи и излечи га, блокирајући пад, или га ослободити када је било време да иде доле. [7]
"Ништа не може да спречи прављење '(судбина) осим молитвом, и нико не може дати додатни изузетак од старости врлине" [8]
Али то морају бити пажљиво схватити, да су стихови, сећања, сећања, молитва, молитве и неке та'авудз (захтев за заштиту од Бога) који се користи за лечење или да суштински рукиах на свим стиховима, дхикр- дхикр, молитва, молитва и сама та'аввудз велике користи и може да зарасте. Међутим, то захтева прихватање (од болесне) и оних који третирају моћ и утицај. Ако лек не успе, онда је то проузроковано слабим утицајем починиоца, или одсуство прихватања од стране странака који су били лечени, или присуство јаких препрека које их спречавају реакције дроге.
Лечење рукиах Ово се може постићи са два аспекта, наиме од пацијента (болесника) и од људи који третирају
Изведено из пацијента је у облику снаге и искрености његове зависности од Бога, а његова пресуда је извесно, да Кур'ан је заиста исцелитељ, као и милост за људе који су верни и истинити та'аввудз стане измедју јетре и усмени, на тако да је облик отпора према болести. А неко ко не бори да победи у рату од непријатеља осим са две ствари, а то су:
Прво: стање оружја се користе да би било истинито, добро и користите обе руке морао да буде јака. Ако једна од њих недостаје, онда оружје неће много значити, нарочито ако обе горе не постоји, односно, празна срца од монотеизма, оставке побожности, тавајјух (лице, у зависности потпуности Аллаху) и немају оружје.
Друго: Од оних који третирамо са Кур'ана и Суннета, такође мора да задовољи обе наведене [9]. Дакле, Ибнут Слика рахимахуллах рекао: "Рукиах та'аввудз помоћу неколико реченица и друге од имена Бога је духовно лечење. Ако се врши усменим људи су добри, онда милошћу Аллаховом теала Субханаху ва ће се манифестовати лековита "[10]
Учењаци су се сложили да дозволи рукиах са три услова, наиме: [11]
[1]. Рукиах га користи реч Аллахову Субханаху ва теала, или астме, као и његов природа, или речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То
[2]. То се може изрећи Рукиах у арапским или другим језицима који разумеју њено значење.
[3]. Мора да верује да суштина није сама рукиах који даје ефекат, али утицај је моћ Аллаху теала Субханаху ва, док рукиах бити само један од разлога сами. [12]
[Преписан из књиге решења и вирид Третирање за коришћење, и магија Према Кур'ана и Суннета, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, издавач имама Аш-Схафи'и библиотеке, шести Штампа Дзулхијјах 1426Х/Јануари 2006М]
Амајлија-Амулет забрањене


ПоШеик Абдулах бин Абдул Азиз Бин Баз



ПитањеШеик Абдулах бин Абдул Азиз Бин Баз је питао: Шта је Тамимах (амајлије) садржи елементе забушавати? А да ли је особа која виси талисман да значи да је неверник да његови посмртни остаци не би требало да буде дисхалати?
ОдговорТамимах (амајлија) да је забрањено амајлије који је висио око врата мале деце и људи који су болесни или поред оних у облику перли и бисерима или Ропе (ланац) или ексером или кости, и друге. Ови Деедс Доне у дане незнања биасаа. У мишљењу учењака хадиса, виси стихове Кур'ана или молитва-молитва да сиар'и је забрањена, укључујући и амајлије, на основу општег и ахаадеетх који указују на то да је харам, забрањена. Међу ових хадиса су речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То
"Заиста, Инцантатионс и амајлије и пенгасихан је забушавати '
А он речи саллаллаху алејхи ве селлем То
"Они који виси амајлије онда Бог неће да му помогну и онима који се ослањају пенгасихан Богу ће га разнети" [Репортед би Ахмед]
У другом нарације он саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Ко је висио амајлија је починио забушавати" [Репортед би Ахмед]
И никада и видео човека који је носио наруквице од месинга у руци и упитао човека.
"Шта је то" човек одговорио: "Нешто што може да победи (ослаби) на друго лице". Онда саллаллаху алејхи То савс рекао: "скину наруквице! Сигурно је само додати то иоур слабости. Ако умре, а ви још увек носите наруквицу, а нећете бити срећно икада после ".
И други хадиси које преноси горе исти Хадис, показује о нелегитимних висе са амајлије направљене од било које врсте.Ово укључује било харам и забушавати. Али, не рачунајући велики забушавати ако он не верује да би ове амајлије отклони опасност, без воље Божије. Ако он верује да би ове амајлије избегне опасност без воље Божије, онда је пао у велики забушавати (од ислама).
Људи који виси амајлије и он је управо веровао да амајлије су само као повод да ускрати или одбијају Јин и друге болести као што су веровања ово је харам и забушавати, али не укључујући велики забушавати.
Шта се подразумева под рукиах (магија) је забрањено узимање рукиах непознати језик значи речи или реченице које садрже харам. Као да рукиах Користи реченице које се могу разумети и није у супротности са исламским законима, као што су користећи стихове из Кур'ана и молитвеним молитва пророка или на молитвеним-молитва да Серијат није забрањено, онда је то дозвољено. Под условом да заинтересовано лице са и људи који нису обеси са дирукиах рукиах, али би требало да буде одморна и достави резултате Богу. За рукиах-рукиах само као посредник. Резултати и опоравак био је у рукама Бога. Јер не постоји лек осим за исцељење од Бога.
Иако дефиниција рецитације (пенгасихан) је једна врста међу врстама магије која би могла водити љубав неко са супротним полом и обрнуто. А све врсте магије је харам, можда чак и пасти у забушавати ово засновано на стиховима и ахад који показују о незаконитој природи магије и магијско-магија која може довести до великих забушавати. И то је Аллах, који има праву снагу.
[Преписан из књиге Ал-Тхани Фетва Јуз, шеик Абдул Азиз бин Абдуллах бин Баз писац, Фетва Ибн Бааз Еидиси Индонезија, Ебу Омер Абдиллах преводилац, издавач У-Тибиан - Индивидуални]
Услови потентан лечење


ПоУстадз др Мухамед Бин Арифин Бадри мр

Хвала Богу, молитве и поздраве увек се може поверити пророка Мухамеда, његова породица и пријатељи.
Једном када је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
ماانزل الله داء الاقدانزل له شفاء علمه من علمه وجهله من جهله
"Није Бог послао болест, али је смањио своју лекове, познато је од стране оних који га знају и не знају људи који не знају" [1]
Да би ефикасно лечење и доносе резултате, ми треба да прихвати неке од услова. И ја сам у вези ове две основне услове за ефикасно лечење.
УСЛОВИ Прво: ПРАВО ЛЕЧЕЊАДа би лек који користите је стварно користан и ефикасан, тако да патите излечиш болест, имате одговарајући третман.
• Таман када дијагностиковање болести која патите• Само изаберите лек• одговарајуће дозе лека• Правилна употреба времена• Само да избегну разне рестрикције и друге ствари које инхибирају дејство лекова.
Када направите грешку на једном од тих ствари је врло могуће да радите третман неће донети резултате, као што је очекивано.
Такви су неке од лекција које можемо научити из хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То следи.
عن جابر رضي الله عنه عن رسول الله صلى الله عليه وسلم انه قال (لكل داء دواء فاذااصيب دواءالداء برا باذن الله عر وجل)
"Од другова Аллаховог Џабир анху, од Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем, рекао:" Свака болест има лека, а кад сте нашли прави лек са болешћу, Он ће исцелити са иззин Свемогући Бог "[Пријављено Муслим]
Ибн Каиим рахимахуллах, коментаришући овај хадис говорећи: "У хадису од пророка саллаллаху алејхи ве селлем То сарадник исцељења са тачношћу (утакмица) дроге са овом болешћу.Дакле, нико створење, али има свог противника. И свака болест мора да постане противотров дроге, са којима се болест лечи. Пророка саллаллаху алејхи То савс сарадник лечење са прецизношћу третмана. Ова тачност је више него само присуство или одсуство лекова (за болести, оловке) због болести, ако лек превазилази ниво болести, како у начину употребе или дозу треба мењати новом болести. Када метод употребе или дозе мање него што је потребно, неће моћи да се бори против болести, тако да лечење није савршен. Када лекар у избору погрешан лек или дрогу коју користи није прави циљ, онда лек није 'то стигао. Када се третман врши се не само са леком, лек неће нужно бити корисно. Ако пацијент тело не подудара са леком или не физички у стању да прими лек или било какве препреке које блокирају дејство дроге, а не нужно лек је стигао. Све то због грешке у лечењу. Када је одговарајући третман у свим његовим аспектима, мора бити Бог-са-опоравак дозвола ће се добити. Ово је најбоља интерпретација за изнад хадиса. [2]
Ибн Хајар Ал-Аскалани рахимахуллах рекао да је Ибн ал-Каииим у складу са речима: "У хадису је Џабир од Асхаба Аллаховог анху историји не постоји знак да лечење зависи од тачности и дозволу Аллаха. То је зато што лек је понекад и изнад границе у начину употребе или доза, тако да лек нема ефекта, то је чак могуће да је лек заиста изазвати нове болести [3].
УСЛОВИ: Бог ДВЕ ДОЗВОЛЕКао муслиман морате имати веру у Бога судбину. Ви верујете да је све у овом свету дешава по вољи и одредбама Аллаха теала.
انا كل شيء خلقناه بقدر
"Заиста смо створили све у складу са судбином (одредба)" [Ел-Комар: 49]
И пророк саллаллаху алејхи То савс рекао.
انا كل شيء خلقناه بقدر (كل شيء بقدر حتى العجزوالكيس)
"Све ствари (хепенинг) о судбини (и одредбе воље) да се осећају никакву лењ и страст (има судбина)" [Пријављено Муслим]
Божје воље и одредбе овог све покрива, није никакав изузетак и лек болест која напада људе. Дакле, Посланик Ибрахим Алаихиссаллам рекао је испричао како у Кур'ану.
واذا مرضت فهو يشفين
"И када сам био болестан, онда је лек". [Јасен-Сиу'ара: 80]
Раније пророка саллаллаху алејхи То савс када је или члан породице болује од болести, или када посете болесну особу, он га обриса у гостима са својом десном руком, док се моли.
اللهم رب الناس اذهب الباس اشفه وانت الشافي لاشفاء الاشفاوك شفاء لايغادرسقما
"Иа Аллах Господар свега човечанства, сирнаканлах жалбе га излечи, а ти Суштина лечења, не постоји лечење, али исцељење свога исцељења која не оставља болест" [Договорени алаих]
Дакле, хадис од Џабир Аллах изнад анху, поред повезивања рељеф са прецизношћу лечења, Посланик саллаллаху алејхи савс То је такође односе на вољи Божијој.
"Када сте пронашли прави лек са овом болешћу, несумњиво ће се излечи уз дозволу Аллаха Свемогућег".
Рахимахуллах ибн Абд ал-Барр је рекао, "И на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То.
انزل الدواء الذي انزل الادواء
"Снижавање лекови (суштина), који смањује болест" [4]
Постоје аргументи (који објашњава) да лек, нико није био у стању да убрза свој долазак, и нико не зна у време његовог доласка. Заиста, ја сам гледао неке од доктора (лекар) који је покушао да се према два народа он сматра да пати од исте болести. Оба су преписани болест у исто време, исте старости, пореклом из исте земље, чак понекад су два рођена браћа, и њихова храна била иста. Дакле, лекар их третирају са истим леком. Међутим, један од њих опоравио, док су остали чак и смрт или продужено болест. Други човек је недавно обновљен након толико дуго, да је време да је Бог поставио свој опоравак ". [5]
Ибн Хајар Ал-Аскалани рахимахуллах је рекао: "Међу лекција садржаним у речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
لمه من علمه وجهله من جهله
"Лек је познат по оне који га знају и не знају људи који не знају"
(Међу тим часовима је) оно што се доживљава већина пацијената. Он је лечење болести са дроге, а затим се опоравио. Затим у другим приликама он је јахао од исте болести, и он је био третиран са истим леком, али лек није делотворан. Узрок овакве ствари је незнање (незнање) о неким од карактера лека. Можда постоје два обољења су слични, а један од њих се састоји из неколико разлога (компликације болести /), тако да се не може третирати са лековима који су се показали као ефикасна за лечење болести које нису компликације, овде лежи грешка. А понекад су обе болести су сличне, али Бог не жели да лечи, онда лек био је неефикасан, и то када су лекари пропала ароганцију (лекар) [6].
Одбијен претпоставку наведеног објашњења или схватања већине људи да када случај је проглашен као лек за болести мора бити ефикасна и болест ће нестати. Или, ако имунизацију против болести је дата онда наша деца ће бити заштићена и имуна од болести. Пробудите се, О мој брате, све што радимо и ми тражимо Бога, док само ограничене напоре да се утврде и одређује. Претходно наведено.
اذا وقع القدر بطل الحذر
"Ако је судбина, тако је дошао сирналах разборитост"
То јест, ако је Бог одредио је болест задеси некога, или када смрт дође, разни напори да се избегне људска бића више нису корисни, и воља Божија је неизбежан. Религије не треба заборавити да кад год смо, и шта год наша професија. Однос према лечењу свих болести које патимо, може се сажети у следећем.
ОДГОВОР: Треба да верујемо, да је болест била Бог који је створио, и који утврди да је болест на нама је Бог. Ми не треба да жале, ми смо га прихватили грациозно. Верујем да болест мора да буде сачуван иза хиљада лекција. На овај начин, све што би наравно добро за нас, како у овом свету или у даљем тексту.
عجبا لامر المومن ان امره كله خير وليس ذاك لاحد الا للمومن ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له وان اصابته ضراء صبر فكان خيرا له
"Невероватно је како се послови од верника, у ствари, његови послови добро, и није у власништву, већ од стране оних који верују. Када је заменио задовољство, он је био захвалан, онда је то забавно да буде добро за њега. А кад је невоља, он је био стрпљив, затим бол је добро за њега "[Пријављено Муслим]
2. Следећа ствар коју треба да урадите је да се позове на исцељење Богу, расте у вери и убеђења да само Бог који може да исцели болести. Дакле, Посланик Схаллаллахуи То алејхи ве селлем учио свој народ молитву
اللهم رب الناس اذهب الباس اشفه وانت الشافي لا شفاء الا شفاوك شفاء لا يغادر سقما
"Иа Аллах Господар свега човечанства, сирнаканлах жалбе га излечи, а ти си исцелитеља, ни лечење од твога мелаинан лечење, лечење да не оставља болест"
Ми често заборављамо ово. У ствари, он често постаје последња молитва да радимо у лечењу болести, или једноставно радимо када медицинско особље имао проблема, или да имамо много новца који има обавијен у очај и срце-можда-ми смо се молили са великом сумње 'исцељење жалба Богу, говорећи: "Ко зна одговорио на наше молитве." Слава Аллаху, са наше медицинско особље су оптимисти, али сумњамо моћ Бога, тако ми је рекао: "Ко зна одговорио на наше молитве?"
[Копира из Ал-Фуркан магазина, бр 08, година ке-10/Раби То ул Рано (феб 1432 - 2011 Публисхед Лајнах Да'ва Ал-Фуркан Ма'хад ал-Ислами, на адресу:. Ма'хад Ал-Фуркан, Срово Сидаиу Гресик у источној Јави]
извор: хттп://алманхај.ор.ид_______

No comments:

Post a Comment