Monday, April 16, 2012

Да ли Антихрист Мртва природа (сада)? И Да ли је постојала у доба Посланика?

Да ли Антихрист Мртва природа (сада)? И Да ли је постојала у доба Посланика?


По Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

4. Да ли Антихрист Мртва природа (сада)? И Да ли је постојала у доба пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То? Пре него што одговоре на ова два питања, треба да знамо стање Ибн Схаииад, без обзира да ли или не он је антихрист?
Ако није било ибн Дајјал Схаииад, ако је постојала пре него што се појавио фитнахниа или не?
И пре него што одговорите на питања, ми ћемо знати ибн Схаииад први.
Ибн Схаииад. Његово име је Схафи, има и оних који кажете 'Абдулах бин-Схаииад или Схаа-ИД [1].
Он је био међу Јеврејима Медине, неки кажу из Ка-Ансар Ланган. Када је Посланик саллаллаху алејхи То савс дошао у Медини, био је дете.
Рахимахуллах ибн Катхир каже да је на ислам, а његов син је 'Умарах који је био међу водећим Таби'ин. Имам Малик и други рахимахуллах испричао од њега [2].
Имам АДХ-Дзахаби рахимахуллах садржи биографије њим у боок 'Тајрииду Схахаабах Асмаа-исх', рекао је, "'Абдуллах бин Схаииад, Ибн Сиахин [3] помиње у периваиатанниа, рекао је он," Он је Ибн Сха-ИД, његов отац је био Јеврејин , "Абдулах је рођен у стању слепе и у стању су били обрезани, он је рекао да је Антихрист. Онда је на ислам, био је укључен међу Таби'ин, и никада није видео Мессенгер саллаллаху алејхи ве селлем То (када су били невјерници) ". [4]
Ал-хафиз Ибн Хајар Ал-рахимахуллах Исхаабах у својој књизи, његова биографија каже, које изражавају Имам АДХ-Дзахаби, онда је рекао: "Међу децом био је 'Умарах бин То Абдулах Бин Схаииад, обухвата водеће људе међу муслиманима, иукључујући ко-Са'ид Бин Мусаиииб. Имам Малик и други испричао Хадис од њега. "
Затим Ибн Хајар помиње Хадис Ибн-Схаи Јад, као што смо поменули на следећој прилици.
Осим тога, он је рекао: "У принципу, Ибн Схаииад категоришу Пријатељи групе нема значаја, јер ако је он заиста Антихрист, онда сигурно није могуће због његове смрти морају припадати пријатеља у стању невјерници. Али ако не, онда ситуација упознаје са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То је када он није примио ислам "[5].
Али, ако након тога преобратили у ислам, онда она обухвата Таби'ин који видео лице пророка саллаллаху алејхи ве селлем То (раније), као што је рекао АДХ-Дзахаби.
Ибн Хајар у својој књизи садржи биографијама Тахдзибут Тахдзииб То Умарах Бин Схаииад и рекао: "'Умарах бин То Схаииад Абдиллах бин Ал-Ансари, Ебу Аииуб Ал-Мадани, он је испричана из Џабир ибн' Абдиллах и Са'ид Бин Мусаиииб 'Атха'Бин Иасар. Као приповедач приповедача који су од њега-а Дхаххак адх ибн 'Утхман ал Кхузами, Имам Малик бин Анас и у другима. Ибн Ма'ин и-НАСА-Рекао сам: "Он тсиках." Ебу Хатим је рекао, "фини хадиса." И Ибн Са'ад рече, "Он тсиках али периваиатанниа мало." Имам Малик бин Анас не фаворизују примат друге од њега, и они су рекли: Наши синови Усиаихиб Бин-Најјар, и познат као Најјар синовима, а они су сада савезници синови Малик ибн-Најјар, али нису знали њихово порекло [6] Б. Ибн прихал Схаииад. Ибн Схаииад је занатлија лаж, понекад постаје шаман чије речи могу бити истинити или лажни. Затим се проширила вест о њему у сред човека да је он Антихрист. Као што ће бити објашњено касније у дискусији испитивања пророка саллаллаху алејхи ве селлем То њега.
Ц. Испитивање пророка саллаллаху алејхи ве селлем То му. Када се вест проширила да је Ибн Схаииад Дајјал, Посланик, саллаллаху алејхи То савс желели да знате околности. Када је он ће СЕМ-звук-па сакривен ибн Схаииад не осетити у нади да је слушао нешто од њега. А када је затражио неколико питања која би могла објаснити његов прави идентитет.
Описано у хадиса од ибн 'Умара анхума, да' Омер отишао са пророком саллаллаху То алејхи ве селлем и група пријатеља, па нађоше се играо са децом у само високе зграде попут дворца од Ибн Магхалах [7]. Када је она пришла Ибн Схаииад балигх, он није осећао ништа до пророка саллаллаху То алејхи ве селлем Потапшао руку, и рече Ибн Схаииад, "Да ли сведоче да сам ја Аллахов Посланик?" Затим је Ибн Схаииад на њега и рекао " ја свједочим да сте гласник људи који умми (неписмени), "Ибн Схаииад тада рекао Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем:" Да ли сведоче да сам ја Аллахов Посланик "Он је одбио и рекао:"? верујем у Бога и Његови апостоли. "" Шта видиш? "Више Посланика. Ибн Схаииад рекао: "Дођи да ми поштен човек и лажов." Онда Посланик рекао: "Ваш ум је хаос, ако сам крије нешто од вас?" Затим је Ибн Схаииад одговорио: "Ад-дукх [8]." "Седи доле, ви заправо никада неће прећи на позицију ", рекао је Пророк. Онда 'Омер анху рекао: "Дозволите ми одсећи му врат!" Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Ако он (Дајјал), онда нећете моћи да га победи, а ако он није (Дајјал), онда постоји добра за вас да га убије "[9].
У другом извештају, да је Посланик саллаллаху То алејхи ве салалм га је питао: "Шта видиш?" Он је одговорио: "Ја видех престоле на води, Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Видиш престола ђавољи преко океана, Шта још видиш? "Одговорио је:" Видео сам двојицу људи који су искрени и особа је лажов, лажов или две особе, а једна особа је искрен "Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао:" Његов ум је упрскао., оставите га! "[10]
Омер ибн 'анхума је рекао: "После да је Посланик саллаллаху алејхи То савс са Убаи ибн Ка'б отишао на плантаже палминог у њој постоји Ибн Схаииад. Би Стеалтх, покушао је да слуша нешто од Ибн Ибн Схаииад Схаииад пре него што га види. Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс тестера је лежао, обучен у грубе постојећег знака. Онда је видела Мессенгер Аллаха ибн Схаииад То алејхи селлем који је скривао иза палминог стабла, рекао је Ибн Схаииад. "О Ибн Схаииад Схафи-име-је Мухамед", а затим је скочио, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако је нека сигурно, његов случај ће бити јасан". [11]
Ебу Дхарр Аллаха анху је рекао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем никада ме је послао да испуни своју мајку, како је рекао, 'Питај колико дуго она је замишљен?" Онда одем до њега и питао га, онда он је одговорио: "Ја га замишљен за 12 месеци." (Ебу Дхарр) је рекао: "Онда ме је послао (опет) да му, 'јој Питајте о њеним крици кад рођен?'" (Ебу Дхарр) је рекао: "Онда сам се вратио до њега и питао, он је одговорио:" Он је вриштао као дете старости један месец. "" Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао да му (дечак), 'Сигурно Имам нешто да сакрију. "Одговорио је:' Ви сте држали предњи део носа и уста црне овце (као земље) . и дим (АД-Дукхан) од мене '"(Ебу Дхарр) је рекао:" Он ће рећи ад-Дукхан, и не може да уради, па је само каже дукх ад, АД-дукх "[12].
Онда питање пророка саллаллаху алејхи ве селлем То њим ад Дукхан (дим) има за циљ да одреди саму природу.
Шта се подразумева под ад Дукхан овде је оно што је на Аллахову ријеч Субханаху ва теала:
فارتقب يوم تاتي السماء بدخان مبين
"Затим чекамо дан када небо доноси прави дим." [Ад Дукхан: 10]
Док је у хадиса од Омера ибн 'у историји Ал-Имам Ахмед: "Ево, морам да сакријете нешто." Он меиембуниикан реч Божија:
فارتقب يوم تاتي السماء بدخان مبين
"Затим чекамо дан када небо доноси прави магла." [Ад Дукхан: 10] [13]
Ибн Катхир رحمه الله рекао: "Заиста, Ибн Схаииад као нешто лично, шамана, усменим Џин који је одлучио да прекине ту реч, јер то је оно што је рекао, 'То је ад-дукх", што значи ад-Дукхан.Тада је да је Посланик саллаллаху алејхи савс То зна извор каже да је Сотона може да јуримо. Онда је рекао: "Седи доле!Зато што неће премашити кедудуканму '"[14].
Д. Његова смрт. Џабир испричана из Аллах анху, је рекао: "Изгубили смо у случају да Схаииад Ибн ал-Харрах." [15]
Ибн Хајар има менсхахихкан ову историју и подривају аргумент да је он умро у Медини и они (асхаби) и менсхалатканниа откривеним лицем [16].
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]
Се Антихрист је ибн Схаииад чињеница?


По Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

Е. Да ли је Ибн Дајјал Схаииад је чињеница? Претходно описано стање пророка Ибн Схаииад и питања која му показује да је Посланик саллаллаху алејхи савс То није рекао идентитет Ибн Схаииад у детаље, јер није добио откривење да је он Антихрист, или друго.
Док 'Омер је обећао у Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да је Ибн Схаииад је Дајјал, и пророк саллаллаху алејхи савс То није то негирају.
Много од онога што Пријатељи мишљењу изражени би 'и Ибн Омера Схаииад куну да је Антихрист, као наратор из Џабир ибн' и Омера и Ебу Дхарр анхум Аллах.
Описано у хадису од Мухаммеда Ибн ал-Мункадир, [1], рекао је он, "видео сам Џабир бин То Абдиллах анхума Аллах куне у име Аллаха да је Ибн Схаииад је Антихрист." Рекао сам: "Ви куну се у име Аллаха?" Он је рекао, "Чуо сам" Омара Кунем се да је на страни Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, Онда је Посланик саллаллаху алејхи ве салалм То не пориче "[2].
То се односи од Нафи То рахимахуллах [3], рекао је он, "Ибн 'Омер анхума је једном рекао:' Тако ми Аллаха, ја не сумњам да је Ал-Дајјал је Ибн Схаииад Масихуд. '" [4]
Заид бин Вахб испричана из [5], он је рекао: "Ебу Дхарр Аллаху анху рекао:" Закуните се десет пута наводећи прави ибн Дајјал Схаииад је мом укусу него завету само једном да се изјасни да није стварно Антихрист. '"[6]
То се односи Нафи из наслова, ибн 'Омер Ибн састао Сха-ИД на једној улици у Медини, а он рече реч да то љути и полетите ручицу, чиме је комешање на улици. Тада је дошао Омер ибн 'да Хафсах и реци, онда (Хафсах) му рече: "Аллах мерахматиму!Шта хоћеш од Ибн Сха-ид? Зар не знате да је Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао: "Сигурно је само од беса који је мрзео '" [7]!
А на историји Нафи, рекао је он, ибн 'Омер је рекао: "Ја сам два пута срео (на првом састанку) Срео сам га, а онда сам рекао да неке од њих (пријатељи Ибн Схаииад)," Да ли ви кажете да је Антихрист? ". Они су рекли 'Не, тако ми Аллаха" Нафи рекао: Ибн Омер је рекао: "Ви сте лагали мене, богами неки од вас су проповедали да ми у ствари он неће умрети док није постао један од највише блага и њеног детета међу вама , тако да појам о њему до данас. "Он рече:" Онда смо причали и онда отишли ​​"Рекао је:" сам је срео на неком другом приликом, док су јој очи биле натечене.. "Питао сам:" Од када је ваш очи као да видим данас? "Одговорио је:" Не знам "сам је одржан," Ви не знате док је био у својој глави. "Рекао је:"? Ако Алах хтео, он би га направити на овом штапу. ", рекао је он "Онда је снортед као магарцу фрктање најгласнији сам икада чуо." Рекао је: "Онда су неки пријатељи мислили да сам га ударио палицом до његове повреде, ради Аллаха, а ја не осећам (то да). "Он (Нафи) је рекао:" И дође у Мајке верника (Хафсах), онда реците, питао, 'Шта хоћеш од њега? Зар не знате да је он (Посланик) рекао: "[8]" Сигурно узрок почетни га изгурати до људи је који је изазвао бес га љути. "
Ибн Схаииад чују шта људи причају о томе, и осећа веома боли од ње. Он се бранио да он није антихрист, и берхујјах да се проповеда по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То о особинама Антихриста није у складу са ситуацијом.
Описано у хадиса Абу Са'еед ал Кхудри Аллах анху, рекао: "Ми смо изашли да изврши хаџ или Умрах и Ибн Сха-ИД да дођу код нас, онда ћемо престати. Осим тога људи цепају док сам био са њим. Била сам веома уплашена због онога што људи говоре о томе "(Ебу Са'ид) је рекао:" Он је дошао са својим снабдевање, а затим га ставити заједно пербекаланку.. "Рекао сам му:" Било је веома вруће, требало би да га стави под дрветом, "(Ебу Са'ид) је рекао:" Коначно је то урадио. "Тада смо добијали козу, онда је он отишао и вратио се са великом контејнеру, рекао је он," пиће, о Ебу Са'ид ", рекох:" Заиста топлог ваздуха струја, а млеко је сувише топло ", заправо није проблем за мене, само не желим да пије нешто што долази из његове руке, (или рекао) да се из његове руке", онда је рекао: "О Ебу Са ' ИД, пре него што сам хтео да узме уже и висио је на дрвету, затим сам везао око врата због (осећај боли) против свега што је речено од стране човека. О Ебу Са'ид, који нису знали да хадис пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Не постоји ништа скривено од вас, о људи Енсарије. Зар сте особа која највише зна хадису је Посланик Аллаха То алејхи селлем? Пророка саллаллаху алејхи То савс је рекао: "Он (Дајјал) је неверник," док сам био муслиман? Пророка саллаллаху алејхи То савс је једном рекао да он (Дајјал) је онај ко нема децу, док сам оставила своју децу у Медини? Пророка саллаллаху алејхи То савс је једном рекао да он (Дајјал) никада неће ући Мекки и Мадинах, док сам дошао из Медине у Меку "Ебу Са'ид ал Кхудри је рекао," Ја готово да прихвати разлоге, "онда? Он рекао: "Тако ми Аллаха, ја га познајем и знам свој родни крај, а где је сада." Ебу Са'ид рекао: "Рекао сам му:" Тешко вама на вашим данима. '"[9]
У другом извештају, Ибн Схаииад је рекао: "Тако ми Аллаха, ја знам њен прави, где је (Дајјал) сада, и да се добро зна њеног оца." (Наратор рекао) му рече: "Јеси ли срећан ако му је?" Он је одговорио: "Ако ме понудио, онда не бих га мрзим". [10]
Заправо постоји нека историја која описује стање Ибн Схаииад.Ми намерно не откривају како не би продужи дискусију, јер неки истраживачи, као што су Ибн Катхир, Ибн Хајар и други одбацују таквих нарација санадниа слабост. [11]
Ибн Схаииад проблем је збуњујуће за неке научнике и проблем постаје тешко за њих. Већина њих каже да је Антихрист и берхујјах са претходним аргументом, да неки пријатељ заклетва наводећи да је он Антихрист, и догађај који се десио између њега и Абу Умар ибн 'Са'ид такође анхум Аллаха. Док други тврде да он није Антихрист, они берхујјах Тамим ад са хадиса Аллаховог анху. Пре него што изражава мишљење да су две групе, ми ћемо АД-Тамим рекао је да хадис термина.
Ал имам муслиман испричао са санадниа рахимахуллах да Амира бин ал Сиа'би Сиарахил [12]-Хамдан племена, да је замолио Фатима бинт Каис и сестра-Дхаххак АДХ Бин Каис,-он је једна од жена који су учествовали у покрету Прво, он је рекао: "Реците ми да сте чули хадис од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да не нагнете на једну, али њега!" "Ако желите, онда ћу то учинити," одговорио је он. Он је рекао: "Наравно, реци ми." Коначно је прича како је удовица од мужа, и како је радио наслова иддах у кући Ибн Умм Мактум, а затим , рекао је он, "После 'иддахку готов сам чуо позиваоца позива пророка саллаллаху алејхи ве селлем То,' Молитва у заједници", а затим сам отишао у џамију и молио се са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То. Када сам био у Схафф жена блиских реда (мушки). Након пророка саллаллаху То алејхи ве селлем заврши молитву, он је седео на насмејаног проповедаонице и рекао: "Нека сваки човек остане у свом молитвеном месту!" Онда је он рекао: "Знаш ли зашто сам вас позвао?" Рекли су: "Аллаху и Његовог Посланика, најбоље знају ", рекао је:". Тако ми Аллаха, ја вас не прикупи да пренесу добре вести или лоше вести, али ја вам окупи момке јер Тамим ад Из претходна је хришћанин, онда дође, урадите баи ' на и у ислам. Он ми је испричао једну причу која одговара оно што вам кажем о Дајјал Масихуд. Он ми је рекао да су се укрцао на брод са 30 људи који кожу и губа. Бацила бацио их таласа за месец дана на мору и на крају насукан на острву на сунцу. Они су укрцали мали чамац (кану), а онда добити на острву. Даље животиња са Бусхи испуњавају их, не знају где је предњи и задњи где због густог крзна, они су рекли, 'Јао! Ко сте ви? "Он је одговорио," Ја сам Ал-Јассасах "Они су питали, 'Шта је ал Јассасах то?' Он је рекао (без одговора)," О људи. Иди на особу која је у овом храму, јер је чезнуо за вестима о вама. "(Тамим АД-Од) је рекао: 'Када неко помиње животињу да нас, па смо оставили јер смо се плашили да ако је ђаво" Он. рекао, "Коначно смо брзо отишли ​​до нашег уласка у храм, у коме се очигледно веома велика и веома јак везан са први пут видимо.Његове руке су оковани у врату, између његових колена на оба његових зглобова биле оковане гвожђем, кажемо, 'Јао, јао, Ко си ти?' Он је рекао, 'Ти су предодређена да донесе вест да ми донесу ко сте ви? "Рекли су:' Ми је човек од Арапа, ми смо укрцали на брод, онда имамо побеснелој море са великим таласима, бацио таласима баци нас за месец дана на мору до насукан на овом острву, онда смо се укрцали на чамац и отишли ​​смо на овом острву, а затим животиња са Бусхи виде нас, ми не знамо где је предњи и где назад, јер је крзно врло густо. Рекли смо, 'Јао! Ко сте ви? "Он је одговорио," Ја сам Ал-Јассасах "Тражили смо, 'Шта је ал Јассасах то?' Он је рекао (без одговора), 'Иди на онима који су унутар храма, јер је пропустила вест од вас. , "коначно дођу до вас ускоро. Осећамо шокирани и уплашени га, и мисли да је ђаво "Он је рекао," Држите ми о палме на Баисан. [13] "Ми смо рекли," Шта да питате о томе 'Он је одговорио: "Рекао сам вам? воћа, да ли је још уродити плодом "Ми смо рекли:" Да (још увек медвед воће). 'Он скоро не уроде плодом опет? ", рекао је он. Он је рекао, 'О Беар Лаке Тхабарииах мене? "Рекли смо," Шта да питате о томе? "Одговорио је:' Има ли воде?" Рекли су: 'Језеро је још увек пуно воде. "" "Скоро сува вода, ", рекао је он. Он је рекао: "Држите се ми о Зугхар извора [14]?" Они су рекли: 'Шта да питате о томе? "Одговорио је:' Да ли ови извори се и даље тече? А ако људи и даље пољопривреда водом "Ми одговорио, 'Да, вода је и даље много и људи су још увек пољопривреда водом." Он је рекао, "Држите ми о Посланику неписмених људи, шта се ради?" Рекли су: "Он је емигрирао из града Мекке и зауставио Иатхриб (Медина). 'Да ли су људи у борби против'? Питајте га. 'Да,' ми одговорио. Он је питао: "Шта је урадио са њима?" Онда смо ишли да проповедају му да је помагао људе који га прате и покоравају му се "Он им рече: 'Да ли је тако?' Ми је одговорио," Да. 'Он је рекао, "Сигурно боље за њих да га слушају, а ја вас обавестим да сам Месија (Дајјал), и готово бих да сам било дозвољено да напусте док не изађем. онда бих лутају земљу, а затим Никада нећу напустити село, али сам био мениинггахиниа у року од четрдесет ноћи, осим Мекке и Тхаибах (Медина), они су ме забрањене. Сваки пут када желим да се у једну од њих, онда ће анђели менгхадангку са унсхеатхед мач му је задржавање, а на сваком од дворанама оба града постоји анђео који га чувају. "
Она (Фатима) је рекао, "Пророк саллаллаху То алејхи ве-селлем је рекао, јаббинг своју малу стицк-проповедаоницу, 'Ово је Тхаибах, овде Тхаибах, ово Тхаибах Медина-сећам-да не бих никад рекао да је за вас?" Онда људи кажу, 'Да.' "То је прича која обелодањује по Тамим ми је запањени зато што одговара оно што сам му рекао, Медине и Меке. Знам га (Дајјал) је у мору превара, или Јемен море. Ох не, али бити са истока, са истока, са истока ", (а он махну руком ка истоку)."
Она (Фатима) је рекао: "Тако сам га запамтио од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То". [15]
Рахимахуллах Ибн Хајар је рекао: "Неки научници мисле да је овај хадис Фатиме Гхариб наратор само појединци. Заправо не.Јер, поред Фатима је такође приповеда из Абу Хураирах 'Аа'исхах и Џабир анхум Аллах "[16].
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]
Неки научници Мишљења О Ибн Схаииад

По Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

Ф. Неки научници Мишљења О Ибн Схаииад Абу 'ал-Куртуби Абдиллах рахимахуллах је рекао, "информације које је тачно да је Ибн Схаииад је Антихрист, на основу аргумената које имају прошлост, и није немогуће да је он био тамо пре него што на острву, а пред друговима у другим приликама. "[1]
Имам Невеви, Аллах помилуј може рећи: "Учењаци су рекли," прича је невероватно (погрешно), а његов случај нејасно, ако је био познат Масихуд Дајјал или друго? Међутим, нема сумње да је припадао међу Антихриста Дајјал
Научници је рекао, 'Она се појављује у хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То није била дата открића да ли је он Антихрист, или друго. Он је открио само о природи Антихриста, док је Ибн Схаииад има карактеристике које омогућавају. Зато пророка саллаллаху алејхи савс То није држава са сигурношћу да је он Антихрист, или други, и зато је рекао да 'Омера, "Ако је он Антихрист, онда никада не може да га убије.
Што се тиче разлога наведених да Ибну Схаииад док је он муслиман је неверник Антихрист, Антихрист нема децу, а он (Ибн Схаииад) имају потомство, а Дајјал неће ући Мекки и Мадинах када је ушла Медина и отишао у Мекку, све Ово није аргумент, јер пророка саллаллаху алејхи савс То је његова својства фитнахниа само када се и када је изашао око Земље.
У конфузији његове приче да је он био један од његових речи Антихрист је лажов Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем: 'Да ли сведоче да сам ја Аллахов Посланик' И његов признање да је посећена од стране људи који су искрени и људи лажу!, Видио престо на воду , не мрзим га кад је био антихрист, он зна своје место, и његове речи: "Гле, ја сам га знао, знао где је рођен и сазнајте где је он сада", а ароганција задовољава пут.
Што се тиче његовог шоу ислама, Хаџ, џихада, и порицања овог оптужбу против њега није била тврдња да су недвосмислено показује да он није антихрист "[2].
Речи Имам Невеви је разумљиво да је рахимахуллах ојачати идеју да је Ибн Схаииад је Антихрист.
Имам пепео-Сиаукани рахимахуллах је рекао: "Људи имају другачије мишљење о Ибн Схаииад са веома оштра разлика, а проблем је веома компликовано да кажем пуно мишљења о њему, а Захир хадис који је изразио да је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем у недоумици , да ли је антихрист или не ...? "
Сумње су је одговорио са два одговора: Прво: Он саллаллаху алејхи савс То је оклевао пре него што му је Бог рекао да је Антихрист. Када му је речено о њему, онда он није заклетвом да је речено би 'Омера (Ибн Схаииад је Дајјал).
Друго: Арапи понекад кажем речи које садрже тон сумње, чак и у вестима нема сумње.
Међу доказима који показује да је антихрист, који је испричао хадис од 'Абдурраззак [3] са сахеех Санад од Умара ибн' анхума, је рекао: "Једног дана упознала сам Ибн-Схаииад је био са неким од Јевреја - скреће светло отишао из његових очију и испалих очију као магарцу. Када сам га видео, рекао сам: "Заиста, о Ибн Схаииад! Од када се светло угаси поред вашим очима "Одговорио је:"? Тако ми Аллаха не знам. ", Рекох," Имате лагао, али је у твојој глави "Он (ибн 'Омер) је рекао:" Онда га је обрисао у гостима и снортинг колико три.Време "[4].
Ова прича је поменуто раније у историји муслиманског имама [5].
Чини нам се на речи пепела-Сиаукани да је Аллах могу имати милости са онима који тврде да је Ибн Дајјал Схаииад је супер.
Имам Ал-Бејхеки рахимахуллах [6] да коментарише хадиса Тамим рекао: "У њему се наводи да ће Антихрист доћи из последњих времена није ибн Схаииад, док је Ибн Схаииад је један од Дајјал (лажов) који је пријавио Посланика саллаллаху То алејхи савс да ће изаћи, а већина од њих су изашли. "
Као да су људи који обезбеђују да је Ибн Дајјал Схаииад није никада чуо причу о Тамим, ако не зашто, спајање између два (други аргумент очигледног берсебранган,-десц.) Да ли је нешто веома далеко (мало вероватно), јер како може људи који живе у време пророка саллаллаху То алејхи ве селлем у стање пре балигх Акил, састали пророка саллаллаху То алејхи ве селлем и упитао га, а затим на крају доба старог и затворен на острву, окован гвожђем и питао их о Посланику саллаллаху алејхи То савс, ако је испала или не?
Дакле, прецизније мишљење је недостатак објашњења (и) сигурно (од Аллаха) у овим питањем
Заклетва 'Умара анху, онда су шансе ово заклетва је учинио пре него што чује причу о Тамим Аллах анху, затим након што је чуо, онда он не врати у поменутом заклетвом.
Док Џабир Аллах анху, у коме је сведок положио заклетву на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, као и по узору на заклетвом да економски оператер направио наслова Омера у присуству Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. [7]
Ми кажемо: Али Аллах Џабир анху је био један од наратора хадиса од Тамим, као што је описано у хадиса Ебу Давуд приповедач, где је прича о Ал-Дајјал Јассасах такође као причу о Тамим. Затим Ибн Еби Саламах рахимахуллах [8] је рекао: "Заиста у овом хадису постоји нешто што ја не памтите." Он [9] је рекао, "Џабир је сведочио да је ибн Амадеус-ИД." Ја (Ибн Еби Салама) је рекао: "Заиста он је мртав." Рекао је: "Иако је мртав." Он је на ислам ", рекох. "Иако је на ислам", рекао је он.Рекао сам: "Он је ушао Мадина." "Иако је ушао Медини", рекао је одбијен. [10]
Аллах анху Џабир ибн Схаииад инсистирао да Антихрист, иако је, каже, "Заиста је преобратили у ислам, ушао Медини, и био је мртав."
Раније је описао да је Џабир наратор аутентична из Аллах анху, да је рекао: "Изгубили смо у случају да Схаииад Ибн ал-Харрах." [11]
Рахимахуллах Ибн Хајар је рекао, "Абу ал-Асхбахани Ну'аим рахимахуллах [12] је приказан у књизи Таариикх Асхбахаан [13] нешто што појачава да је Ибн Схаииад је Антихрист. Он менутурканниа пута Сиабил бин То Урзах, од Хассан бин То Абдиррахман, од свог оца, он је рекао, "Када смо освојили Асхбахан, растојање између наших војника са јеврејским војницима колико један фарсакхс. Обично долазимо на пут бирамо. Онда сам дошао у једном дану, испоставило се да јеврејски народ су плесали и тукли бубњеве, а затим упитао сам једног од мојих пријатеља из тих група. Он је рекао, 'наш краљ који смо тражили да му помогне да освоји Арапи су били у ", онда сам преноћити на тавану своје куће, онда ја не молимо Схубух. Када се сунце диже, постоји изненадни комешање међу војницима, приметио сам да постоји неко ко је носио круну од мирисних трава, а јеврејски народ тукли бубњева и плес (партија), након што сам гледао, испоставило се он ибн Схаииад се, затим је отишао у Медину, а неће вратити док је био Дан Суда "[14.
Рахимахуллах Ибн Хајар је рекао, "Џабир ова прича (које су изгубили у случају да Схаииад Ибн ал-Харрах) не одговара причом о Хассан ибн 'Абдиррахман, јер освајање града Асхбахан догодила током калифата као' Омера, као наратор је Абу Ну'аим у Тариикхниа књига док растојање између убиства као 'Омера са Харрах рата је око 40 година. "
Такође се може разумети да је ова прича је у присуству његовог оца Хасана после освајања града Асхбахан са дужину времена, а одговор на речи (لما) као у фрази, "لما افتتحنا اصبهان (Када смо освојили Асхбахан)," је предодређен да буде одбачена и (процењена) се, "ја сам ушла у преговоре са њим и напред и назад до тамо (са овим разумевањем) почела причу о Ибн Схаииад. Уз овај дан и време уласка освајања Асхбахан Ибн Схаииад у Медину није био у једном тренутку [15].
Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје је рекао да је проблем ибн рахимахуллах Схаииад постало компликовано за неког пријатеља. Они мисле да је он Антихрист, Посланик саллаллаху алејхи То савс таваккуф (ћути) тако јасно да му након тога да он није био антихрист. Он је само један од шамана који има ђавола способности, то је зашто је он саллаллаху алејхи То савс отишао да га тестирамо "[16].
Ибн Катхеер, може Аллах помилуј кажу, "Поента није да ће Схаииад ибн Дајјал изађе на крају времена, на основу аргумента хадиса Фатима Каис бинт ал-Фихриииах, овај Хадис је пресудан у овом питању "[17].
Ово је мишљење неких научника о Ибн Схаииад, који заједно са њиховим берсебранган аргумената.
Зато је Ал-Хафиз Ибн Хајар има рахимахуллах марљивост да усклади конфликтне хадиса, рекао је он, "најбољи начин да схвати значење садржано у инкорпорирање Тамим Аллаха у хадиса од ибн 'анху и присуство Схаииад као Антихриста Дајјал, и заиста је у суштини сведоци у стању везане Тамим. Док је Ибн Схаииад је Сатана који се појавио у облику Антихриста у то време, па је отишао у Асхбахан, онда крије са пријатељима док је стигао на предодређен од Бога да би тамо. Имајући у виду комплексност овог проблема, имам ал-Бухари траже пут правне послове (да се утврди најмоћнији међу слаба,-Десц.), Онда он менцукупканниа хадис од Џабир То Умар Ибн Схаииад око, а не Рабб Фатиме бинт Каис о Тамим прича "[18].
Г. Ибн Схаииад Аадалах суштинска, а не празноверје Абу 'Убаииах ибн Схаииад претпоставити да личност није само превара (сујеверје), која нема никаквог смисла, њена прича се наставља у већини књиге и приписана Посланику Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем никада рећи или учинити, осим питања која садржи истину, и има достигла је време за нас да ценимо дух и смисао за Хадиса, правце и циљеве, као што смо научили Санад и начин да се знање о исламу периваиатанниа преживели смо грешке и лажи "[19].
Ово је рекао Убаииах Шејх Ебу 'у свом коментару на хадиса од Ибн Схаииад
Мишљење може бити одбијен са изјавом да су хадиси од Ибн Схаииад је аутентичан, наратор у књигама суннета, као Бухари и Схахиих Схахиих и други муслимански. У хадиса Ибн Схаииад апсолутно ништа у супротности са духом и истинском хадиса, на Заиста Ибн-Схаииад као што је претходно описано, постало нешто што се збуни муслиманима, он је један од Антихриста Дајјал, Аллах изгледа да пророка лажи и кебатхиланниа саллаллаху алејхи ве селлем То и муслимана.
Обрнуто израз Абу 'Убаииах сами сучељавањем у неком коментару хадиса о Ибн Схаииад, рекао је он, "Заправо, Ибн Схаииад рећи једну реченицу ни у ком случају подразумева, као што је био обичај у шамана, у његовим речима да није имаонамера. Дакле, он је мађионичар који воли да лаже "[20].
Те речи садрже потврду да је Ибн Схаииад био мађионичар који воли да лаже! Па како је могуће, једном приликом је рекао да је Ибн Схаииад прича је само сујеверје, док је другом приликом он је рекао да је мађионичар!
То је нема сумње да су речи Убаииах Абу 'конфликтна. Људи који гледају на коментаре Шејх Абу 'Убаииах против Вал Малаахим ан-Нихааиах/ал-Фитан књиге, рад Ал-Хафиза ибн Катхир, сигурно ће наћи необичности свог става. Абу 'умови Убаииах морати да се одрекне контроле над хадиса су изразили Ибн Катхир, ако је узео нешто што према његовом мишљењу, затим да је од истине, као и за друге је таквил са Захир пенаквилан супротно хадиса, или казни сахеех ахаадеетх са маудху '(нетачно) без откривања правог доказ или доказе.
Абу 'Убаииах рекао о хадиса од Ибн Схаииад, "Да ли је дечак био мукаллаф? Се пажња на Апостола је дошао и питао га са питањима као што су то? Да ли то има смисла да је чекао да добијете одговоре? Да ли то смисла ако му је дао прилику да одговори незнабожац који је тврдио да пророци и гласници? Да ли Бог и послао децу? Ова питања смо са циљем да паралише оне који мисле да је њихов осећај за добро и право "[21].
Абу фраза "Убаииах је одговорио да се нико, каже," Ево, деца мукаллаф, нити да је Бог послао деци, Посланик, саллаллаху алејхи То савс Ибн Схаииад истраживачке проблеме, да ли је он Антихрист је битно или не? "Зато што су разбацани око Медине да је антихрист, који је добио упозорење преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, док он сам није дао откривења о Ибн Схаииад. Онда је Посланик саллаллаху алејхи савс То може видети да отвореним идентитет као Антихриста док је био мумаиииз разумети тако што га је питао, је фраза: "Да ли сведоче да сам гласник Божји ...? Док је говорио, "Ја сам нешто крије" и других питања која су у режији Посланика саллаллаху? 'Алејхи ве селлем њега.
Ова фраза није била намера да се наметне ислам Ибн Схаииад са. Циљ је једноставно покушава да открије природу његовог случаја. Ако циљ је таква да смо изговорили, то није чудно ако пророка саллаллаху алејхи То савс чека одговор из њега, и појавио се у свом одговору да је он био један од Дајјал (лажов).
Слично томе, нико баријера која спречава било коју од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да понуди ислам детету. Чак имам ал-Бухари прича о Ибн Схаииад рахимахуллах тако што га пружимо наслову фразом, "Дио како ислам нуди за дете". [22]
Став Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да не кажњава Ибн Схаииад признање као пророка, онда је конфузија која је погођена одсуству студије коју је спровео Абу 'Убаииах Мишљења научника по овом питању. Иако су је одговорио да таква изјава са неким од одговора су:
Прво: То Ибн Схаииад били Јевреји који су били у Медини или међу својим савезницима. Док између Посланика и имају мировни споразум на време, то јест, када је Посланик саллаллаху алејхи То савс дошао у Медини. Па написао је уговор са њима, такође, да мир, тако да они не срамота је такође оставио своју религију.
Ово је појачана историји Имам Ахмад Џабир бин То Абдиллах анхума на рачун Посланика Аллаховог саллаллаху То алејхи ве селлем који су изашли на Ибн Схаииад и питања постављена му, такође, речи 'Умара анху о томе, "Дозволи ми да га убијем, о Аллахов Посланиче!" Онда је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Ако он (Дајјал), онда нисте део тога, јер би то само убити 'Иса ибн Мерјем عليه الصلاة والسلام, а ако он није (Дајјал), онда немате право да убије некога су у сагласности "[23].
Одговор је да држи Ал-Кхатхтхаби [24] и [25] ал Багхави رحمهما الله.
Ибн Хајар је рекао: "Ово је јасна мишљење". [26]
Друго: Ибн Схаииад када је био мали, али балигх. Овај одговор је појачана историји Бухари од ибн 'Омера о причи одласка анхума Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем Ибн Схаииад, у којима је говорио: "Тако је нашао да је играње са децом у високоградње Магхалах деце, док Прошло је скоро балигх ибн Схаииад "[27].
И ал-Кади То Ииадх изабрао овај одговор [28].
Треће: Још увек нема одговор изражена треће Хафиза Ибн Хајар да је Ибн себе Схаииад као Посланика не проповедају јавно, он је само проповедао поруку, и признање поруке не мора да даје смисао признавања пророчког, јер Аллах теала је рекао:
الم تر انا ارسلنا الشياطين على الكافرين
"Зар не видите да смо послали (ирсаал) Девил-ђавола за невернике ..." [Мерјем: 83]
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]

 
Ово је Дајјал невероватност Сунце

По Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

10. Ово је Дајјал невероватност Сунце Претходно описано низ невероватност које прате Дајјал у дискусији клевете ради. Све ово фабулосити је нешто стварно, не неке имагинарне или превара, јер се сматра од стране неких научника.
Ибн Катхир је рахимахуллах цитира Ибн Хазм такође атх-Тхахави, како од њих је рекао да пратећи Дајјал није битно.
Слично томе, који је цитирао из Абу Али Ал-Јуба-у [1] фигуре Му'тазилах фразу: "То је прикладно да је суштина, па невероватност од вештица нису сличне невероватност на Посланика." [2]
После су дошли до Шеик Рашид Рида, он негира да је Антихрист има невероватност. Он је рекао да је у супротности са законима о његовим створењима. Он је рекао када коментаришући хадиса од Дајјал, "нешто што се обелодане у којој ривала највеће чудо које је Бог дао Улул То Азми од Апостола, или чак да их превазилазе, а самим тим сматра као двосмислености, као што је рекао неки калам научника. Док је већина учењака хадиса сматрају да обухвата јерес међу њима (Ахл-ул-Кантрида), разуме чудо да Бог није дао осим да се користи као доказ за његово биће у складу са одредбама Његове милости који претходи Његов бес. Дакле, како би Бог дао да невероватност највећи да обезбеди највећу суђења за групе (муслимани) међу својим слугама! Због тих нарација је објаснио да је заокружено земљу за само четрдесет дана осим Мекке и Мадинах .... "
Уп ин тхе фразе: "Заиста, све се приписује му невероватност је нешто у супротности са законима о његовим створењима, и остао у текстовима ал Кур-да закони неће бити промењена и измењена, као што ових нарација мудхтхариб ( трести) сударају једни са другима опет, тако да не заслужују да буду на текстовима пенгкхусус катх'и камоли што противник "[3].
Он појачава контрадикторност између различитих хадиса о Дајјал да у неким верзијама, као што је описано да има брдо хлеба Дајјал је такође реке воде и мед, он такође има Хеавен Хелл ... и други. Ово је очигледно у супротности са хадиса у ал-Схахиихаин, од бин Ал-Мугхирах Сиу'бах, рекао је он, "нико није питао Посланика Ј као питање које сам предложио, а у ствари он ми је рекао:
ما يضرك منه? قلت: لانهم يقولون: ان معه جبل خبز, ونهر ماء. قال: بل هو اهون على الله من ذلك.
"Оно што може лоше?" Одговорио сам: "Јер они су рекли да он има брдо хлеба, и речних вода." Рекао је: "У ствари је лакше за Аллаха од свега. (Тј, уместо што стихове обмањивања Муслиманима) "[4].
А међу онима који поричу страховитост Антихриста је у власништву Убаииах Абу '. Он каже у свом коментару хадиса о различитим размотрите их, "Оно што много људи ће се суочити велики клевете и много о томе! Он укључује и искључује лица пред много људи и (његове речи), могу се чути од човека, онда Бог баци слуге Своје у пламену као што је изложено фитнахниа Хелл! Заиста Аллаха, Милостивог Махалембут против његових слугу, а не пружа велику суђења онима који не може бити у стању да се суочи осим оних обдарена савршеном вјером одлучности и снаге као 'Акеедах је веома снажан, и Реал Антихрист лакше за Бога, а не само дајући моћ над Његовим створењима, и дао му више опасним оружјем дестабилизује наслова акеедах и веру у срцу човека у свемиру "[5].
11. За оне негирања може сажети извештаје са неким од ових Прво: У ствари разне хадис који описује невероватност Дајјал (خوارق الدجال) је још аутентична, не може се такође негирао дитаквил и субјективни сличности, постоји идхтхираб (шок) у њему, такође није контрадикторност измедју хадиса.
Док су аргументи од стране Рашид Рида да хадис ел-Му-гхирах испричао у Ал-Схахиихаин супротности хадиса који о Дајјал, онда се може одговорити са констатацијом да значење пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, "بل هو اهون على الله من ذلك (чак и лакше него ових Богом) "је да је лакше него за Бога келуарбиасаанниа је да завара верници и дају сумњу у својим срцима, цак је и да се повећа веру верника и додајте Питање за људе који су имплантиране у својој болести срца, то је као да кажеш некоме ко је убио Дајјал, "Ја сам више уверен о кедустаанму данас.", па је Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, "чак и лакше него за Бога Таква "не значи да он није имао такве ствари уопште, али њен смисао је да је лакше за Бога него да направе нешто као доказ његове истине, нарочито Бог је направио јасан знак лажи које се може прочитати кекуфуранниа сваки добар муслиман ко може да чита или не, као додатни доказ за особу да разговарате са њим [6], као што је објашњено у дискусији својих својстава.
Друго: Ако прихватимо Захир Хадис су речи пророка саллаллаху То алејхи ве селлем га упознао пре откровења пророка саллаллаху То алејхи ве селлем о свим врстама аргумената келуарбиасаанниа на Ал-Мугхирах речи Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем: "Зато што рекао је, у ствари има ... ", рекао је Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем:" Сигурно имате да кажете о томе и да (Дајјал) ". Онда је дошао откровење после тога да се објашњава све врсте невероватност који је у власништву Антихриста, онда не постоји контрадикција између хадиса о ал-Мугхирах са хадиса о Дајјал другима. "
Треће: У ствари, све врсте фабулосити који је у власништву Антихриста је прави, није имагинарна нити је превара, и све врсте страховитост томе је нешто што је Бог одлучио да суђење за клевету и слуге, док је Антихрист једноставно није могуће да личи на стање Посланика, јер не постоји историја која објашњава да је био примљен као пророка када је покреће низ у луарбиасаан при руци да човека. Чак и ослобађање од свих току навику када је примљен као бога ". [7]
Четврто: У ствари став Рашид Рида, који је сматрао немогућим да Антихрист обилазити око света широм света за само четрдесет дана осим Мекке и Мадинах није била заснована на предлогу. Чак и аргумент да постоји да објасни нешто супротно ономе што је рекао. Зато што је описано у муслиманској историји да је већина дане Антихриста осећали као године, делимично се осећа као месец, други као што су недељу дана ... Као што је већ описано.
Пето: У ствари, све врсте фабулосити која се даје на Антихриста није у супротности са законима у природи. Јер, ако схватимо речи Рашид Рида у зхахирниа сигурно ћемо отказати све врсте чуда Пророка због сукоба са законом у природи.Дакле, све врсте се каже да је Посланику да нису све врсте келуарбиасаанниа је у супротности са законима можемо такође кажу да све фабулосити која се даје Антихриста на основу тога што то представља клевету, суђења и испитивања
Шесто: Ако прихватимо претпоставку да све врсте фабулосити који је у власништву Антихриста у сукобу са законима ове природе, онда кажемо да су дани ослобађања Антихриста је изузетан пут, и када велики догађаји ће се десити што подразумијева уништење универзума, уништавање света идоомсдаи близини. А ако он долази од када време клевету Бог зели, онда то није тачно рећи: "Заиста Аллаху свом момку Махалембут (тако да не заслужује) да им пружити све клевете на невероватност да повери њему (Дајјал), за заиста Хе Махалембут и свезнајући. Али са Својој мудрости дао је свом момку суђења, јер Аллах је дао пре упозоравајући их на то. "
Након помена овај кратак одговор, да би заслужили да смо цитирајући неколико фраза учењака који дефинишу страховитост Антихриста. Заиста се у суштини дешава, да је Бог такође као суђењу за клевету његових слугу.
Ал-Кади То Ииадх рахимахуллах је рекао, "хадиси приповедач Муслимана је такође доказ за остале школе у ​​утврђивању постојања истине (Антихрист). Заиста он је у суштини људске, Бог је дао тест да својим слугама кроз све што је Бог поставио, да буде способност да оживи људе убио, и чини се све врсте глитзи свет плодности и са њим, Рај и пакао, две притоке, сви депозити на земљи који су уследили, команда на небу падала киша тако да је удари дажд, и наредио земљи да расте као биљка која ниче, све се дешава на моћ Свемогући Бог и Његовој вољи. Онда је Аллах ослабити након тога, онда он није у стању да се убије другу особу, и Бог је отказао свој посао, после тога 'Иса Алаихиссаллам да га убије, и Бог подесите веру верника.
Ово је школа свих уцењаци Суннету Ахлус и Хадиса, фикху научници и мислиоци, за разлику од оних који негирају њено постојање и као мембатхилкан на Кхаријитес и Јахмиииах, делом Му'тазилитес ... и другима који ће потврдити своје постојање, али се све врсте келуарбиасаанниа је потпуно имагинарна него реална, а они мислили, ако је то заиста истина, онда то не може довести до постојања чуда сопствених Посланикове уверења.
Ово је грешка од свих њих, јер он (Дајјал) нису тврдили да буде пророк, онда оно што је прати доказ истине (за оно што се зове за), он је само тврдио да је Бог, осим да је у његовом сопственом признању постоји нешто који га је негирао, сама ситуација, (ИЕ) доказ да му се десило, као што су недостатке који постоје у себи, елиминише слабости у срамоте у очима, и елиминише слабости у писмене доказе о неверству између очију.
Постојање овог доказа и друге чини лице не варајте се, осим оних који желе да покрију све ниже потребе кефакиранниа и због покрије глад, или ограничена само Амит-амит због страха од раде лоше ствари, јер је веома клеветнички Велики, који чини срце је запањен и збуњен ум, али да је ходао по земљи у алармантном брзином, он неће бити ћути како да обезбеди могућности за сиромашне људе да посматрају ситуацију и докази су показали и недостаци, на крају многи људи оправдавају у овом стању.
И због тога што је био Послаников упозорење (на целу заједнице) од фитнахниа и кебатхиланниа доказа.
Што се тиче оних који су обезбедили Тауфик од Бога, онда сигурно никада неће бити поколебани, нити ће икада бити преварени од стране све што је донео. Као што смо објаснили о доказ лежи, као и знање о томе који су описани. Зато људи који су убијени и оживљавање говорећи: "То није било нешто расте у мени, осим веровању (које сте Дајјал)". [8]
И Ал-Хафиз ибн Катхир рахимахуллах рекао: "Заиста, Дајјал је тест који је Бог дао својим слугама са свим страховитост тога може да се сведок у његово време, као што је објаснио да особа која је одговорио на његов позив, онда Антихрист ће наложити небо киши, тако да сиђе кишу, и земља би да расте као биљка која ниче све врсте биљака се једу од њих, као и њиховим домаћим животињама, фарме животиња онда ће поново добити масти. Док они који нису одговорили његов позив и одбацити га несумњиво ће се разбити суше, глад, сиромаштво, смрт стоке и најмање благо, душе и воћа смањена. Он ће бити праћено депоновањем земље попут пчелињег лидера праћен својим трупама, он ће убити младе и хидупканниа, ово нису измишљени, већ стварни, као тест који је Бог дао својим слугама на крају времена. То ће бити много људи који су се изгубили, тако да ће и многи људи који ходају на смернице, дакле, људи који сумњају биће невјерници, а људи који сматрају да је њихова вера ће расти "[9].
Ал-хафиз Ибн Хајар је рекао, "И на унутрашњој антихриста и свих невероватност да није имао прави доказ за људе који мисле, јер има изузетне способности (само да га користи) које утичу на људе, као и видљиве мане слепе очи, а ако је признао да је њихов бог, ружна, ружна ситуација људи који виде људе разумевања, он би знао да је он (Дајјал) никада неће бити савршена стварање других, да га промените, да га улепша , као и он није могао да одбије недостатака у њему, онда бар он рекао: "О, човек који себе тврдио као творац неба и земље!Довршите рупаму, Трим и уклоните све их је срамота о томе, и ако мислите да Бог не може да створи нешто у њему, а затим уклоните све што је писано између његових очију! "[10]
А ибн 'Араби рахимахуллах [11] рекао: "Све очигледна невероватност у рукама антихриста у виду способност да заспемо доле, пружајући плодност онима који предају (реч) је, сувише сува за особу која га је негирао, чувања земљу која га прати, Рај, Пакао , а реке које је имао, све је тест који Бог даје, такође је тест за оне који оклевају да умре, али они који верују да ће преживети, то је случај застрашујућа, јер то је оно што Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем је рекао:
لا فتنة اعظم من فتنة الدجال.
'Нема већа клеветају од клевете Антихриста.' "[12]
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир]
извор: хттп://алманхај.ор.ид/ _______ 

No comments:

Post a Comment