Sunday, April 29, 2012

Привилегије-Привилегије Кур'ана


Привилегије-Привилегије Кур'ана


По Шеик Мухамед бин Јосип Заину

Каламуллах Кур'ан је откривено да наш Посланик Мухаммед саллаллаху То алејхи ве селлем, почев од писма ал-Фатихах, и затворен са словом-НАС, вредан сервиса за сваког ко га чита, на основу хадиса пророка саллаллаху То алејхи ве селлем:
من قرا حرفا من كتاب الله فله به حسنة والحسنة بعشر امثالها لا اقول الم حرف ولكن الف حرف ولام حرف وميم حرف
Ко чита писмо од ал-Кур'ан је доброта му и свака доброта умножавају десетоструко. Ја не кажем الم је једно слово, али једно слово ا, م ل једно слово и једно слово. [ХР. Бухари].
Многи хадис који описује о врлинама читања слова Кур'ану.
Овде ћемо описати неке од карактеристика Ал-Кур'ан ал-Карим: [2]
ОДГОВОР: Неовлашћено лице, осим уз молитву чита неке стихове Кур'ана (тј. Сурат ал Фатихах-црвена) на основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
لا صلاة لمن لم يقرا بفاتحة الكتاب
"Нема молитве за оне који не читају писмо ал Фатихах". [ХР.Бухари, Муслим]
2. Ал-Кур'ан сачуван од тахриф (цханге) и табдил (замена), према речима Аллаха Свемогућег:
انا نحن نزلنا الذكر وانا له لحافظون
"То смо је ко су смањење Куран, и ми сигурно ће га чувати." [Ал-Хијр: 9]
Што се тиче осталих небеских књига као што су Тора и Јеванђеља није много измењен од стране присталица.
3. Ал-Кур'ан након сукоба односно противречностима (шта је у њему) према Аллахову ријеч Субханаху ва теала:
افلا يتدبرون القرءان ولو كان من عند غير الله لوجدوا فيه اختلافا كثيرا
"Да они не сматрају Куран Када би Кур'ан није од Аллаха, они ће добити много противречности у њему?". [-Ниса ': 82]
4. Ал-Кур'ан лако памте по речи Божијој:
ولقد يسرنا القرءان للذكر
"И заиста смо олакшавају за лекције из Курана". [Ал-Камар: 32]
5.. Ал-Кур'ан је чудо, а нико није био у стању да донесе семисалниа. Аллаху теала је Субханаху ВА оспорава арапског народа (Кураисх) да донесе семисалниа, онда гиве уп (не могу).Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ام يقولون افتراه قل فاتوا بسورة مثله
"Или (зашто имају) они кажу:" Он је фалсификовао "Реци:". (Ако је била истина), затим Донеси Сура личила ... "[Јунус: 38].
6. Ал-Кур'ан доноси мир и милост за оне који га чита, на основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
ما اجتمع قوم في بيت من بيوت الله يتلون كتاب الله ويتدارسونه بينهم الا نزلت عليهم السكينة وغشيتهم الرحمة وحفتهم الملايكة وذكرهم الله فيمن عنده
"То је људи окупило се у Мајлис али је пао на њиховој смирености и преплављени милошћу и окружен анђелима и Аллах ће их поменути у присуству анђела". [ХР. Муслиман].
7. Ал-Кур'ан само за људе који живе не мртви на реч Божију:
لينذر من كان حيا
"Дакле, он (Мухаммед) даје упозорење за људе који живе (срце)". [Иаасиин: 70]
А реч Божија:
وان ليس للانسان الا ما سعى
"И да човек не добије друго од онога што је зарадио." [-Најм: 39]
Имам Схафи'и мишљење од тога да Кур'ан награда неће бити до оних који су умрли. Зато читање није пракса покојника.Читање детета са оба родитеља, онда награда може да буде до њега, јер дете је резултат родитеља, као у хадису Ресулуллах од САВ.
8. Ал-Кур'ан као понуђач (лек) обољења јетре забушавати, нифак и друге. У Кур'ану постоје ајети и писма (који ради) за лечење тело као Сурат ал-Фатиха ан-Наас, и ал-Фалак и других поменутих у Суннету пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ياايها الناس قد جاءتكم موعظة من ربكم وشفاء لما في الصدور وهدى ورحمة للمومنين
"О човечанство, заиста је дошло до лекција Раббму и исцељења за болести (које су) у пределу грудног коша и усмеравање и милост према верницима". [Јунус: 57]
Слично томе, једном речју:
وننزل من القرءان ما هو شفاء ورحمة للمومنين
"А Ми смо послали доле из Курана да је понуђач и милост за вернике". (Ал-Исраа ': 82)
9. Ал-Кур'ан ће тражити сиафа'ат (Богу) за оне који га читају, на основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
اقرءوا القران فانه ياتي يوم القيامة شفيعا لاصحابه
"Читај Кур'ан, јер заиста ће доћи на Судњем Дану сиафа'ат моли за оне који читају га (свет)". [ХР. Муслиман].
10. Ал-Кур'ан као судија од претходних књига, као реч Алаха Свемогућег:
وانزلنااليك الكتاب بالحق مصدقا لما بين يديه من الكتاب ومهيمنا عليه
"А Ми смо послали доле у ​​Кур'ану са истином, потврђујући оно што је раније, односно књиге (претходно изведени) и пробни камен осталих књига су били". [Ал-Маидах: 48]
Ал Хаафиз ибн Катхир рекао је, након помињања неких мишљења о тумачењу (مهيمنا): "Мишљења о томе ће имати значење суседне (иста), јер термин (مهيمنا) покрива све, односно као чувар, као сведок, и судија књига пре. Ал-Кур'ан је књига поклопац и најсавршенији, која је откривена као поклопац од претходних књига, које укључују све добро (у књигама) раније. А заједно са савршенстава која нису (у књизи) је још један. Јер ово је Бог К направљен као сведок истине и судија за свих претходних књига, и Бог је гаранција да га чува. [Тефсир Ибн Катхир Јуз 2 ствари. 65]
11. Вести из Кур'ана мора бити потпуно фер и легално. Аллах Узвишени каже:
وتمت كلمة ربك صدقا وعدلا لا مبدل لكلماته
"По завршетку Раббму реченицу (ал-Кур'ан), као истинит и фер казну Ништа не може меробах-робах реченице га." [Ал-'ААМ: 115].
Катадах рахимахуллах је рекао: "Свако говори Куран је истина, а шта је осуђен, сваки од Курана је фер, (јесте) у праву пенгкхабаран и фер у његовом командом, онда било који од онога што је рекао да Ал-Кур'ан истина да нема лажи и сумња у њега, и нареди сваком од Курана само да касније не постоји правда, а шта је забрањено било Курана је лаж, јер Куран не забрањује ( дело), ​​осим тамо где је штета. Као што је Аллах Свемогући:
يامرهم بالمعروف وينهاهم عن المنكر ويحل لهم الطيبات ويحرم عليهم الخبايث
"Он им је рекао да добро обављају свој посао и забрањује им у томе да их неправедно и оправдава све оно што је добро, а забрањује им зле ствари" [Ал-А'рааф: 157] [Види Тефсир Ибн Катхир вол 2 п. 167]
12. У Кур'ану постоје реалне приче, а не (да) фантазије, приче пророка Мојсија и фараона је истинита прича. Реч Божја:
نتلوا عليك من نبا موسى وفرعون بالحق
"Ми рецитују вам неке приче о Мојсију и фараона са истином '."[Ал-Касас: 3]
Слично томе, прича о Ал Кахф Хаабул је истинита прича. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
نحن نقص عليك نباهم بالحق
"Ми исприча своју причу са вама (Мухамед) са истином." [Ал-Кахф: 13].
А све што је речено од Аллаха теала Субханаху ва у Кур'ану су Хак (истина). Он је рекао:
ان هذا لهو القصص الحق
"Ово је заиста истинита прича". [Али-Имран: 62]
13. Ал-Кур'ан сакупља између потреба у свету и у даљем тексту. Он је рекао:
وابتغ فيماءاتاك الله الدار الاخرة ولاتنس نصيبك من الدنيا واحسن كمااحسن الله اليك
"А погледајте шта је Бог дао вама (срећа) на ахирету, и не заборавите на бахагианму (уживање) свет и чини добро (другима) као Аллах био добар према теби". [Ал-Касас: 77]
14. Ал-Кур'ан испуњава све захтеве (ливе) људи у облику акеедах и вероисповести, право, му'амалах, морала, политике и економије. други животни проблеми, који су потребни заједници.Он је рекао:
مافرطنا في الكتاب من شىء
"Нити смо заборавили шта у књизи". [Ал-Ан'ам: 38]
А реч Аллаху ва Субханаху теала:
ونزلنا عليك الكتاب تبيانا لكل شىء وهدى ورحمة وبشرى للمسلمين
"А Ми смо послали доле к вама књигу (ал-Кур'ан) да објасни све, а смернице и милост за оне који су се предали." [-Нахл: 89]
Ел-Куртуби наводи се у тумачењу реч Божију (مافرطنا في الكتاب من شىء) Нити смо нешто заборавили у Књизи (Ал-Ан'ам: 38) : "То у Ал-Ал-Махфуд лавх. Јер заиста Аллах је одредио шта ће се догодити л, или је чак у Кур'ану да је не остављају ништа о верским питањима, осим ако ми то показати у Кур'ану, оба објашњења су јасне, или глобална објашњење може се добити од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, или од стране ијма "или аналогији заснована на текстовима из Курана". [Јуз 6 стр. 420].
Онда Ал Кутхуби је такође рекао: "Па прави поруку од Бога, да Он није оставио питање уопште у Кур'ану ни у појединостима или у облику Сивак.
Табари изјавио је у тумачењу став (ونزلنا عليك الكتاب تبيانا لكل شىء) "И Ми послао к вама књига (Ал-Кур'ан) да објасни све. (-Нахл: 89): "Ал-Кур'ан је дошао доле да вас о Мухамеду као објашњење о томе шта људских потреба, као што је Халал и харам, и наћи награду и казну. И као наговештајем изопачености и милости за оне који га оправдавају и пракса шта је у њему, у облику Божјих закона, заповести и забрана, која оправдава халал харам забрањено. А добра вест ... за оне који су се предали, рекао је он, ...... "и слика наде за оне који поштују Бога и преда Њему и да буде послушан кета'атан бертаухид, затим Аллах ће му дати весели вест о Величина награду на ахирету, и велика врлина.[Јуз 14 стр. 161].
15. Кур'ан има јак утицај на људске душе и Џин. (Јак утицај), многи људи су идолопоклоници на почетку ислама које су погођене Кур'ану и они конвертују у ислам. Док данас, ја сам се састао са младим хришћанима који су се преобратили у ислам и он је поменуо да ми се да је био под утицајем Курана када је чуо на тракама. (Јак утицај) Јин, Јин је рекао група:
قل اوحى الى انه استمع نفر من الجن فقالوا انا سمعنا قرءانا عجبا {1} يهدي الى الرشد فيامنا به ولن نشرك بربنا احدا
"Саи (О Мухаммад0:" Она је открила да ми да: скуп Џин је слушао (Ал-Кур'ан), онда је рекао: Сигурно смо чули дивну (Кур'ан) даје упутства на прави пут, онда ми верујемо у њега и никада нећемо приписивати сесеоранпун са нашим Господом "[Ел-Џин: 1-2]..
Што се тиче неверника, многи од њих су погођени Кур'ану када је чуо. Дакле, Валид бин Мугхирах рекао: "Тако ми Аллаха, ово није магија и поезија, а не лудак ни делиријум, а у ствари је Каламуллах да има сласт и лепоту. И он сесунггухиа (Ал-Кур'ан) је веома висока (велика), а не да их прелазе. [Погледајте Ибн Катхир 443 га Јуз 4].
16. Људи који науче Кур'ан и учи људе највише добро. На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
خيركم من تعلم القران وعلمه
"Најбоље сте особа која учи Кур'ан и уче га." [ХР. Бухари]
17. الماهر بالقران مع السفرة الكرام البررة والذي يقرا القران ويتتعتع فيه وهو عليه شاق له اجران
"Људи који су упознати са Курана са славном анђела, су људи који читају Куран са млитаво и он је био узбуђен (тако озбиљно за своје две награде" [ХР. Бухари, Муслим]. Као-Сафарах значење = анђелима.
18. Аллах чини Кур'ан као давалац драго вијести и њеним упутствима. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ان هذا القرءان يهدي للتي هي اقوم ويبشر المومنين الذين يعملون الصالحات ان لهم اجرا كبيرا
"Заиста овај Кур'ан даје смернице (пут) је више равно и дају Кхабар срећан Му'мин људима који чине добре ствари, да за њих постоји велика награда". [Ел-Исра: 9]
19. Ал-Кур'ан охрабрује и јачање поверења. Они који верују да знају Куран је знак (чудо) да компонује већину њиховим срцима вером стабилан. Он је рекао:
الذين ءامنوا وتطمين قلوبهم بذكر الله الا بذكر الله تطمين القلوب
"(Наиме) оних који верују и чије срце наћи задовољство у спомен Аллаха. Запамтите, само сећање на Аллаха не срца наћи задовољство". [Ар-Рад: 28].
Дакле, када је замењена верник туга, доле у ​​устима, или болест, нека слушају из Кур'ана Кари 'велики глас, као што је ал-Мансиави и други. Због пророка Схалалллаху То алејхи ве селлем рекао:
حسنوا القران باصواتكم فان الصوت الحسن يزيد القران حسنا
"Багускан (читање) Ал-Кур'ан на глас звучи заиста добар звук додаје на лепоти Курана". [Сахеех хадис, види Сахеех ал-Јами 'ал-Албани је рахимахуллах рад].
20. Већина писама у Кур'ану позива човечанство да монотеизма, посебно улухииах тавхид у богослужења, моли, тражите помоћ. Дакле, први пут у Ал-Ал-Кур'ан Фатихах је писмо, требало би да пронађете реч Божију (اياك نعبد واياك نستعين) "Ми не обожавају осим Тебе, па ми није тражио помоћ, осим у Теби". И на крају писма Ал-Ал-Ихлас Кур'ан, Ал-Фалак, Ан-Наас, када сте наишли монотеизам појавио у Својој Речи:
(قل هو الله احد).
"Реци:" Он је Аллах, Узвишени "[Ел-Икхласх:], и.:
(قل اعوذ برب الفلق)
"Реци 'узимам уточиште у Господу магистар зоре." [Ел-Фалак: 1] и:
قل اعوذ برب الناس
"Реци: 'узимам уточиште у Господу мушкараца" [-Наас: 1]..
А постоје многи стихови монотеизма у писмима Курана на друго. Ђин је написао у писму да прочита реч Аллах Свемогући:
قل انما ادعوا ربي ولا اشرك به احدا
"Реци:" Управо сам и ја обожавам Раббму неће повезивати ништа са Њим "[Ел-Џин: 20]..
Такође, у истом писму Аллах је рекао:
وان المساجد لله فلا تدعوا مع الله احدا
"И заиста, џамије, припадао је Бог тако ти клањати поред сесеорангпун у њој (обожавање) од Аллаха.". [Ел-Џин: 18].
21. Ал-Кур'ан је први извор исламског закона које је Бог открио да наш Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем То да уклони људе из таме куфра, забушавати и незнање у светлу вере, монотеизма и науке. Он је рекао:
كتاب انزلناه اليك لتخرج الناس من الظلمات الى النور باذن ربهم الى صراط العزيز الحميد
"Алиф Лам Ра (Ово је) Књига коју смо послао к вама да сте уклонили људе од таме ка светлости уз дозволу њиховог Господа, (да) на Господа., Крепки, Праисед '. [Ибрахим: 14].
22. Ал-Куран проповеда натприродне ствари које ће се десити, не може знати осим откровења. Као што Аллах ва Субханаху теала:
سيهزم الجمع ويولون الدبر
"Групе (тј. невјерника Курејшија) мора бити поражен и они ће се повуку на леђима". [Ал-Камар: 45].
И заиста су идолопоклоници изгубили битку Бадр, они су побегли са ратишта. Ал-Кур'ан (такође) доста проповедао о питањима невидљиви, а затим ће после њега.
[Шејх Мухамед Бин Јосип Заину, предавач на Дар Ал-Ал-хадиса Кхаирииах у Мекки Ал Мукаррамах]
[Копирано у Ас-Сунном магазина В/1422/2001М 05/Тахун Едитион. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ.Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел.0271-7574821]
Љубав победила Аллаха Са Кур'ана


По Абдул Азиз Мустафа

Један од основних узрока који може да донесе љубав Божију у роб чита Кур'ан ал са смирењем "и покушати да га разумеју.Зато није изненађујуће, ако близина ал-Кур `је манифестација слављења које може донети Божију љубав.
Салафусх-праведни, када читате ал Кур'ан, они заиста ценимо значај овога. Дакле, када читате ал Кур'ан, као да као странац који је читао писмо од свог дечка.
Ал Хасана ал Басри је рекао: "Заиста они пре него што размислите Ал Кур` је писма од њиховог Господа Ноћу, они увек размишља, и да ће покушати да га пронађу у току дана. ". [1]
Ако смо мислили да је огромна привилегија. Узвишени Аллах, Узвишени, краљ краљева, специјализована кхитаб (разговори) и каламНиа пуних људских слабости. Бог им даде славу да говори, да комуницира са Њим.
Имам Ибн Јавзи је рекао, "Неко ко чита Ал Кур` ан, треба да погледамо како Божијих створења ничице мекана да пренесу разумевање значења његових речи да њима и хендакиа схватио оно што није прочитао реч мушкараца.. Би требало да схвате величину својој суштини ко је рекао, и он би требало да размислимо о томе шта он каже: "[2].
Ибн Салах је рекао, "Читање Ал Кур` је слава која је Бог дао својим слугама И постоји у историји, да анђели не добију славу, али су веома заинтересовани да чују од људи. ". [3]
Ова слава ће бити савршен ако пратњи искрености. Због искрен-као што је рекао Имам Невеви и примарна обавеза читаоцу ал Кур `ан. И он би требало да су схватили, да је био бермунајат Богу. [4]
Ево, О мој брате! Бог вам је дао дозволу да га бермунајат. Дакле, то значи да је Бог вам је дао тајну своје љубави. И Ал-Кур `, потврда његове љубави. Због Ал Кур `даје наговештаје о Богу и вољеном.Дакле, од љубави према Њему је начин на срце и ум да сазнамо атрибуте Бога и вољене ствари. Кроз ал-Кур `, можемо да сазнамо име-његово име, шта је достојан, а ко није достојан Њему, и (знам) детаљи о серијатског су наредили и забрањено од Бога, и довести некога да воли и одобравања.
Дакле, неки од пријатеља покушао да бисте добили љубав Божију читајући писмо. Размислите о а она га воли; слово Ал Икхласх, који садржи атрибуте Бога. Он увек чита молитву у којој је он и учинио. Када су упитани о томе, он је одговорио: "Зато што је природа Бога, и стварно ми се свиђа као што су читање". Чувши одговор, Посланик је рекао:
اخبروه ان الله يحبه
"Реците му да га је Бог волео" [5].
Људи који воле Ал Кур `ан, они треба да воле Аллах Свемогући, јер су атрибути Бога налази у Ал-Кур` ан. И треба, он је такође у љубави са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То, јер она која испоручује ал Кур `ан.
'Абдуллах бин Мас'уд је рекао: "Ко воли ал Кур`, и он би волео да Бога и Његових Апостола. " [6]
Највећи доказ љубави за Ал Кур `, неко је покушао да мехамами, размишља и размишља о њиховом значењу.Насупрот томе, доказ слабости у љубави са Ал Кур `ан или не љубав на све, да се не размишља да своје значење. Узвишени Аллах замерио лицемјери, јер они не размисле о Ал Кур `ан са речима:
"Хоће ли они не обраћају пажњу на Кур ал` Да је Ал Кур `да није од Аллаха, они би стекли много противречности у њему?". [-Ниса '/ 4: 82].
Ментадаббури Ал Кур `за лечење разних болести јетре, очистите га од прашине, и може да пружи одговоре и на одбацивање сумњивих донели демона, људи и Џин. За разлику од лицемерно, јер нерадо размишља ал Кур `и не траже савете од њега, а затим њихова срца су болесни, пун сумњивог болести и пожуде, као што Аллах каже:
"У њиховим срцима је болест, онда Бог додаје на болести, и за њих болно кажњавања јер су лагали." [Ел-Бекаре / 2: 10].
Дакле, када је Свемогући Бог позива људе да ментадаббури ал Кур `, у суштини Свемогући Бог позива их за лечење болести јетре разних врста повреда.
Тадаббур Ал Кур `, је такође начин да се знају верске обавезе које су наметнуте од Аллаха Његовим слугама. Имам Ал-Куртуби је рекао: "Овај стих--Ниса '/ 4, став 82 - и реч
"(А ако они не обраћају пажњу на ал-Кур` или су њихова срца закључана КС-Мухаммад/47 стих 24) "показује неопходност ментадабури ал Кур'ана како би знали њено значење [7].
Такође, слава које су у власништву људи који ментадабури Ал Кур `да је, добар обећао Расулулах. Као што је поменуто у хадиса испричао од Асхаба затвора Утхман бин То Аффан Аллах То анху, он саллаллаху алејхи То савс рекао:
خيركم من تعلم القران وعلمه
"Најбоље сте особа која проучава ал-Кур` и менгајарканиа "[8].

Неко ко чита Кур'ан остали, треба да покушају да схвате сваки стих да чита. Због размишљају и разумеју, и поновите га, неко ће моћи да осете задовољство Ал Кур `ан.
Бисхр Бин као Сура рекао: "Заиста, Кур` ан стихови су попут датума Сваки пут када се жваће, и. Ћете укус сласт ", онда те речи је речено да Абу Сулејман, и он је рекао:" Да, то је, ако се почне! прочитао један стих, а затим је хтео да се да прочитате следећа једну "[9].
Кур'ан ће подићи степен лица у очима Аллаха. Људи који га држе, значи он је донео заставу ислама, као што је наведено од стране ал Фудхаил бин Ијад: "Хамилул Кур` је стандардни носилац ислама није изводљиво за њега да буде лабав са онима који не успеју, заједно са људима који заборављају да забораве, као облик славећи Бога. "[10].
Људи који подрзавају Ал Кур `, онда ће се квалификовати за славу носи заставу ислама. Аллах Узвишени каже:
"Сигурно смо открили да вам књиге у којима су били узроци славе за вас Дакле, ако га не разумеју." [Ал `Анбииаа / 21: 10].
У тумачењу реч دكركم, 'Абдуллах бин То Абас је рекао: "То, у њему је слава ваша." [11]
Аллах такође каже:
"(А, у ствари, ал Кур` заиста је велика слава за тебе и за народ твој, и једног дана цете бити позвани да одговоре. "-Аз Зукхруф/43 став 44 - то јест, (Ал-Кур`) је слава вама и за њих, ако они спроводе своја права [12].
Он такође говори о висини степена Ахлул Кур `ан. Он саллаллаху алејхи То савс рекао:
ان اله يرفع بهذا الكتاب اقواما ويضع به اخرين
"Заиста, Аллах ће подићи степен неке књиге (ал` Кур) ове и друге понижавајуће "[13].
Стога је неопходно за оне који рецитовати Кур `да није попут већине људи. 'Абдуллах бин Мас'уд рекао: "Кур'ан Хамилул треба да буде познат по други човек те ноћи док спавала познат по свом ручку са постом, када људи не пости познат по туге када човек срећан, да плачем кад људи се смеју., Са тишином. Када људски говор, а човек у државном кхусиу'ниа као арогантан ". [14] Дакле, ово је врлина која се мора одржати по Кур` Хамилул.
Слично томе, људи који воле Ал Кур `ан, не треба хвалити, заведени и арогантна према другима са славом коју Бог дарује њега. Он је рекао:
"Реци: 'дар је у рукама Бога, Бог даје благодат за кога хоће, и Аллах је област (милост), Кновинг" [Али Имран / 3:73]..
Ибн Јаузи рекао: "Не треба хвалити његове способности и снаге. Не би требало да изгледа у њега са осећајем задовољства и себе сматра чистим Људи који су гледали у њега пуно мана, вози би јој ближе Њему.". [15]
Осећају мање, да не кажем онда не схватају благослове Бога или услуга не би требало да га говорим, јер као израз захвалности.
Хамилул Кур `(пенгхапал) која се налази у задовољствима неупоредива, ако га практикују. 'Умара бин Хаттаба Аллахов То анху рекао: "О` Курра (читаоци ал-Кур `ан), подигните Заиста своје главе, пут је описано за вас, онда раса-ломбалах у доброти., И не би требало да буде терет за људска "[16].
Аз Заркасии рекао: "Знате, неко да је Бог научио га ал Кур`, у целини или у деловима, би требало да схвате позицију ових погодности То је, ал Кур `је највеће чудо, јер увек постоји у присуству ислама.. И такође, јер пророк је печат пророка и апостола Дакле., доказ Ал Кур `ће увек постојати у сваком добу и времену, као ал-Кур` је каламуллах најплеменитији и његова књига Дакле, који је добио Ал Кур `треба гледати. да је Аллах Узвишени му је дао велико задовољство. треба да схвати своје поступке, да је Ал-Кур `ће га бранити, а не само да захтевају [17].
Као што је добро, он мора да користи најбоље од задовољства које му је Бог даровао, окупљају у својој јетри које могу довести до живота. Питати, како да максимизирају да узимам часове из Ал Кур `ан?
Ибн-Каииим описује у својој књизи, Ал ФАВАИД, рахимахуллах изјавио:
"Ако желите да узмете часове из Ал Кур`, консентрасиканлах срце када сам прочитао и чуо, ставите ваше уши. Осећајте се као лице говорио да директно онај ко је то рекао, да је Аллах теала Субханаху В као Кур ал `је кхитаб (разговор) посветио Богу кроз пророка усменог саллаллаху алејхи ве селлем То.Аллаху теала Субханаху ВА каже:
"(Заиста у томе постоји заиста упозорење за оне који имају јетру или употребе његовог саслушања, док је он гледао -Кааф/50 Стих 37 -.)". Због утицаја Ал Кур `у потпуности зависи од утицаја, место које може да прихвати утицај, њени услови су испуњени, и не блокира. Затим горе стих описује све са сажетом али јасан израз, и представљају средњу. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
ان فى ذللك لذ كرى
"(Заиста у томе постоји заиста упозорење)", (Ово је) сигнала на стихове који су донешени из почетном слову овог става. Ова муатстсир (који даје ефекат).
И Реч:
لمن كان له قلب
"(За оне који имају срце)" је место које може да прихвати такав утицај. То је срце живота који је знао Аллах ва Субханаху теала, себагаиамана Аллах Узвишени каже:
(Ал Кур `није ништа друго него лекција и књига која се расветли, тако да је он (Мухамед) даје упозорење да се људима који живе (срце) -Иасин/36 ставове 69, 70 -), која је срце живота. Док реч Божија:
او القى السمع
"(Или употреба расправи)", значи, особа која усмерава чула слуха и чује говор фокус је усмерен на њега. То је услов може бити погођена исказа.
Реч:
وهو شهد
"(И гледао)", што значи, његова садашњост, а не немарно. Ибн Кутаиба рахимахуллах рекао: "То је он слушао ал Кур` са великим интересовањем, не заборави срце да не успе поново Ово сугерише постојање баријера ефекта., Пропуст не одражава опрезан, не размишљају и не виде шта се рече му: .
Ако постоји утицај који је Ал-Кур `-(тада) постоје места која могу да добију срце које утичу на живот и услов-да не постоји листен-и-баријера која је заузет са другим јетре ефекат који и ће неминовно настати. То је оличење коришћења ал Кур `и да лекције из њега" [18].
Након тога, он треба да спреми за менгамалканиа. Пошто власници да донесе науке у пракси. Ако се практикује, наука ће бити одржавана. Ако не, онда ће наука бити изгубљене.
Ибн-Каииим у Заадул Ма'ад рахимахуллах рекао: "Неки салафусх Салиха рекао, прави ал Куран доле тако практикује Тако да читате Ал Кур` ан као облик пенгамаланниа.. Дакле, Људи Кур `је људи који се разумеју ал Кур'ан `и пракса налазе у њему, иако он то није напамет У међувремену, људи који наученом, али није разумео, а не праксу абортуса, онда он није Људи Кур` ан, иако је ставио слова као мендудукан лук лук (. да је врло пажљив од слова, црвена). [19]
Дакле, ако неко жели да добије љубав Божију, нека имају велику забринутост за ал-Кур `ан, покушавајући да га прочитате, а менгамалканиа меренуги. Ако смо одлучни да се лекције из њега, онда хајде да вежбају следећих начина-манири.
Начин начини Прочитај Куран Имам Невеви наводи у својој књизи, на Тибиан, (о) неки-адаб адаб остали правни и читања Кур `ан. Међу њима су:
ОДГОВОР: Искрен, само очекујем Аллах Свемогући и бахвасанниа схватио да је у комуникацији са Богом. 2. Очистите уста Сивак или слично. 3. За људе који, јунуб и менструација је забрањено да чита ал-Кур `, у целости или делимично, осим ако текст је један од ујутру и увече сећања, или дхикр је апсолутно Суннет за некога да је прочитате. 4. Неко ко чита Кур'ан ал, нека га чита у чист и важније да то уради у џамији. Због џамије, где су чистоћа и слава заједно. 5.. Приликом читања ал Кур'ан, треба да се суочи са киблах, онда седите мирно. И могу рецитовати Кур `да седе или леже.Међутим, први пут више мејнстрим. 6. Где да почне читање ал Кур'ан и Суннет читање та'авудз пратњи читања Басмалах на почетку сваког писма, осим писма (Бара'ах На Тавбах). Тако се каже јумхур научници. 7. Концентрација приликом читања. 8. Доноси осећај страха к Аллаху док га читате. 9. Тартил чита. И научници су се сложили о тартил Суннета, према речи Божијој:
"И прочитате Кур` ал са тартил (полако) ". [Ал Музаммил/73: 4] А у вези са тартил више поштовања и више утицаја него што је прочитао брзо.
10. Питајте за дар Божије Суннета када завршите читање стихова благодати Аллаха Свемогућег, молећи заштиту од казне када завршите читање стихове Аллаха, и прославити Бога када кроз стихове пречишћавање Аллаха Свемогућег.
11. Клони ствари које би могло да смањи за поштовање Ал Кур `ан, као што су смех када је читање, ништа узалуд, да га као ствар дебате, или другим радњама које би могло да смањи величину Ал Кур` ан. На основу речи Божије:
"А када рецитовао ал Кур`, онда нека вам пажљиво слушати и размотрити мирно, надамо се да добијете благослов ". [Ал А'раф / 7:204].
12. Не треба читати ал `Кур поред арапском, иако арапски течно, или нису могли, ни у молитви или ван молитве.
13. Не треба читати ал Кур `ан, осим са кира'ат као саб'ах (седам читања) су мутеватир. И не треба мешати током читања седам у једној дискусији.
14. Треба читати у складу са постојећег поретка у рукописима, ни у молитви или друге.
15. Читање ал Кур'ан гледајући у Мусхаф више маинстреам, уместо да га чита напамет, наравно, ван молитве. Јер поглед на Мусхаф и обожавања који је наредио, осим ако особа читања Кур `ал повод осећају више понизности".
16. Суннет да халаках у читању и проучавању ал Кур `ан, на основу ријечи Посланика:
ما اجتمع قوم في بيت من بيوت الله تعالى يتلون كتاب الله ويتدارسونه بينهم الا نزلت عليهم السكينة وغشيتهم الرحمة وحفتهم الملايكة وذكرهم الله فيمن عنده
"То је људи окупило се на једној од кућа Бога, читају Ал-Кур` и студија од њих, али ће пасти на њихова мирноћа Они ће бити обавијен у милости, и. Бог ће позвати (рећи) их анђела у стране "[21].
17. Суннет да читају са својим гласом, а не забрињава Рииа 'и не ометају друге. Зато што је његов глас могао менгггугах срце, јетра концентришу, и фокус концентрацију да размишља губитак за књижевност. Као што је поменуто у хадису:
ما اذن الله لشيء ما اذن لنبي حسن الصوت بالقران يجهر به ..
"Није Бог дозволити нешто попут дозволе за пророка и да се побољша глас менгерасканниа приликом читања ал Кур'ан".
18. Приликом читања Ал Кур'ан, Суннет да побољша звук, као и речима пророка:
زينوا القران باصواتكم
"Красе Ал Кур` са вашег гласа "[22].
19. Затражено је прочитао Ал Суннет Кур'ан говори о добрим људима, као приповедач од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Он саллаллаху алејхи савс То се питали 'Абдуллах бин Мас'уд Аллах То анху:
اقرا علي قال قلت اقرا عليك وعليك انزل قال اني اشتهي ان اسمعه من غيري قال فقرات النساء حتى اذا بلغت فكيف اذا جينا من كل امة بشهيد وجينا بك على هولاء شهيدا قال لي كف او امسك فرايت عينيه تذرفان
"Реад Ме (ал-Кур`)! " Он је рекао: Рекао сам, "Да ли сам прочитао те ал Кур`, када је послат доле за вас? " Он саллаллаху алејхи То савс рекао: "Драго ми је да то чујем од неког другог." Он је рекао: Рекао сам: "Онда сам прочитао-Ниса ', када се у ставу
فكيف اذا جينا من كل امة بشهيد وجينا بك على هولاء شهيدا
"Он саллаллаху алејхи савс То ми је рекао:"!. Доста "Тада сам видео његове очи сузама" [23]
20. Димакрухкан рецитују Кур `на одређеним условима, као што су` наклон, прострације и другима када се молим, али када стоји. А за заједницу, димакрухкан читање Ал Кур'ан ал Фатихах у писму када је чуо свештеника читање. Такође макрух да чита Кур'ан ал поспан и када слушате проповеди.
21. Забрањене специјализована читање одређених слова у појединим тренуцима, осим ако постоје предлози који га објасне, као што су специјализоване за читање слова која постоје стихови на почетку временског сајдахниа Петак Сајдах осим слова, или читање словима на Раке ал Ан'ам 'на последњу молитву Теравију на седмом ноћи, уз веровање да је то суннет.
22. Ако постоји неко ко је дао поздраве људи који су за читање ал Кур `, нека престану да читају и одговарају на поздрав. Када је чуо човека који кија кажем хвала Богу, онда он треба да одговори рекавши иархамукаллах. Слично томе, када је чуо позив на молитву, онда он треба да заустави и одговорите на позив на молитву поновио.
23. Дисиари'аткан да клањају приликом доношења стихове Сајда
ОПАСНОСТ окренуо од Кур'ана Приликом читања Кур `Ал је један фактор који ће донети љубав Бога да слуге, онда супротно, окретањем од ал-Кур` је један фактор који ће довести гнев Божији. Н пророк жалио к Богу, људи који остављају и окренуо од ал-Кур `ан, као што рече Бог:
"Апостол је рекао:" О мој Рабб. Заиста моји људи су у Кур'ану ал да је то нешто што ће бити игнорисан ". [Ал Фуркан/25: 30].
Ибн Катхеер, можда Аллах помилуј кажу: "Ако они читају Ал Кур`, они раде доста бучна и заузет са другим речима, тако да они не слушају рецитовање Кур `Ово је чин окретања од ал-Кур` не верује и. Не оправдавају. , такође укључује хајрул Кур `(окретањем од ал-Кур`). не размишља и да покушају да разумеју, укључујући хајрул Кур `имају тенденцију да. други, као што су поезија, певање, делује узалудно, говору и начину живота који не потиче ал-Кур `, такође укључује окретање од ал-Кур` ан. " [24]
Из овога можемо да разумемо, се окрену од Ал Кур `ан да се различитим формама. Дакле, муслиман треба да се задржи у циљу да не спадају у једну од ових акција.
Рахимахуллах Ибн-Каииим рекао, "Хајрул Кур` (окретањем од ал-Кур `), постоји неколико облика Година: Окретање не чују, а не менгиманиниа Друго:.. Не, пракса, а не заустави на шта је законито а шта дихарамканниа , иако је читао и менгиманиниа Треће:. Ттидак арбитрира са њим у невољи Усхулуддин (верски предмети) и њене гране Четврте:. То не размишља и разуме, и није сазнајте намењен значење од онога који је то рекао Пето:. не третирају болест срца. све са Ал Кур `, али уместо тражи лек у другима Сви ови радови су укључени у речи Аллаха Свемогућег:
"Апостол је рекао:" О мој Рабб. Заиста моји људи су у Кур'ану ал да је то нешто што ће бити игнорисан ". [Ал Фуркан/25: 30].
Ово је све дело хајр против Ал Кур `ан. Заједно са својим хајр читања. То јест, он не чита Кур'ан ал.
Овај феномен распрострањен у друштву, као и стављање Ал Кур `на одређеним местима да би баракахниа бертабаррук (курс), ставио у једном углу куће, на задњој страни или испред возила док је прекривена прашином. Ова емисија има менгхајр ал Кур `(не брину и никада га прочитао), док је био лош третман ал Кур`.
Ибн Јаузи рахимахуллах рекао: "Ко је Мусхаф, онда нека прочита га сваки дан, иако су неки од стихова, тако да није као напуштене рукописа."
Дакле, ово је ниво некога ко оставио Кур Ал `као и неке од својих прилика. Као неко ко увек прати стање Ал Кур `, затим њихове везе са Ал-Кур` такође варира, у зависности од озбиљности к дата од Бога за њих.
Салафусх-праведници, увек укључите својим дана са Ал Кур `ан, у свако доба дана или ноћи. Они су увек спремни у својим срцима приликом читања ал Кур'ан, тако да су њихова срца увек осећа жив и далеко од занемаривања.
Да нас Аллах учинити укључујући Хамилул Курана који има јаке везе са њим, а увек чини Кур ал `као водич и противотров за болести срца.
Сажети у Сиархул Асбабул То Асрах ал Мујибах лимахабатиллах Камина То аддаха Ибн ал-Азиз, Абдул Каииим Мустафе, пагес 13-33 часова. Да ВИИИ, 1422Х
[Копира из АС-Сунном часописима Едитион (07-08) / Година Кс/1427/2006М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-761016]
Разне врсте Откривења


По Мухаммед ибн Мухаммед Ебу Сиухбах


Прихватање откровења од стране пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То је веома велики догађај. Пад је догађај није неочекиван. То је Бог дао човеку титахНиа изабран, да је Мухамед бин Абдуллах бин Абдул Мутталиб.
Откривење, у језичким средствима, приметићете тајно Нан брзо. У сиар'и, значи обавештење о Божје откривење Његових пророка и апостола серијатског или књигу који су покушавали да пренесу на њих, са или без посредника посредника. Откривење је сиар'и јасно је прецизнија, него откривењем значења у језику, како у смислу извора, мете или садржају.
Постоје разне сиар'и откровење, а најважније је како следи објашњење.
Прво: Таклимуллах (Свемогући Бог говори директно) Његовом Посланику иза вела. Односно Аллаха теала Субханаху ВА пренесем оно што је желео да пренесе, будни или у сну.
На пример, у будном стању, то је као када Свемогући Бог говори директно Мојсију Алаихиссаллам, али и пророка Мухамеда саллаллаху алејхи ве селлем То у случају Исра 'и Ми'рај. Аллах каже о пророку Мојсију:
"... И Бог говорио Мојсију директно" [-Ниса '/ 4: 164].
Као на пример када је у стању сна, који је, како је рекао у хадису од Ибн Аббаса и Му'адх бин Јабал. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
اتاني ربي في احسن صورة فقال يا محمد قلت لبيك رب وسعديك قال فيم يختصم الملا الاعلى قلت رب لا ادري فوضع يده بين كتفي فوجدت بردها بين ثديي فعلمت ما بين المشرق والمغرب فقال يا محمد فقلت لبيك رب وسعديك قال فيم يختصم الملا الاعلى قلت ...
"Посетио сам (у сновима) по мом Господу у најбољем облику, а затим рекао:" О, Мухамед! " Одговорио сам, "Лаббаик са'даика ВА." Он је рекао: "Оно што се расправља од стране анђела?" Одговорио сам: "Ох, мој Господе, не знам", онда је он ставио руку на раме, док сам осећао хладноћу на мојим грудима.Затим, могу сазнати све између истока и запада. Аллах Узвишени каже: "О, Мухаммеде!" Одговорио сам, "Лаббаик са'даика ВА!" Он је рекао: "Оно што се расправља од стране анђела?" Одговорио сам, ".........". (Ал хадис).
У смислу овог откровења, уцењаци Салаф и Сунном Вал Јама'ах холдинг експертско мишљење, да је Посланик Мојсија и пророка Мухамеда Алаихиссаллам саллаллаху То алејхи ве селлем, они су чули каламуллах ал азалии ал кадим [1], која је једна од особина атрибути Бога. Ово мишљење је сасвим другачије, а не како тврде неки, да је звук шапат срца или звуци креирани од Аллаха Свемогућег за дрво.
Друго: Аллаху Свемогући достави његову поруку посредовањем анђела Гаврила, а укључује неколико начина, и то:
1). Анђео Гаврило се појавио у изворном облику. На овај начин је веома редак, а само два пута десило. Прво, када је анђео Гаврило је дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То после вакууму откривења, након Сурат ал 'Алак спуштен, Онда је Посланик саллаллаху алејхи савс То није примио откривење за неко време. Овај период се зове фатрах, што значи вакуум.Друго, Посланик, саллаллаху алејхи То савс видио анђела Гаврила у изворном облику, односно као што Пророк саллаллаху алејхи ве селлем То дими'рајкан.
2). Анђео Габријел Алаихиссаллам понекад дође Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То у облику човека. Обично у облику човека који Дихиах Калбии ал. Био је леп изглед пријатељ. Или понекад у облику човека који није био познат од пријатеља. У испоруци овог откровења, сви пријатељи који су могли да га виде и чују његове речи, али не знају природу овог проблема. Како је испричао у познатом Јибрил хадиса, који садржи питања о вери, ислам и милосрђе. Ово је наратор је Имам Бухари и Муслим. На почетку овог хадиса, 'Умара бин Хаттаба Аллахов То анху известио:
بينما نحن عند رسول الله صلى الله عليه وسلم ذات يوم اذ طلع علينا رجل شديد بياض الثياب شديد سواد الشعر لا يرى عليه اثر السفر ولا يعرفه منا احد حتى جلس الى النبي صلى الله عليه وسلم ...
У једном тренутку, седимо са пророком саллаллаху алејхи ве селлем То. Одједном човек обучен у бело врло, врло црна коса, нема видљивих знакова на дуго путовање, и нико међу нама који су га познавали, док је седео у близини Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То
Онда на крају, која је убрзо након што су напустили, Посланик, саллаллаху алејхи То савс питали Умара То анху:
يا عمر اتدري من السايل قلت الله ورسوله اعلم قال فانه جبريل اتاكم يعلمكم دينكم
"О, 'Умар. Да ли знате ко су људи питам?" Одговорио сам: "Аллаха и Његовог Посланика су више свесни", (тада) Посланик је рекао: "Он је био анђео Габријел дошао на вама да вас научити дин (религија) те."
То указује, иако су пријатељи могу да га виде и да чују његов глас, али не знам да ли је анђео Гаврило донео откровење. Они разумеју, након што је рекао преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
3). Анђео Гаврило је дошао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, али он није видео. Пророка саллаллаху алејхи савс То зна долазак анђела Гаврила у гласу да менгириниа. Понекад се свиђа звук звона, а понекад ми се зујање пчела. Ово је најтежи за пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, тако описао када примате ово откривење, пророк Лице саллаллаху алејхи То савс променило. Упркос веома хладном времену, он је саллаллаху алејхи савс То је била окупана у зноју, и тада физичка тежина пророка саллаллаху алејхи ве селлем То нагло променила.
Као што је рекао један од његових сапутника, који Заид бин Тхабит Аллах То анху, рекао: "Аллах Свемогући је откровење Посланику саллаллаху смањи То алејхи ве селлем, док бутина, он саллаллаху То алејхи ве селлем је био у самом врху моје бутине Онда бутина. Он саллаллаху алејхи То савс да буде тешка, док сам се бојао моје бутине ће бити уништена "[2].
Тежак је добио откривење на овај начин, такође наратор преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Он саллаллаху алејхи ве Асс То су били:
يا رسول الله كيف ياتيك الوحي فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم احيانا ياتيني مثل صلصلة الجرس وهو اشده علي فيفصم عني وقد وعيت عنه ما قال واحيانا يتمثل لي الملك رجلا فيكلمني فاعي ما يقول
"О, Аллахов Посланиче Како откривења тобом." Он саллаллаху То алејхи ве селлем рекао: "Понекад откровење ми је дошла као звук звона, а то је најтежи за мене, и ја обратити пажњу на оно што он има да каже, а понекад анђео дошао да обликује човека, а он пренео мени., Онда ћу обратити пажњу на оно што , рекао је он. "
На основу историје и образложење Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, онда се подразумева да док прима све откривења, Посланик осећао тешки. Међутим, најозбиљнији је да ова врста начин.
Треће: Откривење се испоручује у шапатом до срца. То је Свемогући Бог или анђео Габријел, који су покушавали да пренесу откровење ставити у срцу Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То са напоменом да је то од Аллаха Свемогућег. Као што је хадиса Ибн Аби ал Дуниа у књизи Кана'ах и Ибн Мајах и ал-Хаким у ал Мустадрак. Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
ان روح القدس نفث في روعي: لن تموت نفس حتى تستكمل رزقها فاتقوا الله واجملوا في الطلب ولا يحملن احدكم استبطاء الرزق ان يطلبه بمعصية الله فان الله لا ينال ماعنده الا بطاعته
"Заиста, Рухул Кудс (анђео Габријел) дува у мојој души:" Неће бити мртвих душа да Свемогући Бог ризкиниа усавршити. Онда нека ваш страх од Аллаха, анд Гоод Луцк да нађу добар начин.Не одлаже ризки да од вас изгледа да Богу неморалне начине.Сигурно оно што је Аллах Свемогући се неће постићи, осим са послушати ».
Четврто: Откривење дао Бог Свемогући у виду инспирације. То је Бог дао знање Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То, када је иџтиходом о неком питању.
Пето: Откривење открио у сну. Односно Аллах Свемогући открива да понекад пророку путем сна. На пример, откривење пророка Аврама да убије свог сина Алаихиссалллам. Овај догађај је рекао Аллах Свемогући:  "А када дечак стигао (старост могла) судити заједно Ибрахим, Ибрахим рече:" О сине мој, видио сам у сну да сам жртвује. ? Фикирканлах Дакле, шта мислите "Он је одговорио:" оче, оно што се ти наредио, ако Бог да, ви ћете ме наћи међу онима који чекају "[Јасен Схаффат/37: 102]..
Тако прихватање од начина откривења Аллаха Свемогућег у датој Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То. Све врста откровења је праћена уверењем примаоца откривења, да оно што се стварно примио је дошао из Свемогући Бог, а не шапат душе, а камоли лукавством Сатане.
Васхаллаху То Ала Мухамед Набииина, УА То ала алихи васхабихи васаллам.
[Усвојен из АС-Сиратун Набавииах Фи-ил Дау Кур'ану је Суннет, Мухамед ибн Мухамед Ебу Сиухбах, стр. 269-271]
[Копирано у Ас-Сунном магазине иссуе 06 / / Иеар Кс/1427Х/2006М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Соло-соло Пурводади Км.8 Селокатон Гондангрејо 57 183 тел. 0271-761016]
Изнајмљивање Кари "(онај који чита Кур'ан), Јасин Прочитајте писмо за људе да буду мртвих


По Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА



Питање Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА питали: Сведоци смо у многим земљама постоје муслиманско становништво који најам рецитатор "(људи који читају Кур'ан).Могу ли људи који читају Кур'ан рецитује је плата? Бердосаках лице које плате?
Одговор Читање Кур'ан је обожавање махдхах (чиста) и један од богослужења да се приближи на слуга Господа свога. Правни порекла у религијске обреде и друге махдхах врши муслиман ради Аллаха, очекујући одговор од њега, не да нађе одговор и хвала вам од створења.
Зато, никада не смета чин генерације Салафусх Салиха запосле људе да читају Кур'ан за покојника, или у валимах или друге догађаје. И без историје било ког свештеника (који је посвједочио) су међу онима који су га наредили или дати олакшање у таквом случају. Такође, никада не знате са једног од оних који узимају плате читања Кур'ана. Чак и (иначе,-ЕД) читају Кур'ан, јер очекује одговор у очима Аллаха Свемогућег.Пророка саллаллаху алејхи То савс наредио људима који читају Кур'ан да га бег, и дао строго упозорење од човек питао.
Имам Тирмизи наратор у свом Сунан испричана из 'Имраан ибн Хусеин да је он (Кемал) преко лица које чита Кур'ан, а затим (народни) захтев (повратак на човека, црвена). Имран беристирја (тј. изговарају реченицу УА Инна инналиллахи илаихи раји'ун, црвена), а затим рекао је он.
"Чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:" Ко чита Куран, нека пита Бога га чита. За сигурно ће доћи људи који читају Кур'ан, они су га питали о одговорима човек ".
Док га прими уплату за наставу, мерукиахниа са Кур'ану, или други који осете благодети другим људима, онда постоји хадис који показује допустивости. (Ово је) због хадиса Абу Са'еед који је сведочио, да је он плате јарца (као) баве плате тхе стинг (отровна животиња), које је Аллахов То анху рукиах помоћу Сура Ал Фатихах.
Тако је хадис од Сахл пророка саллаллаху алејхи ве селлем То која се удала за човека са женом са мираз, човек учи (да) (жене) Ал Кур'ана као он може. (На основу овог, црвена), тако да људи који узимају плату да чита Кур'ан, или запослити групу људи да читају Кур'ан, суннета и актом крши споразум мениелисихи Салафусх Салих.
Вабилллахит-Тауфик, васхаллаху То Ала Мухамед ВА алихи Набииина схахбихи ајма'ин УА.
[Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал ИФТА Уал научни, 9/34-41]
Прочитајте писма људима који Иасин између вас ће умрети
Питање Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА су се питали: Како хадис значи: "Прочитајте Јасин слово против људи који ће умрети од вас". ?
Одговор Имам Ахмед, Ебу Давуд,-Насаа'и, Ибн Мајах, Ибн Хиббан и Ел-Хаким, од Ма'кал бин Иасир, од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, да је он саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Прочитајте Јасин слово против људи који ће умрети међу вама".
Лафадз овај хадис, наратор је у Имам Ахмад (поменути).
"Сура иасеен је срце (срце) Ал-Кур'ан. Нико не жели да чита и да је Аллах на ахирету, али он ће имати његови греси опроштени. И рецитовати писмо људима који су умрли између Месецина '[1]
Овај хадис класификована као сахеех од Ибн Хиббан, а Ел-Јахја бин Катхтхан објасни иллатниа (дефекти) у облику идхтхираб (уздрмане), маукуф (пријатељу). Ебу Утхман и његов отац су поменути у овом санадниа мајхул (непознат) околностима.
Ад-Дарукутхни рекао: "Овај хадис санадниа да'ееф (слаба), матанниа (ИСИ хадис) мајхул, иу овом питању, нема сахеех хадис".
На основу ове информације, не морамо да објасни сврху овог хадиса, јер хадис није сахеех. Ако се сматра аутентичним, намера је Јасин прочитао писмо особе која умире да подсетимо, и тако на крају свог живота на Земљи да чују читање Кур'ана. (Сврха овог хадиса), Јасин није прочитао писмо некоме ко је очигледно умро
Постоје неки људи који доносе смисао зхахирниа овог хадиса, па је рекао Суннет рецитовати Кур'ан људима који су умрли, јер је (по њима, црвена) не постоји ништа да би одвратили пажњу од значења значење овог хадиса зхахирниа.
Ми узвратио речима, ако је то хадис важи и тачно значење, онда сигурно на Посланика саллаллаху алејхи То савс урадио. И поступци Посланика би пренео на нас. Међутим, то не постоји као што је описано горе. Ово сугерише се подразумева под термином "маутакум 'Тхе реч у овом хадису (ако је аутентичан) су они који умиру искуство које се налазе у хадису приповедач Муслимана у свом Сахих да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
("Тунтулах умирања међу вама То Лаа илаха иллаллаху ').Сигурно да значи људи умире, као у причи о смрти Абу Талиб, стриц пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
Вабиллахит-Тауфик, васхаллаху То Ала Мухамед ва ва Набиииниа То алихи схахбихи ајмаин.
[Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал ИФТА Уал научни, 9/41-42]
[Копирано у Ас-Сунном магазине иссуе 01/Тахун КСИ/1428Х/2007М и 12/Тахун Кс/1428Х/2007М. Издавачи Фондација Лајнах Истикомах суракарта, Алмат ЈЛ.Индивидуални - Пурводади Км. 8 Селокатон Гондангрејо Индивидуални 57 183. Тел. 0271-5891016]
Читање Ал-Кур'ан Читање или Играње касету Ал-Куран кроз Петак Молитва пре појачала



По Вахид Ибн Салам Абдис Баали.


У многим џамијама рецитатор 'ће седети пред молитве петком око пола сата, читајући Кур'ан у сав глас да се позива на молитву време стиже. И ово је јасно погрешно, из два разлога:
Прво: Ово дело је новина која диада Форге. Никада тврдили да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада није наредио пријатеља који има мелодичан глас, као што су Абу Муса ал-Асх'ари, 'Абдуллах бин Мас'уд, а други да чита Куран пред молитва Пет 'док су људи на слушају. Ако је добар, сигурно су они (Салафусх Салиха) ће претходити нам да урадите управо то.
Друго: То ће узнемирити народ моли, читајући Кур'ан, дхикр, и моли се.
Пророка саллаллаху алејхи То савс је забранио већину верника се моли за једно другом до обима читања Ал-Кур'ан над другима. Имам Малик Имам Ахмед и је испричао رحمهما الله са сахеех Санад из Ал-Баиадхи радијације То анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада изаћи људе састанке који су били његове молитве, док су њихови гласови се чују гласно читање Курана , онда је рекао:
ان المصلي يناجي ربه فلينظر بما يناجيه به ولا يجهر بعضكم على بعض بالقران.
"Они који моле да бермунајат Господу своме, па нека обрати пажњу на оно што је бермунајат. А не неко од вас подигао свој глас изнад других у читање Курана "[1].
Приповедач Ебу Давуд и оцењен од стране сахеех Схаикх Ал-Албани из Абу Са'ид ал Кхудри Аллахов То анху, рекао је он, Посланик, саллаллаху алејхи То савс никада бери'тикаф у џамији, а затим је подигао његов глас чуо им рецитовање Кур 'е, а затим је отворио завесу преграде како је рекао, "Знаш, у ствари свако од вас бермунајат Господу своме. Дакле, неки од вас не узнемиравају друге, и да неке гласове издигнут изнад осталих у читању Курана, "или каже:" У молитви "[2].
Имам ибн 'Абд ал-Барр рахимахуллах је рекао: "Ако особа која моли да чита Куран не треба подижући глас, тако да нико и не смета никоме на његовој страни. Тако је, говорећи у џамији која омета молитву паству је јасно још агресивнија, више није дозвољено, и нечисто ". [3]
Вера је ПИСМО ПРОЧИТАТИ као обавезе и Ал-Сајда-Инсаан У петак јутарњу молитву Неки људи верују да је молитва не важи Шу-тело рад, осим ако је прочитао писмо у њему као и Сајдах-ал-Инсаан. И то је јасно погрешно. Дакле, прочитајте на друго писмо у молитви дана Схубух је суннет. Дакле, људи који их не читају онда се моле Схубухниа остају важећи.
Дакле, Шејх ал-Ислам ибн Таимии рахимахуллах и кажу: "Ту треба да се увек чита писмо тако да глупи људи ће мислити да је обавезно и оне који остављају невин. Али то би требало да буде, понекад је неопходно и то не чита, јер не постоји обавеза за њега "[4].
[Преписан из књиге књиге Ал-Кали-Фил маатун Наафи'ах Акхтхаа То Асх-Сиаа-и'ах, Поглавље Индонезија издање 75 Грешке се тиче Молитва дан и петак, рад "75 Кхатха у фии Схалаатил јуму'а." вахид Ибн Салам Абдис Баали. Читач Издавачи Ибн Катхир]
Читање Заједно закон о Кур'ану, Дељење Читање Ал-Куран Поклон за људе са



По Абу Анас ибн Ебу Али Хусаин Луз



Читање Кур'ан је обожавање и један је од најважнијих начина да се приближи Аллаху ва Субханаху теала.
У суштини чита Куран треба да буде процедура као Расуллах саллаллаху алејхи ве селлем То менцонтохканниа са својим друговима, он је саллаллаху алејхи То савс. У нико од његове историје и његове схабатниа да га читају на неки начин, заједно са једним гласом. Али они га прочитате сами или један читају и слушају друге људе који су били присутни.
Он је испричао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао.
"То значи: Нека вам чврсто држе Суннета сунахку и Ал-Кхулафа'ур Расиидун после мене" [1]
Његове речи другима.
"Значење: Ко је Форгес у нашем случају (у случају религије) не потиче од њега, он је одбацио као" [2]
У другом извештају наведено.
"Значење: Ко изводи дело које је одбачена никаква команда онда вежбају" [3]
Такође испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То да је он наредио да се Абдуллах ибн Мас'уд Аллах То анху да чита му Кур'ану. Он је рекао да му. "О Аллахов Посланиче, ако ћу да читам Кур'ан испред себе, док Кур'ан је откривено да вама?" Он је одговорио: "Ја сам одушевљен да чујем од других" [4]
Окупљени на или ДЗАМИЈА у кући ПРОЧИТАТИ АЛ-Кур'ан ЗАЈЕДНО.
Ако то питање је да га чита са једним гласом на 'вакаф' и заустави исти, онда то није прописано. Најмање макрух законом, јер не постоји историја пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и својим друговима, он је саллаллаху алејхи То савс.Међутим, ако се ради за наставу и учење, тако да се надам да је то у реду.
Као да је значило да су се окупили да чита Кур'ан како би га напамет, или уче, а један од другог читања и слушања, или они сваки читају своје стране не одговара гласове других, онда дисиари 'аткан, на основу историје пророка саллаллаху алејхи ве селлем То да је он рекао.
"То значи: Ако се људи окупили су се у једној кући Аллаха (џамија), док читате заједно Кур'ана и узајамно бертадарус, несумњиво ће сићи ​​мир на њих, благодат Божија их покрије, анђели ће их заштитити и рече Бог они су створења која постоје на страни његовог "[хадис Пријављено од стране муслиманске] [5]
Подела ЗА ЧИТАЊЕ-АЛ-Кур'ана људи који долазе
Подела Јуз-Јуз у Кур'ану да људи који су присуствовали скупу, тако да свако чита свој један или неколико хизб хизб о Кур'ану, то се не сматра аутоматски као Кур'ана за менгкхатамкан сваки од читања. Што се тиче њихове намјене читајући Кур'ан да сама добије његов благослов није довољно. Јер Кур'ан треба цитати са циљем богослужења ближе Аллаху и да је памтити, мисле и уче своје законе, узети лекцију од њега, да бисте добили награду за читање, орална праксе у читању и разне друге погодности Доступ-[Погледајте Да'имах Лајнах Фатва бр. 3861]

[Преписан из књиге-Нааси Бида'у ФИИ Ал-Кур'ан, Индонезија бр Одступање против Ал-Кур'ан Абу Анас књижевник Хусеин бин Али Абу Луз, Ахмад Амин је Сјихаб преводилац, издавач Дар Ал Хак]
Читање Ал-Фатиха за мртве, Кари унајмио да читају Кур'ан


По Шејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен



Рецитовање Ал-Фатихах за мртве не добијете хадиса текстове који га омогућавају. Под овим условима, није дозвољено да рецитују Ал-Фатиха на преминулог лица. Зато што у суштини је обожавање не би требало да се уради све док постоји аргумент који показује дисиари'атканниа обожавање и да је акција била укључена серијатског Аллахово теала Субханаху ва. Доказ је да се негира да је Аллах је лице које је Серијат и одредбе религије Божије није дизинканНиа.
Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"То значи: Да ли они имају било какве богове поред Бога менсиариаткан на њихове религије није дозвољено да Аллаха.Имали законе који одређује (од Аллаха) били би уништени. И заиста, они који ће добити уздизање преступника веома болан Аллах "[Асх-Сура: 21]
Он је испричао од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао да белаиу.
"Значење: Ко изводи дело које нико од нас наредио пракса је одбијен" [1]
Одбијено ако укључује чин сујета се не исплати. Божија невин богослужења да приближи Њим на тај начин.
Ангажованих људи да читају Кур'ан и награду, за оне који су умрли, укључујући незаконита и не сме да потраје плате изнад читања се врши. Ко су плате читања онда урадио да је сагрешио и никакву награду за њега, јер читајући Кур'ан, укључујући обожавање, и обожавање не треба користити као Василах за овоземаљским сврхе.
Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"Значење: Ко жели живот у свету и драго камење, ми свакако им дају посао у деце у свету са њиховом савршеном свету и неће бити оштећен" [Хууд: 15]
[Нур То АЛАД Дарби, Јуз ја, Ебу Муса и'дад Фаиис Сиаикхах]

Ал Фатихах читање за оба родитеља

По Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан


Ал Фатихах прочитао писмо родитеља који су умрли или други акт јереси, јер не постоји Суштина Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, да је Ал-Фатихах треба читати за мртве или њиховим духовима, оба родитеља или неко други. То је прописан је молити за оба родитеља у молитви и после тога, замолите опроштај и магхфирах за обоје и као што садржи молитве које би могле бити корисне за оне који су умрли.
[Нур То АЛАД Дарби, Јуз ИИИ Муса Абу и'дад Фаиис Сиаикхах]
Запослио Кари 'ал-Кур'ан ПРОЧИТАЈТЕ

По Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан

Унајмила рецитатор 'то прочитају Кур'ан за мртве, укључујући и иновације и људских средстава од стране не једете правилно.Јер када рецитатор "чита Кур'ан како би зарадили за читање, радње укључују лаж, јер је желео благо и животни свет радњи.Аллаху теала Субханаху ВА рекао је.
"Значење: Ко жели живот у свету и драго камење, ми свакако им дају посао у деце у свету са њиховом савршеном свету и неће бити оштећен. Они су људи који не добију у следећи, осим пакла и отишао на ахирету је оно што су зарадили на свету и то је бескорисно оно што су урадили "[Хууд: 15-16]
Предмет обожавања, укључујући читање Кур'ана, да не раде са световним циљевима и пронађу благо, али мора да се уради како би се медекаткан Аллаху ва Субханаху теала.
Рецитатор 'који читају Кур'ан и плаћени, онда не постоји награда за њега, и читање неће бити све док људи који су умрли. Издато је власништво изгубљено средство, а не корисно. Чак и ако је имовина користи за добротворне сврхе у име покојника, уместо ангажовања рецитатор ', а затим је грешан чин и може донети корист за људе који су умрли.
Онда постаје обавезно за рецитатор да поврати имовину коју имају перолах човека као награду за читање да раде за људе који су умрли, јер коришћење имовине која припада једу људска средства на неки начин није истина. И они треба да страхују Аллаха и молећи га да им је са срећом на неки начин, осим на незаконит начин.
За сваки муслиман не треба да једу људска имовину на начин прописан у што не ово. Истина да чита Куран, укључујући и једног од главних богослужење, ко чита Кур'ан харуф о томе ће добити добар, и добија десетоструко добар повратак. Али, намера му је била за људе који су праведни и само желе Аллахово задовољство сам и не желе секуларну сврху.
Унајмила рецитатор да бисте прочитали Кур'ан за мртве: Прво: Садржи дела јереси, јер нико од праведника Салаф који раде.Друго: да ова акција, укључујући човека исхрани благо на неки начин није тачно, јер обожавање и покорност не мора да плати за њу.
[Нур То АЛАД Дарби, Јуз ИИИ Муса Абу и'дад Фаиис Сиаикхах]
[Преписан из књиге пресудио ФИИ 70 Индонезији 70 издање Кур'ана Ихтираамил фатву О Ал-Кур'ан, аутор Абу Анас ибн Ебу Али Хусаин Луз, Ахмад Амин је Сјихаб преводилац, издавач Дар Ал Хак
Читање Ал-Кур'ан на Мртвом гробу



По Шејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен




Прочитај Куран над гробом акт јерес која није потпуно неосновани пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и његове другове Аллаховог То анхум. Није прикладно за нас да одржи нгадаканниа, јер је Посланика саллаллаху алејхи савс То је поменуто у историји.
"Значење: Сваки је диада-Инвент је иновација и свака новина је довођење у заблуду" [1]
-Наса'и додао је.
"Што значи: И сваки је довођење у заблуду у паклу" [2]
Онда је обавезно за сваког муслимана да следите претходне другова и оних који их прате, тако добити добре правце и, на основу хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То.
"Значење: Заиста најбољи говора је Књига Аллаха и најбоље од смерница је усмеравање Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем То" [3]
Леш у гробу да се молим зашто не као стоји поред гроба и молио се са молитвом да стручњаци гроб лако за њега, као.
"Значење: О Аллаху, опрости му, смилуј се на њега, Боже, нека га од ватре 'Бог, масуканлах га у небеса, Боже, дај му слободно време у гробу."
И као молитве.
Сеооранг помоли над гробом да се молим за себе, онда овај акт, укључујући и јереси, јер не би требало да буде место посвећен молитви, осим неколико места која су од стране поменутих текстова.
Ако нема текстови и Суннета пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, затим Специјализовани на једном месту било где да се моли кад нема текстова који га дозвољавају онда делује укључује јерес ".
О пост за мртве, молите се за њега, читајући Кур'ан за њега и слично, у ствари, постоје четири врсте богослужења који би могли имати користи до особе која је умрла, у складу са ијма То Улама, наиме: Владајућа, одговорност се може представити , милостињу, и ослобађање робова.
Поред четири наведене ствари, научници разликују о томе.Међу њима су неки који тврде да су добра дела додељују људима који су умрли не може бити пријатно да му од ове четири. Али истина је да су сви добри дела резервисан за оне који су умрли би могао бити користан за њега, ако је умрли био верник. Међутим, не слажу се да награда неког сервиса на лицу који је умро је ствар која је вођена сиар'и-перката сваког човека. Уместо да кажемо да ако неко представио меритуму амаланиа, или намеравају да награда његовог милосрђа посвећен верника који је умро, онда то може бити корисно за људе који су добили, али акција није га дитунтуткан или не Суннет за њега.
Ова тврдња, да је Посланик саллаллаху алејхи савс То није повео своје људе на тај чин. Управо хадис наратор је муслиман из Абу Хураирах рекао.
"Значење: Ако неко умре, онда његова дела одсечена осим три случаја; јарииах милосрђе, наука и деца који су користили мендо'аканниа праведника" [4]
У том погледу пророка саллаллаху алејхи То савс није споменуо:
"Деца која чине добре ствари, за њега или урадите постом, молитвом или било шта друго за њега". То подразумева да треба да се уради, а прописана је молитву за мртве, а не награда од молитве за њих. Свака особа на овом свету захтева неке добра дела, онда би требало да добротворну схалихниа за себе, и множите молитве за мртве, јер је ово таква добра и начин на праведника рахимахуллах.
[Шејх Ибн Утхаимеен Фатва, Нур То АЛАД Дарби, Јуз ја, Ебу Муса и'дад Фаиис Сиаикхах]
[Преписан из књиге-Нааси Бида'у ФИИ Индонезија издања Ал-Кур'ан Ел-Кур'ан против диверзија од стране Абу Анас ибн Абу Али Хусаин Луз. Дар Ал-Хак издавач]
Покушајте да помогнеш у унапређивању Читање Кур'ана


По Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА



Питање. Лил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА питао: Ја сам родом из Јемена, био је десет година живе у Саудију. Оба су моји родитељи су прошли даље и драго ми је да чита Ал Куран Ал-Карим, често сам прочитао у џамији, али у неким стиховима ја не могу да га правилно изговорити (течно), јер ја никада не седи на клупи школе. Да ли читате Кур'ан Ал-Карим радим са Потлуцк, постоје многи погрешно у неким стиховима представљају грех за мене? Молим објашњење.
Одговор Хвала Аллаху, молитве и поздрави надамо посвећене апостолима и њиховим породицама и схабатниа, ВА ба'ду
Покушајте да побољшате своју читања учење једног стручњака у Кур'ану (Ал-Кура) који је му'табар (сматра се да постоји) и множите читају оно што сте овладали у џамијама и другим местима. Ако тражите за њега, онда сигурно је Аллах олакша своје пословање. У аутентичном хадису, Посланик, саллаллаху алејхи То савс рекао.
"Значење: Људи који су вешти (читање) Кур'ана, он је био са анђелом племићке поштени, а људи који читају задршком и са муком, онда он добија две награде". [1]
Вабиллах на-Тауфик Аллах УА То Ала Мухамед ВА аалихи набиииина схахбихи УА савс.
[Преписан из књиге Фатва ФИИ Ихтираамил Кур'ан 70, 70 питање Индонезија Фатва О Ал-Куран, композитор Абу Анас ибн Ебу Али Хусаин Луз, издавач Дар ал Хак]
Најбољи Еаси Начини Меморисање Кур'ан



По Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан



Питање. Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан су се питали: Шта је ваш савет за младе у предузимању најлакши начин да меморишете књигу од Аллаха?
Одговорите. Ал-Кур'ан је направљен лако и веома лака за памћење, Алах Субханаху УА теала, каже.
"Што значи: И Ми смо заиста олакшава Кур'ан да буде поука, има ли ко да пази" [Ал-Камар: 17]
И да се утврди спремност и искреност његових намера. Ако он има искрену спремност и озбиљност Кур'ану, Аллах ће му олакшати да памтите Кур'ана и олакшати да памтите.
Постоје неке ствари које помажу у менгахафлниа, по потреби да бисте подесили време сваки дан. Морате научити да учитеља Кур'ана у џамији и наставника Алхамдулиллах Кур'ан је сада веома много (у Саудијска уздржана). Ви не добијете решење, али дефинитивно у њему су људи који уче Кур'ан. То је шанса која је некада древни племенит без преседана.
Дакле, ово би требало да буде наш брат или учитељ изабрао халаках било и увек је присутна са наставником да дипломира из меморије.
Такође морате да поновите оно што сте прочитали, два пута, три пута, и тако даље, све док САП је инхерентан у срцу и души.А ваша је дужност да практикују Аллахове Књиге, јер је Василах (средства) од највише славно да га науче. Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"Што значи: А страх ви Бог: Аллах вас учи, и Аллах је свестан свих ствари" [Ел-Бекаре: 282]
[Преписан из књиге Фатва ФИИ Ихтираамил Кур'ан 70, 70 питање Индонезија Фатва О Ал-Куран, композитор Абу Анас ибн Ебу Али Хусаин Луз, издавач Дар ал Хак]
извор: хттп://алманхај.ор.ид/ 

No comments:

Post a Comment